abonnement Unibet Coolblue
pi_181812457



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181812497
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het spel delayen omdat RDR2 of COD uitkomt die week, BF communtiy is daar te groot voor en COD spelers gaan toch altijd COD halen net als BF dat bij BF doet. RDR kan je niet al reden verzinnen omdat men toch beiden haalt, niet eens een concurrent man.

Er zal zeker meer achter zitten, waarvan ik een vermoeden heb doa dat SJW gedoe, customize crap en dit:




Katana op je rug? U serious?? Lol 😂

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 10:03:05 ]
pi_181812594
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het spel delayen omdat RDR2 of COD uitkomt die week, BF communtiy is daar te groot voor en COD spelers gaan toch altijd COD halen net als BF dat bij BF doet. RDR kan je niet al reden verzinnen omdat men toch beiden haalt, niet eens een concurrent man.

Er zal zeker meer achter zitten, waarvan ik een vermoeden heb doa dat SJW gedoe, customize crap en dit:


[ afbeelding ]

Katana op je rug? U serious?? Lol 😂
Ironisch genoeg is BF1 meer een WWII game, dan de WII game zelf.



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 10:09:34 ]
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 10:10:17 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181812635
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En hoe kun je dit voortreffelijk noemen? Het staat werkelijk stijf van de bugs en het map design is ook om te janken.
In dat plaatje moet ik een transseksuele cyborg zien? Ok.

Eén bug meegemaakt, fire mode die niet onthouden wordt, verder vrijwel bugloos. Dik in orde dus voor een bèta. De maps zijn geweldig, vooral Rotterdam, grafisch magnifiek en ook tactisch zeer interessant. De wapens voelen strakker en meer solide dan ooit te voren, met name de STG 44 en de Kar98 zijn briljant. De destructibility is nog beter dan in BF1, de mogelijkheid om ramen te barricaderen, zandzakken neer te leggen en houten wandjes op te trekken zijn ook een toffe extra edge. Noorwegen vind ik de mindere map, vooral omdat het zo open is en ik nog veel te slecht ben in snipen.

Beweging van je personage was al top notch in BF1 maar ook daar is verbetering te merken. Vaulten gaat makkelijker en je kunt nu in één smooth beweging gebouwen in of uit vluchten waar ramen nog in zitten. Naar prone-positie gaan werkt ook beter omdat er bijna geen gun-down tijd meer is dus je kunt heel snel en relatief veilig van rennend naar kruipen en vice versa gaan.

En nu?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 10:13:06 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181812697
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het spel delayen omdat RDR2 of COD uitkomt die week, BF communtiy is daar te groot voor en COD spelers gaan toch altijd COD halen net als BF dat bij BF doet. RDR kan je niet al reden verzinnen omdat men toch beiden haalt, niet eens een concurrent man.
:D Want alleen shooters zijn concurrenten toch? Het feit dat RDR2 ongeveer de grootste release van het jaar is maakt niets uit, want "men haalt toch beiden" _O-

quote:
Er zal zeker meer achter zitten, waarvan ik een vermoeden heb doa dat SJW gedoe, customize crap en dit:


[ afbeelding ]

Katana op je rug? U serious?? Lol 😂
Oh noes een zwaard, muh immursion!11
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 september 2018 @ 10:13:06 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181812698
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:01 schreef Doublepain het volgende:
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het spel delayen omdat RDR2 of COD uitkomt die week, BF communtiy is daar te groot voor en COD spelers gaan toch altijd COD halen net als BF dat bij BF doet. RDR kan je niet al reden verzinnen omdat men toch beiden haalt, niet eens een concurrent man.

Er zal zeker meer achter zitten, waarvan ik een vermoeden heb doa dat SJW gedoe, customize crap en dit:


[ afbeelding ]

Katana op je rug? U serious?? Lol 😂
Single player, die katana is vast gejat van een Japanner.

Sowieso janken om dramatisch effect of authenticiteit van de game, het is een arcade versie van de werkelijkheid met enkel realisme in geluid en iets van ballistiek.

Dat plaatje van piloten ook willen verkopen als cyborgs/robots :')

Die filter op de chat zit erop omdat 80% van de servers dat zelf handhaven, geen vloeken en tieren. Altijd mooi in een game voor 16/18+. EA biedt die optie nu vanuit de doos, omdat er vraag naar is.

Zoals al gezegd: u hoeft niet te kopen, maar als dit je beweegreden is kun je wellicht beter op zoek naar meer sim achtige games.
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D Want alleen shooters zijn concurrenten toch? Het feit dat RDR2 ongeveer de grootste release van het jaar is maakt niets uit, want "men haalt toch beiden" _O-

[..]

Oh noes een zwaard, muh immursion!11
Dit dus :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181812717
In dat plaatje moet je een britse cyborg women zien die blijkbaar in deze historische accurate oorlog plaats heeft gevonden omdat je net zei dat het ws in de singleplayer komt..

Lol
pi_181812765
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Single player, die katana is vast gejat van een Japanner.

Sowieso janken om dramatisch effect of authenticiteit van de game, het is een arcade versie van de werkelijkheid met enkel realisme in geluid en iets van ballistiek.

Dat plaatje van piloten ook willen verkopen als cyborgs/robots :')

Die filter op de chat zit erop omdat 80% van de servers dat zelf handhaven, geen vloeken en tieren. Altijd mooi in een game voor 16/18+. EA biedt die optie nu vanuit de doos, omdat er vraag naar is.

Zoals al gezegd: u hoeft niet te kopen, maar als dit je beweegreden is kun je wellicht beter op zoek naar meer sim achtige games.
als ze bij voorhand riepen dat het een fictieve WW2 oorlog spel zou zijn dan kon ik erin mee, maar dit is gewoon een belediging en daar mag ik toch mijn mening over geven??

En het klopt wat je zegt, dan koop je het niet, wat blijkbaar 85% van de community ook niet doet. Neemt niet weg dat ik het jammer vindt dat ze deze ‘mooie’ franchise verkrachtten
pi_181812777
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef 2dope het volgende:

[..]

:D Want alleen shooters zijn concurrenten toch? Het feit dat RDR2 ongeveer de grootste release van het jaar is maakt niets uit, want "men haalt toch beiden" _O-

Dat is ook zo??
  maandag 10 september 2018 @ 10:17:19 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181812786
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

als ze bij voorhand riepen dat het een fictieve WW2 oorlog spel zou zijn dan kon ik erin mee, maar dit is gewoon een belediging en daar mag ik toch mijn mening over geven??

En het klopt wat je zegt, dan koop je het niet, wat blijkbaar 85% van de community ook niet doet. Neemt niet weg dat ik het jammer vindt dat ze deze ‘mooie’ franchise verkrachtten
Al die dingen van BF1 waren natuurlijk 100% accuraat, zoals vechten in/op een zeppelin...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181812820
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Al die dingen van BF1 waren natuurlijk 100% accuraat, zoals vechten in/op een zeppelin...
Alle gevechten die ze uitgebreid en gedetailleerd uitlegde waren zeker historisch correct, echter ging het ook goed fout in dat spel. Je hoort mij ook niet zeggen dat BF1 geweldig was daarin, maar BFV is net een druppel teveel
pi_181812886
Engelse soldaten in Rotterdam...

U even serious?? Fucking belediging voor de NLse soldaten die daar tot het laatste strijdde.. (waar trouwens nog mooie verhalen en monumenten van zijn, check het eens)
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 10:24:09 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181812911
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:13 schreef Doublepain het volgende:
In dat plaatje moet je een britse cyborg women zien die blijkbaar in deze historische accurate oorlog plaats heeft gevonden omdat je net zei dat het ws in de singleplayer komt..

Lol
Ik kan weinig chocola maken van deze zin. Er heeft een 'britse cyborg women plaatsgevonden' :? Probeer leestekens te gebruiken. Maar waar wordt beweerd dat historische accuratesse nastreven het grootste goed is in Battlefield? De verklaring van Aleksander Grondal is vrij duidelijk:
Alekssg twitterde op donderdag 24-05-2018 om 09:01:11 We will always put fun over authentic :) https://t.co/JGLfZh7CfO reageer retweet
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is ook zo??
Bron?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 september 2018 @ 10:24:37 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181812920
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:22 schreef Doublepain het volgende:
Engelse soldaten in Rotterdam...

U even serious?? Fucking belediging voor de NLse soldaten die daar tot het laatste strijdde.. (waar trouwens nog mooie verhalen en monumenten van zijn, check het eens)
Als ze zo heldhaftig waren als je doet voorkomen lijkt het me dat ze niet zo makkelijk beledigd zouden zijn door een videospelletje, dramaqueen
Laffe huichelaar
pi_181812932
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:10 schreef 2dope het volgende:

[..]

In dat plaatje moet ik een transseksuele cyborg zien? Ok.

Eén bug meegemaakt, fire mode die niet onthouden wordt, verder vrijwel bugloos. Dik in orde dus voor een bèta. De maps zijn geweldig, vooral Rotterdam, grafisch magnifiek en ook tactisch zeer interessant. De wapens voelen strakker en meer solide dan ooit te voren, met name de STG 44 en de Kar98 zijn briljant. De destructibility is nog beter dan in BF1, de mogelijkheid om ramen te barricaderen, zandzakken neer te leggen en houten wandjes op te trekken zijn ook een toffe extra edge. Noorwegen vind ik de mindere map, vooral omdat het zo open is en ik nog veel te slecht ben in snipen.

Beweging van je personage was al top notch in BF1 maar ook daar is verbetering te merken. Vaulten gaat makkelijker en je kunt nu in één smooth beweging gebouwen in of uit vluchten waar ramen nog in zitten. Naar prone-positie gaan werkt ook beter omdat er bijna geen gun-down tijd meer is dus je kunt heel snel en relatief veilig van rennend naar kruipen en vice versa gaan.

En nu?
Ragdolls die spastisch op de grond liggen te tollen of met hun reet in de lucht hangen, Niet meer kunnen spawnen, een slecht werkend squad systeem. Zwaar overbelichte maps, lege gebouwen, slechte destruction, map Rotterdam voelt dood en zielloos aan.

Waar is de massive vehicle warfare gebleven? Voertuigen zijn nu praktisch waardeloos. Een wapen dat ineens scheef voor je beeld zit zodat richten onmogelijk wordt, debiele characters waarvan er eentje continu met een Friday the 13th hocky masker rondloopt en een ander continu met zijn piloten kap.

Aziatisch Brits vrouwtje in een trenchcoat en een hipster negroïde figuur in een WWII game, saaie gameplay door gebrek aan sfeer, verschrikkelijk slechte vocals, vooral van de Duitsers.... en "Ooooooh..... we have lost the objectiveeeee". Lomp bewegende personages, alles voelt sluggish aan. :')
pi_181812956
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik kan weinig chocola maken van deze zin. Er heeft een 'britse cyborg women plaatsgevonden' :? Probeer leestekens te gebruiken. Maar waar wordt beweerd dat historische accuratesse nastreven het grootste goed is in Battlefield? De verklaring van Aleksander Grondal is vrij duidelijk:
Alekssg twitterde op donderdag 24-05-2018 om 09:01:11 We will always put fun over authentic :) https://t.co/JGLfZh7CfO reageer retweet
[..]

Bron?
Kijk eens naar de top 5 sales van 2013, verkoop van GTA V heeft geen invloed op Call of Duty, dat wordt altijd gekocht. Ongeachte hetzelfde week, maand of jaar is. Ben je echt zo simple minded??

quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als ze zo heldhaftig waren als je doet voorkomen lijkt het me dat ze niet zo makkelijk beledigd zouden zijn door een videospelletje, dramaqueen
Als je claimt accuraat te zijn zeker wel ja

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 10:28:09 ]
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 10:32:58 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181813056
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ragdolls die spastisch op de grond liggen te tollen of met hun reet in de lucht hangen, Niet meer kunnen spawnen, een slecht werkend squad systeem. Zwaar overbelichte maps, lege gebouwen, slechte destruction, map Rotterdam voelt dood en zielloos aan.
Dat van die ragdolls heb ik een paar keer gezien ja, was wel grappig om te zien en verder een futiliteit die ongetwijfeld uit de final version zal zijn weggepatcht. De rest niets van gemerkt, maar dat het grafisch allemaal niet je van het is bij jou was al duidelijk; je speelt alles op ultra-low met alle grafische opties uit. Blijft vreemd om dan wel over het uiterlijk te jammeren. Gewoon ff sparen voor een nieuwe rig jongen.
quote:
Waar is de massive vehicle warfare gebleven? Voertuigen zijn nu praktisch waardeloos. Een wapen dat ineens scheef voor je beeld zit zodat richten onmogelijk wordt, debiele characters waarvan er eentje continu met een Friday the 13th hocky masker rondloopt en een ander continu met zijn piloten kap.
Gelukkig is dat wat minder, een ware verademing. Het is nu echt schrikken als je een tank tegenkomt en moet je als squad ff goed nadenken over hoe je te werk gaat ipv dat op iedere straathoek drie pantservoertuigen staan.
quote:
Aziatisch Brits vrouwtje in een trenchcoat en een hipster negroïde figuur in een WWII game, saaie gameplay door gebrek aan sfeer, verschrikkelijk slechte vocals, vooral van de Duitsers.... en "Ooooooh..... we have lost the objectiveeeee". Lomp bewegende personages, alles voelt sluggish aan. :')
Oh noes, Aziaten en Negers, muh immursion!!11
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181813174
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 10:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat van die ragdolls heb ik een paar keer gezien ja, was wel grappig om te zien en verder een futiliteit die ongetwijfeld uit de final version zal zijn weggepatcht. De rest niets van gemerkt, maar dat het grafisch allemaal niet je van het is bij jou was al duidelijk; je speelt alles op ultra-low met alle grafische opties uit. Blijft vreemd om dan wel over het uiterlijk te jammeren. Gewoon ff sparen voor een nieuwe rig jongen.

Ultra-low bestaat niet :'). Verder heb ik een nieuwe cooler in mijn oude bak geplaatst, mijn CPU naar 4.0ghz overclocked en mijn GTX1050 ti tot max overclocked en haal nu rond de 60fps met diverse settings op medium. Verder maakt het verschil tussen ultra en low voor de meeste settings niet heel veel uit. Vaak niet van elkaar te onderscheiden. BF1 ziet er op low echt verbazingwekkend mooi uit. Daarnaast heb ik natuurlijk ook filmpjes van alles op Ultra gezien en dat valt dan nog steeds tegen.

quote:
Gelukkig is dat wat minder, een ware verademing. Het is nu echt schrikken als je een tank tegenkomt en moet je als squad ff goed nadenken over hoe je te werk gaat ipv dat op iedere straathoek drie pantservoertuigen staan.
Het is geen Battlefield meer op deze manier, maar goed, smaken verschillen.

quote:
Oh noes, Aziaten en Negers, muh immursion!!11
Cyberpunk warfare ipv WWII. Totaal 0,0 WWII gevoel geeft deze game.
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 10:42:39 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181813203
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kijk eens naar de top 5 sales van 2013, verkoop van GTA V heeft geen invloed op Call of Duty, dat wordt altijd gekocht. Ongeachte hetzelfde week, maand of jaar is. Ben je echt zo simple minded??
Als je een blik werpt op een top 5 sales kijkt kun je daar natuurlijk niet uit opmaken of het één invloed heeft op het ander.

Werkelijk alle gamepers ter wereld noemt de release van RDR2 op 26 oktober en de release van BLOPS 4 op 12 oktober als mogelijke redenen van het uitstel aangezien BFV daar precies tussen zat, maar Doublepain van het FOK!forum weet hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. Ze hebben de game uitgesteld om de policor uit het spel te halen :') ! En dan anderen simpel noemen...
quote:
Als je claimt accuraat te zijn zeker wel ja
Nogmaals: wijs eens aan waar die claim gedaan wordt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 september 2018 @ 11:37:13 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181814092
Zucht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181814800
Gewoon lekker een ww2 based shooter spelen, of niet natuurlijk :)
  maandag 10 september 2018 @ 12:22:57 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181814873
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je claimt accuraat te zijn zeker wel ja
Ja, denk je echt dat de Nederlandse soldaten van toen daar beledigd door zouden zijn ja? Zo kleinzerig zullen ze toch niet zijn, dat ze beledigd raken van een videospelletje? Het zijn fucking soldaten. Die janken niet zo snel hoor. En dan is het een beetje raar om namens hen beledigd te zijn.

Nogmaals, om een fucking videospelletje. Kijk, ik kan me best voorstellen dat je games die niet historisch accuraat zijn niet leuk vindt, dat is jouw goed recht. Maar als je dan gaat zeuren dat het een belediging is voor de soldaten en bla bla bla, dan ben je echt niet goed hoor. Dan neem je het allemaal een tikkeltje te serieus.

Speel het of speel het niet, maar dat gedramaqueen is gewoon zielig
Laffe huichelaar
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 12:24:06 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181814897
quote:
Exact, er zijn nog zat andere games die wel zoveel mogelijk historische accuratesse nastreven. Keuze te over op Steam. Dat is hier verder wel offtopic, trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181815134
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Als je een blik werpt op een top 5 sales kijkt kun je daar natuurlijk niet uit opmaken of het één invloed heeft op het ander.

Dan wachten we de sales van die maand af toch? Ook prima, COD verkoopt net zo goed als ze altijd doen

quote:
Werkelijk alle gamepers ter wereld noemt de release van RDR2 op 26 oktober en de release van BLOPS 4 op 12 oktober als mogelijke redenen van het uitstel aangezien BFV daar precies tussen zat, maar Doublepain van het FOK!forum weet hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. Ze hebben de game uitgesteld om de policor uit het spel te halen :') ! En dan anderen simpel noemen...

[..]

Wauw, heerlijke dooddoener hoor, prima discussie zo op de man ook nog spelen. Niks mis mee, prima toch ja toch..

quote:
Nogmaals: wijs eens aan waar die claim gedaan wordt?
Ah oke, we schrijven hier een scriptie. Ik zal voortaan voor alles bronvermelding bijvoegen want common sense ontbreekt blijkbaar? :?

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, denk je echt dat de Nederlandse soldaten van toen daar beledigd door zouden zijn ja? Zo kleinzerig zullen ze toch niet zijn, dat ze beledigd raken van een videospelletje? Het zijn fucking soldaten. Die janken niet zo snel hoor. En dan is het een beetje raar om namens hen beledigd te zijn.

Nogmaals, om een fucking videospelletje. Kijk, ik kan me best voorstellen dat je games die niet historisch accuraat zijn niet leuk vindt, dat is jouw goed recht. Maar als je dan gaat zeuren dat het een belediging is voor de soldaten en bla bla bla, dan ben je echt niet goed hoor. Dan neem je het allemaal een tikkeltje te serieus.

Speel het of speel het niet, maar dat gedramaqueen is gewoon zielig
Het zijn fucking soldaten...

Jezus man respectloze hond, beetje erkenning mag wel voor onze veteranen, die eer aan de Engelsen geven is niet terecht in dit gevecht en daar mag ik toch wat van vinden?

Het maakt me verder niet uit als het wat afwijkt, maar dit is wel een beetje heel erg en ook nog iets wat gewoon niet waar is. Het is dat de wat oudere onder ons dit weten, maar kinderen zullen dit ws als waarheid aannemen en dan krijg je een verkeerd beeld van de historie. Dat vind ik jammer, mag ik dat zeggen of??

Met je dramaqueen, zo kan je dat voor alle kritiek wat van zeggen..
pi_181815222
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Exact, er zijn nog zat andere games die wel zoveel mogelijk historische accuratesse nastreven. Keuze te over op Steam. Dat is hier verder wel offtopic, trouwens.
Dan kom je dus uit bij simulatie-achtige games en dat is niet waar de meesten naar op zoek zijn he. Snap je zelf toch ook wel?
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 12:47:51 #27
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181815236
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 12:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dan wachten we de sales van die maand af toch? Ook prima, COD verkoopt net zo goed als ze altijd doen
... ok
quote:
Wauw, heerlijke dooddoener hoor, prima discussie zo op de man ook nog spelen. Niks mis mee, prima toch ja toch..
Jij noemt anderen simpel, ik spreek je op dat feit aan. En dan speel ik vervolgens op de man :D ? Lekker ventje ben je.
quote:
Ah oke, we schrijven hier een scriptie. Ik zal voortaan voor alles bronvermelding bijvoegen want common sense ontbreekt blijkbaar? :?
Het is wel handig dat wanneer je harde beweringen doet, je met bronnen of bewijzen komt ja. Maar die heb je dus niet? Verrassend!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 12:52:06 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181815314
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan kom je dus uit bij simulatie-achtige games en dat is niet waar de meesten naar op zoek zijn he. Snap je zelf toch ook wel?
Ah, dus té realistisch moet het ook weer niet zijn. Lastig hoor... En dan eisen dat uitgever X wel even in die behoefte voorziet en als ze dat niet doen gaan we stampvoeten en jankzakken op internet dat het spelletje niet exact is zoals we gehoopt hadden. Bravo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 10 september 2018 @ 12:54:00 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181815346
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan kom je dus uit bij simulatie-achtige games en dat is niet waar de meesten naar op zoek zijn he. Snap je zelf toch ook wel?
Ja, hallo, wát wil je nou eigenlijk? Fortnite?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181815421
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 12:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, dus té realistisch moet het ook weer niet zijn. Lastig hoor... En dan eisen dat uitgever X wel even in die behoefte voorziet en als ze dat niet doen gaan we stampvoeten en jankzakken op internet dat het spelletje niet exact is zoals we gehoopt hadden. Bravo.
Je koppie kan er niet bij dat fans van de franchise de serie zien afglijden en dat ze toekijken hoe, wat Battlefield ooit was, nu vakkundig gesloopt wordt? News flash... Battlefield is nooit 100% accuraat geweest, maar daar hoorde je niemand over. Het is en blijft een arcade titel. Alleen nu gaan ze de totaal verkeerde kant op met hun fantasie, cyperpunk, SJW WWII, dat velen er de balen van hebben. Er is geen alternatief, dus zijn mensen pissed off.

Knap dat je dit niet begrijpt. Bravo!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 13:06:16 ]
pi_181815428
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 12:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja, hallo, wát wil je nou eigenlijk? Fortnite?
Dat is BFV inmiddels wel zo'n beetje. :')

Nog meer kritiek:

Indien de game het daadwerkelijk zo slecht zal doen dan zal het ook over een stuk minder content beschikken dan andere delen uit de franchise. Zo zal je bij release alleen beschikken over twee verschillende fracties, de Britten en de Duitsers, de andere fracties worden pas na launch toegevoegd. Maar dat zal alleen gedaan worden als de game goed verkoopt, omdat er geen Premium Pass meer is die voor de financiële injectie kan zorgen. In het ergste geval kan de game al na een half jaar afgeschreven worden, omdat er geen nieuwe content meer beschikbaar zal worden gemaakt en de verversing van de spelerbase droog komt te liggen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 13:17:56 ]
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 13:22:48 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181815761
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je koppie kan er niet bij dat fans van de franchise de serie zien afglijden en dat ze toekijken hoe, wat Battlefield ooit was, nu vakkundig gesloopt wordt? News flash... Battlefield is nooit 100% accuraat geweest, maar daar hoorde je niemand over. Het is en blijft een arcade titel. Alleen nu gaan ze de totaal verkeerde kant op met hun fantasie, cyperpunk, SJW WWII, dat velen er de balen van hebben. Er is geen alternatief, dus zijn mensen pissed off.

Knap dat je dit niet begrijpt. Bravo!
Battlefield wordt niet gesloopt, hij wordt alleen maar beter en mooier, met ieder deel weer *O*
En het mooiste is nog: als je de nieuwe games kut vindt kun je die oude delen gewoon blijven spelen! Wat wil een mens nog meer?

Het schattige is dat je denkt te spreken namens "de BF community". Ik hoor daar ook bij, met mij meerdere mensen in deze reeks, en wij zijn niet aan het huilebakken omdat er vrouwen en negerts in het spelletje voorkomen, dus heb niet de arrogantie dat je denkt te spreken namens de hele achterban. En ja mooie news flash maar dat is dus wel wat veel mensen onder andere als kritiek aanleveren, gebrek aan realisme.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 13:23:33 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181815772
Konden we maar terug naar het realisme van BF1 en BF4 ;(



Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181815935
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 13:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Battlefield wordt niet gesloopt, hij wordt alleen maar beter en mooier, met ieder deel weer *O*
En het mooiste is nog: als je de nieuwe games kut vindt kun je die oude delen gewoon blijven spelen! Wat wil een mens nog meer?
Jij hebt je hoofd echt in je kont zitten. :D

En ja die verouderde games kun je nog spelen en dat doe ik en menigeen nog steeds. BF1 vind ik persoonlijk over het algemeen ook geweldig. Als BFV nou die GFX, sfeer en kwaliteit uitademde, dan was het wellicht al een stuk beter, ook mét die debiel uitziende personages.

quote:
Het schattige is dat je denkt te spreken namens "de BF community". Ik hoor daar ook bij, met mij meerdere mensen in deze reeks, en wij zijn niet aan het huilebakken omdat er vrouwen en negerts in het spelletje voorkomen, dus heb niet de arrogantie dat je denkt te spreken namens de hele achterban. En ja mooie news flash maar dat is dus wel wat veel mensen onder andere als kritiek aanleveren, gebrek aan realisme.
:') ontken maar dat een groot deel van de community niet blij is met de weg die ze inslaan. Gaat makkelijk met je kop in je kont. :)
pi_181815950
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 13:23 schreef 2dope het volgende:
Konden we maar terug naar het realisme van BF1 en BF4 ;(
Je snapt er echt he-le-maal niks van. Hilarisch _O-

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2018 13:37:34 ]
  Eindredactie Games maandag 10 september 2018 @ 13:46:04 #37
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181816061
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij hebt je hoofd echt in je kont zitten. :D

En ja die verouderde games kun je nog spelen en dat doe ik en menigeen nog steeds. BF1 vind ik persoonlijk over het algemeen ook geweldig. Als BFV nou die GFX, sfeer en kwaliteit uitademde, dan was het wellicht al een stuk beter, ook mét die debiel uitziende personages.
BF V is grafisch wederom een flinke verbetering, wat ook wel overduidelijk blijkt als je de game daadwerkelijk in al haar pracht en praal kunt aanschouwen. Dat lukt natuurlijk niet met een pc van zes generaties geleden ;) Vergeet mijn 2080 RTX-tip niet! Ray Tracing FTW
quote:
:') ontken maar dat een groot deel van de community niet blij is met de weg die ze inslaan. Gaat makkelijk met je kop in je kont. :)
Waar ontken ik dat? Ik beaam het juist, ik krijg aardig wat gamenieuws mee namelijk dus dat is me uiteraard niet ontgaan.

Maar goed je lijkt niet echt verder te komen dan "hueheuhe jij snapt ut gwn nie xD" dus dan houd een inhoudelijke discussie ook vrij snel op :)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 13:48:24 #38
231686 budvar
budvar
pi_181816091
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 13:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Battlefield wordt niet gesloopt, hij wordt alleen maar beter en mooier, met ieder deel weer *O*
En het mooiste is nog: als je de nieuwe games kut vindt kun je die oude delen gewoon blijven spelen! Wat wil een mens nog meer?

Het schattige is dat je denkt te spreken namens "de BF community". Ik hoor daar ook bij, met mij meerdere mensen in deze reeks, en wij zijn niet aan het huilebakken omdat er vrouwen en negerts in het spelletje voorkomen, dus heb niet de arrogantie dat je denkt te spreken namens de hele achterban. En ja mooie news flash maar dat is dus wel wat veel mensen onder andere als kritiek aanleveren, gebrek aan realisme.
Nou de Battlefield franchise wordt echt gesloopt op deze manier, en ik denk dat dat ook duidelijk te zien zal zijn in de verkoopcijfers.
Ja er is een aardig deel van de community die hier geen problemen mee heeft of zelfs toejuicht maar ik denk dat het grootse deel er wel zeker problemen mee heeft, ik iig wel.
En niet alleen zozeer om het policor geneuzel, wat van mij echt achterwege mag blijven, maar meer nog omdat ze het spel zo veranderd hebben ten opzichte van alle voorgaande delen. En dan bedoel ik dus het spawnen, medic crates, ammo en qua voertuigen.
Vond het eerst jammer dat ik de beta niet kon spelen maar ben eigenlijk nu wel blij want anders had ik denk ik huilend in een hoekje gelegen want ik ben echt een grote battlefield fan.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181816137
Ik ben zelf ook BF-fan van het eerste uur maar loop nog niet echt warm voor deze. Dat heeft overigens niets te maken met zwarte/vrouwelijke/bionicle personages.
Flesje bier
pi_181816147
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 13:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

BF V is grafisch wederom een flinke verbetering, wat ook wel overduidelijk blijkt als je de game daadwerkelijk in al haar pracht en praal kunt aanschouwen. Dat lukt natuurlijk niet met een pc van zes generaties geleden ;) Vergeet mijn 2080 RTX-tip niet! Ray Tracing FTW

[..]

Waar ontken ik dat? Ik beaam het juist, ik krijg aardig wat gamenieuws mee namelijk dus dat is me uiteraard niet ontgaan.

Maar goed je lijkt niet echt verder te komen dan "hueheuhe jij snapt ut gwn nie xD" dus dan houd een inhoudelijke discussie ook vrij snel op :)
Grappig dat ik overal meningen lees dat het grafisch gezien een stap terug is t.o.v. B1. Allemaal mensen met een bak van 6 generaties terug zeker? _O-

En stoer hoor, 280 RTX ray tracing.... 1000 Euro voor wat weerspiegeling :')
pi_181816302
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:48 schreef budvar het volgende:

[..]

Nou de Battlefield franchise wordt echt gesloopt op deze manier, en ik denk dat dat ook duidelijk te zien zal zijn in de verkoopcijfers.
Ja er is een aardig deel van de community die hier geen problemen mee heeft of zelfs toejuicht maar ik denk dat het grootse deel er wel zeker problemen mee heeft, ik iig wel.
En niet alleen zozeer om het policor geneuzel, wat van mij echt achterwege mag blijven, maar meer nog omdat ze het spel zo veranderd hebben ten opzichte van alle voorgaande delen. En dan bedoel ik dus het spawnen, medic crates, ammo en qua voertuigen.
Vond het eerst jammer dat ik de beta niet kon spelen maar ben eigenlijk nu wel blij want anders had ik denk ik huilend in een hoekje gelegen want ik ben echt een grote battlefield fan.
Ik vind die verandering helemaal niet slecht mits uitgevoerd.
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 14:06:08 #42
231686 budvar
budvar
pi_181816330
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:04 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik vind die verandering helemaal niet slecht mits uitgevoerd.
En dat lijkt dus niet gebeurd te zijn.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181816427
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:06 schreef budvar het volgende:

[..]

En dat lijkt dus niet gebeurd te zijn.
Nog niet helemaal, maar het zijn dingen die je wel kunt balanceren/repareren
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 14:25:50 #44
231686 budvar
budvar
pi_181816704
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:11 schreef Questular het volgende:

[..]

Nog niet helemaal, maar het zijn dingen die je wel kunt balanceren/repareren
Ik hoop het wel maar eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  maandag 10 september 2018 @ 14:39:15 #45
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181816917
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 13:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben zelf ook BF-fan van het eerste uur maar loop nog niet echt warm voor deze. Dat heeft overigens niets te maken met zwarte/vrouwelijke/bionicle personages.
Ben er ook al bij vanaf 1942, maar ik merk dat de laatste titels mij steeds minder trekken. Dat speelt al vanaf BF3. BF1 was ik in een weekje of twee zat. Misschien ben ik wel gewoon te oud aan het worden.

Vermaak me nu heerlijk met Squad en Tarkov.
pi_181817171
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je koppie kan er niet bij dat fans van de franchise de serie zien afglijden en dat ze toekijken hoe, wat Battlefield ooit was, nu vakkundig gesloopt wordt? News flash... Battlefield is nooit 100% accuraat geweest, maar daar hoorde je niemand over. Het is en blijft een arcade titel. Alleen nu gaan ze de totaal verkeerde kant op met hun fantasie, cyperpunk, SJW WWII, dat velen er de balen van hebben. Er is geen alternatief, dus zijn mensen pissed off.

Knap dat je dit niet begrijpt. Bravo!
Dat hele gezeik om fantasie en SJW vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Zal niet zeggen dat ik die ontwikkeling toejuich hoor maar aan de andere kant denk ik van lekker boeiend dat je een neger of vrouw tegen kan komen in het spel, het heeft 0.0 invloed op de gameplay verder dus het interesseert me ook eigenlijk niet zo en tijdens het spelen krijg ik er iig haast niks van mee.

Waar ze imo wel totaal mee de verkeerde kant op gaan is het gebrek aan wapens en customization daarvan. De oudere Battlefields hadden echt bizar veel wapens en tal van opties voor attachements e.d. en dat mis ik wel sinds BF4.
  maandag 10 september 2018 @ 15:57:26 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181818196
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je snapt er echt he-le-maal niks van. Hilarisch _O-
Echt, gast, ga elders heen, dit grenst aan trollen. :'(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 september 2018 @ 15:59:20 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181818231
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Indien de game het daadwerkelijk zo slecht zal doen dan zal het ook over een stuk minder content beschikken dan andere delen uit de franchise. Zo zal je bij release alleen beschikken over twee verschillende fracties, de Britten en de Duitsers, de andere fracties worden pas na launch toegevoegd. Maar dat zal alleen gedaan worden als de game goed verkoopt, omdat er geen Premium Pass meer is die voor de financiële injectie kan zorgen. In het ergste geval kan de game al na een half jaar afgeschreven worden, omdat er geen nieuwe content meer beschikbaar zal worden gemaakt en de verversing van de spelerbase droog komt te liggen.
Battlefront 2 is daar een mooi voorbeeld van.

Een game met veel potentie, maar ligt al een half jaar droog omdat het niet genoeg heeft opgebracht (dankzij EA's "pay to win" systeem).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181818264
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 15:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Echt, gast, ga elders heen, dit grenst aan trollen. :'(
Waar ik reageerde is trollen. Van een mod nota bene. :'(
  maandag 10 september 2018 @ 16:21:25 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181818604
Ik heb de eerste Battlefield (1942) gespeeld toen die pas uitkwam, heb elk deel gespeeld tot aan Bad Company 2, en heb daarna alle delen laten liggen tot Battlefield 1.

En wat is de kwaliteit van de franchise achteruit gegaan in vergelijking met vroeger zeg. Gameplay boeit geen fuck meer, het zijn de graphics waar de focus op ligt.

Ik stoor me ook aan de SJW kots die ze weer eens er in hebben gegooid.
Trailer was misselijkmakend, standaard Hollywood bullshit vol met deus ex machina's, soldaten die er onrealistisch uitzagen, met als hoogtepunt natuurlijk een vrouwelijke soldaat met een ijzeren haak als arm/hand. Zelden zo'n bagger gezien. Battlefield 1 had overigens ook een vreselijke campaign, maar deze lijkt me nog een flink stuk erger.

Ik hoop dat dit spel ontzettend gaat floppen, zodat EA eindelijk eens de ogen opent en zich realiseert dat fans dit niet willen. Als er een wo2 game gemaakt moet worden dan hopen mensen dat het in de sfeer is van bijvoorbeeld een serie zoals Band of Brothers.

Maar in plaats daarvan kun je met een knalgele of roze geverfde tank rondrijden tussen allemaal vrouwen, aziaten, afroamerikanen want het moet natuurlijk allemaal multicultureel zijn. Dat je de geschiedenis een dikke middelvinger geeft boeit natuurlijk geen ene flikker.

Laat dit spel liggen aub.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 10 september 2018 @ 16:28:21 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181818747
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 16:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar ik reageerde is trollen. Van een mod nota bene. :'(
Ja man, want je bent pas een week kleine beledigingen en denegrerende opmerkingen aan het maken hoe stom wij allemaal wel niet zijn omdat we niet hetzelfde vinden. Daar heb je een diagnose voor in de DSM, ik werk met dat soort lui, maar zelfs dan zijn die een stuk beter te behappen dan wat jij hier laat zien.

Kinderachtig gehuil.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181818875
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja man, want je bent pas een week kleine beledigingen en denegrerende opmerkingen aan het maken hoe stom wij allemaal wel niet zijn omdat we niet hetzelfde vinden. Daar heb je een diagnose voor in de DSM, ik werk met dat soort lui, maar zelfs dan zijn die een stuk beter te behappen dan wat jij hier laat zien.

Kinderachtig gehuil.
Lazer lekker op man. :') Je reageert zelf iedere keer als een gebeten hond als iemand negatief is over de game.

Kinderachtig gehuil.
  maandag 10 september 2018 @ 16:47:43 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181819125
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lazer lekker op man. :') Je reageert zelf iedere keer als een gebeten hond als iemand negatief is over de game.

Kinderachtig gehuil.
Het is niet enkel negatief, het is allemaal ontzettend subjectief terwijl je de waarheid preekt. Ik denk dat mensen daarop reageren. Niks gebeten hond, alleen vermoeiend om je honderd keer over hetzelfde te horen piepen.

Zoals 2Dope (dacht ik) al zei: je zoekt een ontzettende niche als het authentiek maar niet te realistisch als een sim gaat, en dan ben je bij Battlefield nu gewoon aan het verkeerde adres. Als je dan voorbeelden krijgt waarom voorgaande delen dat ook niet waren, veeg je die gemakshalve van tafel omdat ze niet uitkomen en ga je half beledigen om je punt te kunnen maken.

Ik heb je tot nu toe één keer iets zien onderbouwen, en dat was op het onderwerp hoe zwaar het op je overgeclockte systeem wel niet liep. Daar hapte ik vorige week als eerste op aangezien het op mijn systeem van zes jaar oud met nul onderhoud (i7-3770, GTX680/2GB, 16GB RAM) vloeiender loopt dan BF3/4, waarbij ik uitleg dat RAM an sich behoorlijk wat invloed had op de genoemde titels (verschil merkbaar tussen 4, 8 en 16GB).

Maar nee, ik ben het spel aan het verdedigen ondanks dat ik aangeef dat ik welliswaar onder de indruk ben van de technische kant maar het spel niet vind overtuigen.

En dat allemaal omdat ik het niet eens ben met je.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181819430
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 13:23 schreef 2dope het volgende:
Konden we maar terug naar het realisme van BF1 en BF4 ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niemand heeff het daarover

Rare cholo jij
pi_181819476
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb de eerste Battlefield (1942) gespeeld toen die pas uitkwam, heb elk deel gespeeld tot aan Bad Company 2, en heb daarna alle delen laten liggen tot Battlefield 1.

En wat is de kwaliteit van de franchise achteruit gegaan in vergelijking met vroeger zeg. Gameplay boeit geen fuck meer, het zijn de graphics waar de focus op ligt.

Ik stoor me ook aan de SJW kots die ze weer eens er in hebben gegooid.
Trailer was misselijkmakend, standaard Hollywood bullshit vol met deus ex machina's, soldaten die er onrealistisch uitzagen, met als hoogtepunt natuurlijk een vrouwelijke soldaat met een ijzeren haak als arm/hand. Zelden zo'n bagger gezien. Battlefield 1 had overigens ook een vreselijke campaign, maar deze lijkt me nog een flink stuk erger.

Ik hoop dat dit spel ontzettend gaat floppen, zodat EA eindelijk eens de ogen opent en zich realiseert dat fans dit niet willen. Als er een wo2 game gemaakt moet worden dan hopen mensen dat het in de sfeer is van bijvoorbeeld een serie zoals Band of Brothers.

Maar in plaats daarvan kun je met een knalgele of roze geverfde tank rondrijden tussen allemaal vrouwen, aziaten, afroamerikanen want het moet natuurlijk allemaal multicultureel zijn. Dat je de geschiedenis een dikke middelvinger geeft boeit natuurlijk geen ene flikker.

Laat dit spel liggen aub.
Ik ben benieuwd wat ze nog kunnen veranderen nu ze het uitgesteld hebben, als het vol van die saaie/kleine maps als nu is dan hoeft het voor mij ook niet.
  maandag 10 september 2018 @ 17:20:11 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181819684
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niemand heeff het daarover

Rare cholo jij
Ah, ook een selectieve lezing van authentiek aangedaan dus :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181819807
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ah, ook een selectieve lezing van authentiek aangedaan dus :')
Degene die zit te trollen ben jij.
pi_181819836
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb de eerste Battlefield (1942) gespeeld toen die pas uitkwam, heb elk deel gespeeld tot aan Bad Company 2, en heb daarna alle delen laten liggen tot Battlefield 1.

En wat is de kwaliteit van de franchise achteruit gegaan in vergelijking met vroeger zeg. Gameplay boeit geen fuck meer, het zijn de graphics waar de focus op ligt.

Ik stoor me ook aan de SJW kots die ze weer eens er in hebben gegooid.
Trailer was misselijkmakend, standaard Hollywood bullshit vol met deus ex machina's, soldaten die er onrealistisch uitzagen, met als hoogtepunt natuurlijk een vrouwelijke soldaat met een ijzeren haak als arm/hand. Zelden zo'n bagger gezien. Battlefield 1 had overigens ook een vreselijke campaign, maar deze lijkt me nog een flink stuk erger.

Ik hoop dat dit spel ontzettend gaat floppen, zodat EA eindelijk eens de ogen opent en zich realiseert dat fans dit niet willen. Als er een wo2 game gemaakt moet worden dan hopen mensen dat het in de sfeer is van bijvoorbeeld een serie zoals Band of Brothers.

Maar in plaats daarvan kun je met een knalgele of roze geverfde tank rondrijden tussen allemaal vrouwen, aziaten, afroamerikanen want het moet natuurlijk allemaal multicultureel zijn. Dat je de geschiedenis een dikke middelvinger geeft boeit natuurlijk geen ene flikker.

Laat dit spel liggen aub.
Leuk relaas, ik ga hem toch kopen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 10 september 2018 @ 17:46:50 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181820284
Bèta gespeeld, kansloos. Dit heeft niks met battlefield of wo2 te maken.

Veel geschreeuw en weinig wol zoals vrijwel alle games die de laatste jaren uitkomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 10 september 2018 @ 17:51:40 #60
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181820399
COD WWII is authentieker dan BFV en dat zegt al heel wat :')

Overigens was de campaign van COD WWII best goed.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 10 september 2018 @ 18:04:57 #61
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181820668
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:27 schreef Questular het volgende:

[..]

Leuk relaas, ik ga hem toch kopen.
Als je het leuk vindt dan veel plezier ermee. :)

Maar ik hoop dat het niet veel opbrengt en dat het geboycot wordt.
Anders worden dit soort bagger games straks de norm.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181820852
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 17:51 schreef SonicVolcano het volgende:
COD WWII is authentieker dan BFV en dat zegt al heel wat :')

Overigens was de campaign van COD WWII best goed.
Ik vond die resistance missie wel tof, waar je als vrouw speelt overigens, hoe het moet.
pi_181821625
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 16:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is niet enkel negatief, het is allemaal ontzettend subjectief terwijl je de waarheid preekt. Ik denk dat mensen daarop reageren. Niks gebeten hond, alleen vermoeiend om je honderd keer over hetzelfde te horen piepen.

Zoals 2Dope (dacht ik) al zei: je zoekt een ontzettende niche als het authentiek maar niet te realistisch als een sim gaat, en dan ben je bij Battlefield nu gewoon aan het verkeerde adres. Als je dan voorbeelden krijgt waarom voorgaande delen dat ook niet waren, veeg je die gemakshalve van tafel omdat ze niet uitkomen en ga je half beledigen om je punt te kunnen maken.

Ik heb je tot nu toe één keer iets zien onderbouwen, en dat was op het onderwerp hoe zwaar het op je overgeclockte systeem wel niet liep. Daar hapte ik vorige week als eerste op aangezien het op mijn systeem van zes jaar oud met nul onderhoud (i7-3770, GTX680/2GB, 16GB RAM) vloeiender loopt dan BF3/4, waarbij ik uitleg dat RAM an sich behoorlijk wat invloed had op de genoemde titels (verschil merkbaar tussen 4, 8 en 16GB).

Maar nee, ik ben het spel aan het verdedigen ondanks dat ik aangeef dat ik welliswaar onder de indruk ben van de technische kant maar het spel niet vind overtuigen.

En dat allemaal omdat ik het niet eens ben met je.
Jij kwam met:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat vraag ik ook niet. Als je goed leest vraag ik je enkel de performance van die twee naast elkaar te leggen.

Het valt mij namelijk op dat BF1, Battlefront 1&2 en BFV gewoon allemaal efficienter lijken te draaien dan deeltje 3&4 terwijl ze meer grafische pracht op je scherm toveren.
Lekker relevant was dit ook.

Ik gaf aan dat BFV veel slechter liep qua fps dan BF1. Kom jij met een praatje over Battlefield 3 en 4 en maak je me in een eerdere post half uit voor leugenaar omdat het op jouw systeem toevallig wel vlot draait. Overigens is je systeem niet vergelijkbaar, want je hebt 8 GB ram meer en een twee jaar nieuwere CPU welke ook nog eens een i7 is t.o.v. de i5 750 Lynnfield uit 2010 die ik heb.

Verder zijn jij en 2dope hier de draak aan het steken met users die graag wat meer authenticiteit gezien hadden ipv het rariteitenkabinet dat nu gepresenteerd is. Volgens jullie willen we dan gelijk een militaire sym en "Heuhueh, want in BF1 kon je op een paard staan met een vlammenwerper!!11!!1 Want muh...dat is toch ook niet authentiek en realistisch jonguh" :')

Een middenweg bestaat niet natuurlijk. Het is zwart of wit. ;(
pi_181821678
Poeh wat een gezeur over een computerspelletje :)
pi_181821824
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:49 schreef Questular het volgende:
Poeh wat een gezeur over een computerspelletje :)
Dit is FOK!

Hier zeuren we over alles.
pi_181822072
quote:
12s.gif Op maandag 10 september 2018 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dit is FOK!

Hier zeuren we over alles.
Dat maakt fok ook wel mooi hè :)
pi_181822151
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 19:01 schreef Questular het volgende:

[..]

Dat maakt fok ook wel mooi hè :)
Zekers :)
  † In Memoriam † maandag 10 september 2018 @ 19:05:02 #68
231686 budvar
budvar
pi_181822185
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:49 schreef Questular het volgende:
Poeh wat een gezeur over een computerspelletje :)
Al dat gezeur geeft wel aan dat er iets goed mis is ;)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181822416
Mwa, er is ook genoeg onterecht gezeur wat betreft games hoor. Persoonlijk vind ik het (na de erbarmelijke trailer met de cyborg-chick) wel meevallen hoewel ik het nog steeds sterk overbodig acht. Het voegt gewoon niets toe. Voor mij dan.

Maar ik ben er nog niet helemaal uit. De beta speelde prima maar ik heb tegenwoordig gewoon niet meer zoveel tijd om veel te spelen. Misschien neem ik genoegen met battlefield 4 wat ik eigenlijk allround nog steeds iets meer kan appreciëren en pik ik hem ergens later voor een vriendenprijsje op.

Qua performance merk ik trouwens exact geen verschil met voorgaande delen maar ik heb dan ook een redelijk bakkie.
Conscience do cost.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 10 september 2018 @ 19:30:34 #70
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181822787
Die frostbite engine is dan ook wel een machtig stukje software. Schaalt goed en is doorgaans erg efficiënt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_181825651
Wat een leuk topic :D

Spel even gedaan gisteren en vandaag. Kan het niet slecht noemen maar het is ook niet waar ik op hoop.
Tot nog toe heb ik me meer vermaakt met de reacties in dit topic. _O-
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 10 september 2018 @ 22:25:10 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181827478
Dit topic. Echte oorlog was al ver te zoeken in vorige games. Of heeft Duitsland ook verloren omdat de tickets op waren? En je opa mocht zeker ook na 10 seconden respawnen. Gevechten op zeppelins, enorme dikke kanonnen op een trein, paarden die na drie kogels nog door blijven lopen... ik kan nog wel even doorgaan hoor :’)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_181827573
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:25 schreef maniack28 het volgende:
Dit topic. Echte oorlog was al ver te zoeken in vorige games. Of heeft Duitsland ook verloren omdat de tickets op waren? En je opa mocht zeker ook na 10 seconden respawnen. Gevechten op zeppelins, enorme dikke kanonnen op een trein, paarden die na drie kogels nog door blijven lopen... ik kan nog wel even doorgaan hoor :’)
Ik denk dat je de nuance een beetje mist. Battlefield is nooit "realistisch" geweest maar het probeerde het realisme wel altijd op een arcady-manier te benaderen. Dat je niet permanent dood bent en respawned is een heel andere arcade dan cyborg-chicks enzo.

Nogmaals: Ik stoor me er niet zo aan maar ik kan me de kritiek best voorstellen. Als je opeens laserguns in counterstrike hebt dan zullen er ook wat wenkbrauwen omhoog schieten.
Conscience do cost.
  maandag 10 september 2018 @ 22:50:53 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_181828134
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk dat je de nuance een beetje mist. Battlefield is nooit "realistisch" geweest maar het probeerde het realisme wel altijd op een arcady-manier te benaderen. Dat je niet permanent dood bent en respawned is een heel andere arcade dan cyborg-chicks enzo.

Nogmaals: Ik stoor me er niet zo aan maar ik kan me de kritiek best voorstellen. Als je opeens laserguns in counterstrike hebt dan zullen er ook wat wenkbrauwen omhoog schieten.
Ik denk dat ze de trend uit Battlefield 1 doorzetten en dat is prima. Beta was wat mij betreft net iets onder het niveau van B1. Dus prima koop straks als je weer lekker een rondje wilt knallen.

Als andere mensen het niet tof vinden is dat jammer. Maar dice is ze nier verplicht een game naar hun zin te maken omdat ze fanboys zijn...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 10 september 2018 @ 22:58:02 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181828290
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik denk dat je de nuance een beetje mist. Battlefield is nooit "realistisch" geweest maar het probeerde het realisme wel altijd op een arcady-manier te benaderen. Dat je niet permanent dood bent en respawned is een heel andere arcade dan cyborg-chicks enzo.

Nogmaals: Ik stoor me er niet zo aan maar ik kan me de kritiek best voorstellen. Als je opeens laserguns in counterstrike hebt dan zullen er ook wat wenkbrauwen omhoog schieten.
Ik wil een subtiel verschil in skins daar niet direct mee vergelijken. Een chick met een geamputeerde hand en prothese die toevallig een sniperrol krijgt en een katana die als trofee aan iemands rug hangt is me geen verkettering waard zoals enkelen hier.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181828391
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 22:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als andere mensen het niet tof vinden is dat jammer. Maar dice is ze nier verplicht een game naar hun zin te maken omdat ze fanboys zijn...
Tuurlijk. Maar de fans die dat vinden zijn ook niet verplicht om hun bek te houden en het allemaal maar te slikken. Laat ze lekker klagen :P Hoewel het me niet zoveel uitmaakt heb ik het ook liever iets "realistischer". Misschien nemen ze de de backlash mee in hun besluiten wat betreft de volgende game.
Conscience do cost.
pi_181828436
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 22:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]
Als andere mensen het niet tof vinden is dat jammer. Maar dice is ze nier verplicht een game naar hun zin te maken omdat ze fanboys zijn...
DICE gaat afgestraft worden met tegenvallende verkoopcijfers.
Ze zijn nu al aan het kruipen en draaien om dingen te nuanceren en wijzigen.
pi_181831511
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb de eerste Battlefield (1942) gespeeld toen die pas uitkwam, heb elk deel gespeeld tot aan Bad Company 2, en heb daarna alle delen laten liggen tot Battlefield 1.

En wat is de kwaliteit van de franchise achteruit gegaan in vergelijking met vroeger zeg. Gameplay boeit geen fuck meer, het zijn de graphics waar de focus op ligt.

Ik stoor me ook aan de SJW kots die ze weer eens er in hebben gegooid.
Trailer was misselijkmakend, standaard Hollywood bullshit vol met deus ex machina's, soldaten die er onrealistisch uitzagen, met als hoogtepunt natuurlijk een vrouwelijke soldaat met een ijzeren haak als arm/hand. Zelden zo'n bagger gezien. Battlefield 1 had overigens ook een vreselijke campaign, maar deze lijkt me nog een flink stuk erger.

Ik hoop dat dit spel ontzettend gaat floppen, zodat EA eindelijk eens de ogen opent en zich realiseert dat fans dit niet willen. Als er een wo2 game gemaakt moet worden dan hopen mensen dat het in de sfeer is van bijvoorbeeld een serie zoals Band of Brothers.

Maar in plaats daarvan kun je met een knalgele of roze geverfde tank rondrijden tussen allemaal vrouwen, aziaten, afroamerikanen want het moet natuurlijk allemaal multicultureel zijn. Dat je de geschiedenis een dikke middelvinger geeft boeit natuurlijk geen ene flikker.

Laat dit spel liggen aub.
Eens. En de maps waren ook groter in bf 1942, vietnam, 2. En ze hadden meer spelers bij custom servers. Sinds BF 3/4 zijn de battlefields alleen maar achteruit gegaan omdat ze call of duty willen na apen ofzoiets. Erg jammer.
There are only 151 Pokémon.
pi_181833522
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 05:47 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Eens. En de maps waren ook groter in bf 1942, vietnam, 2. En ze hadden meer spelers bij custom servers. Sinds BF 3/4 zijn de battlefields alleen maar achteruit gegaan omdat ze call of duty willen na apen ofzoiets. Erg jammer.
BF Vietnam

Pfff wat een game was dat zeg _O_
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:58:44 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181833735
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 23:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar de fans die dat vinden zijn ook niet verplicht om hun bek te houden en het allemaal maar te slikken. Laat ze lekker klagen :P Hoewel het me niet zoveel uitmaakt heb ik het ook liever iets "realistischer". Misschien nemen ze de de backlash mee in hun besluiten wat betreft de volgende game.
Ik heb tijdens de game alleen geen last gehad van "minder realistisch". Zeker niet in de mate waarin hier daarover gesproken wordt. Dus komt het al snel neer op extreem subjectieve zaken en dan is het tegenwoordig hip om met snowflakes, SJW's en dergelijke te strooien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181833739
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 22:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de trend uit Battlefield 1 doorzetten en dat is prima. Beta was wat mij betreft net iets onder het niveau van B1. Dus prima koop straks als je weer lekker een rondje wilt knallen.

Als andere mensen het niet tof vinden is dat jammer. Maar dice is ze nier verplicht een game naar hun zin te maken omdat ze fanboys zijn...
Blijkbaar wel want pre orders valt 85% tegen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 09:59:11 ]
pi_181835983
Dit ziet er toch niet uit man:

  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2018 @ 13:00:56 #83
231686 budvar
budvar
pi_181836026
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit ziet er toch niet uit man:

[ afbeelding ]
Waarom post je een screenshot van bf2 in dit topic? _O-
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_181836030
Narvik :')
SOONY
pi_181836345
Meh, je kan tenminste wel alle fucking onderdeeltjes van je wapen van een verfje voorzien.
  Eindredactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 13:34:50 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181836452
Dat ziet er inderdaad niet uit. Gelukkig heb ik daar geen last van, ook nog bij niemand anders gezien.

Aardige sfeerimpressie van Westie in 1080p60:


Ook daar geen lichtgevende models te bekennen. Misschien een GPU-dingetje?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 13:38:33 #87
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181836518




Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 13:39:45 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181836537
Rotterdam is echt insane qua graphics. Deze is wel interessant om te bekijken voor een indruk qua grafische praal, 4K en alles maxed op een 1080 Ti:

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181836540
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit ziet er toch niet uit man:

[ afbeelding ]
Klagen over graphics op je crappy PC :')
pi_181836618
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Klagen over graphics op je crappy PC :')
Dat is een screenshot van Reddit. ;)


https://www.reddit.com/r/(...)e_this_soldier_glow/

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 13:46:04 ]
pi_181836896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een screenshot van Reddit. ;)


https://www.reddit.com/r/(...)e_this_soldier_glow/
En op wat voor PC draait dat en met welke settings ? Misschien is zijn PC nog wel slechter dan die van jou. Zal niet zeggen dat de graphics er perfect zijn maar over het algemeen ziet het er gewoon super uit.

En de screenshots en gameplay hierboven ? Ga je daarvan ook zeggen dat het er niet uit ziet ? :')
pi_181836998
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

En op wat voor PC draait dat en met welke settings ? Misschien is zijn PC nog wel slechter dan die van jou.

En de screenshots en gameplay hierboven ? Ga je daarvan ook zeggen dat het er niet uit ziet ? :')
Ziet er mooi uit, maar op geen enkele is een character te zien. Het gaat om het fluoriserende personage dat in het gebouw lijkt geplakt.

En ik vond het zeker niet lelijk toen ik het zelf speelde, maar BF1 zag er gewoon beter uit tot nu toe.

Leuk hoor die DX12 video van 2dope, maar heb je naar zijn fps gekeken?
pi_181837538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, maar op geen enkele is een character te zien. Het gaat om het fluoriserende personage dat in het gebouw lijkt geplakt.

En ik vond het zeker niet lelijk toen ik het zelf speelde, maar BF1 zag er gewoon beter uit tot nu toe.

Leuk hoor die DX12 video van 2dope, maar heb je naar zijn fps gekeken?
Ik speel op een PS4 pro dus kwa graphics ben ik sowieso al niet echt veel eisend. Ben het wel eens dat er nog dingen verbeterd kunnen worden. Ik vind het bijvoorbeeld wel iets te donker op sommige binnen locaties op het moment. Maar over het algemeen vind ik het er gewoon goed uit zien.

Ik speel nog weleens BF4 op de PS4 en dat ziet er echt matig uit. Had nog enige hoop toen de pro uitkwam dat ze die zouden patchen maar is helaas niet gebeurd. Toch vermaak ik me er nog prima mee.
pi_181838495
Battlefield 1 Premium Pass is nu gratis te downloaden.
SOONY
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:54:18 #95
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181838846
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:33 schreef DKUp het volgende:
Battlefield 1 Premium Pass is nu gratis te downloaden.
Ah, die claim ik nog wel even.
pi_181839411
quote:




pi_181839490
Volgens mij hebben ze al het een en ander geüpdate. Bleed out time lijkt korter en je ziet rechts onderin weer of er medics in de buurt zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjemmert op 11-09-2018 16:47:19 ]
  Eindredactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 16:39:09 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181839551
quote:
Verkeerde topic? :P

BF1 was/is grafisch ook prachtig, mij hoef je niet te overtuigen O+ Deze screenshots zijn trouwens wel zwaar nabewerkt, komen volgens mij rechtstreeks uit de koker van EA zelf
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 16:39:42 #99
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181839561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:34 schreef Sjemmert het volgende:
Volgens mij hebben ze al het een en ander geüpdate. Bleed out time lijkt korter en je ziet links onderin weer of er medics in de buurt zijn
16.00 is de bèta officieel afgelopen toch?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181839606
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verkeerde topic? :P

BF1 was/is grafisch ook prachtig, mij hoef je niet te overtuigen O+ Deze screenshots zijn trouwens wel zwaar nabewerkt, komen volgens mij rechtstreeks uit de koker van EA zelf
Toevallig, want ik heb gewoon wat random afbeeldingen genomen via:

link

Tot nu toe vind ik BF1 grafisch een stuk beter dan BFV, van wat ik gezien heb. Final product zal vast mooier zijn dan wat we nu gezien hebben, maar dat is afwachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2018 16:42:48 ]
pi_181839691
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

16.00 is de bèta officieel afgelopen toch?
Het is nu voorbij het potje speelde door maar mensen konden niet meer joinen. Op een gegeven moment was het 12 VS 12 ofzo toen ben ik eruit gegaan.
pi_181857982
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 13:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Battlefield wordt niet gesloopt, hij wordt alleen maar beter en mooier, met ieder deel weer *O*
En het mooiste is nog: als je de nieuwe games kut vindt kun je die oude delen gewoon blijven spelen! Wat wil een mens nog meer?

Het schattige is dat je denkt te spreken namens "de BF community". Ik hoor daar ook bij, met mij meerdere mensen in deze reeks, en wij zijn niet aan het huilebakken omdat er vrouwen en negerts in het spelletje voorkomen, dus heb niet de arrogantie dat je denkt te spreken namens de hele achterban. En ja mooie news flash maar dat is dus wel wat veel mensen onder andere als kritiek aanleveren, gebrek aan realisme.
Naja ik vind het steeds meer op COD UO en MOHAAS lijken er zitten echt te weinig voertuigen in voor een battlefield game. Maps lijken klein.

Tevens ook geen grote fan van die verkleedpartijen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Eindredactie Games woensdag 12 september 2018 @ 14:33:51 #103
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181858844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 13:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Naja ik vind het steeds meer op COD UO en MOHAAS lijken er zitten echt te weinig voertuigen in voor een battlefield game. Maps lijken klein.

Tevens ook geen grote fan van die verkleedpartijen.
Ja, op Rotterdam merk je dat die capture points heel dicht op elkaar zitten. Als je net A uitgelopen bent sta je alweer op B bij wijze van spreken. Daar mogen ze wat mij betreft wel een paar CP's weghalen. De map zelf vind ik wel weer grandioos.

Dat van die voertuigen hoor ik meer maar heb ik niet als iets negatiefs ervaren. Ik had nu echt het idee dat een tank iets voorstelde als die ergens goed gepositioneerd tussen twee CP's geparkeerd stond. Sowieso leent (in ieder geval) de Rotterdam-map zich m.i. niet echt voor nog veel meer voertuigen. Maar goed dat is iets wat ze eenvoudig kunnen tweaken voor release, ben zeer benieuwd naar de tweede bèta wat dat betreft.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181859059
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, op Rotterdam merk je dat die capture points heel dicht op elkaar zitten. Als je net A uitgelopen bent sta je alweer op B bij wijze van spreken. Daar mogen ze wat mij betreft wel een paar CP's weghalen. De map zelf vind ik wel weer grandioos.

Dat van die voertuigen hoor ik meer maar heb ik niet als iets negatiefs ervaren. Ik had nu echt het idee dat een tank iets voorstelde als die ergens goed gepositioneerd tussen twee CP's geparkeerd stond. Sowieso leent (in ieder geval) de Rotterdam-map zich m.i. niet echt voor nog veel meer voertuigen. Maar goed dat is iets wat ze eenvoudig kunnen tweaken voor release, ben zeer benieuwd naar de tweede bèta wat dat betreft.
Misschien dat er grotere maps komen maar dit soort CC lijtk mij meer bij COD passen.
In BF3 paris (mijn favoriete map daar) had je meer voertuigen en was de kaart ook groter met meer mogelijkheden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 14:42:39 #106
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181879468
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Misschien dat er grotere maps komen maar dit soort CC lijtk mij meer bij COD passen.
In BF3 paris (mijn favoriete map daar) had je meer voertuigen en was de kaart ook groter met meer mogelijkheden.
Ik hoop het ook, en ga er ook wel vanuit eigenlijk. Vooral Rotterdam is m.i. echt een infantry focused map.

Dit kwam ik tegen op de Twitter van Battlefield Bulletin:

BFBulletin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 22:49:10 UPDATE: #Battlefield V's Multiplayer Maps (New Info) 📌✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map) https://t.co/odSRk5oL1S reageer retweet
(Even wat handiger op een rijtje):
quote:
✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)
✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)
✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map)
✅Fjell 652: Infantry and planes, no tanks (Small Map)
✅Twisted Steel: Vehicle map, infantry spaces (Large Map)
✅Arras: Tank battles in the French countrysides, infantry battles in the center (Medium-Sized Map)
Op Tweakers en elders werden vermoedens uitgesproken dat zowel Rotterdam als Narvik ook medium-sized zijn. In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar Hamada, de maps in Noord-Afrika waren in Battlefield 1 ook pareltjes (vooral Sinai).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181880319
Infantry focused maps ^O^
pi_181880955
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, en ga er ook wel vanuit eigenlijk. Vooral Rotterdam is m.i. echt een infantry focused map.

Dit kwam ik tegen op de Twitter van Battlefield Bulletin:

BFBulletin twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 22:49:10 UPDATE: #Battlefield V's Multiplayer Maps (New Info) 📌✅Devastation: Infantry focused map, few tanks - Think of #BF1942 Berlin (Medium-Sized Map)✅Hamada: Vehicle focused map - air, land and sea combat (Massive Map)✅Aerodrome: Infantry focused map, few vehicles (Small Map) https://t.co/odSRk5oL1S reageer retweet
(Even wat handiger op een rijtje):

[..]

Op Tweakers en elders werden vermoedens uitgesproken dat zowel Rotterdam als Narvik ook medium-sized zijn. In ieder geval ben ik zeer benieuwd naar Hamada, de maps in Noord-Afrika waren in Battlefield 1 ook pareltjes (vooral Sinai).
Maps in Noorwegen hoeft van mij niet, maar Noord-Afrika :9
pi_181881124
Ardennen mag er van mij ook inkomen ^O^
  Eindredactie Games donderdag 13 september 2018 @ 16:15:14 #110
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_181881219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:10 schreef Questular het volgende:
Ardennen mag er van mij ook inkomen ^O^
Bosrijke gebieden in Frostbyte 3 :9~

Endor uit Battlefront II en Argonne Forest uit BF1 zijn daar wel mooie voorbeelden van.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_181882557
Het Zwarte Woud :9~
SOONY
pi_181894373
De Eifel _O_
pi_181895614
Ik wil een holle aarde map met nazi ufo's en zulks!
  vrijdag 14 september 2018 @ 13:24:42 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_181898822
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 09:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil een holle aarde map met nazi ufo's en zulks!
Ik zou het serieus toejuichen als uitbreiding.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_181980025
Uit de Beta opgemaakt dat de wapens per class gaan en niet als vanouds Duitsers eigen wapens -> Allies ook? (Correct me if im wrong) , dit is voor mij al een doorslag het niet te spelen
93
pi_181981202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:49 schreef hurko het volgende:
Uit de Beta opgemaakt dat de wapens per class gaan en niet als vanouds Duitsers eigen wapens -> Allies ook? (Correct me if im wrong) , dit is voor mij al een doorslag het niet te spelen
Dat doen ze al langer
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:26:46 #117
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_181981546
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:49 schreef hurko het volgende:
Uit de Beta opgemaakt dat de wapens per class gaan en niet als vanouds Duitsers eigen wapens -> Allies ook? (Correct me if im wrong) , dit is voor mij al een doorslag het niet te spelen
Wat zoek je dan, anders gevormde wapens met exact dezelfde stats of andere wapens per land met verschillende stats waardoor je mogelijk een nadeel hebt als je op het ene team zit omdat die smg van het andere team net wat makkelijker sproeit.

In Battlefield 3 had je volgens mij wel de M-16 en AK-74 waarbij je eerst alle wapens in de assault class moest unlocken voor je als Rus met M-16 kon spelen en als Amerikaan met de AK maar in mijn geheugen was de M-16 heel populair en goed en de AK niet. Dat is dan ook weer flauw.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_181981701
In een WW2 game stoor ik mijzelf er eenmaal mateloos aan. Bij voorgaande Battlefields het niet tot amper in de gaten gehad.

Kan komen doordat ik al sinds Call of Duty 2 wacht op een goede (online) WW2 shooter.
93
pi_181999970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:33 schreef hurko het volgende:
In een WW2 game stoor ik mijzelf er eenmaal mateloos aan. Bij voorgaande Battlefields het niet tot amper in de gaten gehad.

Kan komen doordat ik al sinds Call of Duty 2 wacht op een goede (online) WW2 shooter.
Ik ook in de moderne tijd komt het veel vaker voor maar ook in BF1 irriteerde het me. Dat gaf juist in voorgaande games uiting tot diverse tactieken omdat de BAR andere karakteristieken had dan de stg44.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_182001161
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik ook in de moderne tijd komt het veel vaker voor maar ook in BF1 irriteerde het me. Dat gaf juist in voorgaande games uiting tot diverse tactieken omdat de BAR andere karakteristieken had dan de stg44.
Inderdaad , ook bij de vroege Call of Duty's (voor de serie verkr*cht was) , eigen tactieken aanpassen als je bv op een map moest met Russen gezien deze een PPSH hadden.

Vind dit simpelweg een noodzakelijke toevoeging bij een WW2 spel.
93
  woensdag 19 september 2018 @ 13:36:34 #121
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182004892
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:15 schreef 2dope het volgende:
Argonne Forest uit BF1
Argonne is echt aids. Voelt als een COD map, iedereen gooit wat granaten door de choke points.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182004964
Wapens vast per leger vind ik ook fijner, genoeg shooters waar dat goed werkt.
  woensdag 19 september 2018 @ 14:33:09 #123
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182006160
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Argonne is echt aids. Voelt als een COD map, iedereen gooit wat granaten door de choke points.
Af en toe zo'n map ertussen kan best. Net as die metro map in Battlefield 3.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 19 september 2018 @ 14:34:42 #124
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182006203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:33 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Af en toe zo'n map ertussen kan best. Net as die metro map in Battlefield 3.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar als je zoiets wil kan je ook gewoon TDM doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 19 september 2018 @ 14:37:23 #125
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182006264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ieder z'n ding natuurlijk, maar als je zoiets wil kan je ook gewoon TDM doen.
Kan, maar in conquest is zo'n granatenchaos ook wel eens geinig. Maar inderdaad, ieder z'n ding.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Eindredactie Games woensdag 19 september 2018 @ 14:38:55 #126
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182006293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Argonne is echt aids. Voelt als een COD map, iedereen gooit wat granaten door de choke points.
True ik vind 't zelf ook geen fijne map om te spelen omdat je continu vanuit iedere windrichting wordt belaagd. Ging me meer om 't uiterlijk, die groenige maps zien er wel gruwelijk uit imo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 19 september 2018 @ 14:43:45 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182006401
Hamada wordt in ieder geval wel behoorlijk groot:
EA_DICE twitterde op zaterdag 15-09-2018 om 11:41:20 Regarding map sizes: this is Breakthrough for Hamada, with a distance of just over 1500m from Attacker's HQ to the Defenders' final 5th sector. I've added a view from Conquest C to better understand the scale. (BT layout is ░W░O░R░K░ ░I░N░ ░P░R░O░G░R░E░S░S░) https://t.co/93MfHuRTzf reageer retweet


Battlefield twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 17:00:31 Bigger maps mean bigger battles, and the #Battlefield V map "Hamada" is absolutely huge! Against a barren backdrop of the North African desert, gaining control of the ground, and skies of this map will require serious teamwork. https://t.co/B8d2jpDMBK reageer retweet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 19 september 2018 @ 14:53:42 #128
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182006600
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:43 schreef 2dope het volgende:
Hamada wordt in ieder geval wel behoorlijk groot:
EA_DICE twitterde op zaterdag 15-09-2018 om 11:41:20 Regarding map sizes: this is Breakthrough for Hamada, with a distance of just over 1500m from Attacker's HQ to the Defenders' final 5th sector. I've added a view from Conquest C to better understand the scale. (BT layout is ░W░O░R░K░ ░I░N░ ░P░R░O░G░R░E░S░S░) https://t.co/93MfHuRTzf reageer retweet
[ afbeelding ]

Battlefield twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 17:00:31 Bigger maps mean bigger battles, and the #Battlefield V map "Hamada" is absolutely huge! Against a barren backdrop of the North African desert, gaining control of the ground, and skies of this map will require serious teamwork. https://t.co/B8d2jpDMBK reageer retweet
"Bigger maps mean bigger battles"... Meh, niet echt als het max aantal spelers op 64 blijft. En bij zulke maps ben ik bang dat je nog meer staat te zoeken naar munitie aangezien je echt belachelijk weinig bij je hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 19 september 2018 @ 14:58:42 #129
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182006685
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

True ik vind 't zelf ook geen fijne map om te spelen omdat je continu vanuit iedere windrichting wordt belaagd. Ging me meer om 't uiterlijk, die groenige maps zien er wel gruwelijk uit imo.
Ja in Bad Company 2 hadden ze een aantal hele vette jungle maps.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Eindredactie Games woensdag 19 september 2018 @ 15:03:02 #130
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182006756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

"Bigger maps mean bigger battles"... Meh, niet echt als het max aantal spelers op 64 blijft. En bij zulke maps ben ik bang dat je nog meer staat te zoeken naar munitie aangezien je echt belachelijk weinig bij je hebt.
Hmm zo heb ik dat niet echt ervaren, kwam zelden munitie tekort eigenlijk omdat overal wel van die stashes staan. Toch is het een veelgehoorde klacht dus ik neem aan dat ze daar wel wat mee doen. De lijst van veranderingen die men n.a.v. feedback uit de bèta gaat doorvoeren lijkt daar in ieder geval wel op te hinten:
quote:
Squad play and Matchmaking – Several changes are already in place and additional improvements will be made to secure the best possible launch experience.

Attrition – Scarcity of ammo and health is something we want to get just right, and the Open Beta gave us a lot of info on how to balance it.


Visibility – Distance haze, lighting, general contrast and other visibility aspects are being tinkered with, letting you see your enemies better in the world.

Death Experience – We’re adjusting bleed out and spawn times to make your virtual deaths as good as virtual deaths can be.

Vehicles – Damage states, movement, and weaponry of tanks and other vehicles are being tweaked.

TTK and TTD – We’re adjusting automatic weapons to make the Time to Kill and Time to Death as fair and fun as possible.

Progression and Customization – We’re working on making the user journey one that’s smooth and personal.

Chat Profanity Filter on PC – We are evaluating the Open Beta feedback and are making many adjustments for launch.
Die bleedout-taferelen had ik meer moeite mee eigenlijk, dus hopelijk pakken ze dat nog goed aan. Er zal vast nog een open bèta volgen vlak voor de release, ben benieuwd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 19 september 2018 @ 15:09:10 #131
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182006880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja in Bad Company 2 hadden ze een aantal hele vette jungle maps.
Die junglemap in BF4 die werd gemaakt met de community was ook wel tof. Guilin Peaks ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 19 september 2018 @ 15:14:31 #132
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182006997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:09 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Die junglemap in BF4 die werd gemaakt met de community was ook wel tof. Guilin Peaks ook.
Ah oke, ken ik niet. BF4 kon me op één of andere manier totaal niet bekoren. Heb er 40 uur in zitten of zo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 22 september 2018 @ 00:03:41 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182058007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ah oke, ken ik niet. BF4 kon me op één of andere manier totaal niet bekoren. Heb er 40 uur in zitten of zo.
Enkele honderden uren hier :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182058904
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Enkele honderden uren hier :v
512 hier😥
Built for Speed
pi_182062354
806 uur hier _O-
Conscience do cost.
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:01:50 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182064840
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 00:56 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

512 hier😥
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:30 schreef ems. het volgende:
806 uur hier _O-
En dan dacht ik geen leven te hebben :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_182064972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:30 schreef ems. het volgende:
806 uur hier _O-
Toch heerlijk als een game zo lang leukt blijft om te spelen.
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:13:17 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_182065611
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:11 schreef Questular het volgende:

[..]

Toch heerlijk als een game zo lang leukt blijft om te spelen.
Ik zie het ook gewoon als virtueel tikkertje spelen :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games woensdag 26 september 2018 @ 10:14:03 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182139612
Uit een recente devtalk:

quote:
Tweaking attrition:
Devs want to nudge attrition in the right direction but still want it to be fully part of the game.
More ammo on spawn.
More max ammo capacity.
Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others).
Medpack on spawn.

Improving visibility:
Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Example by /u/CrafterOfSwords)
Fixing some lighting issues (notably in Rotterdam).
Fine tuning lighting in specific locations.

Death experience and pacing:
Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow.
Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos.
Tweaking "bleeding out" timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly.

Audio immersion:
Fixed the audio bugs which contributed to make the game too silent. Audio should feel like war once again.

Time to kill and time to death:
Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it.
From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily.
Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), "won't name specifics *cough*STG*cough*". Those are gonna be tweaked to "bring them into the fold".
Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this.

Vehicles (Tanks):
Beta testers felt that the tanks were too slow/heavy and not offensive enough against infantry, but dev says the more agile/anti-infantry tanks weren't in the open beta, as well as anti-aircraft vehicles.
Devs were happy with the tuning on the new turret system on the heavy tanks, but plan to make the turret turn faster on the medium and lighter tanks. Light tanks will have a "very fast" turret turning speed.
Devs want the tanks to be the "dragons of our game", once they show up on the field, "everyone should relate to that". If you see a friendly tank, you should push alongside it, if you see an enemy tank, you should cower in fear.

Heavier tanks are robust, hard to take down, but slow, less effective against infantry, more effective against other vehicles, and the opposite is true for lighter tanks, more agile, used to kill infantry, harass and flank.
Tweaked systemic damage (such as canon disabled or track disabled), they want to reward players who chip away at tanks without necessarily destroying them, but don't want to penalize tank drivers too much, leaving them with nothing to do. Added turret damage which slows down turret turning speed, as well as engine damage, which cripples its movement.

Vehicles (Airplanes):
Beta feedbacks tell that the difference between the two fighter planes was too great and people didn't like it. Devs are taking step to make them much more similar and better than they were in open beta.
Overall players found fighter planes not agile enough.
Not being able to acquire ground targets as easily as in previous titles.
Players most happy with the BF 109 plane, but devs say even that one wasn't were we needed it to be.
Tweaked visibility for pilot and gunner, extended spotting range. "We want planes to participate in the ground combat".

Dev excited about the broader spectrum of vehicle classes in BFV, says it was a bit lacking in BF1.
Talking about anti-aircraft tanks, such as the Flakpanzer and Valentine MK 1 AA, they have "tons of canons and tons of bullets flying through the sky".
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 1 november 2018 @ 18:39:01 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182883052

Kijk, zo maak je een fatsoenlijke gameplaytrailer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183036590
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 9 november 2018 @ 09:09:43 #144
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183036981
quote:
Ben gister begonnen. War Stories vind ik niet interessant, meteen doorgestoten naar Conquest om m'n ass te laten kicken door lui die al een week kunnen spelen vanwege timed exclusivity bullshit. Maar damn wat speelt het weer heerlijk. De woestijnmaps zien er ook weer oogverblindend mooi uit O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183037129
Ik ben voor nu toch nog zoet met AC:Oddysey en RDR2, pik hem met de feestdagen of later wel in een aanbieding op.
Flesje bier
pi_183037187
Klinkt als een goede game met wat ontbrekende maps voor de variatie.
SOONY
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:27:30 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183037190
Ik weet nog niet of ik hem haal. Ziet er prachtig uit, maar ik ben meer van de moderne setting merk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183037301
Over moderne setting gesproken, hoe staat het met de Bad Company 2 Remaster, waar ten tijde van de beta geruchten over gingen (of dat Dice/EA daar zelf iets over had gezegd, dat weet ik niet meer zeker)?

Ik ga BF5 voorlopig ook niet halen, want ik ben nog volop bezig met RDR2 en daarna staat AC Odyssey op het programma. Daarna maar eens kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:40:33 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183037364
Nu is het ineens allemaal wel weer leuk? Ik dacht dat het een reskin was van bf1?
pi_183037526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:40 schreef RickoKun het volgende:
Nu is het ineens allemaal wel weer leuk? Ik dacht dat het een reskin was van bf1?
Ik ga hem een eerlijke kans geven. Aardig vermaakt met BF1.
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:59:30 #151
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183037600
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:40 schreef RickoKun het volgende:
Nu is het ineens allemaal wel weer leuk? Ik dacht dat het een reskin was van bf1?
Van wat ik begreep bestaat er nu wel een verschil tussen de goede spelers en de gemiddelde spelers.

Hoorde wel iets over dat er binnen het eerste half jaar maar 2 maps op de planning staan voor release waarvan er 1 gefocused is op tanks. Dat is bijzonder weinig.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183057469
Ben gisteren ook begonnen, speelt heerlijk weg! En het eerste level na de introductie deed me het gevoel van BC2 krijgen op de één of andere manier. Was het eigenlijk niet van plan maar ik heb gisteren toch maar de premium editie gekocht.
  zondag 11 november 2018 @ 11:27:48 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183075759
Als ik hem rond de 35 euro kan vinden ga ik hem wel halen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183075844
Benieuwd of er nog Black Friday-aanbiedingen gaan komen, de launch is natuurlijk er vlak voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 11-11-2018 12:12:28 ]
SOONY
  zondag 11 november 2018 @ 11:48:03 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183075958
Ook online niet te vinden onder de 42 euro voor PC _O-

Ik heb voor BF4 premium niet meer betaald dan 38 geloof ik :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183076279
Als ik naar de gameplay videos kijk vind ik het wel veel op COD lijken. Dat achterlijk snelle rennen en schieten. Sniperen totaal geen kunst. Het lijkt allemaal weinig met skills te maken te hebben. Was in 1 al zo naar die vond ik nog prima te doen. Verwachtingen zijn niet erg hoog.
pi_183079047
Mijn 10 uur zitten erop, wachten tot donderdag dan maar.
pi_183079076
Leuke easteregg btw :)

pi_183079255
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 15:10 schreef julius123 het volgende:
Mijn 10 uur zitten erop, wachten tot donderdag dan maar.
Hoe bevalt de game tot nu toe?

Ik hoor vrijwel allemaal positieve verhalen.
pi_183083348
quote:
6s.gif Op zondag 11 november 2018 15:21 schreef Skwish het volgende:

[..]

Hoe bevalt de game tot nu toe?

Ik hoor vrijwel allemaal positieve verhalen.
Speelt lekker, ziet er goed uit en de maps vind ik over het algemeen goed.
Ik heb zin om verder te spelen iig en dat heb ik al een tijd niet meer gehad bij een Battlefield game. Ik speel de bf games al sinds bf1942 btw.
pi_183086906
Als ik op YouTube de stream van theBrokenMachine kijk is dit een prima spel om bij release te kopen :) volgende week maar eens bij de Gamemania binnenlopen.
pi_183089102
Heb er ook een paar uur opzitten. Speel op de Xbox one x en speelt erg lekker. Ze hebben flink wat verbeterd na de beta. Je begint met meer ammo en de voertuigen voelen en stuk beter aan met gebruiken. Heb inmiddels alle maps gedaan en die zijn best tof allemaal!

Er valt ook echt veel te veranderen aan je solider, wapens en voertuigen. Veel meer content dan in bf1 in het begin.

Ziet er ook goed uit maar het geluid ( maar dat is altijd in bf ) is ook weer dik in orde.

Nou hopen dat ze het goed blijven ondersteunen en dan kan dit wel eens lang leuk blijven.
pi_183089126
Dubbel :')
pi_183089946
Ik ben ook om en ga hem halen.
Conscience do cost.
pi_183090279
Ik heb de premium versie aangeschaft. As.donderdag lekker gaan knallen.
pi_183091270
Premium versie is trouwens 55 euro op cdkeys.com voor de xbox
pi_183095287
Ondanks dat ik het niet eens ben met de wapensetting zoals deze hoort in WW2 games , toch een poging wagen
pi_183103554
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 09:14 schreef WKNVHV het volgende:
Ondanks dat ik het niet eens ben met de wapensetting zoals deze hoort in WW2 games , toch een poging wagen
Leg eens uit?
pi_183103641
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:20 schreef J3PP4 het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.
in WW2 spellen HOORT het dat ieder team zijn eigen wapens heeft. ---> zie CoD2 etc.
pi_183103987
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:24 schreef WKNVHV het volgende:

[..]

Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.
in WW2 spellen HOORT het dat ieder team zijn eigen wapens heeft. ---> zie CoD2 etc.
De voertuigen zijn wel per land!
pi_183108545
De verbinding is trouwens wel een verademing in deze game. Laatste weken black ops 4 gedaan en daar is het elk potje weer maar afwachten wat het wordt! :')
  Eindredactie Games maandag 12 november 2018 @ 20:45:55 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183109294
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
De verbinding is trouwens wel een verademing in deze game. Laatste weken black ops 4 gedaan en daar is het elk potje weer maar afwachten wat het wordt! :')
Heheh, herkenbaar. Dan land je weer in een lobby met 22 mensen die zich nog tot 90 moet vullen.

Ik heb trouwens heel veel mazzel met die Panzerfaust steeds. Bij iedere choke point waar shit aan is flikker ik semi-blindelings zo'n granaat naar binnen en krijg er standaard kills mee. Lijkt alsof er blast radius groter is dan vergelijkbare wapens (terwijl ze op een tank voor m'n gevoel juist minder schade doen)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 15 november 2018 @ 13:23:28 #174
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183162922
Weet niet wat het anders maakt ten opzichte van de beta maar speelt wel goed. Devastation is trouwens beter dan Rotterdam, als die in de beta had gezeten was de beta al beter ontvangen volgens mij, tyfus trambaancampers op Rotterdam altijd. Blijft een kutmap en heb hem 1 keer gespeeld sinds het spel uit is.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183165453
Weinig voortuigen of niet? Toch vreemd, Battlefield = voortuigen.
pi_183166180
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:01 schreef Vatta het volgende:
Weinig voortuigen of niet? Toch vreemd, Battlefield = voortuigen.
Weinig?
pi_183166660
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 16:43 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Weinig?
Geen dan?
pi_183166705
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:10 schreef Vatta het volgende:

[..]

Geen dan?
Ligt beetje aan de map maar zitten genoeg voertuigen in. Heb zelf al flinke battles gehad!
  donderdag 15 november 2018 @ 18:10:04 #179
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183167641
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:24 schreef WKNVHV het volgende:

[..]

Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.

Nou en?
Laffe huichelaar
  donderdag 15 november 2018 @ 18:14:22 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_183167711
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:24 schreef WKNVHV het volgende:

[..]

Je gaat britten/amerikanen met stg44 zien rondrennen en duitsers met een thompson/garand.
in WW2 spellen HOORT het dat ieder team zijn eigen wapens heeft. ---> zie CoD2 etc.
Ja dat was juist heel tof en mis ik ook een beetje in alle WW2 games daarna. De fun was juist het verschil in wapens tussen UK, USA, Rusland en Duitsland en dat valt weg. Het zorgt wel voor een “level playing field”, wat vanuit game design perspectief wellicht weer beter is.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Eindredactie Games donderdag 15 november 2018 @ 18:17:26 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183167760
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:23 schreef Catkiller het volgende:
Weet niet wat het anders maakt ten opzichte van de beta maar speelt wel goed. Devastation is trouwens beter dan Rotterdam, als die in de beta had gezeten was de beta al beter ontvangen volgens mij, tyfus trambaancampers op Rotterdam altijd. Blijft een kutmap en heb hem 1 keer gespeeld sinds het spel uit is.
Echt? Ik vind Rotterdam de vetste map. Alleen misschien 1 of 2 capture points te veel.

Ik werd gisteren daadwerkelijk een paar keer gerevived trouwens _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183167767
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja dat was juist heel tof en mis ik ook een beetje in alle WW2 games daarna. De fun was juist het verschil in wapens tussen UK, USA, Rusland en Duitsland en dat valt weg. Het zorgt wel voor een “level playing field”, wat vanuit game design perspectief wellicht weer beter is.
Makkelijker, vooral. Balanceren kan natuurlijk altijd maar is gewoonweg eenvoudiger als iedereen hetzelfde kan.
Conscience do cost.
pi_183169472
Is ie al uit dan? Ik dacht dat ie de 20e uit zou komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183169529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie al uit dan? Ik dacht dat ie de 20e uit zou komen.
Deluxe Edition :+
Xbox One en pc-spelers konden al spelen door EA Access/Premier :+

Nu stiekem hopen op een wonder met Black Friday ;(
SOONY
pi_183177357
Eerste paar uur gespeeld. Speelt wel aardig weg, maar is nog te vroeg om echt te kunnen oordelen. Toch maar wat op-/aanmerkingen:
- Erg weinig wapens, maps en gamemodes (zelfs nog minder dan BF1 release?)
- De map Aerodome is een regelrechte kopie van Mazaar-I-Sharif Airfield uit Medal of Honor.
- De capture area rond de vlaggen zijn te groot.
- Grand operations kan niet tippen aan BF1’s Operations.
- Wapen uit BF1 (M1907 Sweeper) is onherkenbaar in gebruik. Benieuwd naar de mp18 . Toch mijn twee favo wapens uit 1.
- Geen storende wirwar van uniformen met allerlei kleuren.
- Weinig bugs
- Arras map is fenomenaal!!
- Bouwen _O_
- Voor de map Hamada is duidelijk het ontwerp van Fao Fortress gebruikt. Beide maps zijn overigens kut.
- Hoeveelheid munitie wat je bij je draagt is keurig in balans gebracht tov de beta
- Tanks zijn stukken minder overpowerd
- Systeem om vijanden te spotten is waardeloos

[ Bericht 0% gewijzigd door WAvanBuren op 16-11-2018 04:15:36 ]
pi_183181242
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 04:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Eerste paar uur gespeeld. Speelt wel aardig weg, maar is nog te vroeg om echt te kunnen oordelen. Toch maar wat op-/aanmerkingen:
- Grand operations kan niet tippen aan BF1’s Operations.
Kan je vermelden waarom niet? Ik ben van plan om Battlefield V op den duur wel te gaan kopen, maar speelde alleen Operations in BF1 =]
pi_183181743
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
Is ie al uit dan? Ik dacht dat ie de 20e uit zou komen.
De Deluxe Edition... Dan kun je 5 dagen eerder eraan beginnen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_183181842
Toch mooi dat je zoveel mensen ziet zeuren dat er amper tanks rond rijden _O-

Bijna elke keer wanneer ik doodga en kan respawnen zijn er tanks beschikbaar. Oftewel niemand gaat in de tanks zitten.
pi_183183616
Waar spelen jullie eigenlijk op? Ik ben normaal een PC gamer met shooters, maar aangezien het merendeel tegenwoordig op de PS4 zit ben ik aan het twijfelen om hem op de PS4 te gaan halen. BF1 had ik de PC, en na de eerste expension zaten we met 10 man op een server, animo voor de expension was ver te zoeken op de PC.
  vrijdag 16 november 2018 @ 13:56:29 #190
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183183654
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 13:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waar spelen jullie eigenlijk op? Ik ben normaal een PC gamer met shooters, maar aangezien het merendeel tegenwoordig op de PS4 zit ben ik aan het twijfelen om hem op de PS4 te gaan halen. BF1 had ik de PC, en na de eerste expension zaten we met 10 man op een server, animo voor de expension was ver te zoeken op de PC.
Er is geen scheiding meer tussen mensen die wel of geen nieuwe maps hebben dus dat zou geen probleem meer moeten zijn. Speel zelf op de Xbox, PS4 zullen wel de meeste spelers op zitten ja.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183183754
Gelukkig heeft iedereen straks dezelfde content qua wapens en maps.
SOONY
pi_183196428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:49 schreef CrushNdie het volgende:

[..]

Kan je vermelden waarom niet? Ik ben van plan om Battlefield V op den duur wel te gaan kopen, maar speelde alleen Operations in BF1 =]
Het is allemaal veel korter en minder intens. Rondje airborne wat gewoon een verkapte versie van Rush is. Ronde frontlines en een rondje conquest....
pi_183220921
Nieuwe content op 4 december 2018 o.a.:
Map: Pantzerstorm (gericht op tanks)
Test range: voertuigen, wapens en gadgets testen
Customizen: Voertuigen
SOONY
  zondag 18 november 2018 @ 15:21:53 #194
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183223500
De EA servers doen vandaag wat vervelend geloof ik.

Verder al meerdere keren gehad dat ik het menu wil openen en enkel de grijzige menu overlay krijg waar geen tekst op staat en op de achtergrond nog mijn gameplay heb waarna ik niks meer kan behalve het spel afsluiten en opnieuw opstarten.

Ben trouwens benieuwd hoe het met die 'scraps' gaat zijn die je kan uitgeven voor cosmetische items. Als je er maar 300 krijgt voor het doen van je daily assignments ben je flink lang aan het sparen voor 1 outfit, naast dat je ze ook nodig hebt om je wapenperks te kopen. Heb er nu al wel 15k ofzo maar dat komt onder andere door mijn deluxe versie assignments, daar sturen ze ook naartoe natuurlijk dus ik vrees het ergste voor mensen die de standaard versie kopen, al zijn het maar cosmetics maar toch.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183225295
Cosmetics interesseren me wat dat betreft geen reet. Ik ga het spel toch wel genoeg spelen om te verzamelen wat ik eventueel wel wil :P
Conscience do cost.
pi_183226627
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 15:21 schreef Catkiller het volgende:
De EA servers doen vandaag wat vervelend geloof ik.

Verder al meerdere keren gehad dat ik het menu wil openen en enkel de grijzige menu overlay krijg waar geen tekst op staat en op de achtergrond nog mijn gameplay heb waarna ik niks meer kan behalve het spel afsluiten en opnieuw opstarten.

Ben trouwens benieuwd hoe het met die 'scraps' gaat zijn die je kan uitgeven voor cosmetische items. Als je er maar 300 krijgt voor het doen van je daily assignments ben je flink lang aan het sparen voor 1 outfit, naast dat je ze ook nodig hebt om je wapenperks te kopen. Heb er nu al wel 15k ofzo maar dat komt onder andere door mijn deluxe versie assignments, daar sturen ze ook naartoe natuurlijk dus ik vrees het ergste voor mensen die de standaard versie kopen, al zijn het maar cosmetics maar toch.
Je kan zo wat oneindig zelf assigments aanzetten die weer punten opleveren!
  zondag 18 november 2018 @ 19:00:28 #197
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183227411
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 18:22 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Je kan zo wat oneindig zelf assigments aanzetten die weer punten opleveren!
Heb niet gemerkt dat de wapen/class assignments je punten geven, enkel cosmetics toch
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 18 november 2018 @ 20:28:09 #199
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183229254
quote:
One very important reminder to everyone. Do not spend your Company Coins however you want, they are extremely limited in amount and you will not have enough to fully upgrade all your weapons and vehicles when you reach the Max Rank, the Daily Assignment grind needs 7 days for each weapon to fully upgrade them and about 11 for vehicles.
Reactie onder:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 19 november 2018 @ 12:27:54 #200
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_183239974
Is 'ie al stiekem ergens te vroeg te koop? O-)
pi_183240229
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 12:27 schreef Vinno het volgende:
Is 'ie al stiekem ergens te vroeg te koop? O-)
Intertoys Woerden.......
SOONY
  maandag 19 november 2018 @ 15:55:44 #202
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_183244405
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef DKUp het volgende:

[..]

Intertoys Woerden.......
Hmmm, paar hier in de buurt van Arnhem gebeld, maar die houden zich allemaal braaf aan de releasedatum van morgen :'(
  maandag 19 november 2018 @ 17:09:51 #203
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_183245989
Heb em net ook bij de intertoys gehaald.
  maandag 19 november 2018 @ 17:22:37 #204
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_183246200
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 17:09 schreef SugeLucky het volgende:
Heb em net ook bij de intertoys gehaald.
Welke dan?
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 20:57:23 #205
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183251169
Vanavond eindelijk spelen *O*

Jammer dat ie nog moet downloaden en alles ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:14:27 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_183257959
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond eindelijk spelen *O*

Jammer dat ie nog moet downloaden en alles ;(
En, heb je hem gespeeld, kaukasiër?
pi_183257975
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond eindelijk spelen *O*

Jammer dat ie nog moet downloaden en alles ;(
Moet jij niet druk kersttruien breien en zulks?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183258735
Ik ben benieuwd hoe de servers zich vandaag, en dan met name vanavond als de mensen thuis komen, gaan houden als men massaal de game gaat spelen.

BF1 kocht ik destijds op launchday en ik heb de hele avond niet online kunnen spelen door serverproblemen }:|
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183261013
Dadelijk in de pauze even de game halen, en dan vanavond eens beginnen met de singleplayer :)
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 11:31:42 #210
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183261101
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:14 schreef RickoKun het volgende:

[..]

En, heb je hem gespeeld, kaukasiër?
uiteraard :Y

vond de beta leuker, lijkt of er veel generfd is ofzo, game is moeilijker lijkt het wel
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 november 2018 07:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Moet jij niet druk kersttruien breien en zulks?
druk mee bezig, maar in de nacht mag ik spelen <3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 20 november 2018 @ 15:12:52 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183264616
De moeite waard en ergens al onder de 40 te krijgen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183264774
Ergens een goede deal voor de PS4 gespot? ¤55,- bij de webshops en ¤60,- bij de winkels zijn niet echt topaanbiedingen voor de Black Friday-week....
SOONY
pi_183265960
Bij game mania heb ik net 65.- betaald dus daar hoef je niet te zoeken :)
pi_183266693
44 euro op kinguin (pc)
History became legend, legend became myth.
pi_183273421
Ook net aangeschaft voor 44 nog iets bij g2play. Vanavond downloaden en morgen met een glaasje whisky erbij maar eens spelen 8-)
Conscience do cost.
pi_183274265
Wel ff wennen hoe snel je neergaat in deze game en je healthregen etc. Je moet een stuk tactischer te werk gaan
  dinsdag 20 november 2018 @ 23:02:58 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183275142
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:18 schreef Questular het volgende:
Wel ff wennen hoe snel je neergaat in deze game en je healthregen etc. Je moet een stuk tactischer te werk gaan
Ik speelde in BF4 alleen maar HC, vond ik BF5 nog redelijk kogelspons opleveren...

44 euro het laagste, dat valt vies tegen eigenlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183285694
Ik ga deze ook maar eens aanschaffen als ome duo betaald.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 16:17:31 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183286377
Weet iemand welke game je als assault als eerste in de beta had? ik mis die gun ;( was het die SGT-44?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183286490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:17 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand welke game je als assault als eerste in de beta had? ik mis die gun ;( was het die SGT-44?
Ja en die is nu vrij matig!
Sturmgewehr is veruit beste assault.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 17:23:42 #221
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183287547
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja en die is nu vrij matig!
Sturmgewehr is veruit beste assault.
;(

vind die zo kut he
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183287897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:23 schreef Jimbo het volgende:

[..]

;(

vind die zo kut he
Echt? :o
Beetje mee bursten op afstand en van dichtbij is die gewoon goed. Verder heeft assault alleen semi auto wapens die opzich wel oke zijn maar waar je niet echt hard mee kan gaan.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 17:55:32 #223
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183288171
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:40 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Echt? :o
Beetje mee bursten op afstand en van dichtbij is die gewoon goed. Verder heeft assault alleen semi auto wapens die opzich wel oke zijn maar waar je niet echt hard mee kan gaan.
ik heb nu die m4 carabine, die is wel chill maar mis de auto fire voor closeby ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183288349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik heb nu die m4 carabine, die is wel chill maar mis de auto fire voor closeby ;(
Ik zie daar sommige helemaal los meegaan. Soms lijkt het wel of ze rapid fire gebruiken. Heb assault helemaal level 20 nu. Nu met medic bezig. Mp40 en sten zijn wel lekker om mee te schieten.
pi_183288545
Nu waren de tanks in Battlefield 1 misschien wat overpowered. Dit is weer compleet het tegenovergestelde. En zijn er ook nog planes die bommen kunnen laten vallen? Zo voegen ze ook weinig toe.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 20:01:24 #226
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183291141
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de deluxe en de normale versie ? :{
Battlefield V Deluxe Edition*

Voor spelers die Battlefield V eerder en met meer outfits, accessoires en Special Assignments willen betreden, is er de Battlefield V Deluxe Edition. Een pre-order geeft je het bovenstaande, plus:

Eerder toegang tot Battlefield V-basisspel: Dicteer als eerste het gevecht en speel het basisspel Battlefield V.
Vijf sets paratroeper-outfits: Kies vijf van de acht Special Soldier Sets terwijl je speelt als de Britse Special Air Service of Duitse luchttroepen.
Special Assignments: Ga aan de slag met Assignments die zijn geïnspireerd door de realistische aanvallen van de Britse Special Air Service op Duitse luchtbases of de verdediging van vliegvelden aan de Noord-Afrikaanse kust door de Duitse Fallschirmjäger-troepen, plus Starter Assignments waarop je je vaardigheden op het strijdveld op meer manieren kunt testen om beloningen te verdienen.
20 wekelijkse items met Airlift: Ontvang cruciale voorraden met 20 wekelijkse Airlifts, elk met één accessoire.
Battlefield V Standard Edition

Er is ook een Battlefield V Standard Edition die is voorzien van alle nieuwe en terugkerende content: alles wat je zo geweldig vindt aan Battlefield. In de Standard Edition kun je het volgende doen:

Stort je in multiplayer voor 64 spelers: Kies je klasse en bouw een arsenaal om je opnieuw in totale oorlog te storten terwijl je vormgeeft aan het gevecht zoals dat alleen in Battlefield kan.
Gebruik het strijdveld: Manoeuvreer over het strijdveld met een move set voor soldaten, versterkingen en mobiele vernietigingswapens.
Speel onvertelde War Stories: Wees getuige van menselijk drama tijdens een wereldwijde strijd in de singleplayer War Stories.
Beleef de getijden van de oorlog: Begin aan een reis over evoluerende strijdvelden, die jou en je compagnie voor altijd zal veranderen. Betreed talloze belangrijke locaties uit de Tweede Wereldoorlog, waar nieuwe strijdvelden en uitrustingen op je wachten.

Google is je vriend. :)
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 20:29:25 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183291706
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:09 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik zie daar sommige helemaal los meegaan. Soms lijkt het wel of ze rapid fire gebruiken. Heb assault helemaal level 20 nu. Nu met medic bezig. Mp40 en sten zijn wel lekker om mee te schieten.
Zal eens kijken of ik mn 'fire' kan binden aan mn scroll wiel, als ie click=shoot heeft dan kan dat misschien nog wel.

Zo deed je dat in CS vroeger ook met de baretta's, die dingen waren zwaar OP als je hem binde aan de scroll
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 20:29:48 #229
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183291716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de deluxe en de normale versie ? :{
40 eur extra om 4 dagen eerder te spelen

en wat onzinnige meuk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 22:10:45 #230
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_183294467
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:11 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Battlefield V Deluxe Edition*

Voor spelers die Battlefield V eerder en met meer outfits, accessoires en Special Assignments willen betreden, is er de Battlefield V Deluxe Edition. Een pre-order geeft je het bovenstaande, plus:

Eerder toegang tot Battlefield V-basisspel: Dicteer als eerste het gevecht en speel het basisspel Battlefield V.
Vijf sets paratroeper-outfits: Kies vijf van de acht Special Soldier Sets terwijl je speelt als de Britse Special Air Service of Duitse luchttroepen.
Special Assignments: Ga aan de slag met Assignments die zijn geïnspireerd door de realistische aanvallen van de Britse Special Air Service op Duitse luchtbases of de verdediging van vliegvelden aan de Noord-Afrikaanse kust door de Duitse Fallschirmjäger-troepen, plus Starter Assignments waarop je je vaardigheden op het strijdveld op meer manieren kunt testen om beloningen te verdienen.
20 wekelijkse items met Airlift: Ontvang cruciale voorraden met 20 wekelijkse Airlifts, elk met één accessoire.
Battlefield V Standard Edition

Er is ook een Battlefield V Standard Edition die is voorzien van alle nieuwe en terugkerende content: alles wat je zo geweldig vindt aan Battlefield. In de Standard Edition kun je het volgende doen:

Stort je in multiplayer voor 64 spelers: Kies je klasse en bouw een arsenaal om je opnieuw in totale oorlog te storten terwijl je vormgeeft aan het gevecht zoals dat alleen in Battlefield kan.
Gebruik het strijdveld: Manoeuvreer over het strijdveld met een move set voor soldaten, versterkingen en mobiele vernietigingswapens.
Speel onvertelde War Stories: Wees getuige van menselijk drama tijdens een wereldwijde strijd in de singleplayer War Stories.
Beleef de getijden van de oorlog: Begin aan een reis over evoluerende strijdvelden, die jou en je compagnie voor altijd zal veranderen. Betreed talloze belangrijke locaties uit de Tweede Wereldoorlog, waar nieuwe strijdvelden en uitrustingen op je wachten.

Google is je vriend. :)
Dus eigenlijk is de deluxe versie de investering niet waard ? Behalve wat skins die je zelf toch niet ziet zit er niet echt wat bijzonders bij.
pi_183297815
Ik heb op de Xbox One X last van pop-ins (stenen op de grond die tijdens het rennen verschijnen op de Hamada map bijv.). Ligt dat aan mijn console of aan de drukte op de servers?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_183297886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 07:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb op de Xbox One X last van pop-ins (stenen op de grond die tijdens het rennen verschijnen op de Hamada map bijv.). Ligt dat aan mijn console of aan de drukte op de servers?
Troost je met de gedachte dat het gros van de Fallout 76 spelers zouden willen dat dat het enige is waar ze last van hebben O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183301448
Leuk spelletje hoor. Ik vermaak me wel. Performance is een beetje vreemd alleen. In principe loopt het allemaal prima op ultra maar soms is er opeens onverklaarbare slowdown.
Conscience do cost.
pi_183304925
Tot nu toe aardig wat bugs gevonden. Zo kan ik tussen de games door geen stats zien, in queue kan ik niks in het game menu doen en m'n controller weigert te werken als ik spawn 50% van de tijd
pi_183306956
Eerste BF die ik niet op launch gehaald heb en nog over twijfel.
  donderdag 22 november 2018 @ 17:27:49 #236
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183306996
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is de deluxe versie de investering niet waard ? Behalve wat skins die je zelf toch niet ziet zit er niet echt wat bijzonders bij.
Dat is correct. Ik heb wel de deluxe versie voornamelijk om het eerder kunnen spelen maar heb nu al outfitjes unlocked die net zo prima zijn als degene die ik kreeg voor de deluxe versie.

Wel geven die outfits assignments waar je weer meer punten kan verdienen voor wapenunlocks/cosmetics wat toch wel nodig lijkt te zijn als je de verhalen moet geloven. Aan de andere kant zijn er maar vrij weinig mensen die op alle wapens en voertuigen alle specializations zullen willen vrijkopen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 17:42:01 #237
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183307227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:24 schreef Sjemmert het volgende:
Eerste BF die ik niet op launch gehaald heb en nog over twijfel.
Moet zeggen dat ik deze beter vind dan BF1, al wil dat niet veel zeggen denk ik gezien ik hardline ook echt de tofste vond van de afgelopen jaren :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183307717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik deze beter vind dan BF1, al wil dat niet veel zeggen denk ik gezien ik hardline ook echt de tofste vond van de afgelopen jaren :@
Hardline ?! :r :P

BF1 was oke, de beta van BF5 heb ik me ook wel mee vermaakt hoor en waarschijnlijk haal ik hem toch wel weer. Mis alleen de diversiteit in wapens e.d. Speel ook nog wel eens BF4 en als je gaat vergelijken met de nieuwere games mist er toch gewoon een heleboel voor mijn gevoel.
pi_183307741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik deze beter vind dan BF1, al wil dat niet veel zeggen denk ik gezien ik hardline ook echt de tofste vond van de afgelopen jaren :@
SOONY
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 18:19:30 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183307755
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hardline ?! :r :P

BF1 was oke, de beta van BF5 heb ik me ook wel mee vermaakt hoor en waarschijnlijk haal ik hem toch wel weer. Mis alleen de diversiteit in wapens e.d. Speel ook nog wel eens BF4 en als je gaat vergelijken met de nieuwere games mist er toch gewoon een heleboel voor mijn gevoel.
Beta van 5 vond ik ook heel vet :Y Maar moet zeggen dat de final game wel echt veel moeilijker lijkt geworden.
Hoop vanavond assault lvl 13 te worden om de gun uit de beta te kunnen gebruiken die heel chill was (ondanks dat ik hier las dat ie kut geworden was ;().. maar de game lijkt veel moeilijker

En ja, hardline was echt heel leuk :@ O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 22 november 2018 @ 18:32:07 #241
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183307958
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hardline ?! :r :P

BF1 was oke, de beta van BF5 heb ik me ook wel mee vermaakt hoor en waarschijnlijk haal ik hem toch wel weer. Mis alleen de diversiteit in wapens e.d. Speel ook nog wel eens BF4 en als je gaat vergelijken met de nieuwere games mist er toch gewoon een heleboel voor mijn gevoel.
Ik mis enkel wat range op wapens in de medic class nu, al schieten smg's in tapfire toch een flink eind en kan je als redelijke speler toch een slechte scout aanpakken over flink wat meters.

Assault wapens zijn er voor zowel dichtbij als ver weg, support wapens (de LMG's dan) hebben ook een flinke impact en zijn best accuraat als je de bipod gebruikt, kleinere magazijnen vergeleken met BF1 om dat te compenseren. De scout class heb ik nog niet ver genoeg ontdekt. Er zijn niet veel wapens maar wat mij betreft zitten ze verder prima in elkaar en redelijk op 1 lijn.

De hoogste rate of fire als assault is 750 geloof ik maar dat wapen heeft standaard 16 kogels waar je met 1 spray doorheen bent, geloof dat je er met een specialization 5 kogels bij kan krijgen.

Meer is niet altijd beter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183308279
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:32 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ik mis enkel wat range op wapens in de medic class nu, al schieten smg's in tapfire toch een flink eind en kan je als redelijke speler toch een slechte scout aanpakken over flink wat meters.

Assault wapens zijn er voor zowel dichtbij als ver weg, support wapens (de LMG's dan) hebben ook een flinke impact en zijn best accuraat als je de bipod gebruikt, kleinere magazijnen vergeleken met BF1 om dat te compenseren. De scout class heb ik nog niet ver genoeg ontdekt. Er zijn niet veel wapens maar wat mij betreft zitten ze verder prima in elkaar en redelijk op 1 lijn.

De hoogste rate of fire als assault is 750 geloof ik maar dat wapen heeft standaard 16 kogels waar je met 1 spray doorheen bent, geloof dat je er met een specialization 5 kogels bij kan krijgen.

Meer is niet altijd beter.
Meer is niet altijd beter nee maar meestal wel. Ook het customizen met attachments is flink uitgedund. Ik vind dat gewoon jammer. Ik hoop dat de volgende BF weer een moderne setting wordt met een shitload aan wapens, attachments en voertuigen.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:50:07 #243
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183308280
De STG is gewoon weer even wennen denk ik, of er stats anders zijn weet ik niet, hij kan voor zowel close range als verder weg gebruikt worden en om dat te compenseren merk je dat vooral in de close range waar je het mogelijk aflegt door de rate of fire en recoil controle.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 22 november 2018 @ 18:56:53 #244
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183308383
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Meer is niet altijd beter nee maar meestal wel. Ook het customizen met attachments is flink uitgedund. Ik vind dat gewoon jammer. Ik hoop dat de volgende BF weer een moderne setting wordt met een shitload aan wapens, attachments en voertuigen.
Persoonlijk kan ik dit systeem ook wel waarderen waar gewoon duidelijk in percentages is uitgedrukt hoeveel en waarop je er op vooruit gaat als je een spec kiest op een wapen.

Het haalt een hoop overbodige dingen weg zo. Het aantal unlockables in BF4 (waarvoor je eerst ook nog eens een tijd met het wapen moest spelen) was naar mijn mening juist weer over the top. :P Hoeveel attachments gebruikte je nou daadwerkelijk daar, er was altijd wel een favoriet die op elk wapen wel tot zijn recht kwam waar de keus al snel op valt. Dan kon je 100 kills maken om je favoriete sight te unlocken bijvoorbeeld, genieten. Not. :D

Overigens heb ik voorheen nooit scoped sights gebruikt op iets anders dan bolt action rifles maar hier in BF5 werkt het best wel redelijk voor je, mede omdat het oude spotsysteem weg is denk ik en je meer kansen krijgt om zo'n sight effectief te benutten ondanks de lage ttk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183308417
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Persoonlijk kan ik dit systeem ook wel waarderen waar gewoon duidelijk in percentages is uitgedrukt hoeveel en waarop je er op vooruit gaat als je een spec kiest op een wapen.

Het haalt een hoop overbodige dingen weg zo. Het aantal unlockables in BF4 (waarvoor je eerst ook nog eens een tijd met het wapen moest spelen) was naar mijn mening juist weer over the top. :P Hoeveel attachments gebruikte je nou daadwerkelijk daar, er was altijd wel een favoriet die op elk wapen wel tot zijn recht kwam waar de keus al snel op valt. Dan kon je 100 kills maken om je favoriete sight te unlocken bijvoorbeeld, genieten. Not. :D

Overigens heb ik voorheen nooit scoped sights gebruikt op iets anders dan bolt action rifles maar hier in BF5 werkt het best wel redelijk voor je, mede omdat het oude spotsysteem weg is denk ik en je meer kansen krijgt om zo'n sight effectief te benutten ondanks de lage ttk.
Ik ben het totaal niet met je eens maarja ieder zijn mening daarover. Dat kan.
pi_183308506
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Catkiller het volgende:

[..]
Hoeveel attachments gebruikte je nou daadwerkelijk daar, er was altijd wel een favoriet die op elk wapen wel tot zijn recht kwam waar de keus al snel op valt. Dan kon je 100 kills maken om je favoriete sight te unlocken bijvoorbeeld, genieten. Not. :D
Mwa. Qua scopes was ik redelijk vast in bf4 maar de attachments schudde ik wel degelijk door elkaar afhankelijk van de situatie. Natuurlijk zijn er altijd bepaalde attachments die gewoon goed passen bij een wapen en z'n functie maar afhankelijk van hoe het level er uit zag kon je dingen toch wel optimaliseren. Ondanks dat het zulke kleine nuances waren.

Single player is trouwens wel weer echt heel weak :P

En komt er nog hardcore mode? Ik vind het allemaal net iets te bullet spongy voor mijn smaak momenteel.
Conscience do cost.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:14:58 #247
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183308628
Kan er niks over vinden naast mensen die er om roepen.

Irriteer mijzelf enkel aan mensen die wegduiken en die ene healthpack gebruiken en weer terug komen om te vechten met je. :') Verder droppen mensen wat mij betreft snel zat. Heb zelf altijd een hekel aan hoe hardcore functioneert in combinatie met snipers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183308699
Bullet spongy? Als ik even m'n knipperen verkeerd time dan ben ik al neer.
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 19:45:56 #249
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183309242
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:18 schreef Questular het volgende:
Bullet spongy? Als ik even m'n knipperen verkeerd time dan ben ik al neer.
bekend probleem ;(

Heb t idee dat ik 30x iemand moet raken, en hun mij 1-2 keer :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 20:45:18 #250
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183310823
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 08:08:48 #251
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183318046
Iemand anders lag op de muis? als ik snel draai heb ik een soort delay waarin mn muis niet beweegt... dit heb ik echter alleen met deze game, verder niet..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 november 2018 @ 17:44:09 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183328279
Ik kan het 1-topic niet vinden, dus hier maar even: de dingen die je bij het Revolution pack krijgt, zijn dat vooral dingen voor multiplayer? Ik ben niet echt bekend met de termen :+ Multiplayer ga ik sowieso niet spelen, dus dan weet ik of het nuttig is of niet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Games vrijdag 23 november 2018 @ 17:48:48 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183328370
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het 1-topic niet vinden, dus hier maar even: de dingen die je bij het Revolution pack krijgt, zijn dat vooral dingen voor multiplayer? Ik ben niet echt bekend met de termen :+ Multiplayer ga ik sowieso niet spelen, dus dan weet ik of het nuttig is of niet
GAM / Battlefield 1 #9 - Winter is coming..

Maar: ja, vrijwel alles in die packs is toegespitst op de multiplayer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 november 2018 @ 18:26:55 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183329089
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:48 schreef 2dope het volgende:

[..]

GAM / Battlefield 1 #9 - Winter is coming..

Maar: ja, vrijwel alles in die packs is toegespitst op de multiplayer.
^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:33:11 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183330269
Gevonden onder de 40 dus maar in huis gehaald. Volgende week pas tijd om te spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183385395
Gebeurd wel heel vaak dat je zelf zowat een heel magazijn nodig hebt om iemand neer te krijgen en zelf voor je gevoel gelijk down bent. Voor de console spelers, weet iemand of je voor de linkerstick je sensitivity kan aanpassen?
pi_183386366
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:27 schreef Vatta het volgende:
Gebeurd wel heel vaak dat je zelf zowat een heel magazijn nodig hebt om iemand neer te krijgen en zelf voor je gevoel gelijk down bent. Voor de console spelers, weet iemand of je voor de linkerstick je sensitivity kan aanpassen?
Ik heb de game zelf nog niet, maar ik las dat Dice de Time To Kill ging aanpassen.

Zelf gebruikte ik voor de settings van BF4 en BF1 altijd de video's van Youtuber TheBrokenMachine.
Voor de PS4 that is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183387549
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:27 schreef Vatta het volgende:
Gebeurd wel heel vaak dat je zelf zowat een heel magazijn nodig hebt om iemand neer te krijgen en zelf voor je gevoel gelijk down bent. Voor de console spelers, weet iemand of je voor de linkerstick je sensitivity kan aanpassen?
Zoek op YouTube theBrokenMachine op die heeft een video over alle settings. Erg handig
Edit: wat stateofmind dus zegt :)
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 20:04:53 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183387684
Gister voor het eerst een leuke playthrough gehad van Grand Operations. Had dat al wel eerder geprobeerd maar toen was werkelijk niemand aan het PTO'en. Kan érg tof zijn met een leuk team ^O^
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 20:08:24 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183387785
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 20:04 schreef 2dope het volgende:
Gister voor het eerst een leuke playthrough gehad van Grand Operations. Had dat al wel eerder geprobeerd maar toen was werkelijk niemand aan het PTO'en. Kan érg tof zijn met een leuk team ^O^
pc?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 20:09:46 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183387833
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Zoek op YouTube theBrokenMachine op die heeft een video over alle settings. Erg handig
Edit: wat stateofmind dus zegt :)

hier op de pc alles op low gezet, game draaide op ultra ook perfect maar sinds ik op low sta lijkt het of ik gewoon beter/sterker ben dan de tegenstander, gewoon of ik ze eerder zie dan hun mij ofzo

erg chill
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 20:16:49 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183388061
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:08 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pc?
Yezzur
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 20:18:08 #263
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183388085
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hier op de pc alles op low gezet, game draaide op ultra ook perfect maar sinds ik op low sta lijkt het of ik gewoon beter/sterker ben dan de tegenstander, gewoon of ik ze eerder zie dan hun mij ofzo

erg chill
Als je een heleboel grafische tierelantijntjes uitzet dan wordt de zichtbaarheid van vijanden beduidend beter. Movie grain, motion blurr en dat soort shit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 20:57:59 #264
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183389297
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 20:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yezzur
hmu : neophythe

Gaan we vanavond ff alles dood maken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 21:05:56 #265
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183389533
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hmu : neophythe

Gaan we vanavond ff alles dood maken
Kan binnenkort wel ff, moet eerst review afmaken (en daarvoor eerst nog War Stories doorspelen en wat andere shizzl)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 21:06:22 #266
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183389551
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 21:05 schreef 2dope het volgende:

[..]

Kan binnenkort wel ff, moet eerst review afmaken (en daarvoor eerst nog War Stories doorspelen en wat andere shizzl)
Lijkt wel werken ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 21:16:04 #267
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183389746
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:06 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Lijkt wel werken ;(
Welk level ben je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 21:17:25 #268
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183389777
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 21:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welk level ben je?
15 nog maar ofzo, nie heel veel tijd om te spelen ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183390832
De game mag nog wel wat verbeterd worden hier en daar. Hitbox lijkt compleet willekeurig te werken, spawnen op medespelers die gewoon vol in combat zijn. Neergaan door debris terwijl je door een open veld loopt. Hele tanks die de game wel lijkt te vergeten op je beeldscherm te zetten. Vast komen te zitten en jezelf moeten opblazen om te kunnen spawnen. Continu server disconeccted als ik games probeer te joinen en dan ook nog eens het complete gebrek aan samenspel als je met randoms in een squad zit maakt de game redelijk frustrerend op dit moment. PS4 btw.
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 21:56:15 #270
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183390969
Zelf ook veel bugs gezien idd, maar nog geen enkele disconnect. Vooral superweirde clipping- en ragdoll issues, of top-gunners op tanks die geen wapen in hun hand hebben :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 26 november 2018 @ 23:00:30 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183392595
Net Shroud nog even gekeken voor de aardigheid, gast pakt ff 40-0 in een enkele fighter plane run :') 40-1, meteen V1 gedropt na spawnen, 9 kills. Hij zou de hele match op Youtube zetten, die is het kijken wel ff waard.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183394663
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 23:00 schreef 2dope het volgende:
Net Shroud nog even gekeken voor de aardigheid, gast pakt ff 40-0 in een enkele fighter plane run :') 40-1, meteen V1 gedropt na spawnen, 9 kills. Hij zou de hele match op Youtube zetten, die is het kijken wel ff waard.
Had vorige week op twisted steel met de Duitse bommenwerper 61-0 :') _O-

Als niemand in anti air gaat en bij de tegenpartij zitten piloten dit je met rust laten zijn die dingen echt zwaar OP
  Eindredactie Games dinsdag 27 november 2018 @ 08:39:09 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183395697
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 01:57 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Had vorige week op twisted steel met de Duitse bommenwerper 61-0 :') _O-

Als niemand in anti air gaat en bij de tegenpartij zitten piloten dit je met rust laten zijn die dingen echt zwaar OP
Ja dat is 't een beetje idd, die AA is wel ziekelijk OP. Op Arras en Fjell gaat dat vooral makkelijk is mijn ervaring.

Ik zag gister trouwens voor het eerst zo'n sneeuwstorm op Fjell. Dat is best wel vet, dat iedereen dan opeens een zicht van max 3 meter heeft
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183395781
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 08:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik zag gister trouwens voor het eerst zo'n sneeuwstorm op Fjell. Dat is best wel vet, dat iedereen dan opeens een zicht van max 3 meter heeft
Ik vond dat destijds met BF1 in die woestijnmap (die toen ook in de beta zat) zo ontzettend gaaf toen ik voor de allereerste keer in die zandstorm terecht kwam, compleet met gifgas wolken overal _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 10:21:15 #275
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183396714
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 01:57 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Had vorige week op twisted steel met de Duitse bommenwerper 61-0 :') _O-

Als niemand in anti air gaat en bij de tegenpartij zitten piloten dit je met rust laten zijn die dingen echt zwaar OP
Snap niet hoe mensen op de PC in die dingen kunnen vliegen _O- zou er bijna een ps4 controller voor aansluiten op de PC
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183405455
Hoe verander ik de vliegtuigen naar de besturing van BF4? :P
Conscience do cost.
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:39:11 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183412404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:21 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Snap niet hoe mensen op de PC in die dingen kunnen vliegen _O- zou er bijna een ps4 controller voor aansluiten op de PC
Een goeie joystick doet wonderen. Alleen deed mijn Sidewinder het ineens niet meer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_183414633
Gisteren echt alleen maar lekkere potjes gehad. We begonnen met 2 x 3 man squads op voicechat en uiteindelijk 2 x 4 man squads op voicechat. Elk potje gewonnen omdat je met 2 squads goed samenwerkende spelers echt het verschil kan maken. Communicatie is key, combineer dat met genoeg ammo, team revives en een squad medic en je kunt echt het verschil maken.
pi_183418315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 08:51 schreef Questular het volgende:
Gisteren echt alleen maar lekkere potjes gehad. We begonnen met 2 x 3 man squads op voicechat en uiteindelijk 2 x 4 man squads op voicechat. Elk potje gewonnen omdat je met 2 squads goed samenwerkende spelers echt het verschil kan maken. Communicatie is key, combineer dat met genoeg ammo, team revives en een squad medic en je kunt echt het verschil maken.
Een goed georganiseerde squad domineert inderdaad de hele game. Helaas heb ik voor de ps4 amper vrienden die de game spelen dus ben een beetje afhankelijk van toeval.
pi_183421899
Ik heb elk potje maximaal 10 kills en dan heb ik een wereldpot gespeeld terwijl ik in de vorige battlefield games elke keer minimaal top 5 eindigde. Ga op de raarste manieren dood, elke keer headshots blijkbaar terwijl ik met die waardeloze mp40 drie magazijnen leeg moet knallen voor een assist. Kijk ik in het score menu, zie ik mensen met 30 a 40 kills. Switch constant van squad in de hoop mijn draai te vinden. Vind er niet veel meer aan zo.
  woensdag 28 november 2018 @ 17:16:25 #281
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183422176
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:01 schreef Vatta het volgende:
Ik heb elk potje maximaal 10 kills en dan heb ik een wereldpot gespeeld terwijl ik in de vorige battlefield games elke keer minimaal top 5 eindigde. Ga op de raarste manieren dood, elke keer headshots blijkbaar terwijl ik met die waardeloze mp40 drie magazijnen leeg moet knallen voor een assist. Kijk ik in het score menu, zie ik mensen met 30 a 40 kills. Switch constant van squad in de hoop mijn draai te vinden. Vind er niet veel meer aan zo.
Klinkt alsof je als een kip zonder kop rondrent imo. Of ik nu alleen speel of in een squad maakt weinig uit voor mijn aantal kills, hoogstens dat het aantal deaths hoger is.

Zonder een overpowered spotsysteem zoals in BF1 en alle versies daarvoor moet je gewoon goed nadenken en uit je doppen kijken over welke route je neemt naar welke vlag waar je in vorige versies allicht wel iemand had die een hoek had op iemand en op die spotknop ramde waardoor jij ze ook kon zien.

En zelfs als je dat doet schrik je nog wel eens van iemand die op de minimap verschijnt achter je waar je net vandaan kwam. Er is zoveel cover en de spelers vallen er nu eenmaal soms geheel in weg.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 28 november 2018 @ 17:30:21 #282
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183422448
Kills en positie hebben niet alles met elkaar te maken trouwens, mijn vriendin maakt ook bizar weinig kills maar als medic zit ze regelmatig toch hoog op het scorebord.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183423109
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:30 schreef Catkiller het volgende:
Kills en positie hebben niet alles met elkaar te maken trouwens, mijn vriendin maakt ook bizar weinig kills maar als medic zit ze regelmatig toch hoog op het scorebord.
Weet echt niet wat ik fout doe. Loop nu veel meer met squadmembers mee het enige verschil is dat ik nu minder dood ga. Ook allemaal vreemde dingen. Je zou voor de grap mee moeten kijken. Ga op een mijn staan, bam dood terwijl ik altijd 50 hit heb ofzo als iemand op zo'n ding stapt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vatta op 28-11-2018 18:25:29 ]
  Eindredactie Games woensdag 28 november 2018 @ 18:25:41 #284
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183423414
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:01 schreef Vatta het volgende:
Ik heb elk potje maximaal 10 kills en dan heb ik een wereldpot gespeeld terwijl ik in de vorige battlefield games elke keer minimaal top 5 eindigde.
Maar... Een wereldpot gespeeld hebben is toch juist positief?
Je kunt met 10 kills trouwens nog steeds op de nummer 1 komen.
quote:
Ga op de raarste manieren dood, elke keer headshots blijkbaar terwijl ik met die waardeloze mp40 drie magazijnen leeg moet knallen voor een assist. Kijk ik in het score menu, zie ik mensen met 30 a 40 kills. Switch constant van squad in de hoop mijn draai te vinden. Vind er niet veel meer aan zo.
SMG's zijn idd zwaar underpowered, wordt volgens mij aan gewerkt. Misschien even switchen naar Breakthrough? Dat vind ik zelf best wel een vette gamemodus (terwijl ik verder echt gewoon Conquest-junkie ben) en daar is het ook wat duidelijker waar je naartoe moet pushen of wat je moet verdedigen, m.a.w. waar je vijanden kunt verwachten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_183425063
Als ik alleen speel vind ik frontlines ook erg leuk.
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 21:37:16 #286
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183428384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:34 schreef Questular het volgende:
Als ik alleen speel vind ik frontlines ook erg leuk.
of gewoon TDM _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183432346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

of gewoon TDM _O_
Waar iedereen als een kip zonder kop rondloopt.... Vreselijke mode. Ik mis War Pigeons :(.

Tot nu toe ben ik toch weinig enthousiast, na een goede 40uur spelen ben ik eigenlijk (voorlopig) wel weer klaar met dit spel. Niet in de eerste plaats door het gebrek aan content, en het waardeloze matchmaking systeem.... Niet meer zoals in BF1 gewoon een bepaalde operations kunnen kiezen, alleen bij server zoeken kan dat, waar je vervolgens steevast aan het eind van een potje joint. Veel bugs, zowel grafisch (zwevende objecten) als dingen als vast komen te staan ergens en jezelf moeten opblazen.... Of zelfs moeten leaven omdat je je granaat al hebt gebruikt :'). En al paar keer gehad dat in Frontlines de game gewoon niet stopt, terwijl timer en tickets op 0 staan, moet één partij een objective blijven opblazen. Überhaupt is de game gewoon slecht afgewerkt, neem Airborne, je zit in een vliegtuig vol Britten en je komt beneden als Duitser :? :'). Daarbij is er niet eens de moeite genomen om gewoon Duitse vliegtuigen te maken, nee gewoon Dakota’s met Duitse kruisen erop. Smg’s zijn inderdaad vreselijk underpowert, alleen de Sten speelt wel redelijk, Thompson en dat Finse ding zijn echt om te huilen. Wel weer grappig; mijn favo wapens uit BF1, Sweeper en MP18, zijn hier echt waardeloos terwijl de Selbstlader echt fantastisch speelt wat in 1 dan weer een rotding was.

[ Bericht 4% gewijzigd door WAvanBuren op 29-11-2018 00:08:58 ]
  donderdag 29 november 2018 @ 15:34:23 #288
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183440157
Selbstlader was imo in BF1 ook wel wel nice, hier is het wat mij betreft de beste rifle, hoopte meer van die Gewehr 1-5 maar qua damage op afstand kan hij zich totaal niet meten met de Selbstlader, die 5 kogels minder in een magazijn boeit ook geen hol.

Matchmaking in conquest levert mij vrijwel altijd nieuwe rondes op.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183441096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 15:34 schreef Catkiller het volgende:
Selbstlader was imo in BF1 ook wel wel nice, hier is het wat mij betreft de beste rifle, hoopte meer van die Gewehr 1-5 maar qua damage op afstand kan hij zich totaal niet meten met de Selbstlader, die 5 kogels minder in een magazijn boeit ook geen hol.

Matchmaking in conquest levert mij vrijwel altijd nieuwe rondes op.
Bij matchmaking wel, daar is niks mis mee. Maar ik bedoel bij server zoeken. Speel bijvoorbeeld graag Rotterdam in operations, in BF1 kon je gewoon kiezen welke operations je wou spelen, hier niet. En wanneer je op specifieke servers/maps zoekt join ik steevast aan het eind van een een ronde....
  donderdag 29 november 2018 @ 16:21:13 #290
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183441151
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:19 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Bij matchmaking wel, daar is niks mis mee. Maar ik bedoel bij server zoeken. Speel bijvoorbeeld graag Rotterdam in operations, in BF1 kon je gewoon kiezen welke operations je wou spelen, hier niet. En wanneer je op specifieke servers/maps zoekt join ik steevast aan het eind van een een ronde....
Operations zijn toch niet meer wat het geweest is dacht ik, heel niet opstarten dan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183441208
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 16:21 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Operations zijn toch niet meer wat het geweest is dacht ik, heel niet opstarten dan.
Het is inderdaad een stuk minder dan in BF1, maar soms zeker wel leuk voor de afwisseling om te spelen.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:55:02 #292
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_183444153
Ik ben best verrast door de game, vooral doordat ik de beta bijzonder matig vond. De 2 beta maps zijn ook het minst, dus dat scheelt. Smg’s zijn wel echt kut zeg, alleen de sten en mp40 zijn chill. Dat bouwen vind ik beetje een gimmick. Voor de rest is de gewehr 43 met adverture sight ofzo echt goed.
  vrijdag 30 november 2018 @ 09:43:11 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183452819
Ik heb 1 overgeslagen, waar de hell is mijn bulletdrop met snipen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games vrijdag 30 november 2018 @ 10:12:48 #294
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183453212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb 1 overgeslagen, waar de hell is mijn bulletdrop met snipen?
Die is nog dikwijls aanwezig hoor. Even Hamada of Twisted Steel spelen, dan kom je er wel achter.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 10:46:21 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183453639
Dacht ik gister even de war stories te checken, helemaal blij en emotioneel dat ik mn geliefde Rotterdam mocht bevrijden van de moffen.... zit dat helemaal (nog?) niet er in :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_183454140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:46 schreef Jimbo het volgende:
Dacht ik gister even de war stories te checken, helemaal blij en emotioneel dat ik mn geliefde Rotterdam mocht bevrijden van de moffen.... zit dat helemaal (nog?) niet er in :'(
Tja, dan zit er niks anders op dan zelf maar door Rotterdam te lopen, op zoek naar Duitsers })
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 11:37:11 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_183454433
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tja, dan zit er niks anders op dan zelf maar door Rotterdam te lopen, op zoek naar Duitsers })
of op deuren kloppen en vragen of ze nog joden op zolder hebben ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 30 november 2018 @ 12:39:30 #298
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_183455324
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2018 10:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Die is nog dikwijls aanwezig hoor. Even Hamada of Twisted Steel spelen, dan kom je er wel achter.
Na een magazijn leeggeschoten te hebben kwam ik er wel achter dat ze het aardig makkelijker hebben gemaakt dan in BF3 en 4 :(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 november 2018 @ 12:51:50 #299
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183455513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:55 schreef warp995 het volgende:
Ik ben best verrast door de game, vooral doordat ik de beta bijzonder matig vond. De 2 beta maps zijn ook het minst, dus dat scheelt. Smg’s zijn wel echt kut zeg, alleen de sten en mp40 zijn chill. Dat bouwen vind ik beetje een gimmick. Voor de rest is de gewehr 43 met adverture sight ofzo echt goed.
Ik ging pas voor de lol kijken naar wat medics wapens buiten de sten die al gemastered is en de MP40 die ik nu aan het doen ben maar dat was inderdaad om te janken. Ach ja aan de balkjes bij de stats was het al te zien.

Die laatste die je unlocked is ook wel redelijk dacht ik, maar die heb ik vannacht pas unlocked en toen ben ik gestopt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 30 november 2018 @ 12:52:55 #300
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183455531
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Na een magazijn leeggeschoten te hebben kwam ik er wel achter dat ze het aardig makkelijker hebben gemaakt dan in BF3 en 4 :(
Wel constant een zaklicht op je hoofd als je door je scope kijkt onafhankelijk van het inzoomlevel dacht ik.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')