abonnement Unibet Coolblue
pi_181904135
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:41 schreef Guanabana het volgende:
https://www.ad.nl/show/do(...)n-is-trots~ae762296/

Of toch Dotan.

We lullen wel in cirkeltjes zo he :+
Of Dotan komt met een goed nummer over de trollengate, en gaat met dat verhaal naar Tel Aviv. Hij zou nog best op een slimme manier wat er gebeurt is positief kunnen draaien voor de internationale pers.

Van mij hoeft Dotan niet zo nodig - ook qua muziek niet - maar ik heb wel het idee dat "we" in Nederland die trollengate wat groter maken dan het is als het aankomt op negatieve publiciteit als hij naar het ESF zou gaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 18:37:02 #152
368283 ato
pi_181904305
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 12:29 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het DJ Jean wordt die weer een kneiter van een hit heeft gemaakt voor Zanger Jeffrey Lake en Samantha als danseres :o

En omdat ze bang zijn dat Sam haar mond niet kan houden hebben ze haar tot het moment dat het bekend mag worden in de kliniek gestopt.

:Y
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_181904326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Of Dotan komt met een goed nummer over de trollengate, en gaat met dat verhaal naar Tel Aviv. Hij zou nog best op een slimme manier wat er gebeurt is positief kunnen draaien voor de internationale pers.

Van mij hoeft Dotan niet zo nodig - ook qua muziek niet - maar ik heb wel het idee dat "we" in Nederland die trollengate wat groter maken dan het is als het aankomt op negatieve publiciteit als hij naar het ESF zou gaan.
Hmm ik weet niet, maar als een artiest uit een ander land een leukemiepatiënt had verzonnen en negatief commentaar bij andere artiesten had achtergelaten (dat Iris Kroes haar dieet niet werkte o.a. was het toch?), kan ik me best voorstellen dat dat hier gewoon in de media zou komen en ook ter sprake komt in zo'n introductiestukje. Dat hij zichzelf ophemelt is niet zo heel boeiend, maar die verhalen daaromheen zijn wel aardig sensatie denk ik. Is er ook nog dat vliegtuig verhaal enzo.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 18:46:24 #154
368283 ato
pi_181904460
nummer wat Dotan heeft geschreven is zo slecht nog niet, zoiets met choreo. Waarom niet?
Ook twijfel ik een beetje, wat voor negatieve reacties het kan brengen. Aan de andere kant, hij kan een 2e kans krijgen en benut het goed.

Ach Jan gaat niet hoor, dan breekt de hel echt los.
Als het zo is, ga ik hard lachen en dan hoop ik zo dat het flopt.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 18:49:22 #155
368283 ato
pi_181904511
Ps heeft hij echt bij Iris zo'n reactie achter gelaten?

Wat een sukkel dan, als dat zo is.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181904639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:38 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hmm ik weet niet, maar als een artiest uit een ander land een leukemiepatiënt had verzonnen en negatief commentaar bij andere artiesten had achtergelaten (dat Iris Kroes haar dieet niet werkte o.a. was het toch?), kan ik me best voorstellen dat dat hier gewoon in de media zou komen en ook ter sprake komt in zo'n introductiestukje. Dat hij zichzelf ophemelt is niet zo heel boeiend, maar die verhalen daaromheen zijn wel aardig sensatie denk ik. Is er ook nog dat vliegtuig verhaal enzo.
Dat klopt uiteraard, maar ik vraag me echt af of zoiets dus aan gaat komen bij de mensen thuis die gaan stemmen. Niet iedereen volgt het zo intensief als wij het doen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 19:00:04 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181904707
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:49 schreef ato het volgende:
Ps heeft hij echt bij Iris zo'n reactie achter gelaten?

Wat een sukkel dan, als dat zo is.
Dat over Iris had ik ook gemist inderdaad (wel dat leukemie en vliegtuigverhaal meegekregen). Ik snap wel dat zij hem niet meer wil zien. Het blijft uiteraard gewoon triest als je artiest denkt dit nodig te hebben om je carrière vooruit te helpen. Toch denk ik dat er nog wel meer artiesten zijn met zulk soort trollenlegers.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181904751
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:46 schreef ato het volgende:

Ach Jan gaat niet hoor, dan breekt de hel echt los.
Als het zo is, ga ik hard lachen en dan hoop ik zo dat het flopt.
En dat is het dus bij mij; aan de ene kant hoop ik dat Jan zo snel mogelijk aan de beurt komt omdat we het dan alvast gehad hebben, aan de andere kant lijkt het me best kut om het ESF te volgen en dan te hopen dat je eigen land gaat floppen. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 19:06:37 #160
368283 ato
pi_181904761
quote:
OK de Nederlandse inzending is uitgelekt.
Ik ben hier trots op en ik geloof zeker top 3) wat een heerlijk nummer, bedankt comissie. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 19:08:01 #161
368283 ato
pi_181904795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En dat is het dus bij mij; aan de ene kant hoop ik dat Jan zo snel mogelijk aan de beurt komt omdat we het dan alvast gehad hebben, aan de andere kant lijkt het me best kut om het ESF te volgen en dan te hopen dat je eigen land gaat floppen. :')
Gaan wij weddenschappen houden, eindigt hij net zo hoog als zijn Voledamse vrienden in 2011 :X
Life can be a bitch, so like it..
pi_181904927
quote:
Ik vond de nummers op Hydra niet zo, dus was al bang dat ze bij een opvolgend album ook weer die richting op zouden gaan. Gelukkig niet; wat een lekker nummer zeg!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181905111
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:08 schreef ato het volgende:

[..]

Gaan wij weddenschappen houden, eindigt hij net zo hoog als zijn Voledamse vrienden in 2011 :X
_O- Ja oké, het heeft ook wel weer wat om dat een keer mee te maken.

En nogmaals; het is níets tegen Jan persoonlijk. Het lijkt me best een toffe gozer, hoe hij overkomt op tv. Ook kan hij natuurlijk prima met een goed nummer komen dat voor hem is geschreven, dus het hoeft niet zo te zijn dat als het Jan wordt ik het per definitie een slechte inzending ga vinden.

Punt is dat ik gewoon liever niet wil dat hij goed scoort op het ESF, zelfs al vind ik het nummer goed. Dat vind ik ook best kinderachtig van mezelf, maar gezien hoe alles is gegaan de afgelopen jaren met hem en het ESF en dat arrogante toontje van 'ik mag meteen naar het ESF als ik het aangeef, want ik heb zoveel ervaring en zoveel voor het ESF gedaan' zie ik liever dat hij flopt.

Wat betreft zijn Volendamse vrienden; dat blijft nog altijd best zonde. Ik vraag me echt af wat er zou zijn gebeurd als ze wat meer lef hadden getoond en met bijv. Weelderig Waardeloos of Toen Ik Jou Vergat waren gegaan, en dan met een mooie stijlvolle act erbij (geen gek gedoe, maar gewoon smaakvolle camerabeelden en een sfeervolle achtergrond). Het enige wat de Jees echt tegen hadden was gebrek aan charisma/uitstraling, maar ook daar had omheen gewerkt kunnen worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 22:57:21 #164
375570 crew  Cyan9
pi_181909696
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:06 schreef ato het volgende:

[..]

OK de Nederlandse inzending is uitgelekt.
Ik ben hier trots op en ik geloof zeker top 3) wat een heerlijk nummer, bedankt comissie. *O*
Met dit nummer dan toch liever niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:02:49 #165
163650 Greys
pi_181909817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 19:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O- Ja oké, het heeft ook wel weer wat om dat een keer mee te maken.

En nogmaals; het is níets tegen Jan persoonlijk. Het lijkt me best een toffe gozer, hoe hij overkomt op tv. Ook kan hij natuurlijk prima met een goed nummer komen dat voor hem is geschreven, dus het hoeft niet zo te zijn dat als het Jan wordt ik het per definitie een slechte inzending ga vinden.

Punt is dat ik gewoon liever niet wil dat hij goed scoort op het ESF, zelfs al vind ik het nummer goed. Dat vind ik ook best kinderachtig van mezelf, maar gezien hoe alles is gegaan de afgelopen jaren met hem en het ESF en dat arrogante toontje van 'ik mag meteen naar het ESF als ik het aangeef, want ik heb zoveel ervaring en zoveel voor het ESF gedaan' zie ik liever dat hij flopt.

Wat betreft zijn Volendamse vrienden; dat blijft nog altijd best zonde. Ik vraag me echt af wat er zou zijn gebeurd als ze wat meer lef hadden getoond en met bijv. Weelderig Waardeloos of Toen Ik Jou Vergat waren gegaan, en dan met een mooie stijlvolle act erbij (geen gek gedoe, maar gewoon smaakvolle camerabeelden en een sfeervolle achtergrond). Het enige wat de Jees echt tegen hadden was gebrek aan charisma/uitstraling, maar ook daar had omheen gewerkt kunnen worden.
Eens :Y

Alleen had het met de Jees niet met lef te maken maar met het feit dat De Vakjury en Het NL Volk een ander nummer kozen. Want jurylid heer Froger vond bv Weelderig Waardeloos 'heel mooi hoor maar natuurlijk niks voor het songfestival'. Of zoiets. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 23:09:05 #166
368283 ato
pi_181909954
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 september 2018 22:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Met dit nummer dan toch liever niet.
Jij vind niets leuk :P
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator vrijdag 14 september 2018 @ 23:14:21 #167
375570 crew  Cyan9
pi_181910117
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:09 schreef ato het volgende:

[..]

Jij vind niets leuk :P
Correctie: ik lijk weinig van Nederlandse bodem leuk te vinden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_181910352
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens :Y

Alleen had het met de Jees niet met lef te maken maar met het feit dat De Vakjury en Het NL Volk een ander nummer kozen. Want jurylid heer Froger vond bv Weelderig Waardeloos 'heel mooi hoor maar natuurlijk niks voor het songfestival'. Of zoiets. ;(
Dat is natuurlijk waar. De vakjury dat jaar was echt vréselijk. Om de een of andere reden moest het persé uptempo zijn en de hele tijd dat "dit is zooooo mooi, maar niets voor het Songfestival" ook maar zonder enige uitleg waaróm dan niet.
Ik had laatst nog een keer alles teruggekeken van 2011 met Nederlands commentaar (staat nu nog op NPO, je weet nooit wanneer ze het eraf gaan gooien) inclusief het NSF, en de onderbouwing van de vakjury was ook gewoon enorm magertjes. En allemaal van die types als Froger en Hind die zelf faalden op het ESF en dan aan de Jees gaan lopen vertellen wat ze moeten gaan doen. :')
Echt een faalshow was dat...

Maar daarnaast denk ik ook weldegelijk dat het ook een stukje lef is wat ontbrak. De Jees hoefden zich echt niet zo te laten leunen aan wat anderen vonden. Ze hebben ook zelf weldegelijk het besluit genomen om in een versie te willen passen van wat zij dachten dat het Songfestival was (een versie die ook nog eens niet helemaal accuraat was, ook toen al niet), terwijl ze er ook schijt aan hadden kunnen hebben.
Later gaven ze in een ochtendprogramma aan dat ze daar ook spijt van kregen toen Anouk naar het Songfestival ging met Birds en goed scoorde. Weelderig Waardeloos was hun favoriet, en ze hadden toen ook zoiets van 'dat hadden we ook gewoon moeten doen'. Toen kwam er ook een clipje voorbij met dat ze in hun eigen show een mash-up speelden van WW en Birds. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181910375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:14 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Correctie: ik lijk weinig van Nederlandse bodem leuk te vinden. :P
Je bent onze eigen ESF mopperkont _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 september 2018 @ 23:26:05 #170
163650 Greys
pi_181910430
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je bent onze eigen ESF mopperkont _O_
We moeten hem zo'n rood pluchen balkonnetje geven O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 23:27:47 #171
368283 ato
pi_181910480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:14 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Correctie: ik lijk weinig van Nederlandse bodem leuk te vinden. :P
Dat is het. Wat vond jij wel leuk wat Nederlandse inzending betreft?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2018 @ 23:32:11 #172
368283 ato
pi_181910589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk waar. De vakjury dat jaar was echt vréselijk. Om de een of andere reden moest het persé uptempo zijn en de hele tijd dat "dit is zooooo mooi, maar niets voor het Songfestival" ook maar zonder enige uitleg waaróm dan niet.
Ik had laatst nog een keer alles teruggekeken van 2011 met Nederlands commentaar (staat nu nog op NPO, je weet nooit wanneer ze het eraf gaan gooien) inclusief het NSF, en de onderbouwing van de vakjury was ook gewoon enorm magertjes. En allemaal van die types als Froger en Hind die zelf faalden op het ESF en dan aan de Jees gaan lopen vertellen wat ze moeten gaan doen. :')
Echt een faalshow was dat...

Maar daarnaast denk ik ook weldegelijk dat het ook een stukje lef is wat ontbrak. De Jees hoefden zich echt niet zo te laten leunen aan wat anderen vonden. Ze hebben ook zelf weldegelijk het besluit genomen om in een versie te willen passen van wat zij dachten dat het Songfestival was (een versie die ook nog eens niet helemaal accuraat was, ook toen al niet), terwijl ze er ook schijt aan hadden kunnen hebben.
Later gaven ze in een ochtendprogramma aan dat ze daar ook spijt van kregen toen Anouk naar het Songfestival ging met Birds en goed scoorde. Weelderig Waardeloos was hun favoriet, en ze hadden toen ook zoiets van 'dat hadden we ook gewoon moeten doen'. Toen kwam er ook een clipje voorbij met dat ze in hun eigen show een mash-up speelden van WW en Birds. :D
Weelderig waardeloos was een pracht nummer.
Ik vond de 3 J's geen slechte keuze, omdat ik een paar nummers best wel leuk vond.

Ik vond de gekozen liedjes tijdens de nationale finale teleurstellend op 2 liedjes na.

En wat een vreselijk optreden was het. Ik zat met Engelse, Ierse, Zweedse, Spaanse etc. ESF fans in Gran Canaria in de kroeg. Maar ik schaamde mij rot voor onze inzending.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181910625
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

We moeten hem zo'n rood pluchen balkonnetje geven O+
Jaaaa O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181910971
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:32 schreef ato het volgende:

[..]

Weelderig waardeloos was een pracht nummer.
Ik vond de 3 J's geen slechte keuze, omdat ik een paar nummers best wel leuk vond.

Ik vond de gekozen liedjes tijdens de nationale finale teleurstellend op 2 liedjes na.

En wat een vreselijk optreden was het. Ik zat met Engelse, Ierse, Zweedse, Spaanse etc. ESF fans in Gran Canaria in de kroeg. Maar ik schaamde mij rot voor onze inzending.
Wat vooral slecht was aan dat jaar was het compleet verkeerde beeld wat de TROS, de Volendam kliek, de Hilversum kliek en de 3JS zelf allemaal over het Songfestival hadden. Hun criteria voor liedselectie en verder non-voorbereiding voor de presentatie gaven aan dat ze niet echt wisten waar ze mee bezig waren.
De 3JS is qua muziek zo Hollands als wat, maar had best begrepen kunnen worden door een buitenlands publiek door het juist zo puur mogelijk te houden. Helaas snapte men dit toen nog niet.

Ik vond alle 5 liedjes best goed van de 3JS, maar uiteindelijk vond ik alleen Weelderig Waardeloos (veruit het beste lied, en was enorm opgevallen), Toen Ik Jou Vergat (ook opvallend en mooie opbouw) en De Stroom (sneller nummer dat i.t.t. Je Vecht Nooit Alleen gelijk vaart erin heeft) goede opties voor het ESF.

Helemaal met je eens wat betreft het optreden. Ik had na afloop die avond al meteen het gevoel dat de 3JS laatste waren geworden. Er waren meer erge optredens die avond, maar bij de 3JS ontbrak zoveel uitstraling en was het camerawerk en de act zo slecht, dat ik me al niet voor kon stellen dat mensen daar voor gebeld zouden hebben. Het was dan weer niet het slechtste liedje, maar uiteindelijk telt het totaalpakket.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 12:40:06 #176
375570 crew  Cyan9
pi_181917961
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:27 schreef ato het volgende:

[..]

Dat is het. Wat vond jij wel leuk wat Nederlandse inzending betreft?
Van de laatste 8 jaren eigenlijk alleen Anouk en TCL.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_181918530
Anouk was by far het beste wat we ooit gestuurd hebben. Maar ik ben erg bevooroordeeld want ik ben een hele grote Anouk fan :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_181922103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:24 schreef Nexum het volgende:
Anouk was by far het beste wat we ooit gestuurd hebben. Maar ik ben erg bevooroordeeld want ik ben een hele grote Anouk fan :+
Anouk was goed, ik had haar een paar plaatsen hoger verwacht.
Die Surinaamse vlag daarentegen :') |:( :Z
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 september 2018 @ 18:27:39 #179
163650 Greys
pi_181923150
De act van Anouk had beter gekund. Had meer kippenvel kunnen bezorgen. Daar hebben we wat plekkies laten liggen. Het lied en de artieste waren perfect.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 21:04:19 #180
368283 ato
pi_181926791
Anouk staat bij mij ook op nr 3) beste Nederlandse inzendingen ooit.
Op 1) Edsilia 2) Ruth 3) Anouk 4) TLC 5) Maggy Macneal
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 21:09:04 #181
368283 ato
pi_181926907
Als Davina iets minder handgebaartjes heeft, iets minder adlibs mag zij voor mij naar ESF 2019.
Wel met een klein nummer, een snik in haar stem. Ik vind haar camera gericht. Zij heeft charisma en ik vind haar symphatiek.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 21:28:33 #182
368283 ato
pi_181927331
Waarom maken wij geen gebruik van de producer/staging regisseur die Dance, dance, dance doet?
Prachtige staging en camera werk.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181953346
Ik dacht ik kom weer eens kijken vandaag. Nog steeds geen naam bekend?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 september 2018 @ 23:42:10 #184
163650 Greys
pi_181953439
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 23:33 schreef WhiteBeard het volgende:
Ik dacht ik kom weer eens kijken vandaag. Nog steeds geen naam bekend?
Hoi!
Nee, duurt lang..
Maar sommige eerdere bekendmakingen waren zelfs pas in november en Cornald zei een paar dagen geleden "dat duurt echt nog wel even". En we zijn al zo lekker geduldig.. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181960741
Dat nieuwe album van Kovacs _O_

Helaas wil ze niet -O-

Sowieso moet er dan een nieuw liedje komen, album komt uit augustus 2018 :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181963769
quote:
Samantha Steenwijk wil binnen vijf jaar naar het songfestival
https://www.rtlboulevard.(...)aar-het-songfestival
pi_181964037
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 15:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

San Marino heeft vast nog wel een plekje vrij
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 september 2018 @ 15:32:38 #188
163650 Greys
pi_181964066
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 15:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D

Ik wil binnen vijf jaar miljonair zijn. Gaat ook niet gebeuren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 17 september 2018 @ 16:02:26 #189
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181964558
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 15:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Als het songfestival ooit in Steenwijk georganiseerd wordt, mag zij. A.k.a. nooit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181966171
Sieneke 2.0 is inderdaad precies wat we nodig hebben. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 18:01:51 #191
368283 ato
pi_181966516
quote:
9s.gif Op maandag 17 september 2018 15:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik wilde het net plaatsen, ik zeg nee, nee, nee.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 17 september 2018 @ 18:08:13 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181966643
quote:
Fok!user Momo... wil binnen vijf jaar naar het songfestival
Bron: www.ikverzinookmaarwat.nl
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:30:19 #193
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_181980546
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 17:46 schreef Fred_B het volgende:
Sieneke 2.0 is inderdaad precies wat we nodig hebben. :')
Nou ik vind Samantha toch wel van een andere orde :D
Van mij mag ze, als ze haar eigen repertoire zingt en niet iets wat dan zogenaamd geschikt is voor het ESF.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_181980674
~The present is all there is~
pi_181980723
Je weet het maar nooit, Samantha heeft redelijk wat airplay op Radio 2..
  ESF Reporter dinsdag 18 september 2018 @ 11:40:22 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_181980745
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je weet het maar nooit, Samantha heeft redelijk wat airplay op Radio 2..
Als jingle bij Stenders ja. Maar verder toch niet? :o
pi_181980764
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:40 schreef Cee het volgende:

[..]

Als jingle bij Stenders ja. Maar verder toch niet? :o
Nee, dat was het ;)
  ESF Reporter dinsdag 18 september 2018 @ 11:54:21 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_181980966
Oh goddank oO<
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 00:52:55 #199
368283 ato
pi_181996742
Ik zat vanavond te denken dat wij met de niet zo commerciële liedjes wel de finale hebben gehaald sinds 2013. Het liedje van OG3NE was vreselijk, maar ook niet commercieel.

Trijntje had een super commercieel liedje wat niet de finale haalde en daar was natuurlijk haar vreselijk liveperfomance ook debet van.

Ik ben benieuwd of de commissie hier ook aan denk.
Gaan zij voor een commercieel lied, komt er ook een goed perfomance bij. Zoals bij Cyprus?

Vragen, vragen..
Life can be a bitch, so like it..
pi_181996862
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 00:52 schreef ato het volgende:
Ik zat vanavond te denken dat wij met de niet zo commerciële liedjes wel de finale hebben gehaald sinds 2013. Het liedje van OG3NE was vreselijk, maar ook niet commercieel.

Trijntje had een super commercieel liedje wat niet de finale haalde en daar was natuurlijk haar vreselijk liveperfomance ook debet van.

Ik ben benieuwd of de commissie hier ook aan denk.
Gaan zij voor een commercieel lied, komt er ook een goed perfomance bij. Zoals bij Cyprus?

Vragen, vragen..
Commercieel kan natuurlijk prima, maar ik heb het idee dat het met de AVROTROS aan het roer altijd wat spruitjeslucht blijft houden. Zo van 'oh leuk deuntje, we zetten er een discobeat onder en we hebben een supermoderne inzending', terwijl ondertussen die beat de jaren '70 niet is ontgroeid en het deuntje zo standaard is als wat. Dan zetten ze er wat breakdancers bij en denken de blitz te gaan maken, terwijl zelfs de gemiddelde Moldaviër zich een facepalm slaat.

De goede performance van Cyprus kwam ook heel erg vanuit het charisma en de x-factor van Eleni Foureira zelf. Op zich vond ik de cameravoering en effecten bij dat optreden namelijk niet eens zo heel fantastisch (alsnog een van de betere acts dit jaar).

Vooralsnog lijken wat alternatievere hoeken me inderdaad wel beter voor de keuze voor komend jaar, en de jaren daarop. Tenzij we binnenkort wat "hippere" figuren in de selectiecommissie kunnen verwachten die in dat opzicht verstand van zaken hebben, maar dat zie ik niet enorm snel gebeuren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')