abonnement Unibet Coolblue
pi_181846186
Ik kijk er niet zo vaak naar, maar ik denk dat de rijdende rechter vanavond een pareltje gaat worden ‘buren geflikflooi op de bank” :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_181846249
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

:')

Het is gewoon ongezond om te weinig te eten. Maar je valt er wel mee af, zie anorecten.
Yup :)
Je mist dan ook voedingsstoffen.
pi_181846264
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Maar ondertussen ben je wel de hele dag 'met eten bezig' Lucky. Best een gedoetje lijkt me.
Ja best wel. Maar ik denk dat dit wel steeds makkelijker wordt. Dat merk ik nu al. Er is sowieso nog maar weinig in huis wat ik niet mag.

Ik gebruik een calorietellerapp om bij te houden wat ik eet. De maaltijden van vandaag en gisteren heb ik opgeslagen zodat ik ze makkelijk kan herhalen.
Spoilers!
pi_181846324
Ik had afgelopen weken wat 'trage' darmen. Echt vervelend, dus ik dacht ik gooi er 's avonds 1x de laagste dosering Bisacodyl in. Nog nooit gedaan, ik was benieuwd.
Hele nacht darmkrampen en de volgende dag 6x naar de play. (© Annex) én een kilo afgevallen.
Moest ook aan anorexia denken omdat die meiden (jongens ook? vraag ik me ineens af) elke dag laxeermiddelen gebruiken :o :o The horror, maar het werkt dus wel en vrij verkrijgbaar.
En niet 2 pilletjes per doosje maar bij het kruidvat 30. Echt achterlijk veel in de vrije verkoop.
pi_181846364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik had afgelopen weken wat 'trage' darmen. Echt vervelend, dus ik dacht ik gooi er 's avonds 1x de laagste dosering Bisacodyl in. Nog nooit gedaan, ik was benieuwd.
Hele nacht darmkrampen en de volgende dag 6x naar de play. (© Annex) én een kilo afgevallen.
Moest ook aan anorexia denken omdat die meiden (jongens ook? vraag ik me ineens af) elke dag laxeermiddelen gebruiken :o :o The horror, maar het werkt dus wel en vrij verkrijgbaar.
En niet 2 pilletjes per doosje maar bij het kruidvat 30. Echt achterlijk veel in de vrije verkoop.
Bij m'n ouders in de straat woont een man die afgekeurd is wegens anorexia. Die zie je altijd volledig ingepakt met muts/sjaal enzo keihard heen en weer fietsen tussen de dorpen hier.

Z'n vrouw is afgekeurd wegens smetvrees. Goeie combo.
pi_181846461
Even terug komend op die geweldige muziek een tijdje terug :

https://www.pzc.nl/zeeuws(...)een-begrip~ada67b2f/
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 21:52:09 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181846514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
Even terug komend op die geweldige muziek een tijdje terug :

https://www.pzc.nl/zeeuws(...)een-begrip~ada67b2f/
Nog nooit van gehoord. Z'n naam klinkt als zo'n Radio NL kermisartiest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181846562
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik had afgelopen weken wat 'trage' darmen. Echt vervelend, dus ik dacht ik gooi er 's avonds 1x de laagste dosering Bisacodyl in. Nog nooit gedaan, ik was benieuwd.
Hele nacht darmkrampen en de volgende dag 6x naar de play. (© Annex) én een kilo afgevallen.
Moest ook aan anorexia denken omdat die meiden (jongens ook? vraag ik me ineens af) elke dag laxeermiddelen gebruiken :o :o The horror, maar het werkt dus wel en vrij verkrijgbaar.
En niet 2 pilletjes per doosje maar bij het kruidvat 30. Echt achterlijk veel in de vrije verkoop.
Da's mooi kut zeg :X

Anorecten zijn echt een klassa apart. Vriendin heeft een tijdje in een eetstoornisgroep gezeten ivm haar boulimia. Die anorecten zijn dan echt wedstrijdjes met elkaar aan het doen wie het minst eet, wie het meest beweegt, wie het meest op het puntje van de stoel kan zitten zodat je zo veel mogelijk verbrandt. Er gold daar zelfs een plicht om met de lift te gaan.

En ja, mannen kunnen ook anorexia krijgen. Mijn neef had het. Hij is nu bodybuilder en heeft een sportschool.
Spoilers!
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:54:25 #209
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181846583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor mijn coll alweer... 'als je te weinig eet, val je óók niet af, want het kacheltje moet blijven branden' :r
Mijn collega gaat 4 keer per week naar de sportschool. Ik vermoed dat hij breder wil worden, mensen schatten hem 16, hij is 28. En ondertussen drinkt hij de heel dag door water en eet de hele dag door "dingen". Om het uur geloof ik. Ik moet zoooooooooo'n moeite doen om hem niet helemaal af te zeiken. Of nou ja, om die eetgewoonten niet af te zeiken. En het helpt ook niet, hij heeft nog steeds een wegloopkontje van één handvol, spillebeentjes en een bol puppypapbuikje.
pi_181846988
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Da's mooi kut zeg :X

Anorecten zijn echt een klassa apart. Vriendin heeft een tijdje in een eetstoornisgroep gezeten ivm haar boulimia. Die anorecten zijn dan echt wedstrijdjes met elkaar aan het doen wie het minst eet, wie het meest beweegt, wie het meest op het puntje van de stoel kan zitten zodat je zo veel mogelijk verbrandt. Er gold daar zelfs een plicht om met de lift te gaan.

En ja, mannen kunnen ook anorexia krijgen. Mijn neef had het. Hij is nu bodybuilder en heeft een sportschool.
Erg als je psychisch zo ernstig in de war bent.
pi_181847074
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Mijn collega gaat 4 keer per week naar de sportschool. Ik vermoed dat hij breder wil worden, mensen schatten hem 16, hij is 28. En ondertussen drinkt hij de heel dag door water en eet de hele dag door "dingen". Om het uur geloof ik. Ik moet zoooooooooo'n moeite doen om hem niet helemaal af te zeiken. Of nou ja, om die eetgewoonten niet af te zeiken. En het helpt ook niet, hij heeft nog steeds een wegloopkontje van één handvol, spillebeentjes en een bol puppypapbuikje.
Waarom die gymboy afzeiken? Die jongen gaat voor die killerchest in 2019.
pi_181847431
Akelig allemaal -O-
pi_181847528
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:24 schreef Molo het volgende:

[..]

LOL

Maar wat tof dat die het hier goed doen! Had ik niet verwacht

De geur van vijgenbloesem is trouwens echt heel heftig. Lekker is het wel, als je van vijgen houdt dan, zoals ik :9
:Y
Echt veel zit eraan ook nog.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181847668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik had afgelopen weken wat 'trage' darmen. Echt vervelend, dus ik dacht ik gooi er 's avonds 1x de laagste dosering Bisacodyl in. Nog nooit gedaan, ik was benieuwd.
Hele nacht darmkrampen en de volgende dag 6x naar de play. (© Annex) én een kilo afgevallen.
Waarom die wanstaltige term overnemen? Alsof 1 persoon die niet wc of plee durft te schrijven niet erg genoeg is :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181847733
Wel zeldzaam, mannelijke anorecten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181848691
En we wachten weer tot de timmerman naar huis gaat :D History repeating.
Spoilers!
pi_181848843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor mijn coll alweer... 'als je te weinig eet, val je óók niet af, want het kacheltje moet blijven branden' :r
Dat is niet wat ik wilde bereiken hoor :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181849097
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:29 schreef Vanyel het volgende:

Waarom die wanstaltige term overnemen? Alsof 1 persoon die niet wc of plee durft te schrijven niet erg genoeg is :'(
Dat ik geen puntjes mag typen is tot daar aan toe, maar nu mag ik ook geen play meer typen van je :'(
pi_181849102
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik wilde bereiken hoor :D
Ze hadden het ook niet over jou :D
pi_181849118
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Wel zeldzaam, mannelijke anorecten.
In mijn hoofd zijn het ook alleen maar meisjes :?
Anyways vreselijke kutziekte :{
pi_181849188
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat ik geen puntjes mag typen is tot daar aan toe, maar nu mag ik ook geen play meer typen van je :'(
Vergeet de schaamsmiley niet :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-09-2018 00:24:44 ]
Spoilers!
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:27:49 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181849357
Oh Jee.. zitten we onder Vanyel censuur? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181849635
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat ik geen puntjes mag typen is tot daar aan toe, maar nu mag ik ook geen play meer typen van je :'(
Gewoon blijven playen ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_181850242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:26 schreef Lonaa het volgende:
Plakje ham gegeten en nu ligt ze te wassen. Op schoot
Fijn dat het weer beter gaat met Poezel! Ik ken geen katten die allesreiniger echt oplikken (en er ook zo'n gigantische last van krijgen..zelfs verdunde chloor geeft dat effect lang niet altijd...). Kan het een brandwond op de tong zijn? Geknaagd aan kabels ofzo, en toen verbrand? :?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die zijn toch ook giftig voor andere dieren?
Ja, zijn ze zeker. In elk geval die blauwe korrels. Als je een dood (of ziek/schuimbekkend) dier treft met blauw speeksel dan is de kans groot dat het door die korrels vergiftigd is. ;(
(Rattengif geeft dan weer niet echt blauw speeksel naar mijn weten, maar zorgt voor puntbloedingen. En is echt een razendsnelle killer, ook van honden die het per ongeluk binnenkrijgen.)
  woensdag 12 september 2018 @ 00:23:19 #225
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181850288
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef Barreltje het volgende:
Oh Jee.. zitten we onder Vanyel censuur? :+
Als het op taal aankomt is zij wel de baas ja. :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')