abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:10:09 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181911355
Dit is deels mijn eigen schuld maar ik wil toch hier mijn verhaal kwijt.

Ik heb hier een perfect goede vriendin thuis. Ja ze zeikt soms en blablabla. Ze is nou eenmaal een vrouw en elke vrouw behalve een gamermeid heeft nou eenmaal een aura van gekloot om haar heen soms.

De dag begon 's ochtends, alles leuk, ja ik mocht weer dit doen en dat en boodschappen halen en bla. Geweldig. Vind het altijd geweldig als ik op pad word gestuurd voor 1 dingetje dat ze vergeten is. Half uur voor niks weer kwijt, maar goed dat hoort erbij.

Dag is voorbij, zij gaat slapen, ze is wat moe dus ik weet al dat het geen extra feest wordt in bed. Of nou ja ik denk dat te weten. Ik besluit diablo 3 te doen met een vriend van me. Ja leuk 2 uur lang hack en slash. Ook geweldig. Weer wat gems geupgrade. Nou joepie.

Besef nu eigenlijk pas dat als ik wel met haar naar bed was gegaan rond 10 uur dat ze misschien best nog wel een bedfeestje met me zou willen houden. Ook al leek het niet zo. Maar ik weet wel zeker dat het nu in ieder geval niet meer zo is.

Heb ook bij de deur gestaan, ze slaapt. Soms baal ik zo erg van mezelf. Ja ik heb het leuk gehad even met dom gamen, maar ja het ultieme bedpretslet gedeelte is weer aan me voorbij gegaan omdat ik weer het niet goed in kon schatten. Nu zit ik nog achter mijn pc zelfs om dit te typen. Wat een leven.

Ik vraag me vooral af hoe jullie met dit soort situaties omgaan. Gaan jullie gewoon op tijd naar bed met haar? Hebben jullie tips en trucjes? Hoe gaat dit in jullie relatie?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181911585
Niet weten dat je ook geslachtsgemeenschap kunt hebben met slapende vrouwmensen. Wel eerst even trouwen. Buitenechtelijke seks. :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:45:20 #3
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181912208
Zonde, volgende dag beter. Klaar.
Tot het een r/deadbedrooms situatie wordt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181912245
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
pi_181912302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Like your style! Lekker ding ben je ook he! _O_
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:53:33 #6
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_181912378
Niet zo huilen man. Ik ben 27, en naast mij is op 5x na niemand wakker geworden. ... Ja m'n knuffelbeer toen ik 2/3 was ...
  zaterdag 15 september 2018 @ 01:31:30 #7
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_181913116
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:53 schreef Ciclon het volgende:
Niet zo huilen man. Ik ben 27, en naast mij is op 5x na niemand wakker geworden. ... Ja m'n knuffelbeer toen ik 2/3 was ...
Achossie.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_181913271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Dit.
Heb ik ook altijd zo gedaan.
Samen met haar naar bed gaan, even ketsen, daarna wachten tot ze slaapt, en dan gezellig in mijn eentje onder op de bank naar de herhaling van Pauw of Voetbal International kijken (met flink wat snacks en snoep).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181913840
je moet altijd doen wat je ego zegt dat je niet moet doen, dat maakt alles makkelijker
pi_181914227
Stel je eens voor wat we mens zijnde in staat zouden zijn als we zouden leren van onze fouten...

Maar helaas, dat zit er voor ons niet in. Dus, zit verder niets in dan blijven gamen, elke keer weer. Wát een leven.
pi_181914893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:10 schreef mercimarci het volgende:
Dit is deels mijn eigen schuld maar ik wil toch hier mijn verhaal kwijt.

Ik heb hier een perfect goede vriendin thuis. Ja ze zeikt soms en blablabla. Ze is nou eenmaal een vrouw en elke vrouw behalve een gamermeid heeft nou eenmaal een aura van gekloot om haar heen soms.

De dag begon 's ochtends, alles leuk, ja ik mocht weer dit doen en dat en boodschappen halen en bla. Geweldig. Vind het altijd geweldig als ik op pad word gestuurd voor 1 dingetje dat ze vergeten is. Half uur voor niks weer kwijt, maar goed dat hoort erbij.

Dag is voorbij, zij gaat slapen, ze is wat moe dus ik weet al dat het geen extra feest wordt in bed. Of nou ja ik denk dat te weten. Ik besluit diablo 3 te doen met een vriend van me. Ja leuk 2 uur lang hack en slash. Ook geweldig. Weer wat gems geupgrade. Nou joepie.

Besef nu eigenlijk pas dat als ik wel met haar naar bed was gegaan rond 10 uur dat ze misschien best nog wel een bedfeestje met me zou willen houden. Ook al leek het niet zo. Maar ik weet wel zeker dat het nu in ieder geval niet meer zo is.

Heb ook bij de deur gestaan, ze slaapt. Soms baal ik zo erg van mezelf. Ja ik heb het leuk gehad even met dom gamen, maar ja het ultieme bedpretslet gedeelte is weer aan me voorbij gegaan omdat ik weer het niet goed in kon schatten. Nu zit ik nog achter mijn pc zelfs om dit te typen. Wat een leven.

Ik vraag me vooral af hoe jullie met dit soort situaties omgaan. Gaan jullie gewoon op tijd naar bed met haar? Hebben jullie tips en trucjes? Hoe gaat dit in jullie relatie?
In het weekend samen naar bed en vol er tegenaan. In de ochtend vaak een kortere sessie. Doordeweeks hangt het een beetje af van hoe laat naar bed en het programma de volgende ochtend, maar wel samen naar bed en toch meestal wel vol er tegenaan.

Overigens, het landelijk gemiddelde ligt op 3x per maand. Dat is inclusief de nieuwe stellen die elkaar continu stuktrekken. Langdurige relaties kakken vaak in naar 1x per maand. En ligt onder meer aan niet samen naar bed gaan. Maar ook aan de kwaliteit van de seks, niet overdag al elkaar ophitsen, enz.

Dus ja: samen naar bed gaan helpt. Maar het begint gewoon met je partner opgewonden krijgen en houden.
pi_181916097
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Ja dat dacht ik dus ook.
Dus TS....volgende keer met haar mee en na het feestje kun je alsnog gaan gamen.
pi_181916473
Je kan het natuurlijk ook op een ander tijdstip doen hé. Je vriendin niet gewoon in de keuken/badkamer/ woonkamer pakken wanneer je zin hebt. :')
pi_181916475
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Like your style! Lekker ding ben je ook he! _O_
:9 :*
pi_181916540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 01:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit.
Heb ik ook altijd zo gedaan.
Samen met haar naar bed gaan, even ketsen, daarna wachten tot ze slaapt, en dan gezellig in mijn eentje onder op de bank naar de herhaling van Pauw of Voetbal International kijken (met flink wat snacks en snoep).
Oh van mij hoeft mijn vriend echt niet te wachten tot ik slaap..
pi_181916551
Maar je hebt wel lekker geslasht oO<
Ik was hier...
pi_181916812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Nou, als ik mijn vriendin stukgetrokken heb is het altijd wel tijd om te gaan slapen...
pi_181917281
Eis gewoon wat je toekomt.
pi_181917396
#firstworldproblems
  zaterdag 15 september 2018 @ 12:08:43 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181917612
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oh van mij hoeft mijn vriend echt niet te wachten tot ik slaap..
Dat is erg lief van je. :*
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181917634
TS komt ook wel over als een hele aantrekkelijke man.
pi_181917643
Dit bericht heeft een aura van gekloot om zich heen.

Als je je vriendin niet leuk vindt en altijd vindt zeiken, geef haar de vrijheid iemand te vinden die haar wel leuk vindt?
pi_181917646
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2018 02:21 schreef Salvad0R het volgende:
je moet altijd doen wat je ego zegt dat je niet moet doen, dat maakt alles makkelijker
Je bedoelt dat je je Es moet volgen, of bedoel je het niet freudiaans? :9
pi_181917691
Zoek een chick die van sex houdt en zelf er ook om vraagt en initiatief neemt. Ik kan letterlijk niet slapen als mijn partner bij mij is en er is op een dag niet gesext. Dus ik voel je bro. Dan ben ik ook chagie en gefrustreerd. Dat soort chicks zijn ook echt kut. Kom op sex is het hoogtepunt van de dag.. naar mijn mening leef je daar vooral voor: het process van de voortplanting. Ik kan ook echt niet tegen die chicks die chagie van sexgrappen worden, is toch mooi?

Vind dus een chick net zoals ik die elke dag min. 1x per dag wilt batsen.
Ze bestaan echt. En ja ze kunnen ook ernaast knap , lief, vrouwelijk en intelligent zijn want dat ben ik stiekem ook. Zoek echt naar een beter iemand. Je wilt toch niet je leven blijven lijden? Weinig sex is lijden. Kijk bepaalde minpunten van elkaar accepteren moet wel, je bent nl niet perfect, maar sex is naar mijn mening 1 van de belangrijkste dingen in een relatie.. ( ja en intelligentheid, eerlijkheid ook)


Want ik ben zelf altijd zo geweest in elke relatie ook relatie langer dan 3.5jaar. alleen probleem was dat ik vaker sex wilde en ik ze altijd half moest verkrachten.

Ehm en ja ik ben denk ik categorie gamerchick ook al game ik niet veel maar ik hou van nerderige mannen die van gamen houden zolang ze maar mij zien blijven staan en ik op nr 1 kom.


Btw ik heb zo een 3e date!!! Ik heb niet eens nog gezoend met die Guy en er zitten al zo 4weken overheen maar ik vind hem super leuk..

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 12:24:20 ]
pi_181917702
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je je Es moet volgen, of bedoel je het niet freudiaans? :9
Ik bedoel het gedeeltelijk Freudiaans. Het ego wordt aangewend in situaties van strijd/vluchten en andere basische behoeften zoals neuken en vreten. Wanneer je het ego zn gang laat gaan en niet controleert krijg je dat je vooral zelfzuchtige keuzes maakt, ook al blijken die achteraf niet de meest verstandige/noodzakelijke.

Zo ziet ik dat dan
pi_181917721
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik bedoel het gedeeltelijk Freudiaans. Het ego wordt aangewend in situaties van strijd/vluchten en andere basische behoeften zoals neuken en vreten. Wanneer je het ego zn gang laat gaan en niet controleert krijg je dat je vooral zelfzuchtige keuzes maakt, ook al blijken die achteraf niet de meest verstandige/noodzakelijke.

Zo ziet ik dat dan
In dit geval is gamen het meest primair. Raar zitten mannen toch in elkaar ik zou liever seksen :9
pi_181917732
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:12 schreef blondetrien het volgende:
Dit bericht heeft een aura van gekloot om zich heen.

Als je je vriendin niet leuk vindt en altijd vindt zeiken, geef haar de vrijheid iemand te vinden die haar wel leuk vindt?
die arme kindertjes... TS heeft een schop onder z’n hol nodig
pi_181917802
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In dit geval is gamen het meest primair. Raar zitten mannen toch in elkaar ik zou liever seksen :9
ja TS stelt dat hij in retrospect ook liever zou hadden gesext maar dat z'n ego hem liet gamen. Ofzo.
pi_181917885
Ja maar gast wanneer moet je dan die gems upgraden?

Die socketed one-handed scimitar gaat niet zichzelf craften he vriend, daar moet je gewoon voor werken.
-nee-
pi_181917898
Ga in het vervolg dan gewoon lekker met haar mee naar bed, maak er nog wat van. Gamen kan altijd nog, als ze eenmaal uitgewoon ligt te tukken.
-nee-
pi_181918229
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In dit geval is gamen het meest primair. Raar zitten mannen toch in elkaar ik zou liever seksen :9
Iedere gezonde man ook lijkt mij.
pi_181918381
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:17 schreef Dolshoor het volgende:
Zoek een chick die van sex houdt en zelf er ook om vraagt en initiatief neemt. Ik kan letterlijk niet slapen als mijn partner bij mij is en er is op een dag niet gesext. Dus ik voel je bro. Dan ben ik ook chagie en gefrustreerd. Dat soort chicks zijn ook echt kut. Kom op sex is het hoogtepunt van de dag.. naar mijn mening leef je daar vooral voor: het process van de voortplanting. Ik kan ook echt niet tegen die chicks die chagie van sexgrappen worden, is toch mooi?

Vind dus een chick net zoals ik die elke dag min. 1x per dag wilt batsen.
Ze bestaan echt. En ja ze kunnen ook ernaast knap , lief, vrouwelijk en intelligent zijn want dat ben ik stiekem ook. Zoek echt naar een beter iemand. Je wilt toch niet je leven blijven lijden? Weinig sex is lijden. Kijk bepaalde minpunten van elkaar accepteren moet wel, je bent nl niet perfect, maar sex is naar mijn mening 1 van de belangrijkste dingen in een relatie.. ( ja en intelligentheid, eerlijkheid ook)


Want ik ben zelf altijd zo geweest in elke relatie ook relatie langer dan 3.5jaar. alleen probleem was dat ik vaker sex wilde en ik ze altijd half moest verkrachten.

Ehm en ja ik ben denk ik categorie gamerchick ook al game ik niet veel maar ik hou van nerderige mannen die van gamen houden zolang ze maar mij zien blijven staan en ik op nr 1 kom.


Btw ik heb zo een 3e date!!! Ik heb niet eens nog gezoend met die Guy en er zitten al zo 4weken overheen maar ik vind hem super leuk..
Hoe kan dat nu, 4 weken geen seks? Dat je hem nog niet de kleren van het lijf gescheurd hebt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181928689
Een vriendin hebben betekend dat je haar kan neuken zo vaak als je wilt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181928806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef Aiciu het volgende:
Een vriendin hebben betekend dat je haar kan neuken zo vaak als je wilt.
Dat is niet waar natuurlijk.
pi_181929011
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, als ik mijn vriendin stukgetrokken heb is het altijd wel tijd om te gaan slapen...
Ja oké, maar seks hoeft niet elke keer even uitgebreid en lang te zijn.
pi_181929040
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is niet waar natuurlijk.
Als je geil bent komt het jagersinstinct naar boven.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181929092
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Als je geil bent komt het jagersinstinct naar boven.
Wat wil je daarmee zeggen?
pi_181929244
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Dat je laat merken dat je wil neuken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181929393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:28 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat je laat merken dat je wil neuken.
Maar dat betekent nog niet dat je vriendin daar ook mee instemt..
pi_181929625
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar dat betekent nog niet dat je vriendin daar ook mee instemt..
De meeste vrouwen krijg ik wel het bed in als ik mijn shirt uittrek :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181929728
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

De meeste vrouwen krijg ik wel het bed in als ik mijn shirt uittrek :7
:')
pi_181929833
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef madam-april het volgende:

Ja oké, maar seks hoeft niet elke keer even uitgebreid en lang te zijn.
Niet per sé, maar vluggertjes bewaar ik meer voor locaties die daar om vragen en momenten dat je niet de tijd hebt om full out te gaan. In de avond is het toch vrij standaard om te gaan voor het uitgebreide menu alhier.

Ik zou in ieder geval nooit kiezen voor een vluggertje omdat ik nog wil gamen ofzo.
pi_181929875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:22 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Als je geil bent komt het jagersinstinct naar boven.
Niet ieder hertje gaat spread eagle als er een jager in het zicht is.
pi_181930077
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet ieder hertje gaat spread eagle als er een jager in het zicht is.
Wel als ze met mij scharrelt. En anders is de interesse gauw verkeken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181930237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:57 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wel als ze met mij scharrelt. En anders is de interesse gauw verkeken.
Dat laatste is een tweede en heb ik ook hoor. Dat ieder hertje spontaan nat wordt bij het aanzien van jou is een leuke droom van jou, maar die zou ik hier niet neerplempen.
pi_181930272
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet per sé, maar vluggertjes bewaar ik meer voor locaties die daar om vragen en momenten dat je niet de tijd hebt om full out te gaan. In de avond is het toch vrij standaard om te gaan voor het uitgebreide menu alhier.

Ik zou in ieder geval nooit kiezen voor een vluggertje omdat ik nog wil gamen ofzo.
Er zit bij jou niks tussen een vluggertje en full out gaan?
pi_181930386
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er zit bij jou niks tussen een vluggertje en full out gaan?
Je hebt vluggertjes van 10 min en van 30 min, maar dat noem ik allemaal vluggertjes.

Maar ik hou gewoon van lange sessies. Dus het is ook gewoon persoonlijke voorkeur.
pi_181930600
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe kan dat nu, 4 weken geen seks? Dat je hem nog niet de kleren van het lijf gescheurd hebt...
Ik had 10 andere mannen ernaast in tussentijd, maar heb die toch afgekapt.
Net 3e date gehad. Maar ik moest hem half verkrachten. Ik zie er best lekker ding (slank, mooie verhoudingen, lang blond haar en blauwe ogen) en ging op zijn schoot zitten en pakte hem op zijn bek want het schoot maar niet op. Aan zijn zoenkunsten kon ik merken dat hij niet zoveel ervaring had. Ik denk dat deze jongen nu niet kan slapen en ik hem heb overdonderd. Ik hoop dat er wat meer uit hem komt, want ik voelde al een kleine verveling tijdens de date vanuit mijn kant komen. Hoop dat hij volgende date in een beest veranderd en wat meer pit toont.

Ik mis geplaag/uitgedaag vanuit hem naar mij toe, hij is nu zo braafjes. Ik wil pit en actie. Maar hij wil het allemaal zo goed doen op de date, maar wees liever gewoon jezelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 23:16:24 ]
pi_181930734
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is een tweede en heb ik ook hoor. Dat ieder hertje spontaan nat wordt bij het aanzien van jou is een leuke droom van jou, maar die zou ik hier niet neerplempen.
Het maakt mij vrij weinig uit wat men op dit forum van mij vindt.
Maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn lichaam in de smaak valt bij een hoop mensen, of ik moet gaan stoppen met trainen en ongezond eten, maar ik wil niet zo'n standaard lichaam :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181931291
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:18 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Het maakt mij vrij weinig uit wat men op dit forum van mij vindt.
Maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn lichaam in de smaak valt bij een hoop mensen, of ik moet gaan stoppen met trainen en ongezond eten, maar ik wil niet zo'n standaard lichaam :')
Tsjonge, wat laat jij hier een hoop onzekerheid zien.
pi_181931447
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsjonge, wat laat jij hier een hoop onzekerheid zien.
Onzeker zijn de mensen die iets doen om bij een ander in de smaak te vallen.
Alles wat ik doe voor mijn lichaam is puur omdat ik het zelf zo wil, bijkomend voordeel is dat dit wordt gezien als aantrekkelijk, waardoor ik dus makkelijker iemand kan verleiden.

Dus om terug te komen op het punt dat ik een scharrel makkelijk kan neuken door alleen maar een shirt uit te doen, omdat zij hier opgewonden van raken. Win win dus. :)
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181931589
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Onzeker zijn de mensen die iets doen om bij een ander in de smaak te vallen.
Alles wat ik doe voor mijn lichaam is puur omdat ik het zelf zo wil, bijkomend voordeel is dat dit wordt gezien als aantrekkelijk, waardoor ik dus makkelijker iemand kan verleiden.

Dus om terug te komen op het punt dat ik een scharrel makkelijk kan neuken door alleen maar een shirt uit te doen, omdat zij hier opgewonden van raken. Win win dus. :)
Dit is nu iets bijzonders? Dat een scharrel met je wil neuken? Is dat niet de betekenis van scharrel, iemand met wie je (zonder serieus te zijn) neukt?

We hadden het trouwens over dat de vrouw in kwestie per definitie zin zou hebben. Nou, de meeste vrouwen hebben niet altijd zin.

Zelfs niet als de man in kwestie lichamelijk god op aarde is. Of jij dat nou wel of niet bent (maakt mij verder geen reet uit).
pi_181934505
Heb nooit geen moeite met in slaap valllen als ik een half uur gekets heb. Mits orgasme van mij, dat dan weer wel.
pi_181936092
Dat klinkt als een ochtend mens. Niets mis mee :9.
pi_181939861
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 00:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is nu iets bijzonders? Dat een scharrel met je wil neuken? Is dat niet de betekenis van scharrel, iemand met wie je (zonder serieus te zijn) neukt?

We hadden het trouwens over dat de vrouw in kwestie per definitie zin zou hebben. Nou, de meeste vrouwen hebben niet altijd zin.

Zelfs niet als de man in kwestie lichamelijk god op aarde is. Of jij dat nou wel of niet bent (maakt mij verder geen reet uit).
Dan ontmoet jij de verkeerde vrouwen. Ik heb nog nooit tegen mijn wil geen seks gehad. Als dat wel zo is, dan is het tijd om er een einde aan te breien, want het draait voor mij voornamelijk om de seks.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181939955
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:18 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan ontmoet jij de verkeerde vrouwen. Ik heb nog nooit tegen mijn wil geen seks gehad. Als dat wel zo is, dan is het tijd om er een einde aan te breien, want het draait voor mij voornamelijk om de seks.
Waarom wil jij het over jezelf maken en dan ook nog jezelf zo klemlullen?

Want nu is het ofwel zo dat je zelf een enorm lage seksdrive hebt, ofwel zo weinig relaties hebt gehad dat je stomtoevallig nog niet een vrouw bent tegengekomen die een minder hoge seksdrive heeft, ofwel gewoon hier interessant loopt te doen.
pi_181940108
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom wil jij het over jezelf maken en dan ook nog jezelf zo klemlullen?

Want nu is het ofwel zo dat je zelf een enorm lage seksdrive hebt, ofwel zo weinig relaties hebt gehad dat je stomtoevallig nog niet een vrouw bent tegengekomen die een minder hoge seksdrive heeft, ofwel gewoon hier interessant loopt te doen.
Jij bent juist degene die overkomt als zo'n gefrustreerd mannetje die alle vrouwen pakt die ie pakken kan _O-

Hoef je niet op mij af te geven dat ik dat probleem niet heb, omdat ik wel het uiterlijk mee heb.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181941429
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 13:31 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jij bent juist degene die overkomt als zo'n gefrustreerd mannetje die alle vrouwen pakt die ie pakken kan _O-

Hoef je niet op mij af te geven dat ik dat probleem niet heb, omdat ik wel het uiterlijk mee heb.
Ventje, jij bent degene die hier bezig is met eigenpijperij, niet ik.

Je loopt gewoon onzin te verkondigen, daar wijs ik je op en vervolgens ben je jezelf verder en verder in de shit aan het lullen. Nou, gefeliciteerd hoor.
pi_181941487
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 14:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ventje, jij bent degene die hier bezig is met eigenpijperij, niet ik.

Je loopt gewoon onzin te verkondigen, daar wijs ik je op en vervolgens ben je jezelf verder en verder in de shit aan het lullen. Nou, gefeliciteerd hoor.
Jij bent zeker zo'n onzekere gast die iemand een patser noemt omdat hij zijn shirt uittrekt na het sporten, en zijn vrouw daar verlekkerd naar kijkt, waar hij onzeker van wordt _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181941831
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 14:37 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n onzekere gast die iemand een patser noemt omdat hij zijn shirt uittrekt na het sporten, en zijn vrouw daar verlekkerd naar kijkt, waar hij onzeker van wordt _O-
Ja, ventje, ik weet nu wel dat jij het heel belangrijk vindt om te melden dat jij een goddelijk lichaam hebt, waarmee je eens te meer jouw onzekerheid onderstreept.

Dat doet allemaal niets af aan dat jij onzin verkoopt als je roept dat een vrouw altijd zin heeft als jij zin hebt. Tenzij jij een enorm lage sexdrive hebt en ze de kruimels zelfs wil nemen als ze doodziek is, maar dat was natuurlijk niet waar de discussie over ging.

[ Bericht 0% gewijzigd door VEM2012 op 16-09-2018 14:59:46 ]
  zondag 16 september 2018 @ 14:57:53 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_181941934
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 14:37 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n onzekere gast die iemand een patser noemt omdat hij zijn shirt uittrekt na het sporten, en zijn vrouw daar verlekkerd naar kijkt, waar hij onzeker van wordt _O-
:')
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_181942226
Je kan haar toch eerst ff neuken en daarna gamen??
pi_181942541
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Dit als ze niet into slaapseks is. Anders is het nog veel makkelijker en dan begin je gewoon en is ze gewillig als ze wakker wordt.
pi_181942968
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 14:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, ventje, ik weet nu wel dat jij het heel belangrijk vindt om te melden dat jij een goddelijk lichaam hebt, waarmee je eens te meer jouw onzekerheid onderstreept.

Dat doet allemaal niets af aan dat jij onzin verkoopt als je roept dat een vrouw altijd zin heeft als jij zin hebt. Tenzij jij een enorm lage sexdrive hebt en ze de kruimels zelfs wil nemen als ze doodziek is, maar dat was natuurlijk niet waar de discussie over ging.
Haha heerlijk die afgunst.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181942997
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:40 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Haha heerlijk die afgunst.
Waarom zou ik afgunstig zijn op jouw onzekerheid en jouw ongelijk?

Wat dat is het enige wat hier aan de orde is.
pi_181943040
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:18 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan ontmoet jij de verkeerde vrouwen. Ik heb nog nooit tegen mijn wil geen seks gehad. Als dat wel zo is, dan is het tijd om er een einde aan te breien, want het draait voor mij voornamelijk om de seks.
Je neukt dus alleen maar sletjes.
pi_181943044
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou ik afgunstig zijn op jouw onzekerheid en jouw ongelijk?

Wat dat is het enige wat hier aan de orde is.
Je bewijst zelf onzeker te zijn door mij telkens aan te vallen, dat jij vrouwen niet kunt verlekkeren met je skere lichaam hoef je niet op mij af te reageren _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181943122
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 15:44 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Je bewijst zelf onzeker te zijn door mij telkens aan te vallen, dat jij vrouwen niet kunt verlekkeren met je skere lichaam hoef je niet op mij af te reageren _O-
Ik val jou niet persoonlijk aan (andersom wel), maar de onzin die je post.

Als ik jou persoonlijk aan wil vallen kan ik je fijntjes in je gezicht wrijven dat jij single bent en ik een extreem lekkere vriendin heb. Maar dat is allemaal totaal niet relevant voor de discussie die wij voeren.
pi_181943256
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik val jou niet persoonlijk aan (andersom wel), maar de onzin die je post.

Als ik jou persoonlijk aan wil vallen kan ik je fijntjes in je gezicht wrijven dat jij single bent en ik een extreem lekkere vriendin. Maar dat is allemaal totaal niet relevant voor de discussie die wij voeren.
Die praatjes hoor ik van collega's ook, totdat je een foto ziet _O-

Als ik geen single wilde zijn, had ik wel zo'n kansloze genomen waar ik me dan weer dagelijks aan kon ergeren. Geen optie, bovendien zijn relaties meer iets voor 30+ ers.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181943384
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 15:54 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Die praatjes hoor ik van collega's ook, totdat je een foto ziet _O-

Als ik geen single wilde zijn, had ik wel zo'n kansloze genomen waar ik me dan weer dagelijks aan kon ergeren. Geen optie, bovendien zijn relaties meer iets voor 30+ ers.
O, dus als jij zegt dat jij een goddelijk lichaam hebt wil jij dat wij dat als vaststaand gegeven nemen en als ik zeg dat ik een lekkere vriendin heb zal dat wel niet kloppen.

Zoals de waard is, enz.

En toch wel grappig dat onze discussie ging over seks binnen relaties en dat jij daar als 20er die meent dat relaties voor 30 plussers zijn denkt iets van te weten.

Zoals ik al zei, je lult jezelf steeds verder klem.
pi_181943460
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 15:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, dus als jij zegt dat jij een goddelijk lichaam hebt wil jij dat wij dat als vaststaand gegeven nemen en als ik zeg dat ik een lekkere vriendin heb zal dat wel niet kloppen.

Zoals de waard is, enz.

En toch wel grappig dat onze discussie ging over seks binnen relaties en dat jij daar als 20er die meent dat relaties voor 30 plussers zijn denkt iets van te weten.

Zoals ik al zei, je lult jezelf steeds verder klem.
Nee, je komt over als een halve bejaarde die denkt verstand te hebben van vrouwen.
Dan kun je wel praten over mezelf klem lullen, maar ik wijk er niet van af, waar jij denkt een discussie te hebben, nogmaals het boeit me niet wat jij vind, je hoeft je mening niet te geven, doe ik niks mee.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181943478
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 16:02 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee, je komt over als een halve bejaarde die denkt verstand te hebben van vrouwen.
Dan kun je wel praten over mezelf klem lullen, maar ik wijk er niet van af, waar jij denkt een discussie te hebben, nogmaals het boeit me niet wat jij vind, je hoeft je mening niet te geven, doe ik niks mee.
Het boeit je niet, maar je blijft reageren.

Hoeveel tegenstijdigheden sta je inmiddels op?
pi_181943940
Morgen weer een dag.
pi_181943943
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 16:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het boeit je niet, maar je blijft reageren.

Hoeveel tegenstijdigheden sta je inmiddels op?
450
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 16 september 2018 @ 20:21:17 #75
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181948937
Laten we van dit topic nou niet een persoonlijke vendetta maken, ontopic weer graag
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181950906
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Ik had 10 andere mannen ernaast in tussentijd, maar heb die toch afgekapt.
Net 3e date gehad. Maar ik moest hem half verkrachten. Ik zie er best lekker ding (slank, mooie verhoudingen, lang blond haar en blauwe ogen) en ging op zijn schoot zitten en pakte hem op zijn bek want het schoot maar niet op. Aan zijn zoenkunsten kon ik merken dat hij niet zoveel ervaring had. Ik denk dat deze jongen nu niet kan slapen en ik hem heb overdonderd. Ik hoop dat er wat meer uit hem komt, want ik voelde al een kleine verveling tijdens de date vanuit mijn kant komen. Hoop dat hij volgende date in een beest veranderd en wat meer pit toont.

Ik mis geplaag/uitgedaag vanuit hem naar mij toe, hij is nu zo braafjes. Ik wil pit en actie. Maar hij wil het allemaal zo goed doen op de date, maar wees liever gewoon jezelf.
10 mannen, jaja :')

Daar heb je dan een dagtaak aan, dus verzin een beter getal voor je verhaal. 3 ofzo.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 16 september 2018 @ 22:16:54 #77
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181952204
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef Aiciu het volgende:
Een vriendin hebben betekend dat je haar kan neuken zo vaak als je wilt.
Ondanks dat dit wat kort door de bocht is, vind ik dat hier best wat in zit. Lijkt me erg vermoeiend als het zo een gedoe is als bij TS.

Als je wil neuken, dan laat je dat merken. Dan zorg je dat je haar opwindt en neuk je haar. Natuurlijk kan het gebeuren dat zij echt niet wil, maar als je een relatie hebt, dan vind je elkaar - als het goed is - seksueel aantrekkelijk zijn. Dan kan het niet zo zijn dat je eerste impuls is om maar wat anders te gaan doen, want waarschijnlijk heeft zij toch geen zin. Dan doe je jezelf tekort.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Ik had 10 andere mannen ernaast in tussentijd, maar heb die toch afgekapt.
Net 3e date gehad. Maar ik moest hem half verkrachten. Ik zie er best lekker ding (slank, mooie verhoudingen, lang blond haar en blauwe ogen) en ging op zijn schoot zitten en pakte hem op zijn bek want het schoot maar niet op. Aan zijn zoenkunsten kon ik merken dat hij niet zoveel ervaring had. Ik denk dat deze jongen nu niet kan slapen en ik hem heb overdonderd. Ik hoop dat er wat meer uit hem komt, want ik voelde al een kleine verveling tijdens de date vanuit mijn kant komen. Hoop dat hij volgende date in een beest veranderd en wat meer pit toont.

Ik mis geplaag/uitgedaag vanuit hem naar mij toe, hij is nu zo braafjes. Ik wil pit en actie. Maar hij wil het allemaal zo goed doen op de date, maar wees liever gewoon jezelf.
Je mist geplaag en uitgedaag, maar hij moet wel zichzelf blijven? Is het al bij je opgekomen dat dat voor hem tegengesteld is? Niet iedereen is zo pittig. Dus ja, dan moet je daarmee dealen of verder zoeken. Hij gaat echt niet opeens in een beest veranderen.
pi_181953299
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 21:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

10 mannen, jaja :')

Daar heb je dan een dagtaak aan, dus verzin een beter getal voor je verhaal. 3 ofzo.
ja te lui voor voor zo gedetailleerd getal, ga niet tellen enzo, doe in mijn dagelijkse leven al genoeg aan wiskunde
pi_181953322
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 22:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ondanks dat dit wat kort door de bocht is, vind ik dat hier best wat in zit. Lijkt me erg vermoeiend als het zo een gedoe is als bij TS.

Als je wil neuken, dan laat je dat merken. Dan zorg je dat je haar opwindt en neuk je haar. Natuurlijk kan het gebeuren dat zij echt niet wil, maar als je een relatie hebt, dan vind je elkaar - als het goed is - seksueel aantrekkelijk zijn. Dan kan het niet zo zijn dat je eerste impuls is om maar wat anders te gaan doen, want waarschijnlijk heeft zij toch geen zin. Dan doe je jezelf tekort.

[..]

Je mist geplaag en uitgedaag, maar hij moet wel zichzelf blijven? Is het al bij je opgekomen dat dat voor hem tegengesteld is? Niet iedereen is zo pittig. Dus ja, dan moet je daarmee dealen of verder zoeken. Hij gaat echt niet opeens in een beest veranderen.
mwa hij heeft geen date ervaring
aangezien ik met meer dan 40 verschillende man gedate heb, merk ik zelf wel dat ik mijzelf nu meteen durf te laten zien

vroeger totaal niet, toen was ik het stille verlegen meisje, terwijl ik van binnen een beest ben.
ik weet dat meer mensen zo kunnen zijn.
die mannen schrokken zich rot toen ze mij beter kenden, ze dachten voor een schattig meisje gekozen te hebben, zaten ze compleet mis.

er zijn meer mensen die een totaal ander beeld geven dan dat ze zijn, vooral als ze niet bekend met daten zijn, en het al te graag goed willen doen/ verliefd zijn
pi_181953333
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:30 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

mwa hij heeft geen date ervaring
aangezien ik met meer dan 40 verschillende man gedate heb, merk ik zelf wel dat ik mijzelf nu meteen durf te laten zien

vroeger totaal niet, toen was ik het stille verlegen meisje, terwijl ik van binnen een beest ben.
ik weet dat meer mensen zo kunnen zijn.
die mannen schrokken zich rot toen ze mij beter kenden, ze dachten voor een schattig meisje gekozen te hebben, zaten ze compleet mis.

er zijn meer mensen die een totaal ander beeld geven dan dat ze zijn ( daten is een moment opname. zelfde als presenteren: kan ik totaal niet, daar ben ik een verlegen muisje, maar als je me kent ben ik een arrogante chick die dan weer wel van aandacht houdt) , vooral als ze niet bekend met daten zijn, en het al te graag goed willen doen/ verliefd zijn
pi_181956020
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:30 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

mwa hij heeft geen date ervaring
aangezien ik met meer dan 40 verschillende man gedate heb, merk ik zelf wel dat ik mijzelf nu meteen durf te laten zien

vroeger totaal niet, toen was ik het stille verlegen meisje, terwijl ik van binnen een beest ben.
ik weet dat meer mensen zo kunnen zijn.
die mannen schrokken zich rot toen ze mij beter kenden, ze dachten voor een schattig meisje gekozen te hebben, zaten ze compleet mis.

er zijn meer mensen die een totaal ander beeld geven dan dat ze zijn, vooral als ze niet bekend met daten zijn, en het al te graag goed willen doen/ verliefd zijn
Euh wat voor beeld van iemand verwacht je eigenlijk tijdens de datefase? Je wil dat ze je meteen bespringen ofzo?
pi_181959673
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:28 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

ja te lui voor voor zo gedetailleerd getal, ga niet tellen enzo, doe in mijn dagelijkse leven al genoeg aan wiskunde
Het is je wel gelukt dit verkapte ONZ topic te kapen, dus gefeliciteerd ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181960116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:46 schreef madam-april het volgende:
Je kunt toch gewoon met haar mee naar bed gaan en naderhand gewoon weer naar beneden gaan om te gamen? :')
Dit dus :P gewoon na de knuffel als ze in je armen in slap valt de welbekende hug en roll en dan gamen :)
pi_181961591
Je zegt wel dat je vriendin een zeikerd is, maar tering he, die op van jou daar word ik ook spontaan levensmoe van.
pi_181964319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef Aiciu het volgende:
Een vriendin hebben betekend dat je haar kan neuken zo vaak als je wilt.
Zo werkt dat idd niet helaas. Kmoet zeggen dat ik in het begin er meer zin in had dan haar, maar na 3 a 4 jaar was dat al een stuk minder. En als ik harstikke moe was ooit er ook geen zin in had, zo van 'dan doen we dat morgen wel'.
pi_181969661
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 15:50 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Zo werkt dat idd niet helaas. Kmoet zeggen dat ik in het begin er meer zin in had dan haar, maar na 3 a 4 jaar was dat al een stuk minder. En als ik harstikke moe was ooit er ook geen zin in had, zo van 'dan doen we dat morgen wel'.
2-3 keer het liefste per dag voor miJ!
pi_181969775
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:33 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

2-3 keer het liefste per dag voor miJ!
Hey jongen, je act word wel vermoeiend
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181971677
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 20:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hey jongen, je act word wel vermoeiend
-1 keer vind ik ook wat weinig eerlijk gezegd.
pi_181990171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:10 schreef mercimarci het volgende:
Dit is deels mijn eigen schuld maar ik wil toch hier mijn verhaal kwijt.

Ik heb hier een perfect goede vriendin thuis. Ja ze zeikt soms en blablabla. Ze is nou eenmaal een vrouw en elke vrouw behalve een gamermeid heeft nou eenmaal een aura van gekloot om haar heen soms.

De dag begon 's ochtends, alles leuk, ja ik mocht weer dit doen en dat en boodschappen halen en bla. Geweldig. Vind het altijd geweldig als ik op pad word gestuurd voor 1 dingetje dat ze vergeten is. Half uur voor niks weer kwijt, maar goed dat hoort erbij.
Als dit huishoudelijke dingetjes zijn, zou je ook kunnen overwegen de voorraad in eigen beheer te gaan doen. Zij wordt ontzorgd en jij hebt genoeg overzicht om het efficiënt in te plannen enzo.

quote:
Dag is voorbij, zij gaat slapen, ze is wat moe dus ik weet al dat het geen extra feest wordt in bed. Of nou ja ik denk dat te weten. Ik besluit diablo 3 te doen met een vriend van me. Ja leuk 2 uur lang hack en slash. Ook geweldig. Weer wat gems geupgrade. Nou joepie.

Besef nu eigenlijk pas dat als ik wel met haar naar bed was gegaan rond 10 uur dat ze misschien best nog wel een bedfeestje met me zou willen houden. Ook al leek het niet zo. Maar ik weet wel zeker dat het nu in ieder geval niet meer zo is.
Je kan voor het slapen gaan al meer een leuk sfeertje proberen op te bouwen, juist nu je nog jonge kinderen hebt die dan als het goed is gewoon slapen. Kook haar lievelingskostje, terwijl zij met de voetjes omhoog op de bank is geparkeerd met een goed glas wijn ofzo. Vergeet de kaarsjes niet. Bonuspunten als dit niet ten koste is gegaan van het huishoudelijke werk, zodat ze rond kan kijken in een opgeruimde woonkamer en zich ook geen zorgen hoeft te maken over de eventueel ontplofte keukenafwas.

quote:
Heb ook bij de deur gestaan, ze slaapt. Soms baal ik zo erg van mezelf. Ja ik heb het leuk gehad even met dom gamen, maar ja het ultieme bedpretslet gedeelte is weer aan me voorbij gegaan omdat ik weer het niet goed in kon schatten. Nu zit ik nog achter mijn pc zelfs om dit te typen. Wat een leven.

Ik vraag me vooral af hoe jullie met dit soort situaties omgaan. Gaan jullie gewoon op tijd naar bed met haar? Hebben jullie tips en trucjes? Hoe gaat dit in jullie relatie?
Tsja, het klinkt wel een beetje alsof je gewoon aan zit te hikken tegen echt volwassen worden. Dingen kosten nu eenmaal moeite en je draag zelf bij aan de sfeer waarin het al dan niet gebeurt.
Neemt niet weg dat sommige dingen ook gewoon niet beïnvloedbaar zijn en je geen garanties krijgt dat wel vroeg mee naar bed gaan na koken etc ook daadwerkelijk seks op zou moeten leveren. Maar het helpt wel als je moeite blijft doen voor elkaar en inlevingsvermogen etc kan tonen enzo.

Misschien niet superhandig met familie verder weg, maar probeer periodiek ook de kinderen even uit te besteden aan (schoon)ouders, oppas en/of vriendjes om niet alleen maar papa en mama te zijn. Datenights kunnen zowel binnen als buiten de deur natuurlijk, je kan het zo gek maken als je zelf wil. Wel telefoons tot een minimum beperken evenals kids en andere huishoudelijke onderwerpen. Houd levend wie jullie zijn zonder die dingen.
pi_181992722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als dit huishoudelijke dingetjes zijn, zou je ook kunnen overwegen de voorraad in eigen beheer te gaan doen. Zij wordt ontzorgd en jij hebt genoeg overzicht om het efficiënt in te plannen enzo.

[..]

Je kan voor het slapen gaan al meer een leuk sfeertje proberen op te bouwen, juist nu je nog jonge kinderen hebt die dan als het goed is gewoon slapen. Kook haar lievelingskostje, terwijl zij met de voetjes omhoog op de bank is geparkeerd met een goed glas wijn ofzo. Vergeet de kaarsjes niet. Bonuspunten als dit niet ten koste is gegaan van het huishoudelijke werk, zodat ze rond kan kijken in een opgeruimde woonkamer en zich ook geen zorgen hoeft te maken over de eventueel ontplofte keukenafwas.

[..]

Tsja, het klinkt wel een beetje alsof je gewoon aan zit te hikken tegen echt volwassen worden. Dingen kosten nu eenmaal moeite en je draag zelf bij aan de sfeer waarin het al dan niet gebeurt.
Neemt niet weg dat sommige dingen ook gewoon niet beïnvloedbaar zijn en je geen garanties krijgt dat wel vroeg mee naar bed gaan na koken etc ook daadwerkelijk seks op zou moeten leveren. Maar het helpt wel als je moeite blijft doen voor elkaar en inlevingsvermogen etc kan tonen enzo.

Misschien niet superhandig met familie verder weg, maar probeer periodiek ook de kinderen even uit te besteden aan (schoon)ouders, oppas en/of vriendjes om niet alleen maar papa en mama te zijn. Datenights kunnen zowel binnen als buiten de deur natuurlijk, je kan het zo gek maken als je zelf wil. Wel telefoons tot een minimum beperken evenals kids en andere huishoudelijke onderwerpen. Houd levend wie jullie zijn zonder die dingen.
Het is volgens mij vrij lastig om vrouwen opgewonden te krijgen door huishoudelijke taken uit te voeren. ;)
pi_181993603
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is volgens mij vrij lastig om vrouwen opgewonden te krijgen door huishoudelijke taken uit te voeren. ;)
En nu ben je gescheiden :P Sorry, flauwe grap :* Kan me met jouw budget ook voorstellen dat je een poets hebt en het dan wat minder uitmaakt.

Maar in de nodige gezinnen speelt het stiekem best een aardige rol. Een opgeruimd huis hebben en houden is voor sommigen ook heel belangrijk, geeft rust in het hoofd. Dan kan rotzooi an sich al stresserend werken.
Laat staan als je al dan niet terecht het idee hebt dat het vooral of zelfs alleen op jouw schouders rust. Overspoeld voelen door taken in het algemeen is geen onbekende libidokiller. Als je zo uitgeblust bent dat je geen zin in seks hebt, waarom zou je je partner daarin dan wel tegemoet moeten komen als die omgekeerd ook niet eens uit zichzelf de sokken in de wasmand gooit?
Je vooral de poets en de nanny voelen is ook niet voor iedereen de weg naar sexy times. Voor sommigen kan het zelfs voelen alsof ze er nog een kind bij hebben ipv een partner en dat is ook niet voor iedereen lustopwekkend.

Dus niet dat moeder de vrouw acuut op d'r knietjes gaat als je je sokken eens zelf in de wasmand gooit en de afwas eens doet, maar het kan zeker wel bijdragen in het terugvinden van een zekere balans indien de verstoring mede daarin ligt.
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:45:14 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181993794
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 september 2018 02:21 schreef Salvad0R het volgende:
je moet altijd doen wat je ego zegt dat je niet moet doen, dat maakt alles makkelijker
Salvad0R met de echte wijsheid

bless up
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181993933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En nu ben je gescheiden :P Sorry, flauwe grap :* Kan me met jouw budget ook voorstellen dat je een poets hebt en het dan wat minder uitmaakt.

Maar in de nodige gezinnen speelt het stiekem best een aardige rol. Een opgeruimd huis hebben en houden is voor sommigen ook heel belangrijk, geeft rust in het hoofd. Dan kan rotzooi an sich al stresserend werken.
Laat staan als je al dan niet terecht het idee hebt dat het vooral of zelfs alleen op jouw schouders rust. Overspoeld voelen door taken in het algemeen is geen onbekende libidokiller. Als je zo uitgeblust bent dat je geen zin in seks hebt, waarom zou je je partner daarin dan wel tegemoet moeten komen als die omgekeerd ook niet eens uit zichzelf de sokken in de wasmand gooit?
Je vooral de poets en de nanny voelen is ook niet voor iedereen de weg naar sexy times. Voor sommigen kan het zelfs voelen alsof ze er nog een kind bij hebben ipv een partner en dat is ook niet voor iedereen lustopwekkend.

Dus niet dat moeder de vrouw acuut op d'r knietjes gaat als je je sokken eens zelf in de wasmand gooit en de afwas eens doet, maar het kan zeker wel bijdragen in het terugvinden van een zekere balans indien de verstoring mede daarin ligt.
joh, TS wil dat zijn vriendin hem een luier omdoet, zegt hij elders, dus laat die adviezen verder maar zitten
pi_181994333
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

joh, TS wil dat zijn vriendin hem een luier omdoet, zegt hij elders, dus laat die adviezen verder maar zitten
Gut, wat een onaardige en simplistische reactie. Alsof dat dan ook het enige probleem kan zijn en niemand anders iets zou kunnen hebben aan mijn schrijven :'(
pi_181994596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En nu ben je gescheiden :P Sorry, flauwe grap :* Kan me met jouw budget ook voorstellen dat je een poets hebt en het dan wat minder uitmaakt.

Maar in de nodige gezinnen speelt het stiekem best een aardige rol. Een opgeruimd huis hebben en houden is voor sommigen ook heel belangrijk, geeft rust in het hoofd. Dan kan rotzooi an sich al stresserend werken.
Laat staan als je al dan niet terecht het idee hebt dat het vooral of zelfs alleen op jouw schouders rust. Overspoeld voelen door taken in het algemeen is geen onbekende libidokiller. Als je zo uitgeblust bent dat je geen zin in seks hebt, waarom zou je je partner daarin dan wel tegemoet moeten komen als die omgekeerd ook niet eens uit zichzelf de sokken in de wasmand gooit?
Je vooral de poets en de nanny voelen is ook niet voor iedereen de weg naar sexy times. Voor sommigen kan het zelfs voelen alsof ze er nog een kind bij hebben ipv een partner en dat is ook niet voor iedereen lustopwekkend.

Dus niet dat moeder de vrouw acuut op d'r knietjes gaat als je je sokken eens zelf in de wasmand gooit en de afwas eens doet, maar het kan zeker wel bijdragen in het terugvinden van een zekere balans indien de verstoring mede daarin ligt.
Ik snap wat je zegt hoor, maar de meeste vrouwen hebben overwegend vrouwelijke energie en om die op te winden is mannelijke energie nodig. En dat komt niet echt vrij bij huishoudelijke taken uitvoeren (ja, vuilnis buiten zetten, klussen in huis, enz.).

Niet dat je dus als man niets in het huishouden moet doen en aangezien ts feitelijk huisman is ligt het misschien wel in de rede dat hij die taken overdag al even op zich neemt. Maar dan denk ik dat het wel het beste is als hij daarna gewoon wat meer een mannelijke rol pakt.

Come to think of it: wellicht is de huidige rolverdeling (ook al is die wellicht tijdelijk) ook onderdeel van het probleem.

Feminisme heeft namelijk niet weten te veranderen dat de meeste vrouwen opdrogen van kostwinner zijn en een man die het huis aan kant houdt.

Mijn mening. ;)
pi_181995496
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor, maar de meeste vrouwen hebben overwegend vrouwelijke energie en om die op te winden is mannelijke energie nodig. En dat komt niet echt vrij bij huishoudelijke taken uitvoeren (ja, vuilnis buiten zetten, klussen in huis, enz.).
Dan ga je er vanuit dat bepaalde huishoudelijke taken vrouwelijk zijn c.q. worden ervaren. Ik vraag me af in hoeverre dat ook zo is en blijft. Zeker bij een veranderlijke factor als zwaar ervaren workload (hoeft niet alleen thuis te zijn).

quote:
Niet dat je dus als man niets in het huishouden moet doen en aangezien ts feitelijk huisman is ligt het misschien wel in de rede dat hij die taken overdag al even op zich neemt. Maar dan denk ik dat het wel het beste is als hij daarna gewoon wat meer een mannelijke rol pakt.

Come to think of it: wellicht is de huidige rolverdeling (ook al is die wellicht tijdelijk) ook onderdeel van het probleem.

Feminisme heeft namelijk niet weten te veranderen dat de meeste vrouwen opdrogen van kostwinner zijn en een man die het huis aan kant houdt.

Mijn mening. ;)
Nah, dat ligt denk ik toch iets complexer dan je hier stelt. Maar om het niet teveel offtopic te laten gaan, als we op die mannelijkheidstoer gaan dan zit het 'm denk ik meer in de daadkracht.
Dat begint met de aandacht hebben voor wat anderen willen en nodig hebben, de partner, het gezin en het huishouden. Dat getuigt van inzicht en teamgevoel, dat er backup is op wie je kan bouwen. Iemand die je opvangt als je valt, etc. Lijkt me vrij logisch dat het feminisme daar niet zoveel aan veranderd heeft, hoogstens aan de pogingen om dat nu op moderne wijze in proberen te vullen..
  Redactie Frontpage dinsdag 18 september 2018 @ 23:18:33 #97
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181995948
Herkenbaar. Mijn vrouw ligt wegens werk vaak al om tien uur 's avonds op bed. Vaak ga ik dan even mee voor een slaapmutsje. Hierna gaat ze slapen en kan ik verder met tv kijken of internet
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:01:28 #98
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181999672
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt hoor, maar de meeste vrouwen hebben overwegend vrouwelijke energie en om die op te winden is mannelijke energie nodig. En dat komt niet echt vrij bij huishoudelijke taken uitvoeren (ja, vuilnis buiten zetten, klussen in huis, enz.).

Niet dat je dus als man niets in het huishouden moet doen en aangezien ts feitelijk huisman is ligt het misschien wel in de rede dat hij die taken overdag al even op zich neemt. Maar dan denk ik dat het wel het beste is als hij daarna gewoon wat meer een mannelijke rol pakt.

Come to think of it: wellicht is de huidige rolverdeling (ook al is die wellicht tijdelijk) ook onderdeel van het probleem.

Feminisme heeft namelijk niet weten te veranderen dat de meeste vrouwen opdrogen van kostwinner zijn en een man die het huis aan kant houdt.

Mijn mening. ;)
Er is een zekere meneer Jay, die alleenstaande vader is van vijf kinderen. Hij deed mee aan een programma daarover. Ik heb van hem gehoord, omdat ik een interview van hem las in een tijdschrift. Daarin vertelt hij ook dat hij sinds het programma, nogal wat seksuele verzoekjes van dames heeft gekregen.

Ik denk wel dat je gelijk hebt dat mannelijke energie belangrijk is in de aantrekkingskracht op vrouwen, maar ik denk dat je verkeerd inschat dat huishoudelijke taken daar geen rol in kunnen spelen. Niet in de laatste plaats omdat stress over wat allemaal nog moet enorm lustdodend kan werken, zoals scary_mary al benoemde. Juist in de huidige rolverdeling voelen vrouwen zich vaak meer gestresst, omdat ze én moeten werken én thuis het voortouw in het huishouden nemen. Hoeveel daarvan aan het eigen handelen van die vrouwen en het fout inschatten hoeveel ze nou daadwerkelijk doen ligt, valt over te discussiëren, maar het gevoel op zich kan wel lustgevoelens verminderen.

Bovendien heb ik nou niet het idee dat in tijden waarin mannen per definitie geen huishoudelijke taken, behalve klussen deden, er nou zoveel meer mind blowing seks was. Dus of dat voorbeeld het nu wel gaat opleveren waag ik ook enigszins te betwijfelen.

Ik ken verder TS zijn situatie niet, jullie lijken meer over hem te weten dan ik. Alleen ik wil maar zeggen, schrijf het idee dat het oppikken van wat huishoudelijke taken je seksleven verbetert niet te snel af. Ik weet genoeg vrouwen die wel opgewonden raken van een (verder mannelijke) man zien strijken. Al is het maar zijn eigen overhemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door PiyeReloaded op 19-09-2018 09:59:35 ]
  woensdag 19 september 2018 @ 15:46:36 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182007656
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In het weekend samen naar bed en vol er tegenaan. In de ochtend vaak een kortere sessie. Doordeweeks hangt het een beetje af van hoe laat naar bed en het programma de volgende ochtend, maar wel samen naar bed en toch meestal wel vol er tegenaan.

Overigens, het landelijk gemiddelde ligt op 3x per maand. Dat is inclusief de nieuwe stellen die elkaar continu stuktrekken. Langdurige relaties kakken vaak in naar 1x per maand. En ligt onder meer aan niet samen naar bed gaan. Maar ook aan de kwaliteit van de seks, niet overdag al elkaar ophitsen, enz.

Dus ja: samen naar bed gaan helpt. Maar het begint gewoon met je partner opgewonden krijgen en houden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, als ik mijn vriendin stukgetrokken heb is het altijd wel tijd om te gaan slapen...
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:13 schreef Aiciu het volgende:
Een vriendin hebben betekend dat je haar kan neuken zo vaak als je wilt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:28 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat je laat merken dat je wil neuken.
Godsamme :') _O- daar zijn ze weer hoor, de god's gifts to women.

:') :'(
Gewoon 2 onzekere homo's die wedstrijdje grootste digitale penis doen. Vermakelijk.

OT: TS je komt wel over als een passieve autist eerlijk gezegd.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182008288
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Godsamme :') _O- daar zijn ze weer hoor, de god's gifts to women.

:') :'(
Gewoon 2 onzekere homo's die wedstrijdje grootste digitale penis doen. Vermakelijk.

OT: TS je komt wel over als een passieve autist eerlijk gezegd.
Daar heb je de grootste azijnzeiker van fok ook weer.

Aan jouw leesvaardigheid scheelt overigens nogal wat.
  woensdag 19 september 2018 @ 16:28:43 #101
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182008305
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je de grootste azijnzeiker van fok ook weer.

Aan jouw leesvaardigheid scheelt overigens nogal wat.
Je bent in deze post vergeten te melden hoe geweldig je bent, dat staat immers in al je posts. Pas nog maar even aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182009092
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:28 schreef 2NutZ het volgende:

Je bent in deze post vergeten te melden hoe geweldig je bent, dat staat immers in al je posts. Pas nog maar even aan.
Tuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')