abonnement Unibet Coolblue
pi_181833061
Hoi,

Nu wil ik voor op mijn iMac en Macbook ook een Windows 10 key kopen om zo Windows op beide apparaten te kunnen gebruiken. Ik zal Windows dan op een externe SSD installeren.

Ik zie keys voorbij komen voor 10 euro, echter ook voor 200 euro. Die 10 euro keys zijn OEM (?) licenties en wel of niet aan te raden?

Overigens ben ik ook nog student dus misschien heeft iemand een site waar ik de key iets goedkoper kan kopen?

Enfin, wat kan ik het beste doen?

Bedankt alvast!
pi_181833132
quote:
Dit via je school een account aanmaken en daar je windows 10 downloaden. :Y en of sleutel.
Redacted
pi_181833172
quote:
Maar dit zijn alleen upgrades zie ik?
pi_181833601
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:25 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Maar dit zijn alleen upgrades zie ik?
Hm, je hebt gelijk. Er staat dat je Windows al moet hebben voordat je de upgrades kunt gebruiken.

Helaas. ;(.
pi_181833740
OEM-keys van sites als softkeys werken gewoon prima. Nog nooit gedoe mee gehad. Office 2016 voor dertig euro werkt ook prima.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181835482
Die keys voor een tientje werken net zo goed als die van 200 euro... Ik gebruik al jaren de OEM licenties.
pi_181835910
Die keys voor een tientje kun je geluk mee hebben, maar over het algemeen zijn dat keys die ze stiekem meerdere keren verkopen. Kans is dus groot dat Microsoft op een gegeven moment je installatie de-activeert omdat ze ontdekt hebben dat er fraude is gepleegd met de key die je gebruikt.
pi_181835988
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Die keys voor een tientje kun je geluk mee hebben, maar over het algemeen zijn dat keys die ze stiekem meerdere keren verkopen. Kans is dus groot dat Microsoft op een gegeven moment je installatie de-activeert omdat ze ontdekt hebben dat er fraude is gepleegd met de key die je gebruikt.
Dan heb ik al járen geluk. :D

Of het is gewoon bangmakerij en klets je uit je nek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181836771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:17 schreef Luppie0110 het volgende:Die 10 euro keys zijn OEM (?) licenties en wel of niet aan te raden?
Zijn vaak MSDN licenties of licenties die meerdere malen worden doorgekocht, in strijd met de licentievoorwaarden. Wil je een echte licentie: koop die dan bij een betrouwbare leverancier. Wil je gewoon zo weinig mogelijk kwijt zijn: kuik dan je Windows van een site die hier verder niet besproken wordt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181836890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:54 schreef oranjevogel1 het volgende:
Zijn vaak MSDN licenties of licenties die meerdere malen worden doorgekocht, in strijd met de licentievoorwaarden.
Mijn licentie via Softkeys is gewoon een Retail-licentie met permanente activatie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181836929
De goedkope licenties kunnen volledig legaal zijn, ECHTER.... het kan ook zo maar zijn dat het toch niet legale keys zijn. Deze kunnen in de toekomst ingetrokken worden. Vaak zijn dit MSDN keys of keys die nu apart door verkocht worden.

Dat dus nu iets goed werkt, wil niet zeggen dat het in de toekomst goed blijft werken. Wil je dus mogelijk problemen in de toekomst hebben, dan koop je de goedkope keys. Wil je geen gezeik in de toekomst, dan koop je gewoon een dure key bij een goed bedrijf.

pi_181836957
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:05 schreef Rolfieo het volgende:
De goedkope licenties kunnen volledig legaal zijn, ECHTER.... het kan ook zo maar zijn dat het toch niet legale keys zijn. Deze kunnen in de toekomst ingetrokken worden. Vaak zijn dit MSDN keys of keys die nu apart door verkocht worden.
Ja, of het is gewoon een OEM-licentie die prima voldoet voor installatie op een PC, met als enige nadeel ten opzichte van een volwaardige licentie, dat deze slechts aan één PC gekoppeld kan worden.

Ja, als je je sleutel via marktplaats koopt, moet je je achter je oren krabben, maar ik werk al jaren met sleutels via softkeys en aanverwante sites en die werken gewoon prima. Ik zie ook geen negatieve reacties over softkeys bij de Tweakertjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jordy-B op 11-09-2018 14:12:59 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181853046
Via livekaarten een key gekocht voor 15 euro.

Mogen jullie raden of het deed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181853065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:51 schreef Luppie0110 het volgende:
Via livekaarten een key gekocht voor 15 euro.

Mogen jullie raden of het deed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je vier (!) keer de naam van een betrouwbare webshop gegeven... :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181853084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik heb je vier (!) keer de naam van een betrouwbare webshop gegeven... :{
Was te ongeduldig en had er zelf al een gekocht. Maar ach, ze storten het geld terug. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Nu komt jouw optie, alvast bedankt iig! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')