abonnement Unibet Coolblue
pi_181993131
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Getinderd. Had match. Vrijdagavond bericht gestuurd. Maandagavond een tweede met "goed gesprek dit."
Twee minuten later werd ik geblokkeerd. :7.
_O-

wacht, je was toch helemaal klaar met Tinder en zo :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181993159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

_O-

wacht, je was toch helemaal klaar met Tinder en zo :P
Iedereen die klaar is met Tinder zit er na verloop van tijd toch weer op is mijn ervaring.
pi_181993181
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iedereen die klaar is met Tinder zit er na verloop van tijd toch weer op is mijn ervaring.
Blijkbaar. Ik zie het hier steeds voorbijkomen. Is dat zo verslavend of wat?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181993220
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Getinderd. Had match. Vrijdagavond bericht gestuurd. Maandagavond een tweede met "goed gesprek dit."
Twee minuten later werd ik geblokkeerd. :7.
Klinkt goed😂, beloofd dus wat.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181993237
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik zie het hier steeds voorbijkomen. Is dat zo verslavend of wat?
Laagdrempelig.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181993272
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Getinderd. Had match. Vrijdagavond bericht gestuurd. Maandagavond een tweede met "goed gesprek dit."
Twee minuten later werd ik geblokkeerd. :7.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 september 2018 @ 21:20:11 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181993283
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

_O-

wacht, je was toch helemaal klaar met Tinder en zo :P
Elke week wel een keer klaar mee. Dan weer een dag swipen, matches bekijken, afhaken.
Vicueuze cirkel. :7.
pi_181993365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik zie het hier steeds voorbijkomen. Is dat zo verslavend of wat?
Ja, zeker. Ik moet ook mijzelf inhouden om het niet weer op te starten. Maar zodra er weer een kink in de kabel komt hier gaat die meteen weer aan.

Alhoewel, heb de laatste weken ook veel nieuwe nummers gescoord irl en daar zitten er twee tussen waar ik het eigenlijk wel heel jammer van vind dat ik het nu bij appen moet houden. Dus waarschijnlijk eerst daar dan aandacht aan geven.

De app is verslavend, maar daten is dat natuurlijk ook gewoon. ;)
pi_181993445
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, zeker. Ik moet ook mijzelf inhouden om het niet weer op te starten. Maar zodra er weer een kink in de kabel komt hier gaat die meteen weer aan.

Alhoewel, heb de laatste weken ook veel nieuwe nummers gescoord irl en daar zitten er twee tussen waar ik het eigenlijk wel heel jammer van vind dat ik het nu bij appen moet houden. Dus waarschijnlijk eerst daar dan aandacht aan geven.

De app is verslavend, maar daten is dat natuurlijk ook gewoon. ;)
Hmm. ok. Nooit Tinder gedaan en ben niet van plan ook.

maar ik dacht dat jij een vaste partner had? Of is dat niet meer?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181993478
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Elke week wel een keer klaar mee. Dan weer een dag swipen, matches bekijken, afhaken.
Vicueuze cirkel. :7.
Heb je nu iets afgesproken met die dame die het leuk vond om iets anders te doen met je dan eten?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181994827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hmm. ok. Nooit Tinder gedaan en ben niet van plan ook.

maar ik dacht dat jij een vaste partner had? Of is dat niet meer?
Het is complicated as fuck, maar ongoing. Daarom staat Tinder momenteel uit. Maar als ik irl iemand ontmoet die leuk is en waarmee het klikt, dan vraag ik wel haar nummer en hou ik contact. Gewoon netjes.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 september 2018 @ 22:41:12 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181995077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Heb je nu iets afgesproken met die dame die het leuk vond om iets anders te doen met je dan eten?
Ja, half. Zondag. Moeizaam. Redenen zijn er, maar het irriteert ook.
pi_181995646
Wat vinden jullie van het volgende als ik vragen mag?

De relatie van een dame met haar ex gaat uit omdat hij vreemd ging. Hij hoeft haar ook niet meer terug. Ik vond haar al langer leuk, en ook tijdens die relatie heeft ze wel eens laten vallen mij een leuke vent te vinden.

Ze organiseert iets en nodigt ook mij uit, we raken aan de praat. Tijdens dit gesprek laat ze vallen dat ze er kapot van was dat haar ex haar niet meer wilde. Ik vraag : zou je hem nog een kans geven? Zij zegt: misschien wel. Vervolgens zegt ze doodleuk :; Dus, Jaume, ik ben weer vrijgezel *knipoog*.

We waren met een groepje en ze stelt voor om nog een afzakkertje te halen. Ik probeer te peilen hoe graag ze mij daarbij wil hebben, en zeg dat ik niet mee ga en op huis aan ga. Ze dringt behoorlijk aan dat ik moet blijven, en ik blijf / ga mee. Eenmaal in de kroeg staan we nog met een klein groepje, en iemand vraagt haar wat voor type man ze nu zoekt, en ze beschrijft iemand met mijn uiterlijke kenmerken. Uiteindelijk valt het groepje uiteen omdat de laatste trein bijna vertrekt en mensen (incl. de dame in kwestie) buiten de stad wonen.

Ik vraag me nu af : moet ik hier nu nog wat mee? Ik weet al langer dat ik qua uiterlijk wel haar type ben. Ze laat wel wat hints vallen tijdens die avond, maar zegt aan de andere kant doodleuk dat ze haar ex wel weer zou terugnemen mocht hij haar die kans geven. Enerzijds denk ik : ze zet duidelijk de deur open, aan de andere kant zou je denken : als ze je echt leuk had gevonden, had ze wel een iets anders/tactischer antwoord over die vraag over die ex mogen geven, niet?

Wat vinden jullie.
pi_181995702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:02 schreef Jaume_I het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende als ik vragen mag?

De relatie van een dame met haar ex gaat uit omdat hij vreemd ging. Hij hoeft haar ook niet meer terug. Ik vond haar al langer leuk, en ook tijdens die relatie heeft ze wel eens laten vallen mij een leuke vent te vinden.

Ze organiseert iets en nodigt ook mij uit, we raken aan de praat. Tijdens dit gesprek laat ze vallen dat ze er kapot van was dat haar ex haar niet meer wilde. Ik vraag : zou je hem nog een kans geven? Zij zegt: misschien wel. Vervolgens zegt ze doodleuk :; Dus, Jaume, ik ben weer vrijgezel *knipoog*.

We waren met een groepje en ze stelt voor om nog een afzakkertje te halen. Ik probeer te peilen hoe graag ze mij daarbij wil hebben, en zeg dat ik niet mee ga en op huis aan ga. Ze dringt behoorlijk aan dat ik moet blijven, en ik blijf / ga mee. Eenmaal in de kroeg staan we nog met een klein groepje, en iemand vraagt haar wat voor type man ze nu zoekt, en ze beschrijft iemand met mijn uiterlijke kenmerken. Uiteindelijk valt het groepje uiteen omdat de laatste trein bijna vertrekt en mensen (incl. de dame in kwestie) buiten de stad wonen.

Ik vraag me nu af : moet ik hier nu nog wat mee? Ik weet al langer dat ik qua uiterlijk wel haar type ben. Ze laat wel wat hints vallen tijdens die avond, maar zegt aan de andere kant doodleuk dat ze haar ex wel weer zou terugnemen mocht hij haar die kans geven. Enerzijds denk ik : ze zet duidelijk de deur open, aan de andere kant zou je denken : als ze je echt leuk had gevonden, had ze wel een iets anders/tactischer antwoord over die vraag over die ex mogen geven, niet?

Wat vinden jullie.
Die is duidelijk nog niet over haar ex heen. Heb een beetje het rebound gevoel hierbij. Maar goed misschien vindt ze je oprecht leuk en zou ze als ze samen met jou is die hele kerel vergeten.

Maar lastige situatie... afhankelijk van hoe leuk jij haar vindt zou ik een keuze maken om het wel of niet te proberen.
pi_181995714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:02 schreef Jaume_I het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende als ik vragen mag?

De relatie van een dame met haar ex gaat uit omdat hij vreemd ging. Hij hoeft haar ook niet meer terug. Ik vond haar al langer leuk, en ook tijdens die relatie heeft ze wel eens laten vallen mij een leuke vent te vinden.

Ze organiseert iets en nodigt ook mij uit, we raken aan de praat. Tijdens dit gesprek laat ze vallen dat ze er kapot van was dat haar ex haar niet meer wilde. Ik vraag : zou je hem nog een kans geven? Zij zegt: misschien wel. Vervolgens zegt ze doodleuk :; Dus, Jaume, ik ben weer vrijgezel *knipoog*.

We waren met een groepje en ze stelt voor om nog een afzakkertje te halen. Ik probeer te peilen hoe graag ze mij daarbij wil hebben, en zeg dat ik niet mee ga en op huis aan ga. Ze dringt behoorlijk aan dat ik moet blijven, en ik blijf / ga mee. Eenmaal in de kroeg staan we nog met een klein groepje, en iemand vraagt haar wat voor type man ze nu zoekt, en ze beschrijft iemand met mijn uiterlijke kenmerken. Uiteindelijk valt het groepje uiteen omdat de laatste trein bijna vertrekt.

Ik vraag me nu af : moet ik hier nu nog wat mee? Ik weet al langer dat ik qua uiterlijk wel haar type ben. Ze laat wel wat hints vallen tijdens die avond, maar zegt aan de andere kant doodleuk dat ze haar ex wel weer zou terugnemen mocht hij haar die kans geven. Enerzijds denk ik : ze zet duidelijk de deur open, aan de andere kant zou je denken : als ze je echt leuk had gevonden, had ze wel een iets anders/tactischer antwoord over die vraag over die ex mogen geven, niet?

Wat vinden jullie.
Ik vind dat jij jezelf de vraag moet stellen of jij haar leuk vindt, of dat je gevleid bent doordat ze jou leuk lijkt te vinden.

Als je haar leuk vindt, vraag haar dan uit.

Als je alleen gevleid bent: let it go.
pi_181995771
Hij gaat vreemd en hij hoeft haar ook niet meer terug :D die is niet bang
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181995773
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:05 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Die is duidelijk nog niet over haar ex heen. Heb een beetje het rebound gevoel hierbij. Maar goed misschien vindt ze je oprecht leuk en zou ze als ze samen met jou is die hele kerel vergeten.

Maar lastige situatie...
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind dat jij jezelf de vraag moet stellen of jij haar leuk vindt, of dat je gevleid bent doordat ze jou leuk lijkt te vinden.

Als je haar leuk vindt, vraag haar dan uit.

Als je alleen gevleid bent: let it go.
Ik vind haar echt een leuke meid, maar vraag me een beetje af wat haar intentie is. Ik heb haar een week of 2 terug ook al op tinder voorbij zien komen (ik zet het er af en toe een uurtje op en verwijder het weer dus was geen match toen). Maar vind het heel dubbel dat ze enerzijds wel bepaalde hints geeft, maar ook doodleuk zegt dat ze haar ex zou terugnemen als hij die kans zou geven aan haar.

Dat ze nog niet over haar ex heen is, dat is een understatement. Dus als ik al iets met haar zou beginnen, zou ik het heel rustig aanpakken. Maar je kunt drie kanten op : of ze is serieus, of ze wil alleen seks (zich weer geliefd/gewild voelen) of ik vat het allemaal anders op dan bedoeld.
pi_181995797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij gaat vreemd en hij hoeft haar ook niet meer terug :D die is niet bang
Nee dat heeft ie vrij consequent aangepakt :P
pi_181996003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:09 schreef Jaume_I het volgende:

[..]


[..]

Ik vind haar echt een leuke meid, maar vraag me een beetje af wat haar intentie is. Ik heb haar een week of 2 terug ook al op tinder voorbij zien komen (ik zet het er af en toe een uurtje op en verwijder het weer dus was geen match toen). Maar vind het heel dubbel dat ze enerzijds wel bepaalde hints geeft, maar ook doodleuk zegt dat ze haar ex zou terugnemen als hij die kans zou geven aan haar.

Dat ze nog niet over haar ex heen is, dat is een understatement. Dus als ik al iets met haar zou beginnen, zou ik het heel rustig aanpakken. Maar je kunt drie kanten op : of ze is serieus, of ze wil alleen seks (zich weer geliefd/gewild voelen) of ik vat het allemaal anders op dan bedoeld.
Only one way to find out. Wat de voorgeschiedenis ook is: er is altijd een grote kans dat het eindigt met pijn.

De vraag is dus: is ze jou dat waard?
pi_181996050
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Only one way to find out. Wat de voorgeschiedenis ook is: er is altijd een grote kans dat het eindigt met pijn.

De vraag is dus: is ze jou dat waard?
De ''pijn'' van het uiteindelijk mislukken van daten o.i.d. zou ik wel kunnen handelen. Nadeel is alleen dat ik veel van haar vriendinnen erg dicht in mijn sociale omgeving heb zitten, dus als ik deze signalen totaal verkeerd interpreteer dat dit ongetwijfeld als een soort van vuurtje door die groep heen gaat. Dat zou ik niet zo chill vinden :P

Vooral zo'n uitspraak als ''Dus Jaume, ik ben weer vrijgezel *knipoog*'' kan ik echt totaal niet plaatsen. Is dat gewoon een geintje, is het serieus, is het een geintje met een serieuze ondertoon. Geen flauw idee. Vooral gezien de context van de rest van de omstandigheden.

Maargoed inderdaad wat je zegt: Only one way to find out.
  woensdag 19 september 2018 @ 07:01:24 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181998741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:25 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

De ''pijn'' van het uiteindelijk mislukken van daten o.i.d. zou ik wel kunnen handelen. Nadeel is alleen dat ik veel van haar vriendinnen erg dicht in mijn sociale omgeving heb zitten, dus als ik deze signalen totaal verkeerd interpreteer dat dit ongetwijfeld als een soort van vuurtje door die groep heen gaat. Dat zou ik niet zo chill vinden :P

Vooral zo'n uitspraak als ''Dus Jaume, ik ben weer vrijgezel *knipoog*'' kan ik echt totaal niet plaatsen. Is dat gewoon een geintje, is het serieus, is het een geintje met een serieuze ondertoon. Geen flauw idee. Vooral gezien de context van de rest van de omstandigheden.

Maargoed inderdaad wat je zegt: Only one way to find out.
Hoe ze 't bedoelt kunnen wij natuurlijk ook niet zeggen.
Want idd hangt van de context en intonatie etc af. Daarnaast is de vraag hoeveel drank er in 't spel zit en hoe ze normaal is, enzovoort.
pi_181998767
Wat vinden jullie trouwens van speeddaten? Yay or nay?

Ik hoor er hele wisselende verhalen over, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 19 september 2018 @ 07:31:39 #248
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181998884
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:05 schreef quickstepster het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van speeddaten? Yay or nay?

Ik hoor er hele wisselende verhalen over, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nooit gedaan maar niet mijn ding. Ooit eens uitgenodigd om een offerte op te maken en toen ik op locatie aankwam waren er nog een drietal anderen om een offerte op te maken. Vriendelijk bedankt en weer vertrokken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 19 september 2018 @ 07:35:35 #249
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181998904
Zoveelste match met een amazone. Wat 'moeten' al die lange en assertieve vrouwen met mij _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181999136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:35 schreef Dven het volgende:
Zoveelste match met een amazone. Wat 'moeten' al die lange en assertieve vrouwen met mij _O-
Schijnbaar trekt iets aan je ze aan? Is dat erg dan? :P
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')