abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181853806
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, cellulite heb ik wel hoor ;(.
Ik keek vandaag die foto vandaag laatst met die broek en dat oranje ding geloof ik. Daar is qua figuur toch niks mis mee?
  woensdag 12 september 2018 @ 09:50:35 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181853824
Bijna vakantie *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 september 2018 @ 09:51:12 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181853832
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik keek vandaag die foto vandaag laatst met die broek en dat oranje ding geloof ik. Daar is qua figuur toch niks mis mee?
Wordt steeds beter :Y.

Maar heeft dan weer niks met cellulite te maken, slanke vrouwen kunnen dat ook hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181853843
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wordt steeds beter :Y.

Maar heeft dan weer niks met cellulite te maken, slanke vrouwen kunnen dat ook hebben.
Dat weet ik.
pi_181853846
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:50 schreef Debsterr het volgende:
Bijna vakantie *O*
Waar ga je heen?
pi_181853847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Is wel een erg leuk spel, bij mij werd het al snel een gtst verhaal
Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.

En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.

En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.

En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.

Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.

Mooi spel.
Tap tap tap
pi_181853859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.

En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.

En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.

En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.

Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.

Mooi spel.
Zoveel lol met jezelf op de zolderkamer O+
pi_181853867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.

En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.

En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.

En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.

Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.

Mooi spel.
_O-
  woensdag 12 september 2018 @ 09:54:31 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181853869
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Weekendje Bulgarije en volgende week een bruiloft van 2 dagen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181853875
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Weekendje Bulgarije en volgende week een bruiloft van 2 dagen.
Doe de groeten aan Dven.
pi_181853877
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:55 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Doe de groeten aan Dven.
Wat een seksgod is dat
  woensdag 12 september 2018 @ 09:55:55 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181853878
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:55 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Doe de groeten aan Dven.
Zal ik doen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181853890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Zoveel lol met jezelf op de zolderkamer O+
Mijn zolderkamer was fantastisch O+
Tap tap tap
pi_181853897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je moet je pc ook niet netjes van de stroom afhalen elke avond. :P
Oh ;(
pi_181853926
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.

En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.

En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.

En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.

Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.

Mooi spel.
Oh jij speelde net zo psycho als ik _O-

In Sims 1 konden de kinderen nog niet opgroeien dus die liet ik altijd weghalen of verdronk ik in het zwembad.
En in Sims 2 had ik een geweer gedownload en toen maakte ik een seriemoordenaar met een enorme begraafplaats in de achtertuin. Wel fijn al die spoken snachts :') m'n spel liep ervan vast
pi_181853932
Ik snap nu wat ik fout deed en waarom ik geen zak aan Sims vond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181853942
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh jij speelde net zo psycho als ik _O-

In Sims 1 konden de kinderen nog niet opgroeien dus die liet ik altijd weghalen of verdronk ik in het zwembad.
En in Sims 2 had ik een geweer gedownload en toen maakte ik een seriemoordenaar met een enorme begraafplaats in de achtertuin. Wel fijn al die spoken snachts :') m'n spel liep ervan vast
Kon je ze verdrinken _O-

En als ze dan thuiskwamen van het werk, als ze nog niet waren ontslagen omdat ze nooit uit bed konden komen, dan pisten ze in de voortuin omdat ze niet naar de plee waren geweest voor ze weggingen. Maar ze deden er ook zolang over om uit bed te komen :D
Tap tap tap
pi_181853948
Zin in appeltaart ineens.
Tap tap tap
pi_181853962
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap nu wat ik fout deed en waarom ik geen zak aan Sims vond.
Je moet ook mods downloaden. Ik had ook een mod waarmee je kinderen van de grim reaper kon krijgen.
pi_181853984
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je moet ook mods downloaden. Ik had ook een mod waarmee je kinderen van de grim reaper kon krijgen.
Anders lijkt me er inderdaad niks aan.
Tap tap tap
  woensdag 12 september 2018 @ 10:05:26 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181854001
Sims _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181854032
Nooit leuk gevonden.
pi_181854041
Ja die huizen bouwen en inrichten vond ik al erg leuk
pi_181854061
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Nooit leuk gevonden.
Ken eigenlijk ook alleen vrouwen die daar fanatiek mee bezig zijn geweest. Verder geen van mijn gamende vrienden.
  woensdag 12 september 2018 @ 10:12:07 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181854085
Er was ooit zo'n pc game over de evolutie theorie. Je begon als water iets ding en kon uiteindelijk kiezen of je het land op wilde of niet. Dat was echt een toffe game.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')