abonnement Unibet Coolblue
pi_181849374


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
Lambo of Rekt
pi_181849387
Rustaaaagh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:30:05 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181849398
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

2020
duurt lang
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:31:34 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181849423
Zit wel te twijfelen. Wil misschien solliciteren op een nieuwe baan, maar als we in 2020 moen gaan hoef ik niet meer te werken. Dan heeft het weinig zin om nu die stap te maken en alles en iedereen weer te leren kennen in het bedrijf.
pi_181849424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

duurt lang
Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekening
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:32:32 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181849441
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekening
Momenteel is de rente op mijn spaarrekening hoger.
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:35:43 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181849504
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nog steeds sneller dan de rente op je spaarrekening
Is dit jouw favoriete song trouwens?

pi_181850646
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef leolinedance het volgende:
Zit wel te twijfelen. Wil misschien solliciteren op een nieuwe baan, maar als we in 2020 moen gaan hoef ik niet meer te werken. Dan heeft het weinig zin om nu die stap te maken en alles en iedereen weer te leren kennen in het bedrijf.
12USDEOY.
Lambo of Rekt
  woensdag 12 september 2018 @ 01:31:50 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181850907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12USDEOY.
pcies
pi_181851087
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:31 schreef leolinedance het volgende:
Zit wel te twijfelen. Wil misschien solliciteren op een nieuwe baan, maar als we in 2020 moen gaan hoef ik niet meer te werken. Dan heeft het weinig zin om nu die stap te maken en alles en iedereen weer te leren kennen in het bedrijf.
Rentenieren is best vermoeiend ook.
  woensdag 12 september 2018 @ 07:47:38 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_181852509
Eerst maar weer een bullmarket krijgen. VET weer onder de 200 sats, MC van 189 miljard en BTC dominance naar 57,4%.

Alts bloeden dood :(
pi_181852533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef Blik het volgende:
Eerst maar weer een bullmarket krijgen. VET weer onder de 200 sats, MC van 189 miljard en BTC dominance naar 57,4%.

Alts bloeden dood :(
Eerst maar eens naar 0-punt.
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 08:32:14 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181852864
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef Blik het volgende:
Eerst maar weer een bullmarket krijgen. VET weer onder de 200 sats, MC van 189 miljard en BTC dominance naar 57,4%.

Alts bloeden dood :(
Denken dat er nog een bullmarket komt :')

We zakken gewoon gestaag door *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181852881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Denken dat er nog een bullmarket komt :')

We zakken gewoon gestaag door *O*
jep, WE GAAN ERAAN.

het is OVER MET BITCOIN.

finished, DONE.
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 08:52:00 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181853049
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jep, WE GAAN ERAAN.

het is OVER MET BITCOIN.

finished, DONE.
Dat niet, maar we zakken nog veel, veel verder. Ik denk dat ik mijn voorspelling van 75 miljard in december moet bij gaan stellen. Maar ik wacht nog even een maandje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181853097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat niet, maar we zakken nog veel, veel verder. Ik denk dat ik mijn voorspelling van 75 miljard in december moet bij gaan stellen. Maar ik wacht nog even een maandje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!


galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24 Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet
Lambo of Rekt
pi_181853374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!


galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24 Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet
Duidelijk massive bounce incoming dus! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181853390
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Duidelijk massive bounce incoming dus! _O_
Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.
Lambo of Rekt
pi_181853420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.
Het zal van de leningen moeten komen ja. Na al die fantastische inkoopmomentjes van de afgelopen 9 maanden is de fiat wel op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181853434
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal van de leningen moeten komen ja. Na al die fantastische inkoopmomentjes van de afgelopen 9 maanden is de fiat wel op.
Verpand je inboedel, en koop terug zodra we 3x zijn !
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 09:24:25 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181853440
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, 100% zeker dit, sluit leningen af.
:').
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181853511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We gaan terug naar 3K.... msischien WEL NAAR 1200~!! IN 2014 DUURDE HET OOK LANG!

galaxybtc twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 22:49:24 Biggest decline in altcoin marketcap was in 2014 -86% with a total duration of 266 days before a massive bounce.Today we are sitting at a decline of -85% in 252 days. #2weeks https://t.co/TD6bs1lM1c reageer retweet

Er kan ook helemaal geen massive bounce komen.

Nog altijd bijna elke dag buikpijn van, but he thats life! Kan het geld missen, maar liever niet.
pi_181853564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er kan ook helemaal geen massive bounce komen.

Nog altijd bijna elke dag buikpijn van, but he thats life! Kan het geld missen, maar liever niet.
Okee, dit is nieuw voor mij. :7
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 09:56:26 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181853887
Moen Soen?
pi_181853889
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Okee, dit is nieuw voor mij. :7
Yhea but it sucks ass en elke dag zuigt het meer kont.
  woensdag 12 september 2018 @ 10:02:08 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181853951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er kan ook helemaal geen massive bounce komen.

Nog altijd bijna elke dag buikpijn van, but he thats life! Kan het geld missen, maar liever niet.
Als je er iedere dag buikpijn van hebt is je positie te groot. Wil je dit jaren volhouden? Neem niet meer risico als je mentaal aankunt!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181854016
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je er iedere dag buikpijn van hebt is je positie te groot. Wil je dit jaren volhouden? Neem niet meer risico als je mentaal aankunt!
Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.

Ik sta dus niet op verlies, maar ik had zo veel kunnen hebben. Daar heb ik vaak nog buikpijn van, eigen domme fout, ik was verblind door het succes toen. Begin dit jaar was mijn positie dus inderdaad te groot, nu niet meer...
pi_181854040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.

Ik sta dus niet op verlies, maar ik had zo veel kunnen hebben. Daar heb ik vaak nog buikpijn van, eigen domme fout, ik was verblind door het succes toen.
Het enige is hodl, er kunnen geen zulke extreme pieken bestaan als afgelopen december, zonder dalen als dit. Yin Yang.

Ik zit in dezelfde positie als jij, maar ik kan er vrij goed tegen.
Lambo of Rekt
pi_181854063
Maar als je echt fysiek ongemak ondervindt van je crypto bezit zou ik er heel snel mee stoppen.

Neemt niet weg dat ik ook baal niet slimmer te hebben gehandelt hoor, maar ja das achteraf de koe in de kont kijken.
pi_181854069
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het enige is hodl, er kunnen geen zulke extreme pieken bestaan als afgelopen december, zonder dalen als dit. Yin Yang.

Ik zit in dezelfde positie als jij, maar ik kan er vrij goed tegen.
*;

Ik moet mij elke keer nog vermannen, kan er slecht tegen maar door de tijd heen slijt het een beetje. 2018 zou het jaar van de mainstream worden en het "echte" geld, ik wist dat er een hype gaande was, maar doordat het eventueel mainstream zou worden had ik niet gedacht dat er ooit nog 80 a 90% naar beneden gegaan zou worden. Stupid me |:(
pi_181854094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:11 schreef Apekoek het volgende:

[..]

*;

Ik moet mij elke keer nog vermannen, kan er slecht tegen maar door de tijd heen slijt het een beetje. 2018 zou het jaar van de mainstream worden en het "echte" geld, ik wist dat er een hype gaande was, maar doordat het eventueel mainstream zou worden had ik niet gedacht dat er ooit nog 80 a 90% naar beneden gegaan zou worden. Stupid me |:(
Ja ik ook,... maargoed, hodl till rekt men. dont give up, dont give in.
Lambo of Rekt
pi_181854114
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:10 schreef KappenBakken het volgende:
Maar als je echt fysiek ongemak ondervindt van je crypto bezit zou ik er heel snel mee stoppen.

Neemt niet weg dat ik ook baal niet slimmer te hebben gehandelt hoor, maar ja das achteraf de koe in de kont kijken.
Tja en dat is het moeilijke eraan. Als ik het nu naar m'n bank trek, heb ik inleg plus een paar extra duiten terug. Maar mijn lichamelijke ongemakken zouden weer hard toenemen wanneer crypto in een keer weer "booming" is! Je snapt wel wat ik bedoel, dan is het helemaal van had ik maar zus en zo :') :{
pi_181854130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja en dat is het moeilijke eraan. Als ik het nu naar m'n bank trek, heb ik inleg plus een paar extra duiten terug. Maar mijn lichamelijke ongemakken zouden weer hard toenemen wanneer crypto in een keer weer "booming" is! Je snapt wel wat ik bedoel, dan is het helemaal van had ik maar zus en zo :') :{
Ja, misschien moet je t gewoon als verloren geld beschouwen, en je er niet meer mee bezig houden ofzo? Hoewel dat ook lastig is.
Lambo of Rekt
pi_181854136
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik ook,... maargoed, hodl till rekt men. dont give up, dont give in.
Wat je zegt, mijn beslissing heeft daarom ook altijd vastgestaan sinds deze parabolische crash. Hodl tot nul of de andere kant op. Enige wat nog een beetje rust geeft, die beslissing...
pi_181854183
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat je zegt, mijn beslissing heeft daarom ook altijd vastgestaan sinds deze parabolische crash. Hodl tot nul of de andere kant op. Enige wat nog een beetje rust geeft, die beslissing...
We gaan samen lambo of rekt :7
Lambo of Rekt
pi_181854197
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We gaan samen lambo of rekt :7
*O* :7 8-) fijn!
pi_181854370
Maar ja, 1 doge blijft 1 doge.
pi_181854418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:35 schreef KappenBakken het volgende:
Maar ja, 1 doge blijft 1 doge.
Deze bazenmunt is gewoon op CMC shitcoin VET voorbij. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181854428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deze bazenmunt is gewoon op CMC shitcoin VET voorbij. *O*
Staat nu het dichtstbij ATH van alle crypto's in de top 100 :P

"Maar" op -60%
  woensdag 12 september 2018 @ 10:43:17 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ben net als veel hodlers niets wezen uit cashen begin dit jaar. Mijn grootste financiele fout die ik ooit heb gemaakt. Had 20 x mijn inzet, en zit nu nog op 2 x a 1,5 x. Nu kan ik er niets meer aan doen, maar baal er nog wel elke dag van.

Ik sta dus niet op verlies, maar ik had zo veel kunnen hebben. Daar heb ik vaak nog buikpijn van, eigen domme fout, ik was verblind door het succes toen. Begin dit jaar was mijn positie dus inderdaad te groot, nu niet meer...
Dan moet je dit verlies gewoon accepteren, of in ieder geval je misgelopen winst. Blijven piekeren schiet je niks mee op. Wat heb je verloren (ordegrootte) 10K? 100K, 500K?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181854471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Staat nu het dichtstbij ATH van alle crypto's in de top 100 :P

"Maar" op -60%
The Doge is strong _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181854551
Als we nu door de 5800 gaan is het echt over voor alts.
pi_181854556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:51 schreef Piva het volgende:
Als we nu door de 5800 gaan is het echt over voor alts.
"is het echt over" _O-

Het is al over, we zijn kapot :D
Lambo of Rekt
pi_181854596
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 10:56:45 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854615
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen :P
Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lullig :P Of zit ik fout? Twijfel nu..
pi_181854624
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

"is het echt over" _O-

Het is al over, we zijn kapot :D
Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181854635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lullig :P Of zit ik fout? Twijfel nu..
Is volgend jaar idd
pi_181854637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen :P
EOY rally :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 10:57:49 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854640
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.
Als die nog niet dood zijn na 8 maanden bear mogen ze er in blijven hoor :P
pi_181854644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lullig :P Of zit ik fout? Twijfel nu..
Oh ja. Als ex-fiscalist moet ik me nu wel even gaan schamen :@
  woensdag 12 september 2018 @ 10:58:49 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef KappenBakken het volgende:
Stiekem wel spijtig voor lui die 1 januari in box 3 de hele handel voor de huidige waardering hebben moeten invullen :P
Een verlies van 100;000 euro of minder is nog wel te overzien. Ja, jammer, maar het is ook een bedrag dat iemand met een normaal inkomen nog als vermogen kan verwerven binnen een aantal jaren.
De mensen die op hun 25-ste over 250.000 euro of meer beschikten en nu nog maar een fractie daarvan, die kunnen zich wel de haren uit het hoofd trekken. Die hadden een prachtig huis kunnen kopen tegen hele lage maandlasten en zo een heel gemakkelijk leven kunnen hebben. Mooi wonen en maar 4 dagen hoeven te werken om het te bekostigen.

Heb ik ook letterlijk zo gezegd eind 17/ begin 18. Unieke, eenmalige kans om nu te cashen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 10:59:05 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Is volgend jaar idd
Bestaat daar iets voor qua regels ofzo? Het is echt behoorlijk lullig als je straks bijvoorbeeld ¤50.000 aan crypto moet opgeven, terwijl het ondertussen nog maar ¤5000 waard is. Niet in verdiept aangezien ik niet zulke bedragen er in heb zitten, maar wil alles wel netjes opgeven om gezeik te voorkomen mocht er een keer iets m00ns00n gaan.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:01:37 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bestaat daar iets voor qua regels ofzo? Het is echt behoorlijk lullig als je straks bijvoorbeeld ¤50.000 aan crypto moet opgeven, terwijl het ondertussen nog maar ¤5000 waard is. Niet in verdiept aangezien ik niet zulke bedragen er in heb zitten, maar wil alles wel netjes opgeven om gezeik te voorkomen mocht er een keer iets m00ns00n gaan.
Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181854704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:
en zo een heel gemakkelijk leven kunnen hebben.
Haha het verband geld hebben staat gelijk een aan gemakkelijk leven ben ik het echt volledig mee oneens. Maar dat is een andere discussie misschien.

Los daarvan zijn er in de hele crypto historie natuurlijk een aantal "unieke eenmalige kansen" geweest.
pi_181854711
pi_181854720
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee joh, dit is allemaal pas het begin, lekker weak hands en scams eruit schudden toch.
I see what you did there :D
Lambo of Rekt
pi_181854732
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.
Ja hier doelde ik eigenlijk op. En als je "assets" -90% staan kan dat echt wel pijnlijk zijn.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:04:08 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854735
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Haha het verband geld hebben staat gelijk een aan gemakkelijk leven ben ik het echt volledig mee oneens. Maar dat is een andere discussie misschien.

Los daarvan zijn er in de hele crypto historie natuurlijk een aantal "unieke eenmalige kansen" geweest.
Ja, maar die kansen komen niet meer terug. Het sprookje is wel voorbij.

Ik denk wel dat je met 250K op jonge leeftijd een enorme voorsprong hebt. Je koopt voor 400K een huis met 150K hypotheek. Woon je prima en heb je hele lage lasten. Jij bent al klaar met aflossen als je vrienden nog moeten kopen. Als je daar verstandig mee omgaat heb je in ieder geval geen geldzorgen meer!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:04:34 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een verlies van 100;000 euro of minder is nog wel te overzien. Ja, jammer, maar het is ook een bedrag dat iemand met een normaal inkomen nog als vermogen kan verwerven binnen een aantal jaren.
De mensen die op hun 25-ste over 250.000 euro of meer beschikten en nu nog maar een fractie daarvan, die kunnen zich wel de haren uit het hoofd trekken. Die hadden een prachtig huis kunnen kopen tegen hele lage maandlasten en zo een heel gemakkelijk leven kunnen hebben. Mooi wonen en maar 4 dagen hoeven te werken om het te bekostigen.

Heb ik ook letterlijk zo gezegd eind 17/ begin 18. Unieke, eenmalige kans om nu te cashen.
Ik ben heel blij dat ik er toen nog niet in zat, want ik was er denk ik ook niet uitgestapt denk ik en er nu ook heel veel spijt van gehad. Ik ben begin januari begonnen, maximale wat ik heb bereikt was iets meer dan x5. Toen het terugliep naar x3 heb ik mijn inzet er uit gehaald en nu zit ik op x1.5 maar wel inzet er uit.

Dit is wel meteen een eye opener dat je niet te gierig moet zijn. Ik hodl nu ook minder en trade iets meer en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik niet in de min sta, terwijl ik na de bubbel ben ingestapt, dus best tevreden.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:05:35 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben heel blij dat ik er toen nog niet in zat, want ik was er denk ik ook niet uitgestapt denk ik en er nu ook heel veel spijt van gehad. Ik ben begin januari begonnen, maximale wat ik heb bereikt was iets meer dan x5. Toen het terugliep naar x3 heb ik mijn inzet er uit gehaald en nu zit ik op x1.5 maar wel inzet er uit.

Dit is wel meteen een eye opener dat je niet te gierig moet zijn. Ik hodl nu ook minder en trade iets meer en dat heeft er wel voor gezorgd dat ik niet in de min sta, terwijl ik na de bubbel ben ingestapt, dus best tevreden.
Het gaat vooral ook om de absolute bedragen natuurlijk. Heb je het over 15.000 euro of over 150.000 euro.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:06:51 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854798
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, je betaalt vermogensrendementsheffing. En op een bedrag van 50K is dat nog heel beperkt, maar op bijv 500K kan dat toch rond de 7000 euro zijn. Lullig als dat cryptovermogen straks nog maar 21K waard is. Dan betaal je 33% belasting.
Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.

Nogmaals, ik heb echt niet van dat soort bedragen (I wish), dus niet van toepassing op mij, maar vraag het me af hoe die lui het straks gaan doen.
pi_181854814
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:
Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.

Nee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:08:21 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854820
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nee.
Au :D

Dat is dan echt pijnlijk.
pi_181854825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.

Nogmaals, ik heb echt niet van dat soort bedragen (I wish), dus niet van toepassing op mij, maar vraag het me af hoe die lui het straks gaan doen.
Dan had je die ¤7000 op dat moment moeten cashen, zodat je de vrh sowieso kunt betalen.
pi_181854834
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Au :D

Dat is dan echt pijnlijk.
Ja, dan ben je dubbel rekt ;(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:09:07 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854835
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:08 schreef blackmore het volgende:

[..]

Dan had je die ¤7000 op dat moment moeten cashen, zodat je de vrh sowieso kunt betalen.
Mja, moet je je inderdaad goed bewust van zijn dat je anders in moet leveren op je eigen geld.
pi_181854857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Au :D

Dat is dan echt pijnlijk.
Ja daar doelde ik eigenlijk op met mijn eerste opmerking erover. Los van dat ik er volledig naast zat met de data dan ( :D ) blijft het punt wel, als de markt nu nog een paar maanden zo blijft zullen mensen toch over de aangifte van 2018 de 1-1-18 bedragen op geven. Die zijn nu vaak -90% ofzo.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:12:11 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181854880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik bedoel meer ... nu zou je 1-1-18 bijvoorbeeld ¤500.000 aan crypto hebben gehad waar je vermogen over moet betalen. Tegen de tijd dat je je aangifte moet doen is het misschien nog maar ¤5000 waard. Als je dan ¤7000 vermogen moet betalen over iets wat ondertussen nog maar ¤5000 waard is is het best kut. Ik vroeg me dus af of daar ook weer regels voor zijn om er onderuit te komen.

Nogmaals, ik heb echt niet van dat soort bedragen (I wish), dus niet van toepassing op mij, maar vraag het me af hoe die lui het straks gaan doen.
Ja, het gaat om je vermogen op 31-12. Dus je moet dan 7K betalen. Als je daar zekerheid op wil moet je dat geld dus reserveren!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181854894
Los van crypto is dat hele fictieve rendement natuurlijk zo oneerlijk als de pest.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:17:09 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181854967
Waarom gaat ETH eigenlijk zo freaking hard rekt?
pi_181855128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef Kyran het volgende:
Waarom gaat ETH eigenlijk zo freaking hard rekt?
Tja als ik dat wist had ik alles verkocht en mijn stack verdubbelt :D

Maar denk gewoon gebrek aan roadmap met harde deadlines, ontwikkeling duurt lang, PoW/PoS combi was dit jaar beloofd en uitgesteld, onzekerheid over total supply cap/issuance sowieso en ICO's die hun Ethers verpatsen. ASIC resistance was ook nog een dingetje.

Als je als ICO in Januari 30 miljoen USD opgehaald hebt in Ether heb je nu misschien 3,5 miljoen USD over als je niks verkocht hebt. Ergens zit dan de grens dat je moet verkopen om toch te kunnen ontwikkelen.

Buterin trekt zich ook een beetje terug uit veel discussies wat misschien in een gebrek aan vertrouwen resulteert.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:26:43 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855154
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja als ik dat wist had ik alles verkocht en mijn stack verdubbelt :D

Maar denk gewoon gebrek aan roadmap met harde deadlines, ontwikkeling duurt lang, PoW/PoS combi was dit jaar beloofd en uitgesteld, onzekerheid over total supply cap/issuance sowieso en ICO's die hun Ethers verpatsen. ASIC resistance was ook nog een dingetje.

Als je als ICO in Januari 30 miljoen USD opgehaald hebt in Ether heb je nu misschien 3,5 miljoen USD over als je niks verkocht hebt. Ergens zit dan de grens dat je moet verkopen om toch te kunnen ontwikkelen.

Buterin trekt zich ook een beetje terug uit veel discussies wat misschien in een gebrek aan vertrouwen resulteert.
Als jij het al niet weet :( -O- :R Valt me tegen dit.
pi_181855174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als jij het al niet weet :( -O- :R Valt me tegen dit.
Dit is denk ik een van de betere bearish rapporten voor Ethereum die er is :P

Ik blijf overigens groot Ethereum fan hoor *O* *O* *O*

https://s3.us-east-2.amaz(...)9+Bearish+Thesis.pdf
pi_181855273
Kucoin lists VTHO. lekkermen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 11:39:08 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:33 schreef EggsTC het volgende:
Kucoin lists VTHO. lekkermen.
moooooooooooon

Alvast eilandje besteld
pi_181855715
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

moooooooooooon

Alvast eilandje besteld
Dit doet me denken aan die meme van penthouses in Rotterdam :P
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 11:57:28 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181855740


Haha
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181855772
SEAL gaat echt als de brandweer.....wat een godencoin :D
  woensdag 12 september 2018 @ 11:59:35 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181855790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is volgend jaar toch pas? Nu moest je invullen wat het op 1-1-17 waard was, volgend moet je invullen wat het op 1-1-18 waard was. Best lullig :P Of zit ik fout? Twijfel nu..
Plus het hoogtepunt lag bij mij pas ong 2 weken later, rond m'n verjaardag. Dat was echt 1 januari x4.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181855841
Op telegram zitten ze allemaal te janken waarom [insert-coin] zo hard zakt, per channel dus de betreffende coin van de channel :')
Lambo of Rekt
pi_181855842
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Plus het hoogtepunt lag bij mij pas ong 2 weken later, rond m'n verjaardag. Dat was echt 1 januari x4.
Dat wel, maar toch zal het echt wel dik in de min staan vergeleken met 1 januari.
pi_181855852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:
Op telegram zitten ze allemaal te janken waarom [insert-coin] zo hard zakt, per channel dus de betreffende coin van de channel :')
Hoe is het in de SEAL telegram??
pi_181855859
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoe is het in de SEAL telegram??
Ik ben banned, omdat ik mensen af raadde om de coin te kopen.
Lambo of Rekt
pi_181855874
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:
Op telegram zitten ze allemaal te janken waarom [insert-coin] zo hard zakt, per channel dus de betreffende coin van de channel :')
Hoe kan dit?!? Ik zat toch enkel in bazencoins?!? Ik heb de whitepaper toch gelezen?!? We zouden toch moen gaan?!?!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181855877
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben banned, omdat ik mensen af raadde om de coin te kopen.
Lol.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:04:29 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181855907
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoe is het in de SEAL telegram??
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181855928
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoe is het in de SEAL telegram??
die is opgeheven.....een volume van 240 dollar _O-
  woensdag 12 september 2018 @ 12:07:28 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181855976
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:01 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat wel, maar toch zal het echt wel dik in de min staan vergeleken met 1 januari.
-20%

Maar ik snap sowieso de 'paniek' niet over de vrh. Zoveel is dat nou ook weer niet namelijk.

En van 500k portfolio naar 5k lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Tenzij je Nattekat2 bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 12:08:16 #89
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181855993
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:07 schreef fathank het volgende:

[..]

-20%

Maar ik snap sowieso de 'paniek' niet over de vrh. Zoveel is dat nou ook weer niet namelijk.

En van 500k portfolio naar 5k lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Tenzij je Nattekat2 bent.
_O-
pi_181856001
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:07 schreef fathank het volgende:

[..]

-20%

Maar ik snap sowieso de 'paniek' niet over de vrh. Zoveel is dat nou ook weer niet namelijk.

En van 500k portfolio naar 5k lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Tenzij je Nattekat2 bent.
"Paniek".

Er was niet echt paniek er werd gewoon wat besproken.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:09:22 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181856016
Nu eth niet zo lekker gaat zie hem/haar ook niet meer hea.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 september 2018 @ 12:11:06 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181856051
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

"Paniek".

Er was niet echt paniek er werd gewoon wat besproken.
Het is een terugkerend fenomeen en er wordt regelmatig gedaan alsof je enorme sommen geld moet afdragen over je cryptowinsten . Terwijl bij 100k je ongeveer 1000 piek betaalt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181856053
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:09 schreef fathank het volgende:
Nu eth niet zo lekker gaat zie hem/haar ook niet meer hea.
Ja maar die zagen we aankomen toch, ETH.
Lambo of Rekt
pi_181856059
Arme Nattekat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181856088
SEAL was zo erg dat ze handmatig de tokens verstuurde naar ieder ETH adres... er is niemand daar die een smartcontract daarvoor kon schrijven.
Lambo of Rekt
pi_181856121
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:12 schreef EggsTC het volgende:
SEAL was zo erg dat ze handmatig de tokens verstuurde naar ieder ETH adres... er is niemand daar die een smartcontract daarvoor kon schrijven.
Is dit serieus? _O-
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:14:17 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856127
Hoe is het met Lisk,Waves,Stratis,Cardano,Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jaaaaaaahahahaha) en nog meer van dat soort kornuiten?

Dat zou het toch allemaal wel even gaan doen in 2018?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856148
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Is dit serieus? _O-
Ja, geen joke.

Het was letterlijk om te huilen.. en nu nog, maargoed die ene ETH heb ik al afgeschreven. :7
Lambo of Rekt
pi_181856212
quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met Lisk,Waves,Stratis,Cardano,Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jaaaaaaahahahaha) en nog meer van dat soort kornuiten?

Dat zou het toch allemaal wel even gaan doen in 2018?
Is het lekker, de afgunst? :7
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:18:55 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856238
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is het lekker, de afgunst? :7
Nee, dan had ik wel een andere PI gebruikt, Hans.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856254
quote:
4s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee, dan had ik wel een andere PI gebruikt, Hans.
Oke patrick, maar het is duidelijk waarom die coins het niet doen.... BTC
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:21:10 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oke patrick, maar het is duidelijk waarom die coins het niet doen.... BTC
De de kwaliteit van die producten hangt volledig af van het vraag & aanbod van één digitale munt? Dat klinkt niet echt als een stabiel product dan :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De de kwaliteit van die producten hangt volledig af van het vraag & aanbod van één digitale munt? Dat klinkt niet echt als een stabiel product dan :?
Sterker nog; vrijwel geen enkele coin heeft een product ! hoe vind je die
Lambo of Rekt
pi_181856298
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oke patrick, maar het is duidelijk waarom die coins het niet doen.... BTC
En dat BTC door de plee gaat?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:22:48 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856309
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Sterker nog; vrijwel geen enkele coin heeft een product ! hoe vind je die
Wat doet Ethereum dan de hele dag?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856315
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dat BTC door de plee gaat?
Dat vind ik nog wel meevallen, maar dit hebben we vaker gezien toch... btc down, alts down, btc verder down, alts verder down, btc nog verder down, alts nog verder down, alts rekt, alts rekter dan rekt, btc blijft stabiel, alts nog rekter dan rektrektrekt
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:23:24 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856320
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel meevallen, maar dit hebben we vaker gezien toch... btc down, alts down, btc verder down, alts verder down, btc nog verder down, alts nog verder down, alts rekt, alts rekter dan rekt, btc blijft stabiel, alts nog rekter dan rektrektrekt
Met andere woorden ; Je bent eigenlijk een complete debiel als je hierin stapt?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat doet Ethereum dan de hele dag?
Falende ico's voorzien van een platform.
Lambo of Rekt
pi_181856327
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met andere woorden ; Je bent eigenlijk een complete debiel als je hierin stapt?
Eigenlijk wel.

Zoals ze op RTL Z mooi zeiden over crypto een keer; "Het is niet verboden je geld in de sloot te mikken".
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 12:25:50 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181856354
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181856366
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel meevallen,
Waarde is door 3 gedeeld ongeveer dit jaar, als dat niet door de plee is weet ik niet wat het wel is bradda. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181856369
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarde is door 3 gedeeld ongeveer dit jaar, als dat niet door de plee is weet ik niet wat het wel is bradda. :P
Nouja, ICX is nog veel rekter gegaan dan dat :P

En sea.... nee laat maar :')
Lambo of Rekt
pi_181856865
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, ICX is nog veel rekter gegaan dan dat :P

En sea.... nee laat maar :')
Dat anderen nog slechter presteren wil niet zeggen dat BTC ook gewoon ruk is geweest dit jaar hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181856924
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat anderen nog slechter presteren wil niet zeggen dat BTC ook gewoon ruk is geweest dit jaar hè.
Ja het is ook mooi kut, maarja, zoals ik zeg; bij BTC vind ik het nog meevallen tot nu toe. Die kan nog een stuk lager, veel alts kunnen niet lager want zitten tegen de 0 aan. _O-
Lambo of Rekt
pi_181857432
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja het is ook mooi kut, maarja, zoals ik zeg; bij BTC vind ik het nog meevallen tot nu toe. Die kan nog een stuk lager, veel alts kunnen niet lager want zitten tegen de 0 aan. _O-
Och, je kan tot in de eeuwigheid elke dag 10% verliezen en nooit op 0 uitkomen. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 13:20:24 #116
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181857433
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja het is ook mooi kut, maarja, zoals ik zeg; bij BTC vind ik het nog meevallen tot nu toe. Die kan nog een stuk lager, veel alts kunnen niet lager want zitten tegen de 0 aan. _O-
Lager lager lager! Zit toch alleen in BTC nu :P
  woensdag 12 september 2018 @ 13:32:00 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181857628
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Och, je kan tot in de eeuwigheid elke dag 10% verliezen en nooit op 0 uitkomen. _O_
Optimist :D _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181857661
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Optimist :D _O-
Als je er dan maar genoeg van hebt heb je nog steeds een aardig vermogen. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181858717
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Optimist :D _O-
Wat heeft dit met optimisme te maken? Als iets met een waarde van 100 euro elke dag 10% verliest zal het nooit 0 worden, dit is gewoon wiskunde dikke henk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 september 2018 @ 14:34:24 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181858850
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat heeft dit met optimisme te maken? Als iets met een waarde van 100 euro elke dag 10% verliest zal het nooit 0 worden, dit is gewoon wiskunde dikke henk.
  woensdag 12 september 2018 @ 14:47:53 #121
62913 Blik
The one and Only!
pi_181859047
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deze bazenmunt is gewoon op CMC shitcoin VET voorbij. *O*
De VET-bounce gaat episch zijn!
pi_181859162
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:47 schreef Blik het volgende:

[..]

De VET-bounce gaat episch zijn!
Episch ruk *O*
Vakman pur sang
  woensdag 12 september 2018 @ 15:21:59 #123
62913 Blik
The one and Only!
pi_181859525
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

"is het echt over" _O-

Het is al over, we zijn kapot :D
Sta gewoon nog in de plus op VET hoor, in fiat en in sats (alleen niet bijster veel meer)
  woensdag 12 september 2018 @ 15:32:55 #124
131603 Afwazig
Serious business
pi_181859723
Wie kwam hier een tijd geleden ook al weer verkondigen dat VEN (nu VET) niet kon dumpen want daar hadden ze wat op bedacht?
pi_181859771
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:32 schreef Afwazig het volgende:
Wie kwam hier een tijd geleden ook al weer verkondigen dat VEN (nu VET) niet kon dumpen want daar hadden ze wat op bedacht?
Watte? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181859794
Total marketcap is geloof ik nu ook op laagste punt van het jaar.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181859975
Er kwam hier ook iemand verkondigen dat wanneer VeChain deze maand niet op $0.04 kwam hij teleurgesteld zou zijn...
pi_181860053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Er kwam hier ook iemand verkondigen dat wanneer VeChain deze maand niet op $0.04 kwam hij teleurgesteld zou zijn...
Er was ook iemand die zei dat VeChain niet hoger kon dan 12usdeoy
Lambo of Rekt
pi_181860067
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er was ook iemand die zei dat VeChain niet hoger kon dan 12usdeoy
Die lijkt gelijk te krijgen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860070
Iedereen hier kkhard anaal rekt met hun Universa, Seals, ETH, EOS en alle andere shitcoins zonder werkend product en hun -95% van ATH, en dan afgeven op Vechain _O- jullie hebben het begrepen hoor jongens
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860117
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iedereen hier kkhard anaal rekt met hun Universa, Seals, ETH, EOS en alle andere shitcoins zonder werkend product en hun -95% van ATH, en dan afgeven op Vechain _O- jullie hebben het begrepen hoor jongens
M-m-...mad?

:D
Lambo of Rekt
pi_181860123
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iedereen hier kkhard anaal rekt met hun Universa, Seals, ETH, EOS en alle andere shitcoins zonder werkend product en hun -95% van ATH, en dan afgeven op Vechain _O- jullie hebben het begrepen hoor jongens
kkhard anaal rekt.

Well that escalated quickly :7
pi_181860182
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

M-m-...mad?

:D
Verkoop je coins Eggy, panicsell ze.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860185
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Iedereen hier kkhard anaal rekt met hun Universa, Seals, ETH, EOS en alle andere shitcoins zonder werkend product en hun -95% van ATH, en dan afgeven op Vechain _O- jullie hebben het begrepen hoor jongens
Die VETbois gaan wel kkhard moon dus die lachen daar enkel om.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860206
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die VETbois gaan wel kkhard moon dus die lachen daar enkel om.
Met de huidige Ether prijs kan ik nog maar een hambo'tje betalen :(
pi_181860229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Met de huidige Ether prijs kan ik nog maar een hambo'tje betalen :(
Diepvries hambo's bij de discounter. Geen geld meer voor broodjes, saus of groenten meer hier. ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860248
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die VETbois gaan wel kkhard moon dus die lachen daar enkel om.
Is iig een coin waar een werkend product van is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860249
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Diepvries hambo's bij de discounter. Geen geld meer voor broodjes, saus of groenten meer hier. ;(
Ik denk dat je best wel kunt stellen dat wij "kkhard anaal rekt" zijn.
pi_181860254
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Verkoop je coins Eggy, panicsell ze.
Ze zijn al weg :D
Lambo of Rekt
pi_181860268
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is iig een coin waar een werkend product van is.
wat de fuck is uberhaupt een werkend product? een blockchain die draait of ?
pi_181860275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze zijn al weg :D
Mooi, wil je een doekje om je anus te laten stoppen met bloeden?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860307
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is iig een coin waar een werkend product van is.
Daarom, kkhard lachen toch naar de moon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:00 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

wat de fuck is uberhaupt een werkend product? een blockchain die draait of ?
Een blockchain waar een transacties op komen die hout snijden.
Dus geen cryptokitties, RPG's of andere meuk die alleen maar transacties voor niks genereren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860338
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daarom, kkhard lachen toch naar de moon!
Beter dan in de zoveelste whitepaper van een oplichtersbende a la Universa of SEAL trappen _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 12 september 2018 @ 16:02:30 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_181860340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Er kwam hier ook iemand verkondigen dat wanneer VeChain deze maand niet op $0.04 kwam hij teleurgesteld zou zijn...
Yep, that’s me.
pi_181860349
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er was ook iemand die zei dat VeChain niet hoger kon dan 12usdeoy
Een slimme man blijkbaar, we zijn er een eind vandaan
pi_181860350
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een blockchain waar een transacties op komen die hout snijden.
Dus geen cryptokitties, RPG's of andere meuk die alleen maar transacties voor niks genereren.
Dan kan je beter meten naar tx fees die betaald worden. Dat zijn mensen die bereid zijn daadwerkelijk te spenderen om transacties te laten plaatsvinden en dus is er value.

Jij bepaald niet wat een transacatie is die "hout snijdt".
pi_181860399
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan kan je beter meten naar tx fees die betaald worden. Dat zijn mensen die bereid zijn daadwerkelijk te spenderen om transacties te laten plaatsvinden en dus is er value.

Jij bepaald niet wat een transacatie is die "hout snijdt".
Wat zegt een TX fee dan precies?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:02 schreef Blik het volgende:

[..]

Yep, that’s me.
Hoe is dat nou? We mogen blij zijn als we vandaag afsluiten boven de ¤0.01
pi_181860407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:02 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan kan je beter meten naar tx fees die betaald worden. Dat zijn mensen die bereid zijn daadwerkelijk te spenderen om transacties te laten plaatsvinden en dus is er value.

Jij bepaald niet wat een transacatie is die "hout snijdt".
Jawel, Dropje bepaalt dat.

Hij bepaalt ook wanneer je wel of geen winst hebt. Zolang je niet verkoopt kan je niet verliezen. En je kan beter rekt gaan met VET dan met andere coins. Het ene rekt is het andere niet hè.

Zoveel wijsheden uit deze man. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860429
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jawel, Dropje bepaalt dat.

Hij bepaalt ook wanneer je wel of geen winst hebt. Zolang je niet verkoopt kan je niet verliezen. En je kan beter rekt gaan met VET dan met andere coins. Het ene rekt is het andere niet hè.

Zoveel wijsheden uit deze man. _O_
In welke shitcoin zat jij ook alweer?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860434
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat zegt een TX fee dan precies?
Dat iemand bereid is Y te betalen voor transactie X.
pi_181860499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat iemand bereid is Y te betalen voor transactie X.
Doe me dan maar liever een transactie die Y oplevert voor bedrijf or organisatie X, ongeacht bedrag Z wat ermee gemoeid is om dat voor elkaar te krijgen, ook wel de Business Case achter die transactie genoemd. Is mij vele malen meer waard en is vele malen meer interessant.

Maar ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860519
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

In welke shitcoin zat jij ook alweer?
Allemaal man. Risico spreiden toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181860536
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Doe me dan maar liever een transactie die Y oplevert voor bedrijf or organisatie
Dit kan je niet meten.
pi_181860549
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit kan je niet meten.
Waarom niet?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860577
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat "opleveren" een vaag begrip. Leg maar uit hoe je het meet dan.
pi_181860598
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Omdat "opleveren" een vaag begrip. Leg maar uit hoe je het meet dan.
Je wil dat ik je uitleg hoe je een Business Case kan meten?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860660
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je wil dat ik je uitleg hoe je een Business Case kan meten?
Hoe ga je meten wat de economische waarde van een willekeurige blockchain is.
pi_181860789
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoe ga je meten wat de economische waarde van een willekeurige blockchain is.
Niet. Je meet per oplossing op die chain wat de voordelen zijn. Dat kan bijvoorbeeld een economisch voordeel zijn (oplossing A is goedkoper dan oplossing B), een stuk procesoptimalisatie (ipv systeem1,2,3 aan elkaar knopen doen we het met 1 proces via blockchain wat sneller, beter en minder mankracht kost), een risicobeperking (vaccines tracken via de chain waardoor fraude nagenoeg onmogelijk is), of een hele nieuwe manier van businessontwikkeling (je verdient meer geld met minder investering).

Kortom, het hangt per situatie af wat de Business Case is en hoe dat iets oplevert voor een organisatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181860944
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet. Je meet per oplossing op die chain wat de voordelen zijn. Dat kan bijvoorbeeld een economisch voordeel zijn (oplossing A is goedkoper dan oplossing B), een stuk procesoptimalisatie (ipv systeem1,2,3 aan elkaar knopen doen we het met 1 proces via blockchain wat sneller, beter en minder mankracht kost), een risicobeperking (vaccines tracken via de chain waardoor fraude nagenoeg onmogelijk is), of een hele nieuwe manier van businessontwikkeling (je verdient meer geld met minder investering).

Kortom, het hangt per situatie af wat de Business Case is en hoe dat iets oplevert voor een organisatie.
En dit kun jij doen voor VEN/VET? :P
pi_181861013
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mooi, wil je een doekje om je anus te laten stoppen met bloeden?
Voorlopig is het enige wat bloedt, de grafieken ;(
Lambo of Rekt
pi_181861057
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En dit kun jij doen voor VEN/VET? :P
Dat kan iedereen op Vechain doen. Is namelijk een publieke chain dus de kosten zijn transparant, alleen nog een bedrijf met een probleem vinden :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181861067
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat kan iedereen op Vechain doen. Is namelijk een publieke chain dus de kosten zijn transparant
Dus je claimt nu echt dat je die hele analyses die je hierboven beschrijft op basis van de block explorer kunt laten plaatsvinden?
pi_181861075
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat kan iedereen op Vechain doen. Is namelijk een publieke chain dus de kosten zijn transparant
DropGOD, wat een GOD _O_
Lambo of Rekt
pi_181861110
Jongens toch...
Hmz...
pi_181861111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dus je claimt nu echt dat je die hele analyses die je hierboven beschrijft op basis van de block explorer kunt laten plaatsvinden?
Thrudheim.com, wordt al gedaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 12 september 2018 @ 16:30:49 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181861114
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat heeft dit met optimisme te maken? Als iets met een waarde van 100 euro elke dag 10% verliest zal het nooit 0 worden, dit is gewoon wiskunde dikke henk.
Het is wel een optimisitische denkwijze. Lijkt me een fijne persoonlijkheid als je zo kunt denken.

Niet alles laat zich vangen in cijfertjesneuken en micadoplaatjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181861161
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Thrudheim.com, wordt al gedaan.
Daar staan toch de kosten voor & na toepassing van VEN oid? Dan kan je toch de efficiency die behaalt wordt niet meten? Kom op joh, dit is gewoon een advisory site :')
pi_181861253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Daar staan toch de kosten voor & na toepassing van VEN oid? Dan kan je toch de efficiency die behaalt wordt niet meten? Kom op joh, dit is gewoon een advisory site :')
Snap je er nou echt geen ene kut van wat ik net zei of ben je aan het trollen? Als je weet wat een probleem van een bedrijf is, je weet wat je kunt bereiken qua oplossing en je weet hoeveel een transactie op Vechain kost kan je het toch zo uitrekenen ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181861416
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Snap je er nou echt geen ene kut van wat ik net zei of ben je aan het trollen? Als je weet wat een probleem van een bedrijf is, je weet wat je kunt bereiken qua oplossing en je weet hoeveel een transactie op Vechain kost kan je het toch zo uitrekenen ?
Nou ja blijkbaar snap ik het niet :P

Jij wilt zoals ik het begrijp, de value meten door een soort voor en na vergelijking (dus voor toepassing van VEN en erna(?)), maar je mist toch alle data om een reëel beeld te krijgen. Die is vaak niet eens openbaar.
  woensdag 12 september 2018 @ 17:31:59 #172
62913 Blik
The one and Only!
pi_181862592
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:05 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoe is dat nou? We mogen blij zijn als we vandaag afsluiten boven de ¤0.01
Tis nog niet eens half september geweest, kan nog veel gebeuren. En teleurgesteld ben ik wel vaker rondom crypto, dus dit kan er ook wel bij

Overigens nu 1.1 (euro)cent
  woensdag 12 september 2018 @ 17:42:47 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181862881
Dit is pas een toppertje van Nederlandse bodem AEN token _O_


Goeie film ook _O_
  woensdag 12 september 2018 @ 17:45:18 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181862949
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:02 schreef Blik het volgende:

[..]

Yep, that’s me.
En je meent het ook serieus?
pi_181863072
Nu moet het niet veel lager meer gaan eigenlijk, ik sta net breakeven in 2018 (in eur)...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2018 17:49:32 ]
  woensdag 12 september 2018 @ 18:51:16 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181864539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:48 schreef Piva het volgende:
Nu moet het niet veel lager meer gaan eigenlijk, ik sta net breakeven in 2018 (in eur)...
als je zeker niet wil verliezen moet je verkopen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181864637
Pff, die fucking wallet maintenance op Binance duurt wel weer lekker lang zeg.
pi_181865073
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

als je zeker niet wil verliezen moet je verkopen.
Klopt, geen enkele aanwijzingen voor herstel binnen een jaar ofzo
Vakman pur sang
pi_181865918
Stellar godencoin. Gaat lekker, terwijl de rest brandt.
  woensdag 12 september 2018 @ 21:09:18 #180
62913 Blik
The one and Only!
pi_181867693
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En je meent het ook serieus?
Toen ik het zei wel, toen stond de godencoin op 2 cent
pi_181867817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:48 schreef Piva het volgende:
Nu moet het niet veel lager meer gaan eigenlijk, ik sta net breakeven in 2018 (in eur)...
je denkt toch niet dat het ineens gaat stoppen met dalen..
pi_181867996
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt, geen enkele aanwijzingen voor herstel binnen een jaar ofzo
Deze quote ik even hoor :P
pi_181868032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 21:14 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat het ineens gaat stoppen met dalen..
Er is altijd een punt dat het stopt met dalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 september 2018 @ 21:30:46 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181868156
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 21:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Toen ik het zei wel, toen stond de godencoin op 2 cent
Aha
pi_181869665
De dag is hier.

In oktober begonnen met 500 euro. In januari de 4000 aangetikt, uiteindelijk geHODLed en we zitten inmiddels weer op 500 euro.

Ik kan het missen, maar het is toch wel jammer.
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 12 september 2018 @ 23:32:00 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181871117
quote:
quote:
A walhalla for porn lovers, filled with the most perverted porn movies you have ever seen.
_O-
Lambo of Rekt
  woensdag 12 september 2018 @ 23:36:31 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181871153
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

_O-
Check het fimpje ook :o _O-
250.000 videobanden digitaliseren
pi_181871766
TenaciousBulll twitterde op woensdag 12-09-2018 om 22:11:51 Yeah sex is cool, but have you seen the Takara platform on #DragonChain?$5.53 price set for the first month!🤤🐲🤤🚀🤤🐲🤤 reageer retweet
Set price voor DragonChain. Heb er al een paar maanden zo'n 178K. Dus als ik alles kan uitcashen (kan zeker niet) kan ik net als MagNet fulltime frettenverzorger worden. :P
pi_181871785
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 00:25 schreef BadVlad het volgende:
TenaciousBulll twitterde op woensdag 12-09-2018 om 22:11:51 Yeah sex is cool, but have you seen the Takara platform on #DragonChain?$5.53 price set for the first month!🤤🐲🤤🚀🤤🐲🤤 reageer retweet
Set price voor DragonChain. Heb er al een paar maanden zo'n 178K. Dus als ik alles kan uitcashen (kan zeker niet) kan ik net als MagNet fulltime frettenverzorger worden. :P
wtf
Lambo of Rekt
pi_181871831
quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met Lisk,Waves,Stratis,Cardano,Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jaaaaaaahahahaha) en nog meer van dat soort kornuiten?

Dat zou het toch allemaal wel even gaan doen in 2018?
Oktober is Wavesmaand. :*
  donderdag 13 september 2018 @ 00:37:17 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181871853
quote:
5s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met Lisk,Waves,Stratis,Cardano,Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(jaaaaaaahahahaha) en nog meer van dat soort kornuiten?

Dat zou het toch allemaal wel even gaan doen in 2018?
Zijn Stratis en Cardano ook al Fok shillcoins? En ik mis VET in je lijstje.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 07:29:07 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181873708
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zijn Stratis en Cardano ook al Fok shillcoins? En ik mis VET in je lijstje.
Geen idee. Ik vraag ernaar :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 13 september 2018 @ 07:36:49 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181873766
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen idee. Ik vraag ernaar :)
Jij verkondigt dat die coins het allemaal wel even zouden gaan doen in 2018. Ik dacht dat je bedoelde dat dat op Fok werd verkondigd, aangezien Universa een typische Fok is.

Verder gaat het super trouwens, zie CMC voor meer info.
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 07:49:03 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181873885
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:36 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij verkondigt dat die coins het allemaal wel even zouden gaan doen in 2018. Ik dacht dat je bedoelde dat dat op Fok werd verkondigd, aangezien Universa een typische Fok is.

Verder gaat het super trouwens, zie CMC voor meer info.
Aha. Ja dat waren coins die hier veelvuldig aan bot kwamen in 2017 ja :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 13 september 2018 @ 08:17:12 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181874130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha. Ja dat waren coins die hier veelvuldig aan bot kwamen in 2017 ja :)
Volgens mij ben je in de war met Tweakers ofzo. Cardano en Stratis :')
  donderdag 13 september 2018 @ 08:24:41 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181874181
FUN is ook een Fokcoin. Heb ik zelf ook lange tijd gehad :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 13 september 2018 @ 08:35:03 #198
62913 Blik
The one and Only!
pi_181874255
FUN heb ik nog steeds een bag van. September zou FUN-maand worden, maar nog niks van gezien
pi_181874337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:35 schreef Blik het volgende:
FUN heb ik nog steeds een bag van. September zou FUN-maand worden, maar nog niks van gezien
Laatst op de Reddit gezien dat ze eindelijk een license hadden gekregen, voor de rest is verwachting laag :P
Hmz...
pi_181874870
Waar zitten we nu?

Deze:



Of deze:

  donderdag 13 september 2018 @ 09:56:41 #201
131603 Afwazig
Serious business
pi_181875213
Holy shit. Wavesmaand.

quote:
Manufacturing Giant Rostec to Manage Data on Waves Blockchain Platform
219
25
NEWS
Anna Baydakova

Sep 13, 2018 at 02:10 UTC | Updated Sep 13, 2018 at 02:21 UTC
Rostec, the Russian state-owned manufacturing conglomerate, is entering the blockchain fray.

The corporation, which holds stakes in 700 industrial entities in Russia, is working with the Waves platform to develop a blockchain system to manage data on its vast holdings, which include the carmakers Autovaz and Kamaz and the firearms manufacturer Kalashnikov.

Announced Thursday, Rostec has signed an agreement with Vostok, a startup founded by the Waves platform team. The two partners will invest a combined $2 million to bootstrap the project, but Rostec's share was not disclosed. Over the next month, the joint team will present a roadmap for the project.

The project will pave the way for the application of blockchain technology to Rostec's operations – specifically, for standardizing, collecting and analyzing data about the products manufactured under Rostec's supervision, which include both military and civilian goods.

The information coming from these disparate locations to Rostec's head office is not standardized and thus difficult to parse. Blockchain is expected to improve the organization and security of this data, some of which is sensitive military information.

Smart cities
The project will also seek to develop solutions for so-called smart cities, which leverage data to manage urban resources more efficiently. To that end, the project would facilitate the sharing of data via blockchain between federal and municipal government bodies and citizens.

Rostec has already been piloting smart city technology in several Russian cities designed to automatically regulate and adapt power consumption, traffic management, the work of street cameras with face recognition and other systems. These systems will be migrated to blockchain rails, a press representative of Rostec told CoinDesk.

For Waves, the deal is a high-profile partnership that offers the opportunity to reach major players in the Russian economy.

"Working together with Rostec, which is the main provider and driver for projects in digital economy, will not only get us access to the wide range of corporate and government clients but also will give us a strong impulse for the further development," Waves' and Vostok's CEO Sasha Ivanov said in a statement.

Rostec was created in 2007 as a state-funded corporation responsible for accelerating technological development in Russia and is chaired by Sergey Chemezov, one of the closest public officials to president Vladimir Putin.

Rostec was assigned a key role in Digital Economy, the national development program designed by the Russian government to promote innovation in the country. In March 2017, blockchain technology was officially included in the program when prime minister Dmitry Medvedev issued an order to explore the possible use of the tech for managing Russian economic and governance practices.

Rostec's CEO Sergey Chemezov (center) shows a model of a tank to Russia's Minister of Defense Sergey Shoygu, image via Shutterstock
coindesk twitterde op donderdag 13-09-2018 om 04:34:46 The Russian state-owned conglomerate will develop a blockchain to manage data on its vast holdings, which include car, helicopter and firearms makers. https://t.co/ru1hE16iW6 reageer retweet
https://www.coindesk.com/rostec-waves-blockchain-smart-cities/

Rostec Wikipedia:
Founder Vladimir Putin by signed law[1]
Headquarters Moscow, Russia
Area served Worldwide
Key people Denis Manturov (Chairman)
Sergey Chemezov (CEO)
Revenue Increase $18.9 billion[2] (2016)
Operating income Increase$4 billion[2] (2016)
Net income Increase$1.31 billion[2] (2016)
Owner :wholly owned by the Russian Federation as "State corporation"
Number of employees 453,000[3] (2016)
Divisions: Aircraft, Electronics, Armament
pi_181875562
Die grafiekjes zeggen niks. Voor- en tegenstanders kunnen ze in- en uitzoomen zodat je een perfect kloppend plaatje krijgt met wat je eigen mening is. :{
- Met zuidelijke groet -
pi_181875677
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:25 schreef Schnitzels het volgende:
Die grafiekjes zeggen niks. Voor- en tegenstanders kunnen ze in- en uitzoomen zodat je een perfect kloppend plaatje krijgt met wat je eigen mening is. :{
Fractaal dus
pi_181875690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha. Ja dat waren coins die hier veelvuldig aan bot kwamen in 2017 ja :)
En WAVES _O_
Lambo of Rekt
pi_181876296
LEKKER MOONTJE HOOR!!
  donderdag 13 september 2018 @ 11:26:46 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_181876349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 10:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En WAVES _O_
WAVESGENOT _O_
pi_181876574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:35 schreef Blik het volgende:
FUN heb ik nog steeds een bag van. September zou FUN-maand worden, maar nog niks van gezien
Ik zou ze bewaren, ik denk nog steeds dat dat kan knallen.
Lambo of Rekt
pi_181876605
We gaan moonen! *O*


:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181876614
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We gaan moonen! *O*

:')
_O_

HEB JE AL DIKKE LENINGEN OPEN?
Lambo of Rekt
  donderdag 13 september 2018 @ 11:45:52 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_181876619
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik zou ze bewaren, ik denk nog steeds dat dat kan knallen.
Ik hou ze gewoon, ondanks dat ze op -95% staan t.o.v. mijn inkoopniveau. Die paar euro die het nu oplevert heb ik toch niks aan
pi_181876633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik hou ze gewoon, ondanks dat ze op -95% staan t.o.v. mijn inkoopniveau. Die paar euro die het nu oplevert heb ik toch niks aan
Ik vind dat ze een behoorlijk product hebben/maken, zeker die offchain transacties p2p is een uitkomst
Lambo of Rekt
pi_181876672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O_

HEB JE AL DIKKE LENINGEN OPEN?
Ik heb m'n kontje uitgeleend!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181876724
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vind dat ze een behoorlijk product hebben/maken, zeker die offchain transacties p2p is een uitkomst
Ik vind FUN ook nog steeds een goed idee, heb er ook nog een aardig zakje van maar ja yolo.
pi_181876769
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb m'n kontje uitgeleend!
Dan ben je zeker moon ja :+

Hebben ze al een moontje van je gemaakt
Lambo of Rekt
pi_181876899
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan ben je zeker moon ja :+

Hebben ze al een moontje van je gemaakt
Vooralsnog wil niemand het hebben -O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 12:35:03 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181877377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:23 schreef KappenBakken het volgende:
LEKKER MOONTJE HOOR!!
waar
pi_181877464
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

waar
Bij Grrrrrrr op het werk.
pi_181877482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Bij Grrrrrrr op het werk.
op CS :+
Lambo of Rekt
pi_181877516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

op CS :+
Counter Strike? Computer Science? Centraal station?

ZOVEEL VRAGEN.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 12:43:06 #220
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181877518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

op CS :+
eeew
pi_181877547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Counter Strike? Computer Science? Centraal station?

ZOVEEL VRAGEN.
COUNTERSTRIKE , dust 2 !
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 12:46:28 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181877594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

COUNTERSTRIKE , dust 2 !
WALLHACK!
pi_181877675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

COUNTERSTRIKE , dust 2 !
Kom 1v1 dan
Hmz...
pi_181877699
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:50 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Kom 1v1 dan
LooooooL, de laatste die dit zei ligt nog steeds ergens bij de doubledoors :P

Maar nee, kan nu niet, zodra ik t weer ns install zal ik je roepen
Lambo of Rekt
pi_181877719
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LooooooL, de laatste die dit zei ligt nog steeds ergens bij de doubledoors :P
:D
Hmz...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 13:06:52 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181877951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LooooooL, de laatste die dit zei ligt nog steeds ergens bij de doubledoors :P

Maar nee, kan nu niet, zodra ik t weer ns install zal ik je roepen
_O-
  donderdag 13 september 2018 @ 13:57:36 #227
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_181878744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LooooooL, de laatste die dit zei ligt nog steeds ergens bij de doubledoors :P

Maar nee, kan nu niet, zodra ik t weer ns install zal ik je roepen
_O-

Helemaal kapot geflash-bugd en daarna geraped zeker :7
pi_181880054
Gasten van Cryptocoin ( https://t.me/cryptocoin_traders gratis kanaaltje) hadden de bounce in ieder geval goed. Ze zitten al vrij lang op het goede spoor en nu zeggen ze dat de kans dat we 8k snel gaan zien. Laten we het hopen! Een bullrun zou wel lekker zijn.
pi_181880100
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:11 schreef steffen12345 het volgende:
Gasten van Cryptocoin ( https://t.me/cryptocoin_traders gratis kanaaltje) hadden de bounce in ieder geval goed. Ze zitten al vrij lang op het goede spoor en nu zeggen ze dat de kans dat we 8k snel gaan zien. Laten we het hopen! Een bullrun zou wel lekker zijn.
Een bullrun onstaat niet de eene op de andere dag. Maar dat het een keer weer gaat aantrekken zou je wel een keer mogen verwachten, al voelt het nog niet zo.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:20:34 #230
62913 Blik
The one and Only!
pi_181880209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Een bullrun onstaat niet de eene op de andere dag. Maar dat het een keer weer gaat aantrekken zou je wel een keer mogen verwachten, al voelt het nog niet zo.
We hebben natuurlijk al een run richting 7.4k gehad, dus een volgende zou prima richting 8k kunnen gaan. Kan echter ook zomaar 5.8k zijn... ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 15:23:15 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181880255
Heerlijke trade met Waves gemaakt :)
10:59 gekocht op 3750 sat en net 3 uur later voor +10% verkocht. Maakt weer wat goed.

Waves sowieso lekker bezig zeg.
pi_181880427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:23 schreef Kyran het volgende:
Heerlijke trade met Waves gemaakt :)
10:59 gekocht op 3750 sat en net 3 uur later voor +10% verkocht. Maakt weer wat goed.

Waves sowieso lekker bezig zeg.
waves verkopen in wavesmaand :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 15:41:20 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181880647
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

waves verkopen in wavesmaand :')
Ik hodl geen alts meer totdat markt aantrekt. Zit vol in BTC en trade af en toe een deel.

Heb niet eens constant VET nu.

Trade wel alleen met coins waarvan ik het niet erg zou vinden om tijdje te hodlen.
  donderdag 13 september 2018 @ 16:17:38 #234
131603 Afwazig
Serious business
pi_181881278
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

waves verkopen in wavesmaand :')
Sowieso Waves verkopen. WTF man. Dat is gewoon strafbaar in bepaalde delen van de wereld.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 september 2018 @ 16:30:53 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181881516
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Sowieso Waves verkopen. WTF man. Dat is gewoon strafbaar in bepaalde delen van de wereld.
Laat Putin het niet horen inderdaad!
pi_181881711


parabolic run is verdampt voor alts.
  donderdag 13 september 2018 @ 17:05:50 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181882226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:11 schreef steffen12345 het volgende:
Gasten van Cryptocoin hadden de bounce in ieder geval goed. Ze zitten al vrij lang op het goede spoor en nu zeggen ze dat de kans dat we 8k snel gaan zien. Laten we het hopen! Een bullrun zou wel lekker zijn.
Subtiele spam wel :')
pi_181882252
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Subtiele spam wel :')
Dit ja, banne die gast.
Lambo of Rekt
pi_181882525
pi_181882580
quote:
prima, dan koop ik oneindige coins, als het op 0 staat :7
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 13 september 2018 @ 17:30:31 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181882667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:39 schreef iloveshitcoins het volgende:
[ afbeelding ]

parabolic run is verdampt voor alts.
en we zakken lekker verder
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181882705
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

en we zakken lekker verder
Jep, heerlijk _O_
Lambo of Rekt
pi_181882744
Even weer 200mld marketcap, want ze geloven er nog in, en morgen boem, 150mld... alles weer zwaar int rood.
Lambo of Rekt
pi_181882793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:
Even weer 200mld marketcap, want ze geloven er nog in, en morgen boem, 150mld... alles weer zwaar int rood.
BAM OP UWE MUIL HEEEEL GAUW.

*insert plaatje van fathank*
pi_181883419
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BAM OP UWE MUIL HEEEEL GAUW.

*insert plaatje van fathank*
in de next bullrun, wanneer die ook mag zijn, al is het 2025, gaan we naar Tril marketcaps, dan zijn we moehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_181883482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

in de next bullrun, wanneer die ook mag zijn, al is het 2025, gaan we naar Tril marketcaps, dan zijn we moehoehoehoen
Hopelijk is het dan niet alleen speculatie maar voegen dragen die netwerken ook veel bij aan de wereld :D

"Banking the unbanked" dit dat.
pi_181883516
Zo net op 538 dat mensen nu hun crypto verliezen aan het beperken zijn en dat het over is
Ook geen 38
pi_181883545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:16 schreef Tenninetyfive het volgende:
Zo net op 538 dat mensen nu hun crypto verliezen aan het beperken zijn en dat het over is
BODEM IS IN ZICHT!!!11!!
pi_181883554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:16 schreef Tenninetyfive het volgende:
Zo net op 538 dat mensen nu hun crypto verliezen aan het beperken zijn en dat het over is
Ja, het is over met bitcoin inderdaad.... het gaat dood, geen weg meer terug, het zal sterven.
Lambo of Rekt
pi_181883574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:16 schreef Tenninetyfive het volgende:
Zo net op 538 dat mensen nu hun crypto verliezen aan het beperken zijn en dat het over is
Wat is over?
Vakman pur sang
pi_181883602
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat is over?
De aids epidemie in Afrika natuurlijk :P

Nee gast, crypto.
pi_181883711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De aids epidemie in Afrika natuurlijk :P

Nee gast, crypto.
Heb jij ook 538 geluisterd?
Vakman pur sang
pi_181884515
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Heb jij ook 538 geluisterd?
Nope. Ben niet in Nederland :(
  donderdag 13 september 2018 @ 19:38:13 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181885039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nope. Ben niet in Nederland :(
Kan toch streamen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 13 september 2018 @ 19:38:28 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181885045
100.000 Nederlanders minder in cryptomunten https://nu.nl/economie/54(...)in-cryptomunten.html (via @NUnl)

Ripple en Gulden :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181885089
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

en we zakken lekker verder
fudster
pi_181885177
Nog 3 jaar wachten dan gaan we pas echt knallen.
Het zijn eigenlijk vooral oude knarren die tegen crypto zijn. Gasten die hun hele leven dolllars verzameld hebben, gelukkig zijn die op een gegeven moment met pensioen of dood.
Tot dan gewoon geduld, de ontwikkelingen gaan gestaag verder.

[ Bericht 72% gewijzigd door Jed1Gam op 13-09-2018 19:53:20 ]
  donderdag 13 september 2018 @ 20:01:14 #258
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181885610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:38 schreef Rossdale het volgende:
100.000 Nederlanders minder in cryptomunten https://nu.nl/economie/54(...)in-cryptomunten.html (via @NUnl)

Ripple en Gulden :')
Gulden :') Dat is toch die coin die werd geshilld door rappers en negers :')
pi_181886977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gulden :') Dat is toch die coin die werd geshilld door rappers en negers :')
Gulden das die coin van:
"Tien Euro blijft een joetje, honderd piek dat is een meier
Vijfentwintig is een geeltje en je partner is je vrijer
Alle meissies noem ik wijven en voor jongens zeg ik gozers
Geile wijven dat zijn moppies, tortelduifjes noem ik vozers
Een kut is een doos, een korte tijd is een poos
en als ik zeg 'Ik raak het stierenoog' bedoel ik de roos
Regen heet ook wel majem, en jenever is jajem
Heb je mokkel nou een scheur in d¹r broek? Kom maar ik naai 'm!
Dus neem nog een jajem en daarna een gele rakker
en dan heb je een kopstoot. Een gabber is geen hakker
maar je makker! Dus geintjesflikker draai me geen loer!
Een provinciaal dat is een boer en een temeier een hoer"
Een drugsdealer is een nachtaphoteker of een handelaar
Ik wandel naar de whiskeybar en neem een Jan de Wandelaar
en maak 'm soldaat zoals huisbazen huissies melken
Ik stuur je tulpen uit Amsterdam als ze verwelken!"
Vakman pur sang
pi_181887418
Osdorp _O_
pi_181889381
Dit is de originele Amsterdamse taal zonder bekakte R maar ouderwets normaal.

_O_
pi_181889593
Doe mij maar plat.
Hmz...
  donderdag 13 september 2018 @ 22:36:55 #263
131603 Afwazig
Serious business
pi_181889755
Hier maj plat proatn
pi_181889985
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:36 schreef Afwazig het volgende:
Hier maj plat proatn
Hier mu'j plat proatn!
Hmz...
pi_181890118
When hambo?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181890357
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef Koelkastje het volgende:
Doe mij maar plat.
Doe mij maar plat Amsterdams.
pi_181890457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 23:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe mij maar plat Amsterdams.
Graofschopper plat ook goed?
Hmz...
pi_181890655
zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_181890778
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 23:25 schreef EggsTC het volgende:
zijn we al moen?
Ik zie nog geen hambo voor me liggen dus denk het niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 14 september 2018 @ 00:02:43 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181891172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 23:15 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Graofschopper plat ook goed?
Attamottamotta

Maar niks bekt zo lekker als plat ernhums
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181896648
Daar gaan we weer :o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2018 11:01:18 ]
pi_181896677
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:00 schreef Piva het volgende:
Daar gaan we weer :o
hoe sneller die swings en herstel, hoe sneller een einde aan deze grafmarkt, dus is prima dit.
Lambo of Rekt
pi_181896798
Voor de bullrun aan ging bitcoin toch ook omhoog terwijl de alts leeggezogen werden?
  vrijdag 14 september 2018 @ 11:15:38 #275
131603 Afwazig
Serious business
pi_181896828
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:13 schreef Apekoek het volgende:
Voor de bullrun aan ging bitcoin toch ook omhoog terwijl de alts leeggezogen werden?
Eerst pumpten alts, toen btc (alts dump), toen alts en btc.
pi_181896882
Anyhow hogere btc lows, we will see
pi_181898168
Interessante podcast wel
https://player.fm/series/(...)-patronen-van-bedrog

We zitten met z'n allen in de bizar unieke situatie dat we meemaken hoe een nieuwe assetclass aan het ontstaan is
pi_181898456
Wanneer gaat de wereld last krijgen van Brexit en de Amerikaanse schuldenberg? Iedereen lijkt te denken dat de Britten een fantastische keus hebben gemaakt maar het zou mij niets verbazen als dat hele Brexit "Het gras bij de buren is toch wel groener" gedoe in hun gezicht ontploft
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:56:27 #279
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_181899279
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:00 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer gaat de wereld last krijgen van Brexit en de Amerikaanse schuldenberg? Iedereen lijkt te denken dat de Britten een fantastische keus hebben gemaakt maar het zou mij niets verbazen als dat hele Brexit "Het gras bij de buren is toch wel groener" gedoe in hun gezicht ontploft
Valt ook wel te verwachten. De GBP heeft de laatste tijd ook een dikke duik genomen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_181903836
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:35 schreef ChickenMan het volgende:
Interessante podcast wel
https://player.fm/series/(...)-patronen-van-bedrog

We zitten met z'n allen in de bizar unieke situatie dat we meemaken hoe een nieuwe assetclass aan het ontstaan is
interessante Shill wel
pi_181905722
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:35 schreef ChickenMan het volgende:
Interessante podcast wel
https://player.fm/series/(...)-patronen-van-bedrog

We zitten met z'n allen in de bizar unieke situatie dat we meemaken hoe een nieuwe assetclass aan het ontstaan is
Daarom gewoon wachten and chillen.
Biertje erbij, geen probleem. Beter coins hodlen dan currency holden dat enkel schulden vertegenwoordigd.
  vrijdag 14 september 2018 @ 20:29:52 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_181906188
Ze hebben het maar niet over Willem Middelkoop en het deflatie-spook wat ons boven het hoofd hing. Jarenlange deflatie met als gevolg dat onze economie onherstelbare schade zou oplopen...

Gozer teert nog steeds op die voorspelling van de crisis
pi_181907734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 20:29 schreef Blik het volgende:
Ze hebben het maar niet over Willem Middelkoop en het deflatie-spook wat ons boven het hoofd hing. Jarenlange deflatie met als gevolg dat onze economie onherstelbare schade zou oplopen...

Gozer teert nog steeds op die voorspelling van de crisis
Die Middelkoop is dan ook een totale clown. Maar ach, iedereen kan wat roepen. Ik doe het ook graag :D
pi_181908301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Die Middelkoop is dan ook een totale clown. Maar ach, iedereen kan wat roepen. Ik doe het ook graag :D
nee. goeie vent
pi_181908909
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 21:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Die Middelkoop is dan ook een totale clown. Maar ach, iedereen kan wat roepen. Ik doe het ook graag :D
Hij heeft onderbouwing wel, dat lijkt me toch het belangrijkst als je naar iemand z'n verhaal luistert
  zaterdag 15 september 2018 @ 00:06:05 #287
62913 Blik
The one and Only!
pi_181911266
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:27 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hij heeft onderbouwing wel, dat lijkt me toch het belangrijkst als je naar iemand z'n verhaal luistert
Met zn deflatie verhaal ook, bleek ook pure onzin te zijn. Voor mij is die gewoon één van de vele mensen met een mening. Die man verdient geen extra aandacht
pi_181912403
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Met zn deflatie verhaal ook, bleek ook pure onzin te zijn. Voor mij is die gewoon één van de vele mensen met een mening. Die man verdient geen extra aandacht
Dat valt wel mee, de cycle klopte aardig. Eigenlijk kan je het ook wel zien dat deflatie er uiteindelijk wel geweest was/is. Ik denk alleen dat er weinig waren die echt konden voorspellen dat er triljarden geprint zouden worden. Centrale banken kopen aandelen op tegenwoordig.. Is dat geen brilliante zet, eerst waardeloze staatsbedrijven naar de beurs brengen en nu aandelen Apple en Google terugkopen.

Deflatie kan wel ontweken zijn maar hoeveel miljard aan waardeloze zuid Europese obligaties staan nu op de balans van de ECB? Die klap gaat gewoon komen maar nu wat later. Maar goed we weten nu wel dat niets ze zal tegenhouden om door te blijven gaan.
pi_181913067
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 00:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Met zn deflatie verhaal ook, bleek ook pure onzin te zijn. Voor mij is die gewoon één van de vele mensen met een mening. Die man verdient geen extra aandacht
Ik heb geen idee wat z'n deflatie verhaal is
pi_181917072


descending driehoekje.
pi_181917218
BTC gaat naar 40K las ik gisteren. Dikke moen man.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181917296
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:35 schreef ChickenMan het volgende:
Interessante podcast wel
https://player.fm/series/(...)-patronen-van-bedrog

We zitten met z'n allen in de bizar unieke situatie dat we meemaken hoe een nieuwe assetclass aan het ontstaan is
Vond 'm ook interessant.
pi_181917373
pi_181917397
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTC gaat naar 40K las ik gisteren. Dikke moen man.
Lekker hoor.
pi_181917401
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTC gaat naar 40K las ik gisteren. Dikke moen man.
Duh, de vraag is wanneer
pi_181917443
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Duh, de vraag is wanneer
Tegen de tijd dat een brood 100K kost?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181917446
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat een brood 100K kost?
Pessimist?
pi_181917449
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BTC gaat naar 40K las ik gisteren. Dikke moen man.
40k satoshi?
pi_181917480
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:50 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Pessimist?
Ik denk wel dat de prijzen van crypto wat overgewaardeerd zijn dus ik zie BTC voorlopig niet voor dat soort bedragen gaan nee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181917654
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk wel dat de prijzen van crypto wat overgewaardeerd zijn dus ik zie BTC voorlopig niet voor dat soort bedragen gaan nee.
Er zit wel een discrepantie tussen het wat er nou daadwerkelijk mee gedaan wordt en de waardering ja :P
pi_181917884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Er zit wel een discrepantie tussen het wat er nou daadwerkelijk mee gedaan wordt en de waardering ja :P
Die indruk heb ik ook :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')