abonnement Unibet Coolblue
pi_181839491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Harderwijk is een soort almelo/schilderswijk op de veluwe
U kent de Schilderswijk duidelijk niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181839496
Tekort aan empathisch vermogen
pi_181839630
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

U kent de Schilderswijk duidelijk niet.
Nee zo erg is het gelukkig nog niet 85% buitenlanders ofzo ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181840441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 01:29 schreef Hathor het volgende:
Er schijnen ook honderden Ajax fans te wonen in Utrecht en omgeving, ik vind dat een veel verontrustender fenomeen.
Niet voor PSV zijn. :')
pi_181840610
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Harderwijk schijnt leuk te zijn als struisvogel heb ik hier vernomen.
Ik was uiteraard sarcastisch. Als je nu nog steeds niet ziet dat de multiculturele samenleving niet werkt, nergens werkt en ook niet kan werken, dan ben je inderdaad een struisvogel of een idioot.
pi_181841833
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet voor PSV zijn. :')
Dat is een scheldwoord hier.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181842034
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:47 schreef Triggershot het volgende:
Lezen op fok dat het meevalt, sure buddy :')
en 2 posts erna een verkapte "het valt wel mee" _O-
pi_181842127
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

en 2 posts erna een verkapte "het valt wel mee" _O-
Oh ja, als we niet kunnen lezen dat het wel meevalt, dan bestempelen we wel gewoon iets als een verkapte meevaller. :')
pi_181842173
Toch valt het daadwerkelijk mee met terreuraanslagen, zowel in Nederland als in de rest van Europa.



Somehow lijkt niemand dit grotere plaatje te willen zien. Merk ook op dat onze angst voor aanslagen pas goed begon in 2001, in een periode waarin er eigenlijk geen ruk gebeurde in Europa.

Ik kan me niet herinneren dat wij in de jaren '70 en '80 obsessief bezig waren met terreurbestrijding. Wat de vraag oproept: waar komt het absurde verschil tussen de cijfers en de publieke perceptie vandaan?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181842188
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

verkapte het valt allemaal wel mee.
pi_181842235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:
Toch valt het daadwerkelijk mee met terreuraanslagen, zowel in Nederland als in de rest van Europa.

[ afbeelding ]

Somehow lijkt niemand dit grotere plaatje te willen zien. Merk ook op dat onze angst voor aanslagen pas goed begon in 2001, in een periode waarin er eigenlijk geen ruk gebeurde in Europa.

Ik kan me niet herinneren dat wij in de jaren '70 en '80 obsessief bezig waren met terreurbestrijding. Wat de vraag oproept: waar komt het absurde verschil tussen de cijfers en de publieke perceptie vandaan?
Het zijn natuurlijk achterlijke door incest voortgebrachte debieltjes. Maar er worden er een hoop opgerold "tijdens het voorbereiden van een terroristische aanslag".
pi_181842291
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mwuah, dan zou ik het wel beter doen.

Mijn niveau van een verkapte 'valt allemaal wel mee' is doorgaans beter onderbouwd.

Terror attacks by Muslims receive 357% more press attention, study finds

quote:
The findings, which are illustrated below, were based on all terrorist attacks in the US between 2006 and 2015 according to the Global Terrorism Database. The disparity in media coverage is particularly out of sync with the reality given that white and rightwing terrorists carried out nearly twice as many terrorist attacks as Muslim extremists between 2008 and 2016.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 18:49:48 ]
pi_181842377
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, dan zou ik het wel beter doen.

Mijn niveau van een verkapte 'valt allemaal wel mee' is doorgaans beter onderbouwd.

Terror attacks by Muslims receive 357% more press attention, study finds


[..]

[ afbeelding ]
En dat is dan ook gelijk het antwoord op mijn vraag in post #135.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181842431
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:51 schreef Molurus het volgende:

[..]

En dat is dan ook gelijk het antwoord op mijn vraag in post #135.
Goeie vraag wel :7
pi_181842432
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, dan zou ik het wel beter doen.

Mijn niveau van een verkapte 'valt allemaal wel mee' is doorgaans beter onderbouwd.

Terror attacks by Muslims receive 357% more press attention, study finds


[..]

[ afbeelding ]
Oh, zitten we in America tegenwoordig?
pi_181842491
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Oh, zitten we in America tegenwoordig?
Ik ben er een van methodisch werken. Ik begrijp dat we elkaar inmiddels de handen kunnen schudden dat moslims en de islam niet de belangrijkste inspiratie voor terreur is in de VS alvorens we naar de volgende stap, de EU gaan?
pi_181842539
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben er een van methodisch werken. Ik begrijp dat we elkaar inmiddels de handen kunnen schudden dat moslims en de islam niet de belangrijkste inspiratie voor terreur is in de VS alvorens we naar de volgende stap, de EU gaan?
Ja leuk hoor om de grote aanslagen in Frankrijk, UK etc lekker te skippen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181842572
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja leuk hoor om de grote aanslagen in Frankrijk, UK etc lekker te skippen.
Je gaat op het stokpaardje van Murdera zitten? Zo ja, wil ik best ook de vraag aan jou stellen.

Toch apart dat ik aankondig in mijn vervolgstap over te gaan op de EU en daarop wordt verweten aanslagen in de VK en Frankrijk te 'skippen'.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 19:06:25 ]
pi_181843141
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:
Toch valt het daadwerkelijk mee met terreuraanslagen, zowel in Nederland als in de rest van Europa.

[ afbeelding ]

Somehow lijkt niemand dit grotere plaatje te willen zien. Merk ook op dat onze angst voor aanslagen pas goed begon in 2001, in een periode waarin er eigenlijk geen ruk gebeurde in Europa.

Ik kan me niet herinneren dat wij in de jaren '70 en '80 obsessief bezig waren met terreurbestrijding. Wat de vraag oproept: waar komt het absurde verschil tussen de cijfers en de publieke perceptie vandaan?
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander vroeger niet zoveel te vrezen had van de RAF, IRA of ETA. Bomaanslagen in Londen kwamen wel in het nieuws, maar dat was toen nog een relatief "ver van mijn bed" show voor de gemiddelde Nederlander die elke zomer zijn caravan in de Bieschbosch plantte.
Racist
pi_181843401
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:
Toch valt het daadwerkelijk mee met terreuraanslagen, zowel in Nederland als in de rest van Europa.

[ afbeelding ]

Somehow lijkt niemand dit grotere plaatje te willen zien. Merk ook op dat onze angst voor aanslagen pas goed begon in 2001, in een periode waarin er eigenlijk geen ruk gebeurde in Europa.

Ik kan me niet herinneren dat wij in de jaren '70 en '80 obsessief bezig waren met terreurbestrijding. Wat de vraag oproept: waar komt het absurde verschil tussen de cijfers en de publieke perceptie vandaan?
De spectaculaire beelden van het bijna bombastisch georchestreerde 9/11 in combinatie met de stoplicht codes voor terreur die daarna werden geïntroduceerd en het uit den treure herhalen van het woord terrorism en terrorists zodat het ineens een begrip op zichzelf werd. Men werd intensief in een constante staat van angst gehouden. Ik heb weleens met een Amerikaanse journaliste gesproken die ook aangaf dat de "you're either with us or against us" van de Bush regering ook veel journalisten het zwijgen oplegde die pogingen deden het te nuanceren.

Daar moet nog het gegeven aan toegevoegd worden dat de aanslag begin jaren '90 op het WTC en de latere dreigementen 'tot' 9/11 bij mij het beeld oproept van de wereld die er met de handen in de broekzakken bij stond en het allemaal wegwuifde. Die hele WTC aanslag van '93 was een grote "shit happens" en weer door met de orde van de dag zoals toen in het algemeen wel een beetje tegen aanslagen werd aangekeken. De post-WO2 en Vietnam oorlog generatie vond het niet heel bijzonder.

Maar 9/11 veranderde dat, toen de eerste beelden opdoken dacht de hele wereld meteen aan WO3

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 11-09-2018 19:53:08 ]
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:51:23 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181843508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:42 schreef Molurus het volgende:
Wat de vraag oproept: waar komt het absurde verschil tussen de cijfers en de publieke perceptie vandaan?
Welke publieke perceptie? Er is geen aanwijzing dat mensen op welke manier dan ook anders leven door terrorisme.

Behalve dat men er meer over lult op het internet.

Oh, en als er al angst is dan is dat onder een bepaald slag mensen dat klaagt over 'meer polarisatie, meer racisme, meer populisme' etcetera.

[ Bericht 10% gewijzigd door Fir3fly op 11-09-2018 19:58:55 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181843572
Klopt, veel slachtoffers en nabestaanden zijn totaal niet getraumatiseerd door terrorisme. Mensen schrikken zich niet rot als ze ergens een knal of een 'Allah' horen, zijn niet achterdochtiger geworden jegens de medemens. Het heeft geen invloed gehad op hun manier van reizen, plekken bezoeken of de omgang opzoeken.

Kunnen we meteen ook het argument van 'de moslims hebben het er zelf naar gemaakt' ook weggooien. :7

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 19:55:38 ]
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:34:42 #148
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_181846068
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:48 schreef Nintex het volgende:
Mark Rutte is de grootste fan trouwens. Die heeft 70 miljoen gedoneerd. :W
Tsja, ze zeiden dat ze gematigd waren _O- ook mooie dag om daar aandacht aan te geven
Feyenoord!!! * Barça
pi_181849829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:32 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde Nederlander vroeger niet zoveel te vrezen had van de RAF, IRA of ETA. Bomaanslagen in Londen kwamen wel in het nieuws, maar dat was toen nog een relatief "ver van mijn bed" show voor de gemiddelde Nederlander die elke zomer zijn caravan in de Bieschbosch plantte.
Dit dus, het is natuurlijk een beetje selectief winkelen van Molurus om een punt te maken want heel W-Europa (idd net wat je zegt IRA, ETA, RAF, Lockerbie etc) is natuurlijk geen Nederland, daarbij is het aantal doden ook niet direct een maatstaf wmb. Maar goed, aangezien we het schijnbaar wat ruimer mogen zien kunnen we de wereldwijde kaart er ook wel tegenaan plakken toch?

pi_181852427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit dus, het is natuurlijk een beetje selectief winkelen van Molurus om een punt te maken want heel W-Europa (idd net wat je zegt IRA, ETA, RAF, Lockerbie etc) is natuurlijk geen Nederland, daarbij is het aantal doden ook niet direct een maatstaf wmb. Maar goed, aangezien we het schijnbaar wat ruimer mogen zien kunnen we de wereldwijde kaart er ook wel tegenaan plakken toch?
Kijkend naar de grafiek zou je haast gaan denken dat terrorisme gerelateerd is aan het CO2-gehalte in de lucht. De trend volgend zitten we nu op de 27.000... (bij 412 ppm CO2)
Racist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')