abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 september 2018 @ 22:03:31 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181868879
Ik merkte het bij mezelf zonet, zag mijn oudste kindje in de buggy liggen terwijl ze daar eigenlijk al wat te oud voor is. Maar ze vind dat een fijne plek. Nu zag ik haar zo liggen en ik dacht van eigenlijk zou ik dat ook wel willen. Gewoon een grote mensen buggy, je gaat erin liggen en je hoeft even helemaal niet meer na te denken. Kan gewoon wat slapen, beetje om je heen kijken. Bedoel zou toch anders aanvoelen dan een gewoon bed lijkt me. Hebben andere mensen ook weleens zulke gedachtes?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181869057
Ongetwijfeld, zal er nog wel iemand rondlopen met dergelijke gedachtes. Veel mensen willen immers wel een onbezorgd leven. Maar wat wil je met die kennis doen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181869332
Het verlangen naar vrouwenborsten ben ik nooit echt kwijtgeraakt.
pi_181869439
O, zekers. Het is vaste prik dat ik door mijn vriendin op zaterdagavond vroeg naar bed wordt gestuurd. In feite kinderbedtijd en voor haar een avondje voor haarzelf.
pi_181869831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het verlangen naar vrouwenborsten ben ik nooit echt kwijtgeraakt.
_O-
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181869834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:26 schreef Marius95 het volgende:
O, zekers. Het is vaste prik dat ik door mijn vriendin op zaterdagavond vroeg naar bed wordt gestuurd. In feite kinderbedtijd en voor haar een avondje voor haarzelf.
onderdanig zijn :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181869890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:42 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

onderdanig zijn :')
Dat ben ik ook en schaam me er niet voor hoor.
pi_181869899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:45 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook en schaam me er niet voor hoor.
Wel een monogame relatie?
pi_181869939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wel een monogame relatie?
Ja hoor. Ik wil zelf die discipline.
pi_181869950
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:47 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik wil zelf die discipline.
Ieder z'n ding toch...
pi_181869971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ieder z'n ding toch...
Zo is het wel. Sommigen vinden het gek, op een gegeven moment heb je daar maling aan.
pi_181870109

Adult baby, schijnt een fettish te zijn. :o
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_181870188
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:55 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Adult baby, schijnt een fettish te zijn. :o
Leuk als vrouwelijke partner, kan je die moedergevoelens toch nog ergens kwijt
pi_181870277
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:58 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Leuk als vrouwelijke partner, kan je die moedergevoelens toch nog ergens kwijt
Ik laat me graag opvoeden door haar. Het kindzijn komt dan wel wat naar boven.
  woensdag 12 september 2018 @ 23:09:52 #15
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181870463
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:55 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Adult baby, schijnt een fettish te zijn. :o
Er zijn er bij die zelfs hun luier volschijten :r
pi_181870748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:09 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Er zijn er bij die zelfs hun luier volschijten :r
Hoewel ik wel een flink stuk "terug in de tijd" ga, spreekt het baby zijn me nu net weer niet aan. Je hebt ze inderdaad zo. Je kunt de gekste dingen tegenkomen.
pi_181871113
Denk dat iedereen stiekem verlangt naar een veilige plek. Als kind had je die plek. Als volwassene weet je stiekem dat je nooit meer zonder een vorm van stress zal zijn. De stressloze plek bestaat eigenlijk niet meer.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181871386
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Denk dat iedereen stiekem verlangt naar een veilige plek. Als kind had je die plek. Als volwassene weet je stiekem dat je nooit meer zonder een vorm van stress zal zijn. De stressloze plek bestaat eigenlijk niet meer.
Daar zit wat in. Ik ben, als jongste van 4 kinderen, nogal beschermend opgevoed door mijn ouders. Ik denk dat hiermee die "tic" van mij is ontstaan. Ik zoek nu zo'n soortgelijke bescherming bij mijn vriendin als het ware. Mijn oudere broers en zus hebben dit niet en zijn ook in mijn ogen minder streng opgevoed. Jarenlang zeurde ik over uitgaan op de zaterdag wat niet snel mocht. Toen het uiteindelijk mocht heb ik het maar een paar jaar volgehouden. Nu kom ik de zaterdagavond de deur niet meer uit en lig half 9 op bed, telefoon en al bij haar ingeleverd. Het kan verkeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marius95 op 13-09-2018 00:00:03 ]
  donderdag 13 september 2018 @ 00:03:32 #19
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181871565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het verlangen naar vrouwenborsten ben ik nooit echt kwijtgeraakt.
_O-
#KICKOUTZP
pi_181871590
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:35 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Denk dat iedereen stiekem verlangt naar een veilige plek. Als kind had je die plek. Als volwassene weet je stiekem dat je nooit meer zonder een vorm van stress zal zijn. De stressloze plek bestaat eigenlijk niet meer.
De kroeg
pi_181875894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:50 schreef Marius95 het volgende:
Nu kom ik de zaterdagavond de deur niet meer uit en lig half 9 op bed, telefoon en al bij haar ingeleverd.
wat :{
  donderdag 13 september 2018 @ 18:47:55 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181884181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:50 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Ik ben, als jongste van 4 kinderen, nogal beschermend opgevoed door mijn ouders. Ik denk dat hiermee die "tic" van mij is ontstaan. Ik zoek nu zo'n soortgelijke bescherming bij mijn vriendin als het ware. Mijn oudere broers en zus hebben dit niet en zijn ook in mijn ogen minder streng opgevoed. Jarenlang zeurde ik over uitgaan op de zaterdag wat niet snel mocht. Toen het uiteindelijk mocht heb ik het maar een paar jaar volgehouden. Nu kom ik de zaterdagavond de deur niet meer uit en lig half 9 op bed, telefoon en al bij haar ingeleverd. Het kan verkeren.
Zoiets zou ik ook graag willen maar durf het haar niet zo goed te vertellen. Gewoon een paar dagen/weken of maanden van mijn part op tijd naar bed, in de buggy, naar het park vervoerd worden, borstvoeding krijgen, kinderliedjes leren enzovoort. Maar ja de stap om het te doen is nogal groot, weet ook niet hoe mijn vriendin erop zou reageren, ook al is ze vaak wel begripvol
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181888729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:47 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook graag willen maar durf het haar niet zo goed te vertellen. Gewoon een paar dagen/weken of maanden van mijn part op tijd naar bed, in de buggy, naar het park vervoerd worden, borstvoeding krijgen, kinderliedjes leren enzovoort. Maar ja de stap om het te doen is nogal groot, weet ook niet hoe mijn vriendin erop zou reageren, ook al is ze vaak wel begripvol
Jouw fetisj, want dat is het, gaat een beetje mijn kant uit. Alleen ga ik niet ver in het kindzijn. Ik ben volwassen, maar heb de behoefte om als een kind opgevoed te moeten worden. Een kinderachtige straf bijvoorbeeld, in de hoek staan, strafregels, een tijdje naar mijn kamer is niks te gek voor me. Strakke regels thuis met vaste afspraken. Alles nu nog gepropt in een weekend waarin ik bij mijn vriendin ben en hoop vóór het eind van het jaar vast in te trekken.
Ik had het geluk haar te vinden waarbij zij het weer leuk vindt op deze manier met mij om te gaan.
Het is ook een grote stap voor jou haar proberen te bewegen jouw fantasie uit te voeren. Weet zij (enigszins) van jouw interesse hierin? Dan kun je gewoon eens tussen neus en lippen door informeren hoe zij over het algemeen over dit soort dingen denkt. Misschien komt het gesprek dan wat op gang.
  donderdag 13 september 2018 @ 22:00:35 #24
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181888805
Ze bijt me weleens, doet ze ook bij de kinderen. Kan soms wel pijn doen en bij hen ook dus wat dat betreft doet ze wel gewoon dingen al die bij het kindzijn passen. Weet niet hoe ze verder openstaat tegenover dingen als luiers enzo en durf dat ook niet echt te vragen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181889269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:00 schreef mercimarci het volgende:
Ze bijt me weleens, doet ze ook bij de kinderen. Kan soms wel pijn doen en bij hen ook dus wat dat betreft doet ze wel gewoon dingen al die bij het kindzijn passen. Weet niet hoe ze verder openstaat tegenover dingen als luiers enzo en durf dat ook niet echt te vragen
Dat je het niet durft te vragen kan ik me goed voorstellen. Het kán natuurlijk een geweldige eye-opener zijn en dan kun je je vanaf dat moment lekker uitleven als het moet, maar wat nou als het een geweldige klap in haar gezicht is? Ik zou daar ook bang voor zijn. Je gaat dan enorm af. Het is dan aan je drang het uiteindelijk te willen weten of je het haar gaat vragen. Moeilijk voor je op dit moment. Probeer gewoon eens losjes over het onderwerp over het algemeen te informeren. Misschien merk je dan iets aan haar.
Ik krijg, afgezien van een tikje op de billen, geen klappen, gelukkig niet. Ik vind het gaaf als ik hard te horen krijg wat ik moet gaan doen. Expres een beetje teuten als ik naar bed moet, dan wordt ze echt bozig. "Wil jij volgende week een uurtje vroeger? Dat kan hoor". Ik laat het niet zover komen dan maar het kickt wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')