abonnement Unibet Coolblue
pi_181883908
Wanneer weten we wanneer Nederland moet? #ClaimDeKroeg
dag
pi_181883992
IK.
WIL.
LIJSTJES.
MAKEN.

:(
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 18:42:28 #178
163650 Greys
pi_181884083
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:33 schreef Peter het volgende:
Wanneer weten we wanneer Nederland moet? #ClaimDeKroeg
_O-

Voor de zekerheid vast even alledrie de avonden geclaimd. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181884094
Gaat Glennis Grace naar het Songfestival? In Boulevard vertelde ze dat ze binnenkort in Nederland iets groots gaat aankondigen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 18:44:39 #180
163650 Greys
pi_181884124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het lijkt ook elk jaar weer sneller te gaan. :D
Ja :P Geen idee hoe dat precies komt. Ook omdat we hier gewoon het hele jaar door kwaken denk ik. Tegen de tijd dat we eindelijk bijna uitgepraat zijn over de nummers van afgelopen jaar komen de nieuwe alweer. En Matt z'n filmpjes kwamen ook al heel snel weer enzo :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181884156
Kan alleen geen video's meer maken helaas :(. Door die nieuwe stomme copyright wet.

Dat maakt me echt een beetje sad want ik vond video's maken met m'n tops echt een super leuke bezigheid :'(
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 18:46:38 #182
163650 Greys
pi_181884157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:43 schreef summer52 het volgende:
Gaat Glennis Grace naar het Songfestival? In Boulevard vertelde ze dat ze binnenkort in Nederland iets groots gaat aankondigen.
Ben benieuwd :o

Cornald zei op Twitter dat het echt nog wel even gaat duren voordat bekend wordt wie naar het ESF gaat. En Glennis is een geweldige zangeres maar eigen nummers/hits heeft ze niet dus dan moet er wel een beter nummer voor haar geschreven worden dan vorige keer.

Ik denk het niet eerlijk gezegd. Denk dat ze nu de opties in Amerika meer open wil houden. Whitney Tribute in Vegas ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 18:46:59 #183
163650 Greys
pi_181884162
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:46 schreef Nexum het volgende:
Kan alleen geen video's meer maken helaas :(. Door die nieuwe stomme copyright wet.

Dat maakt me echt een beetje sad want ik vond video's maken met m'n tops echt een super leuke bezigheid :'(
Wat mag er dan niet meer?
Alle anderen van Wiwi en Matt enzo hebben die dan geen last van copyright?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181884186
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat mag er dan niet meer?
In het verleden mocht je als je een top video wou maken alleen maximaal 20 seconden van elk liedje hebben, als je daarover heen ging werd je video sowieso geblokkeerd, maakt niet uit om welk lied het ging.

Door die nieuwe wet mag je van geen enkel lied nog iets in je video zetten, tenzij je expliciet toestemming hebt van de record company.

EDIT: Ja, ik heb dus geen idee hoe dat zit met Wiwi en United. Misschien dat die wel toestemming hebben, geen idee
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_181884208
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben benieuwd :o

Cornald zei op Twitter dat het echt nog wel even gaat duren voordat bekend wordt wie naar het ESF gaat. En Glennis is een geweldige zangeres maar eigen nummers/hits heeft ze niet dus dan moet er wel een beter nummer voor haar geschreven worden dan vorige keer.

Ik denk het niet eerlijk gezegd. Denk dat ze nu de opties in Amerika meer open wil houden. Whitney Tribute in Vegas ofzo.
Ja ze had het ook over Amerika, maar ik zie net dat er al een filmpje van Boulevard in de andere topic staat.
pi_181884225
Glennis is ongetwijfeld een fantastische zangeres en ze heeft de attitude, maar ik weet niet of ze met het juiste lied ons zou kunnen vertegenwoordigen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 18:50:02 #187
163650 Greys
pi_181884227
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:48 schreef Nexum het volgende:

[..]

In het verleden mocht je als je een top video wou maken alleen maximaal 20 seconden van elk liedje hebben, als je daarover heen ging werd je video sowieso geblokkeerd, maakt niet uit om welk lied het ging.

Door die nieuwe wet mag je van geen enkel lied nog iets in je video zetten, tenzij je expliciet toestemming hebt van de record company.

EDIT: Ja, ik heb dus geen idee hoe dat zit met Wiwi en United. Misschien dat die wel toestemming hebben, geen idee
Dus we krijgen helemaal geen mytop30 video's meer van iemand? Meh!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181884347
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:43 schreef summer52 het volgende:
Gaat Glennis Grace naar het Songfestival? In Boulevard vertelde ze dat ze binnenkort in Nederland iets groots gaat aankondigen.
Oeh :o Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk ook dat ze meer in Amerika wil gaan doen na AGT. Bovendien had ze eerder al een keer gezegd nooit meer naar het ESF te willen. Hier kan ze op zijn teruggekomen, maar ik zou ook niet meteen weten waarom.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181884404
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:48 schreef Nexum het volgende:

[..]

In het verleden mocht je als je een top video wou maken alleen maximaal 20 seconden van elk liedje hebben, als je daarover heen ging werd je video sowieso geblokkeerd, maakt niet uit om welk lied het ging.

Door die nieuwe wet mag je van geen enkel lied nog iets in je video zetten, tenzij je expliciet toestemming hebt van de record company.

EDIT: Ja, ik heb dus geen idee hoe dat zit met Wiwi en United. Misschien dat die wel toestemming hebben, geen idee
Welke 'wet' heb je het over?
Je bedoelt de voorstellen die het Europese Parlement heeft aangenomen? Die moet nog nader uitgewerkt worden en omgezet in nationale wetten.. Dus dat is niet per direct van toepassing.
dag
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 19:09:12 #190
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181884551
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben benieuwd :o

Cornald zei op Twitter dat het echt nog wel even gaat duren voordat bekend wordt wie naar het ESF gaat. En Glennis is een geweldige zangeres maar eigen nummers/hits heeft ze niet dus dan moet er wel een beter nummer voor haar geschreven worden dan vorige keer.

Ik denk het niet eerlijk gezegd. Denk dat ze nu de opties in Amerika meer open wil houden. Whitney Tribute in Vegas ofzo.
Nouja. Twee weekjes ertussenuit zou altijd wel te regelen moeten zijn, niet?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181884633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:43 schreef summer52 het volgende:
Gaat Glennis Grace naar het Songfestival? In Boulevard vertelde ze dat ze binnenkort in Nederland iets groots gaat aankondigen.
Het zou leuk zijn, maar dat geloof ik niet. De voorbereiding voor de Nederlandse inzending van volgend jaar is toch allang begonnen? Stel je voor dat ze AGT wint, dan heeft ze echt geen tijd om naar het eurovisiesongfestival te gaan.
pi_181884747
Glennis zal wel gewoon op toernee gaan door de VS of bij iemand in het voorprogramma gaan optreden ofzo. Nu ze een ‘ster’ is in Amerika, is het ESF ongetwijfeld veel te min.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 19:21:13 #193
163650 Greys
pi_181884768
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:09 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nouja. Twee weekjes ertussenuit zou altijd wel te regelen moeten zijn, niet?
Mwah kan me voorstellen dat degene die naar het ESF gaat met een nieuw album wil komen ook en op de EIC persdag in april moet zijn en in alle talkshows etc etc. Stel dat ze AGT echt zou winnen kan ik me ergens voorstellen dat ze daar allemaal helemaal geen zin in heeft. Want dat zijn dan allemaal NLe verplichtingen die je Amerikaanse doorbraak/avontuur in de weg kunnen zitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181886890
MattESCunited twitterde op donderdag 13-09-2018 om 19:22:32 Returned from my vacation, hope I didn't miss too much. Get ready for more videos soon. I missed my #Eurovision family. reageer retweet
*O*
Koel en donker bewaren
pi_181886929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:55 schreef Guanabana het volgende:
MattESCunited twitterde op donderdag 13-09-2018 om 19:22:32 Returned from my vacation, hope I didn't miss too much. Get ready for more videos soon. I missed my #Eurovision family. reageer retweet
*O*
Jaaaaaaaa ik maakte me al zo' zorgen! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 21:05:26 #196
163650 Greys
pi_181887213
He's aliiiive en niet gestikt in de Toppers hoera doezepwaaaa.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181887585
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:05 schreef Greys het volgende:
He's aliiiive en niet gestikt in de Toppers hoera doezepwaaaa.
Oh ja, dat we dachten dat hij gestikt was door de slechte NL nummers _O-

Maar ik ben serieus echt opgelucht nu :') Even een paar weken geen Matt is geen punt uiteraard, zolang er maar niets ergs aan de hand is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181889244
Kennen jullie de app Slowly? Best een toffe app... Penvrienden, maar dan via een app. Je geeft je interesses aan en kunt dan een brief sturen naar iemand met dezelfde interesses. Hoe lang de brief onderweg is, is afhankelijk van de locatie van de ander.

Je kunt dus een brief schrijven naar iemand in Amerika die net als jij heeft aangegeven interesse te hebben in muziek en bijvoorbeeld (beperkt) Nederlands spreekt. En die ontvangt diegene dan een dagje later ofzo.

Je wordt ook wel uitgedaagd om een lange brief te sturen ("Wil je niet wat meer vertellen? De ontvanger vindt het ook wel leuk om een brief te ontvangen waar je moeite in hebt gestopt"). Daarmee is het ook gewoon tof om een brief te ontvangen.

Zo ben ik gister in contact gekomen met iemand, waarvan ik een paginavullende brief heb ontvangen over hoe het in de toekomst is. Omdat we beide een interesse hadden in 'future'.

Vallen ook postzegels te verdienen aan de hand van waar je brieven vandaan ontvangt en verstuurd. Dus zit wel echt tof in elkaar.

Volgens mij zijn er hier ook wel wat mensen die dat interessant vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2018 @ 22:17:32 #199
163650 Greys
pi_181889279
Postzegels? Maar het gaat via app? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181889369
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:17 schreef Greys het volgende:
Postzegels? Maar het gaat via app? :@
Als je start krijg je een aantal postzegels in de app. Want alles gaat via de app. Die postzegels zijn op basis van je gegevens. Dus bijvoorbeeld je sterrenbeeld, op basis van je geboortedatum (leeftijd is bijvoorbeeld een gegeven waarop je ook gematcht kan worden met iemand), als postzegel. Of een Android omdat je via de android app verstuurd. Iets wat het met persoonlijk maakt en ook leuk maakt om te sparen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')