abonnement Unibet Coolblue
pi_181879221
Ik zit met een lastig iets en had graag jullie mening hierover gehoord.
Mijn vriendin en ik zijn iets meer dan een jaar samen. Het is zo dat zij een beste vriend heeft (9 jaar lang vrienden). Op zich geen enkel probleem hiermee maar toch voel ik me hier niet goed bij.

In haar vorige relatie hadden ze veel contact met elkaar en konden praten/lachen over alles en deelden ook alles met elkaar, maar dan ook alles...Sexting hoorde er dus ook bij. Filmpjes, foto's, noem maar op. Beiden zijn zij ook op elkaar verliefd geweest maar om de een of andere reden zijn ze nooit een koppel geweest.

Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen. Ik vind mijn vriendin fantastisch en ik weet dat haar beste vriend er ook zo over denkt maar voor haar is er geen probleem.

Telkens als hij stuurt zak ik weg en word ik kwaad omdat ik dit niet wil. Niet wil omdat ik schrik heb. Ik heb het gevoel dat ik moet opboksen tegen hem ook al zegt mijn vriendin tegen me dat dit niet hoeft. Dat ik er geen schrik van moet hebben en dat ik de perfecte man ben voor haar.

Ik wil het loslaten maar lukt voor geen meter.
Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Op dit moment weet ik geen raad met mezelf hoe ik dit kan aanvaarden/loslaten?
Hoe denken jullie hierover?
  donderdag 13 september 2018 @ 14:32:13 #2
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181879269
Zorgen dat je zelf ook wat backupjes krijgt waarmee je appt en mee omgaat.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 13 september 2018 @ 14:33:39 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879301
Zeggen dat ze moet kiezen, of hij, of jij.
#KICKOUTZP
pi_181879398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:

Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Dan zeg er maar meteen bij dat jij in dat hypothetisch omgedraaide geval rekening zou houden met haar gevoelens en er mee zou stoppen.

En vervolgens vraag je of zij er mee wil stoppen.

Indien ze dat niet wil dan zou ik adviseren om haar de deur uit te tiefen. Ophoeren godverdommese slet! Als je mij alleen maar kut wil laten voelen en geen zak om mijn gevoelens geeft en weigert om daar een beetje rekening mee te houden, dan donderstraal je maar op naar die zogenaamde "goede vriend" van je. Hoer!! :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181879406
Ps: waarschijnlijk laat ze zich toch al uit elkaar trekken door die "goede vriend".

Dan weet je dat alvast.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181879419
Gr gr een goede vriend
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:41:03 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:
Ik zit met een lastig iets en had graag jullie mening hierover gehoord.
Mijn vriendin en ik zijn iets meer dan een jaar samen. Het is zo dat zij een beste vriend heeft (9 jaar lang vrienden). Op zich geen enkel probleem hiermee maar toch voel ik me hier niet goed bij.

In haar vorige relatie hadden ze veel contact met elkaar en konden praten/lachen over alles en deelden ook alles met elkaar, maar dan ook alles...Sexting hoorde er dus ook bij. Filmpjes, foto's, noem maar op. Beiden zijn zij ook op elkaar verliefd geweest maar om de een of andere reden zijn ze nooit een koppel geweest.

Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen. Ik vind mijn vriendin fantastisch en ik weet dat haar beste vriend er ook zo over denkt maar voor haar is er geen probleem.

Telkens als hij stuurt zak ik weg en word ik kwaad omdat ik dit niet wil. Niet wil omdat ik schrik heb. Ik heb het gevoel dat ik moet opboksen tegen hem ook al zegt mijn vriendin tegen me dat dit niet hoeft. Dat ik er geen schrik van moet hebben en dat ik de perfecte man ben voor haar.

Ik wil het loslaten maar lukt voor geen meter.
Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Op dit moment weet ik geen raad met mezelf hoe ik dit kan aanvaarden/loslaten?
Hoe denken jullie hierover?
Dus ze vindt het contact met haar vriend belangrijker dan dat ze jouw gevoelens vindt, en als je het omdraait zou ze zich daar niet goed bij voelen.

Maw, ze vindt haar vriend belangrijker dan jou. Oftewel, ik zou dat niet pikken. Je kunt haar niet tot iets dwingen, maar dan zou ik wel iets zeggen van 'ik voel me er niet prettig bij, jij vind dat hele sexting met hem blijkbaar veel belangrijker dan ons / mijn gevoel hierbij, en daar heb ik geen trek in, dus ik wens jullie veel plezier.

Want dit gaat toch niet ophouden vermoed ik, anders had ze dat al wel gedaan inmiddels, en dan gaat ze het wellicht stiekem doen. Hoe dan ook, het signaal wat ze aan jou afgeeft is dat ze jullie relatie niet zo heel belangrijk vindt.

Dat zou voor mij genoeg zijn om mijn conclusies te trekken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879454
Niet oké... :|W
Ik was hier...
  donderdag 13 september 2018 @ 14:42:10 #9
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879460
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
Ps: waarschijnlijk laat ze zich toch al uit elkaar trekken door die "goede vriend".

Dan weet je dat alvast.
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
Gr gr een goede vriend
Daar ging het laatste sprankje hoop van TS
#KICKOUTZP
pi_181879473
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef wollah het volgende:

[..]


[..]

Daar ging het laatste sprankje hoop van TS
Risico van t fok! Eh vak |:(
Ik was hier...
  donderdag 13 september 2018 @ 14:43:36 #11
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181879485
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Risico van t fok! Eh vak |:(
Ja dat is zo
#KICKOUTZP
  donderdag 13 september 2018 @ 14:43:44 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181879487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:
Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...
Sexting't ze nog steeds? of was dat vroeger en nu zijn het gewoon goede vrienden?

Nogal verschilletje.
pi_181879502
Zelf een chick vinden waar je mee gaat appen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181879505
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
pi_181879516
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef wollah het volgende:

[..]


[..]

Daar ging het laatste sprankje hoop van TS
Die laatste post was een garpje.

Maar ik zou er wel mn geld op zetten dat die 2 gewoon batsen met elkaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181879532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Thejammes het volgende:
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
dan maak je het toch lekker uit en zoek je een ander?
pi_181879544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Thejammes het volgende:
ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
Dat is geen gevoel, maar een feit.

#schopdatmensbuiten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181879591
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:
Ik zit met een lastig iets en had graag jullie mening hierover gehoord.
Mijn vriendin en ik zijn iets meer dan een jaar samen. Het is zo dat zij een beste vriend heeft (9 jaar lang vrienden). Op zich geen enkel probleem hiermee maar toch voel ik me hier niet goed bij.

In haar vorige relatie hadden ze veel contact met elkaar en konden praten/lachen over alles en deelden ook alles met elkaar, maar dan ook alles...Sexting hoorde er dus ook bij. Filmpjes, foto's, noem maar op. Beiden zijn zij ook op elkaar verliefd geweest maar om de een of andere reden zijn ze nooit een koppel geweest.

Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen. Ik vind mijn vriendin fantastisch en ik weet dat haar beste vriend er ook zo over denkt maar voor haar is er geen probleem.

Telkens als hij stuurt zak ik weg en word ik kwaad omdat ik dit niet wil. Niet wil omdat ik schrik heb. Ik heb het gevoel dat ik moet opboksen tegen hem ook al zegt mijn vriendin tegen me dat dit niet hoeft. Dat ik er geen schrik van moet hebben en dat ik de perfecte man ben voor haar.

Ik wil het loslaten maar lukt voor geen meter.
Ik heb de situatie even omgedraaid en gezegd: 'Neem dat ik een beste vriendin had waarmee ik vroeger sexting had en ik stuur haar nu nog. Hoe zou jij reageren?' Ze zei dat ze zich niet goed bij zou voelen...

Op dit moment weet ik geen raad met mezelf hoe ik dit kan aanvaarden/loslaten?
Hoe denken jullie hierover?
Op zich prima dat ze mannelijke vrienden heeft. Maar sexting is iets wat niet normaal is naast je relatie om.

Maar eigenlijk is de vraag niet of het normaal is, de vraag is wat jij wil accepteren. Als jij dit niet goed vind kun je dat aangeven en ook aangeven dat als ze door blijft gaan met sexting dat dat voor jou het einde betekent.

Gewoon normaal contact, ja... daar mag je natuurlijk moeilijk om doen, maar dat vind ik zelf iets wat je niet zou moeten doen.

Edit: als ik het goed lees is sexting uit het verleden. Dan zou ik mij er totaal geen zorgen om maken. Ze komen al niet bij elkaar als ze geen relatie heeft, dus waarom zou dat dan wel gebeuren als ze wel een relatie heeft.
pi_181879599
Uitmaken. Direct.
Dit gaat niet goed. Zodra het iets minder tussen jullie gaat, trekt ze gelijk naar hem toe, met alle gevolgen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:49:28 #20
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181879619
Zij geeft je alleen maar kopzorgen. Weg d'r mee.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 13 september 2018 @ 14:50:28 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879640
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Thejammes het volgende:
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
Geen sexting meer, dus?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879645
quote:
3s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan zeg er maar meteen bij dat jij in dat hypothetisch omgedraaide geval rekening zou houden met haar gevoelens en er mee zou stoppen.

En vervolgens vraag je of zij er mee wil stoppen.

Indien ze dat niet wil dan zou ik adviseren om haar de deur uit te tiefen. Ophoeren godverdommese slet! Als je mij alleen maar kut wil laten voelen en geen zak om mijn gevoelens geeft en weigert om daar een beetje rekening mee te houden, dan donderstraal je maar op naar die zogenaamde "goede vriend" van je. Hoer!! :(
:D
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:51:03 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879656
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen sexting meer, dus?
Zelfs als dat niet zo is, als ze de situatie omdraait vind ze het ineens niet meer zo leuk, maar zelf nog steeds wel doen. Dat is een dubbele standaard, en dat zou voor mij een no go zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879681
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

En ja; als zij zo nodig behoefte heeft aan deze "vriend", en jij kan er niet meer omgaan, blijft er nog 1 ding over ;)
pi_181879684
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zich prima dat ze mannelijke vrienden heeft. Maar sexting is iets wat niet normaal is naast je relatie om.

Maar eigenlijk is de vraag niet of het normaal is, de vraag is wat jij wil accepteren. Als jij dit niet goed vind kun je dat aangeven en ook aangeven dat als ze door blijft gaan met sexting dat dat voor jou het einde betekent.

Gewoon normaal contact, ja... daar mag je natuurlijk moeilijk om doen, maar dat vind ik zelf iets wat je niet zou moeten doen.
Ja momenteel is wel gewoon contact. Hij durft er al eens iets seksistische opmerkingen geven maar dat negeert ze wel. Ik heb het moeilijk dat zij hem nog hoort. Schrik van verleden dat het zich gaat herhalen en dat wil ik voorkomen door te zeggen dat ze hem niet meer mag horen maar kan ik ook niet doen
pi_181879693
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geen sexting meer, dus?
Nee dat niet meer
  donderdag 13 september 2018 @ 14:53:13 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879702
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zelfs als dat niet zo is, als ze de situatie omdraait vind ze het ineens niet meer zo leuk, maar zelf nog steeds wel doen. Dat is een dubbele standaard, en dat zou voor mij een no go zijn.
Ik sta paf.

Ik vind TS een jaloerse slappe en onzekere zak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:52 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

En ja; als zij zo nodig behoefte heeft aan deze "vriend", en jij kan er niet meer omgaan, blijft er nog 1 ding over ;)
Zij heeft nood aan deze vriend, zoveel is duidelijk.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:54:32 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879729
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sta paf.

Ik vind TS een jaloerse slappe en onzekere zak.
Dat ie onzeker is staat buiten kijf, maar zij doet net zo goed iets wat ze andersom helemaal niet tof zou vinden, maar het dan zelf wel blijven doen. Dat is hypocriet.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:55:06 #30
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879734
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Zij heeft nood aan deze vriend, zoveel is duidelijk.
Het is ook duidelijk dat jij daar niet OK mee bent, dus er blijft maar 1 oplossing over, en dat is haar laten gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 13 september 2018 @ 14:55:35 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat ie onzeker is staat buiten kijf, maar zij doet net zo goed iets wat ze andersom helemaal niet tof zou vinden, maar het dan zelf wel blijven doen. Dat is hypocriet.
Ze is hypocriet, dus dumpen die meid. Lekker kort door de bocht weer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:48 schreef Sigaartje het volgende:
Uitmaken. Direct.
Dit gaat niet goed. Zodra het iets minder tussen jullie gaat, trekt ze gelijk naar hem toe, met alle gevolgen.
Daar ben ik zeker van dat dit gaat gebeuren.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:56:02 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Zij heeft nood aan deze vriend, zoveel is duidelijk.
Kweek eens ruggengraat, grow some balls.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:57:09 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Daar ben ik zeker van dat dit gaat gebeuren.
Je zit goed op koers voor die self fulfilling prophecy.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879783
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Zij heeft nood aan deze vriend, zoveel is duidelijk.
Waarschijnlijk omdat ze haar behoefte bij hem kwijt kan. Kun je die vriend niet eens vriendelijke verzoeken op te tyfen?
pi_181879785
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sexting't ze nog steeds? of was dat vroeger en nu zijn het gewoon goede vrienden?

Nogal verschilletje.
Ja en was dit vlak voor hun relatie of al 9 jaar geleden en toen achter gekomen dat het niks werd...
pi_181879805
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kweek eens ruggengraat, grow some balls.
Maar zij zou het ook niet appreciëren als ik een goede vriendin had.. Dan zegt ze gewoon met uw gevoelens hou ik geen rekening mee, dus ik moet me dan aanpassen aan haar?
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 14:59:18 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879815
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze is hypocriet, dus dumpen die meid. Lekker kort door de bocht weer.
Nou, als ze het omgekeerd niet tof zou vinden, en ze weet dat, waarom doet ze het dan zelf wel? Dat is een dubbele standaard, en dat weet ze, en ze doet het tóch.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Daar ben ik zeker van dat dit gaat gebeuren.
Prima. Dump jij haar toch lekker. Dat is je goed recht.

Voor haar ook een zegen als ik het zo lees.
pi_181879824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:57 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze haar behoefte bij hem kwijt kan. Kun je die vriend niet eens vriendelijke verzoeken op te tyfen?
Heb ik ook gezegd tegen mijn vriendin dat ik dit zal doen en daar was ze dan kwaad voor
  donderdag 13 september 2018 @ 15:00:17 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:58 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Maar zij zou het ook niet appreciëren als ik een goede vriendin had.. Dan zegt ze gewoon met uw gevoelens hou ik geen rekening mee, dus ik moet me dan aanpassen aan haar?
Dus zij moet haar vrienschap van negen jaar maar opzeggen? Vind je dat niet een beetje ver gaan?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:00:35 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879840
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:59 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heb ik ook gezegd tegen mijn vriendin dat ik dit zal doen en daar was ze dan kwaad voor
Jullie zijn niet geschikt voor elkaar. Jij bent een mietje, en zij heeft een dubbele standaard, dus dit gaat 'm gewoon niet worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:58 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja en was dit vlak voor hun relatie of al 9 jaar geleden en toen achter gekomen dat het niks werd...
Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:00:51 #44
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181879852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:29 schreef Thejammes het volgende:
Persoonlijk heb ik het zeer moeilijk dat ze sturen. Mijn vriendin en ik hebben er al over gepraat maar zij wilt hem ook sturen/horen.
Nog meer (uit)praten is de enige remedie. Jezelf zitten opvreten als zij weer eens aan het kletsen is maakt het alleen maar erger. Word ze ook boos als je erover begint? Of is het meer nonchalant?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:01:06 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181879859
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
teh fcuk :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:01:19 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181879863
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
:D dit kan niet echt zijn, en toén dacht jij niet 'even optiefen, raar wijf', maar in plaats daarvan open je een jaar later een topic, op het moment dat de sexting al in het verleden is?

8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181879874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus zij moet haar vrienschap van negen jaar maar opzeggen? Vind je dat niet een beetje ver gaan?
Ben ik volledig mee eens maar ik voel met niet lekker bij dat zij hem nog hoort..Ik wil het loslaten want zij is fantastisch voor me maar dat gevoel kan ik niet loslaten en vreet aan mij
  donderdag 13 september 2018 @ 15:02:02 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
Hadden jullie vorig jaar april al verkering?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:59 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heb ik ook gezegd tegen mijn vriendin dat ik dit zal doen en daar was ze dan kwaad voor
Met andere woorden; die vriend is belangrijker dan jij voor haar bent, en nu snel weg bij der!
pi_181879902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:01 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ben ik volledig mee eens maar ik voel met niet lekker bij dat zij hem nog hoort..Ik wil het loslaten want zij is fantastisch voor me maar dat gevoel kan ik niet loslaten en vreet aan mij
Dan maak je het uit.

Maar ga niet iets idioots eisen van haar.
pi_181879930
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hadden jullie vorig jaar april al verkering?

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Verkering sinds vorig jaar juli. Wij zijn een fantastisch koppel, wij praten ongelooflijk veel en over alles. Maar de beste geeft me geen goed gevoel dat is alles.Ik wil hem aanvaarden maar...
pi_181879932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:03 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Met andere woorden; die vriend is belangrijker dan jij voor haar bent, en nu snel weg bij der!
Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
pi_181879935
Vraagje; doe jij ook aan sexting met haar? Of ben jij het brave vriendje en zoekt ze de spanning buiten de deur?
  donderdag 13 september 2018 @ 15:05:54 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181879956
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:01 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ben ik volledig mee eens maar ik voel met niet lekker bij dat zij hem nog hoort..Ik wil het loslaten want zij is fantastisch voor me maar dat gevoel kan ik niet loslaten en vreet aan mij
Het gaat je in ieder geval niet lukken om het los te laten als je je hier zo op focust. Je verliest uit het oog wat haar en wat jullie relatie de moeite waard maakt.

En dat kun je met haar bespreken. Ze hoeft het niet onder je neus te wrijven, dus laat ze dat appen met hem doen waar jij niet bij bent.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181879971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:05 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Vraagje; doe jij ook aan sexting met haar? Of ben jij het brave vriendje en zoekt ze de spanning buiten de deur?
Wij hebben 4 x 5 sex op een week en het is lekker, we doen geile dingen dus daar ligt het niet aan.
Aan brave ventjes heeft zij niks
pi_181879974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
In dit geval staat het dus niet los van elkaar. Zijn redenen zijn toch wel legitiem.
Zou jij het prima vinden als je vriendin met een ander krikt, "want het zijn zo'n goede vrienden"?
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:08:57 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
Niet per definitie wat mij betreft, als er een geschiedenis van verliefdheid en seks is dan maakt dat de situatie wel iets anders. Ik zal zelf nooit van een partner eisen dat ze een vriendschap opzegt maar als er bijvoorbeeld nog voortdurend met een ex gekletst wordt dan vind ik dat wel iets waar ik me mee mag bemoeien ja, in ieder geval bespreekbaar maken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:10:33 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Wij hebben 4 x 5 sex op een week en het is lekker, we doen geile dingen dus daar ligt het niet aan.
Aan brave ventjes heeft zij niks
Help me even, wat heeft braaf zijn ook alweer met seks te maken? Jij bent een eckte bad boi ofzo?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181880043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon twee zaken die los van elkaar staan. Als jij een vriendin krijgt en ze wil dat jij een vriendschap beëindigt, dan doe je dat toch ook niet (tenzij er echt iets is voorgevallen)? Dat heeft niets te maken met wat belangrijker is, maar dat zij zich daar niet mee dient te bemoeien.
Volledig mee eens. Ik kan dat niet eisen van haar. Ik zoek een manier om dit te kunnen aanvaarden
pi_181880050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:06 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

In dit geval staat het dus niet los van elkaar. Zijn redenen zijn toch wel legitiem.
Zou jij het prima vinden als je vriendin met een ander krikt, "want het zijn zo'n goede vrienden"?
Ik heb al gezegd dat als ze nu nog steeds bezig zijn met sexting dat ik dan het legitiem vind dat hij daar iets van vindt.

En ik heb zowel nu als in het verleden geen probleem gehad met dat er nog steeds contact was met mannen waar ze ook ooit seks mee hebben gehad. Dat is het verleden.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:11:48 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181880058
Is TS een Vlaming?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181880077
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Niet per definitie wat mij betreft, als er een geschiedenis van verliefdheid en seks is dan maakt dat de situatie wel iets anders. Ik zal zelf nooit van een partner eisen dat ze een vriendschap opzegt maar als er bijvoorbeeld nog voortdurend met een ex gekletst wordt dan vind ik dat wel iets waar ik me mee mag bemoeien ja, in ieder geval bespreekbaar maken.
Dat mag natuurlijk. Je mag overal problemen mee hebben. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is.

Het is overigens geen ex. Ze hebben wat aan sexting gedaan. En ze waren ooit verliefd. Nou, big deal. Dat was toen, dit is nu.
pi_181880079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat als ze nu nog steeds bezig zijn met sexting dat ik dan het legitiem vind dat hij daar iets van vindt.

En ik heb zowel nu als in het verleden geen probleem gehad met dat er nog steeds contact was met mannen waar ze ook ooit seks mee hebben gehad. Dat is het verleden.
Het verleden is gewoon het verleden en vertrouwen op haar
pi_181880106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:10 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Ik kan dat niet eisen van haar. Ik zoek een manier om dit te kunnen aanvaarden
Simpel: jij neukt haar nu 5x per week. Hij niet.

Dat is het enige wat relevant is. Hoe het nu is.
pi_181880115
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Het verleden is gewoon het verleden en vertrouwen op haar
Ja, precies.
pi_181880116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Simpel: jij neukt haar nu 5x per week. Hij niet.

Dat is het enige wat relevant is. Hoe het nu is.
Hier kan ik mee vooruit! _O_
pi_181880118
Okay.

1) Maak geen vergelijkingen, stel haar geen vragen over wat zij ervan zou vinden als jij het zou doen. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. Het gaat om jou en wat jij wenselijk vindt.

2) Ga niets verbieden. Dat werkt averechts. Je kunt echter wel (met klem) aangeven wat je wel en wat je niet waardeert. En dan is haar reactie heel belangrijk: houdt ze er wel of geen rekening mee? In jouw geval zo te lezen niet, dus kun je daar weer een gesprek over hebben. (Jullie moeten je namelijk allebei fijn voelen in de relatie, en soms moet je daar wat voor over hebben en concessies doen.)

3) Wat ik hier van je lees is eigenlijk dat je over je heen laat lopen en eigenlijk helemaal je grenzen niet duidelijk aangeeft. Is dat ook zo? Laat je merken dat je hier echt mee zit, en dat je het graag anders wil zien?

4) Maak je grenzen duidelijk en handel ernaar, ook als dat het einde van de relatie betekent. (Als je dat niet doet, vervagen de grenzen en blijf je slikken...)

5) Besef dat je jezelf nog meer pijn zal doen als je alles maar probeert te rationaliseren, zodat je kunt accepteren. Als de wensen van jullie botsen en jullie willen niet allebei een middenweg vinden, dan houdt het gewoon op.

6) En natuurlijk kun je het loslaten, want dat is helemaal niet wat jij wil. Jij wil dat ze rekening met je gevoelens gaat houden. Dus in plaats van wegkijken en het aanvaardbaar maken voor jezelf, wordt het tijd dat je laat merken dat je het gewoon te ver vindt gaan en het liever niet hebt.
pi_181880139
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Hier kan ik mee vooruit! _O_
Ja, want het fysieke is het enige dat telt.

Allejezus, alles om het maar te kunnen aanvaarden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 15:16:25 ]
pi_181880159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want het fysieke is het enige dat telt.

Allejezus, alles om het maar te kunnen aanvaarden.
Nee hiermee bedoel ik dat ik haar nu heb en hij niet! dus beste van maken en haar vetrouwen
pi_181880166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Het verleden is gewoon het verleden en vertrouwen op haar
Als er sprake was van vertrouwen, had je dit hele topic helemaal niet geopend.

Je vertrouwt haar niet, want ojeetjuh, wat als ze 'ja' zegt tegen hem.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:18:49 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181880186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Verkering sinds vorig jaar juli. Wij zijn een fantastisch koppel, wij praten ongelooflijk veel en over alles. Maar de beste geeft me geen goed gevoel dat is alles.Ik wil hem aanvaarden maar...
Nou, jullie zijn dus NIET een fantastisch koppel. Als dat zo was, was dit issue er linksom of rechtsom deed. Hetzij omdat zij het niet deed, hetzij omdat jij er geen probleem mee had, maar dat is wél zo, dus zo geweldig is het niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181880189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:17 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Nee hiermee bedoel ik dat ik haar nu heb en hij niet! dus beste van maken en haar vetrouwen
En mijn punt is dat "het hebben" van haar niet voldoende is. Het gaat helemaal niet om wat jij wel en niet met haar doet.

Het gaat erom dat jij je niet fijn voelt bij een handeling van haar. Dat gevoel gaat echt niet weg, al neuk je haar 20 keer per dag.
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 15:20:06 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181880201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk. Je mag overal problemen mee hebben. Ik denk alleen dat het niet zo verstandig is.
Onverstandig als in, je kunt maar beter niets zeggen want dadelijk krijg je nog problemen in je relatie?
Lijkt me geen gezonde basis. Het zit hem overduidelijk erg dwars.
quote:
Het is overigens geen ex. Ze hebben wat aan sexting gedaan. En ze waren ooit verliefd. Nou, big deal. Dat was toen, dit is nu.
Of het een big deal is is moeilijk te beoordelen, als je het zo zegt klinkt het inderdaad vrij onschuldig. O.a. de manier waarop zij reageert bij confrontatie en de frequentie waarin zij met hem aan het whappen is zou ik wel relevant vinden. Amper een jaar geleden liet ze nog vol trots zien wat voor mooie pik hij heeft. Kweetnie, gemengd gevoel bij, te weinig informatie ook.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181880220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
Het is overigens geen ex. Ze hebben wat aan sexting gedaan. En ze waren ooit verliefd. Nou, big deal. Dat was toen, dit is nu.
In de *nu* vindt hij om wat voor reden dan ook hun interactie niet fijn. En da's dan inderdaad een 'big' deal.
pi_181880269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef zarGon het volgende:
Okay.

1) Maak geen vergelijkingen, stel haar geen vragen over wat zij ervan zou vinden als jij het zou doen. Daar gaat het namelijk helemaal niet om. Het gaat om jou en wat jij wenselijk vindt.

2) Ga niets verbieden. Dat werkt averechts. Je kunt echter wel (met klem) aangeven wat je wel en wat je niet waardeert. En dan is haar reactie heel belangrijk: houdt ze er wel of geen rekening mee? In jouw geval zo te lezen niet, dus kun je daar weer een gesprek over hebben. (Jullie moeten je namelijk allebei fijn voelen in de relatie, en soms moet je daar wat voor over hebben en concessies doen.)

3) Wat ik hier van je lees is eigenlijk dat je over je heen laat lopen en eigenlijk helemaal je grenzen niet duidelijk aangeeft. Is dat ook zo? Laat je merken dat je hier echt mee zit, en dat je het graag anders wil zien?

4) Maak je grenzen duidelijk en handel ernaar, ook als dat het einde van de relatie betekent. (Als je dat niet doet, vervagen de grenzen en blijf je slikken...)

5) Besef dat je jezelf nog meer pijn zal doen als je alles maar probeert te rationaliseren, zodat je kunt accepteren. Als de wensen van jullie botsen en jullie willen niet allebei een middenweg vinden, dan houdt het gewoon op.

6) En natuurlijk kun je het loslaten, want dat is helemaal niet wat jij wil. Jij wil dat ze rekening met je gevoelens gaat houden. Dus in plaats van wegkijken en het aanvaardbaar maken voor jezelf, wordt het tijd dat je laat merken dat je het gewoon te ver vindt gaan en het liever niet hebt.
Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:25:49 #76
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Simpel: jij neukt haar nu 5x per week. Hij niet.

Dat is het enige wat relevant is. Hoe het nu is.
Lol ja dat ze de piemel van haar beste vriend laat zien en zegt dat die lekker is is helemaaaaaal niet relevant xd
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880328
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
Nee.

Okay, weet je hoe dit overkomt bij haar?

Hij mag van alles willen, ik doe toch wat ik wil, hij accepteert het toch wel, want dat heeft hij eerder ook gedaan. Lekker boeiend wat hij vindt.

Als je geen gevolgen stelt aan grensoverschreidend gedrag, dan zeg je tegen die persoon dat ze helemaal geen rekening met je hoeven te houden.

Er is nog een optie, maar het is duidelijk dat je de pijn nog acceptabel vindt en dus nog wel even zo verder kan.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:26:43 #78
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
horen is trouwens echt horen via geluid of typen? Vind dat woord dit hele topic al raar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Lol ja dat ze de piemel van haar beste vriend laat zien en zegt dat die lekker is is helemaaaaaal niet relevant xd
Het laten zien was vóór hun relatie en dus irrelevant.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:27:59 #80
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het laten zien was vóór hun relatie en dus irrelevant.
Zou ik alsnog niet irrelevant vinden maar goed, daarover kunnen meningen verschillen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880384
Ik zou er wel klaar mee zijn, als mijn partner zo weinig respect voor mij heeft en mijn gevoelens wegwuift, dan wens ik hen samen heel veel plezier.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 15:29:36 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181880394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Meermaals hebben we erover gepraat en elkaars gevoelens hierover gezegd. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit niet wil dat ze hem hoort maar dit maakt niet want hij stuurt wel dus wat ik ervan vind doet er niet toe. Het gebeurt niet dus aanvaarden/loslaten is het enigste wat ik kan doen.
Of gewoon geen deurmat zijn en de relatie beëindigen, maar dat ga je niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181880409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:27 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zou ik alsnog niet irrelevant vinden maar goed, daarover kunnen meningen verschillen
Hij is de relatie ingestapt wetende dat zij dat soort contact met hem had.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:33:59 #84
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880498
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is de relatie ingestapt wetende dat zij dat soort contact met hem had.
Ja maar dat maakt het niet irrelevant. Dat jij het irrelevant vindt maakt dat het ook niet.
Mag je best stellen hoor en dat kan ik ook wel begrijpen. Maar als ik vanuit mezelf zou denken, dat een meid een paar maanden voor mijn relatie met haar zou zeggen dat haar beste vriend een mooie pener heeft en dat ik tijdens de relatie merk hoeveel contact ze verder wel niet hebben etc. Dan is het wel 'relevant' voor mij want dan weet ik eerder waar ik aan toe ben.

Als je ervanuit gaat dat er niks aan de hand is dan kan je het als irrelevant zien, want het is immers gebeurd, net zoals een ex geen bedreiging hoeft te zijn en normaal gesproken ook niet is. Maar als ik in deze situatie zou zitten zou ik er toch wel mijn bedenkingen door krijgen, dus voor mij dan wel relevant

Of het dan deels of helemaal aan mezelf te wijten is omdat ik ervan af wist voordat ik de relatie instapte etc is weer een ander verhaal
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880662
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Onverstandig als in, je kunt maar beter niets zeggen want dadelijk krijg je nog problemen in je relatie?
Lijkt me geen gezonde basis. Het zit hem overduidelijk erg dwars.

[..]

Of het een big deal is is moeilijk te beoordelen, als je het zo zegt klinkt het inderdaad vrij onschuldig. O.a. de manier waarop zij reageert bij confrontatie en de frequentie waarin zij met hem aan het whappen is zou ik wel relevant vinden. Amper een jaar geleden liet ze nog vol trots zien wat voor mooie pik hij heeft. Kweetnie, gemengd gevoel bij, te weinig informatie ook.
Onverstandig als in dat je het alleen maar jezelf moeilijk maakt.
pi_181880672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

In de *nu* vindt hij om wat voor reden dan ook hun interactie niet fijn. En da's dan inderdaad een 'big' deal.
Dan moet hij het uitmaken. Die optie geef ik ook.
pi_181880701
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Lol ja dat ze de piemel van haar beste vriend laat zien en zegt dat die lekker is is helemaaaaaal niet relevant xd
Ok, dat is raar onzeker gedrag. Maar dat was geen belemmering om iets met haar te beginnen.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:45:58 #88
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880726
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok, dat is raar onzeker gedrag. Maar dat was geen belemmering om iets met haar te beginnen.
Nee hij heeft ook wat met haar nu. Ik zeg alleen dat zoiets voor mij wel raar over zou komen, ook als ik geen relatie had. Dan zou ik me direct gefriendzoned voelen als een meid zo tegen mij over een andere man zou praten
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181880887
Haar vorige vriend liet dit wel toe dat ze stuurden met elkaar maar ik laat dit niet toe of kan dit niet toelaten

Dit gevoel gaat ook blijven zolang ze sturen (ook al zijn dit maar gewone berichten).

Trouwens dat soort contact dat ze hadden terwijl je in een andere relatie zit is niet OK! En nu in een andere relatie hoort ze hem nog altijd..Net dat is lastig voor me.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:58:11 #90
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 13 september 2018 @ 16:01:59 #91
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181880990
Ach ze is een fantastische meid, soms moet je gewoon 1 dingetje negeren, niet alles kan perfect zijn, bij haar is het dit kleine dingetje
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181881161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou er wel klaar mee zijn, als mijn partner zo weinig respect voor mij heeft en mijn gevoelens wegwuift, dan wens ik hen samen heel veel plezier.
Waarom zou je niet de vriendschap van je partner respecteren? Dat is minstens zo valide.
pi_181881248
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet de vriendschap van je partner respecteren? Dat is minstens zo valide.
Dus jij zou u er niks van aan trekken dan?
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 16:16:35 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181881249
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onverstandig als in dat je het alleen maar jezelf moeilijk maakt.
Mogelijk, maar dit kun je ook uitleggen als "ik ga lastige gesprekken liever uit de weg teneinde het mezelf niet te moeilijk te maken".

Ik ben niet fel gekant tegen jouw standpunt maar zou toch iets meer context willen, als een moeilijk gesprek potentie heeft om uiteindelijk de relatie te verbeteren dan zou ik het niet uit de weg gaan. Wat ik belangrijk zou vinden is hoe serieus zij zijn zorgen neemt, daar lijkt het vooralsnog enigszins aan te schorten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181881393
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:54 schreef Thejammes het volgende:
Haar vorige vriend liet dit wel toe dat ze stuurden met elkaar maar ik laat dit niet toe of kan dit niet toelaten

Dit gevoel gaat ook blijven zolang ze sturen (ook al zijn dit maar gewone berichten).

Trouwens dat soort contact dat ze hadden terwijl je in een andere relatie zit is niet OK! En nu in een andere relatie hoort ze hem nog altijd..Net dat is lastig voor me.
Dus, wat ga je nu eigenlijk doen?
pi_181881407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:52 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ja momenteel is wel gewoon contact. Hij durft er al eens iets seksistische opmerkingen geven maar dat negeert ze wel. Ik heb het moeilijk dat zij hem nog hoort. Schrik van verleden dat het zich gaat herhalen en dat wil ik voorkomen door te zeggen dat ze hem niet meer mag horen maar kan ik ook niet doen
Het seksuele aspect is voor hem dus sowieso nog aanwezig en hij laat regelmatig even weten op afroep beschikbaar te zijn. Waarschijnlijk vindt je vriendin het wel makkelijk om zich die aandacht te laten aanleunen, maar zulke contacten bewust warm houden vind ik niet gepast.

Jij blijkbaar ook. En jouw vriendin doet niets om met jouw gevoelens rekening te houden zoals ik het lees. Rekening houden is niet per definitie enkel en alleen dat contact abrupt verbreken. En als ze worstelt met rekening met jou houden en het contact met die vriend kan ze daar ook gewoon met jou over praten. Heeft ze dat weleens uit zichzelf gedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:31:55 #97
163650 Greys
pi_181881541
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:55 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Daar ben ik zeker van dat dit gaat gebeuren.
Dus je weet nu al zeker dat ze naar hem toe gaat trekken als het iets minder tussen jullie twee gaat? Maw je vertrouwt haar echt nul? Maak het dan maar uit, met zo'n bizar gebrek aan vertrouwen wordt het sowieso niets, of ze nou wel of niet iets fout doet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181881588
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus je weet nu al zeker dat ze naar hem toe gaat trekken als het iets minder tussen jullie twee gaat? Maw je vertrouwt haar echt nul? Maak het dan maar uit, met zo'n bizar gebrek aan vertrouwen wordt het sowieso niets, of ze nou wel of niet iets fout doet.
Heeft niks met vertrouwen te maken. Ze weten alles van elkaar dus waarom zou dit dan anders zijn?
pi_181881694
Heel raar allemaal. Ik begrijp jou ook wel dat jullie 5 keer per week met elkaar vrijen, maar jouw vriendin doet aan sexting met haar beste vriend... dat begrijp ik echt niet. Maar ken je die beste vriend echt goed dan? Misschien een triootje met drietjes doen, als jullie een open relatie willen? In deze topic schreef je dat je alles bespreekt met jouw vriendin, dat is echt goed voor een relatie om sterk te houden. Maar ik denk ook echt wel dat je niet leuk vindt vanwege sexting van je vriendin, echter zijn er 2 opties over: open relatie of alsnog de relatie met je vriendin uitmaken.
Humor, serieus en vrolijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:39:49 #100
163650 Greys
pi_181881716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:34 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heeft niks met vertrouwen te maken. Ze weten alles van elkaar dus waarom zou dit dan anders zijn?
Omdat er in de post waar je op reageerde stond 'met alle gevolgen'. Daar werd niet mee bedoeld dat ze hem dan alleen zou appen neem ik aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181881765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:39 schreef Ven1972 het volgende:
Heel raar allemaal. Ik begrijp jou ook wel dat jullie 5 keer per week met elkaar vrijen, maar jouw vriendin doet aan sexting met haar beste vriend... dat begrijp ik echt niet. Maar ken je die beste vriend echt goed dan? Misschien een triootje met drietjes doen, als jullie een open relatie willen? In deze topic schreef je dat je alles bespreekt met jouw vriendin, dat is echt goed voor een relatie om sterk te houden. Maar ik denk ook echt wel dat je niet leuk vindt vanwege sexting van je vriendin, echter zijn er 2 opties over: open relatie of alsnog de relatie met je vriendin uitmaken.
Sexting is iets dat ze vroeger deden, in haar vorige relatie. Op dit moment is hier geen sprake van.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 16:47:15 #102
163650 Greys
pi_181881880
Maar je zegt zelf al dat je haar niet kunt verbieden een goede vriend te hebben:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:10 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Ik kan dat niet eisen van haar.
Dan zijn er toch nog maar twee opties? Uitmaken of accepteren.
En als je haar niet kwijt wilt en uitmaken dus ook geen optie is, nodig die kerel dan gewoon een paar keer bij jullie thuis uit ofzo. Wordt ook vrienden met hem. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181882015
Als ze al 9 jaar beste vrienden zijn he. En de mogelijkheid van een relatie / sex etc allang hebben onderzocht, en dat is niks geworden. Dan is de kans dat dat nu nog gaat gebeuren toch niet zo groot meer?

Waarom moet je je dan nog zorgen maken / jaloers zijn? Zo te horen is hun vriendschap van 9 jaar op dat vlak volwassener dan jullie relatie van 1 jaar.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_181882111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:53 schreef Gripper het volgende:
[b]Als ze al 9 jaar beste vrienden zijn he. En de mogelijkheid van een relatie / sex etc allang hebben onderzocht, en dat is niks geworden. Dan is de kans dat dat nu nog gaat gebeuren toch niet zo groot meer?[/b]

Waarom moet je je dan nog zorgen maken / jaloers zijn? Zo te horen is hun vriendschap van 9 jaar op dat vlak volwassener dan jullie relatie van 1 jaar.
Volledig waar!
pi_181882519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:16 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Dus jij zou u er niks van aan trekken dan?
Ik niet nee. Ik ben toch leuker. ;)
pi_181882549
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mogelijk, maar dit kun je ook uitleggen als "ik ga lastige gesprekken liever uit de weg teneinde het mezelf niet te moeilijk te maken".

Ik ben niet fel gekant tegen jouw standpunt maar zou toch iets meer context willen, als een moeilijk gesprek potentie heeft om uiteindelijk de relatie te verbeteren dan zou ik het niet uit de weg gaan. Wat ik belangrijk zou vinden is hoe serieus zij zijn zorgen neemt, daar lijkt het vooralsnog enigszins aan te schorten.
Ja, weet je, we zijn niet bij dat gesprek geweest, dus om daar nu een oordeel over te hebben.

Als ik het zo lees is het voor ts gewoon het beste om er niet teveel over na te denken. Het klinkt alsof er vooral angst zit in hem. Nou, dat is een slechte raadgever en ik ga dat niet voeden.
  donderdag 13 september 2018 @ 18:16:06 #107
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_181883504
Als zij open is over hun communicatie en jij daar op zich geen probleem mee hebt, dan is het toch echt jouw probleem.

Het zou egoistisch zijn om te zeggen hij of ik.

Zolang er over gepraat kan worden en jij van haar kant openlijk inzicht krijgt in hun communicatie en contact dan zou je het toch een beetje los moeten laten.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 13 september 2018 @ 18:39:48 #108
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181884032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:58 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Volledig waar!
Nou ja dat denk jij weer.

Maar jij denkt ook dat het sexting iets van de vorige relatie was om maar iets te noemen. Denk je dat die vriend daarvan op de hoogte was dat ze dat toen deed? Jij bent net zo blind waarschijnlijk. Dus hou kreten als 'volledig waar' maar gewoon voor mensen die wat realistisch ernaar kunnen kijken

En als ze na een vriendschap van 7,5 jaar nog aan sexting doen dan weet je dat er wat aan de hand is. Dan zegt 9 jaar 'vriendschap' juist niks want dan speelt er dus wel meer. Maar goed denk niet dat jij of hij dat kunnen begrijpen want zoiets snap je van nature meestal en dat is bij jou o.a. blijkbaar niet het geval
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181884447
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja dat denk jij weer.

Maar jij denkt ook dat het sexting iets van de vorige relatie was om maar iets te noemen. Denk je dat die vriend daarvan op de hoogte was dat ze dat toen deed? Jij bent net zo blind waarschijnlijk. Dus hou kreten als 'volledig waar' maar gewoon voor mensen die wat realistisch ernaar kunnen kijken

En als ze na een vriendschap van 7,5 jaar nog aan sexting doen dan weet je dat er wat aan de hand is. Dan zegt 9 jaar 'vriendschap' juist niks want dan speelt er dus wel meer. Maar goed denk niet dat jij of hij dat kunnen begrijpen want zoiets snap je van nature meestal en dat is bij jou o.a. blijkbaar niet het geval
Onzin. Ik heb een vriendin gehad waarmee ik op de momenten dat we beiden vrijgezel waren het bed geregeld indook. Gewoon: je vindt elkaar lekker genoeg, maar verder ben je geen relatiemateriaal voor elkaar. 0,0 bedreiging hoor.

En ja, we zijn zelfs ooit (heel lang geleden) verliefd op elkaar geweest.

Het is niet allemaal 1 of 0.
  donderdag 13 september 2018 @ 19:28:57 #110
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181884881
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb een vriendin gehad waarmee ik op de momenten dat we beiden vrijgezel waren het bed geregeld indook. Gewoon: je vindt elkaar lekker genoeg, maar verder ben je geen relatiemateriaal voor elkaar. 0,0 bedreiging hoor.

En ja, we zijn zelfs ooit (heel lang geleden) verliefd op elkaar geweest.

Het is niet allemaal 1 of 0.
Onzin. Het gaat er toch niet om of het 1 of 0 is. Het gaat erom hoe groot de kans is. En ja jij zal vast wel weer de uitzondering zijn, ben jij altijd of niet met alles. Maar de meeste mensen snappen wel dat als de situatie zo is als dat TS hem omschrijft er een aardige kans is dat de relatie niet zo is als de gemiddelde persoon zou hopen.

Je gaat trouwens o.a. ook helemaal voorbij aan het feit dat zij aan sexting deed toen ze een relatie had. Waar 1 van de 2 alinea's over ging van wat ik typte. Wat een flutreactie weer. Eigenlijk ga je aan alles weer voorbij maar goed, dat zie je zelf ook wel als je het herleest maar je reageert gewoon zoals je wil

Nu ik het herlees wat heeft jouw reactie eigenlijk te maken met mijn post? Je reageert op niks van wat ik zeg maar geeft je eigen draai eraan dat toen je vrijgezel was je neukte 8)7 Mijn post ging erover dat ze sexting deed terwijl ze een relatie had 8)7 Waarmee ben je bezig
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181884977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:28 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Onzin. Het gaat er toch niet om of het 1 of 0 is. Het gaat erom hoe groot de kans is. En ja jij zal vast wel weer de uitzondering zijn, ben jij altijd of niet met alles. Maar de meeste mensen snappen wel dat als de situatie zo is als dat TS hem omschrijft er een aardige kans is dat de relatie niet zo is als de gemiddelde persoon zou hopen.

Je gaat trouwens o.a. ook helemaal voorbij aan het feit dat zij aan sexting deed toen ze een relatie had. Waar 1 van de 2 alinea's over ging van wat ik typte. Wat een flutreactie weer
Ik acht de kans nihil omdat zijn vriendin ook voordat ze een relatie hadden helemaal niet op een relatie met die andere gozer uit was.

Bij jou heerst er angst. Niet alleen hier, maar ik zie een duidelijk patroon bij jou. Geloof mij nou maar dat wat ik meemaak normaler is dan wat jij meemaakt.

En bij die vorige relatie was sexting met anderen toegestaan. Prima toch? Ik heb open relaties gehad. Wil dat zeggen dat ik dan wel vreemd zou gaan? Dacht het niet!
pi_181885014
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja dat denk jij weer.

Maar jij denkt ook dat het sexting iets van de vorige relatie was om maar iets te noemen. Denk je dat die vriend daarvan op de hoogte was dat ze dat toen deed? Jij bent net zo blind waarschijnlijk. Dus hou kreten als 'volledig waar' maar gewoon voor mensen die wat realistisch ernaar kunnen kijken

En als ze na een vriendschap van 7,5 jaar nog aan sexting doen dan weet je dat er wat aan de hand is. Dan zegt 9 jaar 'vriendschap' juist niks want dan speelt er dus wel meer. Maar goed denk niet dat jij of hij dat kunnen begrijpen want zoiets snap je van nature meestal en dat is bij jou o.a. blijkbaar niet het geval
En ja de vriend toen wist dit...
Jij weet het precies ook allemaal, niet?
  donderdag 13 september 2018 @ 19:37:07 #113
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885017
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik acht de kans nihil omdat zijn vriendin ook voordat ze een relatie hadden helemaal niet op een relatie met die gozer uit was.

Bij jou heerst er angst. Niet alleen hier, maar ik zie een duidelijk patroon bij jou. Geloof mij nou maar dat wat ik meemaak normaler is dan wat jij meemaakt.

En bij die vorige relatie was sexting met anderen toegestaan. Prima toch? Ik heb open relaties gehad. Wil dat zeggen dat ik dan wel vreemd zou gaan? Dacht het niet!
Oke daar heb ik over heengelezen denk ik. Waar stond dat sexting toegestaan was?

Ja je ziet een patroon a la vogeltjesdans, geloof me jij weet mensen online in ieder geval helemaal niet te 'analyseren'.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181885051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:37 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke daar heb ik over heengelezen denk ik. Waar stond dat sexting toegestaan was?

Ja je ziet een patroon a la vogeltjesdans, geloof me jij weet mensen online in ieder geval helemaal niet te 'analyseren'.
Het is niet zo relevant wat jij denkt over mij.
  donderdag 13 september 2018 @ 19:39:23 #115
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885068
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is niet zo relevant wat jij denkt over mij.
Gesproken als iemand die genoeg online is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 13 september 2018 @ 19:40:22 #116
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885087
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:36 schreef Thejammes het volgende:

[..]

En ja de vriend toen wist dit...
Jij weet het precies ook allemaal, niet?
Ja klopt. Mij zal je niet betrappen in zo'n relatie als die van hem of jou, maar succes ermee
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181885109
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:39 schreef mercimarci het volgende:

Gesproken als iemand die genoeg online is
Ja, de een heeft personeel die de boel draaiende houdt zodat hij lekker kan doen wat hij wil, de ander zit werkloos thuis met zijn kinderen te balen van zijn leven.

Verschil moet er zijn. Maar beiden kunnen we hier onze tijd wegpissen. En nu?
  donderdag 13 september 2018 @ 19:42:07 #118
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885124
quote:
16s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, de een heeft personeel die de boel draaiende heeft zodat hij lekker kan doen wat hij wil, de ander zit werkloos thuis met zijn kinderen te balen van zijn leven.

Verschil moet er zijn. Maar beiden kunnen we hier onze tijd wegpissen. En nu?
Ja precies ja
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181885133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:40 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja klopt. Mij zal je niet betrappen in zo'n relatie als die van hem of jou, maar succes ermee
Jij zit depressief thuis en durft jouw vriendin niet te vertellen wat je graag wil.

Laat die eerste steen eens liggen voor een ander zeg!
  donderdag 13 september 2018 @ 19:43:25 #120
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885150
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij zit depressief thuis en durft jouw vriendin niet te vertellen wat je graag wil.

Laat die eerste steen eens liggen voor een ander zeg!
Heb je echt zo'n plaat voor je hoofd? Wat snap je niet aan mijn reactie over vogeltjesdans gast. En kan je gewoon wat minder aanwezig zijn? Ik zie je overal altijd
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181885175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:43 schreef mercimarci het volgende:

Heb je echt zo'n plaat voor je hoofd? Wat snap je niet aan mijn reactie over vogeltjesdans gast. En kan je gewoon wat minder aanwezig zijn? Ik zie je overal altijd
Je hoeft mijn reacties niet te lezen. Je hoeft er al helemaal niet op te reageren.
pi_181885190
Ze zei dat het niet goed zou voelen als jij zo omgaat met een vrouw maar zelf doet ze het lekker wel. Klinkt als zo'n trut die wel gebeft wil worden maar niet pijpt want dat is vies. Ik zou er klaar mee zijn.
pi_181885200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Verkering sinds vorig jaar juli. Wij zijn een fantastisch koppel, wij praten ongelooflijk veel en over alles. Maar de beste geeft me geen goed gevoel dat is alles.Ik wil hem aanvaarden maar...
Wil je hem wel echt aanvaarden ja? Want het klinkt eerder alsof je hem het liefst gewoon van het toneel ziet verdwijnen. Zou dat je wantrouwen weghalen denk je?

Ik denk eerlijk gezegd van niet. Ten eerste, zij kennen elkaar al 9 jaar en dan is het wel een teken van loyaliteit dat ze hem niet laat vallen. Echter zou ze wel wat meer kunnen schakelen in de mate van contact om ook loyaliteit naar jou te tonen. Er wordt niet meer gesext zeg je, maar hij stuurde nog wel seksuele opmerkingen. Ze zou loyaler naar jou over kunnen komen als ze die ipv te negeren, hem zou vragen jullie relatie te respecteren en dat niet meer te doen. Dan laat ze zien actief een grens te bewaken en dat is wellicht meer geruststellend dan simpelweg het contact met hem te verbreken.
Ze geeft immers niet per se gehoor aan rekening houden met jouw gevoelens als ze contact met hem verbreekt, want hij is een symptoom van hoe zij nu wenst te handelen. Hij kan zo ver blijven gaan, omdat zij er geen probleem mee heeft en dat kennelijk belangrijker vindt dan hoe jij je daarbij voelt.

Je hoeft geen exact 50-50 gelijk oversteken erop na te houden, maar je moet wel een compromis kunnen sluiten met elkaar. Als ze het contact met hem liever wil blijven voortzetten zoals ze dat als single deed, dan moet je je toch nog maar eens afvragen of jullie echt zo fantastisch bij elkaar passen en een toekomst hebben samen..
  donderdag 13 september 2018 @ 19:45:52 #124
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181885214
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hoeft mijn reacties niet te lezen. Je hoeft er al helemaal niet op te reageren.
Kinderlijk hinderlijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 13 september 2018 @ 20:04:29 #125
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_181885691
Zou mijn vrouw nooit contact laten hebben met een man waar ook gewoon geflirt en sexting plaatsvind, hoe onschuldig dat ook mag zijn! Wees een kerel en spreek haar aan dat ze hiermee moet nokken. En niet met “zou je willen...” maar je stopt nu per direct mee, anders hoeft het van mij niet meer.

Typisch Nederlands dit, moet allemaal kunnen hoor hihihi, wij zijn lekker open hihihi. Rot toch op joh stelletje latente homo’s.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 13 september 2018 @ 20:10:58 #126
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_181885817
Feit al dat ze met een andere man intiem contact op na houdt, weliswaar via telefoon is per definitie al niet goed. En jij gaat daar als bitchboy mee om.

:')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_181885861
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:39 schreef vosss het volgende:
Gr gr een goede vriend
_O-
pi_181888837
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet de vriendschap van je partner respecteren? Dat is minstens zo valide.
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet. De man wil altijd meer.
Ik heb ooit een ex ook zo voor het blok gezet en ze koos voor mij, anders ben ik weg, als ze een mannelijke beste 'vriend' heeft.
pi_181888954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Thejammes het volgende:
Op dit moment sturen ze gewoon louter naar elkaar om elkaar te horen. Meer gebeurt er niet.
Ze verteld me alles maar ik heb het gevoel dat zij geen rekening houdt met mijn gevoel terwijl ik dat wel zou doen.
Ze gaat voor jou die vriendschap niet verbreken. Je kunt twee dingen doen, het accepteren en haar vertrouwen of het uitmaken.

Het is jouw zelfvertrouwen dat het probleem veroorzaakt, niet haar vriend.
Whatever...
pi_181889107
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:01 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet. De man wil altijd meer.
Ik heb ooit een ex ook zo voor het blok gezet en ze koos voor mij, anders ben ik weg, als ze een mannelijke beste 'vriend' heeft.
Kletskoek. Jij wil misschien altijd meer.

Het zegt vooral iets over jouw onzekerheid.
pi_181889552
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kletskoek. Jij wil misschien altijd meer.

Het zegt vooral iets over jouw onzekerheid.
Totaal niet. Heb het al vaker gezien.
Stel de vrouw vraagt de man mee naar bed zou ie dan nee zeggen?

Of het moet een homo 'beste vriend' zijn.
En zeker als ze aan sexting deden, verliefd zijn geweest dan moeten de alarmbellen wel gaan rinkelen.
pi_181889854
wat is het probleem? de enige keuze is het uitmaken of niet uitmaken, erover gepraat is er al en dat heeft niet geholpen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_181890070
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:27 schreef Newssworld het volgende:

Totaal niet. Heb het al vaker gezien.
Stel de vrouw vraagt de man mee naar bed zou ie dan nee zeggen?

Of het moet een homo 'beste vriend' zijn.
En zeker als ze aan sexting deden, verliefd zijn geweest dan moeten de alarmbellen wel gaan rinkelen.
Ik zou zeker niet met al mijn vriendinnen het bed induiken, ook niet als ik op dat moment niemand anders te neuken heb en ze bieden zich aan. Of het moet echt wel een maand geleden zijn ofzo, maar dan gaan ook veel vrouwen wel overstag hoor. Wat dat betreft zit er echt niet zoveel verschil tussen mannen en vrouwen.
pi_181893691
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou zeker niet met al mijn vriendinnen het bed induiken, ook niet als ik op dat moment niemand anders te neuken heb en ze bieden zich aan. Of het moet echt wel een maand geleden zijn ofzo, maar dan gaan ook veel vrouwen wel overstag hoor. Wat dat betreft zit er echt niet zoveel verschil tussen mannen en vrouwen.
Vrienden gaan niet met elkaar naar bed.
pi_181893855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:32 schreef mercimarci het volgende:
Zorgen dat je zelf ook wat backupjes krijgt waarmee je appt en mee omgaat.
Dit is serieus gewoon de beste tip in dit topic. De doorsnee vrouw zit niet te wachten op een vent die niet in de markt ligt. Een beetje jaloezie (op een gezonde manier) hoort daar ook bij. Die jaloezie werkt in je voordeel in die zin dat zij ook moeite blijft doen voor jou. Uiteraard moet het niet zo zijn dat je je gaat wantrouwen.
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:36:43 #136
545 dop
:copyright: dop
pi_181893908
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 06:01 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Vrienden gaan niet met elkaar naar bed.
sexualiteit gaat niet weg als een vrouw of man geen vrienden van het zelfde geslacht mag hebben.
Je kunt ook een collega, buurman, of gezamenlijke vriend(in) neuken.
Hoe je daar mee omgaat is kwestie van vertrouwen en eerlijkheid.
Vriendschap of mogelijkheid een vriend te neuken is niet weg omdat jij hebt gevraagd om geen contact meer te hebben.
Leer te praten over elkaars sexualiteit, dat levert meer op dan elkaar iets te verbieden en geen vertrouwen te hebben.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:46:09 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_181893994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
OK 😆

Ga je meedoen aan temptation island en ben je hier wat verhaallijntjes aan het testen?
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:50:44 #138
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181894014
Wat verwacht jij van een relatie? Wat verwacht zij ervan? Waarom heeft ze jou als vriend terwijl ze hèm al 9 jaar kent? Ga het dáár eens over hebben.
En ga ook eens met die goede vriend praten - als het zo'n goede vriend is zal hij vast vaak bij jullie thuis komen als je samenwoont. Hoe ziet hij de toekomst? Waarom staat hij toe dat zij bij jou is?

Totaal idioot het idee dat je alleen degene mag neuken of lachen met wie je samenwoont. Bekrompen en net zo idioot als celibaat. Waar het om gaat is dat je afspraken maakt en je daar aan houdt. Je vriendin kort houden en alles verbieden waar ze plezier aan heeft is geen goed idee en laat zien wat voor kneus je bent.
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:55:46 #139
545 dop
:copyright: dop
pi_181894073
Precies, en hee misschien verschillen jullie opvattingen en sexualiteit teveel van elkaar om samen een relatie te kunnen/willen hebben.
Verbieden is alleen maar de angst dat dit misschien zo is.
Praten de mogelijkheid dit te ontdekken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181894270
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 06:50 schreef Lunatiek het volgende:
Wat verwacht jij van een relatie? Wat verwacht zij ervan? Waarom heeft ze jou als vriend terwijl ze hèm al 9 jaar kent? Ga het dáár eens over hebben.
En ga ook eens met die goede vriend praten - als het zo'n goede vriend is zal hij vast vaak bij jullie thuis komen als je samenwoont. Hoe ziet hij de toekomst? Waarom staat hij toe dat zij bij jou is?

Totaal idioot het idee dat je alleen degene mag neuken of lachen met wie je samenwoont. Bekrompen en net zo idioot als celibaat. Waar het om gaat is dat je afspraken maakt en je daar aan houdt. Je vriendin kort houden en alles verbieden waar ze plezier aan heeft is geen goed idee en laat zien wat voor kneus je bent.
Open relasie brigade gespot.

Jezelf als een soyboy opstellen in de relatie is inderdaad een stuk beter.
pi_181894301
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 06:01 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Vrienden gaan niet met elkaar naar bed.
Jij gaat niet met vrienden naar bed. Prima. Maar niet iedereen is hetzelfde.
  vrijdag 14 september 2018 @ 07:45:50 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181894503
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 07:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Open relasie brigade gespot.

Jezelf als een soyboy opstellen in de relatie is inderdaad een stuk beter.
Dat is geen "open relatie". Maar dan nog, wat zou daar mis mee zijn?

Hier in R&P gaan de meeste vragen over het begin en einde van een relatie, zelden over wat daartussen zit. Waarom hebben mensen een relatie, wat ìs een relatie eigenlijk?
Als het alleen maar "exclusief neuken" is, dan is dat wel erg beperkt. Veel mensen gaan een relatie aan om een gezin te stichten en om steun aan elkaar te hebben op het levenspad. Als je daar serieus in bent, zoek je primair andere dingen in een partner dan alleen "daar wordt ik geil van". En dan zul je ontdekken dat een 100% match niet bestaat en dat je partner ook dingen wil doen die jij niet wilt. Laat je je partner dat dan met andere mensen doen, of laat je de perfecte moeder voor je kinderen en je steun en toeverlaat gaan omdat je haar 100% wilt claimen en het niet kunt verkroppen dat ze het zonder jou ook leuk kan hebben?
  vrijdag 14 september 2018 @ 08:23:12 #143
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_181894815
Moeilijke situatie. Als ze niet meer aan sexting doen en echte sex natuurlijk, dan is het wellicht ook een kwestie van vertrouwen en zou het moeten kunnen dat ze gewoon contact hebben.

Toch roept het veel bij je op en doet het veel met je. Het zou fijn zijn als ze dat erkent en er voor jou rekening mee houdt, als kan je natuurlijk nooit verwachten dat ze een vriendschap van 9 jaar weggooit.

Misschien moet jij hem eens leren kennen, zodat je wat meer vertrouwen erin krijgt?

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sta paf.

Ik vind TS een jaloerse slappe en onzekere zak.
Oh jammer toch altijd dit soort reacties van jou. :N
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
  vrijdag 14 september 2018 @ 08:27:51 #144
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181894844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Vorig jaar april liet ze nog zien aan me wat een lekkere lul wel hij had dusja vrij recent vind ik
Met alle respect hoor, maar als iemand dit soort foto's aan mijn partner zou gaan sturen zou ik er toch echt heel erg snel klaar mee zijn. Of is het tegenwoordig normaal dat je naaktfoto's aan je beste vrienden gaat sturen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:06:46 #145
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_181895116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 08:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar als iemand dit soort foto's aan mijn partner zou gaan sturen zou ik er toch echt heel erg snel klaar mee zijn. Of is het tegenwoordig normaal dat je naaktfoto's aan je beste vrienden gaat sturen?
Hahaha..” moet kunnen, TS is zelf het probleem, TS moete betere communiceren, TS moet aan zijn zelfvertrouwen werken..”

:')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_181895162
Ik zou zeggen deze perfecte man heeft er moeite mee, kiezen of wegwezen meid en anders ga ik wel ergens anders vissen.

Nooit onder de plak gaan zitten want oh verliefd en oh zo mooi en leuk.. zat meiden hoor.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:18:22 #147
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181895220
Klinkt herkenbaar. Mijn vriendin had ook een goede vriend, die haar regelmatig tagde in 'hilarische' dierenfilmpjes. Ik liet de beste man begaan. Nu is mijn vriendin mijn ex en de goede vriend is haar vriend.

Ik zou even bij die goede vriend op de koffie gaan om een 'goed gesprek' te voeren. Nu het nog kan.
pi_181895236
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:18 schreef Micson het volgende:
Klinkt herkenbaar. Mijn vriendin had ook een goede vriend, die haar regelmatig tagde in 'hilarische' dierenfilmpjes. Ik liet de beste man begaan. Nu is mijn vriendin mijn ex en de goede vriend is haar vriend.

Ik zou even bij die goede vriend op de koffie gaan om een 'goed gesprek' te voeren. Nu het nog kan.
Ja ook al gedacht om eens een gesprek te hebben met hem.
pi_181895254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:18 schreef Micson het volgende:
Klinkt herkenbaar. Mijn vriendin had ook een goede vriend, die haar regelmatig tagde in 'hilarische' dierenfilmpjes. Ik liet de beste man begaan. Nu is mijn vriendin mijn ex en de goede vriend is haar vriend.

Ik zou even bij die goede vriend op de koffie gaan om een 'goed gesprek' te voeren. Nu het nog kan.
En jij denkt dat ze nog bij jou zou zijn als je dat contact had verboden?
pi_181895260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zich prima dat ze mannelijke vrienden heeft. Maar sexting is iets wat niet normaal is naast je relatie om.

Maar eigenlijk is de vraag niet of het normaal is, de vraag is wat jij wil accepteren. Als jij dit niet goed vind kun je dat aangeven en ook aangeven dat als ze door blijft gaan met sexting dat dat voor jou het einde betekent.

Gewoon normaal contact, ja... daar mag je natuurlijk moeilijk om doen, maar dat vind ik zelf iets wat je niet zou moeten doen.

Edit: als ik het goed lees is sexting uit het verleden. Dan zou ik mij er totaal geen zorgen om maken. Ze komen al niet bij elkaar als ze geen relatie heeft, dus waarom zou dat dan wel gebeuren als ze wel een relatie heeft.
Met dit eens
pi_181895286
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze gaat voor jou die vriendschap niet verbreken. Je kunt twee dingen doen, het accepteren en haar vertrouwen of het uitmaken.

Het is jouw zelfvertrouwen dat het probleem veroorzaakt, niet haar vriend.
Mee eens
pi_181895332
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze nog bij jou zou zijn als je dat contact had verboden?
Idd
contact verbieden helpt niet ofzo.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:29:15 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181895339
Mijn partner's beste vriendin kennen elkaar al jaren en tot een paar jaar geleden, waren ze ook scharrels. Ze appen elkaar, ze bellen elkaar, ze spreken met elkaar af (soms met en soms zonder mij).

Ik zie het probleem niet. Ik vertrouw mijn partner. Als hij mij zou willen bedonderen, dan kan hij dat doen met haar en met alle andere vrouwen die wel met hem het bed in zouden willen duiken.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 09:30:35 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181895349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:42 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Sexting is iets dat ze vroeger deden, in haar vorige relatie. Op dit moment is hier geen sprake van.
Sexting past ook niet binnen een vriendschap. Gedragen ze zich wel eens niet-vriendschappelijk?
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 10:08:06 #155
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181895873
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze nog bij jou zou zijn als je dat contact had verboden?
Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen, behalve bij een relatie zoals Peter R. De Vries die heeft.

Bovendien denk ik inderdaad dat het effect sorteert. Als ik een relatie heb en ik kom een keer een leuk meisje tegen op straat dat me een knipoog geeft, is er niets aan de hand. Maar als die meisje mij toevoegt op Whatsapp en mij steeds berichtjes stuurt, ja dan bestaat de kans dat ik verliefd op haar word. Daarom mag TS best een stevig 'gesprek' met de beste man gaan voeren. Andermans wijf (of vent - om seksistische verwijten te voorkomen) laat je met rust.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ja ook al gedacht om eens een gesprek te hebben met hem.
Een 'gesprek' dus TS, geen gesprek.
  vrijdag 14 september 2018 @ 12:28:31 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181898083
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen, behalve bij een relatie zoals Peter R. De Vries die heeft.

:') :') :') :') :')
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 12:59:41 #157
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181898438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen, behalve bij een relatie zoals Peter R. De Vries die heeft.

Bovendien denk ik inderdaad dat het effect sorteert. Als ik een relatie heb en ik kom een keer een leuk meisje tegen op straat dat me een knipoog geeft, is er niets aan de hand. Maar als die meisje mij toevoegt op Whatsapp en mij steeds berichtjes stuurt, ja dan bestaat de kans dat ik verliefd op haar word. Daarom mag TS best een stevig 'gesprek' met de beste man gaan voeren. Andermans wijf (of vent - om seksistische verwijten te voorkomen) laat je met rust.

[..]

Een 'gesprek' dus TS, geen gesprek.
Vriendin van TS kent die vriend al 9 jaar. Zou een beetje raar zijn als ze nu nog spontaan verliefd zou worden.
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:34:41 #158
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181898974
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') :') :') :') :')
Wat?
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:39:27 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181899051
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Wat?
Als je écht van mening bent dat een relatie 'per definitie bestaat uit het verbieden van bepaalde dingen', dan heb je geen flauw benul wat een leuke en gezonde relatie is.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:52:16 #160
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181899225
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je écht van mening bent dat een relatie 'per definitie bestaat uit het verbieden van bepaalde dingen', dan heb je geen flauw benul wat een leuke en gezonde relatie is.
Nou, zit er in een relatie niet (bijna) altijd een soort van beknotting van vrijheden? Meestal spreek je af om niet met anderen te neuken of te zoenen - afhankelijk van de mate waarin je elkaars volledige liefde claimt. Daar zeg ik toch niets raars of wel?

Er werd gesuggereerd dat iemand verbieden om intensief met een ander te appen niet werkt, maar aangezien de meeste koppels elkaar al vanalles verbieden vind ik dat een rare conclusie. Het is gewoon nog een verbod extra.
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:57:09 #161
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181899288
Ik snap het punt van TS het is gewoon niet leuk, zeker als ze hem ook nog eens dingen eerder of uberhaupt vertelt.

TS wat is de frequentie van dit soort appjes? Elk uur wel? Of een keer per dag of enkel maar wekelijks.
En waar gaat het over?

Daarnaast zou ik bang zijn dat ze ook nog meer delen.

Verbieden tjah, je kan zeggen dat je het niet leuk vind en dat zou ze moeten kunnen respecteren. D'r vrienden afpakken is apart maar dit is een soort van "ex-friend-zoner" die is blijven hopen.
Maw. ze geeft hem op de 1 of andere manier nog steeds hoop (sorry maar ik ken weinig van dit soort figuren die dit soort dingen doen zonder een motief).

Heeft die gozer wel een partner?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181899322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:54 schreef Thejammes het volgende:
Haar vorige vriend liet dit wel toe dat ze stuurden met elkaar maar ik laat dit niet toe of kan dit niet toelaten

Dit gevoel gaat ook blijven zolang ze sturen (ook al zijn dit maar gewone berichten).

Trouwens dat soort contact dat ze hadden terwijl je in een andere relatie zit is niet OK! En nu in een andere relatie hoort ze hem nog altijd..Net dat is lastig voor me.
Ze stuurt dan ook geen seksuele berichtjes terwijl ze met jou in een relatie zit.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:34 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Heeft niks met vertrouwen te maken. Ze weten alles van elkaar dus waarom zou dit dan anders zijn?
Dat heeft alles met vertrouwen te maken.

Zo vertrouw ik mijn vriendin er ook op dat ze niet meteen naar haar ex rent (waar ze heel vaak mee geneukt heeft) wanneer wij ruzie hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181899412
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou, zit er in een relatie niet (bijna) altijd een soort van beknotting van vrijheden? Meestal spreek je af om niet met anderen te neuken of te zoenen - afhankelijk van de mate waarin je elkaars volledige liefde claimt. Daar zeg ik toch niets raars of wel?

Er werd gesuggereerd dat iemand verbieden om intensief met een ander te appen niet werkt, maar aangezien de meeste koppels elkaar al vanalles verbieden vind ik dat een rare conclusie. Het is gewoon nog een verbod extra.
Die afspraken over de invulling van een relatie komen meestal voort uit er beiden (enigszins) hetzelfde over denken.

Aangezien de appende vriendin zelf blijkbaar geen enkele vraagtekens zet bij dit contact zou het om een eenzijdige afspraak gaan waarbij de norm van TS leidend is.
pi_181899459
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wil je hem wel echt aanvaarden ja? Want het klinkt eerder alsof je hem het liefst gewoon van het toneel ziet verdwijnen. Zou dat je wantrouwen weghalen denk je?

Ik denk eerlijk gezegd van niet. Ten eerste, zij kennen elkaar al 9 jaar en dan is het wel een teken van loyaliteit dat ze hem niet laat vallen. Echter zou ze wel wat meer kunnen schakelen in de mate van contact om ook loyaliteit naar jou te tonen. Er wordt niet meer gesext zeg je, maar hij stuurde nog wel seksuele opmerkingen. Ze zou loyaler naar jou over kunnen komen als ze die ipv te negeren, hem zou vragen jullie relatie te respecteren en dat niet meer te doen. Dan laat ze zien actief een grens te bewaken en dat is wellicht meer geruststellend dan simpelweg het contact met hem te verbreken.
Ze geeft immers niet per se gehoor aan rekening houden met jouw gevoelens als ze contact met hem verbreekt, want hij is een symptoom van hoe zij nu wenst te handelen. Hij kan zo ver blijven gaan, omdat zij er geen probleem mee heeft en dat kennelijk belangrijker vindt dan hoe jij je daarbij voelt.

Je hoeft geen exact 50-50 gelijk oversteken erop na te houden, maar je moet wel een compromis kunnen sluiten met elkaar. Als ze het contact met hem liever wil blijven voortzetten zoals ze dat als single deed, dan moet je je toch nog maar eens afvragen of jullie echt zo fantastisch bij elkaar passen en een toekomst hebben samen..
Dit. Dit is het goede antwoord.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181899512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen, behalve bij een relatie zoals Peter R. De Vries die heeft.

Bovendien denk ik inderdaad dat het effect sorteert. Als ik een relatie heb en ik kom een keer een leuk meisje tegen op straat dat me een knipoog geeft, is er niets aan de hand. Maar als die meisje mij toevoegt op Whatsapp en mij steeds berichtjes stuurt, ja dan bestaat de kans dat ik verliefd op haar word. Daarom mag TS best een stevig 'gesprek' met de beste man gaan voeren. Andermans wijf (of vent - om seksistische verwijten te voorkomen) laat je met rust.

[..]

Een 'gesprek' dus TS, geen gesprek.
Haha. Ja, vooral hier naar luisteren TS. Een relatie gaat om dingen verbieden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181899539
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou, zit er in een relatie niet (bijna) altijd een soort van beknotting van vrijheden? Meestal spreek je af om niet met anderen te neuken of te zoenen - afhankelijk van de mate waarin je elkaars volledige liefde claimt. Daar zeg ik toch niets raars of wel?

Er werd gesuggereerd dat iemand verbieden om intensief met een ander te appen niet werkt, maar aangezien de meeste koppels elkaar al vanalles verbieden vind ik dat een rare conclusie. Het is gewoon nog een verbod extra.
Het vrijwillig opgeven van persoonlijke vrijheden, ja. Verbieden, nee.

Ik ben monogaam omdat ik dat wil zijn. Niet omdat dat van mijn vriendin moet. Al is het wel heel fijn dat we daar beiden hetzelfde over denken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181899672
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Het vrijwillig opgeven van persoonlijke vrijheden, ja. Verbieden, nee.

Ik ben monogaam omdat ik dat wil zijn. Niet omdat dat van mijn vriendin moet. Al is het wel heel fijn dat we daar beiden hetzelfde over denken.
De definitie van verbieden lijkt me toch niet onjuist. Verbieden; iets wat niet mag. Hoewel jij het zelf niet wil, mag jij van jouw vriendin toch ook niet met andere vrouwen rondneuken of wel?
pi_181899690
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

De definitie van verbieden lijkt me toch niet onjuist. Verbieden; iets wat niet mag. Hoewel jij het zelf niet wil, mag jij van jouw vriendin toch ook niet met andere vrouwen rondneuken of wel?
Jawel, maar niet zo lang hij een relatie met haar heeft.
pi_181900072
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

De definitie van verbieden lijkt me toch niet onjuist. Verbieden; iets wat niet mag. Hoewel jij het zelf niet wil, mag jij van jouw vriendin toch ook niet met andere vrouwen rondneuken of wel?
Ze verbiedt niets. Dat zou impliceren dat zij volledige zeggenschap heeft over mijn gedrag. En dat heeft ze niet.

Op diezelfde manier heb ik die zeggenschap ook niet over haar gedrag. In dit geval zou dat betekenen dat zij helemaal vrij is om de relatie te beëindigen wanneer ik met een ander neuk. Dat is haar vrijheid.

Maw, dat er consequenties aan bepaald gedrag zitten, is nog steeds wat anders dan iets verbieden.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 14 september 2018 @ 15:39:09 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181900870
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Nou, zit er in een relatie niet (bijna) altijd een soort van beknotting van vrijheden? Meestal spreek je af om niet met anderen te neuken of te zoenen - afhankelijk van de mate waarin je elkaars volledige liefde claimt. Daar zeg ik toch niets raars of wel?

Er werd gesuggereerd dat iemand verbieden om intensief met een ander te appen niet werkt, maar aangezien de meeste koppels elkaar al vanalles verbieden vind ik dat een rare conclusie. Het is gewoon nog een verbod extra.
Wat een idiote gedachte dat dat een 'verbod' is. Ik verbied mijn vriend niks. Hij mag doen en laten wat hij wil maar als ik niet het gevoel heb dat hij 100% voor mij gaat, dan houdt het wat mij betreft op. Mijn partner en ik hebben ook maar 1 deal en dat is dat we voor elkaar gaan en elkaar 100% vertrouwen. Ik heb geen zin om tweede viool te spelen en ik ga er vanuit dat hij volwassen genoeg is om een leuke invulling te geven aan zijn vriendschap met wat voorheen zijn scharrel was. Als hij ineens een nacht wegblijft na een borrel met haar, dan zijn de rapen goed gaar en dan hoef ik niet eens in gesprek over de grenzen. Dan is het gewoon klaar.

In een goede relatie hoef je niet inhoudelijk af te stemmen wat wel of niet kan, in een goede relatie is het nergens voor nodig om je grenzen aan te geven omdat je dat van elkaar voor 95% wel aanvoelt. In een leuke volwassen relatie, kun je over dit soort zaken praten en tot conclusies komen waar je je allebei prettig bij voelt. In een leuke, volwassen relatie, hoef je je geen van beiden in allerlei bochten te wringen opdat de ander niet gekwetst raakt. Dan is het domweg geen goeie match.

TS is een relatie aangegaan met een vrouw die het OK vindt om andermans dickpics aan mensen te laten zien voor aandacht of zo. Dat is TS zijn fout, maanden voor de relatie liet zij al doorschemeren hoe zij in elkaar zit en toch gaat hij een relatie met haar aan. Dan kun je niet achteraf komen zeiken dat ze nog contact heeft met haar beste vriend. Hij wist 100% zeker waar hij aan begon, hij accepteerde het toen wel maar nu ineens beseft hij dat hij er niet mee om kan gaan. DAT is het probleem. Niet hoever zij gaat. HIJ is verandert, niet zij.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:10:28 #171
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181901416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus ze vindt het contact met haar vriend belangrijker dan dat ze jouw gevoelens vindt, en als je het omdraait zou ze zich daar niet goed bij voelen.

Maw, ze vindt haar vriend belangrijker dan jou. Oftewel, ik zou dat niet pikken. Je kunt haar niet tot iets dwingen, maar dan zou ik wel iets zeggen van 'ik voel me er niet prettig bij, jij vind dat hele sexting met hem blijkbaar veel belangrijker dan ons / mijn gevoel hierbij, en daar heb ik geen trek in, dus ik wens jullie veel plezier.

Want dit gaat toch niet ophouden vermoed ik, anders had ze dat al wel gedaan inmiddels, en dan gaat ze het wellicht stiekem doen. Hoe dan ook, het signaal wat ze aan jou afgeeft is dat ze jullie relatie niet zo heel belangrijk vindt.

Dat zou voor mij genoeg zijn om mijn conclusies te trekken.
Dit dus. Mits het sexting er niet bij gehaald is om de situatie erger te laten lijken dan het daadwerkelijk is. En dat het dus het geval is hier dat TS gewoon extreem jaloers is en het niet kan hebben dat zij een vriend heeft met wie ze ook veel wil praten. Dat hij niet de enige is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181901564
Je moet het accepteren.
pi_181902209
Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat zij zegt dat jij de perfecte man bent voor haar? Schijnbaar vertrouw je haar daar niet in.
Ze zijn nooit een koppel geweest dus iets zegt dat die kans er ook niet meer in zit en dat zij hem heeft geaccepteerd als vriend.
  vrijdag 14 september 2018 @ 16:59:49 #174
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181902311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze verbiedt niets. Dat zou impliceren dat zij volledige zeggenschap heeft over mijn gedrag. En dat heeft ze niet.

Op diezelfde manier heb ik die zeggenschap ook niet over haar gedrag. In dit geval zou dat betekenen dat zij helemaal vrij is om de relatie te beëindigen wanneer ik met een ander neuk. Dat is haar vrijheid.

Maw, dat er consequenties aan bepaald gedrag zitten, is nog steeds wat anders dan iets verbieden.
Je speelt een flauw definitiespel. Verbieden klinkt niet zo lekker en daarom wordt het geformuleerd als 'jezelf vrijheden ontnemen'. :')

Het is een hypothetisch verbod. Míts jij de relatie in leven wil houden, zul je moeten conformeren aan bepaalde regels. Net zoals dat als je je baan wil behouden, het verboden is om je af te trekken op je bureaustoel. Zodra je geen waarde meer hecht aan je relatie of aan je baan, kun je vreemdgaan of masturberen, maar tot dat moment is het een verbod.
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:01:50 #175
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181902369
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een idiote gedachte dat dat een 'verbod' is. Ik verbied mijn vriend niks. Hij mag doen en laten wat hij wil maar als ik niet het gevoel heb dat hij 100% voor mij gaat, dan houdt het wat mij betreft op. Mijn partner en ik hebben ook maar 1 deal en dat is dat we voor elkaar gaan en elkaar 100% vertrouwen. Ik heb geen zin om tweede viool te spelen en ik ga er vanuit dat hij volwassen genoeg is om een leuke invulling te geven aan zijn vriendschap met wat voorheen zijn scharrel was. Als hij ineens een nacht wegblijft na een borrel met haar, dan zijn de rapen goed gaar en dan hoef ik niet eens in gesprek over de grenzen. Dan is het gewoon klaar.

In een goede relatie hoef je niet inhoudelijk af te stemmen wat wel of niet kan, in een goede relatie is het nergens voor nodig om je grenzen aan te geven omdat je dat van elkaar voor 95% wel aanvoelt. In een leuke volwassen relatie, kun je over dit soort zaken praten en tot conclusies komen waar je je allebei prettig bij voelt. In een leuke, volwassen relatie, hoef je je geen van beiden in allerlei bochten te wringen opdat de ander niet gekwetst raakt. Dan is het domweg geen goeie match.

TS is een relatie aangegaan met een vrouw die het OK vindt om andermans dickpics aan mensen te laten zien voor aandacht of zo. Dat is TS zijn fout, maanden voor de relatie liet zij al doorschemeren hoe zij in elkaar zit en toch gaat hij een relatie met haar aan. Dan kun je niet achteraf komen zeiken dat ze nog contact heeft met haar beste vriend. Hij wist 100% zeker waar hij aan begon, hij accepteerde het toen wel maar nu ineens beseft hij dat hij er niet mee om kan gaan. DAT is het probleem. Niet hoever zij gaat. HIJ is verandert, niet zij.
Oké nou dat is heel verlicht van jullie, maar niet veel mensen zijn zo vrijdenkend. Dat jullie je relatie niet definiëren in termen van wederzijdse verboden, betekent niet dat het 'een idiote gedachte' is om te stellen dat dit in de meeste relaties wél gebeurt.
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:33:30 #176
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181903167
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:06 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hahaha..” moet kunnen, TS is zelf het probleem, TS moete betere communiceren, TS moet aan zijn zelfvertrouwen werken..”

:')
Dat TS misschien een slappe ^^%( kan best, maar het feit dat vriendin denkt dat het normaal is om dit soort materiaal te delen met iemand die niet je partner is vind ik ook redelijk dubieus
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:35:11 #177
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181903210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen
Nou nee dus, dat lijkt me geen gezonde relatie. Ik ben ook niet met mijn wederhelft aan tafel gaan zitten om eens een lijstje op te stellen met dingen die wel en niet mogen.

Over het algemeen ben je het samen eens over dat soort dingen omdat je er allebei hetzelfde over denkt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:35:36 #178
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181903219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Je moet het accepteren.
:') Waarom?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:48:36 #179
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181903434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nou nee dus, dat lijkt me geen gezonde relatie. Ik ben ook niet met mijn wederhelft aan tafel gaan zitten om eens een lijstje op te stellen met dingen die wel en niet mogen.

Over het algemeen ben je het samen eens over dat soort dingen omdat je er allebei hetzelfde over denkt.
Je denkt er hetzelfde over omdat onze culturele traditie ons een standaardset aan regels voor liefdesrelaties opdringt. Het is geen toeval dat de meeste koppels ongeveer dezelfde regels hanteren. Ze accepteren gewoon de standaardset. Niet buiten de deur neuken en zoenen, maar flirten mag best.

Dat je niet om de tafel bent gaan zitten om een lijstje op te stellen van dingen die niet mogen, betekent niet dat dit lijstje niet impliciet bestaat. Alleen hebben jullie het niet zelf opgesteld, maar de maatschappelijke standaard het werk laten doen.
pi_181903488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Een relatie bestaat per definitie uit het verbieden van bepaalde dingen, behalve bij een relatie zoals Peter R. De Vries die heeft.

Bovendien denk ik inderdaad dat het effect sorteert. Als ik een relatie heb en ik kom een keer een leuk meisje tegen op straat dat me een knipoog geeft, is er niets aan de hand. Maar als die meisje mij toevoegt op Whatsapp en mij steeds berichtjes stuurt, ja dan bestaat de kans dat ik verliefd op haar word. Daarom mag TS best een stevig 'gesprek' met de beste man gaan voeren. Andermans wijf (of vent - om seksistische verwijten te voorkomen) laat je met rust.

[..]

Een 'gesprek' dus TS, geen gesprek.
Een relatie bestaat helemaal niet uit het verbieden. Je komt tot afspraken, je houdt rekening met elkaar, maar altijd uit vrije wil.

En als jij zo makkelijk bent dat jij al overstag gaat na een paar appjes, dan kan jouw vriendin jou beter in de kelder opsluiten. ;)
  vrijdag 14 september 2018 @ 17:54:12 #181
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181903548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:48 schreef Micson het volgende:
Dat je niet om de tafel bent gaan zitten om een lijstje op te stellen van dingen die niet mogen, betekent niet dat dit lijstje niet impliciet bestaat. Alleen hebben jullie het niet zelf opgesteld, maar de maatschappelijke standaard het werk laten doen.
Sorry, nee echt niet. Het is niet meer dan rekening houden met elkaar, werken naar of vanuit een gezamenlijk doel, maar altijd uit vrije wil. Je kiest ervoor om bij elkaar te zijn, als een van beide partijen dat niet meer wil, dan staat het beide partijen ook vrij om te vertrekken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_181903552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Oké nou dat is heel verlicht van jullie, maar niet veel mensen zijn zo vrijdenkend. Dat jullie je relatie niet definiëren in termen van wederzijdse verboden, betekent niet dat het 'een idiote gedachte' is om te stellen dat dit in de meeste relaties wél gebeurt.
Ik mag zo hopen dat jij nog 18 bent ofzo en dus gewoon nog heel veel kan leren over relaties.

Want het is echt zo ongezond wat je nu denkt.
  Spellchecker vrijdag 14 september 2018 @ 17:58:55 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181903675
Ga ook appen met een beste vriend. En laat haar de foto's zien.
  vrijdag 14 september 2018 @ 18:07:18 #184
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181903846
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mag zo hopen dat jij nog 18 bent ofzo en dus gewoon nog heel veel kan leren over relaties.

Want het is echt zo ongezond wat je nu denkt.
_O_
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_181903891
het enige wat ik raar vind aan dit verhaal is dat ze zegt dat ze geen rekening wilt houden met jou gevoel. Verder zou ik niet sturen op contact verbod , en als je weet dat jij beter bent in bed weinig zorgen maken :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 14 september 2018 @ 18:12:28 #186
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181903920
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik mag zo hopen dat jij nog 18 bent ofzo en dus gewoon nog heel veel kan leren over relaties.

Want het is echt zo ongezond wat je nu denkt.
Ik vind het flauw dat een definitiekwestie steeds omgevormd tot uitspraken dat ik een idioot ben, ongezond denk, etc.

Ik ben ook een vrijwillige relatie met mijn werkgever aangegaan, maar als ik dronken op het werk verschijn wordt dit contract ontbonden. Dat betekent dat het verboden is om dronken op het werk te verschijnen. Net zoals het verboden is om andere wijven te naaien in een relatie dat volgens het standaardcontract is opgesteld.
pi_181903948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:54 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Sorry, nee echt niet. Het is niet meer dan rekening houden met elkaar, werken naar of vanuit een gezamenlijk doel, maar altijd uit vrije wil. Je kiest ervoor om bij elkaar te zijn, als een van beide partijen dat niet meer wil, dan staat het beide partijen ook vrij om te vertrekken.
Vraag je vriendin/vrouw na het eten eens of ze het ok vindt dat je van het weekend een anders vrouwtje gaat batsen.
Beetje flauw om te gaan lopen mierenneuken over een definitie.
(Overigens bestaat een relatie natuurlijk niet per definitie uit verbieden)
pi_181904114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:12 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vind het flauw dat een definitiekwestie steeds omgevormd tot uitspraken dat ik een idioot ben, ongezond denk, etc.

Ik ben ook een vrijwillige relatie met mijn werkgever aangegaan, maar als ik dronken op het werk verschijn wordt dit contract ontbonden. Dat betekent dat het verboden is om dronken op het werk te verschijnen. Net zoals het verboden is om andere wijven te naaien in een relatie dat volgens het standaardcontract is opgesteld.
Met je werkgever heb jij een ondergeschikte relatie. In een liefdesrelatie die gezond is, zijn beide partners gelijk.

Duidelijk is dat jij dat gewoon helemaal niet ziet. Dat is niet slechts een definitiekwestie.
pi_181905257
keallll zij heeft minstens twee vriendjes waarvan tenminste 1 cuck
pi_181905501
Gast, maak het haar echt duidelijk, kennelijk ben je dit nog niet echt geweest.
Ik had ook zo'n chick, doodziek werd ik ervan en ja het is uit.
pi_181905518
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 16:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Je speelt een flauw definitiespel. Verbieden klinkt niet zo lekker en daarom wordt het geformuleerd als 'jezelf vrijheden ontnemen'. :')

Het is een hypothetisch verbod. Míts jij de relatie in leven wil houden, zul je moeten conformeren aan bepaalde regels. Net zoals dat als je je baan wil behouden, het verboden is om je af te trekken op je bureaustoel. Zodra je geen waarde meer hecht aan je relatie of aan je baan, kun je vreemdgaan of masturberen, maar tot dat moment is het een verbod.
In een relatie gelden geen verboden. Hooguit consequenties. Je kunt doen en laten wat je wil maar je partner is vrij daar zijn of haar eigen consequenties aan te verbinden. En vice versa uiteraard. Bewust of onbewust laat je je gedrag (binnen die relatie) mede bepalen door die consequenties. En dat houdt de boel over het algemeen redelijk in check.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_181905665
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:52 schreef Argento het volgende:

[..]

In een relatie gelden geen verboden. Hooguit consequenties. Je kunt doen en laten wat je wil maar je partner is vrij daar zijn of haar eigen consequenties aan te verbinden. En vice versa uiteraard. Bewust of onbewust laat je je gedrag (binnen die relatie) mede bepalen door die consequenties. En dat houdt de boel over het algemeen redelijk in check.
Je speelt een flauw definitiespel
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:06:38 #193
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181905752
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je speelt een flauw definitiespel
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:25:54 #194
432997 Ven1972
Man met humor
pi_181906108
TS, weet je, maak een seksfoto van jullie zoals jullie met elkaar neuken, stuur dan via Whatsapp naar die beste vriend en dan weet hij al genoeg dat jullie bij elkaar horen, dus hij zelf niet meer!
Humor, serieus en vrolijk!
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:33:06 #195
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181906253
Lijkt me ook wel een ongemakkelijke situatie dit.
Ik zou het ook lullig vinden om haar te verbieden met hem om te gaan. Ze kennen elkaar al 9 jaar, en dat is een tijd waarin je zeker een goede vriendschap kunt opbouwen.

Sterke vriendschappen zijn zeldzaam, en in mijn ervaring heb je meer aan een goede vriend dan aan een relatie.

Maar aan de andere kant is dit vriendschap tussen (hetero) man en vrouw en ik geloof daar niet heel erg in. Daar komt mettertijd veel meer bij kijken dan gewoon een onschuldige vriendschap.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181906276
Een beste mannelijke vriend kan alleen werken als hij homo is.
En in de meeste gevallen is een ''beste vriend'' iemand waarmee ooit geneukt is maar een relatie niet werkt. Dus. >:)
Next.
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:39:10 #197
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_181906400
Waar is TS gebleven eigenlijk?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Spellchecker vrijdag 14 september 2018 @ 21:05:13 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181907051
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:39 schreef flipsen het volgende:
Waar is TS gebleven eigenlijk?
Ff wat sturen naar zijn beste vriend.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:15:12 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181908644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 17:01 schreef Micson het volgende:

[..]

Oké nou dat is heel verlicht van jullie, maar niet veel mensen zijn zo vrijdenkend. Dat jullie je relatie niet definiëren in termen van wederzijdse verboden, betekent niet dat het 'een idiote gedachte' is om te stellen dat dit in de meeste relaties wél gebeurt.
Dan nóg blijft het idioot om degene waarvan je het meest houdt en die je het meest vertrouwt, verboden op te leggen. Zelfs al komt het in de meeste relaties wel voor.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:19:35 #200
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181908721
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Vraag je vriendin/vrouw na het eten eens of ze het ok vindt dat je van het weekend een anders vrouwtje gaat batsen.
Beetje flauw om te gaan lopen mierenneuken over een definitie.
(Overigens bestaat een relatie natuurlijk niet per definitie uit verbieden)
Het enige antwoord zal dan zijn "Prima, maar verwacht niet dat ik nog thuis ben als je terug komt"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:29:26 #201
432997 Ven1972
Man met humor
pi_181908947
Sommige beste vrienden, als ze bi of homo zijn, gaan toch met elkaar naar bed om heerlijk te neuken. Maar dit is wel een zeldzame gebeurtenis wat tussen 2 mannen privé is. Maar beste vriendinnen, als ze bi of lesbisch zijn, gaan ook wel eens met elkaar vrijen.

Op zich is het wel logisch dat beste vriendin van de vriendin van TS zo stinkend jaloers is op vriendin dat een relatie heet met TS. Maar TS kan dat niet accepteren dat zijn beste vriend seksuele appjes stuurt naar zijn vriendin. Maar dat is op zich ongezond voor hun relatie als de beste vriend blijft doen. Kijk. iemand kan wel erg jaloers zijn op een paar die wat hebben met elkaar en probeert via appjes (seksueel op pikant) naar een vriend of vriendin die relatie heeft met iemand anders, in zekere zin probeert men hun relatie zwart of kapot te maken. Dat is de doel van een dader om zijn ex-geliefde weer terug te krijgen en daarmee weer een relatie aan te gaan. Ik denk met name deze dader niet accepteert dat zijn beste vriend(in) een relatie heeft met bekende die zij of hij al kent. Zeg maar, het puberale streken uitlokken onder volwassenen. Dus ze zijn al lang niet echt tot volwassenen gegroeid. Volwassen mensen kunnen wel groot kinderen zijn als het om gemene vieze seksspelletjes doet via whatsapp of chat.
Humor, serieus en vrolijk!
  vrijdag 14 september 2018 @ 22:40:32 #202
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_181909242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:29 schreef Ven1972 het volgende:
Sommige beste vrienden, als ze bi of homo zijn, gaan toch met elkaar naar bed om heerlijk te neuken. Maar dit is wel een zeldzame gebeurtenis wat tussen 2 mannen privé is. Maar beste vriendinnen, als ze bi of lesbisch zijn, gaan ook wel eens met elkaar vrijen.
Ik ben eigenlijk nog nooit met mijn beste vrienden naar bed geweest gewoon om te neuken. Lijkt me ook niet echt een gewoonte.
quote:
Op zich is het wel logisch dat beste vriendin van de vriendin van TS zo stinkend jaloers is op vriendin dat een relatie heet met TS. Maar TS kan dat niet accepteren dat zijn beste vriend seksuele appjes stuurt naar zijn vriendin. Maar dat is op zich ongezond voor hun relatie als de beste vriend blijft doen. Kijk. iemand kan wel erg jaloers zijn op een paar die wat hebben met elkaar en probeert via appjes (seksueel op pikant) naar een vriend of vriendin die relatie heeft met iemand anders, in zekere zin probeert men hun relatie zwart of kapot te maken. Dat is de doel van een dader om zijn ex-geliefde weer terug te krijgen en daarmee weer een relatie aan te gaan. Ik denk met name deze dader niet accepteert dat zijn beste vriend(in) een relatie heeft met bekende die zij of hij al kent. Zeg maar, het puberale streken uitlokken onder volwassenen. Dus ze zijn al lang niet echt tot volwassenen gegroeid. Volwassen mensen kunnen wel groot kinderen zijn als het om gemene vieze seksspelletjes doet via whatsapp of chat.
Ik heb echt geprobeerd dit te volgen, maar ik snap niet wat er staat.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:18:16 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181910219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:40 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik heb echt geprobeerd dit te volgen, maar ik snap niet wat er staat.....
Hahahahaa! Ik heb net aan mijn wiet vape gelurkt en ik dacht serieus dat het aan mij lag :').
Resistance is futile.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:54:56 #204
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_181911012
TS


Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_181911099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:40 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nog nooit met mijn beste vrienden naar bed geweest gewoon om te neuken. Lijkt me ook niet echt een gewoonte.

[..]

Ik heb echt geprobeerd dit te volgen, maar ik snap niet wat er staat.....
Het is Ven1972.. wat verwacht je?
  Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 07:55:21 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181914608
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:54 schreef Montelly het volgende:
TS


[ afbeelding ]
Dat ziet er matig uit voor een paintballschot ...
pi_181914776
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 07:55 schreef maily het volgende:

[..]

Dat ziet er matig uit voor een paintballschot ...
You think? :D
  Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 08:17:02 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181914920
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:17 schreef maily het volgende:

[..]

Is toch veel blauwer.
Jij snapt de grap niet? Of probeer je mij te fucken?
  Spellchecker zaterdag 15 september 2018 @ 08:45:10 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181915219
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 september 2018 08:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij snapt de grap niet? Of probeer je mij te fucken?
Ik snapte de grap niet ... O-)
  zaterdag 15 september 2018 @ 09:24:02 #211
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_181915761
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:54 schreef Montelly het volgende:
TS


[ afbeelding ]
Whehehe :D

Ontopic: klinkt niet goed TS. Red flag.
Ik hou niet van fraude.
  zaterdag 15 september 2018 @ 09:28:22 #212
240618 Micson
The lonely stoner
pi_181915829
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan nóg blijft het idioot om degene waarvan je het meest houdt en die je het meest vertrouwt, verboden op te leggen. Zelfs al komt het in de meeste relaties wel voor.
Oké dus nu ben ik niet meer een idioot, maar al die mensen in die ontelbare relaties die elkaar in de houdgreep houden met hun verstikkende regeltjes.

Is dan toch vrij snel gegaan van je eerste reactie: ' :') :') :') :') :')', naar: 'Zelfs al komt het in de meeste relaties wel voor'.
  zaterdag 15 september 2018 @ 10:51:05 #213
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181916915
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan nóg blijft het idioot om degene waarvan je het meest houdt en die je het meest vertrouwt, verboden op te leggen. Zelfs al komt het in de meeste relaties wel voor.
Ik heb toch de indruk dat er in dat relaties weinig sprake is van houden van of vertrouwen. Meer iets van jaloersie, bezitsdrang en gebaseerd op geilheid. Dan komt het wantrouwen vanzelf. Meestal gaat men tegenwoordig in zee met een volstrekt onbekende, op basis van uiterlijk (Tinder) en ratio. Dat wreekt zich natuurlijk.
Daarom mijn eerdere vraag: wat verwacht TS van een relatie? Wat verwacht die vriendin ervan? Gaat het alleen om de seks?
pi_181919212
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:20 schreef Thejammes het volgende:

[..]

Ja ook al gedacht om eens een gesprek te hebben met hem.
En, is het nog aan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 15 september 2018 @ 16:38:27 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181921476
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 09:28 schreef Micson het volgende:

[..]

Oké dus nu ben ik niet meer een idioot, maar al die mensen in die ontelbare relaties die elkaar in de houdgreep houden met hun verstikkende regeltjes.

Is dan toch vrij snel gegaan van je eerste reactie: ' :') :') :') :') :')', naar: 'Zelfs al komt het in de meeste relaties wel voor'.
Dat veel mensen het doen, is nog idioter.
Resistance is futile.
  zaterdag 15 september 2018 @ 16:40:53 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_181921502
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 10:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb toch de indruk dat er in dat relaties weinig sprake is van houden van of vertrouwen. Meer iets van jaloersie, bezitsdrang en gebaseerd op geilheid. Dan komt het wantrouwen vanzelf. Meestal gaat men tegenwoordig in zee met een volstrekt onbekende, op basis van uiterlijk (Tinder) en ratio. Dat wreekt zich natuurlijk.
Daarom mijn eerdere vraag: wat verwacht TS van een relatie? Wat verwacht die vriendin ervan? Gaat het alleen om de seks?
De meeste relaties, en dan met name die van TS, hoef je ook niet jaloers op te zijn.

Goeie vraag. Ik wacht op het antwoord op TS.
Resistance is futile.
pi_181988232
Alles heeft te maken met jaloezie en controle. Ik ben jaloers omdat ik onzeker ben over een bepaald iets. Ik ben jaloers en ik wil dit voorkomen dus wil ik controle over de situatie. Maar controle over die situatie is onmogelijk en mag ook niet mogelijk zijn. Dat is het probleem waarin ik zit.

Wij werken ongeveer 4 jaar samen dus is niet enkel gebaseerd op het uiterlijk of het onbekende.
Wij zijn verliefd geworden sinds vorig jaar.
pi_181989055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:49 schreef Thejammes het volgende:
Alles heeft te maken met jaloezie en controle. Ik ben jaloers omdat ik onzeker ben over een bepaald iets. Ik ben jaloers en ik wil dit voorkomen dus wil ik controle over de situatie. Maar controle over die situatie is onmogelijk en mag ook niet mogelijk zijn. Dat is het probleem waarin ik zit.

Wij werken ongeveer 4 jaar samen dus is niet enkel gebaseerd op het uiterlijk of het onbekende.
Wij zijn verliefd geworden sinds vorig jaar.
Nouja, simpel want je snapt het helemaal. Accepteren dus dat ze voor jou kiest. En niet jaloers zijn of onzeker.

Als ze van je af wil dan kan dat elk moment. Blijkbaar zijn er genoeg redenen om dat niet te doen.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')