abonnement Unibet Coolblue
pi_181879923
Ontluisterende video: hoe Google-medewerkers reageren op verkiezing president Trump

Totale paniek, tranen, berichten aan 'blanke mannen en hun privilege', beloftes einde aan Trump-regering te maken.

quote:
In een brisante video die in handen is gekomen van de kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart is te zien hoe (hooggeplaatste) Google-medewerkers vol afschuw en zichtbaar aangedaan reageren op de resultaten van de Amerikaanse presidentverkiezingen in 2016 die werden gewonnen door Donald Trump. Onder andere Google-oprichters Larry Page en Sergey Brin, Google-CEO Sundar Pichai en Google CFO Ruth Porat laten aan hun gehoor weten dat Trump aan de macht is gekomen door ‘fascisten en extremisten’, dat Google er alles aan moet doen om de Trump-regering weer te beëindigen en dat Google ‘AI moet ontwikkelen desinformatie die door slecht geïnformeerde kiezers veel wordt gedeeld te bestrijden’.

Het lekken van deze video komt voor Google op een slecht tijdstip omdat de techreus al lange tijd wordt bekritiseerd, onder andere door president Trump zelf, vanwege hun mogelijke bevooroordeling ten opzichte van ‘conservatieve’ en ‘rechtse’ media en gebruikers. Google wordt er van beschuldigd zoekresultaten te manipuleren zodat linkse desinformatiezenders als CNN vaker als resultaat worden getoond dan bijvoorbeeld Fox News of Breitbart.

Onlangs werd bekend dat Google-medewerkers actief hebben bijgedragen aan de verkiezingscampagne van Hillary Clinton, onder andere door Latino’s over te halen te gaan stemmen (op Clinton uiteraard). Ook is het een publiek geheim dat de Google-oprichters fans zijn van Clinton en ook actief aan haar campagne hebben bijgedragen.

Begin deze maand hield het Amerikaanse congres een hoorzitting waarin Facebook, Twitter en Google waren uitgenodigd om kritische vragen over de vermeende Russische inmenging tijdens en na de recente presidentsverkiezingen te beantwoorden. Google liet daarbij als enige verstek gaan.

President Trump heeft meerdere malen openlijk kritiek geuit op Google nadat diverse online kwaliteitsnieuwssites tot de conclusie waren gekomen dat Google progressieve media voortrekken en conservatieve media downplayen, zowel in de zoekmachine als in Youtube, dat eigendom is van Google. Hij waarschuwde daarbij voor inmenging van de politiek in het particuliere Google als Google daarmee blijft doorgaan.

Google reageerde daar op met de mededeling dat politiek geen onderdeel is van hoe de algoritmes van Google zijn ingesteld en dat alle media eerlijk, gebalanceerd en objectief worden meegenomen in de zoekresultaten. Google kan en wil echter geen inzicht geven in de wijze waarop de algoritmes zijn samengesteld of hoe diverse media worden behandeld door Google.

De ontluisterende video is (in het Engels) in zijn geheel te zien bij Breitbart.

VIDEO:
https://www.breitbart.com(...)n-to-trump-election/

https://tpo.nl/2018/09/13(...)ing-president-trump/

TPO want de MSM doet hier geen berichtgeving over.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:06:10 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879961
Trump :')
#KICKOUTZP
  donderdag 13 september 2018 @ 15:06:30 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_181879966
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_181879972
Waarom zouden de 'mainsteam media' dit moeten melden? Ook Google-medewerkers hebben recht op hun eigen mening. Of moeten ze per se blij zijn met de verkiezing van Trump?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 13 september 2018 @ 15:07:18 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181879984
Om je rot te schrikken. Zelfs de MSM spreken hier afschuw over uit.

https://www.nytimes.com/2(...)gle-video-trump.html

https://abcnews.go.com/Po(...)as/story?id=57785899

https://www.theguardian.c(...)t-video-google-trump

Ik gebruik tegenwoordig liever Duck Duck Go. Je merkt gelijk dat de resultaten op de 1e pagina veel beter zijn. Niet 100x dezelfde bron...
pi_181879994
:')
pi_181880021
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zouden de 'mainsteam media' dit moeten melden? Ook Google-medewerkers hebben recht op hun eigen mening. Of moeten ze per se blij zijn met de verkiezing van Trump?
Nee hoor dat hoeft niet. Je macht als bedrijf misbruiken om verkiezingen te beinvloeden en informatiestromen te manipuleren gaat dan wel weer wat ver.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:10:00 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft niet. Je macht als bedrijf misbruiken om verkiezingen te beinvloeden en informatiestromen te manipuleren gaat dan wel weer wat ver.
Er is dan ook nul bewijs dat dat gebeurd is, dus dat scheelt weer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor dat hoeft niet. Je macht als bedrijf misbruiken om verkiezingen te beinvloeden en informatiestromen te manipuleren gaat dan wel weer wat ver.
Doel je op dit:

quote:
‘AI moet ontwikkelen desinformatie die door slecht geïnformeerde kiezers veel wordt gedeeld te bestrijden’.
Lijkt mij een uitstekend streven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181880037
Google gebruiken terwijl we Bing gratis is :')
  donderdag 13 september 2018 @ 15:11:02 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880047
Maar de Koch bros mogen wel een mening hebben?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 13 september 2018 @ 15:12:17 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880065
quote:
de kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart
Dit is het grappigste dat ik vandaag heb gelezen :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Om je rot te schrikken. Zelfs de MSM spreken hier afschuw over uit.

https://www.nytimes.com/2(...)gle-video-trump.html

https://abcnews.go.com/Po(...)as/story?id=57785899

https://www.theguardian.c(...)t-video-google-trump

Ik gebruik tegenwoordig liever Duck Duck Go. Je merkt gelijk dat de resultaten op de 1e pagina veel beter zijn. Niet 100x dezelfde bron...
AH kijk het stuk van de Guardian geeft al een genuanceerder beeld.

quote:
But the bombastic responses ignored the substance and true tenor of the meeting, which was more measured and less partisan than Breitbart implied.

Brin questioned the conventional wisdom that Trump voters were “people who were left behind,” noting that Clinton won “the low-income vote”. He also expressed empathy with anti-establishment voters, saying, “It feels kind of good to just like give DC a big kick when you vote … I can kind of get that.”

Noughton addressed the concerns of the company’s 10,000 employees on visas, but also encouraged employees to be inclusive of conservative co-workers.

“I do want to be clear that diversity also means diversity of opinion and political persuasion,” she said. “I have heard from some conservative Googlers in the past few days that they haven’t felt comfortable. We need to do better; we need to be tolerant, inclusive.”
Mooi het is dus weer opgeblazen nieuws.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_181880093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doel je op dit:

[..]

Lijkt mij een uitstekend streven.
nee, dat lijkt mij helemaal geen uitstekend streven want ik wil niet dat google voor mij bepaalt wie er wel en wie er niet goed geïnformeerd is.

Maar daar doelde ik eigenlijk niet op, ik doelde op dit:

quote:
Google er alles aan moet doen om de Trump-regering weer te beëindigen
Dat is gewoon zeer dubieus uit de mond van een google topman.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880110
Hier gaan we even voor zitten.
pi_181880117
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar de Koch bros mogen wel een mening hebben?
Die zitten niet aan de knoppen die bepalen welke informatie er tot het publiek komt en welke niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880119
Ik zou ook janken als zo'n incompetente gast ons land zou gaan leiden.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:15:11 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880122
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is gewoon zeer dubieus uit de mond van een google topman.
In Amerika niet hoor, daar mogen bedrijven gewoon steunen wie ze willen. Onafhankelijk van hun core business.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880133
Niemand die verrast is toch. Hetzelfde zien we hier ook. De EU is nog erger.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_181880157
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In Amerika niet hoor, daar mogen bedrijven gewoon steunen wie ze willen.
Klopt. Moet google ook vooral doen. Echter, "er alles aan doen" impliceert toch wel wat meer dan steun uitspreken maar riekt al snel naar manipulatie van zoekresultaten en daarmee de informatievoorziening voor het grote publiek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880172
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_181880212
Verbaasd me weer niets. Dat land gaat full retard inmiddels.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:21:09 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880223
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Klopt. Moet google ook vooral doen. Echter, "er alles aan doen" impliceert toch wel wat meer dan steun uitspreken maar riekt al snel naar manipulatie van zoekresultaten en daarmee de informatievoorziening voor het grote publiek.
Tja, volgens 'media' als Breitbart doet Google dat al. De eeuwige slachtofferrol. Maar daar is nul bewijs voor, dus moet men een smeercampagne uitvoeren om mensen te overtuigen. Met dit soort onzin dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 15:21:41 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181880231
quote:
Google wordt er van beschuldigd zoekresultaten te manipuleren zodat linkse desinformatiezenders als CNN vaker als resultaat worden getoond dan bijvoorbeeld Fox News of Breitbart.
:') tpo-mongooltjes
We have always been at war with Eastasia.
pi_181880239
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tja, volgens 'media' als Breitbart doet Google dat al. De eeuwige slachtofferrol. Maar daar is nul bewijs voor, dus moet men een smeercampagne uitvoeren om mensen te overtuigen. Met dit soort onzin dus.
Het is toch echt de topman van google en niet de hoofdredacteur van Breitbart die die uitspraken doet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:23:20 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880257
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is toch echt de topman van google en niet de hoofdredacteur van Breitbart die die uitspraken doet.
Zeg ik iets anders dan :??
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880276
Waarom is er een opname van zoiets. :').

Echt, had die Google-mensen zijn toch wel wat verstandiger verwacht.
pi_181880282
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zeg ik iets anders dan :??
Jij noemt het onzin en een smeercampagne van Breitbart. Dus ja, jij zegt iets anders.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:26:06 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880315
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die zitten niet aan de knoppen die bepalen welke informatie er tot het publiek komt en welke niet.
Nee, ze hebben alleen invloed via thinktanks en het sponsoren van universiteiten, dat maakt ze totaal onschadelijk. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 13 september 2018 @ 15:26:40 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880331
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij noemt het onzin en een smeercampagne van Breitbart. Dus ja, jij zegt iets anders.
Ik noem het onzin dat Google de dingen doet die Breitbart over hen zegt ja. Ik ontken niet dat die Google topman dat heeft gezegd, dat zou nogal raar zijn. Volgens mij heb je het dus verkeerd gelezen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880406
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, ze hebben alleen invloed via thinktanks en het sponsoren van universiteiten, dat maakt ze totaal onschadelijk. :')
Inderdaad. Je bent namelijk vrij om informatie die het tegendeel beweert te raadplegen. Als die informatie vervolgens door google wordt weggefilterd zodat je het niet meer kan vinden is dat uiteraard veel schadelijker.

Ik heb nog nooit iets gelezen van de Koch broeders of hun denktank, google gebruik ik iedere dag. Dat werkt toch iets anders. Plus dat informatie van denktanks herkenbaar is als informatie vanuit een bepaalde hoek, stilletjes informatie wegfilteren valt veel minder op en is dus veel schadelijker.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880419
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik noem het onzin dat Google de dingen doet die Breitbart over hen zegt ja. Ik ontken niet dat die Google topman dat heeft gezegd, dat zou nogal raar zijn. Volgens mij heb je het dus verkeerd gelezen.
En waar baseer je op dat het onzin is dat google die dingen doet als de topman het in de video min of meer zegt te doen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:31:25 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880423
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als die informatie vervolgens door google wordt weggefilterd zodat je het niet meer kan vinden is dat uiteraard veel schadelijker.
Je hebt het hier steeds over, maar is daar enige aanwijzing voor? Aanleiding om dat te denken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 15:32:36 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880464
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En waar baseer je op dat het onzin is dat google die dingen doet
Elk 'argument' dat daar voor gegeven wordt is ontzettend makkelijk onderuit te halen. Het is bovendien ook totaal niet in Google's belang.
quote:
als de topman het in de video min of meer zegt te doen?
Eh, nee. Dat verzin je nu zelf.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880470
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je hebt het hier steeds over, maar is daar enige aanwijzing voor? Aanleiding om dat te denken?
Ja, die is er. De topman die als reactie op de verkiezing van Trump op video zegt er alles aan te zullen doen om het presidentschap te beeïndigen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880497
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Elk 'argument' dat daar voor gegeven wordt is ontzettend makkelijk onderuit te halen. Het is bovendien ook totaal niet in Google's belang.

[..]

Eh, nee. Dat verzin je nu zelf.
"Alles" is toch alles? Of valt manipuleren niet onder "alles doen"?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:34:09 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880502
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, die is er. De topman die als reactie op de verkiezing van Trump op video zegt er alles aan te zullen doen om het presidentschap te beeïndigen.
Hoezo is dat een aanwijzing :?? Ten eerste is dat de mening van een persoon en niet het bedrijf, ten tweede is dat geen enkele aanwijzing voor wat dan ook. En al helemaal niet het 'wegfilteren' van wat dan ook. Het is een statement zonder enige inhoud, omdat hij niet aangeeft wat dat dan precies is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 15:36:35 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

"Alles" is toch alles? Of valt manipuleren niet onder "alles doen"?
Hangt er nogal wat vanaf wat hij met 'alles' bedoelt, en dat weet jij ook niet. Daarnaast zul je als je dit als aanwijzing ziet dat Google daadwerkelijk resultaten manipuleert op de manier waarop men wordt beschuldigd je daar ook bewijs voor nodig hebt.

Als ik zeg dat ik zoveel honger heb dat ik alles zou kunnen eten kun jij niet vervolgens een artikel gaan schrijven dat er aanwijzingen zijn dat ik een kannibaal ben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880555
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoezo is dat een aanwijzing :?? Ten eerste is dat de mening van een persoon en niet het bedrijf, ten tweede is dat geen enkele aanwijzing voor wat dan ook. En al helemaal niet het 'wegfilteren' van wat dan ook. Het is een statement zonder enige inhoud.
De topman spreekt namens het bedrijf. Bedrijven hebben geen meningen, dat hebben de mensen die er werken. En de oprichter en topman spreekt is die mening toebedeelt en spreekt niet namens zichzelf maar namens google:

quote:
Google er alles aan moet doen om de Trump-regering weer te beëindigen en dat Google ‘AI moet ontwikkelen desinformatie die door slecht geïnformeerde kiezers veel wordt gedeeld te bestrijden’.
Daar staat gewoon dat hij namens google spreekt en dat het niet zomaar een mening van een persoon is. Verder staat er zelfs dat google wil gaan bepalen wat juiste informatie is en wie er wel of niet goed geïnformeerd is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:40:22 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880625
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

"Alles" is toch alles? Of valt manipuleren niet onder "alles doen"?
Hebben ze al moordpogingen gedaan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_181880638
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hangt er nogal wat vanaf wat hij met 'alles' bedoelt, en dat weet jij ook niet. Daarnaast zul je als je dit als aanwijzing ziet dat Google daadwerkelijk resultaten manipuleert op de manier waarop men wordt beschuldigd je daar ook bewijs voor nodig hebt.

Als ik zeg dat ik zoveel honger heb dat ik alles zou kunnen eten kun jij niet vervolgens een artikel gaan schrijven dat er aanwijzingen zijn dat ik een kannibaal ben.
Ik hoef helemaal nergens bewijs voor te hebben. Ik zit niet in de rechtzaal.

Als jij beweert dat jij alles wel zou kunnen eten, en je zegt een zin later dat je graag een ovenschaal en een oven wilt waar een mens in past dan zie ik dat toch wel als een aanwijzing dat jij een mens wilt gaan eten. Als de topman van google zegt er alles aan te willen doen, en een zin later dat hij AI wil ontwikkelen om bepaalde informatie te blokkeren of te filteren, dan zie ik dat toch wel als een sterke aanwijzing dat hij informatie manipuleert of voornemens is te gaan manipuleren, waarom heeft hij anders AI nodig en waarom heeft hij die AI nodig in relatie tot het "er alles aan moeten doen"?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:41:24 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad. Je bent namelijk vrij om informatie die het tegendeel beweert te raadplegen. Als die informatie vervolgens door google wordt weggefilterd zodat je het niet meer kan vinden is dat uiteraard veel schadelijker.

Ik heb nog nooit iets gelezen van de Koch broeders of hun denktank, google gebruik ik iedere dag. Dat werkt toch iets anders. Plus dat informatie van denktanks herkenbaar is als informatie vanuit een bepaalde hoek, stilletjes informatie wegfilteren valt veel minder op en is dus veel schadelijker.
Het zaaien van twijfel of het continueren van een afgesloten (klimaats) discussie is net zo schadelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 13 september 2018 @ 15:42:02 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181880664
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Nober het volgende:
kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:42:04 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880666
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De topman spreekt namens het bedrijf. Bedrijven hebben geen meningen, dat hebben de mensen die er werken. En de oprichter en topman spreekt is die mening toebedeelt en spreekt niet namens zichzelf maar namens google:

Bedrijven hebben wel degelijk standpunten. Dat die bestaan uit een amalgamatie van de standpunten van mensen van dat bedrijf maakt dat niet minder waar. Voor de rest heb je nog steeds geen punt, alleen al omdat hij ook spreekt in een (wat hij dacht) besloten sfeer.

quote:
Daar staat gewoon dat hij namens google spreekt en dat het niet zomaar een mening van een persoon is.
Dat lees je wederom verkeerd. Hij vindt dat Google dat zou moeten doen. Dat maakt het niet meteen de mening van Google als geheel. En ook als dat zo was, maakt het voor het punt nog niet uit. Jij wilt Google betichten van het 'filteren' van resultaten met een bias. Dat moet jij onderbouwen.

quote:
Verder staat er zelfs dat google wil gaan bepalen wat juiste informatie is en wie er wel of niet goed geïnformeerd is.
Dat is natuurlijk ook een kernzaak van een zoekmachine. Het grappige is dat jij degene bent met een bias hier en daarom dus dingen leest die er niet zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880697
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het zaaien van twijfel of het continueren van een afgesloten (klimaats) discussie is net zo schadelijk.
Ja, en dan kan ik met een simpele googleopdracht binnen 2 minuten achterhalen dat ze uit hun nek kletsen. Als de Koch broeders net als google de mogelijkheid hadden om de informatie die hun geblaat weerlegd op pagina 28 weer te geven en de informatie die hun geblaat ondersteund als eerste zoekresultaat is dat natuurlijk veel schadelijker, dat snap je zelf ook wel.

De Koch broeders hebben die macht niet, google heeft die macht wel. Daarom moet je daar bij google veel alerter op zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:45:45 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal nergens bewijs voor te hebben. Ik zit niet in de rechtzaal.
Nee, dat blijkt. Goed dat je zelf toegeeft gewoon maar wat ongefundeerd te schreeuwen in ieder geval.

quote:
Als de topman van google zegt er alles aan te willen doen, en een zin later dat hij AI wil ontwikkelen om bepaalde informatie te blokkeren of te filteren, dan zie ik dat toch wel als een sterke aanwijzing dat hij informatie manipuleert of voornemens is te gaan manipuleren
Dat ligt aan jouw bias, niet aan dat van Google. Bovendien lees je het wederom verkeerd (begint een beetje een patroon te worden) er staat heel duidelijk dat het gaat om het bestrijden van desinformatie. Het gaat dus om het beter informeren van mensen, niet om het filteren van daadwerkelijke informatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 15:45:53 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880725
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en dan kan ik met een simpele googleopdracht binnen 2 minuten achterhalen dat ze uit hun nek kletsen. Als de Koch broeders net als google de mogelijkheid hadden om de informatie die hun geblaat weerlegd op pagina 28 weer te geven en de informatie die hun geblaat ondersteund als eerste zoekresultaat is dat natuurlijk veel schadelijker, dat snap je zelf ook wel.

De Koch broeders hebben die macht niet, google heeft die macht wel. Daarom moet je daar bij google veel alerter op zijn.
Ik gebruik geen google.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 13 september 2018 @ 15:47:01 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880742
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, en dan kan ik met een simpele googleopdracht binnen 2 minuten achterhalen dat ze uit hun nek kletsen. Als de Koch broeders net als google de mogelijkheid hadden om de informatie die hun geblaat weerlegd op pagina 28 weer te geven en de informatie die hun geblaat ondersteund als eerste zoekresultaat is dat natuurlijk veel schadelijker, dat snap je zelf ook wel.

De Koch broeders hebben die macht niet, google heeft die macht wel. Daarom moet je daar bij google veel alerter op zijn.
Wat stuitend naïef dit zeg. Alsof de zoekresultaten van Google niet te manipuleren zijn door iemand anders dan Google zelf.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880744
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bedrijven hebben wel degelijk standpunten. Dat die bestaan uit een amalgamatie van de standpunten van mensen van dat bedrijf maakt dat niet minder waar. Voor de rest heb je nog steeds geen punt, alleen al omdat hij ook spreekt in een (wat hij dacht) besloten sfeer.

Ah, net als Blok en zijn failed state uitspraak. BEsloten sfeer toch?

quote:
Dat lees je wederom verkeerd. Hij vindt dat Google dat zou moeten doen. Dat maakt het niet meteen de mening van Google als geheel. En ook als dat zo was, maakt het voor het punt nog niet uit. Jij wilt Google betichten van het 'filteren' van resultaten met een bias. Dat moet jij onderbouwen.
Ik moet helemaal niks, en ik leg je net uit dat bedrijven geen meningen hebben.

quote:
Dat is natuurlijk ook een kernzaak van een zoekmachine. Het grappige is dat jij degene bent met een bias hier en daarom dus dingen leest die er niet zijn.
Nee, de kernzaak is de meest relevante resultaten bij mijn zoekopdracht weergeven. Niet bepalen wat een juiste mening is en wat een verkeerde. Die macht moet je niet bij een commerciele partij leggen. Heb je 1984 nooit gelezen voor je boekenlijst?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:47:39 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181880753
TPO is van Veronica. _O-
Hu-huuuuhuuuuuuh MSM is kut. Right.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181880757
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik gebruik geen google.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat stuitend naïef dit zeg. Alsof de zoekresultaten van Google niet te manipuleren zijn door iemand anders dan Google zelf.
Voor wie is dat makkelijker? Door google zelf of door een derde partij? Over naief gesproken./
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880781
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik gebruik geen google.
Fijn voor je, 90% van de mensen wel.

Als je wilt betogen dat de Koch broers meer invloed hebben dan google bewandel je echt een heilloze weg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 15:49:57 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880796
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Ik moet helemaal niks, en ik leg je net uit dat bedrijven geen meningen hebben.

En dat is dus fout, zoals ik net uitleg. Dat gewoon negeren heeft niet zoveel zin.
quote:
Nee, de kernzaak is de meest relevante resultaten bij mijn zoekopdracht weergeven. Niet bepalen wat een juiste mening is en wat een verkeerde.
En dat is dus ook de kernzaak van jouw onzin: er is nul komma nul aanwijzing dat daar sprake van is bij Google. Ook de uitspraken van de topman wijzen daar niet op, sterker nog die ondersteunen de kerntaak van Google juist: het weergeven van relevante informatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880804
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat is dus fout, zoals ik net uitleg. Dat gewoon negeren heeft niet zoveel zin.

[..]

En dat is dus ook de kernzaak van jouw onzin: er is nul komma nul aanwijzing dat daar sprake van is bij Google. Ook de uitspraken van de topman wijzen daar niet op, sterker nog die ondersteunen de kerntaak van Google juist: het weergeven van relevante informatie.
Ok.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181880808
Benieuwd of ze het uiteindelijk mee vinden vallen wat er gebeurd is onder Trump en kunnen toegeven dat ze een beetje aan het overdrijven waren. :+
  donderdag 13 september 2018 @ 15:51:03 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Voor wie is dat makkelijker?
Complete non-sequitur weer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fijn voor je, 90% van de mensen wel.

Als je wilt betogen dat de Koch broers meer invloed hebben dan google bewandel je echt een heilloze weg.
Nouja, die jongens betalen de komende verkiezingen in het Huis wel weer gewoon $ 400 miljoen aan campagnes voor Republikeinse kandidaten, daar koop je best wat echte invloed voor in de wereld.

Op de publieke opinie zal Google dan wel meer invloed hebben. Op daadwerkelijk beleid durf ik die weddenschap niet aan te gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:51:45 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880834
quote:
Hopelijk heb je geleerd volgende keer wat beter geinformeerd te zijn als je in een topic komt blaten. Misschien wat meer Google gebruiken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zouden de 'mainsteam media' dit moeten melden? Ook Google-medewerkers hebben recht op hun eigen mening. Of moeten ze per se blij zijn met de verkiezing van Trump?
Uiteraard is het hun feestje (sic) maar het komt nogal sektarisch over.
pi_181880876
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik gebruik geen google.
Als ik FOK! laat laden staan er toch echt wat Google Ad dingen. Of block je die? Advertenties blokken op FOK! wordt toch gestraft met een ban?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 13 september 2018 @ 15:54:21 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880882
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:52 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Uiteraard is het hun feestje (sic) maar het komt nogal sektarisch over.
Nou nee. Teleurgesteld zijn omdat de kandidaat die je niet mag wint is vrij normaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 15:55:01 #62
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880891
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Als ik FOK! laat laden staan er toch echt wat Google Adsense dingen. Of block je die? Advertenties blokken op FOK! wordt toch gestraft met een ban?
Ik negeer die dingen gewoon, is dat raar?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_181880909
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik negeer die dingen gewoon, is dat raar?
Lijkt me sterk, aangezien ze een 'view' krijgen als iemand ze laat laden op een pagina. Dat je er niet op klikt maakt weinig uit.

Plus dat je gegevens zoals browser, plek waar je woont, etc, doorgegeven worden aan Google. (waarschijnlijk ook nog eens via Google Analytics die op FOK! draait.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 13 september 2018 @ 15:59:30 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181880956
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, aangezien ze een 'view' krijgen als iemand ze laat laden op een pagina. Dat je er niet op klikt maakt weinig uit.

Plus dat je gegevens zoals browser, plek waar je woont, etc, doorgegeven worden aan Google. (waarschijnlijk ook nog eens via Google Analytics die op FOK! draait.
Dat is allemaal leuk, maar als ik de advertentie niet bekijk word ik er ook niet door beïnvloed.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_181880962
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou nee. Teleurgesteld zijn omdat de kandidaat die je niet mag wint is vrij normaal.
Collectief?
  donderdag 13 september 2018 @ 16:00:40 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181880973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Collectief?
Wat? Mensen geven hun eigen mening.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181880980
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Collectief?
Waarom niet? Het zijn intelligente, succesvolle figuren, daar bij Google. Logisch dat ze collectief balen van de verkiezingswinst van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181880998
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom niet? Het zijn intelligente, succesvolle figuren, daar bij Google. Logisch dat ze collectief balen van de verkiezingswinst van Trump.
Van mij mag het hoor maar het is wel een erg eenduidige bedrijfscultuur daar lijkt het.
pi_181881034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom niet? Het zijn intelligente, succesvolle figuren, daar bij Google. Logisch dat ze collectief balen van de verkiezingswinst van Trump.
  donderdag 13 september 2018 @ 16:05:09 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181881049
Dat is logisch. Hetzelfde mechanisme geldt voor de welbekende D66-rechter.

De meeste rechters stemmen D66, want hoog opgeleid en een genuanceerd wereldbeeld.

De meeste mensen bij Googlen stemmen democratisch, want hoog opgeleid en...

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181881126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zouden de 'mainsteam media' dit moeten melden? Ook Google-medewerkers hebben recht op hun eigen mening. Of moeten ze per se blij zijn met de verkiezing van Trump?
Joh waarom maak je je hier zo druk om? Mij boeit het niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181881137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:04 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whehehe B-)
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181881174
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Van mij mag het hoor maar het is wel een erg eenduidige bedrijfscultuur daar lijkt het.
Tsja, het zijn hoogopgeleide, beschaafde mensen. Dat is een vrij homogene groep wanneer het aankomt om de afkeer van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181881184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Om je rot te schrikken. Zelfs de MSM spreken hier afschuw over uit.

https://www.nytimes.com/2(...)gle-video-trump.html

https://abcnews.go.com/Po(...)as/story?id=57785899

https://www.theguardian.c(...)t-video-google-trump

Ik gebruik tegenwoordig liever Duck Duck Go. Je merkt gelijk dat de resultaten op de 1e pagina veel beter zijn. Niet 100x dezelfde bron...
quote:
The release of the leaked video is the latest volley in an expanding campaign by Republicans and allies in the media to demonstrate that Google and other Silicon Valley firms are biased against conservatives.
Dit is natuulijk ook gewoon zo. En nog erger: google heeft natuurlijk een schat aan informatie waarmee ze mensen kunnen chanteren.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181881200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:04 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hulde. Google-medewerkers proberen hun land te redden van Trump. Dergelijk patriottisme valt enkel te prijzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181881224
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is allemaal leuk, maar als ik de advertentie niet bekijk word ik er ook niet door beïnvloed.
Maar je had het erover dat je Google niet gebruikt. Je gebruikt het wel. Of althans, ze gebruiken jou :D

Maar, ik snap nu dat je Google search bedoelt. :)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 13 september 2018 @ 16:16:57 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_181881261
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar je had het erover dat je Google niet gebruikt. Je gebruikt het wel. Of althans, ze gebruiken jou :D

Maar, ik snap nu dat je Google search bedoelt. :)
Dat dikke, ja. Daar kom je moeilijker onderuit. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_181881269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het zijn hoogopgeleide, beschaafde mensen. Dat is een vrij homogene groep wanneer het aankomt om de afkeer van Trump.
Het grappige is juist dat Nieuwsuur een tijdje geleden een item had over een Amerikaanse fabriek waarbij arbeiders zowel op Clinton als Trump gestemd hebben met hun eigen redenen en daar ook over spraken en elkaar gewoon als collega's respecteerden. Ik heb daar meer mee dan met die kunstmatig afgedwongen uniformiteit van Google ook al heb ik niets met Trump (of Clinton).
pi_181881279
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, die jongens betalen de komende verkiezingen in het Huis wel weer gewoon $ 400 miljoen aan campagnes voor Republikeinse kandidaten, daar koop je best wat echte invloed voor in de wereld.

Op de publieke opinie zal Google dan wel meer invloed hebben. Op daadwerkelijk beleid durf ik die weddenschap niet aan te gaan.
Nou ik denk dat je daar wel een punt hebt. Maar voordat er beleid beïnvloed kan worden moet er eerst een regering gekozen worden en daar is de publieke opinie toch belangrijker voor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181881296
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het grappige is juist dat Nieuwsuur een tijdje geleden een item had over een Amerikaanse fabriek waarbij arbeiders zowel op Clinton als Trump gestemd hebben met hun eigen redenen en daar ook over spraken en elkaar gewoon als collega's respecteerden. Ik heb daar meer mee dan met die kunstmatig afgedwongen uniformiteit van Google ook al heb ik niets met Trump (of Clinton).
Dat zou overal moeten gebeuren inderdaad. Maar platformen zoals Breitbart helpen daar natuurlijk niet echt bij. Uiteraard extreem linkse media ook niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181881306
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou ik denk dat je daar wel een punt hebt. Maar voordat er beleid beïnvloed kan worden moet er eerst een regering gekozen worden en daar is de publieke opinie toch belangrijker voor.
Als Google daar echt zo machtig was zat Trump er nu niet. Dat, of ze steunden Hillary een stuk minder dan veel mensen denken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181881317
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hopelijk heb je geleerd volgende keer wat beter geinformeerd te zijn als je in een topic komt blaten. Misschien wat meer Google gebruiken.
Nee, door de jaren heen heb ik geleerd dat wanneer argumenten herhaald gaan worden verder discussiëren zinloos is. Voor sommige gebruikers is discussieren helemaal zinloos, die negeer ik dus gewoon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181881329
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat zou overal moeten gebeuren inderdaad. Maar platformen zoals Breitbart helpen daar natuurlijk niet echt bij. Uiteraard extreem linkse media ook niet.
Nee eens maar de media het er natuurlijk ook een handje van om juist daar te zijn waar het erg gepolariseerd is.
pi_181881363
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als Google daar echt zo machtig was zat Trump er nu niet. Dat, of ze steunden Hillary een stuk minder dan veel mensen denken.
Ja maar ja maar, de Russische trollen op facebook dan? Die hebben toch Trump in het zadel geholpen? Dat is toch wat steeds wordt verteld? Blijkbaar is Facebook dan machtiger dan google.

Maar even serieus. De conclusie die jij trekt kun je niet trekken op basis van deze gegevens. Je kunt net zo goed stellen dat zonder google de overwinning van Trump nog groter zou zijn geweest. Ik denk ook niet dat iemand bij google serieus rekening heeft gehouden met de mogelijkheid dat Trump zou winnen van Clinton.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181881375
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Nee eens maar de media het er natuurlijk ook een handje van om juist daar te zijn waar het erg gepolariseerd is.
Probleem van media is: mensen ophitsen tegen elkaar is winstgevend.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181881384
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, de Russische trollen op facebook dan? Die hebben toch Trump in het zadel geholpen? Dat is toch wat steeds wordt verteld? Blijkbaar is Facebook dan machtiger dan google.

Maar even serieus. De conclusie die jij trekt kun je niet trekken op basis van deze gegevens. Je kunt net zo goed stellen dat zonder google de overwinning van Trump nog groter zou zijn geweest. Ik denk ook niet dat iemand bij google serieus rekening heeft gehouden met de mogelijkheid dat Trump zou winnen van Clinton.
Sterker nog: blijkbaar zijn Russische trollen sterker dan Google en FB en de hele Amerikaanse media bij elkaar.....

Goh...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181881424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Sterker nog: blijkbaar zijn Russische trollen sterker dan Google en FB en de hele Amerikaanse media bij elkaar.....

Goh...
Russische trollen STRONK.
  donderdag 13 september 2018 @ 16:26:22 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181881448
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, door de jaren heen heb ik geleerd dat wanneer argumenten herhaald gaan worden verder discussiëren zinloos is. Voor sommige gebruikers is discussieren helemaal zinloos, die negeer ik dus gewoon.
Oh je denkt dat je aan het discussiëren bent? Dat is wel grappig ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 16:28:54 #89
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181881481
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Nober het volgende:
In een brisante video die in handen is gekomen van de kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart

Whut? :')
pi_181881531
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:25 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Russische trollen STRONK.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181881533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar even serieus. De conclusie die jij trekt kun je niet trekken op basis van deze gegevens. Je kunt net zo goed stellen dat zonder google de overwinning van Trump nog groter zou zijn geweest. Ik denk ook niet dat iemand bij google serieus rekening heeft gehouden met de mogelijkheid dat Trump zou winnen van Clinton.
Dat gaat natuurlijk ook niet alleen op basis van deze gegevens, maar ook gewoon op basis van de uitslag, peilingen, exit polls, statistieken, historische trends en noem maar op.

Ik durf best te stellen dat Google niet zo gek veel invloed heeft gehad op de uitkomst van de verkiezingen, omdat Google-algoritmes vooral mensen binnen hun eigen bubbel houden. Mensen die democratisch stemmen krijgen CNN, mensen die Republikeins stemmen krijgen Fox als eerste hit, om het zo maar te zeggen. Hoogstens dat via de advertenties specifiek doelgroepen gezocht kunnen worden, maar die hebben meestal niet zo gek veel invloed op mensen.

Ik denk ook niet dat Facebook verder zo gek veel invloed heeft gehad op de daadwerkelijke uitslag, overigens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181881549
Filmpje weggehaald?

O, hij is er weer... 1 uur en 3 minuten?
I´m back.
pi_181881566
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh je denkt dat je aan het discussiëren bent? Dat is wel grappig ja.
Nou nu niet meer, want jij blijft je reeds weerlegde argumenten herhalen in de hoop en verwachting dat ze dan opeens wel geldig zijn, dus daarop ben ik gestopt met discussieren. Dus, nee ik denk niet dat ik aan het discussieren ben. Het is wel grappig dat jij denkt dat ik dat denk maar tegelijkertijd ook een beetje sneu.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 16:35:05 #94
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181881608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou nu niet meer, want jij blijft je reeds weerlegde argumenten herhalen in de hoop en verwachting dat ze dan opeens wel geldig zijn
Tjonge. De projectie :D!

Voor de zoveelste keer, als er aanwijzingen zijn dat Google resultaten manipuleert op basis van politieke voorkeur, laat het maar zien. En dan niet alleen maar een compleet ongefundeerde sprong maken naar een vrijwel inhoudsloze uitspraak van één persoon.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181881612
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:31 schreef Ludachrist het volgende:
Dat gaat natuurlijk ook niet alleen op basis van deze gegevens, maar ook gewoon op basis van de uitslag, peilingen, exit polls, statistieken, historische trends en noem maar op.
Dan moet je wel peilen onder een dwarsdoorsnede van de bevolking en dat is hier duidelijk niet gebeurd.

Ik denk overigens ook dat ze maar beperkte invloed hebben maar een topman van een dergelijk bedrijf moet gewoon niet zulke uitspraken doen omdat er nu altijd de schijn omheen blijft hangen dat je gefilterde resultaten te zien krijgt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181881630
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tjonge. De projectie :D!

Voor de zoveelste keer, als er aanwijzingen zijn dat Google resultaten manipuleert op basis van politieke voorkeur, laat het maar zien. En dan niet alleen maar een compleet ongefundeerde sprong maken naar een vrijwel inhoudsloze uitspraak van één persoon.
Ik heb je reeds van repliek gediend op bovenstaande argumentatie. Het herhalen maakt het niet opeens wel waar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 16:36:04 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181881635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, de Russische trollen op facebook dan? Die hebben toch Trump in het zadel geholpen? Dat is toch wat steeds wordt verteld?
Dat is dan ook zo. Daar is daadwerkelijk bewijs voor. Je weet wel, dat begrip dat je niet schijnt te snappen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 16:36:40 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181881648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb je reeds van repliek gediend op bovenstaande argumentatie. Het herhalen maakt het niet opeens wel waar.
Deze onzin herhalen ook niet :D! Waar zijn nou die aanwijzingen dan? Welke resultaten manipuleert Google? Of is men van plan te manipuleren?

Gaat Google een huurmoordenaar inhuren om Trump neer te schieten? Alles is immers geoorloofd toch?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181881679
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:28 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Whut? :')
Ik moest het 3 keer lezen maar het staat er toch echt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181881726
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan moet je wel peilen onder een dwarsdoorsnede van de bevolking en dat is hier duidelijk niet gebeurd.
Hoe bedoel je 'hier niet gebeurd'?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 september 2018 @ 16:43:10 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181881788
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

omdat er nu altijd de schijn omheen blijft hangen dat je gefilterde resultaten te zien krijgt.
Nou nee, alleen bij mensen die dat toch al denken. Voor anderen is zo'n compleet onlogische sprong geen optie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181881852
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is logisch. Hetzelfde mechanisme geldt voor de welbekende D66-rechter.

De meeste rechters stemmen D66, want hoog opgeleid en een genuanceerd wereldbeeld.

De meeste mensen bij Googlen stemmen democratisch, want hoog opgeleid en...

Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. ;)
Ik weet niet of het echt wat met hoog opgeleid te maken heeft, dat is slechts een aspect vaak (niet altijd) van een onderliggende oorzaak, denk ik.
I´m back.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 16:47:31 #103
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181881888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zouden de 'mainsteam media' dit moeten melden? Ook Google-medewerkers hebben recht op hun eigen mening. Of moeten ze per se blij zijn met de verkiezing van Trump?
Iedereen die het niet eens is met Trump is een ondemocratische nitwit. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181882242
Heb de video gezien en ik vond het best meevallen. Alleen het feit dat Ruth Porat bijna aan het huilen was was een beetje zielig en helemaal aan het einde was er nog een mafklapper die over white privilege en oppression begon. Ik vond zeker Sundar Pichai erg reasonable om eerlijk te zijn.
pi_181882297
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'hier niet gebeurd'?
Alle peilingen zaten er stevig naast. Niet een beetje maar volledig. Dat kan alleen als de gepeilde groep niet representatief was voor de volledige groep.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 13 september 2018 @ 17:10:20 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181882311
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alle peilingen zaten er stevig naast. Niet een beetje maar volledig. Dat kan alleen als de gepeilde groep niet representatief was voor de volledige groep.
Zo werken peilingen niet. Peilingen zijn uiteindelijk ook kansberekeningen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181882362
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is dan ook zo. Daar is daadwerkelijk bewijs voor. Je weet wel, dat begrip dat je niet schijnt te snappen.
Nee hoor. Er is bewijs dat er trolls waren. Niet dat ze ook maar enige invloed gehad hebben.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 13 september 2018 @ 17:17:31 #108
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181882446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee hoor. Er is bewijs dat er trolls waren. Niet dat ze ook maar enige invloed gehad hebben.
Precies. Het stelde allemaal geen reet voor.

Laatst presenteerden ze ook triomfantelijk de 'Russische inmengingen' in Nederland. Handjevol tweets met super doorzichtige onzin waar alleen je blinde, demente oma in trapt.
  donderdag 13 september 2018 @ 17:18:37 #109
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181882471
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zo werken peilingen niet. Peilingen zijn uiteindelijk ook kansberekeningen.
Ja precies ze gaven Trump 2% kans om te winnen en hij won. Dus eigenlijk waren ze super accuraat en betrouwbaar!
  donderdag 13 september 2018 @ 17:19:08 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181882476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee hoor. Er is bewijs dat er trolls waren. Niet dat ze ook maar enige invloed gehad hebben.
Dat is onjuist. Ze hebben wel degelijk invloed gehad. Hoeveel is uiteraard moeilijk exact te bepalen, maar dit ontkennen slaat nergens op natuurlijk. De invloed alleen was niet genoeg om de resultaten van de verkiezingen anders te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 17:20:01 #111
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181882492
quote:
3s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:43 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou nee, alleen bij mensen die dat toch al denken. Voor anderen is zo'n compleet onlogische sprong geen optie.
Je kunt gewoon de resultaten van Google en Duck Duck Go naast elkaar leggen en zelf verifieren. Het is geen raketwetenschap.
pi_181882848
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alle peilingen zaten er stevig naast. Niet een beetje maar volledig. Dat kan alleen als de gepeilde groep niet representatief was voor de volledige groep.
Zo stevig zaten ze er volgens mij niet naast hoor, redelijk binnen de foutmarge bij serieuze polls. 41/42 om 44/45% was een beetje de tendens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 september 2018 @ 17:48:34 #113
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181882956
Ja, wow

Trump is een debiel, maar dit is ook wel flink bizar
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_181883267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:20 schreef RobbieRonald het volgende:
Verbaasd me weer niets. Dat land gaat full retard inmiddels.
Het is vooral sjw-links wat full retard gaat en daarvoor alle kanalen die ze al hebben gebruiken.
Dat zijn er nog al wat, dus hoor je het wat vaker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181883401
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hulde. Google-medewerkers proberen hun land te redden van Trump. Dergelijk patriottisme valt enkel te prijzen.
Dit is wel erg dramatisch, Trump is een eerste klas clown maar om te zeggen dat ze het land proberen te redden is behoorlijk over the top.
pi_181883662
God zeg die vrouwen ook: janken en speeches met alleen maar gemekker als "kindness, tolerance, respect, love, give each other a hug, people feel safe, googlieness, sharing thoughts and dreams". Mijn god wat een afgrijselijk sekte-gedrag bij Google. Dat moet een ramp zijn daar te werken :r
Het is werk, niet je fucking leven noch een halve kerk of zo.
Als je daar zat had je toch gezegd "rot op met je knuffel en blijf met je poten van me af #metoo".

Edit: en kijk die schapen eens zitten met hun domme Google-petjes met ventilator erop.

Ze kunnen het beter Goolag gaan noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door De_Onnoembare op 13-09-2018 18:32:52 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181883814
Ach ja. Staat nergens in het wetboek dat google politiek objectief moet zijn toch? Is TPO ook niet echt. Helemaal prima. Daarom kom ik ook nooit op die site.

Lekker belangrijk allemaal.
  donderdag 13 september 2018 @ 18:28:18 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181883815
Bij Google werken slimme mensen, dus ik kan me hun afkeer en weerzin goed voorstellen.
Andersom zou veel erger zijn geweest, dat het gros daar blij was met Trumps overwinning.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181883920
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:28 schreef Ringo het volgende:
Bij Google werken slimme mensen, dus ik kan me hun afkeer en weerzin goed voorstellen.
Andersom zou veel erger zijn geweest, dat het gros daar blij was met Trumps overwinning.
Slim en schaapachtig. En zo soft als een negerzoen. Video al bekeken?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 september 2018 @ 18:47:33 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181884170
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
Video al bekeken?
Welnee, die video interesseert me niet.
Het is overigens de plicht van iedere vaderlandslievende Amerikaan dit geboefte uit het Witte Huis te helpen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181884340
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee
:')
Houd dan je klep.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181884428
Kwestie van tijd voordat slachtofferesk rechts een gigantische boycot gaat organiseren.
Conscience do cost.
pi_181884455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:02 schreef ems. het volgende:
Kwestie van tijd voordat slachtofferesk rechts een gigantische boycot gaat organiseren.
haha die weten helemaal niet hoe ze anders iets moeten zoeken joh.
  donderdag 13 september 2018 @ 19:04:53 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181884479
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Slim en schaapachtig. En zo soft als een negerzoen. Video al bekeken?
Heb jij het eigenlijk wel bekeken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 19:19:31 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181884751
Dit weet iedereen toch al jaren?

Maar goed, Google beheerst de wereld dus ze kunnen doen en laten wat ze willen zonder repercussies. Mensen blijven ze toch wel geweldig vinden. Sommigen vinden ze zelfs geweldig dóór dit soort acties.

Jammere is dat ze hun monopolypositie misbruiken. Een alternatief gaat natuurlijk gewoon tegengewerkt worden of later opgekocht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 september 2018 @ 19:31:20 #126
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181884925
quote:
13s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
God zeg die vrouwen ook: janken en speeches met alleen maar gemekker als "kindness, tolerance, respect, love, give each other a hug, people feel safe, googlieness, sharing thoughts and dreams". Mijn god wat een afgrijselijk sekte-gedrag bij Google. Dat moet een ramp zijn daar te werken :r
Het is werk, niet je fucking leven noch een halve kerk of zo.
Als je daar zat had je toch gezegd "rot op met je knuffel en blijf met je poten van me af #metoo".

Edit: en kijk die schapen eens zitten met hun domme Google-petjes met ventilator erop.

Ze kunnen het beter Goolag gaan noemen.
Weer iets gevonden waar je je weer boos over kan maken. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_181884934
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Heb jij het eigenlijk wel bekeken?
Ja!
Inclusief de tenenkrommende jankende vrouwen, knuffels en googlepetjes met propeller erop :')

Jij niet?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181884945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Weer iets gevonden waar je je weer boos over kan maken. _O-
Jullie moeten echt eens wat vaker onder de mensen komen en een boos iemand meemaken. Dit is niet boos!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 13 september 2018 @ 19:33:40 #129
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_181884961
Gugl struggles
pi_181885021
Op zich begrijpelijk, als zo'n malloot de vertegenwoordiger van je land is dan zou ik daar ook diep triest van worden.
Maar je ook bezondigen aan de tactieken van het Trump kamp gaat wel wat ver.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  donderdag 13 september 2018 @ 20:50:20 #131
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181886769
Ik heb de video bekeken.

Ik vind het wel meevallen. Het is eigenlijk exact datgene wat je verwacht. Typsich Californisch pseudo-intellectueel gewauwel van mensen die geen idee hebben wat er echt aan de hand is in hun land en die toch proberen hun sausje van linksigheid er overheen te gieten en die hun teleurstelling tentoonspreiden als een deugd-signaal.

Maar verder is het gewoon een bedrijf. Privepersonen met een privemening.

Prima dus. Maar wel duidelijk dat er wetgeving moet komen om gebruikers van digitale diensten van grote bedrijven te beschermen van die bedrijven zelf. Getuige het recentelijk bannen van mensen met conservatieve meningen op YouTube en Twitter.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 13 september 2018 @ 20:53:10 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181886832
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Getuige het recentelijk bannen van mensen met conservatieve meningen op YouTube en Twitter.
Typisch dit slachtoffergedrag :'). En het is ook nog eens een keiharde leugen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 20:56:36 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181886921
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Typisch dit slachtoffergedrag :'). En het is ook nog eens een keiharde leugen.
Ik ben geen conservatief persoon dus waarom zou ik mij slachtoffer moeten vinden?

Ik voel me slechts slachtoffer in de zin dat iedereen eigenlijk het slachtoffer is als mensen voor hun meningen worden weggeduwd van het openbare plein. Een aanslag op iemands mogelijkheid om te spreken is een aanslag op ons allemaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 13 september 2018 @ 20:56:46 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181886927
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:50 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb de video bekeken.

Ik vind het wel meevallen. Het is eigenlijk exact datgene wat je verwacht. Typsich Californisch pseudo-intellectueel gewauwel van mensen die geen idee hebben wat er echt aan de hand is in hun land en die toch proberen hun sausje van linksigheid er overheen te gieten en die hun teleurstelling tentoonspreiden als een deugd-signaal.

Maar verder is het gewoon een bedrijf. Privepersonen met een privemening.

Prima dus. Maar wel duidelijk dat er wetgeving moet komen om gebruikers van digitale diensten van grote bedrijven te beschermen van die bedrijven zelf. Getuige het recentelijk bannen van mensen met conservatieve meningen op YouTube en Twitter.
Er is ook niemand die zegt dat men die mening of die voorkeur niet mag hebben.
Het gaat alleen om het (proberen te) beïnvloeden van verkiezingen door een privaat bedrijf.

Daarnaast nog eens dat het de primaire functie is die ze volgens het bedrijf verkwanselen.
Kan me voorstellen dat er daar kritiek op is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 september 2018 @ 21:01:37 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181887104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er is ook niemand die zegt dat men die mening of die voorkeur niet mag hebben.
Het gaat alleen om het (proberen te) beïnvloeden van verkiezingen door een privaat bedrijf.

Daarnaast nog eens dat het de primaire functie is die ze volgens het bedrijf verkwanselen.
Kan me voorstellen dat er daar kritiek op is.
Ok welk gedeelte doel je exact op? Ik weet niet of ik het er mee eens kan zijn met de framing dat ze ergens expliciet hebben gezegd dat ze van plan zijn om verkiezingen te beinvloeden op een manier die illegaal is.

Ik bedoel... de insteek van hun savior-complex is een beetje zoals "wij willen de dat de kiezers de juiste informatie hebben om een beslissing te kunnen nemen" niet zozeer als "wij willen dat kiezers gaan stemmen voor datgene wat we willen dat ze gaan stemmen".
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181887314
Haha, Breitbart. Dat is een zootje mafketels die nog gekker zijn dan een inteeltkind van Geert Wilders en Annabel Nanninga :D
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 13 september 2018 @ 21:12:42 #137
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_181887395
Wat ik vooral storend vind in de video is dat nagenoeg 100% van de speeches de insteek hebben dat dit een rampzalige uitslag is.

Ik kan me voorstellen dat het voor progressieve werknemers geen pretje zou zijn als je bij een winst voor Hillary een seminar moest bijwonen waar door je baas en al je collega's op Hillary wordt gescheten. Dat zouden mensen al snel als cult-achtig en ongepast noemen.

Er werd tijdens de seminar 1 loos zinnetje gewijd aan eventuele conservatieve google werknemers (en dat men ook begrip en vriendelijkheid moest opbrengen voor die mensen). Het klonk meer als een soort verplicht nummertje. Ik zou mij niet op mijn gemak voelen daar en ik zou helemaal niet zeker voelen op de werkvloer in zo'n werkomgeving.

Politiek kleurbekennen op de werkvloer is sowieso vergif voor de werksfeer. Het is eigenlijk klachtwaardig dat Google zich zo ongebreideld bezig houdt met dit onderwerp.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_181887411
En trouwens, waarom vindt TS dit nieuws? Over de hele wereld waren mensen boos en geschokt dat deze totale randmongool de verkiezingen won. Waarom is dit, twee jaar na dato, ineens nieuws?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 13 september 2018 @ 21:14:06 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181887438
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik voel me slechts slachtoffer in de zin dat iedereen eigenlijk het slachtoffer is als mensen voor hun meningen worden weggeduwd van het openbare plein. Een aanslag op iemands mogelijkheid om te spreken is een aanslag op ons allemaal.
Dat klopt, maar daar is dus geen sprake van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 21:15:22 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181887460
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt, maar daar is dus geen sprake van.
Hoe noem je dan de golf van verbanningen van mensen van openbare platforms van het laatste jaar?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 september 2018 @ 21:15:35 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181887467
quote:
11s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe noem je dan de golf van verbanningen van mensen van openbare platforms van het laatste jaar?
Nietbestaand.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 21:16:02 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181887477
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nietbestaand.
Haha, prima.
Veel plezier in het zand verder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 september 2018 @ 21:16:25 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181887483
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Haha, prima.
Veel plezier in het zand verder.
Oh, je bent er zo eentje. Noted.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181887516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:13 schreef Sicstus het volgende:
En trouwens, waarom vindt TS dit nieuws? Over de hele wereld waren mensen boos en geschokt dat deze totale randmongool de verkiezingen won. Waarom is dit, twee jaar na dato, ineens nieuws?
Jij hebt er geen probleem mee dat een bedrijf als google volledig pro Democraten is?
  donderdag 13 september 2018 @ 21:22:54 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181887663
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij hebt er geen probleem mee dat een bedrijf als google volledig pro Democraten is?
Dat is ook niet zo gek, de meeste hogeropgeleide mensen stemmen Democratisch.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 13 september 2018 @ 21:24:51 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181887729
Levensgevaarlijk dit. Splits Google maar op. Teveel macht op een plek corrumpeert altijd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:38:22 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181888166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:24 schreef LXIV het volgende:
Levensgevaarlijk dit. Splits Google maar op. Teveel macht op een plek corrumpeert altijd.
Ik hoor de Democraten nu al gillen.
Gast nooit gebeuren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181888815
quote:
kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart
:') x 100
pi_181889041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Om je rot te schrikken. Zelfs de MSM spreken hier afschuw over uit.

https://www.nytimes.com/2(...)gle-video-trump.html

https://abcnews.go.com/Po(...)as/story?id=57785899

https://www.theguardian.c(...)t-video-google-trump

Ik gebruik tegenwoordig liever Duck Duck Go. Je merkt gelijk dat de resultaten op de 1e pagina veel beter zijn. Niet 100x dezelfde bron...
Ik ben het helemaal met je eens. Duck Duck Go is een veel betere zoekmachine.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181889622
Tldw
pi_181894345
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo stevig zaten ze er volgens mij niet naast hoor, redelijk binnen de foutmarge bij serieuze polls. 41/42 om 44/45% was een beetje de tendens.
Ik heb het even nagekeken, je hebt gelijk dat de meesten binnen de foutmarge zaten maar wel ruimer dan je hier boven noemt. De meesten net binnen en een paar net buiten de foutmarge. Desondanks wil het natuurlijk wel iets zeggen als er van alle serieuze polls, slechts 1 was (LA Times) die Trump als winnaar aanwees. Complete verbazing en verassing toen Trump won kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Die vind zijn oosprong in het gegeven dat vrijwel niemand de werkelijke omvang van zijn aanhang juist kon inschatten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181894529
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken, je hebt gelijk dat de meesten binnen de foutmarge zaten maar wel ruimer dan je hier boven noemt. De meesten net binnen en een paar net buiten de foutmarge. Desondanks wil het natuurlijk wel iets zeggen als er van alle serieuze polls, slechts 1 was (LA Times) die Trump als winnaar aanwees. Complete verbazing en verassing toen Trump won kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Die vind zijn oosprong in het gegeven dat vrijwel niemand de werkelijke omvang van zijn aanhang juist kon inschatten.
Aangezien Trump in totaal ruim 3,5 miljoen stemmen minder kreeg dan Clinton, zaten de peilingen er niet gek ver naast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181894628
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien Trump in totaal ruim 3,5 miljoen stemmen minder kreeg dan Clinton, zaten de peilingen er niet gek ver naast.
Wel degelijk want het systeem in Amerika werkt niet zo dat degene met de absolute stemmen de verkiezing wint. Dat systeem bestaat al meer dan 100 jaar, dat wisten de peilers dus ook.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181894653
Heerlijk filmpje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181894661
quote:
de kwaliteitsjournalistieke Amerikaanse nieuwssite Breitbart
Ik verslikte me.
pi_181894778
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken, je hebt gelijk dat de meesten binnen de foutmarge zaten maar wel ruimer dan je hier boven noemt. De meesten net binnen en een paar net buiten de foutmarge. Desondanks wil het natuurlijk wel iets zeggen als er van alle serieuze polls, slechts 1 was (LA Times) die Trump als winnaar aanwees. Complete verbazing en verassing toen Trump won kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Die vind zijn oosprong in het gegeven dat vrijwel niemand de werkelijke omvang van zijn aanhang juist kon inschatten.
Eerder dat het gewoon een behoorlijke verrassing was. Aannemen dat geen enkel serieus peilingbedrijf in staat is om een representatieve steekproef op te tuigen omdat ze Clinton een grotere kans gaven om te winnen lijkt me een behoorlijke versimpeling van de werkelijkheid. Bij een goede peiling spelen wel meer zaken dan alleen de juiste mensen vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181894801
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wel degelijk want het systeem in Amerika werkt niet zo dat degene met de absolute stemmen de verkiezing wint. Dat systeem bestaat al meer dan 100 jaar, dat wisten de peilers dus ook.
Snap ik. Maar die aantallen laten zien dat de voorspelling dat Clinton ging winnen niet bepaald uit de lucht was gegrepen.

Uiteindelijk heeft Trump in een aantal cruciale staten een (nipte) meerderheid behaald. Zoiets is moeilijk te peilen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 08:37:35 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181894895
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij hebt er geen probleem mee dat een bedrijf als google volledig pro Democraten is?
ik zie het probleem ook niet zo?

wat wil je dan, dat ze met quota's gaan werken?
quote:
nee van mensen met jouw stemgedrag hebben we al genoeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181894897
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die zitten niet aan de knoppen die bepalen welke informatie er tot het publiek komt en welke niet.
Fox News wel. Mogen zij dan ook geen eigen mening hebben?
pi_181894914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie het probleem ook niet zo?

wat wil je dan, dat ze met quota's gaan werken?

[..]

Sollicitanten screenen op stemgedrag lijkt mij bovendien tamelijk onwenselijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 08:41:46 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181894916
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die zitten niet aan de knoppen die bepalen welke informatie er tot het publiek komt en welke niet.
google ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 08:42:03 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181894918
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sollicitanten screenen op stemgedrag lijkt mij bovendien tamelijk onwenselijk.
nogal ja _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181894923
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap ik. Maar die aantallen laten zien dat de voorspelling dat Clinton ging winnen niet bepaald uit de lucht was gegrepen.

Uiteindelijk heeft Trump in een aantal cruciale staten een (nipte) meerderheid behaald. Zoiets is moeilijk te peilen.




Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 14 september 2018 @ 08:47:31 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181894960
Haha, heb ik Danny beledigd, dat mijn post zo gauw wordt weggehaald?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 14 september 2018 @ 08:50:59 #165
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_181894986
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:37 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Fox News wel. Mogen zij dan ook geen eigen mening hebben?
Goed punt. Ben benieuwd wat de usual suspects hierover te zeggen hebben.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  vrijdag 14 september 2018 @ 08:56:28 #166
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181895036
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Goed punt. Ben benieuwd wat de usual suspects hierover te zeggen hebben.
Waarschijnlijk veranderen van onderwerp of één of andere whataboutisme.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 08:58:40 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181895056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk veranderen van onderwerp of één of andere whataboutisme.
of we wachten gewoon tot ze er zijn en laten ze zelf antwoorden ... dan kunnen we dit kinderachtige gedoen gewoon een keer skippen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181896132
Bij "myself as an immigrant and refugee" wist alweer genoeg.

Dit soort deug en policor mensen (met behoorlijke invloed) dat zo graag en gretig masturbeert in de spiegel van het selectieve en gefabriceerde eigen gelijk vind ik even irritant, verwaand, verwaand en gevaarlijk als Trump.
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:32:22 #169
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181896220
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181907447
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig liever Duck Duck Go.
:')
pi_181908272
Google :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')