abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 31 oktober 2018 @ 19:54:23 #301
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_182863255
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

:D

Ik kan nog wel zien dat ze er steeds meer power instoppen en dat ze daardoor steeds wat duurder worden (al is het winstpercentage van Apple natuurlijk alsnog vrij hoog gok ik :+ ), maar het punt is dat de gemiddelde consument zoveel power echt niet nodig heeft.

Meeste mensen die ik ken gebruiken een iPad voor wat internet, wat Netlix, af en toe wat lichte games, maar dat is het dan ook. Zo'n gebruiker ben ik ook. iPad Pro 9.7 is dan snel zat. Ik denk dat ik er ook ongeveer 800 voor heb betaald en dat vond ik toen al vrij veel :@ Zelfde met telefoons eigenlijk. Ik weiger om meer dan 1000 te gaan betalen voor zoiets. Alleen voor een MacBook of game PC ga ik die grens over. Op computer vlak dan.

Denk dat die iPad alleen gekocht gaat worden door mensen die hem echt heel veel gebruiken voor hun werk of zo, of die echt heel graag, heel snel, willen tekenen, of whatever. Of Apple fans die gewoon elk jaar het nieuwste willen uiteraard.
Voor dat soort dingen, heb je ook eigenlijk geen iPad Pro nodig..
Ik denk eerder voor digitale creatievelingen die dit als laptopvervanger nodig hebben ivm Adobe of andere creative suite. Maar voor enkel licht surfen en entertainment is een normale iPad krachtig genoeg.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')