abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181844825
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:40 schreef Fer het volgende:
Maar welke verf gebruikt?
Hij was in totaal 35 euro kwijt. Zal wel een soort van waterverf zijn dan.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:19:21 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181845662
Ac-tion knikkers denk ik.

Maar ik wil die bonnetjes ook wel eens zien, want daar zitten wel een paar busjes verf op :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:22:37 #53
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_181845744
ik vind het nog een best redelijk resultaat zo op de foto's :o . Strepen en dat zwart is fout natuurlijk, maar who cares. Tis een knakenbak, maakt het ook wel weer geinig camp.
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:34:34 #54
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181846065
Geweldig!

En dat voor 35 euro, netjes hoor.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_181846156
Eerst dacht ik oh god...en toen klikte ik het topic aan.

Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:45:07 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181846336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:22 schreef bleiblei het volgende:
ik vind het nog een best redelijk resultaat zo op de foto's :o . Strepen en dat zwart is fout natuurlijk, maar who cares. Tis een knakenbak, maakt het ook wel weer geinig camp.
Ik ben nog steeds van plan om een keertje een ratlook Starletje te gaan fiksen zodra ik ruimte heb, zo zie je maar dat je met low tech oplossingen best wat leuks kunt doen voor weinig.. ik hoop dat het een beetje aardig blijft zitten en dat na de winter niet de vellen eraan hangen, want dan ben je wel klaar natuurlijk :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181847877
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:29 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ja en een boek is niets meer dan papier en inkt ;)
Een auto kan een bepaald karakter hebben en een hoop plezier geven.
Een Scenic niet, maar daar heeft TS zelf wat aan gedaan ^O^
Nee hoor, een boek is heel veel meer dan slechts inkt en papier. Net zoals een schilderij veel meer is dan canvas en verf.
Een auto kan ook mooi zijn, maar geeft de mens geen geestelijke verrijking. Dit in tegenstelling tot boeken en kunst.
Of kan jij misschien iemand opnoemen die op school behandelt wordt in het rijtje kunst en literatuur als het over auto's gaat?
  Spellchecker dinsdag 11 september 2018 @ 22:38:00 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181847942
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van plan om een keertje een ratlook Starletje te gaan fiksen zodra ik ruimte heb, zo zie je maar dat je met low tech oplossingen best wat leuks kunt doen voor weinig.. ik hoop dat het een beetje aardig blijft zitten en dat na de winter niet de vellen eraan hangen, want dan ben je wel klaar natuurlijk :D _O-
Dan zitten we in april 2019 ^O^ :Y)
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:39:49 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181848010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor, een boek is heel veel meer dan slechts inkt en papier. Net zoals een schilderij veel meer is dan canvas en verf.
Een auto kan ook mooi zijn, maar geeft de mens geen geestelijke verrijking. Dit in tegenstelling tot boeken en kunst.
Of kan jij misschien iemand opnoemen die op school behandelt wordt in het rijtje kunst en literatuur als het over auto's gaat?
hoe denk je dat die boeken en schilderijen in het museum en de bieb terecht komen? per riksja?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181848221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor, een boek is heel veel meer dan slechts inkt en papier. Net zoals een schilderij veel meer is dan canvas en verf.
Een auto kan ook mooi zijn, maar geeft de mens geen geestelijke verrijking. Dit in tegenstelling tot boeken en kunst.
Of kan jij misschien iemand opnoemen die op school behandelt wordt in het rijtje kunst en literatuur als het over auto's gaat?
Ik vind namen als Pininfarina, Bertone of zelfs iemand als Enzo Ferrari toch ook wel een soort van kunstenaars. Kunst is ook maar iets waarvan iemand ineens bepaald heeft dat het kunst is, voor mij is het ook niets meer dan een canvas met verf erop. Ik word niet warm of koud van een Rembrandt, Van Gogh of Picasso. Een prachtige auto die met passie ontworpen is doet mij iets, een schilderij niet.

@TS: best netjes gedaan zo van afstand. Zou je het resultaat nog wat strakker krijgen als je deze zou gaan polijsten? (na goed uitharden natuurlijk) Het blijft een bejaardenbak natuurlijk, maar goed, daarom kun je er natuurlijk wel makkelijk mee experimenteren.
Don't let my username fool you...
  Spellchecker dinsdag 11 september 2018 @ 22:52:00 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181848481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vind namen als Pininfarina, Bertone of zelfs iemand als Enzo Ferrari toch ook wel een soort van kunstenaars. Kunst is ook maar iets waarvan iemand ineens bepaald heeft dat het kunst is, voor mij is het ook niets meer dan een canvas met verf erop. Ik word niet warm of koud van een Rembrandt, Van Gogh of Picasso. Een prachtige auto die met passie ontworpen is doet mij iets, een schilderij niet.

@TS: best netjes gedaan zo van afstand. Zou je het resultaat nog wat strakker krijgen als je deze zou gaan polijsten? (na goed uitharden natuurlijk) Het blijft een bejaardenbak natuurlijk, maar goed, daarom kun je er natuurlijk wel makkelijk mee experimenteren.
Ik word elke dag blij van mijn Picasso .....

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 12-09-2018 06:57:04 ]
pi_181848557
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:43 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Hij was in totaal 35 euro kwijt. Zal wel een soort van waterverf zijn dan.
Klopt, hoogglans acrylverf :P
pi_181848595
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:25 schreef Sounddragon het volgende:
Chapeau man, is een verbetering (zo op de foto), en dat voor die paar knaken _O_ _O_ _O_

Wall of fame materiaal dit ^O^

PTA / PTA toppers
:D

Dank u! *O*
pi_181848628
Ziet er niet slecht uit. Ben wel benieuwd wat voor soort verf en of dat ook een beetje hecht (of dat je het bij de wasstraat er zo afblaast)

Overigens: als je je kenteken wilt blurren, doe dat dan overal. Dus ook op je mooie groene Umweltplakette. Daar staat nu nog mooi op dat het xx-xx-xx is :) (Of post de hi-res fotos niet waar dat leesbaar op is)

Overigens: Bij de RDW staat je auto nu nog als bruin.

Je moet dat wel (gratis) wijzigen:
https://www.rdw.nl/partic(...)uw-voertuig-wijzigen

[ Bericht 8% gewijzigd door Sounddragon op 12-09-2018 12:26:19 ]
pi_181848681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:20 schreef wcborstel het volgende:
Mag dit eigenlijk zo maar? Ik (als leek) dacht dat de auto dezelfde kleur moet hebben als geregistreerd staat.

Moet je hem nu dan niet anders registreren?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:25 schreef Fer het volgende:

[..]

In Nederland niet (dacht ik)

Nu nog matten van traanplaat, gele wijzerplaten en zelf aangebracht donker folie op de achterste ramen.
Op de webstek van het RDW kun je het gratis doorgeven, mits je de meldcode bij de hand hebt. :)

Denk niet dat ik weg kom met 'onder de motorkap is ie rood', maar maak me er verder niet echt druk om... ~:)
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:58:59 #66
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181848720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee hoor, een boek is heel veel meer dan slechts inkt en papier. Net zoals een schilderij veel meer is dan canvas en verf.
Een auto kan ook mooi zijn, maar geeft de mens geen geestelijke verrijking. Dit in tegenstelling tot boeken en kunst.
Of kan jij misschien iemand opnoemen die op school behandelt wordt in het rijtje kunst en literatuur als het over auto's gaat?
Ik begrijp dat een boek niet om het papier en de inkt draait, vandaar de ;)
Wat ik bedoel is dat een auto ook meer is dan de materialen alleen. Het is vrijheid, onafhankelijkheid, het maakt de wereld klein en kan emotionele waarde hebben.
Ik geniet oprecht van een zinloos ritje zonder bestemming, in 2 verschillende auto's op 2 verschillende manieren (een comfortabele GT met V6 en een klein hitsig scheurmonstertje).

Ik weet niet wat er op school behandeld wordt op gebied van kunst en literatuur tegenwoordig, maar je kan namen als Pininfarina, Bertone, Guigiaro en Ian Callum gerust onder het kopje kunstenaars zetten.
pi_181848947
Je noemt jezelf autoliefhebber en rijdt in een Renault Scenic.


Ik zie een discrepantie.
pi_181849316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:56 schreef DJSmiley het volgende:
Ziet er niet slecht uit. Ben wel benieuwd wat voor soort verf en of dat ook een beetje hecht (of dat je het bij de wasstraat er zo afblaast)


Overigens: Bij de RDW staat je auto nu nog als bruin.

Je moet dat wel (gratis) wijzigen:
https://www.rdw.nl/partic(...)uw-voertuig-wijzigen

Maak dan ook geen slapende honden wakker maar had me even een DM gestuurd :')
pi_181849666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik vind namen als Pininfarina, Bertone of zelfs iemand als Enzo Ferrari toch ook wel een soort van kunstenaars. Kunst is ook maar iets waarvan iemand ineens bepaald heeft dat het kunst is, voor mij is het ook niets meer dan een canvas met verf erop. Ik word niet warm of koud van een Rembrandt, Van Gogh of Picasso. Een prachtige auto die met passie ontworpen is doet mij iets, een schilderij niet.

@TS: best netjes gedaan zo van afstand. Zou je het resultaat nog wat strakker krijgen als je deze zou gaan polijsten? (na goed uitharden natuurlijk) Het blijft een bejaardenbak natuurlijk, maar goed, daarom kun je er natuurlijk wel makkelijk mee experimenteren.
En zo denk ik dus over auto's. Ze doen me niks, want het is gewoon een stuk blik met een stuurtje en vier wieltjes die jou van A naar B kunnen brengen.
Boeken, schilderijen of muziek brengen je naar hele andere werelden, waardoor je gaat nadenken.
En boeken ruiken lekker, auto's stinken.
pi_181849749
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Je noemt jezelf autoliefhebber en rijdt in een Renault Scenic.

Ik zie een discrepantie.
Topwagens hoor, mijn vader is destijds nog op tv geweest bij Kat in de Zak omdat de Renault dealer dat ding niet op orde kon krijgen _O_
pi_181850102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Topwagens hoor, mijn vader is destijds nog op tv geweest bij Kat in de Zak omdat de Renault dealer dat ding niet op orde kon krijgen _O_
met sasja moerali (hoe schrijf je dat)?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181852328
Wat denken jullie van LED-verlichting in dr beenruimte? Laat ik dat eens blauw maken. :P



Naar het voorbeeld van mijn zus haar auto. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2018 10:48:53 (450, echt fantastisch) ]
pi_181852394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En zo denk ik dus over auto's. Ze doen me niks, want het is gewoon een stuk blik met een stuurtje en vier wieltjes die jou van A naar B kunnen brengen.
Boeken, schilderijen of muziek brengen je naar hele andere werelden, waardoor je gaat nadenken.
En boeken ruiken lekker, auto's stinken.
Jij hebt een schroefje los volgens mij :')
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_181852419
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:52 schreef maily het volgende:

[..]

Ik word elke dag blij van mijn Picasso ..... [ afbeelding ]
Die lijken ook steeds meer op een multipla. En alhoewel dat een heel fijne auto was om in te rijden is dat geen compliment.
Whatever...
pi_181854218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En zo denk ik dus over auto's. Ze doen me niks, want het is gewoon een stuk blik met een stuurtje en vier wieltjes die jou van A naar B kunnen brengen.
Boeken, schilderijen of muziek brengen je naar hele andere werelden, waardoor je gaat nadenken.
En boeken ruiken lekker, auto's stinken.
En je dacht PTA is een goede plaats om dat te melden?

Oude boeken stinken trouwens :r De geur van benzine O+
Don't let my username fool you...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')