abonnement Unibet Coolblue
pi_181911474
Wanneer je met mensen praat zijn er altijd dezelfde vragen die voorbij komen, namelijk; ben je getrouwd, heb je kinderen en wat voor werk doe je?

In die drie vragen zit alles waar mensen je op lijken te be[voor]oordelen.

Als je een afwijkend antwoord geeft dat niks met de drie kenwoorden te maken heeft snappen veel mensen je niet en weet men niet hoe ze met je moeten omgaan. :')

Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje'' en waarin velen doodongelukkig zijn, wat ik begrijp. :{w en waarvan ik weet dat daar deels de jaloezie bij komt kijken als iemand die sores niet heeft. En als vrije vogel door het leven kan gaan.

Vrije vogels worden als parasieten gezien. Lamzakken. Niet interessant.

Ik heb dat juist andersom. Ik vind de mensen die als ultieme doel een gezin willen stichten zo niet interessant. En niet in de laatste plaats omdat in de meeste gevallen het sprookje steevast uit elkaar spat. :') Iets wat jij als geheelonthouder van een relatie al lang had zien aankomen.
Maar ja, jij als niksnut weet niet waar je over praat.

Daarom praat ik ook niet maar kijk het zwijgend aan. Soms is zwijgen goud waard.
Next.
pi_181911739
Had je ook een vraag?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181911929
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:26 schreef oranjevogel1 het volgende:
Had je ook een vraag?
Ja. Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje''?
Next.
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:41:57 #4
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181912124
Ze weten niet beter, letterlijk. Standplaatsgebondenheid van hun standaard leventjes en de levens die ze om zich heen zien. Afwijken van trouwen en kinderen nemen (die de cirkel weer verder in gaan) zien ze zelf niet als mogelijkheid.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181912169
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:33 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Ja. Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje''?
Hoe weet je dat het dodelijk saai is als je het nog nooit hebt meegemaakt?
pi_181912418
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het dodelijk saai is als je het nog nooit hebt meegemaakt?
Omdat ik ooit onderdeel was van een gezin. Dat gezin was overigens verre van saai. ;)
En ik zie het om me heen natuurlijk. Daar haal ik de inspiratie ook vandaan voor dit topic. :P
Next.
pi_181912645
Nog een voorbeeld: jij hebt geen kinderen, maar weet wel waar de schoen wringt bij een obstakel in de opvoeding van een kind. Maar omdat je zelf geen kinderen hebt wordt jouw visie niet serieus genomen.

Aan de andere kant denk ik dan: juist omdat ik geen emotie bij het kind heb sta ik er neutraler in om te zien waar het wringt. In de meeste gevallen bij de ouders natuurlijk. Duh.

Je ziet dit soort opmerkingen ook vaak terugkomen: jij hebt geen kinderen dus je weet niet waar je over praat.
Mensen vergeten dat je zelf kind bent geweest, en ondanks dat je er zelf geen hebt kun je feilloos aanvoelen wat er aan de hand is.
En heel soms is de eigen ervaring de reden om er zelf niet aan te beginnen. Maar probeer dat maar eens uit te leggen.
Next.
pi_181913018
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:
Wanneer je met mensen praat zijn er altijd dezelfde vragen die voorbij komen, namelijk; ben je getrouwd, heb je kinderen en wat voor werk doe je?

In die drie vragen zit alles waar mensen je op lijken te be[voor]oordelen.
Ik krijg dat soort vragen echt nooit, hooguit wel eens wat voor werk ik doe.
pi_181913070
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:26 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ik krijg dat soort vragen echt nooit, hooguit wel eens wat voor werk ik doe.
Dan ben je nog een jong blaadje?
Next.
pi_181914205
Boh, stel je eens voor dat mensen vragen stellen die bij je leeftijd hoort...

Nu ik 30+ ben, vraagt niemand mij over mijn studie, ze zijn altijd maar geïnteresseerd in mijn werk.

En bah, toen ik 21 was, vroeg niemand me of ik getrouwd was. Nu vraagt men veelste vaak wanneer ik ga trouwen (ik heb echt geen idee waarom, beetje jammer dat ze door lijken te hebben dat alles in fases gaat).

En breek me de bek niet open over kinderen. Toen ik zelf een kind was, wilde niemand weten of ik zelf kinderen had. En nu zijn ze opeens (!!!) wel benieuwd. Bah!!!

Altijd diezelfde normen weer, wordt er echt gek vak, alsof die normen zo normaal zijn. :{.
 
 

Je komt gefrustreerd over en ik twijfel er geen seconde aan dat jij alles veel intenser doet overkomen dan het echt is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 04:20:18 ]
pi_181914216
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:55 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Omdat ik ooit onderdeel was van een gezin. Dat gezin was overigens verre van saai. ;)
Okay, je argument voor "huisje boompje beestje is saai" is... het niet-saaie gezinsleven dat je had?


 

Jongen, boeken zijn zo saai, niet te geloven al die mensen om me heen die doen alsof ze ervan genieten...
- Ja, maar eh, hoe weet je dat boeken saai zijn als je nooit boeken leest?
Ja, ik moest vroegah voor school boeken lezen! Die boeken waren overigens verre van saai!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 04:29:03 ]
pi_181915439
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:

Als je een afwijkend antwoord geeft dat niks met de drie kenwoorden te maken heeft snappen veel mensen je niet en weet men niet hoe ze met je moeten omgaan. :')
Als jij mij vraagt of ik koffie of thee wil en ik zeg: "Pinguïns kunnen helemaal niet vliegen!", zou je mij ook raar aankijken.

Kortom, geef gewoon antwoord op de vraag, man. :|W
1 + 1 = blauw
pi_181915593
Ts, het klinkt alsof je heel erg bevestiging zoekt. Vraag je eens af wat je mist dat je die bevestiging nodig hebt.

Veel interssanter dan wat anderen willen en of fijn vinden.
pi_181915693
Wat zie jij als een afwijkend antwoord?
pi_181915708
Snap niet zo goed wat je nou wil zeggen. Het komt op mij eginszins jaloers over.
pi_181915982
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 04:19 schreef zarGon het volgende:
Boh, stel je eens voor dat mensen vragen stellen die bij je leeftijd hoort...

Nu ik 30+ ben, vraagt niemand mij over mijn studie, ze zijn altijd maar geïnteresseerd in mijn werk.

En bah, toen ik 21 was, vroeg niemand me of ik getrouwd was. Nu vraagt men veelste vaak wanneer ik ga trouwen (ik heb echt geen idee waarom, beetje jammer dat ze door lijken te hebben dat alles in fases gaat).

En breek me de bek niet open over kinderen. Toen ik zelf een kind was, wilde niemand weten of ik zelf kinderen had. En nu zijn ze opeens (!!!) wel benieuwd. Bah!!!

Altijd diezelfde normen weer, wordt er echt gek vak, alsof die normen zo normaal zijn. :{.



Je komt gefrustreerd over en ik twijfel er geen seconde aan dat jij alles veel intenser doet overkomen dan het echt is.
Dit!!

Alsof je zomaar iemand uit het schap kan pakken om mee te trouwen en kinderen te maken. _O-
pi_181916615
Ik krijg die vragen nooit. Het enige wat mensen wel eens vragen is een sigaret.
  zaterdag 15 september 2018 @ 17:10:39 #18
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181921882
De frustratie/afgunst spat van de OP af
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181921977
Tegenwoordig moet je eerst een sollicitatie doen, voordat ze met je op date willen _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181922439
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 04:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Okay, je argument voor "huisje boompje beestje is saai" is... het niet-saaie gezinsleven dat je had?




Jongen, boeken zijn zo saai, niet te geloven al die mensen om me heen die doen alsof ze ervan genieten...
- Ja, maar eh, hoe weet je dat boeken saai zijn als je nooit boeken leest?
Ja, ik moest vroegah voor school boeken lezen! Die boeken waren overigens verre van saai!!!
^^ dit inderdaad :')
  zaterdag 15 september 2018 @ 18:13:32 #21
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181922874
Doen wat anderen je opdragen :')

Niet gewoon jouw leven leven en doen waar je zelf gelukkig van wordt :')
Man of Steal.
  zaterdag 15 september 2018 @ 20:26:42 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181925736
quote:
Als je een afwijkend antwoord geeft dat niks met de drie kenwoorden te maken heeft snappen veel mensen je niet en weet men niet hoe ze met je moeten omgaan. :')
Hoe moet ik me dit trouwens voorstellen? Ze vragen aan je of je een vriendin hebt en als antwoord begin je over salsa-dansen en dan ben je verbaasd dat ze je raar aankijken ofzo?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 15 september 2018 @ 20:33:05 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181925915
Ligt toch meer aan de mensen waarmee je omgaat schat ik. Genoeg vrienden die single zijn.
And so is the past
pi_181926080
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:
Wanneer je met mensen praat zijn er altijd dezelfde vragen die voorbij komen, namelijk; ben je getrouwd, heb je kinderen en wat voor werk doe je?

In die drie vragen zit alles waar mensen je op lijken te be[voor]oordelen.

Als je een afwijkend antwoord geeft dat niks met de drie kenwoorden te maken heeft snappen veel mensen je niet en weet men niet hoe ze met je moeten omgaan. :')

Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje'' en waarin velen doodongelukkig zijn, wat ik begrijp. :{w en waarvan ik weet dat daar deels de jaloezie bij komt kijken als iemand die sores niet heeft. En als vrije vogel door het leven kan gaan.

Vrije vogels worden als parasieten gezien. Lamzakken. Niet interessant.

Ik heb dat juist andersom. Ik vind de mensen die als ultieme doel een gezin willen stichten zo niet interessant. En niet in de laatste plaats omdat in de meeste gevallen het sprookje steevast uit elkaar spat. :') Iets wat jij als geheelonthouder van een relatie al lang had zien aankomen.
Maar ja, jij als niksnut weet niet waar je over praat.

Daarom praat ik ook niet maar kijk het zwijgend aan. Soms is zwijgen goud waard.
Ik zie een verschuiving naar het beste van beide werelden. Trouwen maar open relatie, geen kinderen wel parttime werk met veel vrijheid und so w..
pi_181926144
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:33 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Ja. Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje''?
Dat is de matrix programma, hup terug je cocon in alles komt goed!
  Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 20:41:47 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181926156
Oke, dan heb je iemand jaren niet gezien en vraagt: "Ben je ook vrijgezel? En zonder kinderen? En geen werk?" 8)7
pi_181926821
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:41 schreef maily het volgende:
Oke, dan heb je iemand jaren niet gezien en vraagt: "Ben je ook vrijgezel? En zonder kinderen? En geen werk?" 8)7
_O-
pi_181928114
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:
Wanneer je met mensen praat zijn er altijd dezelfde vragen die voorbij komen, namelijk; ben je getrouwd, heb je kinderen en wat voor werk doe je?

In die drie vragen zit alles waar mensen je op lijken te be[voor]oordelen.

Als je een afwijkend antwoord geeft dat niks met de drie kenwoorden te maken heeft snappen veel mensen je niet en weet men niet hoe ze met je moeten omgaan. :')

Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje'' en waarin velen doodongelukkig zijn, wat ik begrijp. :{w en waarvan ik weet dat daar deels de jaloezie bij komt kijken als iemand die sores niet heeft. En als vrije vogel door het leven kan gaan.

Vrije vogels worden als parasieten gezien. Lamzakken. Niet interessant.

Ik heb dat juist andersom. Ik vind de mensen die als ultieme doel een gezin willen stichten zo niet interessant. En niet in de laatste plaats omdat in de meeste gevallen het sprookje steevast uit elkaar spat. :') Iets wat jij als geheelonthouder van een relatie al lang had zien aankomen.
Maar ja, jij als niksnut weet niet waar je over praat.

Daarom praat ik ook niet maar kijk het zwijgend aan. Soms is zwijgen goud waard.
Herkenbaar. Maar ja God wil het of de traditie. Dat rechtvaardigt alles al. Mensen stijgen boven zichzelf uit. Ze sterven niet uit maar planten zich voort. Gewoon het doel van de mens op aarde. Anders heb je in zekere zin gefaald als mens. Heb dat zelf ook hoor.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181928152
Oeh, trouwen? ^)


;)
Somebody that I used to know
pi_181928259
TS komt wel lekker rancuneus over zeg. Als je zo'n vrije vogel was zou je niet malen om hoe anderen (al dan niet succesvol) hun leven invulling geven.
  zondag 16 september 2018 @ 07:44:52 #31
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_181934443
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:06 schreef Je-EXx het volgende:
Nog een voorbeeld: jij hebt geen kinderen, maar weet wel waar de schoen wringt bij een obstakel in de opvoeding van een kind. Maar omdat je zelf geen kinderen hebt wordt jouw visie niet serieus genomen.

Aan de andere kant denk ik dan: juist omdat ik geen emotie bij het kind heb sta ik er neutraler in om te zien waar het wringt. In de meeste gevallen bij de ouders natuurlijk. Duh.

Je ziet dit soort opmerkingen ook vaak terugkomen: jij hebt geen kinderen dus je weet niet waar je over praat.
Mensen vergeten dat je zelf kind bent geweest, en ondanks dat je er zelf geen hebt kun je feilloos aanvoelen wat er aan de hand is.
En heel soms is de eigen ervaring de reden om er zelf niet aan te beginnen. Maar probeer dat maar eens uit te leggen.
Ja achterlijk he. En dat terwijl singles zonder kinderen en baan wel van ongevraagd 'advies' houden.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_181934532
Als je nou graag in geuren en kleuren verteld over (of een verhaalt hoort van iemand over) het buitengewoon boeiende ongebonden vagebondsbestaan, hoe kan je dat dan beter loskrijgen dan vragen of iemand getrouwd is, kinderen heeft en hoe aan de kost gekomen wordt?

Ik bedoel, als iemand als kenningsmakingsvraag of bijpraatopening komt met vragen over lievelingsthee, sterrenbeeld of politieke voorkeur, dan lijkt dat me nogal stof voor andere gesprekjes.
Maar ik begrijp dat TS dat een stuk beter zou vinden :?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 16 september 2018 @ 08:08:20 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181934612
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:55 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Omdat ik ooit onderdeel was van een gezin. Dat gezin was overigens verre van saai. ;)
En ik zie het om me heen natuurlijk. Daar haal ik de inspiratie ook vandaan voor dit topic. :P
Ok. Dus jouw gezin was niet saai, maar alle andere gezinnen zijn saai. Je probleem ligt bij jezelf, je gaat met te burgerlijke gezinnen om. Je context zijn Henk en Ingrid. Als jij echt zo cool was had je wel een cooler perspectief.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 16 september 2018 @ 08:22:24 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181934746
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:06 schreef Je-EXx het volgende:
Nog een voorbeeld: jij hebt geen kinderen, maar weet wel waar de schoen wringt bij een obstakel in de opvoeding van een kind. Maar omdat je zelf geen kinderen hebt wordt jouw visie niet serieus genomen.

Aan de andere kant denk ik dan: juist omdat ik geen emotie bij het kind heb sta ik er neutraler in om te zien waar het wringt. In de meeste gevallen bij de ouders natuurlijk. Duh.

Je ziet dit soort opmerkingen ook vaak terugkomen: jij hebt geen kinderen dus je weet niet waar je over praat.
Mensen vergeten dat je zelf kind bent geweest, en ondanks dat je er zelf geen hebt kun je feilloos aanvoelen wat er aan de hand is.
En heel soms is de eigen ervaring de reden om er zelf niet aan te beginnen. Maar probeer dat maar eens uit te leggen.
Oh, en die ouders zien het probleem en de oorzaak bij het kind ook wel. Het is een kind, waarschijnlijk is het 2 of 4 ofzo. Het hoeft zich niet als 18 te gedragen. Uitdaging voor uitdaging oplossen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181936122
Het stellen van die drie vragen herken ik niet zo. Met name niet: ben je getrouwd. In mijn omgeving trouwt haast niemand meer. Kost veel te veel geld, dat mensen liever investeren in de verbouwing van hun huis o.i.d.

Dit topic lijkt me meer het zoveelste voorbeeld van de altijd sluimerende ''strijd'' tussen singles en gesettelde mensen die soms over en weer de behoefte hebben om negativiteit te spuien over de leefstijl van de ander, om jezelf beter te voelen over je eigen leven.

Het is nu eenmaal wel zo dat het krijgen van een relatie, kinderen, samen wonen, trouwen, worden gezien als ''prestaties''. Als je dat dus bereikt, ben je in de ogen van de meer conservatieve mensen succesvoller dan wanneer je dat niet doet. Er is nog weinig aandacht voor het feit dat het ook een bewuste keuze kan zijn, dat vind ik wel eens jammer.

Maar verder wel herkenbaar dat singles vaak zeiken op gesettelde mensen (burgerlijk, bla bla) en dat gesettelde mensen nog wel eens neer willen kijken op singles die in hun ogen wereldvreemd zijn o.i.d.
pi_181936838
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:53 schreef Jaume_I het volgende:
Het stellen van die drie vragen herken ik niet zo. Met name niet: ben je getrouwd. In mijn omgeving trouwt haast niemand meer. Kost veel te veel geld, dat mensen liever investeren in de verbouwing van hun huis o.i.d.

Dit topic lijkt me meer het zoveelste voorbeeld van de altijd sluimerende ''strijd'' tussen singles en gesettelde mensen die soms over en weer de behoefte hebben om negativiteit te spuien over de leefstijl van de ander, om jezelf beter te voelen over je eigen leven.

Het is nu eenmaal wel zo dat het krijgen van een relatie, kinderen, samen wonen, trouwen, worden gezien als ''prestaties''. Als je dat dus bereikt, ben je in de ogen van de meer conservatieve mensen succesvoller dan wanneer je dat niet doet. Er is nog weinig aandacht voor het feit dat het ook een bewuste keuze kan zijn, dat vind ik wel eens jammer.

Maar verder wel herkenbaar dat singles vaak zeiken op gesettelde mensen (burgerlijk, bla bla) en dat gesettelde mensen nog wel eens neer willen kijken op singles die in hun ogen wereldvreemd zijn o.i.d.
Nou ja, de meeste echt langdurige singles zijn dat toch tegen wil en dank. Dat zal wel een hoop oppositie opleveren, maar een feit is een feit. Het is ook vrij natuurlijk om (al is het maar tijdelijk) een partner te zoeken.

Dus als je langdurig single bent en blijft, dan is het niet gek dat mensen vermoeden dat je geen partner kan vinden. In die zin wordt het wel vinden dus als een ‘prestatie’ gezien, of beter, het niet kunnen vinden van een partner als een ‘mislukking’.

En natuurlijk zijn er mensen die heel bewust geen partner willen. Uitzonderingen zijn er altijd.

Daar komt nog bij dat er diverse groepen singles zijn die vrij vocaal zijn op het internet, die het beeld van de mislukking voeden (dat is natuurlijk niet terecht, want het zijn dan de echte gekkies vaak), zoals de incels bv.

Maar iemand die heel bewust vanuit zijn eigen gevoel kiest voor iets, die zal niet aan het twijfelen worden gebracht door zoiets. Het zijn de figuren die er wel last van hebben zoals TS die van de leg raken.

Het begint zoals altijd met lekker sterk in je schoenen staan.
pi_181936985
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:06 schreef Je-EXx het volgende:
Nog een voorbeeld: jij hebt geen kinderen, maar weet wel waar de schoen wringt bij een obstakel in de opvoeding van een kind. Maar omdat je zelf geen kinderen hebt wordt jouw visie niet serieus genomen.

Je ziet dit soort opmerkingen ook vaak terugkomen: jij hebt geen kinderen dus je weet niet waar je over praat.
Daar heb ik ook nog een mooi voorbeeld van. Jaren terug op vakantie met een stel met kinderen. Hele tijd aan moeten horen jij weet dat niet, jij hebt geen kinderen, wat weet jij er nou van etc etc.

Toen dat kind op zn flikkerr ging op een grindpad en heel zn been open had liggen dacht ik bij mn eigen, hey dit zwembad waar het al weken 35+ graden is zit zo te ruiken zo goed als geen chloor in. Dat lijkt me niet verstandig om daar met zo een wond in te gaan.

Maar hey, ik weet dat niet, ik heb geen kinderen, wat weet ik er nou van etc etc.

Dus mooi mn kop dichtgehouden.

3 dagen later zaten ze op de eerste hulp met dat kereltje; heel zn been ontstoken en vol met pus en etter en alles _O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181937008
Dat is natuurlijk niet netjes van mij, maar hey, als je het wil hebben dan kan je het krijgen ook :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181937116
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:53 schreef Jaume_I het volgende:
Er is nog weinig aandacht voor het feit dat het ook een bewuste keuze kan zijn, dat vind ik wel eens jammer.
Bewuste keuze hier en ik vind daar eigenlijk vooral niks van dat daar geen aandacht aan geschonken wordt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181953141
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2018 10:42 schreef vosss het volgende:
Dat is natuurlijk niet netjes van mij, maar hey, als je het wil hebben dan kan je het krijgen ook :)
Mja, misschien had ik dan nog gezegd "Ik heb geen kinderen hoor en dus geen flauw benul, maar met zo'n wond zou ik dat zwembad niet in gaan."

Heel kinderachtig misschien, maar dan waren ze in elk geval gewaarschuwd. :')
pi_181953234
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2018 10:42 schreef vosss het volgende:
Dat is natuurlijk niet netjes van mij, maar hey, als je het wil hebben dan kan je het krijgen ook :)
Dat heeft toch niks met opvoeden te maken? En ja, als het over opvoeden gaat draagt het daadwerkelijk moeten opvoeden van kinderen wel degelijk bij aan je geloofwaardigheid. Is dat zo gek?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_181956753
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:28 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Dan ben je nog een jong blaadje?
Net over de 30 inmiddels
pi_181956998
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:

Vrije vogels worden als parasieten gezien. Lamzakken. Niet interessant.

Daarom praat ik ook niet maar kijk het zwijgend aan. Soms is zwijgen goud waard.
pi_181957084
quote:
14s.gif Op zondag 16 september 2018 10:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog een mooi voorbeeld van. Jaren terug op vakantie met een stel met kinderen. Hele tijd aan moeten horen jij weet dat niet, jij hebt geen kinderen, wat weet jij er nou van etc etc.

Toen dat kind op zn flikkerr ging op een grindpad en heel zn been open had liggen dacht ik bij mn eigen, hey dit zwembad waar het al weken 35+ graden is zit zo te ruiken zo goed als geen chloor in. Dat lijkt me niet verstandig om daar met zo een wond in te gaan.

Maar hey, ik weet dat niet, ik heb geen kinderen, wat weet ik er nou van etc etc.

Dus mooi mn kop dichtgehouden.

3 dagen later zaten ze op de eerste hulp met dat kereltje; heel zn been ontstoken en vol met pus en etter en alles _O-
Tenzij je met twee amoebes op vakantie was, lijkt dit me een sterk verhaal.
pi_181957545
TS is een stoere non-conformist _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 september 2018 @ 09:21:57 #46
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181957714
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:33 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Ja. Wat is dat toch dat het ultieme levensgenot blijkbaar moet bestaan uit een dodelijk saai ''huisje boompje beestje''?
Het ultieme levensgenot is een illusie en bestaat helemaal niet. Dat nastreven is de simpelheid zelve.

Ik ken ze ook hoor van het schoolplein, van die pappa's en mamma's, die het allemaal zo geweldig voor elkaar hebben, zo'n enorm leuke vakantie hebben gehad, zo'n enorm leuk huis hebben, zo'n enorm leuke partner hebben, etc. Staan ze daar op het sportveld op te geven over hun geweldige baan en tegelijkertijd op hun telefoon te koekeloeren. In plaats dat je nou naar je kind kijkt :N

Geloof je het zelf? Realistisch in het leven staan en beseffen wat er allemaal om je heen gebeurt op deze wereld hebben mijn voorkeur boven een ideaal Facebook/Instagram leven ...
"Hoka Hey!"
  maandag 17 september 2018 @ 09:32:36 #47
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181957924
Tja weet je wat het is? Dat jij je als vrije vogel voornamelijk begeeft in van die burgerlijke omgevingen, waar dit de vragen zijn die je krijgt, zegt veel over jezelf. Wat doe je dan met die vrijheid van je? Geen flikker! Lamzak!
  maandag 17 september 2018 @ 15:11:18 #48
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181963764
Waar is die parasiet van een TS gebleven?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 17 september 2018 @ 15:41:11 #49
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181964189
Mensen met een gezin zijn vaak vooral bezig .. met gezinszaken. Het slurpt een groot deel van hun tijd en energie op dus bij discussies zal vooral dat het onderwerp zijn. Dat het een leuke of saaie onderwerp is een andere vraag....
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 17 september 2018 @ 15:47:01 #50
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181964264
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:55 schreef Je-EXx het volgende:

[..]

Omdat ik ooit onderdeel was van een gezin. Dat gezin was overigens verre van saai. ;)
En ik zie het om me heen natuurlijk. Daar haal ik de inspiratie ook vandaan voor dit topic. :P
Je beantwoord m zelf eigenlijk al.
Waarom zou een huisje, boompje, beestje saai moeten zijn?

Ja ongetwijfeld zullen er bij zijn bij wie dat zo is maar de keuzes die ze maken hebben het tot zo ver gebracht. Kies een partner die dichterbij je ligt die het ook niet saai wil maken. En de grootste saai-maker is gok ik geld. Wat de net samenwonende mensen helaas een gebrek aan hebben waardoor je lastig uit het saaie komt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181982732
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ligt toch meer aan de mensen waarmee je omgaat schat ik. Genoeg vrienden die single zijn.
^qft
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_181982981
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:15 schreef Je-EXx het volgende:
Wanneer je met mensen praat zijn er altijd dezelfde vragen die voorbij komen, namelijk; ben je getrouwd, heb je kinderen en wat voor werk doe je?

In die drie vragen zit alles waar mensen je op lijken te be[voor]oordelen.
Dat is wat jij er van maakt. Ik zie het stellen van dit soort vragen meer als een manier om het ijs te breken wanneer je de persoon niet kent. Zit geen oordeel bij. Ik ga er vanuit dat mensen toch wel een goede persoonlijke reden hebben voor de keuzes die zij maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')