abonnement Unibet Coolblue
pi_181864128
Goedenavond allen,

Onlangs heb ik als doorstromer de infoop ingevuld om naar de kms te gaan. Op dat formulier moet je keuze 1 en 2 maken voor welk onderdeel je graag naar toe wil.

Ik heb dat dus gedaan en moet inmiddels alleen het AAC gesprek nog voeren. Nu begin ik mijn twijfels te krijgen over wat ik als 1e keus heb ingevuld.

Kan ik op de kms nog kiezen of ik voor optie 2 ga of word ik gewoon ingedeeld bij de 1e optie?
  woensdag 12 september 2018 @ 23:06:19 #2
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_181870369
Het lijkt mij dat je wordt aangenomen o.b.v het wapen / dienstvak waarop je solliciteerd.
pi_181872254
Ja dat kan je zelf kiezen dmv de 2 keuzes die je opgeeft. Mijn vraag is echter of je daartussen kan kiezen eenmaal op de kms
pi_181879866
Ik begin ook binnenkort en heb ook deze voorkeuren ingevuld.
Ik zou me er niet zo druk om maken want wat mij is verteld is dat defensie probeert rekening te houden met je voorkeuren, maar als er ergens aan de andere kant van Nederland een tekort is word je gewoon daarheen gestuurd. Maar zal ook wel aan het vakgebied waarop je solliciteert liggen (bij mij technicus).

Maar zou je het willen veranderen dan kun je vast op de kms aan je leidinggevende vragen waar je dat door kan geven.
Het kan vriezen, Het kan dooien, Maar als je op je bek gaat zijn ze te laat met strooien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')