abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 10:52:12 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834337
quote:
Moeder van Syriëstrijder op CD&V-lijst Antwerpen




Fatima Ezzarhouni, de moeder van een Syriëstrijder, staat op de lijst van CD&V Antwerpen. Dat meldt Radio 2. De vrouw wil zich inzetten voor verdraagzaamheid in de samenleving en preventie rond radicalisering. Ezzarhouni getuigde eerder in De Morgen hoe ze haar kleinkind in Syrië wil terughalen.

Ezzarhouni denkt dat haar zoon overleden is, bij een bombardement op 20 augustus. Dat is alleszins wat haar schoondochter aan familie heeft verteld. “Tot nu toe was haar informatie altijd correct”, zegt Fatima Ezzarhouni geëmotioneerd. “Ik heb de hele nacht geweend.”

Haar kleinkind zit nog altijd bij de moeder, vermoedelijk in Idlib, het laatste rebellengebied in Syrië. Ezzarhouni probeert al jaren om het kind een veilige toekomst in ons land te geven, maar zonder veel succes. In juni vertelde ze er opnieuw over in De Zevende Dag, toen ook minister van Justitie Koen Geens (CD&V) mee aan tafel zat. Zo sloeg voor CD&V de vonk over, maar Ezzarhouni kende Antwerps gemeenteraadslid en Kamerlid Nahima Lanjri (CD&V) al langer.

Ezzarhouni staat op plaats 8 voor district Antwerpen en plaats 50 voor stad Antwerpen. Als moeder van een Syriëstrijder is deradicalisering één van haar belangrijkste strijdpunten. “Ik wil mij inzetten voor meer preventie voor jongeren en meer verdraagzaamheid in de samenleving”, zegt Ezzarhouni. “Op die manier wil ik mijn deel bijdragen aan de maatschappij.” De moeder ziet het goed komen. “Het is een tof team en ik voel me goed bij die mensen.”

Opmerkelijke kandidaten bij de vleet
Met Ezzarhouni heeft CD&V opnieuw een opmerkelijke kandidaat in Antwerpen. Eerder ontstond commotie rond de chassidische jood Aron Berger, omdat die weigerde vrouwen een hand te geven. De man trok zijn kandidatuur weer in. Gisteren bleek dat kandidaat Radiart Cankja werd opgepakt met 3 kilogram heroïne. De tolk werd van de lijst gegooid.

https://www.hln.be/nieuws(...)-antwerpen~a9ed8021/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:53:08 #2
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181834345
Respect
#KICKOUTZP
pi_181834348
Dit is een heel goed topic.

Voor een Vlaams forum.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 10:54:43 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834357
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:53 schreef wollah het volgende:
Respect
Ja! Aan dit soort ervaringsdeskundigen kunnen we heel wat hebben. Zij weet tenminste wat er moet gebeuren om radicalisering tegen te gaan :) Hopelijk gaan we dit soort mensen ook in de Nederlandse politiek zien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181834573
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:54 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja! Aan dit soort ervaringsdeskundigen kunnen we heel wat hebben. Zij weet tenminste wat er moet gebeuren om radicalisering tegen te gaan :) Hopelijk gaan we dit soort mensen ook in de Nederlandse politiek zien.
Als ze dat zo goed weet, waarom is haar zoon dan geradicaliseerd en jihadist geworden?
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 11:18:42 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:16 schreef Windhapper het volgende:

[..]

Als ze dat zo goed weet, waarom is haar zoon dan geradicaliseerd en jihadist geworden?
Dat weet ze nu juist omdat het haar zoon is overkomen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181834639
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:54 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja! Aan dit soort ervaringsdeskundigen kunnen we heel wat hebben. Zij weet tenminste wat er moet gebeuren om radicalisering tegen te gaan :) Hopelijk gaan we dit soort mensen ook in de Nederlandse politiek zien.
Ze kon haar eigen zoon niet eens van radicalisering afhouden, ze weet dus totaal niet wat er nodig is en lijkt me niet de juiste persoon op de juiste plek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 11:36:17 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181834802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze kon haar eigen zoon niet eens van radicalisering afhouden, ze weet dus totaal niet wat er nodig is en lijkt me niet de juiste persoon op de juiste plek.
Omdat ze de signalen niet herkende misschien. Hier heeft zij wel van geleerd lijkt mij en weet ze welke signalen bij radicalisering horen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181834847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze kon haar eigen zoon niet eens van radicalisering afhouden, ze weet dus totaal niet wat er nodig is en lijkt me niet de juiste persoon op de juiste plek.
Dit.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181835078
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat weet ze nu juist omdat het haar zoon is overkomen.
Ok, ja. Ik had vroeger een hond, zo even naar de dierenarts om te vragen wanneer ik aan de slag kan.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181835127
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat weet ze nu juist omdat het haar zoon is overkomen.
Waarom is haar zoon dan precies geradicaliseerd volgens haar?
pi_181835138
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat weet ze nu juist omdat het haar zoon is overkomen.
Ja als ze d'r eigen zoon al niet kon opvoeden zal het met die van anderen vast wel lukken...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181835169
Waarom is haar zoon dan geradicaliseerd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')