abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 september 2018 @ 13:53:45 #101
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181858068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Als ik geen tussendoortjes et val ik ook in slaap.. Ik heb er behoefte aan om mn bloedsuiker spiegel iets constanter te houden..

Ik ben er wel van overtuigd dat afvallen en/of gezond eten bij iedereen anders gaat.
Dat is ook zo. Gewoon zo normaal mogelijk blijven doen. Voor de 1 betekend dat wel tussendoortjes en de ander weer niet.
Ik heb ook liever wel tussendoortjes, anders word ik heel slapjes.
pi_181858128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:50 schreef Barreltje het volgende:

Ik ben er wel van overtuigd dat afvallen en/of gezond eten bij iedereen anders gaat.
Dat dus :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181858151
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:53 schreef gcjoel het volgende:

Dat is ook zo. Gewoon zo normaal mogelijk blijven doen. Voor de 1 betekend dat wel tussendoortjes en de ander weer niet.
Ik heb ook liever wel tussendoortjes, anders word ik heel slapjes.
Gewoon doen wat bij je past inderdaad :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181858158
En ik denk ook dat het afhangt van wat je gewend bent. Vroeger at ik wel rond 10 uur iets, maar ergens ben ik gestopt dat te doen en toen heb ik een tijdje wel zin in een tussendoortje rond 10 gehad, maar daarna ging dat weg.
pi_181858240
Ik merk wel een enorm verschil tussen werken op t werk of thuiswerken.
Bij werken op t werk is het moeiteloos vol te houden om alleen ontbijt, lunch en avondeten te doen.

Thuiswerkend is er continue zoveel voor handen dat ik echt mijn best moet doen alleen ontbijt, lunch en avondeten te nuttigen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181858270
Zo, dat was weer het wekelijkse half uur geitjes aaien en rare kippen kijken.

Over kipjes gesproken, Anthraxx, hoe gaat het met ze? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181858307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:03 schreef minilot het volgende:
Zo, dat was weer het wekelijkse half uur geitjes aaien en rare kippen kijken.

Over kipjes gesproken, Anthraxx, hoe gaat het met ze? :)
Ik zal mn varkje eens op gaan halen en dan ook eens zo'n soort activiteit ontplooien. Nog geen idee waar we naar gaan kijken alleen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181858358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Qwea _O-
Ooooohja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181858373
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kom er ook nog niet op. Ik weet wel dat ik haal wel eens een ongeleid projectiel heb genoemd en dat heeft ze nog een tijdje in haar sig gehad.

Zoet of hartig? Hartig ken ik een recept met bladerdeeg, feta en verse tijm. Verrassend lekker, de wat onbestemde smaak van pompoen met het zoute van de feta.

https://www.verseoogst.nl/recepten/pompoentaart-met-uien-en-feta
Hartig klinkt wel goed, dol op feta.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181858427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:01 schreef fietsie het volgende:
Ik merk wel een enorm verschil tussen werken op t werk of thuiswerken.
Bij werken op t werk is het moeiteloos vol te houden om alleen ontbijt, lunch en avondeten te doen.

Thuiswerkend is er continue zoveel voor handen dat ik echt mijn best moet doen alleen ontbijt, lunch en avondeten te nuttigen.
Precies andersom hier. Thuis ben ik vaak zo hard bezig dat ik geen tijd heb om tussendoor aan eten te denken. Op werk zo vaak verveling in een of ander gesprek of vergadering dat ik wil snaaien snaaien snaaien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 12 september 2018 @ 14:14:06 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181858497
+1 op Vanyel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181858510
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Precies andersom hier. Thuis ben ik vaak zo hard bezig dat ik geen tijd heb om tussendoor aan eten te denken. Op werk zo vaak verveling in een of ander gesprek of vergadering dat ik wil snaaien snaaien snaaien.
Op t werk zou ik daarvoor eerst naar andere kant van het gebouw moeten, die vijf minuten wandelen is een groot genoeg zijnde hindernis :P

(Er valt niets te snaaien in het gebouw en zelf meenemen is jezelf voeren natuurlijk)

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 12-09-2018 14:20:29 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181858738
Niet meenemen=zooi kopen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 12 september 2018 @ 14:53:30 #114
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_181859120
Ontbijten deed ik vroeger nooit, en dan zat ik om half elf aan de vette meuk. Daarna tussen de middag buiten de deur eten, en dan natuurlijk niet salada en gegrilde vis, maar paella en gehaktballen in vette saus. Toen ben ik gaan ontbijten en ben ik zelf m'n lunch mee gaan nemen. Toen was er zo 6 kg af zonder verdere aanpassingen.

Ik ben nu al een jaar of 15 tussen de 76 en 78kg. Nu met de midlife crisis :') zou ik er wel een par vanaf willen, maar ja je moet ook leven. B:)B
Siesta & Fiesta!
pi_181859237
Vroeger ontbeet en tussendoorde ik ook nooit en dat ging prima. Sinds ik een schildklierziekte heb ga ik me echt beroerd voelen als ik niet elke twee uur iets eet. Dat heb ik ook als ik drie enorme maaltijden eet dus dat probeer ik te vermijden. Ik heb altijd een reep ofzo in mijn tas zitten voor als ik verkeerd heb gepland.
Spoilers!
pi_181859346
LIF/Dieetlijstje dan maar, omdat dit de dependance is. 8-)

O: Rozijnenboterham met veel camembert erop, halve spinazieomelet met mayo en sriracha, drie kleine groene pruimen, 2x koffie met slagroom, paar glazen water
T: Twee sinaschocoladedingesen bij mijn broertje thuis, koffie met suiker en een stuk boterkoek bij de kinderboerderij
B: Vier km gelopen in miezerregen
D: Ovengebakken perziken met geitenkaas, agavesiroop, zwarte peper en pistachenootjes. Tevens snijbietsalade met romige kruidendressing, bruin stokbrood met zoute boter, speciaalbiertje (Kompaan Bloedbroeder Barrel Aged), water.
T. Mogelijk vanavond nog een whisky bij de eerste aflevering van de nieuwe Danny Boyle-serie Trust op de BBC O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 12-09-2018 15:19:45 ]
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 12 september 2018 @ 15:13:06 #117
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_181859399
Ik zou denk ik snel een paar kilo kwijt zijn als ik 's avonds een bord eten zou maken ipv alles op tafel te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_181859728
Zo. Morgen ff met een penseel rondlopen en niemand die nog kan zien dat het stucwerk los heeft gelaten *O*
pi_181859741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Morgen ff met een penseel rondlopen en niemand die nog kan zien dat het stucwerk los heeft gelaten *O*
Foto als bewijs! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 15:35:57 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181859779
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef gcjoel het volgende:
mijn gewicht is een stijgende lijn naar boven :')
Exponentieel of volgens een wortel functie?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 12 september 2018 @ 15:40:29 #121
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181859865
Mijn :') lijstje van vandaag..

O:2 stukjes stokbrood, 1 stuk Franse kaas, 1 plakje rosette en yoghurt met muesli
T: 2 pain au chocolat, 2 stukjes wrap
L: device van vis met quinoa + kip met aardappel & champignons + taste dat ik
T: madeleines
D: stokbrood met iets

8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 12 september 2018 @ 15:42:08 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181859890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Exponentieel of volgens een wortel functie?
Ik ben niet zo goed in wiskunde maar over niet al te lange tijd is er een gcjoel²
  woensdag 12 september 2018 @ 15:43:59 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181859926
oeh lijstjes! nostalgie O+

O: havermout, magere melk, 1/2 schep whey, vruchtenhagel
T: evergreen
L: 4x volkoren cracker, sandwichspread, hummus, kaas, pindakaas met hagelslag
T: wortels, banaan, gekookt ei
D: aardappeltjes, spruitjes, vega burger
T: stukje chocolade
pi_181860147
Lijstjes O+ ik vind dat dus echt geinig om te lezen. Geen Topicstraat vol, dat niet. Maar nu zie ik ineens de combi camembert/rozijnenbrood staan, waarvan ik vermoed dat het lekker is :9

O: brinta
L: 2 boterhammen met tonijn in rode saus, 1 boterham met bebogeen :')
T: koekje
T: kaneelrolletje
T: minimarsje (zo'n celebration-ding)
T: waarschijnlijk nog minstens twee van die mini-dingen
D: curry met bloemkool, wortel, erwten, gele rijst.. weet nog niet precies hoe ik 't in elkaar ga flanzen.

cul-gewijs behoorlijk saai. Maar bij afvallen hoort ook wat meer 'gewoon'/saai eten. En weinig tijd voor een leukere lunch, helaas.
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 15:57:26 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181860209
Nou vooruit. Ook eens een lijstje.

O: Volle kwark, met muesli en vanillevla
T: Appel
L: Tosti Kaas/Ossenworst
T: Meloen en wat ander fruit wat voor mijn neus werd gezet.
D: Biefstukje, Aziatische groentemix

:+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')