abonnement Unibet Coolblue
pi_181859871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:39 schreef maily het volgende:
Hebben de schatjes hier ook al gereageerd dat ze zonder balkjes geportretteerd zijn?
En hun moeders enzo .....
Staat gewoon zo op internet, heb het in ieder geval gewoon overgenomen. Zodra er balkjes moeten (maar volgens mij pas bij arrestatie) zal ik die foto wel plaatsen.
  Spellchecker woensdag 12 september 2018 @ 15:41:05 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181859875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Staat gewoon zo op internet, heb het in ieder geval gewoon overgenomen. Zodra er balkjes moeten (maar volgens mij pas bij arrestatie) zal ik die foto wel plaatsen.
Geen commentaar op jou hoor!!!
pi_181859880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:41 schreef maily het volgende:

[..]

Geen commentaar op jou hoor!!!
Vatte het ook niet zo op hoor :P
pi_181859888
Dergelijk gedrag kan alleen voortkomen uit een diepgewortelde frustratie en minderwaardigheidscomplexen, waarschijnlijk aangevuld met een laag iq en/of persoonlijkheidsstoornis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181859891
Die rechtse kijkt in ieder geval alsof hij moeite heeft met z'n stoelgang. Logisch dat je dan wat prikkelbaar bent.
  woensdag 12 september 2018 @ 15:42:31 #31
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181859899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Wordt tevens bevestigd door slachtoffer één in haar verhaal.
Moet het nog lezen, sta te koken. :P.
And so is the past
  Spellchecker woensdag 12 september 2018 @ 15:43:37 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181859919
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Moet het nog lezen, sta te koken. :P.
Koel eerst maar even af dan .... heethoofden genoeg in dit topic :P
pi_181859933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:37 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, het is ook een fucking domme slotzin. ''Lokt onze westerse emancipatie het uit dat...?''

Ik vind het onbegrijpelijk dat je na een mishandeling nog zoiets idioots je bek uit krijgt. Je weet zelf ook wel dat Islamitische mannen vrouwen niet op gelijkwaardig niveau behandelen. Als je een hoofdoek had gedragen, was hij je zeker niet te lijf gegaan. Dat gebeurt alleen maar omdat je een blanke kuthoer bent.
Het is niet erg slim om zo af te sluiten maar om daar nou over te vallen en de rest van het verhaal daarmee te bombarderen tot de waan van de dag lijkt me compleet van de pot gerukt.
pi_181859939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dergelijk gedrag kan alleen voortkomen uit een diepgewortelde frustratie en minderwaardigheidscomplexen, waarschijnlijk aangevuld met een laag iq en/of persoonlijkheidsstoornis.
Of gewoon pure haat icm. een zeer kort lontje. Het mag dan misschien racistisch opgevat worden, maar ik zou graag eens een onderzoek willen zien naar het korte lontje van bepaalde groepen. Dit is niet uniek, als ik vroeger en GSM met camera had gehad dan had ik iedere dag wel een nieuwsbericht kunnen plaatsen met allemaal gasten die exact dezelfde uitdrukking en haat in hun ogen hadden zodra ze los gingen op blanke autochtonen. Hopelijk komt deze radicaal er niet vanaf met een simpele taakstraf, maar aan de andere kant is het wel weer goed voor de streedcredit om even te zitten.
  woensdag 12 september 2018 @ 15:44:44 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181859943
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dergelijk gedrag kan alleen voortkomen uit een diepgewortelde frustratie en minderwaardigheidscomplexen, waarschijnlijk aangevuld met een laag iq en/of persoonlijkheidsstoornis.
Ik sluit niet uit dat de lokale Imam dit arme geitje vroeger keihard in zijn poeperdje heeft geneukt. Daarom leeft hij nu misschien zijn frustraties en vernedering uit op onschuldige Nederlandse vrouwen.
  woensdag 12 september 2018 @ 15:45:45 #36
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181859960
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het is niet erg slim om zo af te sluiten maar om daar nou over te vallen en de rest van het verhaal daarmee te bombarderen tot de waan van de dag lijkt me compleet van de pot gerukt.
Is het ook, ik vind het natuurlijk een domme slotzin om een geheel andere reden dan die geitenbepotelaars die op Facebook reageren.
pi_181859990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Is het ook, ik vind het natuurlijk een domme slotzin om een geheel andere reden dan die geitenbepotelaars die op Facebook reageren.
Slotzin lijkt wel een aanval op alle mannen, had ze er nu iets gezet over het niet dragen van een hoofddoek en het gebrek aan respect voor vrouwen in die cultuur dan had ze in ieder geval geen onzin verteld.
pi_181859992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat de lokale Imam dit arme geitje vroeger keihard in zijn poeperdje heeft geneukt.
Kijkt hij daarom zo gepijnigd?
pi_181860025
Tja Marokkanen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181860027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Uiteraard worden alle betrokkenen gezocht. Maar nota bene in het slachtoffer haar rede zegt ze dat die ene jongen zijn vriend probeerde tegen te houden. Lees je de troep die je zelf aanmaakt nu echt niet en is het je dus écht enkel maar te doen om weer over je paradepaardjes te ouwehoeren?
Uiteraard, die ene jongen zal niks gedaan hebben. Maar een meisje een gebroken kaak geslagen? Zal ik je eens vertellen wat ik deed als een vriend van mij een meid een gebroken kaak sloeg? Ik bracht hem netjes naar het politiebureau, daarom zou ik er ook niet van staan te kijken dat deze jongen zijn vriend wegtrok op het moment dat de camera in beeld kwam. Hij draait immers zelf ook zijn hoofd weg, we weten toch inmiddels wel dat zulke gastje niet graag op de foto gaan. En zich bekommeren om een slachtoffer zit er ook niet in.

Hij mag dan niet geslagen hebben, maar geholpen heeft hij ook niet, ja zijn vriend om te ontkomen.
  woensdag 12 september 2018 @ 15:50:52 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181860049
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Uiteraard, die ene jongen zal niks gedaan hebben. Maar een meisje een gebroken kaak geslagen? Zal ik je eens vertellen wat ik deed als een vriend van mij een meid een gebroken kaak sloeg? Ik bracht hem netjes naar het politiebureau, daarom zou ik er ook niet van staan te kijken dat deze jongen zijn vriend wegtrok op het moment dat de camera in beeld kwam. Hij draait immers zelf ook zijn hoofd weg, we weten toch inmiddels wel dat zulke gastje niet graag op de foto gaan. En zich bekommeren om een slachtoffer zit er ook niet in.

Hij mag dan niet geslagen hebben, maar geholpen heeft hij ook niet, ja zijn vriend om te ontkomen.
ok man, je vreemdelingenhaat spat er weer vanaf. Doei.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181860109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:50 schreef Dven het volgende:

[..]

ok man, je vreemdelingenhaat spat er weer vanaf. Doei.
Is geen vreemdelingenhaat lijkt me. Hij hanteert dezelfde standaard voor blanken mocht dit gebeuren.
pi_181860114
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:50 schreef Dven het volgende:

[..]

ok man, je vreemdelingenhaat spat er weer vanaf. Doei.
Ik benoem hem als "jongen", is dat ook al vreemdelingenhaat? Ik denk gewoon hoe ik zou reageren, allereerst kreeg die vriend van mij al een tik zodra hij een vrouw van een fiets trapt, slaat hij daarna een meisje een gebroken kaak dan had hij zelf de stoeptegels gekust. Daarna had ik gewacht op de politie, en dan boeit het mij niet als die vriend blank, donker of lichtgetint is, het gaat om het principe en een bepaald fatsoen waarmee ik ben opgevoed. Met zulke gasten zou ik nog niet eens willen omgaan.

Die gast heeft niks anders gedaan dan zijn "vriend" verwijderen van het plaats delict op het moment dat er foto's gemaakt werden. Kijk die foto rechtsonder, hij houd zijn vriend tegen maar kijkt volledig de andere kant op, waarom is dat denk je? Even kijken of wat leuks in de etalage ligt?
  woensdag 12 september 2018 @ 15:55:14 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181860155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is geen vreemdelingenhaat lijkt me. Hij hanteert dezelfde standaard voor blanken mocht dit gebeuren.
Meisje geeft aan dat een jongen zijn vriend tevergeefs tegen probeert te houden. Vraagt nadien aan omstanders om foto's te maken. Meneer speelt zijn vermoeiende act weer. 'ik sta er niet van te kijken dat deze jongen zijn vriend wegtrekt omdat camera in beeld komt, draait zelf z'n hoofd weg, blabla'

Nee. Zou hij absoluut niet hebben gezegd indien dader roomblank was. Dat weet je zelf ook heus wel :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181860167
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Of gewoon pure haat icm. een zeer kort lontje. Het mag dan misschien racistisch opgevat worden, maar ik zou graag eens een onderzoek willen zien naar het korte lontje van bepaalde groepen. Dit is niet uniek, als ik vroeger en GSM met camera had gehad dan had ik iedere dag wel een nieuwsbericht kunnen plaatsen met allemaal gasten die exact dezelfde uitdrukking en haat in hun ogen hadden zodra ze los gingen op blanke autochtonen. Hopelijk komt deze radicaal er niet vanaf met een simpele taakstraf, maar aan de andere kant is het wel weer goed voor de streedcredit om even te zitten.
Ik denk eigenlijk dat die haat dan weer voortkomt uit een diepgewortelde frustratie.

Ga maar na, je word opgevoed met het idee dat je superieur bent aan de ongelovige varkens en kafirs. Dat geloof je aanvankelijk maar dan ga je puberen en merk je de verschillen in klasse. Dan merk je opeens dat jouw “superieure” groep onderaan de maatschappelijke ladder staat, en dat het ongelovige varken dat een straat verderop woont alweer een nieuwe auto heeft. Dat diens kinderen op nieuwe fietsen rijden terwijl jij nooit een fiets hebt gehad of een oud barrel. Etc etc. Dat gaat in je hoofd voor kortsluiting zorgen wat zich bij deze lui vertaalt in haat tegen iedereen die heeft wat zij willen maar niet hebben:

- Geld
- Status
- Aanzien
- Etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 12 september 2018 @ 15:56:03 #46
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181860180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:43 schreef maily het volgende:

[..]

Koel eerst maar even af dan .... heethoofden genoeg in dit topic :P
Noem je mij nou een heethoofd?! :(.
And so is the past
  woensdag 12 september 2018 @ 15:57:56 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181860223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik benoem hem als "jongen", is dat ook al vreemdelingenhaat? Ik denk gewoon hoe ik zou reageren, allereerst kreeg die vriend van mij al een tik zodra hij een vrouw van een fiets trapt, slaat hij daarna een meisje een gebroken kaak dan had hij zelf de stoeptegels gekust. Daarna had ik gewacht op de politie, en dan boeit het mij niet als die vriend blank, donker of lichtgetint is, het gaat om het principe en een bepaald fatsoen waarmee ik ben opgevoed. Met zulke gasten zou ik nog niet eens willen omgaan.

Die gast heeft niks anders gedaan dan zijn "vriend" verwijderen van het plaats delict op het moment dat er foto's gemaakt werden. Kijk die foto rechtsonder, hij houd zijn vriend tegen maar kijkt volledig de andere kant op, waarom is dat denk je? Even kijken of wat leuks in de etalage ligt?
ok, man, we weten hetm jij bent een adonis, een vikingheld en een absolute alpha. Niet iedereen is daarentegen zo'n geweldige en oersterke vent als dat jij bent en heeft dan ook nog de durf om een volledig doorgedraaid persoon stoeptegels te laten kussen.

Dit is inderdaad overduidelijk weer een complot tegen de goudeerlijke en hardwerkende heteroseksuele witte man.

Doei

:O
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 12 september 2018 @ 16:00:46 #48
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_181860286
Wat een verrijking ook deze exotische exemplaren, heerlijk. Ze zijn allemaal welkom w/
Vervelende stoepboer!
pi_181860339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef Dven het volgende:

[..]

ok, man, we weten hetm jij bent een adonis, een vikingheld en een absolute alpha. Niet iedereen is daarentegen zo'n geweldige en oersterke vent als dat jij bent en heeft dan ook nog de durf om een volledig doorgedraaid persoon stoeptegels te laten kussen.

Dit is inderdaad overduidelijk weer een complot tegen de goudeerlijke en hardwerkende heteroseksuele witte man.

Doei

:O
Je draait door Dven, je begint wat in de leegte te bazelen. Jammer.

Eigenlijk doe ik niets anders dan een aanname, en toevallig zie je die aannames terugkomen in veel facebook reacties gerelateerd aan dit incident, maar daar zie ik jou niet over vallen.

Daarbij reageer ik niet anders bij roomblanke jongens, ik heb vrienden in alle soorten en maten, en allemaal krijgen ze dezelfde behandeling. En ja, ik ben nogal groot en breed, komt uit een achterbuurt, jaren vechtsport gedaan dus ja ik durf iemand een stoeptegel te laten kussen in zo'n geval. Dat maakt mij geen alpha mannetje of vikingheld, om mij "agressief" te krijgen moet je heel wat voor doen, maar vrouwen zo bejegenen of andere zwakke mensen staat in de top 3, en dan boeit het mij niets wie of wat je bent het hoort gewoon niet. Komt er natuurlijk nog bij dat dit geen uniek geval is, en ook daar heb ik al flink wat ervaring mee gehad.
pi_181860352
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Meisje geeft aan dat een jongen zijn vriend tevergeefs tegen probeert te houden. Vraagt nadien aan omstanders om foto's te maken. Meneer speelt zijn vermoeiende act weer. 'ik sta er niet van te kijken dat deze jongen zijn vriend wegtrekt omdat camera in beeld komt, draait zelf z'n hoofd weg, blabla'

Nee. Zou hij absoluut niet hebben gezegd indien dader roomblank was. Dat weet je zelf ook heus wel :P
Ik lees dergelijke berichten anders niet zo vaak waarin de daders roomblank zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')