abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:48:21 #51
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181839734
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat was idd ook mijn eerste gedachte. Dat er handje-klap is gedaan, en dat zijn loon "gewoon" betaald wordt vanuit Maranello.

Maar dan verdiend ie het eigenlijk nog niet om als Ferrari's laatste WK 2* de deur gewezen worden :{
Niet mijn idee maar het kan tevens zo zijn dat ze op deze manier Kimi achter de hand hebben mocht LEC door de mand vallen.
And so is the past
  dinsdag 11 september 2018 @ 17:32:48 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181840700
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat was idd ook mijn eerste gedachte. Dat er handje-klap is gedaan, en dat zijn loon "gewoon" betaald wordt vanuit Maranello.

Maar dan verdiend ie het eigenlijk nog niet om als Ferrari's laatste WK 2* de deur gewezen worden :{
Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181841026
Bizarre move zeg, kimi naar Sauber :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:12:02 #54
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_181841609
Wel benieuwd deze laatste races. Zal Kimi nog aan de kant gaan voor Vettel?
pi_181841898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Los van de kwalificatie "bang" is het niet zo'n rare gedachte, voor Hamilton geldt hetzelfde. Denk dat ze beide de uitgesproken nummer 1 rijder willen zijn.
Vettel heeft gezegd dat hij niks in te brengen heeft maar dat hij graag wil dat Raikkonen blijft omdat hij prettig met hem samenwerkt. Ferrari heeft zojuist aangetoond dat wat Vettel zei waar is. Net zoals Vettel ook heeft gezegd dat Raikkonen tegen hem mag racen, en ook daarvan heeft Ferrari recentelijk laten zien dat hij de waarheid sprak. Ook heeft hij tav Ricciardo gezegd dat hij niks in te brengen heeft maar dat hij daar niks tegen heeft, en dat zou dan niet waar zijn?

Al die domme verzinsels over Vettel de hele tijd. Het enige waar hij bang voor hoeft te zijn is dat andere teams een aanzienlijk snellere auto hebben of dat hij een auto krijgt met een wegligging waar hij niks mee kan zoals in 2014, want dan heeft hij zelfs aan Ricciardo een flinke kluif. Dat rampjaar voor Vettel doet het natuurlijk leuk bij de Hamilton marketing machine, maar als Mercedes hem alleen overwoog als goedkope tweede rijder dan is dat omdat zij ook wel weten hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Het idee dat Ricciardo een topper is komt alleen maar omdat men graat vergeet dat Vettel in een auto met een balans naar zijn zin zomaar een halve seconde sneller is dan in een auto die hem niet goed aanvoelt.

Als het volgend seizoen net zo dicht bij elkaar ligt als dit jaar dan pakt Raikkonenen gewoon niet genoeg punten van Hamilton af. Leclerc is waarschijnlijk een tikje sneller dan Raikkonen, misschien ook niet, maar het lijkt een heel groot talent en het is de gok waard. Misschien is hij wel net zo snel als Vettel, dan kan hij mooi even een jaartje de kunst afkijken terwijl Vettel de titel haalt. Heel misschien is hij zelfs wel sneller dan Vettel, dan zit je sowieso goed. Haal je Ricciardo, dan kan Vettel ook aan de wat minder snuggere kijkers laten zien dat hij veel beter is dan Ricciardo. Maar daar heeft Ferrari niks aan, sterker nog, die krijgen dan de verzinsels dat Ricciardo benadeeld wordt, want zo zijn de niet zo snuggere kijkers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_181841965
En zolang RIC niet bij Ferrari rijdt kunnen mensen lekker gratuit claimen dat zij met hun unieke race-inzicht zien dat hij nooit in de buurt zou komen bij Vettel als ze beiden bij het huidige Ferrari zouden rijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181841999
Er zullen bij Ferrari inmiddels wel wat Vettel critici zijn en waarschijnlijk Leclerc gepushed hebben om die duitsers eens echt goed te kunnen meten.
.
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:35:10 #58
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181842036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel heeft gezegd dat hij niks in te brengen heeft maar dat hij graag wil dat Raikkonen blijft omdat hij prettig met hem samenwerkt. Ferrari heeft zojuist aangetoond dat wat Vettel zei waar is. Net zoals Vettel ook heeft gezegd dat Raikkonen tegen hem mag racen, en ook daarvan heeft Ferrari recentelijk laten zien dat hij de waarheid sprak. Ook heeft hij tav Ricciardo gezegd dat hij niks in te brengen heeft maar dat hij daar niks tegen heeft, en dat zou dan niet waar zijn?

Al die domme verzinsels over Vettel de hele tijd. Het enige waar hij bang voor hoeft te zijn is dat andere teams een aanzienlijk snellere auto hebben of dat hij een auto krijgt met een wegligging waar hij niks mee kan zoals in 2014, want dan heeft hij zelfs aan Ricciardo een flinke kluif. Dat rampjaar voor Vettel doet het natuurlijk leuk bij de Hamilton marketing machine, maar als Mercedes hem alleen overwoog als goedkope tweede rijder dan is dat omdat zij ook wel weten hoe de verhoudingen werkelijk liggen. Het idee dat Ricciardo een topper is komt alleen maar omdat men graat vergeet dat Vettel in een auto met een balans naar zijn zin zomaar een halve seconde sneller is dan in een auto die hem niet goed aanvoelt.

Als het volgend seizoen net zo dicht bij elkaar ligt als dit jaar dan pakt Raikkonenen gewoon niet genoeg punten van Hamilton af. Leclerc is waarschijnlijk een tikje sneller dan Raikkonen, misschien ook niet, maar het lijkt een heel groot talent en het is de gok waard. Misschien is hij wel net zo snel als Vettel, dan kan hij mooi even een jaartje de kunst afkijken terwijl Vettel de titel haalt. Heel misschien is hij zelfs wel sneller dan Vettel, dan zit je sowieso goed. Haal je Ricciardo, dan kan Vettel ook aan de wat minder snuggere kijkers laten zien dat hij veel beter is dan Ricciardo. Maar daar heeft Ferrari niks aan, sterker nog, die krijgen dan de verzinsels dat Ricciardo benadeeld wordt, want zo zijn de niet zo snuggere kijkers.
Potverdorie, alles goed onder die eierdop?
Wat een treurige reactie.
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:35:35 #59
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181842043
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:32 schreef Fer het volgende:
Er zullen bij Ferrari inmiddels wel wat Vettel critici zijn en waarschijnlijk Leclerc gepushed hebben om die duitsers eens echt goed te kunnen meten.
Tjonge jonge :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:38:41 #60
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_181842103
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Potverdorie, alles goed onder die eierdop?
Wat een treurige reactie.
Noem Vettel en er zitten er 2 op het puntje van hun stoel :D

Grappig dat ze zelf letterlijk typen dat Vettel niet zo goed is dat hij in een slechte auto toch snel is, of deze naar zijn hand kan zetten, maar hij is wel de beste :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:58:51 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181842549
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Noem Vettel en er zitten er 2 op het puntje van hun stoel :D

Grappig dat ze zelf letterlijk typen dat Vettel niet zo goed is dat hij in een slechte auto toch snel is, of deze naar zijn hand kan zetten, maar hij is wel de beste :D
Frustrerender is het ontkennen van het rampjaar tegen Ricciardo als eerlijk vergelijkingsmateriaal. Vervolgens wel aangeven dat in de huidige auto, op basis van niks, Vettel wel sneller zou zijn dan Ricciardo.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181842587
Ben overigens wel benieuwd naar Leclerc. In mijn ogen is de enorme hype toch wel wat getemperd. Deels door pech, maar toch ook wel door minder presteren dan in het midden van het seizoen.

Ik neem aan dat Ferrari nog wel even enige aanpassing zal vergen, maar hopelijk levert het snel een mooie strijd met Vettel op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:04:34 #63
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181842653
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Wel benieuwd deze laatste races. Zal Kimi nog aan de kant gaan voor Vettel?
Volgens Peter Windsor niet, althans niet voordat hij meer wins heeft dan Häkkinen.

https://www.gpblog.com/nl(...)bastian-vettel-.html
And so is the past
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:19:49 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181842901
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:58 schreef XL het volgende:

[..]

Frustrerender is het ontkennen van het rampjaar tegen Ricciardo als eerlijk vergelijkingsmateriaal. Vervolgens wel aangeven dat in de huidige auto, op basis van niks, Vettel wel sneller zou zijn dan Ricciardo.
Waarom zou RIC sneller zijn?
Om dat ene jaar bij RBR toen Vettel naar Ferrari wou?
De glans is er wel af gegaan bij RIC sinds Max in de RBR zit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:24:33 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181842987
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou RIC sneller zijn?
Om dat ene jaar bij RBR toen Vettel naar Ferrari wou?
De glans is er wel af gegaan bij RIC sinds Max in de RBR zit.
Je gaat niet een seizoen tanken om naar Ferrari te kunnen. RIC is gewoon sneller, fors was het verschil ook. Dat Max nog sneller is. Tja. Dat is geen geheim, daarom verkiest Red Bull hem boven RIC en daarom gaat RIC nu weg. Die heeft slechts een fractie snellere auto nodig om Max te verslaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181843033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:
En zolang RIC niet bij Ferrari rijdt kunnen mensen lekker gratuit claimen dat zij met hun unieke race-inzicht zien dat hij nooit in de buurt zou komen bij Vettel als ze beiden bij het huidige Ferrari zouden rijden.
Dat is wat Vettel doet, de auto naar zijn hand zetten, de auto sneller krijgen en er dan heel hard mee gaan. Zo leek RBR ooit een topteam, toen Ricciardo hem versloeg niet meer. Vettel heeft de Ferrari inmiddels wel goed staan.

Wat heeft Ricciardo verder laten zien dan qua snelheid behalve Vettel niet zo heel ruim verslaan in diens rampjaar?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Wel benieuwd deze laatste races. Zal Kimi nog aan de kant gaan voor Vettel?
Dat lijkt me niet waarschijnlijk, hij heeft dat in 3,5 jaar samen maar 1 keer gedaan omdat hij op een andere tactiek zat. Dus de kans dat hij er in die 7 races nog een keer voor zit is niet zo erg groot. Zeker als Ferrari daar twijfels over heeft en hem dus niet met strategie voor Vettel zet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:32:11 #67
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181843130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is wat Vettel doet, de auto naar zijn hand zetten, de auto sneller krijgen en er dan heel hard mee gaan. Zo leek RBR ooit een topteam, toen Ricciardo hem versloeg niet meer. Vettel heeft de Ferrari inmiddels wel goed staan.

Wat heeft Ricciardo verder laten zien dan qua snelheid behalve Vettel niet zo heel ruim verslaan in diens rampjaar?

[..]

Dat lijkt me niet waarschijnlijk, hij heeft dat in 3,5 jaar samen maar 1 keer gedaan omdat hij op een andere tactiek zat. Dus de kans dat hij er in die 7 races nog een keer voor zit is niet zo erg groot. Zeker als Ferrari daar twijfels over heeft en hem dus niet met strategie voor Vettel zet.
Ricciardo, altijd sneller dan zijn teamgenoten. Tot dit seizoen. Bovendien was hij wel veel sneller dan Vettel. Hij versloeg Vettel met een groter verschil dan Vettel zijn andere teamgenoten versloeg.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181843195
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:58 schreef XL het volgende:

[..]

Frustrerender is het ontkennen van het rampjaar tegen Ricciardo als eerlijk vergelijkingsmateriaal. Vervolgens wel aangeven dat in de huidige auto, op basis van niks, Vettel wel sneller zou zijn dan Ricciardo.
En de ontkenning dat Raikkonen niet als 2de rijder wordt gebruikt.
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:40:48 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181843282
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:24 schreef XL het volgende:

[..]

Je gaat niet een seizoen tanken om naar Ferrari te kunnen. RIC is gewoon sneller, fors was het verschil ook.
Hahahaha
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181843857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is wat Vettel doet, de auto naar zijn hand zetten, de auto sneller krijgen en er dan heel hard mee gaan. Zo leek RBR ooit een topteam, toen Ricciardo hem versloeg niet meer. Vettel heeft de Ferrari inmiddels wel goed staan.

Wat heeft Ricciardo verder laten zien dan qua snelheid behalve Vettel niet zo heel ruim verslaan in diens rampjaar?
Dit is natuurlijk geen weerwoord op hetgeen er staat, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel begrepen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:06:43 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181843875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:
En zolang RIC niet bij Ferrari rijdt kunnen mensen lekker gratuit claimen dat zij met hun unieke race-inzicht zien dat hij nooit in de buurt zou komen bij Vettel als ze beiden bij het huidige Ferrari zouden rijden.
Of dat hij beter zou zijn dan Vettel, wat nog veel onwaarschijnlijker is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:13:00 #72
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181844036
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hahahaha
Geef dan 1 plausibele verklaring waarom het niet zo is?

Je realiseert je dat kamp Ricciardo met argumenten komt en jij alleen dom lacht?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:13:03 #73
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181844038
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of dat hij beter zou zijn dan Vettel, wat nog veel onwaarschijnlijker is.
Ik denk dat er 6/7 coureurs op de huidige grid zijn die het beter gedaan zouden hebben dan Vettel de afgelopen 2 jaar. Hij is bloedsnel, maar wat heeft hij bizar veel onnodige fouten gemaakt en kampioenschappen weggegooid.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:14:00 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181844074
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik denk dat er 6/7 acteurs op de huidige grid zijn die het beter gedaan zouden hebben dan Vettel de afgelopen 2 jaar.
Tja, dan heb je nogal weinig inzicht. Vettel is de enige die het Hamilton moeilijk heeft kunnen maken.

En als je Alonso zegt: die heeft z'n kans gehad in 2012 maar maakte te veel fouten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Fir3fly op 11-09-2018 20:23:21 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:19:52 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181844251
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tja, dan heb je nogal weinig inzicht. Vettel is de enige die het Hamilton moeilijk heeft kunnen maken.
De enige ook met een auto die sneller is dan Hamiltons auto
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')