abonnement Unibet Coolblue
pi_181834744
quote:
Bestelwagen rijdt opzettelijk in op crèche in Keerbergen, geen kinderen aanwezig

In het Vossekot in Keerbergen is een bestelwagen ingereden op een kindercrèche. Volgens de eerste berichten zou de crèche op dat ogenblik leeg zijn geweest.
De bestuurder van de bestelwagen zat gekneld en werd door de brandweer uit het voertuig gehaald. De kindercrèche is door de klap ook nog eens in brand gevlogen. De brandweer is op dit moment druk in de weer om het vuur te blussen.

De vrouw die de crèche openhoudt, moest vandaag naar de rechtbank omdat ze zou scheiden van haar man. De bijna ex-man kon dat niet verkroppen en zou daarom in de crèche gereden zijn.

Bron

Net gebeurd, is nog wachten op meer nieuws.
pi_181834756
Dus? LB.
  dinsdag 11 september 2018 @ 11:34:26 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181834767
Vechtscheidingen. :').
And so is the past
pi_181834771
Geluk dat die creche leeg is. Wel al een tijd toch een angst van mij, wat als die idioten in de samenleving doorkrijgen dat basisscholen of crèches simpele soft targets zijn waar veel slachtoffers gemaakt kunnen worden. Denk dat de publieke opinie dan opeens heel snel omslaat.

Hopelijk gewoon een dronken idioot of zo en niet het begin van een nieuwe reeks aanslagen op kinderen.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 11:34:36 #5
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181834775
quote dan het laatste stukje van het nieuwsbericht ook even

quote:
De vrouw die de crèche openhoudt, moest vandaag naar de rechtbank omdat ze zou scheiden van haar man. De bijna ex-man kon dat niet verkroppen en zou daarom in de crèche gereden zijn.
pi_181834778
Gelukkig waren er geen kinderen binnen. :{ :{ :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181834785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef noodgang het volgende:
quote dan het laatste stukje van het nieuwsbericht ook even

[..]

Toen ik het bericht plaatste stond dat er nog niet bij, alleen "later meer". Zal de OP aanpassen.

Gelukkig dus een idioot!
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 11:35:51 #8
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_181834795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toen ik het bericht plaatste stond dat er nog niet bij, alleen "later meer". Zal de OP aanpassen.

Gelukkig dus een idioot!
Ah okay ^O^
Sowieso een idioot, wat zn motief ook is
pi_181834807
Wat een droeftoeter ben je dan als je een bestelbus een creche inrijd omdat je het niet kan verkroppen dat je vrouw van je af wilt. :')

Gestoorde idioot, hopelijk zetten ze hem vast voor poging tot doodslag :r
pi_181834812
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Geluk dat die creche leeg is. Wel al een tijd toch een angst van mij, wat als die idioten in de samenleving doorkrijgen dat basisscholen of crèches simpele soft targets zijn waar veel slachtoffers gemaakt kunnen worden. Denk dat de publieke opinie dan opeens heel snel omslaat.

Hopelijk gewoon een dronken idioot of zo en niet het begin van een nieuwe reeks aanslagen op kinderen.
Hou op! Yup, dat beeld zie ik zelf ook wel eens voor mij. Je kroost zal er maar net zijn : :{
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 11:38:35 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834823
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

Net gebeurd, is nog wachten op meer nieuws.
Een copycat?
https://www.telegraaf.nl/(...)ruzie-met-zijn-vrouw
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181834835
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Geluk dat die creche leeg is. Wel al een tijd toch een angst van mij, wat als die idioten in de samenleving doorkrijgen dat basisscholen of crèches simpele soft targets zijn waar veel slachtoffers gemaakt kunnen worden. Denk dat de publieke opinie dan opeens heel snel omslaat.

Hopelijk gewoon een dronken idioot of zo en niet het begin van een nieuwe reeks aanslagen op kinderen.
Publieke opinie omslaat? in wat voor wereld leef jij?
'She is lighter than a feather, I am heavier than lead.'
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 11:41:18 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834861
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Geluk dat die creche leeg is. Wel al een tijd toch een angst van mij, wat als die idioten in de samenleving doorkrijgen dat basisscholen of crèches simpele soft targets zijn waar veel slachtoffers gemaakt kunnen worden. Denk dat de publieke opinie dan opeens heel snel omslaat.

Hopelijk gewoon een dronken idioot of zo en niet het begin van een nieuwe reeks aanslagen op kinderen.
Als er alleen vrijgezelle kinderoppassers zijn, dan is er niets aan de hand :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181834931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat een droeftoeter ben je dan als je een bestelbus een creche inrijd omdat je het niet kan verkroppen dat je vrouw van je af wilt. :')

Gestoorde idioot, hopelijk zetten ze hem vast voor poging tot doodslag :r
Je hoeft echt niet in je eigen topic algemeenheden te blijven neuzelen om te doen alsof je het nog interessant vindt, nu het gewoon een verwarde Belg blijkt te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181834951
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:39 schreef Faltaux het volgende:

[..]

Publieke opinie omslaat? in wat voor wereld leef jij?
In een fantasiewereld blijkbaar.
pi_181834965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet in je eigen topic algemeenheden te blijven neuzelen om te doen alsof je het nog interessant vindt, nu het gewoon een verwarde Belg blijkt te zijn.
Het is toch niet iets wat vaak gebeurd, althans de eerste keer dat ik het hoor dat iemand opzettelijk tegen een crèche aanrijd. Vind dit toch wel erg gestoord hoor, gelukkig dat de crèche leeg was.
pi_181834970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toen ik het bericht plaatste stond dat er nog niet bij, alleen "later meer". Zal de OP aanpassen.

Gelukkig dus een idioot!
:?
'She is lighter than a feather, I am heavier than lead.'
pi_181835047
:{
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:05:35 #19
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181835246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron

Net gebeurd, is nog wachten op meer nieuws.
Ik zou die man lekker bekneld laten zitten.
pi_181835460
Dat ie vet veel pijn mag hebben gehad tot zijn overlijden. Achterlijke idioot!
pi_181835523
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:41 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als er alleen vrijgezelle kinderoppassers zijn, dan is er niets aan de hand :)
Dan krijg je”bestelwagen rijdt opzettelijk in op crèche na afwijzing van vrijgezelle kinderoppasser” ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_181835583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het is toch niet iets wat vaak gebeurd, althans de eerste keer dat ik het hoor dat iemand opzettelijk tegen een crèche aanrijd. Vind dit toch wel erg gestoord hoor, gelukkig dat de crèche leeg was.
Als het puur tegen zijn vrouw gericht is, dan gok ik dat hij heel goed wist dat de crèche leeg was.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_181835723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:31 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Als het puur tegen zijn vrouw gericht is, dan gok ik dat hij heel goed wist dat de crèche leeg was.
Zou kunnen, ik hoop het toch wel. Anders moet je zo'n gast voor een zeer lange tijd vastzetten, beetje je busje in een crèche rammen :r
pi_181835739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Geluk dat die creche leeg is. Wel al een tijd toch een angst van mij, wat als die idioten in de samenleving doorkrijgen dat basisscholen of crèches simpele soft targets zijn waar veel slachtoffers gemaakt kunnen worden. Denk dat de publieke opinie dan opeens heel snel omslaat.

Hopelijk gewoon een dronken idioot of zo en niet het begin van een nieuwe reeks aanslagen op kinderen.
Kim de Gelder, 2009.
pi_181835751
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kim de Gelder
Ow ja klopt, nog zo'n idioot. Gelukkig gebeurd het maar zelden. Maar het blijven wel makkelijke targets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')