abonnement Unibet Coolblue
pi_181884439
Hallo!

Ik studeer sinds een aantal weken aan de pabo in Sittard. Nu komt de eerste stagedag eraan.. het zal volgende week donderdag plaatsvinden en het zal alleen een kennismaking zijn. Nu moet ik me natuurlijk voorstellen aan de kinderen. Het is alleen nog niet bekend voor welke groep ik kom te staan.

Ik wil natuurlijk een leuke, eerste indruk maken. Ik had al als idee een soort quiz te maken over mezelf. Heb ik ook al helemaal af, met allerlei plaatjes en leuke vragen. Maar nu lijkt me dat te kinderachtig voor groepen 5 en hoger. Een grabbelton met spulletjes die met mij te maken hebben zou ook wel leuk zijn, alleen heb ik niet zo veel spullen die echt bij mij horen!

Heeft iemand wat ideetjes voor de bovenbouw? :D
pi_181884850
Hoi, ik ben aasgier en jullie nieuwe stagiair. Slotje.
  donderdag 13 september 2018 @ 19:27:31 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_181884858
Wat is er mis met "Hoi, ik ben juf/meester aasgiertje en leer nu om als echte juf/meester voor de klas te staan, net zoals jullie juf/meester".
So we just called him Fred
pi_181884966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:27 schreef FredvZ het volgende:
Wat is er mis met "Hoi, ik ben juf/meester aasgiertje en leer nu om als echte juf/meester voor de klas te staan, net zoals jullie juf/meester".
Het feit dat het een kennismaking van een kwartier moet zijn ;)
  donderdag 13 september 2018 @ 20:05:11 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_181885706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:34 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Het feit dat het een kennismaking van een kwartier moet zijn ;)
Ach, jij en de kinderen leren direct in strikte kaders werken, geweldig! Meteen creativiteit en eigen initiatief eruit stampen, zo zien we het graag in het onderwijs.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_181887666
Hoi ik ben aasgier en wie zijn jullie?
pi_181887885