abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 11:45:27 #76
74056 crew  ToT
pi_181814215
quote:
4s.gif Op maandag 10 september 2018 11:42 schreef Melting het volgende:
En dan nu: richting kroeg.

Fijne dag allemaal. :W
Zo dan! :D

:W Veel plezier daar! :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 11:49:17 #77
74056 crew  ToT
pi_181814274
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 11:42 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Oke dan. :)
Gedoe van student? Dat heb ik gemist?
Ja ze heeft wel vaker stagiaires en studenten aan haar lijf gehad, maar deze begon ineens HEEL erg hard onderin de buik te duwen om het hoofdje van de baby TERUG naar boven te duwen om het hoofdje wat beter te kunnen voelen.
Ik schrok hier hevig van; hard tegen het hoofdje van een baby duwen? Midden bovenop het hoofd zit een enorm kwetsbaar stuk en verder zitten de schedelplaatjes ook nog helemaal los! En het hoofdje naar boven duwen terwijl hij dus op de kop met het hoofdje naar beneden zit, houdt ook in dat er een druk op de nek komt te staan!
Mijn vrouw had tot de volgende ochtend nog pijn op de plek waar zo hard gedrukt is.

Nu blijkt dus gelukkig dat het allemaal wel meevalt voor de baby; je kunt van buitenaf alleen maar tegen de zijkant van het hoofdje aan drukken, wat gelukkig al heel hard is.
pi_181814359
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 11:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ze heeft wel vaker stagiaires en studenten aan haar lijf gehad, maar deze begon ineens HEEL erg hard onderin de buik te duwen om het hoofdje van de baby TERUG naar boven te duwen om het hoofdje wat beter te kunnen voelen.
Ik schrok hier hevig van; hard tegen het hoofdje van een baby duwen? Midden bovenop het hoofd zit een enorm kwetsbaar stuk en verder zitten de schedelplaatjes ook nog helemaal los! En het hoofdje naar boven duwen terwijl hij dus op de kop met het hoofdje naar beneden zit, houdt ook in dat er een druk op de nek komt te staan!
Mijn vrouw had tot de volgende ochtend nog pijn op de plek waar zo hard gedrukt is.

Nu blijkt dus gelukkig dat het allemaal wel meevalt voor de baby; je kunt van buitenaf alleen maar tegen de zijkant van het hoofdje aan drukken, wat gelukkig al heel hard is.
WAT???!!!!!!
Wat een achterlijk mens, dat kind moet JUIST met hoofd naar beneden liggen, toch?
Je zou bijna denken dat ze vroeger zelf te hard op der fontanel gedrukt is. :( :(
Klacht indienen!
  maandag 10 september 2018 @ 11:55:47 #79
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_181814380
wtf is dat voor een verhaal ToT, ik zou idd een klacht indienen, wat een prutsert
Same shit, different day
SC hopper present
pi_181814387
Niet alle mensen hebben goeie bedoelingen ToT.. ik word hier akelig en kwaad van.
pi_181814395
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 11:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ze heeft wel vaker stagiaires en studenten aan haar lijf gehad, maar deze begon ineens HEEL erg hard onderin de buik te duwen om het hoofdje van de baby TERUG naar boven te duwen om het hoofdje wat beter te kunnen voelen.
Ik schrok hier hevig van; hard tegen het hoofdje van een baby duwen? Midden bovenop het hoofd zit een enorm kwetsbaar stuk en verder zitten de schedelplaatjes ook nog helemaal los! En het hoofdje naar boven duwen terwijl hij dus op de kop met het hoofdje naar beneden zit, houdt ook in dat er een druk op de nek komt te staan!
Mijn vrouw had tot de volgende ochtend nog pijn op de plek waar zo hard gedrukt is.

Nu blijkt dus gelukkig dat het allemaal wel meevalt voor de baby; je kunt van buitenaf alleen maar tegen de zijkant van het hoofdje aan drukken, wat gelukkig al heel hard is.
Wtf :o
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 11:57:35 #82
74056 crew  ToT
pi_181814413
quote:
8s.gif Op maandag 10 september 2018 11:54 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

WAT???!!!!!!
Wat een achterlijk mens, dat kind moet JUIST met hoofd naar beneden liggen, toch?
Je zou bijna denken dat ze vroeger zelf te hard op der fontanel gedrukt is. :( :(
Klacht indienen!
Ja we hebben dit met de verloskundige besproken en die zei dat ze dit met die studente gaat bespreken en dat ze hierdoor een VEEL betere verloskundige gaat worden, want dit zal ze de rest van haar leven NIET vergeten. Zijzelf (die verloskundige) had vroeger ook soortgelijke fouten begaan (en toen ze dit zei, betrok haar gezicht behoorlijk en viel ze even stil)....en die dingen doet ze nu dus absoluut nooit meer en daardoor is ze nu wel een betere verloskundige! :P

Anyway, die studente probeerde het hoofdje naar boven te drukken omdat ze bij de vorige zwangere dame het hoofdje van de baby niet goed kon voelen omdat ze het verkeerd deed, DUS nu wilde ze het hoofdje GOED voelen, en dat kon volgens haar dus alleen maar als je het hoofdje terug naar boven duwt! :')
pi_181814460
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 11:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja we hebben dit met de verloskundige besproken en die zei dat ze dit met die studente gaat bespreken en dat ze hierdoor een VEEL betere verloskundige gaat worden, want dit zal ze de rest van haar leven NIET vergeten. Zijzelf (die verloskundige) had vroeger ook soortgelijke fouten begaan (en toen ze dit zei, betrok haar gezicht behoorlijk en viel ze even stil)....en die dingen doet ze nu dus absoluut nooit meer en daardoor is ze nu wel een betere verloskundige! :P

Anyway, die studente probeerde het hoofdje naar boven te drukken omdat ze bij de vorige zwangere dame het hoofdje van de baby niet goed kon voelen omdat ze het verkeerd deed, DUS nu wilde ze het hoofdje GOED voelen, en dat kon volgens haar dus alleen maar als je het hoofdje terug naar boven duwt! :')
Volgende keer pak je der hoofd zelf maar ff vast, jezus wat een gek zeg!! :(
Ik had der een trap verkocht vanuit dat bed.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:01:59 #84
74056 crew  ToT
pi_181814497
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:55 schreef Koen66 het volgende:
wtf is dat voor een verhaal ToT, ik zou idd een klacht indienen, wat een prutsert
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:56 schreef Charlotte3 het volgende:
Niet alle mensen hebben goeie bedoelingen ToT.. ik word hier akelig en kwaad van.
Het was duidelijk een zeer onervaren studente.
Toen ze de buik aan het voelen was, dacht ze ook dat het ruggetje van de baby helemaal rechts bovenin zat. Ik dacht al: "Het hoofdje zit al helemaal beneden, klaar om geboren te worden. Dan moet het onderhand wel een kleuter zijn als zijn rug helemaal daar boven zit!"
Bleek dus dat de rug links onderin zat, volgens de ervaren verloskundige. :)

Toen mijn vrouw haar shirtje omhoog deed, schrok de studente ook al van de vorm van de buik: "Heb je op dit moment weeën?"
- "Nee, dit is gewoon hoe mijn buik er nu uit ziet." _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:02:44 #85
74056 crew  ToT
pi_181814515
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:00 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Volgende keer pak je der hoofd zelf maar ff vast, jezus wat een gek zeg!! :(
Ik had der een trap verkocht vanuit dat bed.
Ja ze deed het ook zonder waarschuwing of het te vragen. Toen ze daarmee bezig was, liep de verloskundige ook naar haar toe en vroeg haar waar ze mee bezig was en zei dat ze er mee moest stoppen.
pi_181814536
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 12:01 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Het was duidelijk een zeer onervaren studente.
Toen ze de buik aan het voelen was, dacht ze ook dat het ruggetje van de baby helemaal rechts bovenin zat. Ik dacht al: "Het hoofdje zit al helemaal beneden, klaar om geboren te worden. Dan moet het onderhand wel een kleuter zijn als zijn rug helemaal daar boven zit!"
Bleek dus dat de rug links onderin zat, volgens de ervaren verloskundige. :)

Toen mijn vrouw haar shirtje omhoog deed, schrok de studente ook al van de vorm van de buik: "Heb je op dit moment weeën?"
- "Nee, dit is gewoon hoe mijn buik er nu uit ziet." _O-
ToT :( hou op, ik word NIET goed van deze verhalen.
Volgende keer én ZEKER bij de bevalling EIS je een volleerde verloskundige.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:06:31 #87
74056 crew  ToT
pi_181814565
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:04 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

ToT :( hou op, ik word NIET goed van deze verhalen.
Volgende keer én ZEKER bij de bevalling EIS je een volleerde verloskundige.
_O-

Joh volgens mij was ze eerste of tweede jaars of zo! :D Iedereen moet zijn/haar vak een keer leren! :D Alleen was het wel prettig geweest als ze eerst ff wat overleg had gedaan. ;) Ik denk dat het vooral onzekerheid was van waaruit ze handelde.

Anyway, we hebben ook aangegeven dat ze echt mijn vrouw d'r buik NOOIT meer mag aanraken.
De verloskundige vroeg nog of ze überhaupt nog welkom was in het kantoor/onderzoeksruimte als wij er zouden komen, maar daar hebben we sowieso geen probleem mee. :) Alleen niet meer aan mijn vrouw komen, that's it.
pi_181814678
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 12:06 schreef ToT het volgende:

[..]

_O-

Joh volgens mij was ze eerste of tweede jaars of zo! :D Iedereen moet zijn/haar vak een keer leren! :D Alleen was het wel prettig geweest als ze eerst ff wat overleg had gedaan. ;) Ik denk dat het vooral onzekerheid was van waaruit ze handelde.

Anyway, we hebben ook aangegeven dat ze echt mijn vrouw d'r buik NOOIT meer mag aanraken.
De verloskundige vroeg nog of ze überhaupt nog welkom was in het kantoor/onderzoeksruimte als wij er zouden komen, maar daar hebben we sowieso geen probleem mee. :) Alleen niet meer aan mijn vrouw komen, that's it.
Ik weet het niet hoor.
Mijn gevoel zegt dat het niet klopt.. niet omdat ze nog stagiair is.. maar eerder dat er bij haarzelf een steekje los zit.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:14:40 #89
74056 crew  ToT
pi_181814742
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:11 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Mijn gevoel zegt dat het niet klopt.. niet omdat ze nog stagiair is.. maar eerder dat er bij haarzelf een steekje los zit.
Nee ze deed het echt niet om gemeen te doen hoor. :) Ze was echt onervaren en kwam ook wat klunzig en onzeker over. Qua kleding en sieraden was ze wel enorm trendy dus zou je verwachten dat ze veel zelfvertrouwen zou hebben, maar in haar handelen leek ze juist onzeker. :) En ik denk dat ze die onzekerheid juist wilde doorbreken door zelf oplossingen uit te proberen zonder advies te vragen aan de verloskundige.
pi_181814894
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 12:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ze deed het echt niet om gemeen te doen hoor. :) Ze was echt onervaren en kwam ook wat klunzig en onzeker over. Qua kleding en sieraden was ze wel enorm trendy dus zou je verwachten dat ze veel zelfvertrouwen zou hebben, maar in haar handelen leek ze juist onzeker. :) En ik denk dat ze die onzekerheid juist wilde doorbreken door zelf oplossingen uit te proberen zonder advies te vragen aan de verloskundige.
Hmm.. oke dan
pi_181814985
Jullie troffen de Frank Drebin onder de verloskundigen in opleiding.
L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:31:31 #92
74056 crew  ToT
pi_181815001
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie troffen de Frank Drebin onder de verloskundigen in opleiding.
The fuck? :D We zaten net gisteravond Police Squad te kijken! :D
pi_181815049
Dat kán geen toeval meer zijn. :P
L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:46:16 #94
74056 crew  ToT
pi_181815213
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat kán geen toeval meer zijn. :P
_O-
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 14:20:17 #95
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_181816588
Moeten we niet gewoon wee-muziek gaan draaien als die baby komt, dat de tonen die de baby als eerste hoort gewoon van R49 vandaan komen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_181816730
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten we niet gewoon wee-muziek gaan draaien als die baby komt, dat de tonen die de baby als eerste hoort gewoon van R49 vandaan komen?
Ja, meditatie en pufmuziek.. ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 14:41:56 #97
74056 crew  ToT
pi_181816971
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2018 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
Moeten we niet gewoon wee-muziek gaan draaien als die baby komt, dat de tonen die de baby als eerste hoort gewoon van R49 vandaan komen?
_O- :D ^O^
pi_181817021
Mozart schijnt goed te zijn, krijg je slimme kindjes van
pi_181817113
Lol, weet niet of dat een goed plan is.

L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 15:04:04 #100
74056 crew  ToT
pi_181817355
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mozart schijnt goed te zijn, krijg je slimme kindjes van
Dat wordt idd vaker gezegd, maar andere onderzoekers denken dat het er meer aan ligt dat mensen die Mozart draaien, sowieso al anders met de opvoeding bezig zijn en van een andere stand zijn dan mensen die zanger Rinus of Lil Kleine op hebben staan. :T
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')