abonnement Unibet Coolblue
pi_181882518
Yoooo beste fokkers,

Sinds een halfjaar vind ik een meisje leuk en heb ik elke dag contact met haar(snappen, insta, whatsapp en facebook). Sinds de zomervakantie hadden we meer contact gekregen en leek het ook of ze mij leuk vond. Ze had me verteld dat ze eerst niks van mij moest hebben omdat ze mij irritant vond maar later dus rond de zomervakantie zei ze dat ze me echt graag mag. Ik stond ook bij haar snap beste vrienden, meestal bij haar ook bovenaan, omdat ze dat ook bij mij is krijgen we allebei een emoji. Ze reageert op al mijn berichten vrijwel heel snel, ze lacht om mijn grappen die soms helemaal niet zo heel grappig zijn. Alleen is nu de vraag hoe ze mij nu ziet. Ze stuurt van allerlei dingen op snapchat soms onserieus soms serieus maar bijvoorbeeld ook op vakantie dat ze aan het zonnen was dat je haar zwemslip zag.

Sinds begin dit schooljaar ben ik haar 3 keer achter elkaar tegen gekomen, we hadden elkaar 2 maanden niet gezien door de vakantie. Elke keer moest ze lachen en stuurde ze mij een berichtje, zelfs kwamen we elkaar op een feest tegen alleen was ze nuchter omdat ze volgende dag stage had en daarom al vroeg weg was. Afgelopen weken hebben we voor het eerst met elkaar gebeld, 1,5 tot 2 uur iedere keer en ze vond het ook echt gezellig. Alleen, ben ik toch bang dat ik gefriendzoned ga worden, help?

Mvg
Ik pull up in die whip
  donderdag 13 september 2018 @ 17:25:12 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_181882571
Vraag het haar eens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_181882581
Als je niets doet en niet waagt ga je daarin eindigen.

Als je haar als een vriendin behandelt, gaat ze jou zien een vriend.
  donderdag 13 september 2018 @ 17:26:02 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181882599
Vraag of ze een keer wat met je wil gaan drinken ofzo. En dan gewoon de romaticus spelen
#KICKOUTZP
pi_181882628
Heb het haar ooit gevraagd toen ik haar 2 weken kende en toen had ze niks meer laten weten maar dat komt vast door het feit dat ze mij toen irritant vond. afgelopen week toen ze belde zei ze dat ze op vakantie tegen alle jongens had gezegd dat ze een relatie had omdat ze niks van hun wilde en zelf praat ze tegen mij helemaal niet over andere jongens....
Ik pull up in die whip
  donderdag 13 september 2018 @ 17:29:02 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181882646
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:28 schreef ArjanJM het volgende:
Heb het haar ooit gevraagd toen ik haar 2 weken kende en toen had ze niks meer laten weten maar dat komt vast door het feit dat ze mij toen irritant vond. afgelopen week toen ze belde zei ze dat ze op vakantie tegen alle jongens had gezegd dat ze een relatie had omdat ze niks van hun wilde en zelf praat ze tegen mij helemaal niet over andere jongens....
Nou je weer wat je te doen staat. Ze geeft genoeg signalen
#KICKOUTZP
pi_181882683
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:28 schreef ArjanJM het volgende:
Heb het haar ooit gevraagd toen ik haar 2 weken kende en toen had ze niks meer laten weten maar dat komt vast door het feit dat ze mij toen irritant vond. afgelopen week toen ze belde zei ze dat ze op vakantie tegen alle jongens had gezegd dat ze een relatie had omdat ze niks van hun wilde en zelf praat ze tegen mij helemaal niet over andere jongens....
Wat er is gebeurd en wat ze tegen anderen zegt boeit niet. Jij moet laten merken dat je haar ziet zitten door iets voor te stellen om samen te doen.

En als ze nu nogmaals "nee" zegt, is gepast afstand houden wel zo verstandig.
pi_181882845
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:21 schreef ArjanJM het volgende:
Yoooo beste fokkers,

Sinds een halfjaar vind ik een meisje leuk en heb ik elke dag contact met haar(snappen, insta, whatsapp en facebook). Sinds de zomervakantie hadden we meer contact gekregen en leek het ook of ze mij leuk vond. Ze had me verteld dat ze eerst niks van mij moest hebben omdat ze mij irritant vond maar later dus rond de zomervakantie zei ze dat ze me echt graag mag. Ik stond ook bij haar snap beste vrienden, meestal bij haar ook bovenaan, omdat ze dat ook bij mij is krijgen we allebei een emoji. Ze reageert op al mijn berichten vrijwel heel snel, ze lacht om mijn grappen die soms helemaal niet zo heel grappig zijn. Alleen is nu de vraag hoe ze mij nu ziet. Ze stuurt van allerlei dingen op snapchat soms onserieus soms serieus maar bijvoorbeeld ook op vakantie dat ze aan het zonnen was dat je haar zwemslip zag.

Sinds begin dit schooljaar ben ik haar 3 keer achter elkaar tegen gekomen, we hadden elkaar 2 maanden niet gezien door de vakantie. Elke keer moest ze lachen en stuurde ze mij een berichtje, zelfs kwamen we elkaar op een feest tegen alleen was ze nuchter omdat ze volgende dag stage had en daarom al vroeg weg was. Afgelopen weken hebben we voor het eerst met elkaar gebeld, 1,5 tot 2 uur iedere keer en ze vond het ook echt gezellig. Alleen, ben ik toch bang dat ik gefriendzoned ga worden, help?

Mvg
Vraag haar mee uit. Make your move.
  Spellchecker donderdag 13 september 2018 @ 18:07:01 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181883358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:28 schreef ArjanJM het volgende:
Heb het haar ooit gevraagd toen ik haar 2 weken kende en toen had ze niks meer laten weten maar dat komt vast door het feit dat ze mij toen irritant vond. afgelopen week toen ze belde zei ze dat ze op vakantie tegen alle jongens had gezegd dat ze een relatie had omdat ze niks van hun wilde en zelf praat ze tegen mij helemaal niet over andere jongens....
Alleen om die reden "had ze een relatie". Lekker dan.
pi_181883858
Vraag haar uit.....doe je het nu niet zit je in de zone in no time
  donderdag 13 september 2018 @ 18:44:41 #11
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181884126
Lol je belt 1,5 uur en je bent bang dat je gefriendzoned wordt? Ik kapte altijd na maximaal 20 minuten af omdat ik nooit zin had en heb om lang te praten en ik belande ook niet in de friendzone ofzo. Dus ja gewoon gaan daten enzo en vooral door blijven bellen als je dat kan maar god ik heb wel respect voor je dat je dat kan zeg. Is gewoon een hele film lang met elkaar bellen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 18:47:31 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_181884169
Jij zit al lang in de friendzone man.
What can change the nature of a man?
pi_181884348
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:47 schreef Coco. het volgende:
Jij zit al lang in de friendzone man.
Friendzone is ook maar bedacht als extern excuus van mannen die niet helemaal door hebben dat ze gewoon nooit echt in aanmerking kwamen.
pi_181884897
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:25 schreef zarGon het volgende:
Als je niets doet en niet waagt ga je daarin eindigen.

Als je haar als een vriendin behandelt, gaat ze jou zien een vriend.
Dit dus, jij alleen kan jezelf friendzonen door mee te blijven gaan in zulk gedrag. Als haar vriendschap alleen niet voldoende is, dan moet je ook kappen met je voor te doen als een vriend.
Wil je meer, laat dat dan duidelijk merken zodat er geen twijfel over hoeft te bestaan.
pi_181884912
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:21 schreef ArjanJM het volgende:
[...] maar later dus rond de zomervakantie zei ze dat ze me echt graag mag. [...] ze lacht om mijn grappen die soms helemaal niet zo heel grappig zijn. [...]Elke keer moest ze lachen en stuurde ze mij een berichtje, Afgelopen weken hebben we voor het eerst met elkaar gebeld, 1,5 tot 2 uur iedere keer en ze vond het ook echt gezellig.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:28 schreef ArjanJM het volgende:
zei ze dat ze op vakantie tegen alle jongens had gezegd dat ze een relatie had omdat ze niks van hun wilde
Al met al een aardig lijstje om aan te nemen dat je een move moet maken. Voor zover ik het kan weten staan alle lichten op groen. Vraag haar op date:, ga ergens iets eten of drinken of iets leuks doen waar je veel aandacht voor elkaar kunt hebben.

Go for it man! :D Als je deze kans nu niet pakt en dit zo voort laat ebben drijf je af naar de ‘friendzone’.
pi_181887454
Aller eerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties :)

Toen wij maandag aan het bellen waren zei ze dat ze uitging dit weekend maar wist ze nog niet waar naar toe ( wij wonen bij elkaar in de buurt circa 15 km) en er is maar een feest wat centraal ligt bij ons in de buurt. Toen zei ik van ja ik ga naar dat feest want dat is het enige wat er te doen is in de regio. Toen zei ze oooh dan ga ik dat ook maar eens even bekijken.
Mocht ze er zijn zaterdag (neem aan van wel want laatste keer dat ik haar zag was ook daar 2 weken geleden) dan ga ik all in.

Ik zal jullie een update geven
Ik pull up in die whip
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 21:16:41 #17
163650 Greys
pi_181887494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:14 schreef ArjanJM het volgende:
Aller eerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties :)

Toen wij maandag aan het bellen waren zei ze dat ze uitging dit weekend maar wist ze nog niet waar naar toe ( wij wonen bij elkaar in de buurt circa 15 km) en er is maar een feest wat centraal ligt bij ons in de buurt. Toen zei ik van ja ik ga naar dat feest want dat is het enige wat er te doen is in de regio. Toen zei ze oooh dan ga ik dat ook maar eens even bekijken.
Mocht ze er zijn zaterdag (neem aan van wel want laatste keer dat ik haar zag was ook daar 2 weken geleden) dan ga ik all in.

Ik zal jullie een update geven
Lijkt me een prima mogelijkheid zijn juist om te zeggen 'samen erheen gaan?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181887684
Gewoon uitvragen, niet zo moeilijk
pi_181888196
Ik ga haar zaterdag mee uitvragen. Voor de mensen die niet weten wat voor iemand ik ben, ik ben zeker niet bang om iets te vragen, ben zelfs heel zelfverzekerd alleen bang dat ik de laatste "stap" verpest en daarom doe ik te voorzichtig. Zaterdag zal ik zelf zeker niet voorzichtig doen.

De eerste keer dat ik haar sprak was bij haar op school, ik moest een examen maken bij haar op school en we snapte al een paar dagen. Toen ik klaar was met mijn examen ging ik in de aula zitten en ik zag haar met een stuk of 10 meisjes uit haar klas aan een tafel zitten. Ik snapte eerst een paar dingen over haar school en ik zag haar toen ook wel eens stiekem weg kijken als ik haar aankeek. Maar wat haar aandacht trok was is dat ik haar bij al die meisjes aan tafel ging zitten en gewoon gesprek met haar aanging. Voor het laatst zei ze toen ook van ja jongens die je dan toevoegen op snap en je dan in het echt zien schijten in hun broek en jij ging er gewoon bijzitten en het gesprek aan, ik schrok er zelfs van zei ze.
Ik pull up in die whip
pi_181888332
Je hoeft jezelf niet te verdedigen.
pi_181889944
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:

Dit dus, jij alleen kan jezelf friendzonen door mee te blijven gaan in zulk gedrag. Als haar vriendschap alleen niet voldoende is, dan moet je ook kappen met je voor te doen als een vriend.
Wil je meer, laat dat dan duidelijk merken zodat er geen twijfel over hoeft te bestaan.
100% mee eens
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181890446
Ga ervoor! Enne, je lijkt steeds terug te grijpen op toen je haar net leerde kennen om daar vervolgens van alles van te vinden. Laat dat lekker gaan en ga vooral af op de signalen die ze je nu geeft. Je hebt kennelijk haar aandacht, dus dat hoef je hier niet aan ons te verantwoorden. :)

Zorg dat je nu gewoon vol voor die laatste stap gaat en grijp je kans zaterdag! :D
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:15:32 #23
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_181895989
Snapchat, ik word oud
pi_181897094
Friendzone bestaat niet; je bent wel of niet leuk genoeg.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:41:42 #25
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_181897177
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:21 schreef ArjanJM het volgende:
Alleen, ben ik toch bang dat ik gefriendzoned ga worden, help?
Dat heb je toch zelf in de hand?

Als je je als 'beste vriend' gaat opstellen, en te laf bent om een keertje een move te maken of gewoon didelijk te flirten, positioneer je je zelf als 'goede vriend' en zal ze je ook zo gaan zien.

Punt is dat jij dat bepaald verder, niet zij: Het is gewoon iets dat je zelf geheel onder controle hebt..
En stop vooral met dat 'bang zijn het te verpesten', als dat een excuus is om geen move te maken, is dat een signaal dat je haar eigenlijk niet leuk genoeg vind, en ja, zulke gasten worden dan snel als 'enkel een vriend ' gezien
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')