abonnement Unibet Coolblue
pi_181849017
Motorclub topic!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit, 15 april 2018!
- PTA / De 22e Motorrijders New/Oldbierit op 13 augustus! #36 :+


New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. Meestal worden ook de nodige U-bochten gemaakt, veelal door de schuld van Salatrel.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Motoroccasion.nl
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.
pi_181849085
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zal toch wel? ik wilde met de CB eigenlijk ook, maar dan meteen powerbox tunen met uitlaat en K&N enzo.. nooit van gekomen helaas.. nu staat ie stof te happen met de tuinstoelhoezen erop.
nog veel testpiloten aan de deur gehad?

leuke 5 rivieren route gereden met de KTM vandaag, eerst 3 uur aan een stuk gereden omdat ik em niet uit wou zetten :@ maar na 200 km is de benzine toch wel bijna op :+
bij thuiskomst wou ie heel even niet starten, dus gelijk gemeten maar de 2e keer liep ie gelijk, zakte tot 10+ volt dus nog geen nieuwe info

pi_181849165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:13 schreef Maegrim het volgende:

[..]

nog veel testpiloten aan de deur gehad?

leuke 5 rivieren route gereden met de KTM vandaag, eerst 3 uur aan een stuk gereden omdat ik em niet uit wou zetten :@ maar geen start geëtter vandaag


Nee, bedroevend weinig reaktie's.. wel een paar biedingen van een rooitje onder de vraagprijs.. en als ik dan zeg dat ze dan de goodies er niet bijkrijgen gaan ze schelden en lelijk doen.
zal binnenkort het nieuwe achterbandje eens in beginnen te rijden.. anders ligt de eerste testpiloot meteen op zijn gezichie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181849202
ik kreeg ook geen reacties dus toen maar ingeruild :+
pi_181849319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:19 schreef Maegrim het volgende:
ik kreeg ook geen reacties dus toen maar ingeruild :+
Dan krijg je er ook niks voor terug -O-

Ik had wel op iets meer animo gerekend.. geen rijen voor de deur ofzo, maar als ik 2 normale reakties heb gehad is het veel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:26:14 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181849328
Wie zitten er hier allemaal bij de Hells Angels?
En is het wel een beetje gezellig in die clubhuizen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181849347
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan krijg je er ook niks voor terug -O-

Ik had wel op iets meer animo gerekend.. geen rijen voor de deur ofzo, maar als ik 2 normale reakties heb gehad is het veel.
mag je goodies mee rekenen in de verkoop prijs ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181849401
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

mag je goodies mee rekenen in de verkoop prijs ?
Mag wel, maar een koper doet dat gewoon lekker niet.. als het hen uitkomt kijken ze alleen naar bouwjaar, kilometers en alles wat er over te zeiken valt.. je handvatverwarming, koffer, ander stuur, andere vering en dure uitlaat zien ze het liefst als 'minder-waarde' want het is niet origineel.. en als ze dan een originele gevonden hebben, mag jij raden waar ze over gaan zeiken :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181849444
ik had de CB lekker zo ver mogelijk terug verbouwd inderdaad maar dat wordt em niet bij jou :P
pi_181849532
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mag wel, maar een koper doet dat gewoon lekker niet.. als het hen uitkomt kijken ze alleen naar bouwjaar, kilometers en alles wat er over te zeiken valt.. je handvatverwarming, koffer, ander stuur, andere vering en dure uitlaat zien ze het liefst als 'minder-waarde' want het is niet origineel.. en als ze dan een originele gevonden hebben, mag jij raden waar ze over gaan zeiken :')
Ik zat heel stiekum te kijken naar die adventure s 1290...
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:37:38 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181849537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:32 schreef Maegrim het volgende:
ik had de CB lekker zo ver mogelijk terug verbouwd inderdaad maar dat wordt em niet bij jou :P
Kep de originele uitlaat er ook weer op zitten, maar hij is en blijft mat zwart ja.. daar doe je niet effe snel wat aan.

Geefnie, eet geen brood, staat een klein beetje in de weg, maar ik ga hem echt niet wegschijten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:38:46 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181849559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik zat heel stiekum te kijken naar die adventure s 1290...
Ik heb er een tijdje geleden even op gezeten bij de importeur.. mooi ding, maar ik ben nog steeds een beetje huiverig van al die elektronica :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181849629
zodra je in die prijsklasse zit ruil je em toch om voor een nieuwe zodra de garantie eraf is?
pi_181849679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:41 schreef Maegrim het volgende:
zodra je in die prijsklasse zit ruil je em toch om voor een nieuwe zodra de garantie eraf is?
Dat duurt nog 3 jaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_181849782
Ontopic?

Morgen dat grafapparaat aan mn pa geven. Ik krijg die hoeren koppeling niet goed.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:50:29 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181849785
Is er mis mee dan?
Huilen dan.
pi_181849824
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
Is er mis mee dan?
Moet af en toe de rem erbij pakken bij t stoplicht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:53:03 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181849835
Hydraulische koppeling?
Huilen dan.
pi_181849906
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
Hydraulische koppeling?
Droge koppeling met hydraulische bediening ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:59:42 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181849962
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Droge koppeling met hydraulische bediening ja
Ja, dat bedoelde ik.

De boel goed ontlucht? Klinkt als een lekkende slave cylinder.
Huilen dan.
pi_181849974
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Moet af en toe de rem erbij pakken bij t stoplicht.
Veren van de koppeling ?
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 12 september 2018 @ 00:03:56 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181850051
Of de beklede platen die glad (versleten) zijn en aan de stalen platen blijven kleven. Of juist de tussenplaten die niet meer recht zijn waardoor je niet meer volledig kan ontkoppelen.

Maar bij een hydraulische koppeling zou ik 'm eerst eens goed ontluchten en dan verder kijken.
Huilen dan.
  woensdag 12 september 2018 @ 00:06:10 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181850087
Enneh, als de veren zwakker worden moet 'ie juist slecht gaan koppelen in plaats van ontkoppelen :P .
Huilen dan.
pi_181850138
quote:
3s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
Enneh, als de veren zwakker worden moet 'ie juist slecht gaan koppelen in plaats van ontkoppelen :P .
Ik dacht juist omdat droge koppeling de platen niet zo snel zouden plakken :P
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 12 september 2018 @ 00:12:30 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181850157
Dat lijkt mij ook ja, maar ik heb weinig ervaring met die droge koppelingen.
Huilen dan.
pi_181854838
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik.

De boel goed ontlucht? Klinkt als een lekkende slave cylinder.
Laatst de beklede platen vervangen, was even puzzelen maar we hebben twee verschillende tussenplaten gebruikt om een dik genoeg pakket te maken.

De stift door het blok zat muurvast dus die is er met een pneumatische klophamer uitgeslagen, daarn de olie ververst met z'n rem ontluchter.

Hij lekt volgens mij niet omdat ik geen vloeistof verlies, maar na een poosje rijden bouwt die niet goed druk op. Even pompen en dan gaat het wel weer. Klinkt als lucht maar daar hebben we al 2-3x naar gekeken
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:45:28 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181855485
Toen je net de vloeistof ververst had, bleef hij toen ook plakken?
Huilen dan.
pi_181855601
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
Toen je net de vloeistof ververst had, bleef hij toen ook plakken?
Nee het gebeurt steeds tijdens het rijden
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 12 september 2018 @ 11:58:27 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181855761
Maar ook het eerste ritje met nieuwe vloeistof?
Huilen dan.
pi_181856013
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ook het eerste ritje met nieuwe vloeistof?
Ja 25 km later in Eindhoven
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181857359
Kan ook je master cilinder zijn he, als daar vloeistof terug lekt het reservoir in.

Ik zou gewoon die cilinders even reviseren.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:36:10 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181857706
Klinkt idd alsof er ergens iets inwendig olie doorlaat waardoor je druk verliest.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 september 2018 @ 13:39:22 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181857765
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:41 schreef Maegrim het volgende:
zodra je in die prijsklasse zit ruil je em toch om voor een nieuwe zodra de garantie eraf is?
Gaat nog effe duren voor ik 20k aan een motor kan spenderen :+
Die demo waar ik toen op zat mocht eind vh seizoen wel weg voor 18k ofzo.. Mjah.. Dat trekt de spaarrekening niet :')
En wat zou je afschrijven als je er in 3 jaar 60k op zet? Dat wordt een serieus dure hobby volgens mij :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181858156
Sowieso :P
  woensdag 12 september 2018 @ 14:16:29 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181858565
Ja jonge, die kutdingen zijn altijd duur.

Zelfs zonder dat je er af en toe mee op je bek gaat of als zo'n blok in de soep draait. Laten we 't maar niet hebben over circuitrijden.

Als ik er nooit aan begonnen was was ik nu miljonair geweest :') .
Huilen dan.
  woensdag 12 september 2018 @ 14:42:49 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181858974
Daarom wacht ik liever effe tot de grootste hoos al is afgeschreven door een ander :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181859901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:16 schreef BlackLining het volgende:
Kan ook je master cilinder zijn he, als daar vloeistof terug lekt het reservoir in.

Ik zou gewoon die cilinders even reviseren.
Dat is nu de voornaamste kandidaat ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 12 september 2018 @ 16:03:37 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181860365
Gok eerder op de slave cylinder. Master cylinder zou het niet bij moeten uitmaken of het blok koud of warm is.
Huilen dan.
pi_181861362
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Gok eerder op de slave cylinder. Master cylinder zou het niet bij moeten uitmaken of het blok koud of warm is.
Daar heb je zeker gelijk in, maar hij zegt geen vloeistof te verliezen. Als het bij de slave zou lekken, zou het weg zijn. Bij de master kan het eventueel terug het reservoir in lopen.

Los daarvan zou ik gewoon van beide even een revisiekitje bestellen. Zo duur hoeft dat niet te zijn en dan weet je aan beide kanten zeker dat het goed zit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_181861845
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
Gok eerder op de slave cylinder. Master cylinder zou het niet bij moeten uitmaken of het blok koud of warm is.
Heeft niet zoveel met het blok te maken denk ik. Even oppompen en het werkt weer prima. Ik denk dat er op de een of andere manier lucht in komt / zit.

Maargoed als die niet goed vrij wil komen op de ring van Eindhoven .. was wel een beetje genaaid laatst :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181863653
Als je steeds moet blijven bijpompen lijkt me dat geen lucht. Als het lucht is, dan kun je moeilijker druk opbouwen maar als je er dan bent blijft ie wel zitten. Lucht had je inmiddels ook al uitgesloten toch?

Ik zou dat hele ding reviseren. Wens je anders veel succes met een eventuele noodstop.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 12 september 2018 @ 20:23:06 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181866518
Het zou misschien ook je drukgroeplager kunnen zijn. Als die niet vrij kan lopen dan gaat je drukstift meedraaien waardoor die het zuigertje van je slave cylinder een stukje terug duwt. Dan moet je een keer pompen om de stift weer op z'n plek te krijgen.

Al met al genoeg dingen waar je naar kan gaan kijken, succes :') .
Huilen dan.
pi_181876484
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Het zou misschien ook je drukgroeplager kunnen zijn. Als die niet vrij kan lopen dan gaat je drukstift meedraaien waardoor die het zuigertje van je slave cylinder een stukje terug duwt. Dan moet je een keer pompen om de stift weer op z'n plek te krijgen.

Al met al genoeg dingen waar je naar kan gaan kijken, succes :') .
Die hebben we al bekeken toen we de koppelingsplaten gingen vervangen.

quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:07 schreef BlackLining het volgende:
Als je steeds moet blijven bijpompen lijkt me dat geen lucht. Als het lucht is, dan kun je moeilijker druk opbouwen maar als je er dan bent blijft ie wel zitten. Lucht had je inmiddels ook al uitgesloten toch?

Ik zou dat hele ding reviseren. Wens je anders veel succes met een eventuele noodstop.
Ik begrijp je sarcasme niet zo goed, die koppeling is al 3-4x bekeken en je denkt dat ik er niks aan wil doen? De relevante input wordt natuurlijk wel gewaardeerd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181877453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die hebben we al bekeken toen we de koppelingsplaten gingen vervangen.

[..]

Ik begrijp je sarcasme niet zo goed, die koppeling is al 3-4x bekeken en je denkt dat ik er niks aan wil doen? De relevante input wordt natuurlijk wel gewaardeerd.
Sarcasme? Waar dan?

Je schrijft dat je al een paar keer hebt gekeken maar dat er geen lucht in zit. Toch denk je nog steeds dat er lucht in zit :? Zo begrijp ik je in ieder geval.

Alleen de symptomen die je omschrijft wijzen niet op lucht, maar op een slecht sluitende master cilinder.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_181877471
Nouja succes wensen met een eventuele noodstop komt niet zo aardig over toch? :')

Vandaag of morgen gaat de bediening van het handvat uit elkaar in ieder geval. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181877553
Oh. Nou. Sorrie ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_181884224
916 van mn pa gisteren meegenomen wat een feest
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181891370
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 12:44 schreef BlackLining het volgende:
Oh. Nou. Sorrie ;(
Maar je had wel gelijk. Blijkt nogal een kutmaat te zijn en revisiesetjes nogal lastig (alleen als hele handvat) te vinden.. dus op goed geluk een revisiesetje van een rempomp van een brommer gekocht, zou de goede maat moeten wezen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_181893607
Zo'n autoventiel op een boormachine werkt veel beter dan ik van tevoren inschatte :P



Dat was dus een keiharde lijmlaag van een GoPro mount
pi_181916621
Mijn schatje gaat in de verkoop. Vandaag waarschijnlijk de laatste keer dat ik op haar rij. Ik zit nu wel te twijfelen of ik hem weg wil doe. Voor mij is het niet praktisch om met de motor naar werk te gaan in verband met mijn werk. Binnenkort begint de kou en dan rij ik er toch niet op. En die maanden kan ik hem helemaal niet verkopen met al het strooizout op de weg. Best wel raar hoe je een band kunt hebben met een machine. Volgend jaar waarschijnlijk overstappen naar een 600 CC.
pi_181917696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 05:51 schreef Maegrim het volgende:
Zo'n autoventiel op een boormachine werkt veel beter dan ik van tevoren inschatte :P



Dat was dus een keiharde lijmlaag van een GoPro mount
Die GoPro zal er wel voor een reden op hebben gezeten; waar kunnen we je beelden bekijken?
  zaterdag 15 september 2018 @ 13:18:34 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181918460
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 05:51 schreef Maegrim het volgende:
Zo'n autoventiel op een boormachine werkt veel beter dan ik van tevoren inschatte :P



Dat was dus een keiharde lijmlaag van een GoPro mount
heej, das een slimme oplossing :D _O_

*op boodschappenlijstje zet
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181918695
ergens op een knakentuning forum gevonden _O_
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:18 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Die GoPro zal er wel voor een reden op hebben gezeten; waar kunnen we je beelden bekijken?
Ik kocht em zo
pi_181942140
nieuwe accu in de KTM gelepeld, da's dus uitgesloten want hij startte weer niet na het tanken. bij het indrukken van de startknop daalde de spanning niet dus electrisch ipv startmotor?
pi_181947899
Was mooi knallen in sauerland, sommigen stukken gewoon net circuit _O_ _O_
Vooral een stukje Helminghausen naar Bontkirchen 200+ blazen met dat ding :B :B
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 16 september 2018 @ 20:54:08 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181949971
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 15:07 schreef Maegrim het volgende:
nieuwe accu in de KTM gelepeld, da's dus uitgesloten want hij startte weer niet na het tanken. bij het indrukken van de startknop daalde de spanning niet dus electrisch ipv startmotor?
Hmmjep, zou kunnen dat de schakelaar op je stuur domweg kaduuk is (not very likely), of het startrelais (more likely). De pest is dat je pas zekerheid hebt als je kunt meten. Kan ook een dom stekkerverbindinkje zijn.
Had pas een melding kentekenverlichting in de Benz, lampie eruit, mooi zwartgeblakerd.. nieuwe erin.. deed het heel effe en toen was het weer over.. ding weer eruitgepulkt, lampie goed, meten, geen spanning.. andere wel, is zelfde zekering, dus achterklep open maken.. paneel eraf.. zit het stekkertje er gewoon los op :')

Tis gewoon zoeken en meten, gewoon het stroompje volgen en kijken waar hij de geest geeft. Niet moeilijk of ingewikkeld, alleen bloedirritant.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181956385
Ik had op de Hornet eens last van dat mijn verlichting er mee ophield tijdens het rijden... Een paar weken lang was er geen pijl op te trekken waarom het gebeurde en wanneer het weer zou gebeuren.

Toen heb ik WD40 in mijn dodemansknop gespoten en toen bleef hij het weer voor altijd doen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_181956425
Hmm met die logica is het vast de moeite waard om even over m'n startrelais te zeiken
pi_181957904
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 07:26 schreef Maegrim het volgende:
Hmm met die logica is het vast de moeite waard om even over m'n startrelais te zeiken
Soms kun je zo'n relais niet eens open maken
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 17 september 2018 @ 12:08:39 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181960871
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 07:26 schreef Maegrim het volgende:
Hmm met die logica is het vast de moeite waard om even over m'n startrelais te zeiken
wel terwijl je start dan heah.. En vraag effe iemand om een filmpje te maken 😁

Werkt ook prima met bougiekabels trouwens ^O^ _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181969977
Zojuist zijn de nieuwe R1250GS en R1250RT aangekondigd.
https://www.facebook.com/(...)ATxi9gSfWli0lQHEaALw

Wat is die GS lelijk geworden zeg.

:r
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 17 september 2018 @ 21:13:30 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181970655
quote:
11s.gif Op maandag 17 september 2018 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Zojuist zijn de nieuwe R1250GS en R1250RT aangekondigd.
https://www.facebook.com/(...)ATxi9gSfWli0lQHEaALw

Wat is die GS lelijk geworden zeg.
[ afbeelding ]
:r
Impliceer je nou dat dat eerst niet het geval was?
Huilen dan.
pi_181970817
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 21:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Impliceer je nou dat dat eerst niet het geval was?
Nou ja, 2018 model vond ik wel aardig.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_181971275
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 21:17 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nou ja, 2018 model vond ik wel aardig.
Ik zie het al: het valt wel mee. :9 Dat zadel maakte het er gewoon raar uit te zien.

Zo is ie wel oke. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 17 september 2018 @ 22:29:57 #65
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181972849
'wel ok' , erm.. nee, gewoon lelijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 17 september 2018 @ 22:50:22 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181973262
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
'wel ok' , erm.. nee, gewoon lelijk.
Huilen dan.
pi_181973593
Dat zadel valt alleen op omdat de 3 delige kofferset er niet op zit :)
pi_181984999
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 21:32 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik zie het al: het valt wel mee. :9 Dat zadel maakte het er gewoon raar uit te zien.
[ afbeelding ]
Zo is ie wel oke. :7
Uhuh, blijft een mooi apparaat :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:53:46 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181986297
Wat voor enge oogziekte moet je hebben om dat een mooi apparaat te vinden?
Huilen dan.
pi_181986978
Vooral die achterkant. Wat een verschrikkelijk lelijk ding.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:57:35 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181990960
Mooi van ver, verre van mooi.

Maar ik zou er niet op spugen. Prima brommer om kilometers te vreten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181991319
Welke Nederlandse webshops voor onderdelen gebruiken jullie graag?
pi_181992496
mlmparts het meest I guess
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:12:53 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181993127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vooral die achterkant. Wat een verschrikkelijk lelijk ding.
nee, die rare Woody Woodpecker-snavel is charmant :D _O-

Maar idd, als je een bomproof pekelbak zoekt waar je bergen met kilometers op kunt stampen, is een GS je ding. Persoonlijk zou ik dan liever een ouwe K pakken denk ik.. Kuip, ruit dit dat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:13:32 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181993144
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:44 schreef Maegrim het volgende:
mlmparts het meest I guess
overal waar ze hebben wat ik nodig heb.. Maar MLM heeft idd best veel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 20 september 2018 @ 20:57:05 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182034492
Ik acht de kans niet heel groot dat ik hier iemand vind, maar je weet maar nooit!

Er komt binnenkort een plekje vrij in onze gedeelde garagebox in Utrecht (nabij het centrum). Je deelt de garage met 2 anderen en er is ruimte genoeg om ook je kleding of wat andere spullen op te slaan. Kosten: ¤42 pm.
Huilen dan.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:18:01 #77
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182035067
quote:
7s.gif Op donderdag 20 september 2018 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik acht de kans niet heel groot dat ik hier iemand vind, maar je weet maar nooit!

Er komt binnenkort een plekje vrij in onze gedeelde garagebox in Utrecht (nabij het centrum). Je deelt de garage met 2 anderen en er is ruimte genoeg om ook je kleding of wat andere spullen op te slaan. Kosten: ¤42 pm.
Kost een huurgarage in Utrecht serieus meer dan 120 p/maand?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182035260
Een parkeervak in onze gedeelde garage van mijn appartementencomplex kost me al ¤80, in Amsterdam.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:32:34 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182035414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kost een huurgarage in Utrecht serieus meer dan 120 p/maand?
Deze is al een stuk goedkoper dan de vorige.
Huilen dan.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:33:27 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182035444
Je moet voor de grap eens een appartement huren in Utrecht, dan kan je lachen.
Huilen dan.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:34:39 #81
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182035471
Belachelijke prijzen :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:41:07 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182035629
Ja, gaat nergens meer over :') .
Huilen dan.
pi_182035726
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:25 schreef Nero22 het volgende:
Een parkeervak in onze gedeelde garage van mijn appartementencomplex kost me al ¤80, in Amsterdam.
Ook voor een motor ja?

Heb wel geluk in Eindhoven, heb tot nu toe altijd de auto gratis voor de deur kunnen parkeren. Voordeel van net buiten de RING wonen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:46:07 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182035746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ook voor een motor ja?

Heb wel geluk in Eindhoven, heb tot nu toe altijd de auto gratis voor de deur kunnen parkeren. Voordeel van net buiten de RING wonen.
Nadeel is wel dat je in Eindhoven woont :+ .
Huilen dan.
pi_182035919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ook voor een motor ja?

Heb wel geluk in Eindhoven, heb tot nu toe altijd de auto gratis voor de deur kunnen parkeren. Voordeel van net buiten de RING wonen.
Voor de motor betaal ik niks. Ik knal die gewoon naar binnen via de fietsdeur. Al gaan ze wel per 2019 handhaven, zeggen ze, op dit soort fratsen. :'(

Wij kunnen buiten ook gratis parkeren, maar mijn vriendin rijdt een dikke Audi, dus die staat mooi binnen. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_182039478
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nadeel is wel dat je in Eindhoven woont :+ .
Nee man :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_182039481
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:52 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Voor de motor betaal ik niks. Ik knal die gewoon naar binnen via de fietsdeur. Al gaan ze wel per 2019 handhaven, zeggen ze, op dit soort fratsen. :'(

Wij kunnen buiten ook gratis parkeren, maar mijn vriendin rijdt een dikke Audi, dus die staat mooi binnen. :7
Wat is een dikke Audi? Vind alles onder de A4 niet dik namelijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_182039532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kost een huurgarage in Utrecht serieus meer dan 120 p/maand?
Ik mocht in Den Bosch überhaupt willen dat ik voor dat bedrag een garagebox zou hebben :'). Nog niet misschien.


Waar ik woon heb ik wel een goede afsluitbare schuur. Maar het is al zo'n kutbocht om daarin te komen, en volgende week gaan ze de straat opnieuw indelen :{ Ik hoop wel echt dat ik er dan nog in kom met de motor
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 21 september 2018 @ 02:04:21 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182039562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 01:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is een dikke Audi? Vind alles onder de A4 niet dik namelijk.
R8 ws :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 september 2018 @ 02:05:16 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182039570
Als ik jullie zo hoor zou ik als de sooooodemieter de stad uit verkassen; dat is toch geen doen man :'( :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182041205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 01:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is een dikke Audi? Vind alles onder de A4 niet dik namelijk.
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2018 02:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

R8 ws :7
Audi TT, ter vervanging van de A3 die ze afgelopen winter total-loss heeft gereden. :X :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_182044222
Gezellig met z’n allen bij SD in de straat gaan wonen.
pi_182044438
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 01:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik mocht in Den Bosch überhaupt willen dat ik voor dat bedrag een garagebox zou hebben :'). Nog niet misschien.


Waar ik woon heb ik wel een goede afsluitbare schuur. Maar het is al zo'n kutbocht om daarin te komen, en volgende week gaan ze de straat opnieuw indelen :{ Ik hoop wel echt dat ik er dan nog in kom met de motor
Ah, een Bosschenaar. Heb je toevallig een paar mooie routes die ik mag uitproberen?
pi_182044677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef Salatrel het volgende:
Gezellig met z’n allen bij SD in de straat gaan wonen.
Ben er ooit geweest, wel lekker rustig hoor
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:50:57 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182044777
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 september 2018 02:05 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik jullie zo hoor zou ik als de sooooodemieter de stad uit verkassen; dat is toch geen doen man :'( :{
Mja, 't is duur maar verder bevalt het prima. Utrecht is een leuke stad.
Huilen dan.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:10:51 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182045147
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:15 schreef Salatrel het volgende:
Gezellig met z’n allen bij SD in de straat gaan wonen.
Wel handig met toerritjes en sleuteldaagjes enzo.. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:11:43 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182045167
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2018 07:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

[..]

Audi TT, ter vervanging van de A3 die ze afgelopen winter total-loss heeft gereden. :X :P
Is ze kapster?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:12:19 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182045180
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is ze kapster?
Ik denk het, jij zegt het _O- .
Huilen dan.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:12:23 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182045181
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ben er ooit geweest, wel lekker rustig hoor
En onze straat is best nog een drukke _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:18:24 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182045274
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mja, 't is duur maar verder bevalt het prima. Utrecht is een leuke stad.
Ik vind alle steden een beetje hetzelfde.. tis een stad, druk, lawaaiig, maar lekker praktisch want alles is om de hoek available.. de ene stad is wat mooier als de andere, maar de mooie delen zijn vaak onbetaalbaar om in te wonen, en alle vervoer wat niet openbaar is, is een probleem.. mentaliteit is vaak kut, diefstal, misdaad.. overal is mee te leven natuurlijk, maar je moet het willen.. heb zelf lang in 010 gewoond, had het toen prima naar mijn zin.. nu zit ik lekker rustig buitenaf en is het geen punt als ik mijn auto op slot vergeet te doen.. is ook wat waard.. garage aan huis, eigen oprit, als ik uit het raam kijk zie ik groen ipv grijs.

Ellek voordeel hep zijn nadeel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')