abonnement Unibet Coolblue
pi_181831924
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_181832230
Ik ben er te lang uit geweest denk ik... Wie is fenofena?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181832513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 07:42 schreef Caithlinn het volgende:
Ik ben er te lang uit geweest denk ik... Wie is fenofena?
Waarschijnlijk een gefrustreerd ventje die zich voor wenst te doen als een 26 jarig lekker wijf die 10 kerels aan iedere vinger heeft hangen.

Maar zo weinig subtiel dat het wel een hele slechte trol is.
pi_181832776
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een gefrustreerd ventje die zich voor wenst te doen als een 26 jarig lekker wijf die 10 kerels aan iedere vinger heeft hangen.

Maar zo weinig subtiel dat het wel een hele slechte trol is.
Haha, ik dacht even dat het een reclame account voor Matthew Hussey en consorten was :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181832784
Ooo kut.
Nu al kriebels.
POHWP in zicht.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 08:51:39 ]
pi_181832926
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:50 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ik dacht even dat het een reclame account voor Matthew Hussey en consorten was :P
Het is toch meer iemand die zelf dringend hulp nodig heeft vrees ik. ;)
pi_181833232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 06:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee die is weer in Italie.
Maar nog wel leuk? Spreek je elkaar nog?
Ik heb overigens de hoop opgegeven met Festivalmeisje... we spreken elkaar nog wel af en toe.. maar ik zie het niet meer zo snel gebeuren...
En dat terwijl hier ineens alleen maar succesverhalen te lezen zijn :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Themeparktommy op 11-09-2018 09:36:15 ]
pi_181834475
Haha, geeft goeie hoop voor de rest van ons ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_181835033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:51 schreef Stratotanker het volgende:
Ooo kut.
Nu al kriebels.
POHWP in zicht.
Details willen we!!! ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_181835273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:51 schreef Stratotanker het volgende:
Ooo kut.
Nu al kriebels.
POHWP in zicht.
Keek je in de spiegel? :9
pi_181836149
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:06 schreef quickstepster het volgende:
Haha, geeft goeie hoop voor de rest van ons ;)
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
pi_181836298
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ieder zo z'n visie!

Vriendin van me heeft me zaterdag zonder pardon in een chatgroepje gegooid met een collega van haar. Echt van, hoi, jullie passen bij elkaar vind ik, veel succes, ik ben getuige op de bruiloft. _O-

Nadat we haar een half uurtje vervloekt hebben bleek dat we best heel veel gemeen hebben. En we kletsen inmiddels iedere dag een paar uur. Heb 0,0 verwachtingen verder, zeker na de recente mislukkingen. Maar het is in ieder geval leuk tijdverdrijf.
Gek? kan je dat eten?
pi_181841538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Details willen we!!! ;)
Jaja ik hou je op de hoogte hoor aagje. Het is ook nog lang niet in kannen en kruiken. Ze laat me alleen lichtjes wankelen en onbewust kaarsjes kopen (wtf?). Weet zelfs nog niet eens of het een hakker of chopper is. Denk hakker, maar ik hou wel van een beetje tijger. Ze zit ook een beetje in d'r losbol periode. Komt eigenlijk wel mooi uit. Gewoon beetje afstasten, beetje adapteren, beetje guitige knipoogjes geven en af en toe even met het kontje schudden. Onderwijl een beetje knussen, beetje teasen, maar altijd ready om de beker - desnoods met een dubbele ippon - weg te kapen. Je kent het wel, dat wordt pas ergens in 2019 denk ik. Easy does it, eyes on the price. Langzaam inpakken en uiteindelijk vollebak een strikje er omheen gooien. O+ Dat is hoe wij - de hedendaagse cowboys van de liefdesromantiek - rollen. *Bang* *bang*! :7


quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Keek je in de spiegel? :9
Mijn hemel! Dat is geen terloopse flirt, maar een aanslag! _O-

:*
pi_181841756
Af en toe zou ik willen dat je op Tinder eens aan kon geven dat je sommige profielen niet meer wil zien.. *zucht. Er zijn dames die iedere 2 a 3 dagen voorbij komen.. Heb toch al op het X-je gedrukt of niet dan.. Pff 8)7.

Ja, ik weet dat je kan betalen voor + of Gold, maar dat vind ik te prijzig..

Verder weer een gevonden zonder geduld.. had even een uur geen tijd om te reageren, komt ze meteen met: "heb je geen interesse meer"..

/Einde frustratie
pi_181841760
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:22 schreef quickstepster het volgende:

Ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ieder zo z'n visie!

Vriendin van me heeft me zaterdag zonder pardon in een chatgroepje gegooid met een collega van haar. Echt van, hoi, jullie passen bij elkaar vind ik, veel succes, ik ben getuige op de bruiloft. _O-

Nadat we haar een half uurtje vervloekt hebben bleek dat we best heel veel gemeen hebben. En we kletsen inmiddels iedere dag een paar uur. Heb 0,0 verwachtingen verder, zeker na de recente mislukkingen. Maar het is in ieder geval leuk tijdverdrijf.
Hoop is doorgaans niet meer dan dat je wil dat iets graag gaat gebeuren wat je eigenlijk niet verwacht, zonder dat je er ook echt iets voor doet.

Anders noem je het wel verwachten. Dat een date meer wordt dan alleen een date is in mijn beleving geen hoop ofzo. In het begin weet je niets en heb je hoop noch verwachting en als je elkaar hebt gezien dan heb je een verwachting.

Het is geen exacte wetenschap natuurlijk. ;)

Maar vandaar mijn uitspraak.
pi_181841803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Af en toe zou ik willen dat je op Tinder eens aan kon geven dat je sommige profielen niet meer wil zien.. *zucht. Er zijn dames die iedere 2 a 3 dagen voorbij komen.. Heb toch al op het X-je gedrukt of niet dan.. Pff 8)7.

Ja, ik weet dat je kan betalen voor + of Gold, maar dat vind ik te prijzig..

Verder weer een gevonden zonder geduld.. had even een uur geen tijd om te reageren, komt ze meteen met: "heb je geen interesse meer"..

/Einde frustratie
Met gold of plus kun je ze ook niet elimineren. ;)

En die laatste wilde vanavond nog door jou stukgetrokken worden. Kans gemist... :)
pi_181841819
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:08 schreef Stratotanker het volgende:


[..]

Mijn hemel! Dat is geen terloopse flirt, maar een aanslag! _O-

:*
_O- Zo subtiel als een sloopkogel _O-
pi_181841946
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Af en toe zou ik willen dat je op Tinder eens aan kon geven dat je sommige profielen niet meer wil zien.. *zucht. Er zijn dames die iedere 2 a 3 dagen voorbij komen.. Heb toch al op het X-je gedrukt of niet dan.. Pff 8)7.

Ja, ik weet dat je kan betalen voor + of Gold, maar dat vind ik te prijzig..

Verder weer een gevonden zonder geduld.. had even een uur geen tijd om te reageren, komt ze meteen met: "heb je geen interesse meer"..

/Einde frustratie
Je kunt volgens mij wel instellen dat jouw profiel alleen bekeken kan worden door mensen die jij naar rechts geswiped hebt.. maar weet niet of dat een + of gold functie is...
pi_181842151
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Met gold of plus kun je ze ook niet elimineren. ;)

En die laatste wilde vanavond nog door jou stukgetrokken worden. Kans gemist... :)
Zo een wanhopig type wil ik niet eens, gaat niet goed komen.. Wat ze bij mij doet, doet ze mogelijk bij een ander ook...
pi_181842807
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo een wanhopig type wil ik niet eens, gaat niet goed komen.. Wat ze bij mij doet, doet ze mogelijk bij een ander ook...
Daar hebben ze een oplossing voor. Het zijn kutdingen, maar beter dan een tijd later iedereen na moeten bellen. ;)
pi_181843257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Maar nog wel leuk? Spreek je elkaar nog?
Ik heb overigens de hoop opgegeven met Festivalmeisje... we spreken elkaar nog wel af en toe.. maar ik zie het niet meer zo snel gebeuren...
En dat terwijl hier ineens alleen maar succesverhalen te lezen zijn :D
Ja zeker. Als die terug is gaan we schaken :P

Je zou toch bij haar gaan eten?
pi_181843290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zeker. Als die terug is gaan we schaken :P

Je zou toch bij haar gaan eten?
Jaa, nooit meer wat over gehoord... :N
pi_181843298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jaa, nooit meer wat over gehoord... :N
oh joh? Haar er ook niet meer naar gevraagd?
pi_181843326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh joh? Haar er ook niet meer naar gevraagd?
Ja, nog een keer.. maar daarna niet meer over begonnen..
pi_181843391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ja, nog een keer.. maar daarna niet meer over begonnen..
Oke das wel een beetje jammer...
pi_181843408
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke das wel een beetje jammer...
jep... dus nieuw slachtoffer zoeken :D
pi_181843471
Vandaag onverwacht weer afgesproken, ze was eerder klaar met werken. En zijn wezen wandelen met mijn honden ☺
pi_181843810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Af en toe zou ik willen dat je op Tinder eens aan kon geven dat je sommige profielen niet meer wil zien.. *zucht. Er zijn dames die iedere 2 a 3 dagen voorbij komen.. Heb toch al op het X-je gedrukt of niet dan.. Pff 8)7.

Ja, ik weet dat je kan betalen voor + of Gold, maar dat vind ik te prijzig..

Verder weer een gevonden zonder geduld.. had even een uur geen tijd om te reageren, komt ze meteen met: "heb je geen interesse meer"..

/Einde frustratie
Profiel verwijderen, opnieuw aanmelden, compleet nieuw aanbod. En repeat. Daarom kun je ze ook niet elimineren ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181843823
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Profiel verwijderen, opnieuw aanmelden, compleet nieuw aanbod. En repeat. Daarom kun je ze ook niet elimineren ;).
Herkent die je fb niet? Tenminste dat heb ik gelezen.
pi_181843838
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:49 schreef DaRealDeal het volgende:
Vandaag onverwacht weer afgesproken, ze was eerder klaar met werken. En zijn wezen wandelen met mijn honden ☺
Dat is leuheuk! Spontaan afspreken blijft het leukst vind ik. Zelfs al is het wel al officieel aan :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181843918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Herkent die je fb niet? Tenminste dat heb ik gelezen.
Ik had 'm altijd aan nummer gekoppeld ipv FB. En je mag altijd je Tinder profiel volledig verwijderen, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181844186
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik had 'm altijd aan nummer gekoppeld ipv FB. En je mag altijd je Tinder profiel volledig verwijderen, toch?
Jawel maar had gelezen dat als je hem dan weer aanmaakt het niet volledig wordt gereset als die aan je fb is gelinked.
pi_181844216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel maar had gelezen dat als je hem dan weer aanmaakt het niet volledig wordt gereset als die aan je fb is gelinked.
Aaaah zo. Geen ervaring mee :). Moet de mijne wel nog deleten maar dat is zo zonde, ben ik m'n Dven match kwijt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181844642
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is leuheuk! Spontaan afspreken blijft het leukst vind ik. Zelfs al is het wel al officieel aan :P.
Ja idd! Ze stelde het zelf voor, wil het niet te overhaasten zelf. Maar is een goed teken en was ook nu weer super fijn. ☺😍
pi_181844682
Over officieel aan trouwens... er komt een meet the parents moment :@ ik ga zijn ouders en broers ontmoeten volgende week. AAAAAH!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181844689
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Over officieel aan trouwens... er komt een meet the parents moment :@ ik ga zijn ouders en broers ontmoeten volgende week. AAAAAH!
:o
pi_181844703
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:o
Jep. It's official official _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181844709
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Over officieel aan trouwens... er komt een meet the parents moment :@ ik ga zijn ouders en broers ontmoeten volgende week. AAAAAH!
Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
pi_181844785
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Ja joh, chagrijn. Heb me al meermalen geprobeerd af te melden hier maar dat mocht van sommige posters niet :6. Ga jij me lekker beloeren van een afstand zonder hoi te zeggen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181844830
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Over officieel aan trouwens... er komt een meet the parents moment :@ ik ga zijn ouders en broers ontmoeten volgende week. AAAAAH!
Super tof!! *O*
pi_181844886
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Debsterr het volgende:
Over officieel aan trouwens... er komt een meet the parents moment :@ ik ga zijn ouders en broers ontmoeten volgende week. AAAAAH!
Altijd spannend! Hoop dat ze leuk zijn! 😀 heb weleens meegemaakt dat ik dacht waar ben ik nu ik beland...
pi_181845145
Ja ik ben heel benieuwd haha! Maar goed, heel ontopic is het niet dus zal jullie er niet teveel mee vervelen ;). Dit weekend eerst een weekend weg, volgende week een 2 daagse bruiloft, dus weinig tijd om er zenuwachtig om te worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181845441
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:46 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Altijd spannend! Hoop dat ze leuk zijn! 😀 heb weleens meegemaakt dat ik dacht waar ben ik nu ik beland...
Ja! 🙋‍♂️ Kom maar door! Altijd benieuwd naar smeuïge verhalen.
pi_181845508
Heel de dag in Den Haag geweest. Geen matches, koffie moet nog even wachten :)
pi_181845616
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:11 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ja! 🙋♂ Kom maar door! Altijd benieuwd naar smeuïge verhalen.
Whahaha, gewoon een hele rare familie. Wel aardig achteraf maar kreeg echt het idee dat ik bij tokkies over de vloer kwam. Totaal andere mensen dan wat ik normaal gewend was. Zaten in de schuldsanering vanwege schulden die grotendeels kwamen door wietplantage in huis etc etc

Moeder heel oppervlakkig, vader heel dominant. Kwam thuis ging zitten en direct tegen zijn vrouw of dochters zeggen haal bier en als ze dat niet deden was het huis te klein.
pi_181845625
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Debsterr het volgende:
Ja ik ben heel benieuwd haha! Maar goed, heel ontopic is het niet dus zal jullie er niet teveel mee vervelen ;).
Laat je vooral niet afschrikken door de regelneven. ;)
pi_181845728
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:18 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Whahaha, gewoon een hele rare familie. Wel aardig achteraf maar kreeg echt het idee dat ik bij tokkies over de vloer kwam. Totaal andere mensen dan wat ik normaal gewend was. Zaten in de schuldsanering vanwege schulden die grotendeels kwamen door wietplantage in huis etc etc

Moeder heel oppervlakkig, vader heel dominant. Kwam thuis ging zitten en direct tegen zijn vrouw of dochters zeggen haal bier en als ze dat niet deden was het huis te klein.
Gezelliggg _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181846049
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:18 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Whahaha, gewoon een hele rare familie. Wel aardig achteraf maar kreeg echt het idee dat ik bij tokkies over de vloer kwam. Totaal andere mensen dan wat ik normaal gewend was. Zaten in de schuldsanering vanwege schulden die grotendeels kwamen door wietplantage in huis etc etc

Moeder heel oppervlakkig, vader heel dominant. Kwam thuis ging zitten en direct tegen zijn vrouw of dochters zeggen haal bier en als ze dat niet deden was het huis te klein.
Ik ben wel eens vrij letterlijk een vuilnisbelt achter de voordeur binnen gelopen. Meid was type hockeymeisje, was ook een kast van een huis, ze was zelf wel schoon (nou ja, haar kamer was ook een bende) en ik kan er tot de dag van vandaag niet bij.

Heeft ook niet heel lang geduurd.

Ouders waren wel heel makkelijk in de omgang. Te makkelijk. ;)
pi_181846261
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben wel eens vrij letterlijk een vuilnisbelt achter de voordeur binnen gelopen. Meid was type hockeymeisje, was ook een kast van een huis, ze was zelf wel schoon (nou ja, haar kamer was ook een bende) en ik kan er tot de dag van vandaag niet bij.

Heeft ook niet heel lang geduurd.

Ouders waren wel heel makkelijk in de omgang. Te makkelijk. ;)
Dat is ook wel vreemd idd 😃 je verwacht het dan nog minder!
pi_181846267
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Gezelliggg _O-
Haha ja idd... not!
pi_181846481
Hier geen vreemde ouders gehad tot nu toe :). Bij mijn eerste vriendje was het altijd gezellig en druk, met 2 broers. En bij De Grote Ex zelfs een paar maanden ingewoond bij zijn vader. Was een leuke tijd! Mijn wijlen ex-schoonmoeder was wel heel excentriek hoor, maar ik voelde me altijd overal welkom.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:01:26 #52
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181846819
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja joh, chagrijn. Heb me al meermalen geprobeerd af te melden hier maar dat mocht van sommige posters niet :6. Ga jij me lekker beloeren van een afstand zonder hoi te zeggen!
Een beetje succesverhaal lezen is alleen maar leuk idd, tof voor je.

Ik ga me overigens maar weer aanmelden hier, doorstart ging niet helemaal zoals gepland :')
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:03:47 #53
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181846902
Ik heb eigenlijk alleen bij mijn eerste vriendin gehad dat ik haar moeder veel sprak, tof mens. Zie haar zo heel af en toe nog wel eens.

De anderen hadden niet zo'n geweldige band met hun ouders dus die waren niet echt in beeld.
pi_181847531
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef Debsterr het volgende:
Hier geen vreemde ouders gehad tot nu toe :). Bij mijn eerste vriendje was het altijd gezellig en druk, met 2 broers. En bij De Grote Ex zelfs een paar maanden ingewoond bij zijn vader. Was een leuke tijd! Mijn wijlen ex-schoonmoeder was wel heel excentriek hoor, maar ik voelde me altijd overal welkom.
Bij een ex echt hele vage schoonouders... in mijn gezicht heel aardig doen maar ondertussen mocht ik er niet bij zijn met kerst terwijl ik speciaal op aandringen van vriendlief had vrijgenomen met veel moeite. Echt van die rotstreken de hele tijd. Uiteindelijk is dat uitgegaan omdat die gast geen ballen had :X
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181847591
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen ;(
pi_181847815
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:27 schreef Faxie het volgende:
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen ;(
Humor heb je eigenlijk altijd wel
pi_181847818
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:27 schreef Faxie het volgende:
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen ;(
Gewoon nieuwe schoonouders zoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181847844
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:25 schreef Caithlinn het volgende:
Uiteindelijk is dat uitgegaan omdat die gast geen ballen had
Tjah, als je een kinderwens hebt....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 september 2018 @ 22:52:42 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181848507
Ik kreeg een superlike tijdens mijn date terwijl ik een foto liet zien. :').

Verder: het was top. Gaan elkaar wel vaker zien.
pi_181849260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, als je een kinderwens hebt....
Niet persee :')

Maar metaforische ballen ga je bij mij toch wel nodig hebben *)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181849369
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Niet persee :')

Maar metaforische ballen ga je bij mij toch wel nodig hebben *)
Ben je zo eng dan? Je ziet er hartstikke lief uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181849736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben je zo eng dan? Je ziet er hartstikke lief uit.
Niet zozeer omdat ik eng ben. Wel omdat je stevig in je schoenen moet staan... })
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181849755
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:47 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Niet zozeer omdat ik eng ben. Wel omdat je stevig in je schoenen moet staan... })
_O- Wat ben jij allemaal van plan joh?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181849775
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:47 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Niet zozeer omdat ik eng ben. Wel omdat je stevig in je schoenen moet staan... })
Ga weg man. :')
pi_181849802
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:49 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ga weg man. :')
Ben een vrouw -O-
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181849814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- Wat ben jij allemaal van plan joh?
Ik niks... }:|
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181849891
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:51 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ben een vrouw -O-
De gemiddelde Fokkie is wel een paar tandjes tijger gewend hoor. Kom nou gauw. :')
pi_181850153
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:55 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

De gemiddelde Fokkie is wel een paar tandjes tijger gewend hoor. Kom nou gauw. :')
Owww, dus ik heb gewoon al die jaren de verkeerde mannen gedate. Gehad gewoon Fokkers moeten daten O-)
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181850240
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Owww, dus ik heb gewoon al die jaren de verkeerde mannen gedate. Gehad gewoon Fokkers moeten daten O-)
Ja. En ga slapen dopneus. :')

Edit: lol.

Edit2: Ben flieft man. ;(

Edit3: Kut. Per ongeluk dikke hossel gezet. Daar gaat de onvermurwbare liefdescowboy. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2018 07:55:26 ]
pi_181853082
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:52 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg een superlike tijdens mijn date terwijl ik een foto liet zien. :').

Verder: het was top. Gaan elkaar wel vaker zien.
Woops :D!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181853842
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:55 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

De gemiddelde Fokkie is wel een paar tandjes tijger gewend hoor. Kom nou gauw. :')
Vooral forumtijgers he, we zijn hier allemaal zolderkamerautisten. :O
Oude user in een nieuw jasje.
pi_181853941
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 00:19 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ja. En ga slapen dopneus. :')

Edit: lol.

Edit2: Ben flieft man. ;(

Edit3: Kut. Per ongeluk dikke hossel gezet. Daar gaat de onvermurwbare liefdescowboy. :')
Verliefd? Vertel! Wie is de gelukkige dame?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181854023
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Vooral forumtijgers he, we zijn hier allemaal zolderkamerautisten. :O
Sowieso toch 😉
pi_181854145
Pff begin nu toch wel echt verliefd te worden merk ik... heel irritant 😮 ze spookt de hele tijd door mijn hoofd en blijf maar aan haar denken. Ze geeft ongelofelijk duidelijk signalen dat ze mij ook ziet zitten en toch twijfelt mijn hoofd er op sommige momenten aan... dat is zo niks voor mij! Heel vreemd! Maar ook wel erg leuk! 😊

Nog geen volgende date gepland, maar dat zal vast wel weer goedkomen 🤗
pi_181854221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:17 schreef DaRealDeal het volgende:
Pff begin nu toch wel echt verliefd te worden merk ik... heel irritant 😮 ze spookt de hele tijd door mijn hoofd en blijf maar aan haar denken. Ze geeft ongelofelijk duidelijk signalen dat ze mij ook ziet zitten en toch twijfelt mijn hoofd er op sommige momenten aan... dat is zo niks voor mij! Heel vreemd! Maar ook wel erg leuk! 😊

Nog geen volgende date gepland, maar dat zal vast wel weer goedkomen 🤗
O+ vlindersss *O*. En blijkbaar vind je haar inderdaad echt leuk, meestal gaat dat ook gepaard met wat onzekerheid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181854268
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

O+ vlindersss *O*. En blijkbaar vind je haar inderdaad echt leuk, meestal gaat dat ook gepaard met wat onzekerheid.
Pff ja idd heel irritant 😮 ze reageert over het algemeen ook traag op appjes terwijl ik juist heel snel altijd ben. Dat weet ik van haar maar dan zit ik stiekem met smart te wachten Haha 😊

Maar ze heeft al meerdere keren in het echt en via de app aangegeven of laten doorschemeren dat ze mij ook ziet zitten. Dus ik weet ook wel dat het oké is, maar idd ergens toch wat onzekerheid. Ben dat gewoon niet gewend. Maar aan de andere kant voelt het helemaal geweldig! 😍

Dat iemand mij mezelf zo kan laten voelen is wel heel erg leuk, en een goed teken. Heb dat al heel lang niet gehad en kan het uit mijn vorige relatie sowieso niet terughalen. Zo heb ik mij toen nooit gevoeld.
pi_181854390
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:26 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Pff ja idd heel irritant 😮 ze reageert over het algemeen ook traag op appjes terwijl ik juist heel snel altijd ben. Dat weet ik van haar maar dan zit ik stiekem met smart te wachten Haha 😊

Maar ze heeft al meerdere keren in het echt en via de app aangegeven of laten doorschemeren dat ze mij ook ziet zitten. Dus ik weet ook wel dat het oké is, maar idd ergens toch wat onzekerheid. Ben dat gewoon niet gewend. Maar aan de andere kant voelt het helemaal geweldig! 😍

Dat iemand mij mezelf zo kan laten voelen is wel heel erg leuk, en een goed teken. Heb dat al heel lang niet gehad en kan het uit mijn vorige relatie sowieso niet terughalen. Zo heb ik mij toen nooit gevoeld.
aaaaaw O+
pi_181854433
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:26 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Pff ja idd heel irritant 😮 ze reageert over het algemeen ook traag op appjes terwijl ik juist heel snel altijd ben. Dat weet ik van haar maar dan zit ik stiekem met smart te wachten Haha 😊

Maar ze heeft al meerdere keren in het echt en via de app aangegeven of laten doorschemeren dat ze mij ook ziet zitten. Dus ik weet ook wel dat het oké is, maar idd ergens toch wat onzekerheid. Ben dat gewoon niet gewend. Maar aan de andere kant voelt het helemaal geweldig! 😍

Dat iemand mij mezelf zo kan laten voelen is wel heel erg leuk, en een goed teken. Heb dat al heel lang niet gehad en kan het uit mijn vorige relatie sowieso niet terughalen. Zo heb ik mij toen nooit gevoeld.
Supercute dit O+

Sowieso een beter begin dan je laatste relatie dus en lekker spontaan, dat is ook een goed teken.
Nog even en dan is ook voor jou deze reeks overbodig :D
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181854485
Jongens wat tof O+

Fijn dat er opeens zoveel successen zijn, love is in the air!
Gek? kan je dat eten?
pi_181854525
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:40 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Supercute dit O+

Sowieso een beter begin dan je laatste relatie dus en lekker spontaan, dat is ook een goed teken.
Nog even en dan is ook voor jou deze reeks overbodig :D
Ja sowieso een veel beter begin! We hebben wel gezegd rustig aan te doen en te zien waar het schip strand. Zij had al een poos geen relatie gehad en vond het allemaal wel weer heel eng en spannend en voor mij is mijn laatste relatie nog niet heel lang terug. Dus ben benieuwd hoe het loopt. Maar het voel in elk geval erg goed.

Het komt van beide kanten af en dat is ook wel erg prettig.
pi_181854555
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:45 schreef quickstepster het volgende:
Jongens wat tof O+

Fijn dat er opeens zoveel successen zijn, love is in the air!
Haha, ja idd! Helaas niet voor iedereen, maar ook wel weer prima anders wordt het zo stil hier :P

Maaaaaar, zo houden we wel hoop dat het nog mogelijk is :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181854620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:26 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Pff ja idd heel irritant 😮 ze reageert over het algemeen ook traag op appjes terwijl ik juist heel snel altijd ben. Dat weet ik van haar maar dan zit ik stiekem met smart te wachten Haha 😊

Maar ze heeft al meerdere keren in het echt en via de app aangegeven of laten doorschemeren dat ze mij ook ziet zitten. Dus ik weet ook wel dat het oké is, maar idd ergens toch wat onzekerheid. Ben dat gewoon niet gewend. Maar aan de andere kant voelt het helemaal geweldig! 😍

Dat iemand mij mezelf zo kan laten voelen is wel heel erg leuk, en een goed teken. Heb dat al heel lang niet gehad en kan het uit mijn vorige relatie sowieso niet terughalen. Zo heb ik mij toen nooit gevoeld.
Hihi, lastig is dat he, als je hoopt op snelle respons en geduld moet hebben? Maar komt vanzelf allemaal goed als ik het zo hoor :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181854660
Koffiemeneer en ik plannen wel handig trouwens. Nu ben ik dit weekend weg (citytripje) en volgende week ook weer 2 nachten pleite, hij half oktober een citytrip en dan dus november weer voor werk waarschijnlijk _O-. We houden het wel spannend zo :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181854832
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hihi, lastig is dat he, als je hoopt op snelle respons en geduld moet hebben? Maar komt vanzelf allemaal goed als ik het zo hoor :*
Haha, ja idd lastig soms 😊 maar zie het wel positief in! En dat is het belangrijkste!
pi_181855037
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:09 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Haha, ja idd lastig soms 😊 maar zie het wel positief in! En dat is het belangrijkste!
_O-

Nou ik hoop ook dat ze een droomvrouw is voor je :*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181855247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

Nou ik hoop ook dat ze een droomvrouw is voor je :*
Daar gaan we vanzelf achter komen 😉

Maar moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet.

Ze is spontaan, intelligent, weet wat ze wilt, leuk karakter, leuk koppie, goed figuur. Kan tegen een lolletje en houdt erzelf ook van. Iets ouder dan dat ik ben. Kunnen goed praten over van alles en nog wat. En staan wel hetzelfde in het leven.

Voor zover allemaal leuk en aardig natuurlijk, ben benieuwd hoe dat is als ik haar beter ga leren kennen. Besef mij ook wel dat als je een relatie met iemand heb dat dat al heel anders is en dat je elkaar op een andere manier ook leert kennen. Maar goed geloof niet erin dat dat zo erg kan zijn als mijn ex 😮

En iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten, dus dat is ook niet erg 😉
pi_181855328
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:31 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Daar gaan we vanzelf achter komen 😉

Maar moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet.

Ze is spontaan, intelligent, weet wat ze wilt, leuk karakter, leuk koppie, goed figuur. Kan tegen een lolletje en houdt erzelf ook van. Iets ouder dan dat ik ben. Kunnen goed praten over van alles en nog wat. En staan wel hetzelfde in het leven.

Voor zover allemaal leuk en aardig natuurlijk, ben benieuwd hoe dat is als ik haar beter ga leren kennen. Besef mij ook wel dat als je een relatie met iemand heb dat dat al heel anders is en dat je elkaar op een andere manier ook leert kennen. Maar goed geloof niet erin dat dat zo erg kan zijn als mijn ex 😮

En iedereen heeft zijn positieve en negatieve kanten, dus dat is ook niet erg 😉
Wonen jullie dicht bij elkaar?
pi_181855346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:36 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Wonen jullie dicht bij elkaar?
Redelijk, 20 minuten met de auto. Dus dat is goed te doen.
pi_181855406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:37 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Redelijk, 20 minuten met de auto. Dus dat is goed te doen.
Oh dat is wel goed te doen ja!
Lekker spontaan even langsgaan is dan het leukst om te doen :P
pi_181855450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oh dat is wel goed te doen ja!
Lekker spontaan even langsgaan is dan het leukst om te doen :P
Haha ja dat is inderdaad prima te doen! 😉 spontaan langsgaan gaat zeker wel gebeuren, maar wil mij niet teveel opdringen nu nog.
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 september 2018 @ 11:58:48 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181855774
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:59 schreef Debsterr het volgende:
Koffiemeneer en ik plannen wel handig trouwens. Nu ben ik dit weekend weg (citytripje) en volgende week ook weer 2 nachten pleite, hij half oktober een citytrip en dan dus november weer voor werk waarschijnlijk _O-. We houden het wel spannend zo :D
Mijn date is vandaag TM zondag weg. En volgende maand 17 dagen naar een ver land. :'(.

Verliefdheid zuigt wel. Lastig concentreren, ineens onzeker over dingen terwijl ik behoorlijk zelfverzekerd ben, alles overanalyseren . :r.
pi_181855821
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn date is vandaag TM zondag weg. En volgende maand 17 dagen naar een ver land. :'(.

Verliefdheid zuigt wel. Lastig concentreren, ineens onzeker over dingen terwijl ik behoorlijk zelfverzekerd ben, alles overanalyseren . :r.
Dat is best lastig! Kan ik mij zo voorstellen! Ik ga zelf ook 3 weken weg in oktober 😮

En dat onzekere herken ik helaas ook! Ben normaal ook erg zelfverzekerd 😯
  woensdag 12 september 2018 @ 12:02:16 #93
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181855851
Gisteren tindermatch, hij was opzoek naar iets serieus.
Later zag hij een fwb ook wel zitten....

Blijkbaar wil iedereen iets serieus, maar niet met mij :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181856614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren tindermatch, hij was opzoek naar iets serieus.
Later zag hij een fwb ook wel zitten....

Blijkbaar wil iedereen iets serieus, maar niet met mij :{
Ook als je iets serieus wil zijn er maar enkelen waarmee je iets serieus wil. Het blijft altijd een zoektocht.
  woensdag 12 september 2018 @ 13:03:24 #95
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181857084
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook als je iets serieus wil zijn er maar enkelen waarmee je iets serieus wil. Het blijft altijd een zoektocht.
Weet ik wel. Ik weet alleen niet waarom ik binnen enkele berichtjes afgeschreven word.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 september 2018 @ 13:31:41 #96
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181857619
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:03 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Weet ik wel. Ik weet alleen niet waarom ik binnen enkele berichtjes afgeschreven word.
t wordt pas eng als iemand na enkele berichtjes zou zeggen: ja met jou wil ik iets serieus
  woensdag 12 september 2018 @ 13:38:37 #97
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181857755
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

t wordt pas eng als iemand na enkele berichtjes zou zeggen: ja met jou wil ik iets serieus
_O- heb je een punt.

We gaan het zien...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181858803
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

t wordt pas eng als iemand na enkele berichtjes zou zeggen: ja met jou wil ik iets serieus
Hoe is het met jouw datinglife eigenlijk?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181858898
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:03 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Weet ik wel. Ik weet alleen niet waarom ik binnen enkele berichtjes afgeschreven word.
Ja, dat weet ik ook niet. ;)

Maar altijd na een paar berichtjes houdt het op? Geen dates? Want dan meld je iets als ‘ik ben heel religieus en wil pas seks nadat ik getrouwd ben en toch zeker eerst 3 jaar met elkaar omgaan voordat ik een huwelijk overweeg’. Ja, dan haakt de gemiddelde Tinderaar wel af. :D
  woensdag 12 september 2018 @ 14:39:19 #100
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181858926
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook niet. ;)

Maar altijd na een paar berichtjes houdt het op? Geen dates? Want dan meld je iets als ‘ik ben heel religieus en wil pas seks nadat ik getrouwd ben en toch zeker eerst 3 jaar met elkaar omgaan voordat ik een huwelijk overweeg’. Ja, dan haakt de gemiddelde Tinderaar wel af. :D
Hahaha nee niets van dat.
Meestal is het “ik val op een ander type, maar je bent wel leuk genoeg voor seks”.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 september 2018 @ 15:59:39 #101
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_181860256
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:59 schreef Debsterr het volgende:
Koffiemeneer en ik plannen wel handig trouwens. Nu ben ik dit weekend weg (citytripje) en volgende week ook weer 2 nachten pleite, hij half oktober een citytrip en dan dus november weer voor werk waarschijnlijk _O-. We houden het wel spannend zo :D
`
Ah joh is peanuts.
Tussen waar ik woon en waar m'n vriendin woont zit ook pak um beet 110km, enige voordeel wat ik heb is dat ik bij haar in de buurt werk maar voor de rest moeten wij het ook hebben van vrijdag t/m maandag ochtend :P
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  woensdag 12 september 2018 @ 16:19:28 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181860812
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

`
Ah joh is peanuts.
Tussen waar ik woon en waar m'n vriendin woont zit ook pak um beet 110km, enige voordeel wat ik heb is dat ik bij haar in de buurt werk maar voor de rest moeten wij het ook hebben van vrijdag t/m maandag ochtend :P
Oh zeker, ik twijfel er ook niet aan dat het goedkomt. Zolang 'ie op dinsdagavond nog spontaan appt om half 10 dat alleen op de bank maar saai is en of hij naar mij zal komen, overleven we die nachten apart van elkaar ook wel.

En tijdens november werk trip ga ik 'm sowieso opzoeken O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181860987
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hahaha nee niets van dat.
Meestal is het “ik val op een ander type, maar je bent wel leuk genoeg voor seks”.
Benieuwd hoe je er uit ziet dan :P
  woensdag 12 september 2018 @ 16:43:04 #104
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181861493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Benieuwd hoe je er uit ziet dan :P
(Oude) foto in mn FoBo :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181861506
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef TaMieke het volgende:

[..]

(Oude) foto in mn FoBo :@
Ik zie hier geen fobo icoontje :P
pi_181861984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zie hier geen fobo icoontje :P
Tja, bij jou zie ik ook alleen maar geiten... :P
pi_181862044
Werd vandaag aangesproken in de bus. Dat mijn parfum zo lekker rook. Helaas was hij wel 20 jaar te oud voor me _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_181862079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:01 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Tja, bij jou zie ik ook alleen maar geiten... :P
Ja klopt :P

Heb er wel een keer een foto gehad maar omdat ik hier ook al onder mijn eigen naam zit heb ik dan maar weg gehaald :P
pi_181862091
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef quickstepster het volgende:
Werd vandaag aangesproken in de bus. Dat mijn parfum zo lekker rook. Helaas was hij wel 20 jaar te oud voor me _O-
Dus eigenlijk een vieze ouwe vent? :o
pi_181862109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja klopt :P

Heb er wel een keer een foto gehad maar omdat ik hier ook al onder mijn eigen naam zit heb ik dan maar weg gehaald :P
Iedereen weet tegenwoordig wel hoe jij eruit ziet toch, de hoeveelheid matches met Fok!ers die jij hebt ;)
pi_181862116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:06 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Iedereen weet tegenwoordig wel hoe jij eruit ziet toch, de hoeveelheid matches met Fok!ers die jij hebt ;)
Valt wel mee toch :p
pi_181862165
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef quickstepster het volgende:
Werd vandaag aangesproken in de bus. Dat mijn parfum zo lekker rook. Helaas was hij wel 20 jaar te oud voor me _O-
wat voor luchtje had je op?
pi_181862176
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch :p
Whahaha nou ben ik nieuwsgierig 👀
pi_181862213
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:10 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Whahaha nou ben ik nieuwsgierig 👀
Nee joh :P

Had op Tinder match met Faxie. En op OKcupid met ThemeTommy en nog iemand maar weet ff niet meer wie dat was...
pi_181862215
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Hahaha nee niets van dat.
Meestal is het “ik val op een ander type, maar je bent wel leuk genoeg voor seks”.
Wat een onzin. Ik kom zelden mijn type tegen. Toevallig van het weekend. Nummers gewisseld. Maar ze woont ver weg momenteel, dus gevalletje reservelijst.

Blijkt dat ‘niet mijn type’ ook prima werkt.

Onder de streep is het dus meer dat ze open zijn in waar het hen om gaat.
pi_181862242
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef quickstepster het volgende:
Werd vandaag aangesproken in de bus. Dat mijn parfum zo lekker rook. Helaas was hij wel 20 jaar te oud voor me _O-
Kun je te oud zijn om een compliment te geven?
pi_181862253
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kun je te oud zijn om een compliment te geven?
Uhm ja.
pi_181862269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee joh :P

Had op Tinder match met Faxie. En op OKcupid met ThemeTommy en nog iemand maar weet ff niet meer wie dat was...
Zet je zo laag in?
pi_181862275
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:15 schreef Drug het volgende:

[..]

Zet je zo laag in?
Hoezo laag?
pi_181862290
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik kom zelden mijn type tegen. Toevallig van het weekend. Nummers gewisseld. Maar ze woont ver weg momenteel, dus gevalletje reservelijst.

Blijkt dat ‘niet mijn type’ ook prima werkt.

Onder de streep is het dus meer dat ze open zijn in waar het hen om gaat.
heb liever dat ze open zijn waar het mij om gaat :@
  woensdag 12 september 2018 @ 17:16:50 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181862305
quote:
11s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kun je te oud zijn om een compliment te geven?
Neuh
  woensdag 12 september 2018 @ 17:17:45 #122
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181862321
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik kom zelden mijn type tegen. Toevallig van het weekend. Nummers gewisseld. Maar ze woont ver weg momenteel, dus gevalletje reservelijst.

Blijkt dat ‘niet mijn type’ ook prima werkt.

Onder de streep is het dus meer dat ze open zijn in waar het hen om gaat.
Type qua karakter lijkt me dan.
Als het uiterlijk je niet aanstaat moet je sowieso niet naar recht swipen lijkt me.

Maar mssn was het idd gewoon een smoesje.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_181862345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo laag?
status
pi_181862366
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:19 schreef Drug het volgende:

[..]

status
Das ook niet aardig van je ...
pi_181862449
Het compliment was lief, hij was niet heel creepy ofzo. Gewoon oude man. Des te jammer dat het geen leuke vent van ongeveer 30 was!

En het parfum is Ombre Leather van Tom Ford O+
Gek? kan je dat eten?
pi_181862593
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm ja.
Dat is toch wel erg raar. Compliment is niet meteen een toenadering...
pi_181862601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das ook niet aardig van je ...
eerlijkheid is ook wat waard :P
pi_181862613
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is toch wel erg raar. Compliment is niet meteen een toenadering...
Nou sommige complimentjes hoeven niet hoor :p
pi_181862632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:32 schreef Drug het volgende:

[..]

eerlijkheid is ook wat waard :P
Maar ik heb nu helemaal geen matches :P
pi_181862652
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Type qua karakter lijkt me dan.
Als het uiterlijk je niet aanstaat moet je sowieso niet naar recht swipen lijkt me.

Maar mssn was het idd gewoon een smoesje.
Na een paar berichten weet je toch niet iemands karakter?

En uiterlijk: ja, er zijn mannen die vinden iemand aantrekkelijk genoeg voor seks, maar niet voor een relatie.

Nog nooit begrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
  woensdag 12 september 2018 @ 17:34:59 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181862664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou sommige complimentjes hoeven niet hoor :p
Dat is iets anders, maar dat staat los van leeftijd.
Eerder hoe en wat er gezegd wordt.
pi_181862665
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Na een paar berichten weet je toch niet iemands karakter?

En uiterlijk: ja, er zijn mannen die vinden iemand aantrekkelijk genoeg voor seks, maar niet voor een relatie.

Nog nooit begrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
De typische pornactrice?
pi_181862684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar ik heb nu helemaal geen matches :P
pak die Italiaan dan
pi_181862689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou sommige complimentjes hoeven niet hoor :p
Waar heb jij dan een probleem mee?
pi_181862748
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waar heb jij dan een probleem mee?
Nou in het geval van de man in de bus over de parfum, mijn ervaring zijn dat meestal mannen waar ik geen complimentjes van wil :p
pi_181862770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Drug het volgende:

[..]

pak die Italiaan dan
Hij is in Italie. Maar das wel het doel ja.
  woensdag 12 september 2018 @ 17:38:49 #137
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_181862785
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Na een paar berichten weet je toch niet iemands karakter?

En uiterlijk: ja, er zijn mannen die vinden iemand aantrekkelijk genoeg voor seks, maar niet voor een relatie.

Nog nooit begrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee daarom snap ik ook niet zo goed dat ze dat zo snel kunnen beslissen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 12 september 2018 @ 17:38:54 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181862789
Zolang ze na het compliment maar niet perse een heel gesprek verwachten of iets.
Is 't enkel gewoon aardig en weer doorgaan
  woensdag 12 september 2018 @ 17:38:58 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181862792
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Na een paar berichten weet je toch niet iemands karakter?

En uiterlijk: ja, er zijn mannen die vinden iemand aantrekkelijk genoeg voor seks, maar niet voor een relatie.

Nog nooit begrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik zie niet zo in wat daar niet aan te begrijpen valt. Je moet wel van extreem hoge huize komen wil ik me nog laten vangen voor een relatie maar wat seks en een leuke tijd, waarom niet?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181862823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De typische pornactrice?
Ik heb geen relatie voor de buitenwereld. Ik ben wel eens gevallen voor een meid die, laat ik het heel lief zeggen, uiterlijk vooral zinneprikkelend was op een allesbehalve subtiele manier. Superlief was ze overigens. Beetje weinig eigenwaarde, dat was wel jammer.

Wat anderen daarvan vinden moeten ze zelf weten.
pi_181862845
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb geen relatie voor de buitenwereld. Ik ben wel eens gevallen voor een meid die, laat ik het heel lief zeggen, uiterlijk vooral zinneprikkelend was op een allesbehalve subtiele manier. Superlief was ze overigens. Beetje weinig eigenwaarde, dat was wel jammer.

Wat anderen daarvan vinden moeten ze zelf weten.
Gaat er niet om wat andere van vinden.

Bedoel dat iemand er gewoon geil uit ziet maar niet leuk genoeg voor een relatie?
pi_181862846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is in Italie. Maar das wel het doel ja.
heeft hij wel status?
pi_181862851
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef Drug het volgende:

[..]

heeft hij wel status?
Wat versta je onder status?
pi_181862866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou in het geval van de man in de bus over de parfum, mijn ervaring zijn dat meestal mannen waar ik geen complimentjes van wil :p
Een man die gewoon iets liefs zegt zonder bijbedoelingen.

Van mij mag je dat niet prettig vinden, het is tenslotte jouw gevoel, maar het is denk ik eerder iets in jouw hoofd die er wat negatiefs van maakt dan dat die man beter zijn mond kan houden.

Complimentjes geven we eerder te weinig dat teveel.
pi_181862877
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een man die gewoon iets liefs zegt zonder bijbedoelingen.

Van mij mag je dat niet prettig vinden, het is tenslotte jouw gevoel, maar het is denk ik eerder iets in jouw hoofd die er wat negatiefs van maakt dan dat die man beter zijn mond kan houden.

Complimentjes geven we eerder te weinig dat teveel.
Sommige complimentjes van compleet vreemde mannen op straat zijn niet zo goed bedoeld hoor :P
pi_181862891
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat versta je onder status?
zoals een celeb of iemand die loaded is
pi_181862911
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:38 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Nee daarom snap ik ook niet zo goed dat ze dat zo snel kunnen beslissen.
Zoals gezegd: lulkoek. Willen gewoon in je broekje.

Maar goed, beter dat ze daar meteen duidelijk over zijn dan sneaky net doen alsof ze meer willen en dan nadat ze gescoord hebben unmatchen.
pi_181862930
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:43 schreef Drug het volgende:

[..]

zoals een celeb of iemand die loaded is
Nee dan heeft hij geen status.
pi_181863008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dan heeft hij geen status.
liefde maakt een smal bed breed
pi_181863029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zie niet zo in wat daar niet aan te begrijpen valt. Je moet wel van extreem hoge huize komen wil ik me nog laten vangen voor een relatie maar wat seks en een leuke tijd, waarom niet?
Ik leg de lat net zo hoog of ik nu zoek naar iemand voor een relatie als iemand om mee te neuken. Misschien nog eerder als het alleen om neuken gaat. Want dan is uiterlijk wellicht nog belangrijker dan in een relatie.
pi_181863041
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:46 schreef Drug het volgende:

[..]

liefde maakt een smal bed breed
Ik heb ook geen status..
pi_181863069
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen status..
shame
pi_181863160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gaat er niet om wat andere van vinden.

Bedoel dat iemand er gewoon geil uit ziet maar niet leuk genoeg voor een relatie?
Ok. Maar dat weet je pas na meer dan enkele berichten.

Ik leg het even anders uit: ik moet iemand aantrekkelijk vinden om er interesse in te kunnen hebben. Als ik interesse heb, dan zal er ergens een eindstreep zijn, maar ongeacht waar ik voor open sta, de selectie is gelijk.

Heel cru: ik zal nooit miss piggy een veeg geven omdat ik mijn rechterhand vrijaf wil geven. ;)
pi_181863201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sommige complimentjes van compleet vreemde mannen op straat zijn niet zo goed bedoeld hoor :P
Vast. Maar als je daarvan uit gaat zit je vooral jezelf dwars. :)
pi_181863301
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Maar dat weet je pas na meer dan enkele berichten.

Ik leg het even anders uit: ik moet iemand aantrekkelijk vinden om er interesse in te kunnen hebben. Als ik interesse heb, dan zal er ergens een eindstreep zijn, maar ongeacht waar ik voor open sta, de selectie is gelijk.

Heel cru: ik zal nooit miss piggy een veeg geven omdat ik mijn rechterhand vrijaf wil geven. ;)
Nee maar dat was ook niet wat ik bedoelde :P
pi_181863508
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar dat was ook niet wat ik bedoelde :P
Maar wel zoals het voor sommigen werkt. Prima als miss piggy ook alleen maar een beurt wil overigens. Maar dus niet mijn ding.
pi_181863539
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Maar dat weet je pas na meer dan enkele berichten.

Ik leg het even anders uit: ik moet iemand aantrekkelijk vinden om er interesse in te kunnen hebben. Als ik interesse heb, dan zal er ergens een eindstreep zijn, maar ongeacht waar ik voor open sta, de selectie is gelijk.

Heel cru: ik zal nooit miss piggy een veeg geven omdat ik mijn rechterhand vrijaf wil geven. ;)
Kermit wel zeker? :{w
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181863648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:02 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Kermit wel zeker? :{w
Dat moet je aan Kermit vragen. Ik meen mij echter te herinneren dat hij niet gevoelig was voor de avances van Miss Piggy.
pi_181863775
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:15 schreef Drug het volgende:

[..]

Zet je zo laag in?
He, bedankt man! :6
  woensdag 12 september 2018 @ 18:29:09 #160
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181864184
quote:
17s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw datinglife eigenlijk?
ligt helemaal stil
pi_181864239
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:29 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ligt helemaal stil
Er was toch iemand waarmee je op vakantie zou gaan?
pi_181864351
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch :p
Wacht, er is een ander?
pi_181864368
Heb vorige week een date gehad met een meid maar bleek uit te zijn op sex dus gelaten voor wat 't is. Toen voor de grap een move gemaakt op een andere meid van school. Er is echter een meid doe i oprecht qt vind. Wanneer is een goede tijd om daar iets mee te doen?
pi_181864378
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:11 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

He, bedankt man! :6
was gwn jelly :@
  woensdag 12 september 2018 @ 18:41:57 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181864379
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Maar dat weet je pas na meer dan enkele berichten.

Ik leg het even anders uit: ik moet iemand aantrekkelijk vinden om er interesse in te kunnen hebben. Als ik interesse heb, dan zal er ergens een eindstreep zijn, maar ongeacht waar ik voor open sta, de selectie is gelijk.

Heel cru: ik zal nooit miss piggy een veeg geven omdat ik mijn rechterhand vrijaf wil geven. ;)
Aantrekkelijkheid zit hem natuurlijk in heel wat meer dan uiterlijk alleen. Alhoewel er uiteraard wel een ondergrens is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181864391
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:41 schreef Drug het volgende:

[..]

was gwn jelly :@
Wij hebben een match op instagram. *)
  woensdag 12 september 2018 @ 18:42:37 #167
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181864392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:41 schreef ArischeAlex het volgende:
Heb vorige week een date gehad met een meid maar bleek uit te zijn op sex dus gelaten voor wat 't is. Toen voor de grap een move gemaakt op een andere meid van school. Er is echter een meid doe i oprecht qt vind. Wanneer is een goede tijd om daar iets mee te doen?
Uh, direct.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181864418
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Uh, direct.
Komt dat niet vreemd over? Heb eerste date namelijk open besproken met hele klas. Leraar wilde update hebben etcetera.
  woensdag 12 september 2018 @ 18:45:18 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181864434
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:44 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Komt dat niet vreemd over? Heb eerste date namelijk open besproken met hele klas. Leraar wilde update hebben etcetera.
"Hall0n, ik heb een date gehad maar dat deed me enkel maar beseffen dat ik jou veel leuker vind. Neuqen?"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181864481
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:45 schreef Dven het volgende:

[..]

"Hall0n, ik heb een date gehad maar dat deed me enkel maar beseffen dat ik jou veel leuker vind. Neuqen?"
Maar heb d'r pas twee x echt gesproken en die andere meid gelaten omdat die louter sex wil. Wat zou ik dan leu aan d'r kunnen vinden?
  woensdag 12 september 2018 @ 19:12:09 #171
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_181864905
Zeg dat je vlinders krijgt van een persoon die wél een zin foutloos kan spellen. Allejezus.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_181864917
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:47 schreef ArischeAlex het volgende:

[..]

Maar heb d'r pas twee x echt gesproken en die andere meid gelaten omdat die louter sex wil. Wat zou ik dan leu aan d'r kunnen vinden?
Haar blonde haar, blauwe ogen en blanke huid?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181864986
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 19:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Haar blonde haar, blauwe ogen en blanke huid?
Ja maar ben een echte Ariër en dat heeft daar niets mee van doen.
  woensdag 12 september 2018 @ 19:28:27 #174
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181865191
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er was toch iemand waarmee je op vakantie zou gaan?
ja klopt; ook geweest. Volgende week ik nog een keer; de week daarop zij weer. Alle volgende keren samen.
pi_181865234
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 19:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja klopt; ook geweest. Volgende week ik nog een keer; de week daarop zij weer. Alle volgende keren samen.
oh dan gaat het toch goed?
pi_181870498
Waarom zitten er op datingsites alleen kortzichtige types? Ik probeer een beetje leven in de brouweij te brengen door niet al te serieus of pedagogisch te zijn, valt niet echt in de smaak :D

En dan zeggen ze dat je biven de massa moet komen :’)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2018 23:19:17 ]
pi_181871343
Opvallen kan op een goede en op een slechte manier...
pi_181873349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom zitten er op datingsites alleen kortzichtige types? Ik probeer een beetje leven in de brouweij te brengen door niet al te serieus of pedagogisch te zijn, valt niet echt in de smaak :D

En dan zeggen ze dat je biven de massa moet komen :’)
Definieer niet al te serieus zijn? Klinkt alsof je daar mogelijk toch net te ver in gaat dan?
Gek? kan je dat eten?
pi_181873653
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 06:29 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Definieer niet al te serieus zijn? Klinkt alsof je daar mogelijk toch net te ver in gaat dan?
Een grapje, beetje plagen. Maar ook tussendoor wel serieus hoor, niet constant grappig enzo :P.

Maar het gros reageert kortaf, snap het wel, op datingsites is er meer keuze voor vrouwen dan mannen

Het is hopeloos :’)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 07:24:36 ]
pi_181873669
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Een grapje, beetje plagen. Maar ook tussendoor wel serieus hoor, niet constant grappig enzo :P.

Maar het gros reageert kortaf, snap het wel, op datingsites is er meer keuze voor vrouwen dan mannen
Zie niet in wat daar mis mee is. Of je hebt totaal geen humor of zij hebben totaal geen humor :P
pi_181873699
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie niet in wat daar mis mee is. Of je hebt totaal geen humor of zij hebben totaal geen humor :P
Ik vind het leuker als iemand spontaner is in zijn antwoorden, dan meteen te vragen wat diegene zoekt en of diegene goed heeft gestudeerd :P

Maar ik heb ook weinig matches :+ terwijl dames ermee overlopen.

Het is gewoon niet aan te beginnen
pi_181873707
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Een grapje, beetje plagen. Maar ook tussendoor wel serieus hoor, niet constant grappig enzo :P.

Maar het gros reageert kortaf, snap het wel, op datingsites is er meer keuze voor vrouwen dan mannen

Het is hopeloos :’)
Bij niemand niet? Of komt het gesprek überhaupt niet op gang?

Hoe zijn je foto's?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873725
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind het leuker als iemand spontaner is in zijn antwoorden, dan meteen te vragen wat diegene zoekt en of diegene goed heeft gestudeerd :P

Maar ik heb ook weinig matches :+ terwijl dames ermee overlopen.

Het is gewoon niet aan te beginnen
Maar dat weten we. Je kunt twee dingen doen als je te kort aandacht krijgt van een datingsite.. je profiel verbeteren of je profiel weggooien.

Blijven hangen werkt frustrerend want je wilt er iets van wat je niet kunt krijgen.. dus dat is geen optie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873746
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij niemand niet? Of komt het gesprek überhaupt niet op gang?

Hoe zijn je foto's?
Normaal, niet gek. Ik ben niet al te lelijk, denk ik :+
pi_181873762
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:34 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Normaal, niet gek. Ik ben niet al te lelijk, denk ik :+
En die andere vraag, heb je met niemand een beetje leuke gesprekjes?

Ik word niet opgewonden van "niet al te lelijk" ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873816
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

En die andere vraag, heb je met niemand een beetje leuke gesprekjes?

Ik word niet opgewonden van "niet al te lelijk" ;)
Met 1 iemand, had ik zelfs whatsapp van. Liep wel goed, dacht ik. En aangezien ik niet wekenlang wil appen dacht ik; vraag gewoon of ze zaterdag wilt drinken ofzo. Toen zei ze dat ze niet een klik voelde want ze vind mij ‘ te grappig’

;(

Maar ook vele die totaal geen wederintresse geven, waarvan ik denk; waarom niet? Zelfs op paiq waar je de foto nog niet ziet, dan nog niet terugvragen waar je werkt of wat dan ook

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 07:42:26 ]
pi_181873836
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vind het leuker als iemand spontaner is in zijn antwoorden, dan meteen te vragen wat diegene zoekt en of diegene goed heeft gestudeerd :P

Maar ik heb ook weinig matches :+ terwijl dames ermee overlopen.

Het is gewoon niet aan te beginnen
Er wordt eigenlijk nooit geïnformeerd naar mijn opleidingsachtergrond. Best jammer, want als ik ergens de betapimp mee uit kan hangen is dat het wel. B-)
pi_181873867
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Met 1 iemand, had ik zelfs whatsapp van. Liep wel goed, dacht ik. En aangezien ik niet wekenlang wil appen dacht ik; vraag gewoon of ze zaterdag wilt drinken ofzo. Toen zei ze dat ze niet een klik voelde want ze vind mij ‘ te grappig’

;(
Klinkt alsof ze je niet serieus genoeg vindt en je iets teveel bent wezen clownen... Iets serieuzere onderwerpen aansnijden kan ook gewoon...

Ik zie die reactie niet als een afwijzing i.i.g. als je daar gelijk op had gereageerd had dat wel beter geweest. Of je dat nu nog kunt oplossen weet ik niet.

Je kunt het altijd proberen nog wel. "Hey terugkomend op laatst.. "te grappig" wat bedoelde je daarmee?

Wat had je op die reactie gereageerd toentertijd?

Ennuh over de getallen... 1 iemand... Van hoeveel matches in hoeveel tijd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873897
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]


Maar ook vele die totaal geen wederintresse geven, waarvan ik denk; waarom niet? Zelfs op paiq waar je de foto nog niet ziet, dan nog niet terugvragen waar je werkt of wat dan ook
Okay, dat herken ik ook! Geen idee wat daar achter schuilt? Misschien gewoon teveel aandacht? Je valt dus niet meer op maar dat meisje wilt wel beleeft antwoorden ofzo.

Geen idee hoe je enthousiasme kunt prikkelen als iemand niet open staat voor een gesprek. Dan moet je wel met een verhaal komen waar ze toevallig heel erg in geïnteresseerd is ofzo. Zeker als zo een vrouw ook niks in haar profiel heeft staan is zoiets sowieso kansloos.

Ligt iig niet aan jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873908
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay, dat herken ik ook! Geen idee wat daar achter schuilt? Misschien gewoon teveel aandacht? Je valt dus niet meer op maar dat meisje wilt wel beleeft antwoorden ofzo.

Geen idee hoe je enthousiasme kunt prikkelen als iemand niet open staat voor een gesprek. Dan moet je wel met een verhaal komen waar ze toevallig heel erg in geïnteresseerd is ofzo. Zeker als zo een vrouw ook niks in haar profiel heeft staan is zoiets sowieso kansloos.

Ligt iig niet aan jou.
Ik had ook nooit wat in mijn profiel staan :P
  donderdag 13 september 2018 @ 07:51:16 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181873912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zie niet in wat daar mis mee is. Of je hebt totaal geen humor of zij hebben totaal geen humor :P
Of hij is zo bezig met grappig zijn dat de ander te weinig inhoud bespeurt.
pi_181873918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:43 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Er wordt eigenlijk nooit geïnformeerd naar mijn opleidingsachtergrond. Best jammer, want als ik ergens de betapimp mee uit kan hangen is dat het wel. B-)
Maareh, wat ben jij na je opleiding gaan doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181873929
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Een grapje, beetje plagen. Maar ook tussendoor wel serieus hoor, niet constant grappig enzo :P.

Maar het gros reageert kortaf, snap het wel, op datingsites is er meer keuze voor vrouwen dan mannen

Het is hopeloos :’)
Wat voor plagerij? Ik zie vaak dat als het enigzins richting seks of mogelijke verwachtingen gaat, veel vrouwen afhaken (tenzij er al voldoende klik is). Maar dat het in andere onderwerpen wel gewaardeerd kan worden.
Gek? kan je dat eten?
pi_181873940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ook nooit wat in mijn profiel staan :P
Maar jou zou ik op basis van puur je uiterlijk prima willen daten.

Mannen zijn dan ook wel wat simpeler. Is de vrouw mooi? Dan daten. We zien verder wel... Vrouwen zijn zelfs al voor de eerste kennismaking selectief ;) op meer dan uiterlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 september 2018 @ 07:55:37 #195
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181873966
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar jou zou ik op basis van puur je uiterlijk prima willen daten.

Mannen zijn dan ook wel wat simpeler. Is de vrouw mooi? Dan daten. We zien verder wel... Vrouwen zijn zelfs al voor de eerste kennismaking selectief ;) op meer dan uiterlijk.
Ja, dit is wel waar ja. Kwestie van vraag en aanbod.

En ook dat mannen nadenken over de vraag:"Als we straks op inhoud wat inkakken, kan ik het hier dan nog op?"
pi_181873983
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:52 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Wat voor plagerij? Ik zie vaak dat als het enigzins richting seks of mogelijke verwachtingen gaat, veel vrouwen afhaken (tenzij er al voldoende klik is). Maar dat het in andere onderwerpen wel gewaardeerd kan worden.
Totaal niet seksistisch.. licht flirterig ( zoals vragen naar de hand vasthouden bij de tandarts) maar that’s it.

Gewoon een beetje nonchalant reageren
pi_181874021
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze je niet serieus genoeg vindt en je iets teveel bent wezen clownen... Iets serieuzere onderwerpen aansnijden kan ook gewoon...

Ik zie die reactie niet als een afwijzing i.i.g. als je daar gelijk op had gereageerd had dat wel beter geweest. Of je dat nu nog kunt oplossen weet ik niet.

Je kunt het altijd proberen nog wel. "Hey terugkomend op laatst.. "te grappig" wat bedoelde je daarmee?

Wat had je op die reactie gereageerd toentertijd?

Ennuh over de getallen... 1 iemand... Van hoeveel matches in hoeveel tijd?
Afgelopen maandag begonnen, denk alles bij elkaar 15 matches gehad, door de speeddates en dergelijke. Bij haar resgeerde ik ook serieus, zoals toen ze over haar studie begon die niet lekker liep. Toen ze zei dat ik te grappig was heb ik ditzelfde gezegd, maar daarna erbij gelaten en verwijderd

Komt imo hopeloos over als j nog gaat smeken :P

Tinder/happn/okcupid werken niet, vroeger talloze matches én dates via tinder gehad, maar sinds dat je beperkt kan liken is het een stuk minder geworden
  donderdag 13 september 2018 @ 08:03:44 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181874027
Zonder daadwerkelijk inzicht in de gesprekken kunnen we er weinig over zeggen. Wat de 1 grappig vindt, vind de ander zielig of overdreven. Etc etc etc
pi_181874058
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar jou zou ik op basis van puur je uiterlijk prima willen daten.

Mannen zijn dan ook wel wat simpeler. Is de vrouw mooi? Dan daten. We zien verder wel... Vrouwen zijn zelfs al voor de eerste kennismaking selectief ;) op meer dan uiterlijk.
Ik geef niet zoveel om een tekst in het profiel. Tenzij er echt iets staat waar k niks mee heb.
pi_181874059
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Afgelopen maandag begonnen, denk alles bij elkaar 15 matches gehad, door de speeddates en dergelijke. Bij haar resgeerde ik ook serieus, zoals toen ze over haar studie begon die niet lekker liep. Toen ze zei dat ik te grappig was heb ik ditzelfde gezegd, maar daarna erbij gelaten en verwijderd

Komt imo hopeloos over als j nog gaat smeken :P

Tinder/happn/okcupid werken niet, vroeger talloze matches én dates via tinder gehad, maar sinds dat je beperkt kan liken is het een stuk minder geworden
15 matches klinkt meer dan manageable? Dat is toch genoeg of niet?

Maareh, verder, 1 ervaring.. denk niet dat jij wat fout hebt gedaan hoor. Aantallen omhoog schoppen want dit zegt niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181874068
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Zonder daadwerkelijk inzicht in de gesprekken kunnen we er weinig over zeggen. Wat de 1 grappig vindt, vind de ander zielig of overdreven. Etc etc etc
Nee maar alle stappen doorlopen en uiteindelijk "te grappig" als reden om niet af te spreken.. Geeft toch wel een duidelijke hint.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181874075
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik geef niet zoveel om een tekst in het profiel. Tenzij er echt iets staat waar k niks mee heb.
Ahja jij Tinder natuurlijk omgekeerd... Op zoek naar redenen om af te wijzen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 september 2018 @ 08:11:28 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181874092
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:08 schreef ludovico het volgende:

Nee maar alle stappen doorlopen en uiteindelijk "te grappig" als reden om niet af te spreken.. Geeft toch wel een duidelijke hint.
Of hij wsa creepy en te dubbelzinnig of weet ik het, en zij weet gewoon dat hij zichzelf grappig vindt, dus doet ze het af als 'te grappig'.
Of hij kon op geen moment serieus zijn, dus te grappig. of... het kan nog altijd vanalles zijn.
pi_181874125
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahja jij Tinder natuurlijk omgekeerd... Op zoek naar redenen om af te wijzen.
Dat kan ik mijn tijd wel nuttiger besteden denk ik :p
pi_181874167
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Toen ze zei dat ik te grappig was
Ik heb dit nooit eerder anders gehoord dan als compliment.
pi_181874264
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:22 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb dit nooit eerder anders gehoord dan als compliment.
Daarom vond ik het ook zo raar.

Maar als ze niet wilt, houdt het op hé
pi_181874287
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of hij wsa creepy en te dubbelzinnig of weet ik het, en zij weet gewoon dat hij zichzelf grappig vindt, dus doet ze het af als 'te grappig'.
Of hij kon op geen moment serieus zijn, dus te grappig. of... het kan nog altijd vanalles zijn.
Ik was mijzelf ook. Zo ben ik heel de dag op het werk. Mijn collega’s kunnen het wel waarderen

Ik moet het anders aanpakken om succes te hebben denk ik. Maar te serieus zit gewoon niet in mij
En als je op alles ja en amen zegt is het ook niet goed :D
  donderdag 13 september 2018 @ 08:40:00 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181874302
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar te serieus zit gewoon niet in mij
Uiterste...

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
En als je op alles ja en amen zegt is het ook niet goed :D
Uiterste
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo ben ik heel de dag op het werk. Mijn collega’s kunnen het wel waarderen
Je collega's hoeven dan ook geen relatie met je.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik was mijzelf ook.
Dan moet je gewoon opzoek naar een ander die het wel kan waarderen.
pi_181876214
Ik zou die oninteressante types lekker laten gaan. Als ze alleen maar ja, nee of amen kunnen zeggen, dan trek ik zelf de stekker er al uit.. Zonde van mijn tijd.

Aan de andere kant kom ik ook leuke mensen tegen die wél geïnteresseerd zijn in mij / wie ik ben! En die moet je hebben O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 13:35:58 ]
pi_181878176
Nieuwe datingapp..

Wingman, dan moeten je vrienden swipen en kennismaken en hoef jij alleen maar op de date te verschijnen..
http://www.wingmanapp.com

Helaas nog niet in Nederland te downloaden, maar dat zal binnenkort wel gebeuren
pi_181878339
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 08:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uiterste...

[..]

Uiterste

[..]

Je collega's hoeven dan ook geen relatie met je.

[..]

Dan moet je gewoon opzoek naar een ander die het wel kan waarderen.
Cue_! O+ Immer aller haar nuchtere zelve. Mijn rots in de branding van een ander. _O_
  donderdag 13 september 2018 @ 14:07:40 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181878903
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:31 schreef Stratotanker het volgende:

Cue_! O+ Immer aller haar nuchtere zelve. Mijn rots in de branding van een ander. _O_
:@ :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 september 2018 @ 14:19:52 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181879091
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
pi_181879101
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
Heb je iets te melden?
pi_181879179
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
niets
pi_181879213
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Dickpics dus.
pi_181879322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:28 schreef rival het volgende:

[..]

Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Dickpics dus.
When in doubt, always dickpics.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181879357
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

When in doubt, always dickpics.
Kijk, ook de vrouwen zijn het er unaniem mee eens.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:37:01 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181879365
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
Zelf eens nadenken, schijn jij wel te kunnen.
pi_181879494
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:34 schreef Debsterr het volgende:

When in doubt, always dickpics.
Nou, vooruit dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181879500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste heb ik al ZO vaak gezien VEM. Het wordt nu wel saai hoor. Doe er eens wat anders mee!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181879557
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die eerste heb ik al ZO vaak gezien VEM. Het wordt nu wel saai hoor. Doe er eens wat anders mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181879916
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn date heeft vandaag nog niet geappt. Gisteren ben ik begonnen met appen.
Wat moet ik doen, cue?
Ik zou het leuk vinden als je weer zou appen. Hou wel van een man die initiatief durft te nemen en niet moeilijk doet. Maar dat schijnt heel persoonlijk te zijn :P
Sarcasme. Herken het.
pi_181879973
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die eerste heb ik al ZO vaak gezien VEM. Het wordt nu wel saai hoor. Doe er eens wat anders mee!
De dickpics van mij die nooit gaan vervelen mogen hier niet. :@
pi_181879979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als je weer zou appen. Hou wel van een man die initiatief durft te nemen en niet moeilijk doet. Maar dat schijnt heel persoonlijk te zijn :P
Hoi! :@
pi_181880001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als je weer zou appen. Hou wel van een man die initiatief durft te nemen en niet moeilijk doet. Maar dat schijnt heel persoonlijk te zijn :P
Ik noem het normaal. ;)

Al die 'regels'. Dan spoor je niet helemaal vind ik.
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 september 2018 @ 15:11:37 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181880056
Bedankt voor alle serieuze reacties. Ik moet ophouden met grapjes maken, kennelijk. :')
pi_181880099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou het leuk vinden als je weer zou appen. Hou wel van een man die initiatief durft te nemen en niet moeilijk doet. Maar dat schijnt heel persoonlijk te zijn :P
Bij sommige ben je dan weer opdringerig.

Heb nu een match openstaan die tegen mij zei dat ze ging slapen, maar vervolgens nog 2 uur online is geweest.

Dan weiger ik om te reageren
pi_181880150
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

Bij sommige ben je dan weer opdringerig.

Heb nu een match openstaan die tegen mij zei dat ze ging slapen, maar vervolgens nog 2 uur online is geweest.

Dan weiger ik om te reageren
Dat soort figuren ben je beter kwijt dan rijk. Even uitgaande van dat je iets te melden hebt en geen onzin stuurt.

Het zegt vooral iets over jou dat jij weet dat ze nog twee uur online is geweest. :D
pi_181880807
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bij sommige ben je dan weer opdringerig.

Heb nu een match openstaan die tegen mij zei dat ze ging slapen, maar vervolgens nog 2 uur online is geweest.

Dan weiger ik om te reageren
Het is alleen nog maar een match.....
pi_181880843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bij sommige ben je dan weer opdringerig.

Heb nu een match openstaan die tegen mij zei dat ze ging slapen, maar vervolgens nog 2 uur online is geweest.

Dan weiger ik om te reageren
Sowieso, mensen gaan controleren :N.

Ik ben ook weleens online nadat ik gezegd heb dat ik naar bed ga, heb ook groepsapps en andere dingen die spelen, niet alleen mevrouw of meneer..

En als die persoon er een probleem mee heeft, jammer dan :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 15:52:47 ]
pi_181880894
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sowieso, mensen gaan controleren :N.

Ik ben ook weleens online nadat ik gezegd heb dat ik naar bed ga, heb ook groepsapps en andere dingen die spelen, niet alleen mevrouw of meneer..

En als die persoon er een probleem mee heeft, jammer dan :W
Dat controleren vind ik af en toe wel creepy. Er was een gast op HP die echt meerdere keren per dag op mijn profiel keek. Ik had hem in het begin geantwoord en we hadden wel wat via de chat functie gepraat. Maar echt elke dag, meerdere keren per dag, op m'n profiel kijken. Ik kreeg er een beetje een onbestemd gevoel van eerlijk gezegd.

(en dit ging door tot ik m'n account vorige week op inactief zette)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181880971
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat controleren vind ik af en toe wel creepy. Er was een gast op HP die echt meerdere keren per dag op mijn profiel keek. Ik had hem in het begin geantwoord en we hadden wel wat via de chat functie gepraat. Maar echt elke dag, meerdere keren per dag, op m'n profiel kijken. Ik kreeg er een beetje een onbestemd gevoel van eerlijk gezegd.

(en dit ging door tot ik m'n account vorige week op inactief zette)
Wat een amateur! Iedereen weet toch dat je dan gewoon na 1 keer alle foto's moet downloaden en opslaan o|O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181880977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat controleren vind ik af en toe wel creepy. Er was een gast op HP die echt meerdere keren per dag op mijn profiel keek. Ik had hem in het begin geantwoord en we hadden wel wat via de chat functie gepraat. Maar echt elke dag, meerdere keren per dag, op m'n profiel kijken. Ik kreeg er een beetje een onbestemd gevoel van eerlijk gezegd.

(en dit ging door tot ik m'n account vorige week op inactief zette)
Dat is idd creepy... heb ook wel eens een gast gehad op OkCupid die zei dat hij een screenshot van mijn foto’s had gemaakt zodat hij altijd van mijn ogen kon blijven genieten... :{
Daar gingen mijn nekharen ook recht van overeind staan.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181880995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Wat een amateur! Iedereen weet toch dat je dan gewoon na 1 keer alle foto's moet downloaden en opslaan o|O
Haha, en dat vooral niet kostgangers zeggen tegen diegene o|O
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181881029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:00 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Wat een amateur! Iedereen weet toch dat je dan gewoon na 1 keer alle foto's moet downloaden en opslaan o|O
Denk eerder dat ie aan het kijken was wanneer de laatste keer was dat ik online was. Dat laten ze in je profiel zien.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181881250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Denk eerder dat ie aan het kijken was wanneer de laatste keer was dat ik online was. Dat laten ze in je profiel zien.
Maar hij stuurde geen berichtjes?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181881318
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:16 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Maar hij stuurde geen berichtjes?
In het begin. Hebben we een paar keer gechat, een weekje of zo. Maar ik had er toch geen "ja leuk!" gevoel bij, dus gezegd dat ik het hierbij wilde laten. Dat loeren begon me al een heel klein beetje een raar gevoel te geven, toen al.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181881402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

In het begin. Hebben we een paar keer gechat, een weekje of zo. Maar ik had er toch geen "ja leuk!" gevoel bij, dus gezegd dat ik het hierbij wilde laten. Dat loeren begon me al een heel klein beetje een raar gevoel te geven, toen al.
Vage vent.. in plaats van dat hij zijn aandacht op een ander richt. Ik had m allang geblokkeerd als hij me zo’n raar gevoel gaf :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_181883783
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sowieso, mensen gaan controleren :N.

Ik ben ook weleens online nadat ik gezegd heb dat ik naar bed ga, heb ook groepsapps en andere dingen die spelen, niet alleen mevrouw of meneer..

En als die persoon er een probleem mee heeft, jammer dan :W
Ik loop het niet te controleren, maar als je 1 match hebt valt dat gewoon op :).

Misschien ben ik daar ook zelf direct in, dus miss is het inderdaad mijn fout.

Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen hiermee hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 18:33:21 ]
pi_181884825
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:24 schreef Caithlinn het volgende:

Vage vent.. in plaats van dat hij zijn aandacht op een ander richt. Ik had m allang geblokkeerd als hij me zo’n raar gevoel gaf :P
ja had het ook wel gedaan inderdaad als ik de boel niet gedeactiveerd had.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

Misschien ben ik daar ook zelf direct in, dus miss is het inderdaad mijn fout.
Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen hiermee hier.
denk niet dat je er iemand mee kwetst hoor, zou niet weten waarom :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181886893
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:13 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bij sommige ben je dan weer opdringerig.

Heb nu een match openstaan die tegen mij zei dat ze ging slapen, maar vervolgens nog 2 uur online is geweest.

Dan weiger ik om te reageren
Wanneer vlaggenroof je heeft gevonden op paiq.. _O-
-
pi_181887365
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wanneer vlaggenroof je heeft gevonden op paiq.. _O-
Oe the plot thickens? :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181888468
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:11 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Oe the plot thickens? :P
Dat was iemand anders..

[ Bericht 3% gewijzigd door madam-april op 13-09-2018 22:00:21 ]
pi_181889283
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wanneer vlaggenroof je heeft gevonden op paiq.. _O-
Hey, lang niet gezien
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181889317
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:01 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat is idd creepy... heb ook wel eens een gast gehad op OkCupid die zei dat hij een screenshot van mijn foto’s had gemaakt zodat hij altijd van mijn ogen kon blijven genieten... :{
Daar gingen mijn nekharen ook recht van overeind staan.
_O-

Too soon, eerst trouwen. 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 13 september 2018 @ 22:23:11 #247
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_181889424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-

To soon, eerst trouwen. 8)7
too
pi_181889441
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:23 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

too
Two
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181890384
Is Tinder nog steeds booming? Of zijn er nu andere gekke apps ? Puur uit intresse ik ben al 5 jaar niet meer op de "markt" geweest 🙉
pi_181891776
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey, lang niet gezien
Kwam alleen op fok om dm’pje te versturen naar vlaggenroof! Druk met van alles :P
-
pi_181891828
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 00:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kwam alleen op fok om dm’pje te versturen naar vlaggenroof! Druk met van alles :P
Je wilde hem dm'en en toen dacht je hè laat ik het hier in het topic ook even posten? :{
pi_181891893
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 01:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je wilde hem dm'en en toen dacht je hè laat ik het hier in het topic ook even posten? :{
Ja, want toen zag ik hier dat hij in het datingtopic had gepost ;) ik wist niet dat zijn relatie voorbij was, dus het verbaasde mij hem tegen te komen op paiq
-
pi_181895592
Bijna weekend! Nog dates op de planning hier?
pi_181895913
Hier niet helaas...
Gek? kan je dat eten?
pi_181896098
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Nieuwe datingapp..

Wingman, dan moeten je vrienden swipen en kennismaken en hoef jij alleen maar op de date te verschijnen..
http://www.wingmanapp.com

Helaas nog niet in Nederland te downloaden, maar dat zal binnenkort wel gebeuren
Dit is toch gewoon tinder?
Geef je vrienden een uur je telefoon met Tinder en je bent er.
pi_181896311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Bijna weekend! Nog dates op de planning hier?
Misschien vanavond, maar laat ze nog weten! En anders vast wel zaterdag of zondag 🙈 hoop ik haha
pi_181896365
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:23 schreef rkd het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon tinder?
Geef je vrienden een uur je telefoon met Tinder en je bent er.
Nee. Of wil je je telefoon ook langs gaan brengen als je de matches binnen krijgt zodat zij op de chat kunnen vragen of haar vriendinnen haar telefoon mogen en dan nog moet stomtoevallig bij de match ook de vriendinnen geswiped hebben.
pi_181896455
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee. Of wil je je telefoon ook langs gaan brengen als je de matches binnen krijgt zodat zij op de chat kunnen vragen of haar vriendinnen haar telefoon mogen en dan nog moet stomtoevallig bij de match ook de vriendinnen geswiped hebben.
haha precies!

Het ding van deze app is dat de matchee alleen maar op date hoeft en zijn vrienden (wingmen) alles regelen met de matches, dus ja, het swipen, maar ook de gesprekken!
pi_181896613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Bijna weekend! Nog dates op de planning hier?
Hier überhaupt geen dates op de planning. Heb mijn dochter dit weekend en heb tinder enzo verwijderd, volledig. Was best een dingetje voor me, maar door de date met de kokinpak vorige week besef ik me dat ik nog niet toe ben aan daten. Heb ook niks meer van hem gehoord, dus denk dat het gewoon een super leuke ervaring was, maar dat het daar bij blijft. Voel zelf ook niet de behoefte om contact te zoeken dus is goed zo.

Ik ga gewoon even op jullie date ervaringen teren O+ Heb wel een paar contacten lopen, maar verwacht daar niks serieus van. Is meer voor fun.
Sarcasme. Herken het.
pi_181896712
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Bijna weekend! Nog dates op de planning hier?
Geen idee man, ik ging vanmorgen wel lekker. :7 Maar als ik mijn succes over de afgelopen periode even extrapoleer naar aankomend weekend dan is de kans zeer groot dat ik mezelf gewoon weer in foetushouding in slaap huil zaterdagavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2018 11:17:27 ]
pi_181896758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:06 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen idee man, ik ging vanmorgen wel lekker. :7 Maar als ik mijn succes over de afgelopen periode even extrapoleer naar aankomend weekend dan is de kans zeer groot dat ik mezelf gewoon weer in foetushouding in slaap huil zaterdagavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D


Goede tieten wel...
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 september 2018 @ 11:10:50 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181896768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hier überhaupt geen dates op de planning. Heb mijn dochter dit weekend en heb tinder enzo verwijderd, volledig. Was best een dingetje voor me, maar door de date met de kokinpak vorige week besef ik me dat ik nog niet toe ben aan daten. Heb ook niks meer van hem gehoord, dus denk dat het gewoon een super leuke ervaring was, maar dat het daar bij blijft. Voel zelf ook niet de behoefte om contact te zoeken dus is goed zo.

Ik ga gewoon even op jullie date ervaringen teren O+ Heb wel een paar contacten lopen, maar verwacht daar niks serieus van. Is meer voor fun.
Ook prima toch. Beetje aanrommelen af en toe.
pi_181896773
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:06 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Geen idee man, ik ging vanmorgen wel lekker. :7 Maar als ik mijn succes over de afgelopen periode even extrapoleer naar aankomend weekend dan is de kans zeer groot dat ik mezelf gewoon weer in foetushouding in slaap huil zaterdagavond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen 👌😀
pi_181899940
Vrouwen kunnen ook houterig zijn, zeg.

Mevrouw opent de chat zonet, met dat ik eens iets over mezelf moest vertellen.
Ik reageer met een grap en daarna serieuzer dat ik afgelopen dinsdag toch duidelijk mezelf / mijn karakter heb laten zien. Ik ben best open namelijk.
Vervolgens zegt ze, voor mijn gevoel midden in de conversatie, "have a good day" (Het gaat in het Engels want ze is Colombiaanse).
Daar reageer ik weer op dat ik wel iets meer chatuithouding heb aangezien ik gisteravond 4 uur heb lopen chatten met een vriendin (dat had ik haar verteld).
Daar snapt ze dan weer geen kont van en gaat maar lunch voor zichzelf maken

Godverdomme zeg. Wel continu het contact zoeken en interesse tonen en dan zo moelijk communiceren.
Die dinsdagavond ook al. Ik vertelde dat ik een andere vriendin heb die asperger heeft. Vervolgens krijg ik aan het eind van de avond drie keer achter elkaar de vraag of ik (ook) autisme heb :') => NEE! Dat zou je toch gezien moeten hebben die hele avond :(
Vervolgens snapt ze wel dat ik zo'n vraag toch licht irritant vind. Zeker als ik hem drie keer moet beantwoorden => "I think you are glad that you can go home now" :')

inb4 alle fokkers hebben autisme

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 14-09-2018 15:03:59 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900155
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:38 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen kunnen ook houterig zijn, zeg.

Mevrouw opent the chat zonet, met dat ik eens iets over mezelf moest vertellen.
Ik reageer met een grap en daarna serieuzer dat ik afgelopen dinsdag toch duidelijk mezelf / mijn karakter heb laten zien. Ik ben best open namelijk.
Vervolgens zegt ze, voor mijn gevoel midden in de conversatie, "have a good day" (Het gaat in het Engels want ze is Colombiaanse).
Daar reageer ik weer op dat ik wel iets meer chatuithouding heb aangezien ik gisteravond 4 uur heb lopen chatten met een vriendin (dat had ik haar verteld).
Daar snapt ze dan weer geen kont van en gaat maar lunch voor zichzelf maken

Godverdomme zeg. Wel continu het contact zoeken en interesse tonen en dan zo moelijk communiceren.
Die dinsdagavond ook al. Ik vertelde dat ik een andere vriendin heb die asperger heeft. Vervolgens krijg ik aan het eind van de avond drie keer achter elkaar de vraag of ik (ook) autisme heb :') => NEE! Dat zou je toch gezien moeten hebben die hele avond :(
Vervolgens snapt ze wel dat ik zo'n vraag toch licht irritant vind. Zeker als ik hem drie keer moet beantwoorden => "I think you are glad that you can go home now" :')

inb4 alle fokkers hebben autisme
Ik begrijp het ook niet.
pi_181900173
als je chats net zo onsamenhangend zijn als hierboven begrijp ik wel dat ze er geen kont van snapt
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181900176
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900202
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:52 schreef LuNaTiC het volgende:
als je chats net zo onsamenhangend zijn als hierboven begrijp ik wel dat ze er geen kont van snapt
Waarschijnlijk draait bij de meeste mensen maar 3% van hun hersencapaciteit. Dan is meer tekst dan de titel van telegraafartikel al gauw te moeilijk.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900207
quote:
:D

Nee maar serieus. wat is nu het punt?
pi_181900267
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarschijnlijk draait bij de meeste mensen maar 3% van hun hersencapaciteit. Dan is meer tekst dan de titel van telegraafartikel al gauw te moeilijk.
Waarom bleef ze vragen of je autisme hebt?
pi_181900278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nee maar serieus. wat is nu het punt?
Dat ook vrouwen soms erg moeilijk en houterig communiceren.

Als je mij leuk vindt, ga me dan niet drie keer vragen of ik autisme heb terwijl dat overduidelijk niet het geval is.
En breek het gesprek niet gelijk af nadat ik je openingsvraag zowel grappig al serieus heb beantwoord.

How hard can it be :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900294
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat ook vrouwen soms erg moeilijk en houterig communiceren.

Als je mij leuk vindt, ga me dan niet drie keer vragen of ik autisme heb terwijl dat overduidelijk niet het geval is.
En breek het gesprek niet gelijk af nadat ik je openingsvraag zowel grappig al serieus heb beantwoord.

How hard can it be :?
Misschien had ze honger en zou ze het gesprek later voortzetten?
pi_181900306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:59 schreef rival het volgende:

[..]

Waarom bleef ze vragen of je autisme hebt?
Ja, dat vroeg ik me ook af. We kunnen nu wel allemaal lacherig gaan beweren dat ik wèl een autist ben, maar dat is gewoon niet zo. Ook niet een beetje.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien had ze honger en zou ze het gesprek later voortzetten?
Dan moet je niet een chat beginnen met zo'n 'grote' en ook persoonlijke vraag dat ik eens iets meer over mezelf moet vertellen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900340
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dan moet je niet een chat beginnen met zo'n 'grote' en ook persoonlijke vraag dat ik eens iets meer over mezelf moet vertellen.
Uhm het is alleen maar een chat...

En vertel es wat meer over jezelf is echt niet zo'n spannende vraag.
  vrijdag 14 september 2018 @ 15:04:17 #276
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_181900354
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:38 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen kunnen ook houterig zijn, zeg.

Mevrouw opent the chat zonet, met dat ik eens iets over mezelf moest vertellen.
Ik reageer met een grap en daarna serieuzer dat ik afgelopen dinsdag toch duidelijk mezelf / mijn karakter heb laten zien. Ik ben best open namelijk.
Vervolgens zegt ze, voor mijn gevoel midden in de conversatie, "have a good day" (Het gaat in het Engels want ze is Colombiaanse).
Daar reageer ik weer op dat ik wel iets meer chatuithouding heb aangezien ik gisteravond 4 uur heb lopen chatten met een vriendin (dat had ik haar verteld).
Daar snapt ze dan weer geen kont van en gaat maar lunch voor zichzelf maken

Godverdomme zeg. Wel continu het contact zoeken en interesse tonen en dan zo moelijk communiceren.
Die dinsdagavond ook al. Ik vertelde dat ik een andere vriendin heb die asperger heeft. Vervolgens krijg ik aan het eind van de avond drie keer achter elkaar de vraag of ik (ook) autisme heb :') => NEE! Dat zou je toch gezien moeten hebben die hele avond :(
Vervolgens snapt ze wel dat ik zo'n vraag toch licht irritant vind. Zeker als ik hem drie keer moet beantwoorden => "I think you are glad that you can go home now" :')

inb4 alle fokkers hebben autisme
Je moet ook niet voor colombiaanse gaan, filipeinse zijn makkelijker
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_181900378
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarschijnlijk draait bij de meeste mensen maar 3% van hun hersencapaciteit. Dan is meer tekst dan de titel van telegraafartikel al gauw te moeilijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181900381
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm het is alleen maar een chat...

En vertel es wat meer over jezelf is echt niet zo'n spannende vraag.
Nou, dat vind ik toch een redelijk spannende vraag. Erg moeilijk te beantwoorden voor de ontvanger van zo'n vraag.
Tevens praat ik irl meer dan genoeg volgens de meeste mensen. Vond het lichtelijk verbazend om die vraag te krijgen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900395
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900404
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:01 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik me ook af. We kunnen nu wel allemaal lacherig gaan beweren dat ik wèl een autist ben, maar dat is gewoon niet zo. Ook niet een beetje.
Dat beweer ik niet.
pi_181900406
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:05 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik toch een redelijk spannende vraag. Erg moeilijk te beantwoorden voor de ontvanger van zo'n vraag.
Tevens praat ik irl meer dan genoeg volgens de meeste mensen. Vond het lichtelijk verbazend om die vraag te krijgen.
Tijdens het eerste contact via een chat stelt dat toch niet zoveel voor? Vrij standaart vraag vind ik.
pi_181900417
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:04 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

Je moet ook niet voor colombiaanse gaan, filipeinse zijn makkelijker
Dat geloof ik graag. Maar hé, ik heb een Zwitsers paspoort en dat vindt ze volgens mij donders interessant :D :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tijdens het eerste contact via een chat stelt dat toch niet zoveel voor? Vrij standaart vraag vind ik.
Standaart!?? Serieus!?? :X
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900435
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Standaart!?? Serieus!?? ;(
oh met een d?
pi_181900445
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh met een d?
Nee, met een z
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900463
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:10 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, met een z
Excuus...:P
pi_181900473
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat ook vrouwen soms erg moeilijk en houterig communiceren.

Als je mij leuk vindt, ga me dan niet drie keer vragen of ik autisme heb terwijl dat overduidelijk niet het geval is.
En breek het gesprek niet gelijk af nadat ik je openingsvraag zowel grappig al serieus heb beantwoord.

How hard can it be :?
:') Hoezo overduidelijk niet? Het is niet alsof je alleen maar autistisch kan zijn als je aan een bepaald klassiek stereotype voldoet he.
pi_181900534
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:12 schreef Chai het volgende:

[..]

:') Hoezo overduidelijk niet? Het is niet alsof je alleen maar autistisch kan zijn als je aan een bepaald klassiek stereotype voldoet he.
Nou, ik heb uit interesse wel eens zo'n officiële vragenlijst ingevuld (naar waarheid). Daar scoorde ik laag op. Voor de kwalificatie 'autisme' moest je veel en veel hoger scoren.
En behalve dat, als je sociale aangelegenheden juist leuk vindt en doorgaans de intenties van mensen goed aanvoelt, dan heb je beslist geen autisme.

Wat wel eens met autisme wordt verward is intelligentie. Maar in dit geval is dat raar, want die Colombiaanse is zelf erg intelligent.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900584
Komt bijna over alsof ze je gewoon aan het trollen is en eigenlijk wil dat je niet meer reageert, maar dat zelf niet durft te zeggen of wil zeggen omdat ze je ergens ook wel weer grappig vindt...
Sarcasme. Herken het.
pi_181900621
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
Komt bijna over alsof ze je gewoon aan het trollen is en eigenlijk wil dat je niet meer reageert, maar dat zelf niet durft te zeggen of wil zeggen omdat ze je ergens ook wel weer grappig vindt...
Mjah. Ware het niet dat zij mij uitnodigt voor een borrel en dat zij de chats start.

Daarom vind ik het ook zo raar of iig stroef gaan.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900671
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mjah. Ware het niet dat zij mij uitnodigt voor een borrel en dat zij de chats start.

Daarom vind ik het ook zo raar of iig stroef gaan.
Naja zelf weten, maar als gesprekken op de app al niet lopen, dan zou ik dat persoonlijk in real life ook niet hoeven proberen...
Sarcasme. Herken het.
pi_181900684
Als je echt het idee heeft dat het niet aan jouw digitale communicatieve skills ligt maar aan die van haar om die te interpeteren, zou ik het er lekker bij laten zitten óf erop aansturen dat je op een andere manier gaat communiceren.

Ik vrees dat het niet veel zal verbeteren anders.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181900703
quote:
Uit onderzoek van NU.nl en Het Testpanel blijkt dat 51 procent van de Nederlanders een restaurant als locatie voor een date kiest. Maar is dit wel zo'n ideale plek voor een romantisch afspraakje?
Psycholoog Janneke Gaanderse, auteur van het boek In éen dag gelukkig, begrijpt dat veel mensen in restaurants daten. "Het is dé plek om een ander nog beter te leren kennen."

Zo valt er veel op te maken uit het gedrag van de date. "De keuzes die je date maakt en het vertoonde gedrag zijn vaak een representatie van hoe iemand is. Eet iemand vlees, hoeveel alcohol wordt er gedronken, praat hij of zij met de mond vol...? Je kunt er veel uit opmaken. En tijdens een etentje heb je de tijd om te observeren."

Daarnaast kan de vaak romantische sfeer van een restaurant bevorderend werken voor gesprekken. "Er zijn geen afleidende factoren. Je kunt je volledig focussen op de ander. Daarnaast kan eten een rode lijn vormen voor de date. Je weet beiden hoe het werkt en je kunt erover praten: wat ziet het er lekker uit. Het geeft houvast."

Oogcontact is een belangrijke factor
Erik Scherder, hoogleraar neuropsychologie aan de Vrije Universiteit, is het eens met Gaanderse. "De omgeving is prettig. Er zijn mensen om je heen die het gezellig hebben. Het creëert een gevoel van gezamenlijkheid."

Oogcontact is volgens Scherder een cruciale factor tijdens het daten. "De insula, en daarin het 'rewardsysteem', gaat werken. Het doet je verlangen naar meer; je wilt hem of haar nog een keer laten lachen om je opmerking en hebt al zin in een volgende date. Dit gebeurt overigens alleen als je kriebels krijgt bij de ander."

"Dit aspect kan voor je werken, maar ook tegen je werken", benadrukt Gaanderse. "Als je hoteldebotel bent, dan is het fijn om elkaar in de ogen te staren. Ken je de ander minder goed, dan kan het ook ongemakkelijk zijn om elkaar een avond lang aan te staren."

Ga pas naar restaurant als het 'klikt'
De psycholoog raadt aan om, wanneer het een eerste of tweede date betreft, niet tegenover elkaar te zitten. "Kies een plek schuin naast de ander uit. Zo kun je bewust de momenten kiezen om de ander in de ogen te kijken en is het niet ongemakkelijk wanneer je dit niet doet."

Gaanderse raadt zelfs af om op een eerste date naar een restaurant te gaan. "Je weet nog niet of het klikt met de ander. Wanneer gesprekken moeizaam verlopen en de bediening de tijd neemt, kan een avond ineens heel lang duren. Wanneer je elkaar al eerder hebt gezien of gesproken, en je dus weet of jullie goed op kunnen schieten, dan is het restaurant een prima locatie voor een date."

Praat over algemeenheden om ijs te breken
94 procent van de ondervraagden vindt het belangrijk om tijdens een date een goed gesprek te kunnen voeren. "Probeer het ijs snel te breken", raadt Gaanderse aan. "Dit doe je door bij binnenkomst een paar algemeenheden uit te spreken. 'Wat een weertje', 'wat een mooi restaurant', of 'wat ruikt het hier lekker'. Je date zal meteen de indruk hebben dat je gezellig bent."

Bovendien kun je momenten van stilte vullen door te praten over wat er in het restaurant gebeurt. "'Waar blijft het brood?' en 'is jouw soep ook koud?' werken daarvoor prima", stelt Scherder.

Daarna is het goed om persoonlijke vragen te stellen, zegt Gaanderse. "Vraag bijvoorbeeld naar familie. Wanneer je date daar geen openheid over geeft, dan kun je concluderen dat hij of zij zich niet graag blootstelt."

https://www.nu.nl/uit/546(...)kaar-observeren.html
Lekker lopen kankeren samen *;
pi_181900717
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, ik heb uit interesse wel eens zo'n officiële vragenlijst ingevuld (naar waarheid). Daar scoorde ik laag op. Voor de kwalificatie 'autisme' moest je veel en veel hoger scoren.
En behalve dat, als je sociale aangelegenheden juist leuk vindt en doorgaans de intenties van mensen goed aanvoelt, dan heb je beslist geen autisme.

Wat wel eens met autisme wordt verward is intelligentie. Maar in dit geval is dat raar, want die Colombiaanse is zelf erg intelligent.
Ja dus? Een hoog functionerende autist kan ook gewoon sociaal overkomen. Dus er bestaat niet zoiets als 'het overduidelijk niet hebben'.
pi_181900761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Als je echt het idee heeft dat het niet aan jouw digitale communicatieve skills ligt maar aan die van haar om die te interpeteren, zou ik het er lekker bij laten zitten óf erop aansturen dat je op een andere manier gaat communiceren.

Ik vrees dat het niet veel zal verbeteren anders.
Mjah, ik moet iig geen kleine grapjes of subtiele verwijzingen meer in mijn chats gebruiken.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Als je echt het idee heeft dat het niet aan jouw digitale communicatieve skills ligt maar aan die van haar om die te interpeteren, zou ik het er lekker bij laten zitten óf erop aansturen dat je op een andere manier gaat communiceren.

Ik vrees dat het niet veel zal verbeteren anders.
Ze zijn net gematched en moeten nu al in relatietherapie?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181900818
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:32 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mjah, ik moet iig geen kleine grapjes of subtiele verwijzingen meer in mijn chats gebruiken.
Ja of pas gebruiken wanneer je zeker weet dat ze wél landen.

Bij 'gewone' gesprekken (bij Nederlandse vrouwen in het Nederlands) kan dit soms al eens problematisch zijn...

nu heb je het dus blijkbaar met een Colombiaanse en praten jullie allebei niet je moedertaal (hoe goed jullie ook in Engels zijn en allebei slim zijn) én het kan zomaar zijn dat het cultuurverschil een rolletje speelt.

Ik heb voorheen lang chatcontact gehad met een Roemeense en hoewel we elkaar soms eng goed aanvoelden was er zo nu en dan een klein kuiltje in de weg op dit gebied.


quote:
5s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:35 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ze zijn net gematched en moeten nu al in relatietherapie?
Lees: ga bellen met elkaar of spreek face 2 face af.

Digitaal communiceren werkt soms nu eenmaal misverstanden in de hand, kun je zelf ook wel bedenken ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_181900823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dus? Een hoog functionerende autist kan ook gewoon sociaal overkomen.
Daar ben ik mee bekend. Ook in de praktijk

quote:
Dus er bestaat niet zoiets als 'het overduidelijk niet hebben'.
Of er een harde grens ligt tussen wel en geen autisme valt te bediscussiëren. Uiteraard zijn er gradaties, maar het is bullshit om te stellen dat iedereen wel in een bepaalde mate autistisch is. Dan kun je kwalificatie 'neuro-typisch' (normaal) wel gelijk in de vuilnisbak tiefen en iedereen een abonnement op de psychiater geven.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181900877
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja of pas gebruiken wanneer je zeker weet dat ze wél landen.

Bij 'gewone' gesprekken (bij Nederlandse vrouwen in het Nederlands) kan dit soms al eens problematisch zijn...

nu heb je het dus blijkbaar met een Colombiaanse en praten jullie allebei niet je moedertaal (hoe goed jullie ook in Engels zijn en allebei slim zijn) én het kan zomaar zijn dat het cultuurverschil een rolletje speelt.

Ik heb voorheen lang chatcontact gehad met een Roemeense en hoewel we elkaar soms eng goed aanvoelden was er zo nu en dan een klein kuiltje in de weg op dit gebied.

[..]

Lees: ga bellen met elkaar of spreek face 2 face af.

Digitaal communiceren werkt soms nu eenmaal misverstanden in de hand, kun je zelf ook wel bedenken ;)
Met die andere chick verliep de communicatie prima. Zo goed, dat ze tot 1 uur 's nachts bleef doorkwaken tegen me.
Maar goed, dat ging in het Nederlands. Dat maakt zeker verschil.

Ik heb die Colombiaanse overigens al 2 keer ontmoet irl. Dat ging prima, totdat ze op het einde drie keer achter elkaar ging vragen of ik misschien geen autisme hebt. Dat vind ik redelijk irritant. Als je je zo gedraagt, zaag ik je, normaal gesproken, boven de enkels af verbaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door Puntenjager op 14-09-2018 15:44:47 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181901062
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Met die andere chick verliep de communicatie prima. Zo goed, dat ze tot 1 uur 's nachts bleef doorkwaken tegen me.
Maar goed, dat ging in het Nederlands. Dat maakt zeker verschil.

Ik heb die Colombiaanse overigens al 2 keer ontmoet irl. Dat ging prima, totdat ze op het einde drie keer achter elkaar ging vragen of ik misschien geen autisme hebt. Dat vind ik redelijk irritant. Als je je zo gedraagt, zaag ik je, normaal gesproken, boven de enkels af verbaal.
Maar nu niet gedaan?
pi_181901189
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik heb die Colombiaanse overigens al 2 keer ontmoet irl. Dat ging prima, totdat ze op het einde drie keer achter elkaar ging vragen of ik misschien geen autisme hebt. Dat vind ik redelijk irritant. Als je je zo gedraagt, zaag ik je, normaal gesproken, boven de enkels af verbaal.
Nou lijkt me een duidelijke conclusie dan?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')