abonnement Unibet Coolblue
pi_181815474
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Koeweit heeft 70 % vreemdelingen en 30 % eigen bevolking ja
Ach, de verlichte golfstaten met hun barmhartige instelling. Die buitenlanders binnenhalen omdat ze:
1. Zelf te lui zijn om laaggeschoold werk te doen, waarbij ze de binnengehaalde Aziaten ook nog eens behandelen als slaven
2. Zelf niet capabel genoeg zijn om hoger geschoold werk te doen en daar westerlingen voor binnenhalen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 10 september 2018 @ 13:05:13 #202
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181815511
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

En werken ze, dan pikken ze onze banen weer in.

Het blijft altijd lose-lose. Het glas blijft halfleeg.
:')
Dit is gewoon raar :l
  maandag 10 september 2018 @ 13:10:23 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181815576
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

En werken ze, dan pikken ze onze banen weer in.

Het blijft altijd lose-lose. Het glas blijft halfleeg.
:D
Ja, blijft lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 september 2018 @ 13:10:57 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181815584
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:02 schreef Sicstus het volgende:
Als je dagenlang zit te schuimbekken omdat er een Armeens gezinnetje in ons land komt wonen...wat een kutleven heb je dan :')
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 september 2018 @ 13:13:57 #205
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181815632
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef stopnaald het volgende:
[..]Was dat maar waar. Zolang jan-met-de-pet nog steeds denkt dat VVD (en in mindere mate CDA) de immigratie wil beperken op een "aanvaardbare" manier (uiteraard volkomen onterecht, want stiekem zijn die net zo vóór het binnenhalen van die mensen), zal er helemaal geen afrekening komen. Ongeacht welke beslissing of schandaal dan ook. Dat is immers tot nog toe steeds het geval geweest.
Exact, het volk heeft daarbij meestal een heel erg kort geheugen.
Ik zie straks weer de dansjes over één of andere kul(maat)regel.

Probleem van partijen is ook het evenwicht tussen wat men echt wil, wat mag, wat kan om wat men meent te suggereren. Partijen zullen in de kern ongetwijfeld een ideaal nastreven dat wordt overvleugeld door eigenbelang(en). Wee degene die regels stelt aan zichzelf..... en hoezee degene die ze (af)breekt zonder zelf te leijden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_181815664
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 12:33 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Betaal als kleine ondernemer eens je BTW 1 dag (1 dag!) te laat! Gelijk dwangbevelbrief met IN NAAM DER KONING en een dikke boete erbovenop.

1 dag!
Ach...laat je accountant nou net een klein foutje in je BTW-aangifte hebben gemaakt (subcategorie X moest subcategorie Y zijn, de bedragen klopten wel allemaal) en hoppa: 20.000 euro boete. Da's lache als kleine ondernemer! Zo komt de schatkist wel aan z'n geld.....
pi_181815736
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 11:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat mooi om te zien dat je zo begaan bent met het lot van deze kinderen en dat je zo bezorgd bent over hun welzijn. O+
Wat bedoel je met 'laat ze'?
Heeft ze het bewust gedaan? :o
Als dit hele gedoe een bewust plan van haar is geweest, dan heeft ze er dus inderdaad ook bewust voor gekozen om die kinderen 17 keer te verhuizen en ze medeplichtig gemaakt aan haar leugens, bedrog en criminele gedrag.

quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 12:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met haar methodes. Als jou uitgangspunt is is:
Het is het beste voor mijn kinderen om hier te blijven.

Dan zijn haar acties prima uit te leggen. Maar dat weet je zelf ook wel.

[..]

Stuur je een kaartje als je aangekomen bent en een baan hebt? :D
Uiteindelijk wel ja, wanneer je naar het grotere plaatje kijkt.

Al gok ik zomaar (en eigenlijk gok ik dat niet, daar die moeder het onze regering verwijt dat die kinderen getraumatiseerd zijn) dat die moeder niet echt beseft dat ze haar kinderen met haar plan ook schade toegebracht heeft. Ze heeft er toch echt zelf voor gekozen haar kinderen 17 keer te verhuizen en in constante angst te laten leven. Zij heeft ze hun jeugd afgenomen omdat ze dacht dat ze uiteindelijk in Nederland een beter leven kunnen hebben.

Nu maar hopen dat die twee een beetje waardige volwassenen worden. Niet voor ons als maatschappij, maar puur voor hen als getraumatiseerde kinderen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 10 september 2018 @ 13:31:40 #208
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_181815876
Ik ga haar het leven zuurmaken totdat ze is opgerot naar Armenië en die 750k heeft teruggestort naar de Nederlanders. Zo die zit.
pi_181815880
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Als dit hele gedoe een bewust plan van haar is geweest, dan heeft ze er dus inderdaad ook bewust voor gekozen om die kinderen 17 keer te verhuizen en ze medeplichtig gemaakt aan haar leugens, bedrog en criminele gedrag.

[..]

Uiteindelijk wel ja, wanneer je naar het grotere plaatje kijkt.

Al gok ik zomaar (en eigenlijk gok ik dat niet, daar die moeder het onze regering verwijt dat die kinderen getraumatiseerd zijn) dat die moeder niet echt beseft dat ze haar kinderen met haar plan ook schade toegebracht heeft. Ze heeft er toch echt zelf voor gekozen haar kinderen 17 keer te verhuizen en in constante angst te laten leven. Zij heeft ze hun jeugd afgenomen omdat ze dacht dat ze uiteindelijk in Nederland een beter leven kunnen hebben.

Nu maar hopen dat die twee een beetje waardige volwassenen worden. Niet voor ons als maatschappij, maar puur voor hen als getraumatiseerde kinderen.
Ik denk dat die kinderen wel het een en ander over gaan houden aan deze periode. 16 keer verhuizen in een cruciale fase van je ontwikkeling lijkt me niet gezond. Vooral omdat ze ook nog 13 (!) keer zijn gewisseld van school. Ik vraag me af hoe goed die kinderen hebben geleerd relaties te onderhouden of zich te hechten. Heel hun leven hebben ze niet anders geleerd dan jezelf nergens aan te hechten omdat het binnen een paar maanden weer voorbij is. Zelfs van hun moeder zijn ze gescheiden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181815891
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a47b63a4/

Haha, grap van de eeuw.

Gefeliciteerd regering, met het onsterfelijk belachelijk maken van jullie zelf :D
pi_181815916
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat die kinderen wel het een en ander over gaan houden aan deze periode. 16 keer verhuizen in een cruciale fase van je ontwikkeling lijkt me niet gezond. Vooral omdat ze ook nog 13 (!) keer zijn gewisseld van school. Ik vraag me af hoe goed die kinderen hebben geleerd relaties te onderhouden of zich te hechten. Heel hun leven hebben ze niet anders geleerd dan jezelf nergens aan te hechten omdat het binnen een paar maanden weer voorbij is. Zelfs van hun moeder zijn ze gescheiden.
En dan is ze ook nog eens constant verteld dat het allemaal de schuld van de Nederlandse overheid is.

Lijkt me inderdaad geen goede jeugd. En het is maar de vraag of al die nadelen opwegen tegen dat ene voordeel; een Nederlandse verblijfsvergunning.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 10 september 2018 @ 13:34:59 #212
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181815920
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a47b63a4/

Haha, grap van de eeuw.

Gefeliciteerd regering, voor het onsterfelijk belachelijk maken van jullie zelf :D
Erg he, zo zwak als onze regering is. Voor kinderen + moeder is dit natuurlijk fantastisch, maar het toont aan dat liegen en bedriegen loont in Nederland. Ben teleurgesteld in de regering.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_181815943
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

Erg he, zo zwak als onze regering is. Voor kinderen + moeder is dit natuurlijk fantastisch, maar het toont aan dat liegen en bedriegen loont in Nederland. Ben teleurgesteld in de regering.
Ik vind dit wel mooi hoor. Ze zetten onze regering compleet voor aap, in binnen én buitenland.
pi_181815948
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:31 schreef Ciclon het volgende:
Ik ga haar het leven zuurmaken totdat ze is opgerot naar Armenië en die 750k heeft teruggestort naar de Nederlanders. Zo die zit.
Iets zegt mij dat deze vrouw zich niet zo makkelijk laat wegjagen. ;)
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2018 @ 13:50:39 #215
842 Zorro
Z
pi_181816111
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:02 schreef Sicstus het volgende:
Als je dagenlang zit te schuimbekken omdat er een Armeens gezinnetje in ons land komt wonen...wat een kutleven heb je dan :')
Volgens mij een beter leven dan dat van die idioten die iemand met de dood gaan bedreigen als ze NIET in ons land komen wonen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf maandag 10 september 2018 @ 13:51:58 #216
842 Zorro
Z
pi_181816123
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 12:42 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- :') Mijn God, wat een kortzichtigheid, en wat racistisch over buitenlandse vrouwen zeg!
Zijn alle buitenlandse vrouwen die een relatie met een Nederlandse man krijgen stuk voor stuk golddiggers?
Blij dat ik niet zo racistisch ben zeg! :D
Alleen ook mannen die een vrouw uit het buitenland halen he. Andersom mag natuurlijk wel. Beetje seksisme erbij, top.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 10 september 2018 @ 13:55:36 #217
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181816160
Het heeft geen enkele zin meer om rechters in 10 jaar tijd asielaanvragen te laten behandelen. Uiteindelijk gaat het om enerzijds mediaoptredens en anderzijds onderbuikgevoelens van het volk. TV-presentator Jeroen Pauw sprak er schande van dat de 2 niet in Nederland mochten blijven en prompt mochten ze toch blijven. "Ze spreken toch goed Nederlands en ze zien er niet raar uit" zal hij gedacht hebben.

Dus schaf de rechterlijke macht af bij dit soort zaken en laat de nieuw benoemde rechter des volks Jeroen Pauw beslissen of het ene kind wel en het andere niet mag blijven. Elk kind moet dan in een mediaoptreden zijn beste beentje voorzetten om rechter Pauw zo gunstig mogelijk te stemmen. Dat is pas rechtvaardig en kunnen we allemaal weer gerust gaan slapen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 13:56:44 #218
74056 crew  ToT
pi_181816173
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 13:51 schreef Zorro het volgende:

[..]

Alleen ook mannen die een vrouw uit het buitenland halen he. Andersom mag natuurlijk wel. Beetje seksisme erbij, top.
_O- Ook dat ja, en die zijn er idd ook genoeg. :)
Ik had overigens dit soort persoonlijke aanvallen op basis van kromme vergelijkingen eigenlijk een stuk eerder verwacht hier in het topic. ^O^ Valt me dus nog reuze mee van links! :D Petje af voor hen hoor! :Y
  maandag 10 september 2018 @ 13:57:43 #219
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181816186
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:20 schreef probeer het volgende:
Als dit hele gedoe een bewust plan van haar is geweest, dan heeft ze er dus inderdaad ook bewust voor gekozen om die kinderen 17 keer te verhuizen en ze medeplichtig gemaakt aan haar leugens, bedrog en criminele gedrag.
Wat wil je hiermee zeggen? :)
Dat ze de kinderen bewust PTSS aangeprocedeerd heeft om te kunnen blijven? Dat zijn best serieuze beschuldigingen...
quote:
Uiteindelijk wel ja, wanneer je naar het grotere plaatje kijkt.

Al gok ik zomaar (en eigenlijk gok ik dat niet, daar die moeder het onze regering verwijt dat die kinderen getraumatiseerd zijn) dat die moeder niet echt beseft dat ze haar kinderen met haar plan ook schade toegebracht heeft. Ze heeft er toch echt zelf voor gekozen haar kinderen 17 keer te verhuizen en in constante angst te laten leven. Zij heeft ze hun jeugd afgenomen omdat ze dacht dat ze uiteindelijk in Nederland een beter leven kunnen hebben.

Nu maar hopen dat die twee een beetje waardige volwassenen worden. Niet voor ons als maatschappij, maar puur voor hen als getraumatiseerde kinderen.
Het beste voor hebben is inderdaad ook wat anders dan het beste doen. Ik wens iedereen de kracht en de wijsheid om zonder hindsight elke keer de juiste keuze te maken, voor hen en voor de kinderen.

Ga er maar aanstaan.

Dat laatste ben ik het overirgens roerend mee eens natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181816209
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:55 schreef Voice_Over het volgende:
Het heeft geen enkele zin meer om rechters in 10 jaar tijd asielaanvragen te laten behandelen. Uiteindelijk gaat het om enerzijds mediaoptredens en anderzijds onderbuikgevoelens van het volk. TV-presentator Jeroen Pauw sprak er schande van dat de 2 niet in Nederland mochten blijven en prompt mochten ze toch blijven. "Ze spreken toch goed Nederlands en ze zien er niet raar uit" zal hij gedacht hebben.

Dus schaf de rechterlijke macht af bij dit soort zaken en laat de nieuw benoemde rechter des volks Jeroen Pauw beslissen of het ene kind wel en het andere niet mag blijven. Elk kind moet dan in een mediaoptreden zijn beste beentje voorzetten om rechter Pauw zo gunstig mogelijk te stemmen. Dat is pas rechtvaardig en kunnen we allemaal weer gerust gaan slapen.
goede conclusie en oplossing.
Of een soort the voice constructie en BN'ers laten omdraaien en dan het volk ook latten stemmen via de app
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 14:01:36 #221
74056 crew  ToT
pi_181816251
Overigens wel grappig dat sommigen echt bewondering en respect voor die moeder hebben omdat ze gestreden heeft voor wat ze WIL hebben, ondanks dat ze er absoluut geen recht op had.

Dat zou een mooie wereld worden, als we allemaal dit bewonderenswaardige voorbeeld zouden gaan volgen! _O_
pi_181816384
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 13:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? :)
Dat ze de kinderen bewust PTSS aangeprocedeerd heeft om te kunnen blijven? Dat zijn best serieuze beschuldigingen...
Nee, niet dat ze bij haar kinderen bewust PTSS aangepraat heeft of dat bewust bij hun heeft willen veroorzaken.

Wel dat ze haar kinderen bewust in een positie heeft gebracht waarin ze amper kwalitatieve sociale binding hebben kunnen ontwikkelen met leeftijdsgenootjes, bewust heeft laten liegen, bewust angst heeft ingezaaid, bewust aangemoedigd tot weglopen, en weet ik veel wat nog meer. Ze heeft bewust de jeugd van haar kinderen afgenomen. Zaken waarvan het allerminst onlogisch is als die kinderen daar serieuze psychologische schade aan overhouden. Dat ze zich dus mag realiseren dat zij al die problemen bij haar kinderen veroorzaakt heeft. Inderdaad om ze te behouden voor wat in haar ogen het grootste kwaad zou zijn geweest (teruggestuurd worden), maar desalniettemin zaken die zij met haar gedrag veroorzaakt heeft.

Maar volgens mij ziet ze het toch allemaal als de schuld van de overheid, en dat zullen die kinderen dan ook waarschijnlijk wel doen.

Zo was Harbers in de ogen van die jongen een slecht mens, die uiteindelijk toch nog iets goeds in zich had toen hij zijn discretionaire bevoegdheid gebruikte. Terwijl Harbers er toch pas sinds 2017 zit en er voor het over overgrote deel van deze hele kwestie geen ene fuck mee te maken had.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 10-09-2018 15:52:31 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_181816439
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 14:01 schreef ToT het volgende:
Overigens wel grappig dat sommigen echt bewondering en respect voor die moeder hebben omdat ze gestreden heeft voor wat ze WIL hebben, ondanks dat ze er absoluut geen recht op had.

Dat zou een mooie wereld worden, als we allemaal dit bewonderenswaardige voorbeeld zouden gaan volgen! _O_
heb jij geen werk ofzo
  maandag 10 september 2018 @ 14:12:25 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181816447
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:55 schreef Voice_Over het volgende:
Het heeft geen enkele zin meer om rechters in 10 jaar tijd asielaanvragen te laten behandelen. Uiteindelijk gaat het om enerzijds mediaoptredens en anderzijds onderbuikgevoelens van het volk. TV-presentator Jeroen Pauw sprak er schande van dat de 2 niet in Nederland mochten blijven en prompt mochten ze toch blijven. "Ze spreken toch goed Nederlands en ze zien er niet raar uit" zal hij gedacht hebben.

Dus schaf de rechterlijke macht af bij dit soort zaken en laat de nieuw benoemde rechter des volks Jeroen Pauw beslissen of het ene kind wel en het andere niet mag blijven. Elk kind moet dan in een mediaoptreden zijn beste beentje voorzetten om rechter Pauw zo gunstig mogelijk te stemmen. Dat is pas rechtvaardig en kunnen we allemaal weer gerust gaan slapen.
Maak er gewoon een nieuwe talentenjacht van op tv. Het plebs mag stemmen via Facebook en Instagram.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 14:21:50 #225
74056 crew  ToT
pi_181816610
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

heb jij geen werk ofzo
En weer persoonlijk worden! :D ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')