abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2018 @ 20:29:20 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181824191
Intro
Rick and Morty
Genre Animatie Komedie Sciencefiction
Speelduur 22 minuten
Bedenker Dan Harmon
Justin Roiland
Stemmen Justin Roiland
Chris Parnell
Sarah Chalke
Spencer Grammer
Muziek Ryan Elder
Land van oorsprong Vlag van Verenigde Staten Verenigde Staten
Taal Engels
Uitzendingen
Start 2 december 2013
Afleveringen 31
Seizoenen 3
Netwerk of omroep MTV_(televisiezender)
Comedy_Central
Zender Adult Swim
(en) IMDb-profiel
Portaal Portaalicoon Televisie
Rick and Morty is een Amerikaanse komische sciencefiction animatieserie uit 2013, gecreëerd door Dan Harmon en Justin Roiland voor Adult Swim. Roiland verzorgt de stemmen van beide titelpersonages.

De serie volgt de bizarre avonturen van de wetenschapper Rick en zijn kleinzoon Morty. De serie werd een kijkcijfersucces en een tweede seizoen ging in 2015 van start.[1]

Op 10 mei 2018 heeft mede-bedenker, Justin Roiland op twitter en instagram aangekondigd dat er nog 70 nieuwe afleveringen komen van de populaire serie Rick and Morty.

Ontwikkeling
Rick and Morty is gebaseerd op een reeks korte animatiefilms die Justin Roiland voor het filmfestival Channel 101 maakte genaamd The Real Animated Adventures of Doc and Mharti, een parodie op de filmtrilogie Back to the Future.

Personages
Rick Sanchez (Justin Roiland), een gestoorde professor; zowel een geniale als psychopathische wetenschapper die Morty meesleept om zijn interdimensionale zaken te regelen.
Morty Smith (Justin Roiland), Ricks sullige 14-jarige kleinzoon die zijn grootvader assisteert tijdens zijn wilde avonturen.
Jerry Smith (Chris Parnell), de vader van Morty en schoonzoon van Rick, onzeker en onsuccesvol met zowel zijn carrière als zijn huwelijk.
Beth Smith (Sarah Chalke), de moeder van Morty en dochter van Rick, verricht hartchirurgie op paarden en is vele malen zelfverzekerder dan haar man.
Summer Smith (Spencer Grammer), de oudere en gewonere zus van Morty
Bird Person/Phoenix Person (Dan Harmon) Bird person is een half mens half vogel figuur. Bird person is Rick Sanchez beste vriend. In de finale van seizoen 2 werd hij neergeschoten door zijn vrouw tammy die in het geheim een Galactische Federatie agent was. Sinds het einde van seizoen 3 aflevering 1 is Bird Person tot leven gekomen met robot delen. Hij gaat nu bij de alias: Phoenix Person

Nu volg ik deze serie en zie het volgende



Elk karakter dat eigenlijk een wezen is dat wil ontsnappen gaat dood, wordt een soort worm, maar deze persoon transformeert niet in een worm. Betekent dit dat hij eigenlijk ook echt was en niet zo'n worm die wilde ontsnappen? Waar was hij toen geteld werd?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 10 september 2018 @ 21:22:23 #2
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181825767
Het is een robot. Ga er maar vanuit dat dit met opzet gedaan is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 11 september 2018 @ 00:11:41 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181829475
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 21:22 schreef Klaploper het volgende:
Het is een robot. Ga er maar vanuit dat dit met opzet gedaan is.
Oke ik ga met je mee, waar was deze robot dan toen ze gingen tellen? Deze robot kwam namelijk pas tevoorschijn in hun flashbacks
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 11 september 2018 @ 00:18:19 #4
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181829528
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:11 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke ik ga met je mee, waar was deze robot dan toen ze gingen tellen? Deze robot kwam namelijk pas tevoorschijn in hun flashbacks
Juist voor topics als deze. Jouw topic is de grap.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  dinsdag 11 september 2018 @ 00:26:48 #5
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181829646
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Juist voor topics als deze. Jouw topic is de grap.
Wat lul je?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')