abonnement Unibet Coolblue
pi_181875001
Een man die het hoofd van zijn echtgenote afhakte, nadat hij er achter kwam dat zij vreemd was gegaan, is met hoofd en al het plaatselijke politiebureau binnen gelopen. Het bizarre tafereel werd gefilmd voor een politieagent. Op de beelden is te horen dat de agenten roepen dat de man het hoofd terug in de zak moet doen.



Bij aankomst op het bureau in de Indische regio Ajjampura, verklaarde de 35-jarige man dat hij schuldig is van de moord op zijn echtgenote. Vervolgens trekt hij het hoofd van zijn vrouw uit een vuilniszak en begint er mee rond te zwaaien.

Een geschrokken politieagent filmde het hele incident. De man heeft in zijn ene hand een kapmes en in zijn andere het hoofd van zijn overleden vrouw. Zo meldt Mirror.


„Ik heb haar alle liefde gegeven die ik in mij had”, roept de man. Nadat hij het hoofd weer heeft opgeborgen, legt de man uit dat zijn vrouw is vreemdgegaan.

De man is aangehouden en wordt aangeklaagd voor moord.

https://www.telegraaf.nl/(...)akt-hoofd-echtgenote

:D :D Tering :{w
pi_181875014
Zo, nu eerst een Bavaria.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 13 september 2018 @ 09:43:02 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181875025
Wtf
#KICKOUTZP
pi_181875028
quote:
Een geschrokken politieagent filmde het hele incident.
Je bent agent, er komt een man met een mes en een afgehakt hoofd je bureau binnen wandelen, en wat je dan doet is je mobiel tevoorschijn halen en filmen?
pi_181875031
Moet je maar niet vreemdgaan.
pi_181875058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je bent agent, er komt een man met een mes en een afgehakt hoofd je bureau binnen wandelen, en wat je dan doet is je mobiel tevoorschijn halen en filmen?
Dit ja. Wtf... _O-
  donderdag 13 september 2018 @ 09:48:12 #7
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181875108
Had je maar in Allah moeten geloven.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181875247
Hij gaat de bak in omdat hij haar onthoofd heeft en niet gestenigd, zoals de shariah voorschrijft voor getrouwden die overspel plegen?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181875291
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
Hij gaat de bak in omdat hij haar onthoofd heeft en niet gestenigd, zoals de shariah voorschrijft voor getrouwden die overspel plegen?
De sharia in India?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 13 september 2018 @ 10:04:24 #11
186611 Haags
pi_181875299
Hij had er zelf al een hard hoofd in.
Zonder wrijving geen glans
pi_181875313
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De sharia in India?
14.2% Islam

Niet onmogelijk.
pi_181875324
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De sharia in India?
In de praktijk wel in gedeeltes ja.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181875398
Als straf dan maar zijn zaakje eraf hakken + levenslang wegrotten in een stinkende cel (doodstraf zou te humaan zijn) typisch gevalletje teveel testosteron en gekrenkte (ingebeelde) eer. Wat een zielig figuur zeg. Logisch dat die vrouw vreemdging als ze met zo'n loser getrouwd is, al had ze hem beter kunnen dumpen alvorens vreemd te gaan.
pi_181875514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

In de praktijk wel in gedeeltes ja.
Satish is niet echt een sharia naam. En Roopa voor een vrouw ook niet echt.
pi_181875812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:42 schreef Sigaartje het volgende:
Zo, nu eerst een Bavaria.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181876878
quote:
11s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Een man die het hoofd van zijn echtgenote afhakte, nadat hij er achter kwam dat zij vreemd was gegaan, is met hoofd en al het plaatselijke politiebureau binnen gelopen. Het bizarre tafereel werd gefilmd voor een politieagent. Op de beelden is te horen dat de agenten roepen dat de man het hoofd terug in de zak moet doen.

[ afbeelding ]

Bij aankomst op het bureau in de Indische regio Ajjampura, verklaarde de 35-jarige man dat hij schuldig is van de moord op zijn echtgenote. Vervolgens trekt hij het hoofd van zijn vrouw uit een vuilniszak en begint er mee rond te zwaaien.

Een geschrokken politieagent filmde het hele incident. De man heeft in zijn ene hand een kapmes en in zijn andere het hoofd van zijn overleden vrouw. Zo meldt Mirror.


„Ik heb haar alle liefde gegeven die ik in mij had”, roept de man. Nadat hij het hoofd weer heeft opgeborgen, legt de man uit dat zijn vrouw is vreemdgegaan.

De man is aangehouden en wordt aangeklaagd voor moord.

https://www.telegraaf.nl/(...)akt-hoofd-echtgenote

:D :D Tering :{w
Godver, alles geblurred :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181876915
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 09:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Je bent agent, er komt een man met een mes en een afgehakt hoofd je bureau binnen wandelen, en wat je dan doet is je mobiel tevoorschijn halen en filmen?
Hier dacht ik ook aan ja, die heeft zijn prioriteiten wel op orde echte aanwinst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181876919
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:12 schreef LanaMyst het volgende:
Als straf dan maar zijn zaakje eraf hakken + levenslang wegrotten in een stinkende cel (doodstraf zou te humaan zijn) typisch gevalletje teveel testosteron en gekrenkte (ingebeelde) eer. Wat een zielig figuur zeg. Logisch dat die vrouw vreemdging als ze met zo'n loser getrouwd is, al had ze hem beter kunnen dumpen alvorens vreemd te gaan.
Nou nou.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181876978
Dat knipperende telefoonlampje in zijn borstzak intrigeert me, wordt ie gebeld ofzo?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_181876989
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou nou.
Tja, ik erger me nu eenmaal dood aan dit soort agressieve idioten die denken dat een vrouw hun eigendom is.
pi_181877269
we hebben vast nog wel een bed bad en brood regeling voor dit soort zielige jongens
begrijp nou toch eens dat hij het slachtoffer is van het systeem waarin hij leeft
wij Nederlanders moeten dat empathisch kunnen aanvoelen
pi_181877490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:11 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Tja, ik erger me nu eenmaal dood aan dit soort agressieve idioten die denken dat een vrouw hun eigendom is.
Maar de ballen zijn erg gevoelig hoor. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 13 september 2018 @ 12:43:14 #24
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181877521
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij had er zelf al een hard hoofd in.
:D
#KICKOUTZP
pi_181877533
Ik vind de reactie op dit soort bizarre taferelen in dit soort landen ook altijd zo tof. Gewoon ter kennisgeving aannemen dat er ineens zo'n dude binnenloopt met een afgehakt hoofd. Iedereen heel relaxed alsof dat elke dag drie keer gebeurt. :D :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')