abonnement Unibet Coolblue
pi_181885841
Ik heb vlekken in m'n badkuip en weet niet hoe ze er gekomen zijn of wat het is. Heb geen foto maar via google lijkt het hierop:



Het is iets minder dan bovenstaande foto maar wel zo'n roestige kleur. Het is een plastic badkuip, kunstof ofzo? dus lijkt me sterk dat het roest is. Met bleek en een schuurspons krijg ik het zelfs niet weg. Als ik er aan voel lijkt het wel alsof het erop zit, niet erin. Iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik dit weg krijg? Het ziet er een beetje goor uit.
Facts don't care about your feelings
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 20:15:31 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181885925
Hm, vreemd. Was het zomaar van vandaag op morgen bij wijze van?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181885949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:15 schreef CoolGuy het volgende:
Hm, vreemd. Was het zomaar van vandaag op morgen bij wijze van?
Oh nee ik ben verhuisd en toen viel het me op na het schoonmaken van het bad. Zal het ook wel even aan de vorige bewoners vragen of die het al lang hadden.
Facts don't care about your feelings
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 20:18:41 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181885992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:16 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Oh nee ik ben verhuisd en toen viel het me op na het schoonmaken van het bad. Zal het ook wel even aan de vorige bewoners vragen of die het al lang hadden.
En je voelt het dus als je er met je vinger overheen gaat? Het zit er OP? niet er IN? Je hebt van die euh...van die...dingen. Ja lekker, ik weet niet hoe dat heet, maar dat is wellicht het proberen waard. Ik ga even zoeken.

Gevonden: schijnbaar heet het RVS schuursponsje. Daarmee bekras je wel de badkuip, maar niet in zo'n ernstige mate dat je het kunt zien, of in ieder geval, als je gaat kijken zie je het wel, wellicht is dat het proberen waard?

Dat zou dan nog altijd beter zijn dan wat er op die foto te zien is, want dat ziet er gewoon ranzig uit.

Het bad zal van acryl zijn denk ik?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181887557
Hebben de vorige bewoners dingen verwijderd voordat jullie erin gingen? Zou dan zomaar meteen slijptol kunnen zijn gedaan. Dan is het ingebrand en voelt het alsof het erop zit.
pi_181887896
Roest ? Gelekt ofzo
Ik zwaai naar dieren.
pi_181890556
Lijken wel stront/diarreespetters.
  vrijdag 14 september 2018 @ 01:44:44 #8
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_181892213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 23:20 schreef Ray_Smith het volgende:
Lijken wel stront/diarreespetters.
nee, dat kan je wegkrabbbelen.
Tot nooit .......
pi_181902865
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:18 schreef tiho1 het volgende:
Hebben de vorige bewoners dingen verwijderd voordat jullie erin gingen? Zou dan zomaar meteen slijptol kunnen zijn gedaan. Dan is het ingebrand en voelt het alsof het erop zit.
Daar zat ik ook aan te denken idd.
pi_181904348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 23:20 schreef Ray_Smith het volgende:
Lijken wel stront/diarreespetters.
Dat dacht ik eerst ook :') maar helaas. Vorige bewoners weten het ook niet, het zat er opeens en ze hebben het er ook niet uitgekregen. Het zat er dus al voor de verhuizing.

Zou je het misschien kunnen polijsten?
Facts don't care about your feelings
pi_181918047
Probeer anders eens met commandant groen, auto polish.
pi_181948340
het weer zit er denk in in
dat krijg je er niet uit
gaat misschien wel maar dan is je badkuip naar de klote
gewoon nieuwe baduip
kost niet zoveel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')