abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2018 @ 23:59:38 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_181829370
Nou, wie heeft dat wel eens gedaan? Misschien is het wat uitdagender om eens te proberen of je een liedje voor een niet-bestaand iemand kan aanvragen.
En dan eens kijken of de DJ die naam dan ook noemt. :D

Sidney Buiten, Ika Hoorniks, ofzo... ;)

Tip: Probeer er een mooi verhaal van te maken, dan is het misschien zelfs geloofwaardiger :P
  Moderator dinsdag 18 september 2018 @ 09:53:22 #2
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_181979203
Ik vind dit stiekem wel een leuk idee, misschien tijdens een freaknacht eens proberen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:45:47 #3
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_181983576
Dat is wat DJs vaak deden als ze een eigen freakplaat wilden draaien. Gewoon zeggen dat het door Henk Sneevliet oid is aangevraagd. Rob Stenders vertelde dat verhaal, en draaide daarna mijn verzoekje, waarop iedereen appte dat het wel zijn eigen verzoekje zou zijn.

Om de luisteraars te overtuigen dat ik toch echt een luisteraar ben heeft hij mijn complete telefoonnummer op de zender gegooid.

Ik mag die gast wel :)

Maar moet ik wat aanvragen? Ik heb wat lijntjes naar hilversummie. ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 19 september 2018 @ 17:23:01 #4
468768 Amavi
veni vici amavi
pi_182009227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:45 schreef Againzender het volgende:
Dat is wat DJs vaak deden als ze een eigen freakplaat wilden draaien. Gewoon zeggen dat het door Henk Sneevliet oid is aangevraagd. Rob Stenders vertelde dat verhaal, en draaide daarna mijn verzoekje, waarop iedereen appte dat het wel zijn eigen verzoekje zou zijn.

Om de luisteraars te overtuigen dat ik toch echt een luisteraar ben heeft hij mijn complete telefoonnummer op de zender gegooid.

Ik mag die gast wel :)

Maar moet ik wat aanvragen? Ik heb wat lijntjes naar hilversummie. ;)
Heb ooit bij 3FM een keer een Paramore plaat aangevraagd. Had tegen een vriendin gezegd dat ik zo vaak nummers aanvroeg maar ze nooit gedraaid werden, maar bij haar was het blijkbaar redelijk 50/50.

De weddenschap was dus dat ik die plaat aan zou vragen en als ik op de radio zou komen moest ik mijn haar knalrood verven á la Hayley Williams, de leadzangeres van de band. 3 keer raden wie mij terugbelde om even live in de uitzending de aankondiging te doen van het volgende nummer _O-

Maar heb je toevallig ook lijntjes naar Qmusic? Weet nog wel een paar leuke toevoegingen aan die 00's hits die ze deze week draaien :D
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
  donderdag 20 september 2018 @ 20:44:29 #5
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_182034172
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:23 schreef Amavi het volgende:

[..]

Heb ooit bij 3FM een keer een Paramore plaat aangevraagd. Had tegen een vriendin gezegd dat ik zo vaak nummers aanvroeg maar ze nooit gedraaid werden, maar bij haar was het blijkbaar redelijk 50/50.

De weddenschap was dus dat ik die plaat aan zou vragen en als ik op de radio zou komen moest ik mijn haar knalrood verven á la Hayley Williams, de leadzangeres van de band. 3 keer raden wie mij terugbelde om even live in de uitzending de aankondiging te doen van het volgende nummer _O-

Maar heb je toevallig ook lijntjes naar Qmusic? Weet nog wel een paar leuke toevoegingen aan die 00's hits die ze deze week draaien :D
ik heb altijd heel veel contact met Domien gehad, maar ik loop niet de hele dag te zappen, dus ik blijf voorlopig bij 3FM en Radio2 :)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_182161071
Ken wel iemand die regelmatig flitsers doorgaf op de radio en dan op de meest onlogische plaatsen(doodlopende straatjes, onverharde wegen enz.). Lukte beste lange tijd.
pi_182161524
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 11:24 schreef JJ76 het volgende:
Ken wel iemand die regelmatig flitsers doorgaf op de radio en dan op de meest onlogische plaatsen(doodlopende straatjes, onverharde wegen enz.). Lukte beste lange tijd.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')