abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181901893
https://www.bndestem.nl/p(...)tm_content=tekstlink

Zeven politieke jongerenorganisaties keren zich tegen de afschaffing van de dividendbelasting. Ook de jongerentakken van regeringspartijen D66 en ChristenUnie doen mee met de oproep. Ze hopen de druk op het kabinet verder op te drijven om de omstreden maatregel niet door te voeren.
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:41:45 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181901910
En terecht
#KICKOUTZP
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:48:12 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181902027
Schattig, maar die hebben natuurlijk niets in te brengen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:50:30 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181902066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:48 schreef Woelwater het volgende:
Schattig, maar die hebben natuurlijk niets in te brengen.
Het heeft altijd wel invloed
#KICKOUTZP
pi_181902083
Pas als shell en unilever zeggen 'hoeft niet' dan doet rutte dat.

De rest scheelt hem geen moer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181902121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:50 schreef Red_85 het volgende:
Pas als shell en unilever zeggen 'hoeft niet' dan doet rutte dat.

De rest scheelt hem geen moer.
Nou ja, in theorie kan EK het tegenhouden, maar dan moeten ze meteen tegen het hele belastingplan stemmen en dat durven ze ook weer niet.
Voor de rest is de kogel al door de kerk.
Misschien wordt het nog leuk bij de Algemene Beschouwingen, maar ergens verwacht ik dat ook niet.
I´m back.
pi_181902152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:50 schreef Red_85 het volgende:
Pas als shell en unilever zeggen 'hoeft niet' dan doet rutte dat.

De rest scheelt hem geen moer.
Unilever heeft alvast een plan B.
https://nos.nl/artikel/22(...)ordt-afgeschaft.html
pi_181902183
Dit hele plan stinkt naar corruptie, omkoping en vriendjespolitiek. Het kan niet zo zijn dat er voor een premier meer argumenten zijn dan dat hij het in 'zijn vezels' voelt dat dit goed is voor Nederland. Volgens mij heeft die rat dit beloofd en eisen zijn bazen nu nakoming.
pi_181902213
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:55 schreef Confetti het volgende:
Dit hele plan stinkt naar corruptie, omkoping en vriendjespolitiek. Het kan niet zo zijn dat er voor een premier meer argumenten zijn dan dat hij het in 'zijn vezels' voelt dat dit goed is voor Nederland. Volgens mij heeft die rat dit beloofd en eisen zijn bazen nu nakoming.
Hij was er al vanaf 2010 mee bezig. Prio nummer 1 voor Rutte kennelijk.
I´m back.
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:07:19 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181902505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:55 schreef Confetti het volgende:
Dit hele plan stinkt naar corruptie, omkoping en vriendjespolitiek. Het kan niet zo zijn dat er voor een premier meer argumenten zijn dan dat hij het in 'zijn vezels' voelt dat dit goed is voor Nederland. Volgens mij heeft die rat dit beloofd en eisen zijn bazen nu nakoming.
Hij wordt er straks voor beloond met een mooie belangrijke baan in Brussel. Volgens mij moet ook de VVD-kiezer hem niet meer. Bij de volgende 2e Kamer verkiezingen maakt de oppositie hem helemaal met de grond gelijk vanwege zijn leugens en niet nagekomen beloftes en dat zullen ze ook bij de VVD beseffen. Ik denk dat men Klaas Dijkhoff naar voren zal schuiven. Die kan dan weer allerlei stoere dingen roepen, zoals de focus weer leggen op grenzen dicht, minder geld naar de EU, veiligheid op straat etc, precies de dingen die Rutte ook beloofde en vervolgens weer aan zijn laars lapte. En veel schapen zullen er weer intrappen, net als bij de vorige verkiezingen.

Misschien moeten we ook de recente schandaaltjes rond VVD-prominenten als Zijlstra, Haga, Ten Broeke zien als backstabbing in het kader van de opvolging van Rutte.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181902532
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:55 schreef Confetti het volgende:
Dit hele plan stinkt naar corruptie, omkoping en vriendjespolitiek. Het kan niet zo zijn dat er voor een premier meer argumenten zijn dan dat hij het in 'zijn vezels' voelt dat dit goed is voor Nederland. Volgens mij heeft die rat dit beloofd en eisen zijn bazen nu nakoming.
Dit ja. En ik snap daadwerkelijk niet dat de rest van de coalitie niet zegt: Alles leuk en wel Mark, maar dat gaan we niet doen. Oh, klapt het kabinet dan? Nou ja, dat zij dan zo.

Echt, hoe kan dit? :N

Goed dat de jongerenpartijen zich ook roeren, maar ik vrees dat het weinig invloed heeft.
Somebody that I used to know
pi_181902563
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:50 schreef Red_85 het volgende:
Pas als shell en unilever zeggen 'hoeft niet' dan doet rutte dat.

De rest scheelt hem geen moer.
Oja, en dit. En de coalitiepartijen hebben zich laten gijzelen door hem. :|W
Somebody that I used to know
pi_181910637
Nederland is een corrupt land geworden :'( :'( :'(
pi_181910908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij was er al vanaf 2010 mee bezig. Prio nummer 1 voor Rutte kennelijk.
Leuk voor hem, maar ik vraag me oprecht af waarom de rest daarin mee gegaan is.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')