abonnement Unibet Coolblue
pi_181898479
Hi iedereen,

Wil in oktober/november met mijn vriendin op vakantie. Nu zijn we voorheen vooral op stedentrips geweest maar het leek ons top om nu een keer een week lang niets te doen.

Nu zie ik wel eens reclame's voorbij komen voor websites als "vakantiepiraten" waar je voor een redelijke goedkope prijs 7/8 dagen op vakantie gaat inclusief vlucht en hotel?
Wie heeft er ervaring met dergelijke websites en heeft iemand tips waar ik nog meer een kijkje kan nemen?

We zaten zelf te denken aan Santorini o.i.d. als eindbestemming.

Let me know! :D
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 14 september 2018 @ 13:04:40 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_181898523
Vakantiepiraten is prima mits je inderdaad met 2 man gaat en je niet heel afhankelijk bent van data ed.

Je kan ook gewoon via kiwi of skyscanner goedkope vlucht zoeken en via Airbnb je verblijf. Zo'n samengesteld pakket is toch vaak duurder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181898728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:04 schreef Fok-it het volgende:
Vakantiepiraten is prima mits je inderdaad met 2 man gaat en je niet heel afhankelijk bent van data ed.

Je kan ook gewoon via kiwi of skyscanner goedkope vlucht zoeken en via Airbnb je verblijf. Zo'n samengesteld pakket is toch vaak duurder
En weet je toevallig handige trucjes voor het boeken van de trip. Bepaalde dagen dat het goedkoper is om te boeken o.i.d.?
pi_181914425
Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper, en niet via Skyscanner zoeken want dan ben je bijna altijd duurder uit. Wat hun kunnen vinden kan je zelf ook wel.

Beste tip die ik ken qua vluchten boeken is niet te vaak zoeken. Daarmee bedoel ik dat als jij 5 keer dezelfde vlucht bekijkt, dan ziet die website d.m.v. cookies en je IP dat jij dat bent, en wordt de prijs hoger omdat je 'm toch wel gaat boeken. Dit geldt vooral voor websites zoals Skyscanner.
  Moderator maandag 17 september 2018 @ 10:10:31 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_181958639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 06:53 schreef illusions het volgende:
Hoe vroeger je boekt hoe goedkoper, en niet via Skyscanner zoeken want dan ben je bijna altijd duurder uit. Wat hun kunnen vinden kan je zelf ook wel.

Beste tip die ik ken qua vluchten boeken is niet te vaak zoeken. Daarmee bedoel ik dat als jij 5 keer dezelfde vlucht bekijkt, dan ziet die website d.m.v. cookies en je IP dat jij dat bent, en wordt de prijs hoger omdat je 'm toch wel gaat boeken. Dit geldt vooral voor websites zoals Skyscanner.
Onzin. Heb tig keer gezocht naar tickets naar Bali en afgelopen week pas geboekt. Paar honderd euro goedkoper dan bij de eerste keer zoeken.

Ongeveer 6-8 weken voor vertrek zijn vliegtickets het goedkoopst is de stelregel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_181960579
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2018 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Onzin. Heb tig keer gezocht naar tickets naar Bali en afgelopen week pas geboekt. Paar honderd euro goedkoper dan bij de eerste keer zoeken.
Ja ding dong, het is uiteraard geen vaste regel. :P Het is echter wel een vaak gebruikte techniek, en geen urban myth.
pi_181971224
Werk momenteel met een automatische cookie verwijderaar + VPN vanaf Ukraine.

Gister en vandaag een vlucht gezien naar Marrakech vanaf Eindhoven en terug naar Amsterdam voor twee personen voor 208 euro.

Nu kijk ik, is het 290 euro.

Iemand die dit goedkoper kan vinden?

Het betreft de datum zondag 18 november tot donderdag 22 november

EDIT: Moet ik ervan uitgaan dat dit goedkoper wordt?
pi_181971338
pi_181971594
Via Transavia 290 euro voor 2 tickets en via Cheaptickets 270 maar daar komen nog kosten bij neem ik aan?
pi_181971704
quote:
Is dit 175 voor heen en weer?
pi_181972071
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:45 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Is dit 175 voor heen en weer?
ja

als je ook naar eindhoven terug vliegt is het 88 euro

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2018 21:57:09 ]
pi_181972115
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

ja

als je ook naar eindhoven terug vliegt is het 88 euro
Heb jij een link voor mij?
pi_181972161
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:58 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Heb jij een link voor mij?
Geen idee of het werkt met Google flights
https://goo.gl/flights/BuhDB

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2018 22:00:20 ]
pi_181972180
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Geen idee of het werkt met Google flights
https://goo.gl/flights/BuhDB
Die terugreis lijkt mij gewoon niet ideaal omdat je zo vroeg naar het vliegveld moet zien te komen vanuit Marokko ;(
pi_181972243
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:01 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Die terugreis lijkt mij gewoon niet ideaal omdat je zo vroeg naar het vliegveld moet zien te komen vanuit Marokko ;(
Dan moet je niet met Ryanair vliegen ;)
hier naar Amsterdam https://goo.gl/flights/MHmv3
pi_181973947
Uiteindelijk de heenvlucht geboekt voor totaal 64 inclusief bagage e.d.
De terugvlucht voor 148 euro.

Enige twijfel over de bagage bij Transavia waar bij drukke vluchten trolleys van 55 x 40 x 25 in het ruim gestopt worden. Houdt dit in dat je vooralsnog deze extra bagage moet betalen aangezien het in het ruim gaat?
pi_181975032
Als je goedkoop wilt, kun je beter dicht bij huis blijven. Een stadsexcursie Molenbeek, bijvoorbeeld. Een goede kans om uitheemse cultuur op te snuiven, maar toch best dichtbij de beschaving.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181977608
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
Als je goedkoop wilt, kun je beter dicht bij huis blijven. Een stadsexcursie Molenbeek, bijvoorbeeld. Een goede kans om uitheemse cultuur op te snuiven, maar toch best dichtbij de beschaving.
zou je dan een extra reisverzekering moeten afsluiten ivm hoger risico?
pi_181992680
quote:
2s.gif Op maandag 17 september 2018 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Onzin. Heb tig keer gezocht naar tickets naar Bali en afgelopen week pas geboekt. Paar honderd euro goedkoper dan bij de eerste keer zoeken.

Ongeveer 6-8 weken voor vertrek zijn vliegtickets het goedkoopst is de stelregel.
Geheel onzin is het niet, als je vaker naar een bepaalde datum kijkt dan kan het tarief echt wel hoger worden...
Wat je dan moet doen is vooral op dat moment niet boeken en een paar dagen later alsnog kijken en over het algemeen zal de prijs dan weer iets gereset zijn, ook zijn bepaalde dagen om te boeken duurder dan andere dagen.

6-8 weken kunnen vliegtickets het goedkoopst zijn, zeker als je wat flexibel bent in data, maar zaken zoals hotels kunnen dan wel weer duurder zijn, en als je meer vliegtickets lokaal nodig hebt dan kan het weer verstandiger zijn om wel vooraf te boeken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_182000604
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:17 schreef Euroteller het volgende:
Uiteindelijk de heenvlucht geboekt voor totaal 64 inclusief bagage e.d.
De terugvlucht voor 148 euro.

Enige twijfel over de bagage bij Transavia waar bij drukke vluchten trolleys van 55 x 40 x 25 in het ruim gestopt worden. Houdt dit in dat je vooralsnog deze extra bagage moet betalen aangezien het in het ruim gaat?
Heb dit ook eens gehad maar dit was toen (half jaar terug) gratis, dacht ook bij Transavia.
pi_182001629
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan moet je niet met Ryanair vliegen ;)
hier naar Amsterdam https://goo.gl/flights/MHmv3
Nog bedankt voor het helpen Max!
pi_182001846
Goedkoop op vakantie en dan kom je aanzetten met het duurste eiland van Griekenland. Bravo.
pi_182002339
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:04 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Nog bedankt voor het helpen Max!
geen probleem
Fijne vakantie
pi_182003956
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan moet je niet met Ryanair vliegen ;)
hier naar Amsterdam https://goo.gl/flights/MHmv3
Haha, ooit naar Marokko geweest? Ken Marrakech niet maar zal wel vergelijkbaar met Casablanca zijn en dat betekent: alle terminals zijn voor alle vluchten, en één fucking grote douane 'trechter'. Eén grote chaos. Of je nu met Ryanair vliegt voor een habbekrats of Emirates op z'n superdeluxt: wachten zal je.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:13 schreef Piva het volgende:
Goedkoop op vakantie en dan kom je aanzetten met het duurste eiland van Griekenland. Bravo.
Weet niet over welke Santorini jij het hebt maar hele volksstammen gaan voor 500 euro een week lang all-in aan de souvlaki.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')