abonnement Unibet Coolblue
pi_182019461
Bij Zanzibar zoeken ze altijd mensen. Vraag naar Jeroen!
pi_182051907
Ik zou voor een beter betaalde baan gaan en bewust worden dat het gewoon een eiland is waar mensen wonen en werken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_182059914
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:58 schreef Morrigan het volgende:
Ik zou voor een beter betaalde baan gaan en bewust worden dat het gewoon een eiland is waar mensen wonen en werken.
TS wilt iets tijdelijks, welke goedbetaalde baan neemt tijdelijke krachten aan? Beetje zinloos om iemand op te leiden als diegene erna toch weer weg gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 11:24 schreef Syrena het volgende:
Zoek het topic van clumsy_clown maar eens. Lees dat helemaal door en bedenk je dan nog eens :+
Dat kan je in de Bijlmer ook gebeuren. en Spanje heeft ook buurten waar je echt niet doorheen wilt lopen. Dat soort ongein heb je gewoon overal.
pi_182811736
Als ...als...al 2/3 goeie vriendinnen er zijn geweest om te feestwerken, wat wil je dan nog meer weten 8)7
  maandag 29 oktober 2018 @ 10:56:22 #30
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_182811770
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef Newadventures het volgende:

[..]

De knoop is doorgehakt om te gaan, iets wat voor mij al een aardige stap was. Ik wil geen impulsieve stappen nemen, dus vandaar dat ik eerst goed research wil doen. En rijk zal ik er zeker niet van worden nee, maar zo nu en dan een happy hour meepakken moet zeker lukken ;)
Hoe gaan de voorbereidingen TS?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_183579383
Misschien wil ik de ontmoetingen van anderen kennen voordat ik zoek naar accommodatie, bijvoorbeeld de meest ideale manier om het te doen. Hoe het ook zij, oke, duidelijker dan: ik zou misschien op Zanzibar willen werken, in een huis met huisgenoten willen wonen en het beste uit mijn tijd willen halen, niettegenstaande het werken. Zon, oceaan, kustlijn en bijeenkomsten! Ik vind het leuk om anderen te horen hoe ze hier naartoe zijn gegaan en hoe ze allemaal leefden.Plex Lucky Patcher Kodi .

[ Bericht 25% gewijzigd door rossi123 op 08-12-2018 10:36:15 ]
Ik ben net als jij noch jij, als je me accepteert, bedankt als het niet al te erg is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')