abonnement Unibet Coolblue
pi_181916296
Welkom in de R&P Relaties SC van R&P.


pi_181916299
Vreten... O+
pi_181916304
Mijn boodschappen worden zo gebracht O+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_181916305
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:55 schreef Yvie_lu het volgende: Dat is echt niet gezond; gaten in je avond hebben. /moedermodus
Voor mij ook niet herkenbaar. Deze collega was kwijt hoe hij vanaf het uitgaan van een club weer in zn bed beland was. Zal vast een andere collega voor hem in kunnen vullen.

Werd gisteren sowieso over de hele dag door enorm veel gedronken, weer hoger management gezien met call-center meisjes :') dat is beetje een no-go.
pi_181916311
Altijd fijn
pi_181916331
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor mij ook niet herkenbaar. Deze collega was kwijt hoe hij vanaf het uitgaan van een club weer in zn bed beland was. Zal vast een andere collega voor hem in kunnen vullen.

Werd gisteren sowieso over de hele dag door enorm veel gedronken, weer hoger management gezien met call-center meisjes :') dat is beetje een no-go.
Ik ben ook vaak de weg naar huis kwijt :@
Kan mij dan de hele avond herinneren maar van kroeg tot bed is alles een zwart gat :+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_181916334
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor mij ook niet herkenbaar. Deze collega was kwijt hoe hij vanaf het uitgaan van een club weer in zn bed beland was. Zal vast een andere collega voor hem in kunnen vullen.

Werd gisteren sowieso over de hele dag door enorm veel gedronken, weer hoger management gezien met call-center meisjes :') dat is beetje een no-go.
Ik snap dat nooit zo hoor :@
pi_181916352
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Voor mij ook niet herkenbaar. Deze collega was kwijt hoe hij vanaf het uitgaan van een club weer in zn bed beland was. Zal vast een andere collega voor hem in kunnen vullen.

Werd gisteren sowieso over de hele dag door enorm veel gedronken, weer hoger management gezien met call-center meisjes :') dat is beetje een no-go.
_O-
pi_181916365
Waarom hebben ramen altijd van die onmogelijke KUTmaten en waarom hebben bouwmarkten altijd van die standaard KUTmaten waardoor je wel shit op maat moet laten maken en het vervolgens tiefusduur is.
DAAR zouden ze eens wat aan moeten doen
:(
pi_181916382
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom hebben ramen altijd van die onmogelijke KUTmaten en waarom hebben bouwmarkten altijd van die standaard KUTmaten waardoor je wel shit op maat moet laten maken en het vervolgens tiefusduur is.
DAAR zouden ze eens wat aan moeten doen
:(
Vond het wel meevallen, heb verleden jaar 6 ruiten besteld koste 35 euro m2 ongeacht de maat
pi_181916399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Vond het wel meevallen, heb verleden jaar 6 ruiten besteld koste 35 euro m2 ongeacht de maat
Ik gok dat het niet om het glas gaat :+
pi_181916413
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik gok dat het niet om het glas gaat :+
Kozijnen zijn inderdaad een 'feestje'
pi_181916472
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo hoor :@
Ik begrijp het enorm dronken worden (op een bedrijfsfeest) niet helemaal. Als ik dat tegenwoordig doe ben ik het hele weekend brak.

Dat mensen elkaar tegenkomen op zo’n feest en er wat ontstaat kan, maar als je een man van eind 40 bent en ergens in het management team zit is een Tsjechisch/Slovaaks call center meisje van begin 20 niet de beste match.

Collega’s die me pushen hetzelfde te doen ben ik ook niet zo’n fan van.
pi_181916526
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik begrijp het enorm dronken worden (op een bedrijfsfeest) niet helemaal. Als ik dat tegenwoordig doe ben ik het hele weekend brak.

Dat mensen elkaar tegenkomen op zo’n feest en er wat ontstaat kan, maar als je een man van eind 40 bent en ergens in het management team zit is een Tsjechisch/Slovaaks call center meisje van begin 20 niet de beste match.

Collega’s die me pushen hetzelfde te doen ben ik ook niet zo’n fan van.
Zou meedoen :9~

Noemen ze dat tegenwoordig "callcenter meisje"? :')
Vakman pur sang
pi_181916648
Dit is ook nog wel een verhaal met een staartje huehue
https://www.theguardian.c(...)-linked-to-wikileaks
Vakman pur sang
pi_181916664
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zou meedoen :9~

Noemen ze dat tegenwoordig "callcenter meisje"? :')
Dit waren daadwerkelijk meisjes die bij een callcenter werkten en dus soort van collega’s waren. Die gingen nogal hard met de cocktails begin van de avond.

Volgens mij waren er dit jaar ongeveer 250 mensen uit verschillende Europese landen die bij ons moederbedrijf werken, best prijzig bedrijfsuitje om die in te vliegen naar een willekeurige stad in Europa.

Na het reguliere programma nog even de stad in geweest, maar de betere stripclubs niet aangedaan.
pi_181916705
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dit waren daadwerkelijk meisjes die bij een callcenter werkten en dus soort van collega’s waren. Die gingen nogal hard met de cocktails begin van de avond.

Volgens mij waren er dit jaar ongeveer 250 mensen uit verschillende Europese landen die bij ons moederbedrijf werken, best prijzig bedrijfsuitje om die in te vliegen naar een willekeurige stad in Europa.

Na het reguliere programma nog even de stad in geweest, maar de betere stripclubs niet aangedaan.
Software leverancier van ons zit met een groot deel van het personeel in Roemenie, opvallend veel hoger management is getrouwd met relatief jong personeel. _O-
pi_181916786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Software leverancier van ons zit met een groot deel van het personeel in Roemenie, opvallend veel hoger management is getrouwd met relatief jong personeel. _O-
Blijf ik altijd apart vinden. Ieder zn ding natuurlijk.
pi_181916800
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Blijf ik altijd apart vinden. Ieder zn ding natuurlijk.
Ergens snap ik het wel met die hooggeleide knappe grietjes.
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:11:49 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181917096
Zo, fijn getraind *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181917114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:11 schreef Samzz het volgende:
Zo, fijn getraind *O*.
Hondjes weer bekaf?
pi_181917123
Uber is echt een topuitvinding trouwens.
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:16:34 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181917136
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hondjes weer bekaf?
Gehoorzaamheid met Mier. Dus valt mee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181917165
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dit waren daadwerkelijk meisjes die bij een callcenter werkten en dus soort van collega’s waren. Die gingen nogal hard met de cocktails begin van de avond.

Volgens mij waren er dit jaar ongeveer 250 mensen uit verschillende Europese landen die bij ons moederbedrijf werken, best prijzig bedrijfsuitje om die in te vliegen naar een willekeurige stad in Europa.

Na het reguliere programma nog even de stad in geweest, maar de betere stripclubs niet aangedaan.
Ik kan me indenken dat een uitgebluste eind veertiger deze kans op jonge kutjes niet kan weerstaan. Wel sneu voor de achtergebleven eind veertiger vrouwen in NL ;(
Vakman pur sang
  zaterdag 15 september 2018 @ 11:20:40 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181917174
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik kan me indenken dat een uitgebluste eind veertiger deze kans op jonge kutjes niet kan weerstaan. Wel sneu voor de achtergebleven eind veertiger vrouwen in NL ;(
Of dertiger ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')