abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2018 @ 09:54:18 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181812410
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:

Races voor governor:

Deze kaarten zijn van 9 augustus 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 10 september 2018 @ 09:57:59 #2
384435 klappernootopreis
pi_181812447
Even een opmerking.

Misschien is het wel handig om bij de afbeeldingen ook gelijk een grafiek te plaatsen met de regio's waar gerrymandering nog steeds wordt gehanteerd.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:00:51 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181812481
Is het trouwens geen beter idee om iedereen in het Witte Huis te waterboarden? Het is geen martelen en het levert resultaten op volgens Trump. Een leugendetector is te verslaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 10 september 2018 @ 10:21:02 #4
384435 klappernootopreis
pi_181812849
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:00 schreef Ulx het volgende:
Is het trouwens geen beter idee om iedereen in het Witte Huis te waterboarden? Het is geen martelen en het levert resultaten op volgens Trump. Een leugendetector is te verslaan.
vooral bij Trump.
Bij die gast vliegt dat apparaat bijkans in de brand.

Zelfs zijn handtekening onder een executive order lijkt op een mislukte polygraph test..

-O-
pi_181813133
Boeiend artikel:

Inside the GOP’s rescue mission for Ted Cruz
https://www.politico.com/(...)lection-trump-813354

Alle miljonairsclubs (Cock Brothers, Club for growthblabla) zijn inmiddels opgetrommeld en gaan miljoenen besteden aan deze race. Wat an sich al winst is want die miljoenen waren anders waarschijnlijk naar Florida gegaan. En Cruz is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig met fundraising lunches en diners met de lobbyisten van K Street. Ik ben benieuwd of hij op deze manier de fundraising gap kan sluiten. Likeable wordt hij er in ieder geval niet van, en dat is toch zijn echte probleem uiteindelijk.
  maandag 10 september 2018 @ 10:53:54 #6
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181813400
quote:
Trump administration to take tough stance against International Criminal Court

The United States on Monday will adopt an aggressive posture against the International Criminal Court (ICC) in The Hague, threatening sanctions against its judges if they proceed with an investigation into alleged war crimes committed by Americans in Afghanistan.

President Donald Trump's national security adviser, John Bolton, is to make the announcement in a midday speech to the Federalist Society, a conservative group, in Washington. It will be his first major address since joining the Trump White House.

"The United States will use any means necessary to protect our citizens and those of our allies from unjust prosecution by this illegitimate court," Bolton will say, according to a draft of his speech seen by Reuters.

Bolton will also say that the State Department will announce the closure of the Palestine Liberation Organization (PLO) office in Washington out of concern about Palestinian attempts to prompt an ICC investigation of Israel.

The PLO office in Washington did not immediately respond to a request for comment.

"The United States will always stand with our friend and ally, Israel," says Bolton's draft text.

The draft speech says the Trump administration "will fight back" if the International Criminal Court formally proceeds with opening an investigation into alleged war crimes committed by U.S. service members and intelligence professionals during the war in Afghanistan.

If such a probe proceeds, the Trump administration will consider banning judges and prosecutors from entering the United States, put sanctions on any funds they have in the U.S. financial system and prosecute them in the American court system.

"We will not cooperate with the ICC. We will provide no assistance to the ICC. We will not join the ICC. We will let the ICC die on its own. After all, for all intents and purposes, the ICC is already dead to us," says Bolton's draft text.

In addition, the United States may negotiate more binding, bilateral agreements to prohibit nations from surrendering Americans to the Hague court, says the text.

The court's aim is to bring to justice the perpetrators of war crimes, crimes against humanity and genocide.

The United States did not ratify the Rome treaty that established the International Criminal Court in 2002, with then-President George W. Bush opposed to the court. President Barack Obama took some steps to cooperate with the organization.

"We will consider taking steps in the U.N. Security Council to constrain the court's sweeping powers, including to ensure that the ICC does not exercise jurisdiction over Americans and the nationals of our allies that have not ratified the Rome Statute," says Bolton's draft text.

Bron: CNBC
Weer een leuke diplomatieke splijtzwam erbij.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 11:35:01 #7
3928 Ulx
pi_181814052
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef westwoodblvd het volgende:
Likeable wordt hij er in ieder geval niet van, en dat is toch zijn echte probleem uiteindelijk.
Ik mag Beto wel.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181814102
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Aparte actie wel, rechters persoonlijk aanvallen als ze een zaak bij het ICC durven te behandelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 11:40:36 #9
3928 Ulx
pi_181814143
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 11:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aparte actie wel, rechters persoonlijk aanvallen als ze een zaak bij het ICC durven te behandelen.
Dit dreigement is een wassen neus. Iets komt alleen maar bij het ICC als het eigen land niets doet. Een onderzoek is al voldoende.
pi_181814328
Sinds ze irak binnenvielen waren ze al bang voor het ICC. Blijkbaar wisten ze donders goed wat er daar aan de hand was.
https://en.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Act
Ook wel bekend als "Hague Invasion Act"

[ Bericht 6% gewijzigd door thesiren.nl op 10-09-2018 12:06:14 ]
  maandag 10 september 2018 @ 11:57:07 #11
384435 klappernootopreis
pi_181814406
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef westwoodblvd het volgende:
Boeiend artikel:

Inside the GOP’s rescue mission for Ted Cruz
https://www.politico.com/(...)lection-trump-813354

Alle miljonairsclubs (Cock Brothers, Club for growthblabla) zijn inmiddels opgetrommeld en gaan miljoenen besteden aan deze race. Wat an sich al winst is want die miljoenen waren anders waarschijnlijk naar Florida gegaan. En Cruz is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat bezig met fundraising lunches en diners met de lobbyisten van K Street. Ik ben benieuwd of hij op deze manier de fundraising gap kan sluiten. Likeable wordt hij er in ieder geval niet van, en dat is toch zijn echte probleem uiteindelijk.
Cruz voelt de hete adem van Beto O'Rourke in zijn nek. 4 en een half percent is tegenwoordig kleiner dan je denkt
  maandag 10 september 2018 @ 12:08:43 #12
384435 klappernootopreis
pi_181814615
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:23:54 #13
3928 Ulx
pi_181814893
quote:
Ach ja, Trump wil niet onder ede komen getuigen. Maar aangezien er al een zaak tegen Cohen loopt is hij er denk ik te laat mee.
  maandag 10 september 2018 @ 12:29:27 #14
384435 klappernootopreis
pi_181814980
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach ja, Trump wil niet onder ede komen getuigen. Maar aangezien er al een zaak tegen Cohen loopt is hij er denk ik te laat mee.
ze hebben hem misschien met plaatjes uitgelegd wat vrijheid van meningsuiting betekend.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 12:53:35 #15
3928 Ulx
pi_181815338
Betomania is wel weer lekker positief na twee jaar die ellendige cynische Trumptijd. Het maakt me vrolijk. Dit zie je Cruz niet doen, die zou zo'n kind direct de kolenmijn in sturen.

SPOILER
Beto heeft trouwens bas gespeeld in de band Foss, Cedric Bixler-Zavala die later bij At the Drive-in en The Mars Volta speelde was de zanger. Dat is ook wel cool.

SPOILER
  maandag 10 september 2018 @ 13:03:13 #16
384435 klappernootopreis
pi_181815476
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:53 schreef Ulx het volgende:
Betomania is wel weer lekker positief na twee jaar die ellendige cynische Trumptijd. Het maakt me vrolijk. Dit zie je Cruz niet doen, die zou zo'n kind direct de kolenmijn in sturen.

SPOILER
Beto heeft trouwens bas gespeeld in de band Foss, Cedric Bixler-Zavala die later bij At the Drive-in en The Mars Volta speelde was de zanger. Dat is ook wel cool.

SPOILER
Allemaal leuk, maar het is belangrijker om een goed verhaal voor je kiezers klaar te hebben. Mij lijkt het beter dat er niet weer een onkundige popi-jopie aan het roer komt. Zelfs al moeten ze het met nog een tijdje Cruz doen.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 13:04:09 #17
3928 Ulx
pi_181815496
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Allemaal leuk, maar het is belangrijker om een goed verhaal voor je kiezers klaar te hebben. Mij lijkt het beter dat er niet weer een onkundige popi-jopie aan het roer komt. Zelfs al moeten ze het met nog een tijdje Cruz doen.
Je weet dat hij sinds 2012 in het Huis van Afgevaardigden zit? En daarvoor 7 jaar in het stadsbestuur van El Paso? 13 jaar bestuurservaring ....
  maandag 10 september 2018 @ 13:08:47 #18
384435 klappernootopreis
pi_181815554
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je weet dat hij sinds 2012 in het Huis van Afgevaardigden zit? En daarvoor 7 jaar in het stadsbestuur van El Paso? 13 jaar bestuurservaring ....
Vandaar mijn voorkeur voor een goed verhaal. Als het verhaal van Cruz beter is voor de Texanen, het zij zo.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 13:35:23 #19
3928 Ulx
pi_181815930
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 13:57:58 #20
3928 Ulx
pi_181816188
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-09-2018 om 13:30:00 Ron DeSantis, the GOP Florida gubernatorial nominee, spoke four times at conferences organized by a conservative activist who has said African Americans owe their freedom to white people and the country's "only serious race war" is against whites. https://t.co/XK9b1N3VnA reageer retweet
Lekker figuur.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 14:02:11 #21
3928 Ulx
pi_181816263
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-09-2018 om 13:46:35 “I’m taking this book with a grain of salt & everyone should do the same. Multiple sources, but almost every one of them has come out and discredited the claims made by Woodward. You cannot take this book too seriously.” Katelyn Caralle, Washington Examiner reageer retweet
Als hij het boek van Woodward met een korrel zout zou nemen twitterde hij er niet drie keer in een uur over.
pi_181816619
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 13:57 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 10-09-2018 om 13:30:00 Ron DeSantis, the GOP Florida gubernatorial nominee, spoke four times at conferences organized by a conservative activist who has said African Americans owe their freedom to white people and the country's "only serious race war" is against whites. https://t.co/XK9b1N3VnA reageer retweet
Lekker figuur.
DeSantis had gedacht dat Graham, een vrouw, de Democratische primary zou gaan winnen. Dus toen heeft hij besloten allemaal sensitivity training te nemen om zijn seksisme te verbergen. Alleen toen won er een zwarte man en de rest is geschiedenis. :')
pi_181816746
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

DeSantis had gedacht dat Graham, een vrouw, de Democratische primary zou gaan winnen. Dus toen heeft hij besloten allemaal sensitivity training te nemen om zijn seksisme te verbergen. Alleen toen won er een zwarte man en de rest is geschiedenis. :')
Beetje klagen over hoe blanken het echte slachtoffer van racisme zijn is natuurlijk wel helemaal hip, momenteel. Wat dat betreft zal het bij een deel van de achterban niet eens zo'n groot issue zijn, zeker als hij ook nog kan ontkennen dat hij wist van de uitspraken van die organisator.
  maandag 10 september 2018 @ 14:34:05 #24
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181816837
quote:
https://twitter.com/NateSilver538/status/1039116266445963264

1/ Our Senate forecasts are *almost* ready and it's sort of interesting to think about how much trouble Democratic incumbents would be in if there was a Democrat in the White House instead of Trump.

2/ Under those conditions, I'd guess that ND, MO and FL would be likely Republican pickups. WV, IN and MT would be lean Republican. MI, MN, OH, PA, WI, NJ would all be toss-ups or pretty close to it.

3/ Under those conditions, I'd guess that ND, MO and FL would be likely Republican pickups. WV, IN and MT would be lean Republican. MI, MN, OH, PA, WI, NJ would all be toss-ups or pretty close to it.

To be clear, I don't think Democrats are better off for having lost the presidency. It's just a weird map where there are a *lot* of seats in play. For whatever reason this class of senators almost always has interesting, dynamic election cycles (2018, 2012, 2006, 2000, 1994).
Wat dit betreft is het inderdaad wel opvallend, dat mocht Clinton gewonnen hebben de republikeinen ineens op een supermajority in de senaat af zouden hebben kunnen stevenen.
  maandag 10 september 2018 @ 14:44:16 #25
384435 klappernootopreis
pi_181817006
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:02 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-09-2018 om 13:46:35 “I’m taking this book with a grain of salt & everyone should do the same. Multiple sources, but almost every one of them has come out and discredited the claims made by Woodward. You cannot take this book too seriously.” Katelyn Caralle, Washington Examiner reageer retweet
Als hij het boek van Woodward met een korrel zout zou nemen twitterde hij er niet drie keer in een uur over.
Misschien had hij buikloop.
  maandag 10 september 2018 @ 14:45:27 #26
384435 klappernootopreis
pi_181817033
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat dit betreft is het inderdaad wel opvallend, dat mocht Clinton gewonnen hebben de republikeinen ineens op een supermajority in de senaat af zouden hebben kunnen stevenen.
Dat hopen ze natuurlijk.
  maandag 10 september 2018 @ 15:07:14 #27
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181817411
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 14:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat hopen ze natuurlijk.
:?
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 15:20:31 #28
3928 Ulx
pi_181817574
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 15:32:25 #29
3928 Ulx
pi_181817712
Ford steps up to support NFL players protesting police brutality

Dus steek je F-150 maar in de fik. Echte patriotten steunen Ford niet.
  maandag 10 september 2018 @ 15:58:04 #30
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181818207
quote:
C.I.A. Drone Mission, Curtailed by Obama, Is Expanded in Africa Under Trump
DIRKOU, Niger — The C.I.A. is poised to conduct secret drone strikes against Qaeda and Islamic State insurgents from a newly expanded air base deep in the Sahara, making aggressive use of powers that were scaled back during the Obama administration and restored by President Trump. (New York Times).
SPOILER
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 16:06:14 #31
3928 Ulx
pi_181818324
Hurricane Florence on track for direct, dangerous strike

Nog even een nieuwe crisis op de stoep voor Don the Con. Dat wordt weer gooien met keukenpapier, kerel.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 16:13:29 #32
3928 Ulx
pi_181818458
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-09-2018 om 15:57:18 The Economy is soooo good, perhaps the best in our country’s history (remember, it’s the economy stupid!), that the Democrats are flailing & lying like CRAZY! Phony books, articles and T.V. “hits” like no other pol has had to endure-and they are losing big. Very dishonest people! reageer retweet
Beetje desperate.
  maandag 10 september 2018 @ 16:15:14 #33
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181818486
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 10-09-2018 om 15:57:18 The Economy is soooo good, perhaps the best in our country’s history (remember, it’s the economy stupid!), that the Democrats are flailing & lying like CRAZY! Phony books, articles and T.V. “hits” like no other pol has had to endure-and they are losing big. Very dishonest people! reageer retweet
Beetje desperate.
Ik blijf iedere keer maar checken of het geen parodie is.
pi_181818670
"soooooo good" :D het is echt een 14 jarig meisje :')
  maandag 10 september 2018 @ 16:47:19 #35
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181819116
Trump heeft het tenminste over de economie, in tegenstelling tot de Democraten! Totdat Trump weer over NFL knielers of Merry Christmas gaat tweeten, maar dan verzinnen we wel weer iets anders.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181819482
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:32 schreef Ulx het volgende:
Ford steps up to support NFL players protesting police brutality

Dus steek je F-150 maar in de fik. Echte patriotten steunen Ford niet.
Je nog niet afbetaalde F150 in de fik steken is lastiger als een paar oude Nikes
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181819559
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij de The Hague Invasion Act (van Clinton) nog gaat benutten.
https://nl.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Act

Het is wel van Clinton (weliswaar Bill, maar toch), dus dat kan nooit een goede wet zijn :P
in a crowd you lose humanity
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 17:40:11 #38
3928 Ulx
pi_181820115
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je nog niet afbetaalde F150 in de fik steken is lastiger als een paar oude Nikes
Vaderlandsliefde is niet in geld uit te drukken. Ik zeg: de fik d'r in!
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 17:43:29 #39
3928 Ulx
pi_181820207
Avenatti zegt dat Trump de pot op kan met zijn "ik zal je niet houden aan de NDA".

quote:
Just Filed: Our response to the recent legal shenanigans of Michael Cohen and Donald Trump. I urge you to read it. #NiceTry #Basta
https://t.co/s5nlA79CU1
quote:
"Defendants’ sudden desire to escape having to defend this action without any meaningful consequence reflects a profoundly troubling reality - that Defendants have been shamelessly deceiving this Court and the American public for more than six months."
Basta. Kom maar getuigen, Donald. Onder ede.
pi_181820581
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:43 schreef Ulx het volgende:
Avenatti zegt dat Trump de pot op kan met zijn "ik zal je niet houden aan de NDA".

[..]

[..]

Basta. Kom maar getuigen, Donald. Onder ede.
Je kunt geen rechtszaak houden als er geen juridisch twistpunt aan ten grondslag ligt.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 18:04:33 #41
3928 Ulx
pi_181820662
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 17:59 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je kunt geen rechtszaak houden als er geen juridisch twistpunt aan ten grondslag ligt.
De zaak is al gestart. Halverwege begrijpt Trump dat hij gaat verliezen. Verder zijn er natuurlijk ook strafbare feiten gepleegd en heeft Trump voordeel gehad.

En dan zeggen van 'Joh, het is goed'?

Het lijkt me stug dat die vlieger opgaat.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 18:29:43 #42
3928 Ulx
pi_181821078
Iemand anders zegt dat deze motie van MA nog wat uitgebreider kan.

quote:
MA - I think you really need to consider filing mtn to amend to add abuse of process. Trump-Cohen filed the arbitration in bad faith to entertain an ulterior motive & committed a willful act in a wrongful manner. That entitles you to discovery & avoids dismissal.
pi_181821981
JustinWolfers twitterde op maandag 10-09-2018 om 14:11:21 This is totally true if you exclude 1948Q1,1948Q2,1950Q1,1950Q2,1950Q3,1950Q4,1951Q1,1951Q2,1951Q3,1952Q1,1952Q4,1953Q1,1953Q2,1954Q4,1955Q1,1955Q2,1955Q3,1956Q4,1958Q3,1958Q4,1959Q1,1959Q2,1960Q1,1961Q3,1961Q4,1962Q1,1963Q3,1964Q1,1964Q3,1965Q1,1965Q2,1965Q3,1965Q4,1966Q1,1968Q1 https://t.co/mXTPCCYwUY reageer retweet
JustinWolfers twitterde op maandag 10-09-2018 om 14:11:51 and 1968Q2,1969Q1,1971Q1,1972Q1,1972Q2,1972Q4,1973Q1,1976Q1,1977Q2,1977Q3,1978Q2,1980Q4,1981Q1,1983Q4,1984Q1,1987Q4,1988Q4,1996Q2,1997Q2,1997Q3,1998Q3,1998Q4,1999Q3,1999Q4,2000Q2,2003Q3,2006Q1 reageer retweet
JustinWolfers twitterde op maandag 10-09-2018 om 14:12:45 ...and ignore the fact that we don't have reliable unemployment or GDP data before 1948, but it probably also occurred a fair few more times than I've listed. reageer retweet

JustinWolfers twitterde op maandag 10-09-2018 om 14:19:59 And don't even start me on the inanity of comparing levels (of unemployment) with growth rates (of GDP) or stocks (again, of unemployment) with flows (of new production).BTW, if you liked this tweet thread, you'll love the first day of any introductory macroeconomics course. reageer retweet

[ Bericht 38% gewijzigd door Euribob op 10-09-2018 19:11:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 19:18:57 #44
3928 Ulx
pi_181822509
https://twitter.com/Acosta/status/1039180019799601152?s=19

DeSantis stapt uit de race in Florida.
  maandag 10 september 2018 @ 19:24:06 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181822659
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:18 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/Acosta/status/1039180019799601152?s=19

DeSantis stapt uit de race in Florida.
Daar staat toch dat hij uit het Huis van Afgevaardigden stapt om zich te focussen op de governorsrace in Florida of snap ik hem verkeerd?
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 19:31:35 #46
3928 Ulx
pi_181822813
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Daar staat toch dat hij uit het Huis van Afgevaardigden stapt om zich te focussen op de governorsrace in Florida of snap ik hem verkeerd?
Hè? Ik zou gezworen hebben dat er wat anders stond.

Dan niet.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 19:34:03 #47
3928 Ulx
pi_181822876
Anyway, de GOP lijkt in paniek te raken.
  maandag 10 september 2018 @ 19:37:23 #48
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181822949
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd of hij de The Hague Invasion Act (van Clinton) nog gaat benutten.
https://nl.wikipedia.org/(...)rs%27_Protection_Act

Het is wel van Clinton (weliswaar Bill, maar toch), dus dat kan nooit een goede wet zijn :P
Dan moeten er toch eerst Amerikaanse staatsburgers worden gedetineerd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181823576
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij heeft geen zin om nog twee maanden in een parlement te zitten waar hij toch niet nodig is en alleen maar potentieel impopulaire stemmingen moet doen. Dan liever gewoon campaignen. Bovendien geeft het hem een leuk nieuwsmomentje waarbij hij kan laten zien hoe zuinig hij wel niet is met belastinggeld. Slimme move.
  Overall beste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 20:06:37 #50
3928 Ulx
pi_181823656
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij heeft geen zin om nog twee maanden in een parlement te zitten waar hij toch niet nodig is en alleen maar potentieel impopulaire stemmingen moet doen. Dan liever gewoon campaignen. Bovendien geeft het hem een leuk nieuwsmomentje waarbij hij kan laten zien hoe zuinig hij wel niet is met belastinggeld. Slimme move.
Hij moet wel omdat er geld naar het redden van Cruz gaat. Dit lijkt me eerder de reden.
pi_181824367
Opbeurende woorden van John Bolton voor het ICC
  maandag 10 september 2018 @ 21:10:07 #52
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181825399
Nog zoʼn kankergezwel, die ouwe oorlogsnor.
  maandag 10 september 2018 @ 21:12:51 #53
192592 SureD1
------------------------------
pi_181825475
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 21:10 schreef Ringo het volgende:
Nog zoʼn kankergezwel, die ouwe oorlogsnor.
En dan te bedenken dat het oer-idee van een ICC van de Amerikanen zelf kwam...

Maar goed, dat moest een rol gaan spelen in hun war against drugs...
pi_181825670
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 19:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dan moeten er toch eerst Amerikaanse staatsburgers worden gedetineerd?
Ik werd getriggerd door dit stukje in het artikel:
quote:
The United States will use any means necessary to protect our citizens and those of our allies from unjust prosecution by this illegitimate court,
Wat ook de strekking is van de The Hague Invasion act (uit het Wiki-artikel waarnaar ik linkte):
quote:
“Amerikaans militair personeel en andere verkozen of benoemde vertegenwoordigers van de Verenigde Staten van Amerika te beschermen tegen rechtsvervolging door een internationaal strafhof waarvan de VS geen deel uitmaken” en geeft de president de macht om “met alle mogelijke middelen de vrijlating van Amerikaans personeel te bewerkstelligen dat gevangen wordt gehouden door of op verzoek van het Internationaal Strafhof (in Den Haag)”.
Dus wat de Trump-administration hier doet, is niets nieuws, dat was onder Clinton al het beleid van de VS.
En ik was dus benieuwd of dit dan iets is wat Trump wel goed beleid vindt van de democraten.
pi_181825751
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:35 schreef Nintex het volgende:
Opbeurende woorden van John Bolton voor het ICC
[ afbeelding ]
Goed beleid, hè, wat door Clinton is ingezet?

Overigens vind ik het een kutbeleid, ondanks dat het door de democraten is ingezet: het geeft een verkeerd signaal als je als VS een internationaal gerechtshof aan je laars lapt.
pi_181825856
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Goed beleid, hè, wat door Clinton is ingezet?

Overigens vind ik het een kutbeleid, ondanks dat het door de democraten is ingezet: het geeft een verkeerd signaal als je als VS een internationaal gerechtshof aan je laars lapt.
Dat de huidige boevenbende tegen elke rechter is die ze niet zelf hebben benoemd kan ik dan wel weer begrijpen.
pi_181825991
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:13 schreef Wombcat het volgende:

Hoe kom je er bij dat het van Clinton is, hij wordt niet eens genoemd in het wiki artikel, het is een amendement van Jesse Helms in 2002 en die was destijds al Republikein.
pi_181826019
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat het van Clinton is, hij wordt niet eens genoemd in het wiki artikel, het is een amendement van Jesse Helms in 2002 en die was destijds al Republikein.
My bad, in mijn herinnering was het onder het presidentsschap van Clinton.
pi_181826494
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij moet wel omdat er geld naar het redden van Cruz gaat. Dit lijkt me eerder de reden.
Nee, want dit levert hem geen extra geld op. Hij stapt niet uit de gouverneursrace, maar geeft zijn zetel in het Huis op (wat hij hoe dan ook al zou gaan doen). Bovendien vissen hij en Cruz niet volledig in dezelfde vijver als het op rijke donoren aankomt (ander ambt, staat, etc.).
pi_181827081
Ondertussen trekt de volgende natuurramp richting de amerikaanse kust:
NWS / Zware orkaan Florence op weg naar oostkust VS

Trump kan weer keukenrollen gaan uitdelen binnenkort.
pi_181827303
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:10 schreef Wombcat het volgende:

Oh jezus dat pijnlijke moment was ik al lang weer vergeten. Wat een lol had hij daar toch in.
pi_181827826
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 22:10 schreef Wombcat het volgende:

Aan de oostkust wonen allemaal Dirty Dems dus hij gaat natuurlijk niets doen! *O*
For great justice!
pi_181827837
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh jezus dat pijnlijke moment was ik al lang weer vergeten. Wat een lol had hij daar toch in.
Hij noemde het een 'good news story' en gaf zichzelf een '10 out of 10' voor de response.

Het scheelt nu dat Florence op de Carolina's afstevent, daar hebben ze op Trump gestemd en mogen dus op wat meer steun rekenen.
pi_181828769
AFP twitterde op maandag 10-09-2018 om 21:05:06 #BREAKING Trump has received Kim letter seeking second meeting, says White House https://t.co/WzfhDoVHck reageer retweet
Trump en Kim gaan weer een summit houden.
  maandag 10 september 2018 @ 23:25:57 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181828887
Tijd voor weer een afleidingsmanoeuvre dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181829163
Tja het schiet ook niet op met dat ontmantelen van het nucleaire arsenaal van Noord-Korea.
Sterker nog ze gaan gewoon de ontwikkling ervan. Art of the deal zeker :')

quote:
As President Donald Trump issues a steady stream of praise for Kim Jong Un in interviews and on Twitter, a steady stream of evidence that North Korea is still making nuclear weapons has pushed his administration to take a much more aggressive stance toward Pyongyang.

The newest intelligence shows Kim's regime has escalated efforts to conceal its nuclear activity, according to three senior U.S. officials. During the three months since the historic Singapore summit and Trump's proclamation that North Korea intends to denuclearize, North Korea has built structures to obscure the entrance to at least one warhead storage facility, according to the officials.

The U.S. has also observed North Korean workers moving warheads out of the facility, the officials said, though they would not speculate on where the warheads went.

One former senior U.S. official said North Korea frequently moves equipment around to hinder foreign intelligence gathering. "They're trying to move them around so our sensors are confused," the official said.

U.S. intelligence assesses North Korea could produce five to eight new nuclear weapons in 2018, according to three current and former senior U.S. officials. That pace is virtually identical to their assessment of the regime's production of about six per year prior to the Trump-Kim summit.

Bruce W. Bennett, a senior international/defense researcher at the RAND Corporation and an expert in Northeast Asia military affairs, agrees with that assessment of the pace of production.

"Since the beginning of 2018, Kim has surrendered and dismantled no nuclear weapons, but has likely built five to nine new nuclear weapons. So he has not frozen his nuclear program and he has certainly not been denuclearizing; instead, he has been nuclearizing."

NBC
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181829460
pi_181829584
Wel apart.

Trump loopt random meetings binnen, maar Omarosa heeft perfecte audio alsof Trump het in een microfoon heeft ingesproken.

Of ze duwde die telefoon onder zijn neus of Omarosa voert een showtje op voor de pers.
  dinsdag 11 september 2018 @ 00:25:47 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181829632
Het stelt tot nu toe allemaal bar weinig voor, die Omarosa-tapes
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181829764
Trump Administration Wants to Make It Easier to Release Methane Into Air

quote:
The Trump administration, taking its third major step this year to roll back federal efforts to fight climate change, is preparing to make it significantly easier for energy companies to release methane into the atmosphere.

Methane, which is among the most powerful greenhouse gases, routinely leaks from oil and gas wells, and energy companies have long said that the rules requiring them to test for emissions were costly and burdensome.

The Environmental Protection Agency, perhaps as soon as this week, plans to make public a proposal to weaken an Obama-era requirement that companies monitor and repair methane leaks, according to documents reviewed by The New York Times. In a related move, the Interior Department is also expected in coming days to release its final version of a draft rule, proposed in February, that essentially repeals a restriction on the intentional venting and “flaring,” or burning, of methane from drilling operations.

The new rules follow two regulatory rollbacks this year that, taken together, represent the foundation of the United States’ effort to rein in global warming. In July, the E.P.A. proposed weakening a rule on carbon dioxide pollution from vehicle tailpipes. And in August, the agency proposed replacing the rule on carbon dioxide pollution from coal-fired power plants with a weaker one that would allow far more global-warming emissions to flow unchecked from the nation’s smokestacks.

“They’re taking them down, one by one,” said Janet McCabe, the E.P.A.’s top climate and clean-air regulator in the Obama administration.

Officials from the E.P.A., the Interior Department and the White House did not respond to emails and telephone calls seeking comment.

SPOILER
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 05:38:28 #71
3928 Ulx
pi_181831498
O ja, de Omarosa-opnames. Die stellen zo weinig voor dat het WH dd telefoon-policy maar heeft aangepast.

https://edition.cnn.com/2(...)tion-room/index.html
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 05:56:48 #72
3928 Ulx
pi_181831541
Trump's approval rating has fallen 6 points in the last month in a new CNN poll.

36% approve
58% disapprove

Trump's approval among independents dropped 16 points in one month. Just 31% of independents now approve of Trump. It's apparently a new all-time low among independents.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 07:13:50 #73
3928 Ulx
pi_181832070
Lachen! Omdat iedereen de waarheid moet weten gaat Trump een nieuw boek schrijven. Of laten schrijven, denk ik.

https://www.politico.com/(...)rd-book-write-813569

Mogelijke titel:

Pointless rants of a senile lunatic.
  dinsdag 11 september 2018 @ 07:29:58 #74
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181832163
My Battle.
  dinsdag 11 september 2018 @ 07:43:34 #75
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181832247
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 september 2018 07:29 schreef Ringo het volgende:
My Battle.
Oooooowh...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181832613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 07:13 schreef Ulx het volgende:
Lachen! Omdat iedereen de waarheid moet weten gaat Trump een nieuw boek schrijven. Of laten schrijven, denk ik.

https://www.politico.com/(...)rd-book-write-813569

Mogelijke titel:

Pointless rants of a senile lunatic.
Plakt-ie zijn tweets aan elkaar dan?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 08:52:03 #77
3928 Ulx
pi_181832794
quote:
My Battle.
Nah,

Mein Kapital
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 09:05:20 #78
3928 Ulx
pi_181832942
Of wat ik net zag:

All the President's Men (-tal defects)
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:28:45 #79
63302 rockstah
New World Disorder
pi_181833234
We responded with urgency to 911, now we need to respond as urgently to china.
Zorgwekkende hoeveelheid stemmingmakerij, de opkomst van china vergelijken met 9/11? ongelofelijk.
Socialism always fails, but for some reason every single time it requires US sanctions, economic warfare, ‘freedom fighters’ or an outright invasion to fail.
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:30:43 #80
384435 klappernootopreis
pi_181833265
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 21:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

My bad, in mijn herinnering was het onder het presidentsschap van Clinton.
Die ging er schoorvoetend mee accoord
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:31:41 #81
384435 klappernootopreis
pi_181833283
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij kan ze beter bewaren voor het deppen van zijn swamp.
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:38:17 #82
384435 klappernootopreis
pi_181833387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:22 schreef Nintex het volgende:
Wel apart.

Trump loopt random meetings binnen, maar Omarosa heeft perfecte audio alsof Trump het in een microfoon heeft ingesproken.

Of ze duwde die telefoon onder zijn neus of Omarosa voert een showtje op voor de pers.
Niet zo apart als je er van uit gaat dat in de huidige mobieltjes geluidsapparatuur verborgen zit waar indertijd de Beatles een moord voor zouden willen doen.
Een top of the line xperia of I-phone haalt dit soort kwaliteitsniveau makkelijk.. En Amarosa kan dit soort mobieltjes best betalen.
  dinsdag 11 september 2018 @ 09:40:16 #83
384435 klappernootopreis
pi_181833420
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:25 schreef Szura het volgende:
Het stelt tot nu toe allemaal bar weinig voor, die Omarosa-tapes
Dat weet ze zelf ook wel, maar ze speelt het spelletje zo dat Trump er behoorlijk nerveus van wordt.
pi_181833504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die ging er schoorvoetend mee accoord
Nope all the way a Bush thing

Introduced in the House as H.R. 4775 by Bill Young
Passed the House on May 24, 2002 (280-138)
Passed the Senate on June 7, 2002 (71-22)
Signed into law by President George W. Bush on August 2, 2002

En gezien de stemverhouding breed gedragen
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 09:48:52 #85
3928 Ulx
pi_181833580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:40 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat weet ze zelf ook wel, maar ze speelt het spelletje zo dat Trump er behoorlijk nerveus van wordt.
Ja, alsof er steeds een paar emails worden vrijgegeven.....Het doet me ergens aan denken.....
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:06:14 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_181833815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:05 schreef Ulx het volgende:
Of wat ik net zag:

All the President's Men (-tal defects)
Hihi.
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:26:48 #87
384435 klappernootopreis
pi_181834070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik haat Trump niet hoor, ik vind hem een incompetente huilebalk. Dat is alles. Als hij iets doet waarmee ik het eens ben dan post ik dat ook.
Juist. Natuurlijk zijn er ook figuren bij die klakkeloos alles adoreren wat dit soort schijnpolitici doen.
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:31:06 #88
384435 klappernootopreis
pi_181834117
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2018 16:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ik blijf iedere keer maar checken of het geen parodie is.
:')
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 10:33:10 #89
3928 Ulx
pi_181834144
Hurricane Florence nears Category 5 strength as it moves toward the Southeast coast

[ Bericht 22% gewijzigd door Ulx op 11-09-2018 10:38:59 ]
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:46:06 #90
384435 klappernootopreis
pi_181834277
quote:
Die gaat dat gebied daar aardig swampen ben ik bang. -O-
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 10:52:07 #91
3928 Ulx
pi_181834336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die gaat dat gebied daar aardig swampen ben ik bang. -O-
Dat wordt deppen!

dinsdag 11 september 2018 @ 11:00:26 #92
384435 klappernootopreis
pi_181834410
quote:
gelukkig konden ze die papieren handdoeken nog gebruiken om een vuurtje mee te stoken voor wat licht , omdat ze daar 11 maanden verstoken zijn geweest van electriciteit.
  dinsdag 11 september 2018 @ 11:04:58 #93
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181834462
Nu ik er aan terug denk... er was toch ook wat controverse rondom het gunnen van een miljardencontract aan een of ander klein bedrijfje in het thuisplaatje van een of andere minister of adviseur? Hoe is dat ook alweer afgelopen? (Vermoedelijk met een sisser, dan, I guess?)
  dinsdag 11 september 2018 @ 11:05:47 #94
384435 klappernootopreis
pi_181834472
Don Quichot is weer eens aan het strijden:

https://www.politico.com/(...)ontradictions-813702
pi_181834519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu ik er aan terug denk... er was toch ook wat controverse rondom het gunnen van een miljardencontract aan een of ander klein bedrijfje in het thuisplaatje van een of andere minister of adviseur? Hoe is dat ook alweer afgelopen? (Vermoedelijk met een sisser, dan, I guess?)
That fishy contract to rebuild Puerto Rico's electric grid is now a bona fide scandal.It was suspicious enough that the $300 million contract, as The Washington Post revealed earlier this week, had been awarded to Whitefish Energy, a tiny and unknown company based in Interior Secretary Ryan Zinke's hometown in Montana. The Daily Beast then reported that Whitefish's CEO is friends with Zinke, and that the company is primarily financed by a large donor to President Donald Trump. When San Juan Mayor Carmen Yulín Cruz expressed concern about the contract, Whitefish threatened to pull its workers out of Puerto Rico.
https://newrepublic.com/m(...)ow-bona-fide-scandal
Die bedoel je.
Eigenlijk zie ik liever mar al lago afdrijven na een orkaan die mensen daar hebben toch al genoeg centjes, goed voor de werkgelegenheid.
pi_181834568
quote:
My Battle.
Is My Struggle dan niet beter?
pi_181834588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Contract werd gecancelled, dacht ik.
pi_181834590
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:16 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee, als je een boek laat schrijven dan moet je de titel wel kunnen uitspreken. Struggle is een kukident killer
  dinsdag 11 september 2018 @ 11:25:46 #99
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181834676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:11 schreef thesiren.nl het volgende:
Die bedoel je.
Ja, dat inderdaad
pi_181834870
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Contract werd gecancelled, dacht ik.
Yup, maar het is al weer lang uit het nieuws verdwenen. Over nasleep, afkoopsommen enzo weten we niets. Wie weet hoeveel miljoenen ze toch nog hebben kunnen binnen harken
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:10:43 #101
384435 klappernootopreis
pi_181835320
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:17 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Nee, als je een boek laat schrijven dan moet je de titel wel kunnen uitspreken. Struggle is een kukident killer
_O-
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:28:32 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181835537
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Yup, maar het is al weer lang uit het nieuws verdwenen. Over nasleep, afkoopsommen enzo weten we niets. Wie weet hoeveel miljoenen ze toch nog hebben kunnen binnen harken
Lees dat WSJ nog had geleerd 30 oktober 2017 dat de FBI een onderzoek was gestart naar het contract, maar verder niet.

https://www.wsj.com/artic(...)-contract-1509379394
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:50:09 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181835851
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 september 2018 11:16 schreef TheJanitor het volgende:
Of My Fight.
Klinkt wel lekker New Yorks.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 12:52:28 #104
3928 Ulx
pi_181835889
Krugman heeft weer eens gelijk.

quote:
Last week, Ted Cruz, the unexpectedly endangered Republican senator from Texas, warned that Beto O’Rourke, his Democratic opponent, would turn the state into California, with “tofu and silicone and dyed hair.” Does Cruz really think every blonde in Texas — and every middle-aged man with remarkably little gray — is natural, and nobody has had work done?

Meanwhile, Joe Manchin, Democratic senator from West Virginia — which went for Donald Trump by 40 points — seems to have the edge in his re-election campaign. His secret weapon? Defense of the Affordable Care Act, which drastically reduced the number of uninsured residents in his state.

These two races epitomize how the 2018 campaign is playing out. On one side, Republicans are running almost entirely on identity politics — white identity politics — rather than policy. True, they’re running a lot of ads about immigration, but not about immigration’s actual effects. Instead, they’re all about a mythical wave of crimes committed by scary dark people.

On the other side, Democrats are running on policy issues, above all health care, promising to protect people with pre-existing conditions while also protecting and perhaps expanding Medicare.

But politicians make lots of promises, which are often empty. For example, Republicans promised that the Trump tax cut would lead to soaring wages, which hasn’t happened. So are Democrats really credible on health care?

Almost five years after Obamacare went into full effect, the answer is a very clear yes. It hasn’t worked perfectly, and its successes haven’t come in quite the form its proponents expected. But it has delivered huge progress, especially in states run by politicians who are trying to make it work.

It’s worth remembering what Republicans said would happen before the A.C.A. went online: that it would fail to reduce the number of uninsured, that it would blow a giant hole in the budget, that it would lead to a “death spiral” of rising premiums and declining enrollment.

What actually happened was a dramatic fall in the uninsured, especially in those states that expanded Medicaid. The budget costs of expanding Medicaid and subsidizing other insurance have been significant, but estimates for 2019 suggest that these costs will be around $115 billion — much less than half the revenue lost due to the Trump tax cut.

What about that death spiral? Premiums on the health exchanges established by the A.C.A. initially came in much lower than expected, then rose sharply when the people signing up for those exchanges turned out to be fewer and sicker than insurers had hoped. But the markets have now stabilized, with only modest premium increases for 2019 and insurers returning to the exchanges.

And while the exchanges are covering fewer people than projected, Medicaid is covering more than expected, so that overall gains in coverage have been surprisingly on target. In early 2014, the Congressional Budget Office projected that under the A.C.A., by 2018 there would be 29 million uninsured U.S. residents. The actual number is … 29 million.

What’s particularly impressive about Obamacare’s stabilization is that it’s happening despite desperate attempts by Trump and his allies to sabotage his predecessor’s achievement. Republicans have repealed the mandate that was supposed to induce people to sign up for coverage while still healthy, and the Trump administration has done all it can to increase risks and drive insurers out. Yet Democrats built their system so well that it’s still standing despite everything thrown at it.

Of course, Obamacare would be doing even better if it were run by people who weren’t trying to kill it. Look at what’s happening in New Jersey, where a Democratic governor and Legislature have used their powers to undo most of the Trumpian sabotage: 2019 premiums will actually drop 9.3 percent, even as they rise modestly in the nation as a whole.

And on the other hand, if Republicans hold Congress this November, they will simply kill Obamacare outright, taking coverage away from millions. If you have a pre-existing medical condition, or a job that doesn’t come with good insurance, be very, very afraid.

Now, Obamacare is hardly a perfect system. It was always an awkward compromise reflecting the political constraints of the time, and many Democrats — including Barack Obama himself — are now suggesting moving beyond it to “Medicare for all,” although it’s not clear exactly what that would mean.

But the Affordable Care Act really did achieve a lot. And this achievement bears strongly on the current political debate. Basically, Democrats have earned a lot of credibility on health care: They delivered what they promised, and they have showed that they can build systems that work.

Republicans, on the other hand, aren’t just lying about their health plans — pretending, for example, to protect people with pre-existing conditions when they aren’t. They’ve also been utterly wrong about everything, and have learned nothing from their mistakes.

So are Democrats justified in running as the defenders of American health care? Yes.
https://www.nytimes.com/2(...)ity-health-care.html
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:54:10 #105
384435 klappernootopreis
pi_181835923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lees dat WSJ nog had geleerd 30 oktober 2017 dat de FBI een onderzoek was gestart naar het contract, maar verder niet.

https://www.wsj.com/artic(...)-contract-1509379394
Voor 300 Miljoen dollar hadden ze aardig wat van deze panelen kunnen kopen.
http://www.ecotechtube.co(...)panels-like-a-carpet
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:57:11 #106
384435 klappernootopreis
pi_181835972
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of My Fight.
Het deel "my defence" zal er wel nooit komen. Trump weet niet hoe hij zich moet verdedigen. Hij probeert zijn tegenstanders alleen maar te attackeren, maar krijgt zelf klap op klap te verduren.

En eens gaat hij om.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 13:18:47 #107
3928 Ulx
pi_181836230
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:08:35 “We have found nothing to show collusion between President Trump & Russia, absolutely zero, but every day we get more documentation showing collusion between the FBI & DOJ, the Hillary campaign, foreign spies & Russians, incredible.” @SaraCarterDC @LouDobbs reageer retweet
Zijn eerste tweet op 11 September: Trump valt de FBI en DOJ aan.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 13:21:06 #108
3928 Ulx
pi_181836269
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:19:19 New Strzok-Page texts reveal “Media Leak Strategy.” @FoxNews So terrible, and NOTHING is being done at DOJ or FBI - but the world is watching, and they get it completely. reageer retweet
Zijn derde.

D'r was ook iets met een paar wolkenkrabbers op deze datum.
pi_181836383
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:18 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:08:35 “We have found nothing to show collusion between President Trump & Russia, absolutely zero, but every day we get more documentation showing collusion between the FBI & DOJ, the Hillary campaign, foreign spies & Russians, incredible.” @SaraCarterDC @LouDobbs reageer retweet
Zijn eerste tweet op 11 September: Trump valt de FBI en DOJ aan.
Niks aan de hand dus. Volgens Trump en de zijnen is collusion immers geen misdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 13:46:25 #110
3928 Ulx
pi_181836627
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:41:33 “ERIC Holder could be running the Justice Department right now and it would be behaving no differently than it is.” @LouDobbs reageer retweet
Moet die oetlul vandaag nog ergens een krans leggen?
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:51:36 #111
64792 Mryc
play me one more song
pi_181836704
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 12:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Of My Fight.
My covfefe
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 13:53:44 #112
3928 Ulx
pi_181836750
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:51 schreef Mryc het volgende:

[..]

My covfefe
By anonamalifilous
pi_181836773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:21 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:19:19 New Strzok-Page texts reveal “Media Leak Strategy.” @FoxNews So terrible, and NOTHING is being done at DOJ or FBI - but the world is watching, and they get it completely. reageer retweet
Zijn derde.

D'r was ook iets met een paar wolkenkrabbers op deze datum.
Ja op die dag had Trump weer de op 1 na hoogste wolkenkrabber in NY
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 13:56:01 #114
3928 Ulx
pi_181836791
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja op die dag had Trump weer de op 1 na hoogste wolkenkrabber in NY
Klopt, hoor eens hoe blij hij was!

braxtonryn twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:30:38 @kylegriffin1 Here's Trump bragging about having the "tallest" building in downtown Manhattan during the 9/11 attacks. #NeverForget https://t.co/XSCvCV3GWr reageer retweet
pi_181836888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, hoor eens hoe blij hij was!

braxtonryn twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:30:38 @kylegriffin1 Here's Trump bragging about having the "tallest" building in downtown Manhattan during the 9/11 attacks. #NeverForget https://t.co/XSCvCV3GWr reageer retweet
Dat hij ook vertelt dat zijn staf hem dat gelijk kwam melden na de ramp |:(
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 14:03:47 #116
3928 Ulx
pi_181836898
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:59:08 Rudy Giuliani did a GREAT job as Mayor of NYC during the period of September 11th. His leadership, bravery and skill must never be forgotten. Rudy is a TRUE WARRIOR! reageer retweet
Daar ben ik het bijna mee eens. Die laatste zin is anno nu wat overdreven.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 14:05:38 #117
3928 Ulx
pi_181836927
Gelukkig, er is een officieel statement van de regering op deze dag:

JustinTrudeau twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:04:01 Today, we remember those who lost their lives in the deadliest terrorist attack in US history, and honour the bravery & selflessness shown by so many on 9/11: https://t.co/334o5xFKGa reageer retweet
quote:
The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on the anniversary of the terrorist attacks of September 11th, 2001, and on the National Day of Service:

“The events of 9/11 – the deadliest terrorist attack in the history of the United States – will remain ingrained in our memories for generations.

“Today, on the 17th anniversary of this tragedy, we remember its nearly 3,000 innocent victims, including 24 Canadians.

“Hundreds of first responders lost their lives. We offer our deepest condolences to all those who lost loved ones, and live with pain and grief that will never completely go away.

“We recognize the incredible bravery of first responders who risked everything so others might live. They raced into smoke and flames, braved falling rubble, and charged up the stairs of the collapsing towers. They were firefighters, police officers, military personnel, and ordinary people – all heroes, extraordinary in their service and sacrifice.

“On this National Day of Service, we honour those first responders, and all those who have sacrificed so much – before and since – in service to their neighbours and country.

“Communities across Canada banded together to help a country – a neighbour and friend – stricken by grief. Canadians opened their arms and homes to stranded airline passengers, joining an outpouring of generosity across North America that, to this day, reminds us to keep faith in the darkest hours – and know the best of us will always shine through.

“On behalf of the Government of Canada, I encourage Canadians to take part in acts of service today to remember those who lost their lives, and to honour the selflessness shown by so many on 9/11.”
Nu Trump nog.
pi_181837328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:05 schreef Ulx het volgende:
Gelukkig, er is een officieel statement van de regering op deze dag:

JustinTrudeau twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:04:01 Today, we remember those who lost their lives in the deadliest terrorist attack in US history, and honour the bravery & selflessness shown by so many on 9/11: https://t.co/334o5xFKGa reageer retweet
[..]

Nu Trump nog.
Je moet even tussen zijn rants doorlezen:

dinsdag 11 september 2018 @ 14:39:16 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181837560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:28 schreef archito het volgende:

[..]

Je moet even tussen zijn rants doorlezen:

Patriot Day? Really? :')

More like 'Your sins coming back to kick you in the balls Day'.

Maar dat bekt niet zo lekker.
  dinsdag 11 september 2018 @ 14:58:54 #120
384435 klappernootopreis
pi_181837888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 14:03 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 13:59:08 Rudy Giuliani did a GREAT job as Mayor of NYC during the period of September 11th. His leadership, bravery and skill must never be forgotten. Rudy is a TRUE WARRIOR! reageer retweet
Daar ben ik het bijna mee eens. Die laatste zin is anno nu wat overdreven.
Hij vergeet te vermelden dat het OBAMA was die Bin Laden heeft uitgeschakeld.
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:03:07 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_181837953
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:58:10 17 years since September 11th! reageer retweet
Joh :')

edit: Oké, dat was wel op de minuut af het moment van de inslag van het eerste vliegtuig.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:06:37 #122
3928 Ulx
pi_181838026
Over ballen gesproken.....Ik geloof niet dat Avenatti zegt dat Trump de zijne van het hakblok mag halen na zijn overgave in de zaak Stormy Daniels.

Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:11:22 #123
3928 Ulx
pi_181838094

Iemand een broodje?
  Redactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 15:14:01 #124
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_181838134
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:11 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een broodje?
Dit is satire, toch?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:14:52 #125
3928 Ulx
pi_181838157
Uiteraard.
  Redactie Games dinsdag 11 september 2018 @ 15:25:03 #126
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_181838358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:14 schreef Ulx het volgende:
Uiteraard.
Je weet het nooit met bedrijven...
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 11 september 2018 @ 15:29:42 #127
384435 klappernootopreis
pi_181838447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:14 schreef Ulx het volgende:
Uiteraard.
daar maken ze zich op het moment minder druk om dan om die "cartoon" van Serena Williams.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:32:40 #128
3928 Ulx
pi_181838487
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 15:30:06 Woodward P. 56-58 Gary Cohn said interest rates would go up. Trump said, "We should just go borrow a lot of money right now, hold it, and then sell it and make money." Cohn was astounded.Trump kept saying, "We'll just borrow," enamored that they could borrow at the lowest rate. reageer retweet
Dat niemand anders daar ooit op gekomen is.
pi_181838518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:32 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 15:30:06 Woodward P. 56-58 Gary Cohn said interest rates would go up. Trump said, "We should just go borrow a lot of money right now, hold it, and then sell it and make money." Cohn was astounded.Trump kept saying, "We'll just borrow," enamored that they could borrow at the lowest rate. reageer retweet
Dat niemand anders daar ooit op gekomen is.
Daar heeft hij als zakenman best redelijk succes mee gehad, en met zijn wat beperkte mentale vermogens is het niet zo gek dat hij denkt dat een land hetzelfde werkt als een vastgoedbedrijf.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:37:39 #130
3928 Ulx
pi_181838555
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar heeft hij als zakenman best redelijk succes mee gehad, en met zijn wat beperkte mentale vermogens is het niet zo gek dat hij denkt dat een land hetzelfde werkt als een vastgoedbedrijf.
Had hij het over het land dan?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 15:45:16 #131
3928 Ulx
pi_181838699
dougmillsnyt twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 15:16:02 .@realDonaldTrump First Lady Melania Trump greet supporters as they arrive in Johnstown, PA to attend the Flight 93 September 11 Memorial Service in Shanksville, PA https://t.co/SRMBvlDLKJ reageer retweet

Moet ik hier wat over zeggen?
pi_181838718
Ben benieuwd hoe zijn speech klinkt...

Als moron-in-chief verstandig is, houdt hij zijn mond. B-)
pi_181838887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 15:45 schreef Ulx het volgende:
dougmillsnyt twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 15:16:02 .@realDonaldTrump First Lady Melania Trump greet supporters as they arrive in Johnstown, PA to attend the Flight 93 September 11 Memorial Service in Shanksville, PA https://t.co/SRMBvlDLKJ reageer retweet
[ afbeelding ]

Moet ik hier wat over zeggen?
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:58:10 17 years since September 11th! reageer retweet
Hell Yeah 9/11! We gaan er weer een feestje van maken! :')
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:03:06 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181839000
Hoe vaak zou hij het over zichzelf gaan hebben in de speech?
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 16:04:38 #135
3928 Ulx
pi_181839021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:03 schreef Szura het volgende:
Hoe vaak zou hij het over zichzelf gaan hebben in de speech?
911 keer.
  Overall beste user 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 16:05:41 #136
3928 Ulx
pi_181839039
Zou hij halverwege in een NO COLLUSION! rant terechtkomen?
pi_181840542
Bob Woodward book: Gary Cohn was 'astounded at Trump's lack of basic understanding' about the federal debt

quote:
[..]

During the meeting at Trump Tower in November 2016, Cohn touched on a series of economic issues, including the Federal Reserve. Cohn told Trump that the Fed would most likely increase interest rates during his term. Trump then offered an idea of how to deal with the rising rates.

"We should just go borrow a lot of money, hold it, and then sell it to make money," Trump said, according to the book.

While Trump was correct that many private businesses issue debt at a time of low interest rates, Cohn was "astounded at Trump's lack of basic understanding" about what the government borrowing would mean, Woodward wrote.

During the campaign, Trump ran on a promise to eliminate the federal debt during his presidency. Borrowing more would increase the deficit and add to that debt, Cohn explained. The president-elect offered a solution.

"Just run the presses — print money," Trump said, according to Woodward.

Cohn suggested that would be detrimental to the fiscal and economic health of the US, since printing vast amounts of money is thought to lead to inflation. But Trump returned to the idea later in the conversation.

Cohn also pointed to the federal debt ceiling, a statutory limit to the amount of debt the federal government can have outstanding. Even approaching the debt ceiling can be harmful to the stock market and US economic growth.

[..]
8)7 :X :|W
pi_181840661
Nog een aardig stuk over de uitgangsposities van China en de VS in een handelsoorlog:

https://buff.ly/2qvWa5H
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181841236
SethAbramson twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 07:58:08 (THREAD) 20 QUESTIONS FOR GEORGE PAPADOPOULOS. Now that @GeorgePapa19 is talking Russia on Twitter—and keeping in mind he follows this feed, so I know he'll see these tweets—I want to see if he'll answer tough questions from a guy who wrote a book about him. Read on and find out. https://t.co/sFVnYh70vn reageer retweet
pi_181841483
Watergate attorney says Trump will 'undoubtedly be impeached'

quote:
Andrew Hall, who served as an attorney for President Nixon’s top adviser in the Watergate scandal, said in a recent interview that President Trump will "undoubtedly be impeached.”

In a recent interview with The Independent, Hall, who had served as counsel for John Ehrlichman, Nixon’s former senior adviser for domestic affairs who was later convicted of conspiracy, obstruction of justice and perjury, said he is watching history repeat itself with Trump as more of his associates become caught up in special counsel Robert Mueller's probe into Russian election interference.

“The coverup is always worse than the crime,” the attorney told the British publication. “And this one is very shady. We have a sitting president who will undoubtedly be impeached.”

Hall’s remarks arrive as more bombshell revelations emerge surrounding the release of veteran journalist Bob Woodward’s book about the Trump administration, including the news of an alleged mock interview former Trump attorney John Dowd arranged with the president on Jan. 27 to help Trump prepare for a possible sit-down with Mueller.

“The idea to prepare a witness in and of itself is a good idea, but the fact that he’s incapable of being truthful throughout the entire exam is pretty scary,” Hall said.

“It raises a whole lot of issues,” he continued. “If a lawyer knows his client is not telling the truth, he can’t sit by and let that happen, he can’t participate and he must disassociate himself with that activity … otherwise, they lose their license for facilitating perjury.”

Woodward has said in recent interviews promoting his book that Dowd concluded that the president was “disabled” and unable to “tell the truth” following the practice interview and also allegedly called the president a liar.

The president has repeatedly lashed out at Woodward over the book in the past several days and has called him a "liar.” He also suggested Woodward was a Democratic operative and labeled his new book, titled "Fear: Trump in the White House," a work of "fiction."

The White House called Woodward's work "reckless” on Monday and did not rule out the possibility of a lawsuit.

Hall, however, contends that some of the revelations in Woodward’s new book could lead to the president’s impeachment, which the Watergate attorney predicts will occur in Trump’s first term.

“The November elections have an enormous impact on how this plays out,” he said. “If the Democrats take the Senate, or enough Republicans switch over, there will be a successful impeachment.”
pi_181841695
Trump’s assault on Woodward riddled with contradictions

The president has slammed Woodward's book as 'fiction' — even as he rails against former aides for leaking.

quote:
President Donald Trump has called journalist Bob Woodward’s book on his administration a work of “fiction” and a “scam,” claiming that quotes in the book are “made up" and that the author is a "liar."

At the same time, sources familiar with his thinking said he is livid at his former economic adviser, Gary Cohn, and his former staff secretary, Rob Porter, for “leaking” to Woodward.

It’s difficult to rationally argue that the book could be both: fiction dreamed up by Woodward, and a betrayal by former top stewards of the administration, who shared with the famed journalist alarming details about how the White House functions.

But it’s not hard for Trump, who often spouts two opposing views intended for different audiences. And his supporters often soak up the contradictory claims just as readily as he spits them out, taking it all in stride.

Call it a belt-and-suspenders approach.

SPOILER
pi_181841896
quote:
And his supporters often soak up the contradictory claims just as readily as he spits them out, taking it all in stride.
Dat is wel een herkenbare omschrijving van veel van die types die hier ook rondlopen ja.
pi_181842039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 18:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel een herkenbare omschrijving van veel van die types die hier ook rondlopen ja.
Ik blijf me daarover verbazen...
pi_181842403
Heeft iedereen het NYT Upshot project al gezien? Live polling van 100 Huisdistricten. Resultaten tot dusver zijn gemengd maar zijn te volgen a.d.h.v. het aantal respondenten. Interessant inkijkje in hoe een poll met 250 respondenten een totaal ander resultaat kan geven dan een poll met 500 respondenten.

Hier te volgen:
https://www.nytimes.com/i(...)elections-polls.html
pi_181842895
Het geplande bezoek van Trump aan Ierland is alweer van de baan vanwege 'schedule reasons'

Jaja :')

quote:
Almost immediately after Trump's visit was announced, the prospect of the controversial U.S. president in Ireland sparked calls for protests.

Eamon Ryan, the leader of Ireland's Green Party called on the Irish people to "show their disgust and rejection of the Trump administration's policies by turning out, as we did during the Iraq War in 2003, in large-scale mass protest around the country."

CNBC
pi_181843029
pi_181843590
Porter, belangrijke bron van het boek heeft een statement naar buiten gebracht

Cohn ook:

jonathanvswan twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:18:13 Scoop: Gary Cohn takes on Bob Woodward https://t.co/kMTLDgzLd3 reageer retweet
Het blijft zo nog wel even gezellig.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:03:58 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181843812
Rob Porter de vrouwenmepper _O-.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:04:05 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181843813
quote:
Federal deficit soars 32 percent to $895B

The federal deficit hit $895 billion in the first 11 months of fiscal 2018, an increase of $222 billion, or 32 percent, over the same period the previous year, according to the Congressional Budget Office (CBO).

The nonpartisan CBO reported that the central drivers of the increasing deficit were the Republican tax law and the bipartisan agreement to increase spending. As a result, revenue only rose 1 percent, failing to keep up with a 7 percent surge in spending, it added.

Revenue from individual and payroll taxes was up some $105 billion, or 4 percent, while corporate taxes fell $71 billion, or 30 percent.

The August statistics were somewhat inflated, however, due to a timing shift for certain payments, putting the deficit measure through August slightly out of sync with the previous year, the CBO noted. Had it not been for the timing shift, the deficit would have increased $154 billion instead of $222 billion.

Earlier analysis from CBO projected that deficits would near $1 trillion in 2019 and surpass that amount the following year.
Het zal wat worden als ze de economie nu zouden willen stimuleren als een crash komt. Het komt op me over als erg slecht beleid.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:13:26 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181844052
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
Rob Porter de vrouwenmepper _O-.
Die alles verborgen hield met z’n medeplichtigen, nee daar kunnen we van op aan _O_.
pi_181844205
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Szura het volgende:

[..]

Die alles verborgen hield met z’n medeplichtigen, nee daar kunnen we van op aan _O_.
Volgens Nintex is hij een belangrijke bron van het boek, helaas vergat hij die bewering te onderbouwen.
pi_181847736
Koch group loses donor secrecy fight at appeals court

quote:
A nonprofit group founded by conservative political megadonors Charles and David Koch must disclose its largest givers to law enforcement authorities in California, a federal appeals court ruled Tuesday.

The Americans for Prosperity Foundation had argued that the state's rules requiring filing of the donor list violate the First Amendment by discouraging individuals from giving and by exposing them to threats and harassment.

In 2016, the group persuaded a federal judge in Los Angeles to issue a permanent injunction against the requirement. U.S. District Court Judge Manuel Real said the state rarely used the information, but often disclosed it accidentally with charities' public tax filings.

However, a three-judge panel of the 9th Circuit Court of Appeals unanimously reversed that ruling Tuesday, holding that the state had a legitimate need for the data and that the Koch-founded group had not shown a significant burden on donors.

"To the extent the district court found actual chilling or a reasonable probability of harassment from confidential disclosure to the Attorney General, those findings are clearly erroneous," Judge Raymond Fisher wrote In a 41-page opinion, joined by Judges Richard Paez and Jacqueline Nguyen.

"The mere possibility that some contributors may choose to withhold their support does not establish a substantial burden on First Amendment rights," Fisher added.

SPOILER
pi_181849236
quote:
quote:
Fisher and Paez were appointed by President Bill Clinton, Nguyen by President Barack Obama and Real by President Lyndon Johnson.
Die gaat al een tijdje mee, zeg :D
  dinsdag 11 september 2018 @ 23:29:06 #154
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181849380
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

[..]

Die gaat al een tijdje mee, zeg :D
Uit 1924... Wow. Dat is kennelijk ook de enige actieve, naast een andere met senior status:

One of Johnson's appointees, Manuel Real of the Central District of California, remains in active service while one district judge, Jack B. Weinstein, remains on senior status.

https://en.wikipedia.org/(...)by_Lyndon_B._Johnson
pi_181850052
U.S. expects to hit $1 trillion deficit earlier than planned

quote:
The U.S. deficit grew by $222 billion from this time last year — reaching a total of $895 billion, according to the nonpartisan Congressional Budget Office.

Why it matters: This increase was due mostly to the new Republican tax law and Congress' routine decision to increase spending, which grew by 7% compared to revenue growth of only 1%. The CBO now says the deficit will approach $1 trillion by the end of this fiscal year, but in April the agency didn’t expect the deficit to reach $1 trillion until 2020.
pi_181850259
Als de economie nou met meer als 25% was gegroeid dan had je een 25% groei aan schuld kunnen betalen.
Als de rente straks oploopt met een democratische president dan zijn echt draconische maatregelen nodig, anders moeten ze echt gaan defaulten.
Amerikaans schuldpapier is straks het papier niet meer waard waar het op gedrukt word.
pi_181850971
quote:
Al jaren zo toch. Leven boven hun stand maar omdat de dollar wereldreservemunt is kunnen ze het maken zonder levensverziekende inflatie door het printen van de greenback. Daarom landen die de positie van de greenback als wereldreservemunt bedreigen kunnen het Amerikaanse leger (zwakkere landen) of ander destabiliserende maatregelen (landen waarmee oorlog voeren te riskant is en dat zijn maar twee) verwachten.
pi_181851240
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 02:05:04 Paul Manafort is in talks with Mueller's office about a possible plea deal, two people with knowledge tell WaPo.The people cautioned that the negotiations may not result in a deal. But the discussions indicate a possible shift in strategy for Manafort.https://t.co/wtmKclUNJv reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 02:10:14 This news is particularly interesting in light of Judge Amy Berman Jackson today pushing back a scheduled pretrial hearing in Manafort's case from Wednesday to Friday. Court filings did not indicate the reason for the delay. https://t.co/AdWYy44zzj reageer retweet
pi_181851334
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 01:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Al jaren zo toch. Leven boven hun stand maar omdat de dollar wereldreservemunt is kunnen ze het maken zonder levensverziekende inflatie door het printen van de greenback. Daarom landen die de positie van de greenback als wereldreservemunt bedreigen kunnen het Amerikaanse leger (zwakkere landen) of ander destabiliserende maatregelen (landen waarmee oorlog voeren te riskant is en dat zijn maar twee) verwachten.
Dat is het punt niet. Trump heeft beloofd dat hij het begrotingstekort wel even in 8 jaar zou wegwerken. De Republikeinen hebben jarenlang Obama verweten het begrotingstekort te laten oplopen. De ingevoerde belastingverlagingen waar vnl. de rijken en de grote bedrijven van profiteren zouden zichzelf wel terugbetalen waardoor het begrotingstekort zou afnemen.

Niet dus, sterker nog het begrotingstekort loopt alleen maar sneller op :')

Wel ironisch dat hij hier ook beweert dat de volle stadions bij zijn rally's een bewijs zijn dat er met de werkeloosheidcijfers geknoeid is door Obama :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 12-09-2018 03:42:20 ]
pi_181851389
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 02:30:13 Carmen Yulín Cruz: "If [Trump] thinks the deaths of 3,000 people is a success, he really doesn’t know what this was all about.""I really don't know where the president gets the nerve ... He thinks this is about him, and about his political position." https://t.co/kWqpu0gr7U reageer retweet
pi_181851398
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 03:20:06 Sen. Jeff Merkley tells @maddow that he has gotten his hands on a document that appears to show that DHS requested to transfer about $10,000,000 out of FEMA's budget and into the coffers of ICE to support immigration detention programs. reageer retweet
Video: Breaking: Trump admin took millions from FEMA for ICE detentions

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 12-09-2018 04:08:53 ]
pi_181851430
pi_181852099
Longread:

Americans Want to Believe Jobs Are the Solution to Poverty. They’re Not.

U.S. unemployment is down and jobs are going unfilled. But for people without much education, the real question is: Do those jobs pay enough to live on?
pi_181852183
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:13 schreef Szura het volgende:

[..]

Hij ontkent verder ook niet zoveel. 'Stukken pakken is normaal, en hij noemt Trumps successen niet so unfair'.

Bewijst alleen maar dat iemand dus wel degelijk dingen van Trumps bureau heeft gepakt. Verder is dat gedoe over the resistance meer gericht op de brief in de NYT heb ik het idee.
  woensdag 12 september 2018 @ 09:00:21 #165
384435 klappernootopreis
pi_181853154

"ik heb alle papieren van Trumps bureau gehaald die hij toch niet leest. Daar zit toch geen kwaad in?"

Cohn heeft trouwens een pakhuis gehuurd om ze allemaal te bewaren, zijn kantoor is nu een beetje vol":

pi_181854065
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2018 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 03:20:06 Sen. Jeff Merkley tells @maddow that he has gotten his hands on a document that appears to show that DHS requested to transfer about $10,000,000 out of FEMA's budget and into the coffers of ICE to support immigration detention programs. reageer retweet
Video: Breaking: Trump admin took millions from FEMA for ICE detentions
Dit is geen best nieuws zo vlak voordat een enorme storm land maakt.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 10:15:12 #167
3928 Ulx
pi_181854118
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 00:55:34 Woodward P. 230 McMaster wanted Trump to sign an order re: Libya. He wouldn't.Trump said the U.S. should be getting oil. The generals aren't sufficiently focused on getting or making money. They don't understand our objectives. They have the U.S. engaged in all the wrong ways. reageer retweet
Duidelijk.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 10:17:08 #168
3928 Ulx
pi_181854143
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 05:30:43 Woodward P. 310 Trump wanted minerals from Afghanistan."We need to get a company in there," Trump said. "Why aren't we in there taking it?"Asked who 'we' was, Trump said, "We should just be in there," as if there were a national mining company to move into Afghanistan. reageer retweet
Duidelijk.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 10:19:17 #169
3928 Ulx
pi_181854179
mmfa twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:43:13 NRA spokesperson Dana Loesch says Botham Jean, a man killed by a cop inside his Dallas home, could have survived if he "was a law abiding gun owner" https://t.co/R5cMgA9PNk https://t.co/RGtBPyvddg reageer retweet
De NRA wil blijkbaar dat de politie beschoten wordt.
pi_181854278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:19 schreef Ulx het volgende:
mmfa twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 18:43:13 NRA spokesperson Dana Loesch says Botham Jean, a man killed by a cop inside his Dallas home, could have survived if he "was a law abiding gun owner" https://t.co/R5cMgA9PNk https://t.co/RGtBPyvddg reageer retweet
NRA komt alleen op voor blanke wapenbezitters. Dus dan hadden ze waarschijnlijk gezegd dat de politie zwaardere wapens moet dragen.
pi_181854286
Interessant artikel:

5 ways the fight for the Senate majority could turn out:
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
pi_181854361
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:19 schreef Ulx het volgende:
Meer wapens is altijd hun oplossing nu is het wachten op de eerste wapenfanaat die zijn vrouw doodschiet omdat ze de sleutel niet meteen in het slot krijgt
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 12 september 2018 @ 10:47:25 #173
384435 klappernootopreis
pi_181854503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:17 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 05:30:43 Woodward P. 310 Trump wanted minerals from Afghanistan."We need to get a company in there," Trump said. "Why aren't we in there taking it?"Asked who 'we' was, Trump said, "We should just be in there," as if there were a national mining company to move into Afghanistan. reageer retweet
Duidelijk.
Dat was Bush al van plan. Én de Russen. Én alle terroristen die in die regio zitten. Afghanistan is een schatkist, dat weet iedereen.
  woensdag 12 september 2018 @ 10:51:14 #174
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181854544
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat was Bush al van plan. Én de Russen. Én alle terroristen die in die regio zitten. Afghanistan is een schatkist, dat weet iedereen.
[ afbeelding ]
Voornamelijk ijzer dus. En dat kunnen ze weer moeilijk naar de VS exporteren vanwege de importtarieven ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 11:06:13 #175
3928 Ulx
pi_181854787
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:34 schreef vipergts het volgende:

[..]

Meer wapens is altijd hun oplossing nu is het wachten op de eerste wapenfanaat die zijn vrouw doodschiet omdat ze de sleutel niet meteen in het slot krijgt
Als ze een pistool zou hebben zou dat natuurlijk niet gebeuren.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 11:21:34 #176
3928 Ulx
pi_181855046

Toen de Black Panthers zo rondom een overheidsgebouw liepen vond de NRA trouwens dat dat niet kon. Kan iemand dat duiden? Zowel de Black Panthers als de NRA hadden/hebben als motto: "Only the gun can set us free!" (Of iets in die trant.)

https://www.huffingtonpos(...)ccfce4b014efe0db2f40
pi_181855195
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

Toen de Black Panthers zo rondom een overheidsgebouw liepen vond de NRA trouwens dat dat niet kon. Kan iemand dat duiden? Zowel de Black Panthers als de NRA hadden/hebben als motto: "Only the gun can set us free!" (Of iets in die trant.)

Het recht om wapens te dragen om je te kunnen verzetten tegen machtsmisbruik van de overheid geldt natuurlijk alleen als je de goede opvattingen hebt. Voor de verkeerde geldt het niet. In dat geval is het terrorisme.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 11:29:33 #178
3928 Ulx
pi_181855204
6 Years Ago, North Carolina Chose To Ignore Rising Sea Levels. This Week It Braces For Disaster.

quote:
[....] in North Carolina, lawmakers chose to ignore the threats. A panel of scientists on the state Coastal Resources Commission issued a dire warning in March 2010, estimating that the sea levels along the state’s coast would rise 39 inches over the next century. Conservative lawmakers and business interest groups feared the report would hurt lucrative real estate development on the state’s coast and sought to undermine it. A lobbying group committed to economic development on the coast accused the panel of “pulling data out of their hip pocket.”

Conservative state Rep. Pat McElraft, whose top campaign contributors were the North Carolina Association of Realtors and the North Carolina Home Builders’ Association, drafted a bill in response that rejected the panel’s predictions.

McElraft introduced the bill in April 2011, and it passed the legislature in the summer of 2012.

Part of the bill stipulated that state and local agencies must also refer to historical linear predictions of sea level rise rather than current research, and another alarming section required that research look only at 30-year predictions rather than at a century, as the CRC report had done. Supporters of the bill saw short-term benefits in more affordable insurance, and continued opportunities for real estate development and tourism along the attractive coast. Critics saw the long-term consequences of damaged homes and businesses and vast swaths of the state being swallowed by floods.[...]
Moet Washington deze staat komen helpen? Ze waren gewaarschuwd en kozen zelf voor vastgoed aan zee. Ik ben van mening dat Trump niets moet doen voor deze staat.

Nou ja, hij kan natuurlijk thoughts & prayers sturen. Dat is op zich een opsteker voor de getroffenen.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 11:30:18 #179
3928 Ulx
pi_181855212
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het recht om wapens te dragen om je te kunnen verzetten tegen machtsmisbruik van de overheid geldt natuurlijk alleen als je de goede opvattingen hebt. Voor de verkeerde geldt het niet. In dat geval is het terrorisme.
Je moet geen verdachte huidskleur hebben of aanhanger zijn van een risicogeloof? Zoiets?
pi_181855276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je moet geen verdachte huidskleur hebben of aanhanger zijn van een risicogeloof? Zoiets?
Linkse opvattingen zal ook niet goed zijn.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 12:11:44 #181
3928 Ulx
pi_181856068
Laura Ingraham’s Brother Goes to War Against Her

CurtisIngraham1 twitterde op woensdag 05-09-2018 om 01:24:36 My sister, Laura Ingraham, needs to search her own moral closet and history as she rolls forward in support of this candidate. I can only assume a further lack of integrity. @FoxNews @Hadas_Gold #lauraigraham https://t.co/NPUh8vlLxk reageer retweet
CurtisIngraham1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 03:13:02 Once again, I am in full support of David Hogg. My sister's recent comments likening child detention centers to summer camps is beyond disturbing. Where is her humanity? Sad and tragic. @davidhogg111 #davidhogg #LauraIngraham @Journo_Christal @TimMarc reageer retweet
CurtisIngraham1 twitterde op donderdag 21-06-2018 om 03:51:52 My sister's repeated mean spirited, flip and insensitive remarks makes me, her brother, question her very humanity. Your continued sponsorship is disturbing to say the least. @BeachesResorts @SandalsResorts @SIRIUSXM @CarfaxReports @JohnDeere @Cabelas @davidhogg111 #DavidHogg reageer retweet
Grappig stukje wel. Papa Ingraham was dus een alcoholist met nazi-sympathieën.
  woensdag 12 september 2018 @ 12:16:29 #182
384435 klappernootopreis
pi_181856177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

Die gasten begrepen toen al dat ze zich moesten bewapenen.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 12:42:50 #183
3928 Ulx
pi_181856670
The Labor Department is investigating the visa program Mar-a-Lago uses to hire foreign workers

Ik verwacht er niet veel van. Echt niet dat men het durft om Mar-A-Lago te sluiten.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 12:55:42 #184
3928 Ulx
pi_181856933
realDonaldTrump twitterde op woensdag 12-09-2018 om 12:51:59 We got A Pluses for our recent hurricane work in Texas and Florida (and did an unappreciated great job in Puerto Rico, even though an inaccessible island with very poor electricity and a totally incompetent Mayor of San Juan). We are ready for the big one that is coming! reageer retweet
Tering.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 13:12:11 #185
3928 Ulx
pi_181857243
‘Shipwreck’: GOP grows fearful about losing Senate as candidates struggle, Trump support tumbles

De GOP raakt een beetje in paniek.

quote:
Republicans have grown increasingly worried about losing control of the Senate, as President Trump’s approval rating tumbles and Democrats gain steam in key battleground races.

Senate Majority Leader Mitch McConnell (R-Ky.) on Tuesday sounded some of the most doubtful notes of Trump’s presidency that Republicans will keep the upper chamber of Congress, telling reporters, “I hope when the smoke clears, we’ll still have a majority.”

His comments came as Republican strategists and officials fretted over a fresh round of private polling on the Senate races, while public polls registered further erosion in Americans’ approval of Trump. “Shipwreck” was how one leading strategist described the situation, adding an expletive to underscore the severity of the party’s problems.

One of the most unexpected fights is in reliably GOP Texas, where Sen. Ted Cruz is trying to fend off Democratic Rep. Beto O’Rourke. Republicans are so fearful about losing the seat that they are diverting resources to Texas, a sore point in the White House after the animosity between Cruz and Trump in the 2016 Republican presidential primary.

Beyond Texas, Sen. Joe Donnelly, once seen as perhaps the most vulnerable Democratic incumbent, has opened up a slight edge over Republican businessman Mike Braun in Indiana, while hopes for picking off Sen. Joe Manchin III (D-W.Va.) in a state Trump won by 43 percentage points have faded along with GOP confidence in state Attorney General Patrick Morrisey, the Republican nominee.

The developments signaled the most serious peril yet for Republicans’ 51-49 majority. Losing the Senate was once an unthinkable prospect as the GOP looked to gain seats in the midterms, and with the party’s grip on the House in serious jeopardy, the chamber had been seen as the last line of defense.

At the start of Trump’s tenure, some Republicans envisioned enough wins to secure a filibuster-proof majority of 60 seats, confident they could oust many of the 10 Democrats running in states Trump won in 2016. Even a few weeks ago, Republicans were talking more assuredly about flipping seats.

But less than two months till the Nov. 6 election, Republicans barely mention Ohio, Wisconsin, Michigan and Pennsylvania — states Trump won — as opportunities to knock out a Democrat, while McConnell reiterated that nine seats, plus Texas, were at stake.

“Arizona, Nevada, Tennessee, Montana, North Dakota, Missouri, Indiana, West Virginia and Florida. All of them too close to call, and every one of them like a knife fight in an alley; I mean, just a brawl in every one of those places,” McConnell told reporters in Louisville.

Republicans could still emerge with an increase in their numbers if GOP candidates eventually prevail in many of these close races, with Democrats seriously concerned about Florida, where Republican Gov. Rick Scott is running about even against Democratic Sen. Bill Nelson.

The dire warnings also could serve as a wake-up call to GOP donors for the final eight weeks of the campaign.

But for the GOP, simply retaining its majority — which was whittled by a seat after a stunning upset in the Alabama special election last year — has looked like a more challenging goal by the day, as controversy swirls around Trump, the public loses confidence in the president and GOP candidates are slow to gain traction.

A Washington Post-ABC News national poll conducted in late August found just 38 percent of voters approved of the job that Trump was doing, compared with 60 percent who disapproved. His approval rating in April was 44 percent.

These difficulties have come into sharp focus in Texas, where Cruz is fighting for political survival against O’Rourke, a rising liberal star who is raising record-setting sums of cash and attracting large crowds across a ruby-red state. At the end of June, O’Rourke had close to $14 million cash on hand to Cruz’s $9 million, according to Federal Election Commission reports.

The tough realities of Texas have prompted an unexpected alliance between Cruz and the Republicans he spent years waging a vendetta against as a senator and as a candidate for president — including Trump and McConnell.

The sudden cooperation underscores how much the GOP fears losing Texas. The shock waves are being felt well beyond the state, as its several expensive media markets could force the party to spend money there that it will have to subtract from GOP hopefuls in other battlegrounds.

“Other campaigns are going to be shorted due to the lackluster nature of the campaign,” said one White House official, speaking of the Cruz operation.

McConnell recently assured Cruz in a private conversation that resources would be there for him, according to people familiar with the talk. Trump is planning to campaign for Cruz in Texas next month.

The Senate Leadership Fund, a super PAC helmed by a former top McConnell aide, has recently taken a close look at Texas, conducting polling and summarizing its findings in a memo, according to Chris Pack, a spokesman for the group.

The organization also announced a seven-figure advertising campaign in five other states on Tuesday. The ads mostly target Democratic candidates.

A Cruz-McConnell partnership would have been unimaginable when Cruz called McConnell a liar on the Senate floor in July 2015 over strategy on legislation. A Cruz-Trump alliance would have seemed equally implausible after Cruz labeled Trump a “pathological liar” and declined to endorse him at the Republican National Convention.

Beyond Trump and McConnell, Cruz angered other Republicans with his unsuccessful effort to strip funds from the Affordable Care Act in 2013, which forced a 16-day partial government shutdown, and his support for outside groups that financed primary challengers to GOP senators.

“They are working together for political expediency,” said Rick Tyler, a former Cruz spokesman. “These people don’t like each other.”

Cruz spoke about his plight at a luncheon for Republican senators earlier this summer, according to people familiar with his remarks. One GOP senator said Cruz sought to convince them that he was facing a“real race,” citing polls and noting that O’Rourke was amassing cash.

Like others interviewed for this story, the senator spoke on the condition of anonymity to describe private conversations.

In Texas on Tuesday, Cruz told reporters he was eager to debate O’Rourke five times. “Typically, sitting officeholders don’t suggest that many debates. They don’t want to do any debates. But the reason I proposed that is, I think we owe it to the voters of Texas.”

Sen. John Cornyn (R-Tex.), whom Cruz declined to endorse in his 2014 primary, is hosting a fundraiser for Cruz in Washington next month.

Public polls have shown Cruz leading O’Rourke by single digits. David McIntosh, the president of the Club for Growth, an anti-tax group that has long championed Cruz, said donors he has spoken with have been caught off-guard by the tightness of the contest.

“I think, particularly in Texas, it’s like: ‘Oh yeah, I didn’t think it would be a big race. Yes, we need to win it. I’ll help you do that.’ And the same around the country,” McIntosh said.

Speaking to reporters in Louisville on Tuesday, McConnell called the race “competitive” but said he expected Cruz to prevail. One advantage for any Republican in the state is the ability of voters to simply cast a straight-party-ticket ballot.

Despite Trump’s poll numbers, GOP strategists still consider the president their most effective weapon in the fight to keep control of the Senate. They say his trips to red states with marquee contests, like Montana, North Dakota, Missouri and Indiana, have provided boosts for their candidates.

The Senate Leadership Fund’s new Indiana ad begins with footage of Trump praising Braun and Braun pledging to fight for the president.

Whether the bursts of momentum will last is another question party leaders are grappling with as they eye the final two months before the November elections. A steady stream of explosive stories about dissent within Trump’s administration and special counsel Robert S. Mueller III’s investigation hover over the fall stretch.

Republican strategists are closely watching suburban areas, where they fear that anger with Trump could spark a backlash against GOP candidates. The suburbs loom larger over the battle for the House, with many rural states set to decide Senate contests. But Senate strategists are still mindful of the challenges they may pose.

One bright spot for the GOP has been the nomination of Judge Brett M. Kavanaugh to the Supreme Court. Republican leaders are confident they will confirm him this month, giving Trump and his party a landmark achievement just before voting begins.

Until then, they will have to weather a political storm that has increasingly stoked private GOP comparisons to 2006, a banner election year for the Democrats. Amid that perceived danger, every competitive Senate race is becoming more critical.
pi_181858401
quote:
In de voorspellingen van 538 worden de kansen voor de Republikeinen in het huis er ook niet beter op i.i.g.

https://projects.fivethir(...)ouse/?ex_cid=rrpromo
pi_181858698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:10 schreef archito het volgende:

[..]

In de voorspellingen van 538 worden de kansen voor de Republikeinen in het huis er ook niet beter op i.i.g.

https://projects.fivethir(...)ouse/?ex_cid=rrpromo
Het huis en de senaat verschillen ook nog wel significant, hoewel bij Predictwise de kansen voor de Democraten op een meerderheid in de senaat op zo'n 24% staan.
pi_181858902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het huis en de senaat verschillen ook nog wel significant, hoewel bij Predictwise de kansen voor de Democraten op een meerderheid in de senaat op zo'n 24% staan.
Daar ben ik van op de hoogte inderdaad, huis + senaat zou voor de democraten een dream come true zijn. Ik ben alleen benieuwd of slechtere voorspellingen voor het huis ervoor zou kunnen zorgen dat de Republikeinen nog meer in paniek raken en gekke dingen gaan doen.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 14:45:26 #189
3928 Ulx
pi_181859011
https://www.politico.com/(...)ington-liquor-815560

Om in DC alcohol te mogen schenken moet je de "good character" test halen. Ben je een racistische oplichter, laat je je in met criminelen, krijg je rechtzaak na rechtzaak aan je broek, dan kun je daar beter geen bar of hotel openen.

quote:
Donald Trump is president, but is he fit to run a bar?

A Washington, D.C., liquor board will consider that question Wednesday after a group of city residents complained that the owner of the Trump International Hotel fails the “good character” test required of anyone who wants to sell wine, beer or spirits in the city.
In their grievance to the city’s Alcohol Beverage Control Board, the group presented a litany of what they say are Trump’s moral failures, calling him a liar, a fraudster and a racist who associates with criminals.

The hotel, just blocks from the White House, opened in 2016 and has become a hangout for administration aides and Trump loyalists. The president himself, who does not drink, has appeared at major fundraisers there, and his campaign has spent thousands of dollars on events. Foreign governments, including the Kingdom of Saudi Arabia, are frequent patrons, too. In 2017 and 2018, Kuwait’s ambassador to the U.S. booked the hotel for galas to celebrate the anniversary of the country’s independence from British rule.

Yanking the hotel’s liquor license would put a serious dent in its events business, including weddings and fundraisers. The hotel's steakhouse, BLT Prime, and the lobby’s popular Benjamin Bar and Lounge — mocked by locals for serving wine by the spoonful — operate under a separate license that isn’t targeted by the current complaint. But both could be hit if the case goes forward, because they, like the hotel, have liquor licenses held by Trump Old Post Office LLC, which in turn is owned by the president.

It’s too soon to say whether local leaders — all of them appointed by the city’s Democratic mayor — will revoke the license; the alcohol control board on Wednesday will decide whether to start that process by recommending a review. But the challenge is just the latest attempt at resistance in a city in which Trump won only about 4 percent of the vote.

“The merits of the complaint are strong,” said Joshua Levy, a partner with law firm Cunningham Levy Muse, who represents the residents. “The evidence of Mr. Trump’s bad character is strong.”

Trump Organization lawyer Alan Garten and BLT spokeswoman Rachel Wormser did not respond to requests for comment.

The control board has cited character flaws to deny liquor licenses in the past, including to applicants who have lied to investigators, misrepresented their finances or had run-ins with the law. But while it has sought to revoke licenses for violations such as serving underage customers, running the taps after hours and shoddy record-keeping, it’s unusual for the board to investigate an existing license on the basis of character.

The seven complainants against Trump include a federal judge, a former chair of the White House Council on Faith and Neighborhood Partnerships, and several religious leaders. Their effort is being funded by Jerry Hirsch, an Arizona Republican and chairman of the nonprofit Make Integrity Great Again.

"Character and the rule of law comprise the foundation of our society, and yet both are under assault,” Hirsch said in a written statement. “This complaint is important because it is a test of both, at a critical time in American history."[....]
*gniffel*
  woensdag 12 september 2018 @ 14:46:00 #190
384435 klappernootopreis
pi_181859019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:37 schreef archito het volgende:

[..]

Daar ben ik van op de hoogte inderdaad, huis + senaat zou voor de democraten een dream come true zijn. Ik ben alleen benieuwd of slechtere voorspellingen voor het huis ervoor zou kunnen zorgen dat de Republikeinen nog meer in paniek raken en gekke dingen gaan doen.
gekke dingen? Refereer jij aan het kiezen van een malloot als president of al die ondoordachte haastwetten die ze er doorheen willen jagen?
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 14:48:32 #191
3928 Ulx
pi_181859058
Als ze de response op de orkaan verneuken is dat ook niet echt gunstig.
pi_181859105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:48 schreef Ulx het volgende:
Als ze de response op de orkaan verneuken is dat ook niet echt gunstig.
Er gaan sowieso dingen fout. En dan gaat de gouverneur van North Carolina (Democraat) daar de schuld van krijgen van Trump. Zie je nu al aankomen.
pi_181859378
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

gekke dingen? Refereer jij aan het kiezen van een malloot als president of al die ondoordachte haastwetten die ze er doorheen willen jagen?
gekke nog gekkere
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 15:36:10 #194
3928 Ulx
pi_181859783
paulkrugman twitterde op woensdag 12-09-2018 om 15:34:13 Nobody could have predicted: the Trump tax cut has caused soaring budget deficits 1/ https://t.co/x8lIcm76Ho https://t.co/0Q9CUuNa5Q reageer retweet
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 15:54:34 #195
3928 Ulx
pi_181860134
McConnell screws Dems ahead of election with October session

Het zijn natuurlijk niet alleen de Democraten die dan in sessie zijn. Het is een gok van McConnell.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 16:13:43 #196
3928 Ulx
pi_181860646
PeterAlexander twitterde op woensdag 12-09-2018 om 14:38:58 Trump, this morning, as Florence barrels toward the Carolina coast: "Bad things can happen when you’re talking about a storm this size, called Mother Nature, you never know, but we know." https://t.co/Lw1onsooT8 reageer retweet
wut?
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 16:30:49 #197
3928 Ulx
pi_181861115
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 16:25:05 Docs reviewed by BuzzFeed reveal a previously undisclosed aspect of the Trump Tower meeting: a complex web of financial transactions among some planners and participants.Investigators are focused on banking activity after the meeting and the election.https://t.co/U6gLUuaezj reageer retweet
Aardig artikel in de tweet. En als Buzzfeed dit al weet, wat weet Mueller dan?
pi_181861126
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:54 schreef Ulx het volgende:
McConnell screws Dems ahead of election with October session

Het zijn natuurlijk niet alleen de Democraten die dan in sessie zijn. Het is een gok van McConnell.
Wel in overwegende mate natuurlijk. Vraag me af waarom ze niet gewoon niet komen opdagen.
pi_181861761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 14:37 schreef archito het volgende:

[..]

Ze kunnen in ieder geval nooit die amendment in Florida door laten gaan waar anderhalf miljoen ex-felons dan weer zouden kunnen gaan stemmen. Dan is Florida op zijn minst een generatie blauw en dat zal toch wel een diepe diepe wond zijn in de GOP. Benieuwd hoe ze dat gaan tegenhouden en op welke smerige wijze.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 16:58:23 #200
3928 Ulx
pi_181861901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 16:31 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wel in overwegende mate natuurlijk. Vraag me af waarom ze niet gewoon niet komen opdagen.
Omdat de GOP dan alles door de Senaat jast.
pi_181861999
axios twitterde op woensdag 12-09-2018 om 14:15:24 CORRECTION: This story has been corrected to reflect that the CBO did not change their estimate of when the U.S. would approach a trillion dollar deficit. (We had incorrectly stated they changed their current estimate from one in April.) https://t.co/4HrKxSdUzs reageer retweet
pi_181862121
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 15:50:09 Ken Starr says on @Morning_Joe that he believes a president can be indicted."No one is above the law, and so in my judgement the president can, in fact, be indicted." reageer retweet
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 17:30:22 #203
3928 Ulx
pi_181862568
tedlieu twitterde op woensdag 12-09-2018 om 17:25:11 I just introduced the E. Scott Pruitt Accountability for Government Officials Act because it is important to memorialize his legacy of corruption, and that of Trump cabinet officials. It's also a pretty good anti-corruption bill.#WednesdayMotivationhttps://t.co/0oygQehCzn reageer retweet
TROLOLOLOLOOOOOL

:D

Hoe bedoel je een Fuck You naar de GOP?
pi_181863869
quote:
Publisher Simon & Schuster released a statement on Monday saying that it had ordered a seventh printing, which would bring the total number of hardcover copies of “Fear” to 1 million.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 september 2018 @ 18:47:33 #205
3928 Ulx
pi_181864473
Ambassades in DC kopen dat boek ook. In bulk.
pi_181866072
Trump OKs sanctions for foreigners who meddle in elections

quote:
President Donald Trump signed an executive order Wednesday authorizing sanctions against foreigners who meddle in U.S. elections, a move that counters critics who claim he has not taking election security seriously enough.

The executive order covers not just interference with campaign infrastructure, but it also covers the distribution of disinformation and propaganda, national security adviser John Bolton told reporters. The order requires the Office of the National Intelligence Director to conduct regular assessments about potential foreign interference in the elections, asks for reports by the Homeland Security and Justice departments in the case of meddling in campaign-related infrastructure, he said. It also describes a process for the Treasury and State departments to recommend appropriate, automatic sanctions.

“We felt it was important to demonstrate the president has taken command of this issue, that it’s something he cares deeply about — that the integrity of our elections and our constitutional process are a high priority to him,” Bolton said.

With the midterm elections now two months away, National Intelligence Director Dan Coats said the U.S. is not currently seeing the intensity of Russian intervention that was experienced in 2016, but didn’t rule it out. He said the U.S. is also worried about the cyber activities of China, North Korea and Iran.

SPOILER
pi_181866344
kylegriffin1 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 19:45:41 A newly identified group of 10,000 tweets from nearly 600 Twitter accounts linked to the Kremlin-backed Internet Research Agency shows that the accounts mostly tweeted about the Affordable Care Act, intending to pit one side against the other.https://t.co/zWPeOIt3A7 reageer retweet
Nearly 600 Russia-Linked Accounts Tweeted About the Health Law

The majority of the nearly 10,000 tweets on the Affordable Care Act seem intended to pit one side against the other

quote:
On the March 23 anniversary of the Affordable Care Act becoming law, Democrats attacked Republicans for trying to sabotage the health law and praised the embattled legislation.

So did Russian trolls.

“8 years ago today, President Obama signed the Affordable Care Act into law. Millions of Americans have gained access to health care. Thank you, Mr. President!” said a tweet linked to the Internet Research Agency, a Russian company engaged in an online influence campaign that typically seeks to pit one side against the other on controversial issues.

A newly identified group of nearly 10,000 tweets shows that while Russian trolls often focus on such hot-button issues as Hillary Clinton’s email or athletes kneeling during the national anthem, they also target substantive and divisive policy areas like health care.

Nearly 600 IRA-linked accounts posted to Twitter about the ACA and health policy from 2014 through this past May, with the most prolific ones tweeting hundreds of times, the new data show. One account, called TEN_GOP, rocketed from fewer than 1,000 followers to more than 138,000 in two years, sending 60 tweets that potentially reached followers more than four million times.

Researchers at Clemson University provided The Wall Street Journal with the set of about 9,800 tweets involving health policy and the ACA that the IRA posted over that period. An analysis by the Journal found that 80% of the tweets had conservative-leaning political messages, often disparaging the health law.

The accounts have been shut down by Twitter as congressional investigators unearthed their origin, but intelligence experts say the assault is continuing through similar accounts and channels. The tweets provide a snapshot of a continuing strategy, one that is likely now aimed at November’s midterm elections in which health care is playing a dominant role, experts said.

SPOILER
  woensdag 12 september 2018 @ 21:46:57 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181868500
NateSilver538 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 21:45:56 Our Senate model is out!! Republicans have a 2 in 3 chance to keep the Senate, per our Classic and Deluxe forecasts.Our "polls-only" Lite forecast is similar, giving them a 7 in 10 chance.https://t.co/EFMPjkkIqq reageer retweet
https://projects.fivethir(...)ion-forecast/senate/
pi_181868828

70.000 dollar om met Trump op de foto te mogen. 8)7
pi_181869110
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2018 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
NateSilver538 twitterde op woensdag 12-09-2018 om 21:45:56 Our Senate model is out!! Republicans have a 2 in 3 chance to keep the Senate, per our Classic and Deluxe forecasts.Our "polls-only" Lite forecast is similar, giving them a 7 in 10 chance.https://t.co/EFMPjkkIqq reageer retweet
https://projects.fivethir(...)ion-forecast/senate/
Toch een stuk minder dan ik had verwacht. Opvallend.
  woensdag 12 september 2018 @ 22:13:47 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181869153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Toch een stuk minder dan ik had verwacht. Opvallend.
Het is een stuk meer dan ik had verwacht. Zo zie je maar. Trouwens, de kans op een D meerderheid opgeteld bij 50/50 is volgens deze modellen (behalve het Lite model) net meer dan 50% ... naja, ongeveer even groot dus dat R > 50 zetels houdt.

Zet dit af tegen de senaatszetels die op het spel staan in vele staten waar Trump met dubbele cijfers won en ik vind het vrij verbluffend dat ze uberhaupt deze kans zo hebben.
pi_181869595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is een stuk meer dan ik had verwacht. Zo zie je maar. Trouwens, de kans op een D meerderheid opgeteld bij 50/50 is volgens deze modellen (behalve het Lite model) net meer dan 50% ... naja, ongeveer even groot dus dat R > 50 zetels houdt.

Zet dit af tegen de senaatszetels die op het spel staan in vele staten waar Trump met dubbele cijfers won en ik vind het vrij verbluffend dat ze uberhaupt deze kans zo hebben.
Precies, ik snap ook niet hoe je dit aan de lage kant kunt vinden. De map is echt extreem ongunstig voor de Democraten. Winst in Texas is wel bijna een vereiste. De Republikeinen hebben met bijvoorbeeld Rick Scott ook wel een goede kandidaat in Florida.
Ik schat de kans op een Democratische meerderheid toch wel wat lager in dan 33%.
pi_181869762
Ik bedoelde de kansen voor de GOP om de Senaat te behouden is een stuk lager dan ik had verwacht. Niet echt helder geformuleerd.
  woensdag 12 september 2018 @ 22:42:26 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181869826
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:40 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik bedoelde de kansen voor de GOP om de Senaat te behouden is een stuk lager dan ik had verwacht. Niet echt helder geformuleerd.
Ahhh. Ja, wel gek eigenlijk dat zowel Monolith als ik het omgekeerd aannamen om een of andere reden.
pi_181869829
Als iedere race uiteindelijk eindigt zoals 538 het nu iets waarschijnlijker lijkt (al is het maar 55/60%), dan is de Senaat 51-49. Maargoed daar moet dan wel een hele hoop geluk bij komen kijken.

AZ en NV zijn cruciaal, als ND (beste pick up voor de GOP) verloren gaat dan lijkt me TN en daarna TX het belangrijkst. Arizona lijkt na de orimary juist weer iets dichter bij elkaar te komen. De beslissing gaat hoe dan ook in het zuiden vallen.
pi_181869850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ahhh. Ja, wel gek eigenlijk dat zowel Monolith als ik het omgekeerd aannamen om een of andere reden.
Ja toen ik het schreef dacht ik al ik weet niet of dit helemaal helder overkomt maar als je het leest als "de kansen voor de Republikeinen zijn 2 in 3" dan is het opzich wel logisch. :P
  woensdag 12 september 2018 @ 23:47:52 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181871361
Hier is hoe de modellen onderling correleren:

pi_181871548
quote:
Intelligente, succesvolle Amerikanen balen van Trump. Wat een verrassing toch weer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181871915
Ze proberen gewoon hetzelfde trucje als bij Strzok. Iemand die biased is/ kritiek heeft (iedereen dus) moet wel biased werk afleveren!

quote:
In a statement Wednesday, Google said the meeting shown in the video reflected the expression of employees’ own personal views after "a long and divisive election season."

"Nothing was said at that meeting, or any other meeting, to suggest that any political bias ever influences the way we build or operate our products," a Google representative said in the statement. "To the contrary, our products are built for everyone, and we design them with extraordinary care to be a trustworthy source of information for everyone, without regard to political viewpoint."

Bloomberg
pi_181872048
kylegriffin1 twitterde op donderdag 13-09-2018 om 00:35:02 The U.S. is holding a record 12,800 migrant children in detenion, a fivefold increase from May 2017, according to data obtained by NYT.https://t.co/nrLTw9p5bG reageer retweet
Detention of Migrant Children Has Skyrocketed to Highest Levels Ever

quote:
Even though hundreds of children separated from their families after crossing the border have been released under court order, the overall number of detained migrant children has exploded to the highest ever recorded — a significant counternarrative to the Trump administration’s efforts to reduce the number of undocumented families coming to the United States.

Population levels at federally contracted shelters for migrant children have quietly shot up more than fivefold since last summer, according to data obtained by The New York Times, reaching a total of 12,800 this month. There were 2,400 such children in custody in May 2017.

The huge increases, which have placed the federal shelter system near capacity, are due not to an influx of children entering the country, but a reduction in the number being released to live with families and other sponsors, the data collected by the Department of Health and Human Services suggests. Some of those who work in the migrant shelter network say the bottleneck is straining both the children and the system that cares for them.

Most of the children crossed the border alone, without their parents. Many are teenagers from Central America, and they are housed in a system of more than 100 shelters across the United States, with the highest concentration near the southwest border.

The new data was reported to members of Congress, who shared it with The Times. It shows that despite the Trump administration’s efforts to discourage Central American migrants, roughly the same number of children are crossing the border as in years past. The big difference, said those familiar with the shelter system, is that red tape and fear brought on by stricter immigration enforcement have discouraged relatives and family friends from coming forward to sponsor children.

SPOILER
pi_181873412
CNBC twitterde op donderdag 13-09-2018 om 04:39:49 China may use its property markets to defend against Trump's trade war offensive https://t.co/fI290vbLBr reageer retweet
China may use its property markets to defend against Trump's trade war offensive

• Rising property prices in China can help the country fend off some of the negative aspects of the trade war with the United States, according to CLSA property analyst Nicole Wong.

• More expensive property would encourage buyers to make purchases to beat further anticipated rises, increase construction jobs and boost local government coffers, she says.

• China has been seeking ways to blunt the negative effects of U.S. tariffs as the trade conflict drags on.

quote:
China has a potentially useful defense in its ongoing trade war with the United States: its vast property market.

The same sector that has long been a source of anxiety about China's economic fate could also prove to be its temporary savior in the face of tariff pressure from the U.S., according to Nicole Wong, managing director for property research at CLSA.

Authorities are likely to encourage property prices, which are already rising, to increase further to help boost the economy, Wong told reporters Tuesday at the annual CLSA Investors' Forum in Hong Kong.

"With this trade war going on, we think that the China property market policy would reverse because with a trade war there is this risk of losses of jobs in the unskilled category," Wong said.

"And the property sector is a very good sort of replacement." she added.

U.S. President Donald Trump is targeting tariffs on potentially hundreds of billions of dollars in Chinese goods in a bid to both to rebalance trade between the countries and also pressure Beijing to fundamentally change industrial and commercial policies.

China has responded with tariffs of its own, but it imports far less from the U.S. than it exports to the world's largest economy, so it has had to evaluate other responses. Those have included potentially stimulating the Chinese economy by letting its currency, the yuan, move lower against the dollar and encourage banks to lend more money.

SPOILER
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 07:27:35 #223
3928 Ulx
pi_181873695
Ik vind de naam "Tucker Swanson McNear Carlson" nogal elitair klinken.
  donderdag 13 september 2018 @ 08:50:39 #224
384435 klappernootopreis
pi_181874423
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:01 schreef Black_Baron het volgende:
[ afbeelding ]
Een dure vorm van euthanasie. Iedereen weet nu dat als je te innig omgaat met Trump je je eigen doodvonnis tekent.
pi_181874786
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 06:44 schreef Kijkertje het volgende:
CNBC twitterde op donderdag 13-09-2018 om 04:39:49 China may use its property markets to defend against Trump's trade war offensive https://t.co/fI290vbLBr reageer retweet
China may use its property markets to defend against Trump's trade war offensive

• Rising property prices in China can help the country fend off some of the negative aspects of the trade war with the United States, according to CLSA property analyst Nicole Wong.

• More expensive property would encourage buyers to make purchases to beat further anticipated rises, increase construction jobs and boost local government coffers, she says.

• China has been seeking ways to blunt the negative effects of U.S. tariffs as the trade conflict drags on.

[..]

Die vastgoedbubble in China nog meer opblazen.v
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 09:35:06 #226
3928 Ulx
pi_181874956
pi_181875430
quote:
Weapons don't kill, people do. En nog maar van zulks.
  donderdag 13 september 2018 @ 11:01:30 #228
384435 klappernootopreis
pi_181876006
  donderdag 13 september 2018 @ 11:06:05 #229
384435 klappernootopreis
pi_181876071
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 00:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Intelligente, succesvolle Amerikanen balen van Trump. Wat een verrassing toch weer.
_O-
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 11:39:10 #230
3928 Ulx
pi_181876528
Red Tide and Blue-Green Algae Could Block Rick Scott’s Path To The Senate

Lef heeft hij wel: Als Gouverneur allerlei milieubeschermende maatregelen afschaffen, en als het een zooitje wordt gaan roepen dat het de schuld is van de Dems.

Record ‘Red Tide’ Of Toxic Algae Is Killing Wildlife In Florida
pi_181876616
Breitbart en Infowars zijn geen goede bronnen, dus denk eerst na voordat je daar een link van plaatst om je argumenten te ondersteunen.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 11:46:56 #232
3928 Ulx
pi_181876639
pi_181877007
quote:
quote:
U.S. firms in China feeling 'clear and far reaching' trade war pinch: survey
China may not be able to match future U.S. tariffs dollar for dollar and has warned that it would take other measures.

More than 52 percent of respondents to the survey reported already suffering the consequences of such measures, mainly through increased inspections, slower customs clearance and “other complications from increased bureaucratic oversight or regulatory scrutiny”.
https://www.reuters.com/a(...)survey-idUSKCN1LT049
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181877027
er blijken nu dus ook verdachte betalingen na de famous "Tower-meeting" te zijn geweest

https://www.buzzfeednews.(...)ransactions-agalarov

het moeras wordt steeds dieper.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_181877187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 07:27 schreef Ulx het volgende:
Ik vind de naam "Tucker Swanson McNear Carlson" nogal elitair klinken.
Wat dacht je van Jefferson Beauregard Sessions III. Dat is bijna een parodie. :')
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 12:39:50 #236
3928 Ulx
pi_181877462
brianstelter twitterde op donderdag 13-09-2018 om 07:10:13 "Fear" is now the year's #3 top seller of 2018 on Amazon... still climbing https://t.co/EsvX3Rf0ck reageer retweet
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 13:12:06 #237
3928 Ulx
pi_181878036
Trump Plans To Pay Millions To Mexico So It’ll Deport Undocumented Immigrants

Trump heeft tenslotte altijd geroepen dat de VS Mexico zou gaan betalen!

SPOILER
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 13:26:38 #238
3928 Ulx
pi_181878260
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 13:22:00 The problem with banker Jamie Dimon running for President is that he doesn’t have the aptitude or “smarts” & is a poor public speaker & nervous mess - otherwise he is wonderful. I’ve made a lot of bankers, and others, look much smarter than they are with my great economic policy! reageer retweet
En toen vloog mijn koffie tegen mijn beeldscherm.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 13:42:04 #239
3928 Ulx
pi_181878506
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 13:39:42 We are completely ready for hurricane Florence, as the storm gets even larger and more powerful. Be careful! reageer retweet
https://edition.cnn.com/2(...)coast-wxc/index.html

quote:
• Storm has weakened: Florence is now a Category 2 hurricane with maximum sustained winds of 110 mph.
pi_181878908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:26 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 13:22:00 The problem with banker Jamie Dimon running for President is that he doesn’t have the aptitude or “smarts” & is a poor public speaker & nervous mess - otherwise he is wonderful. I’ve made a lot of bankers, and others, look much smarter than they are with my great economic policy! reageer retweet
En toen vloog mijn koffie tegen mijn beeldscherm.
Ik heb nog nooit een slechtere public speaker dan Trump gezien. Hij is meestal maar wat aan brabbelen, moeilijk verstaanbaar, verliest continue de draad van zijn verhaal. Wel lachen dat zo'n faler een ander slecht durft te noemen ja...
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:11:32 #241
3928 Ulx
pi_181878954
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:06:15 More text messages between former FBI employees Peter Strzok and Lisa Page are a disaster and embarrassment to the FBI & DOJ. This should never have happened but we are learning more and more by the hour. “Others were leaking like mad” in order to get the President! ........ reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:10:19 .....”It is a cesspool of corruption, and the people who did this need to be brought to justice.” @GreggJarrett reageer retweet
Hij zit weer TV te kijken geloof ik. Ik verwacht aardig wat tweets vandaag, want hij heeft een dag vrij. Er staat niets op de planning.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:16:49 #242
384435 klappernootopreis
pi_181879042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:11 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:06:15 More text messages between former FBI employees Peter Strzok and Lisa Page are a disaster and embarrassment to the FBI & DOJ. This should never have happened but we are learning more and more by the hour. “Others were leaking like mad” in order to get the President! ........ reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:10:19 .....”It is a cesspool of corruption, and the people who did this need to be brought to justice.” @GreggJarrett reageer retweet
Hij zit weer TV te kijken geloof ik. Ik verwacht aardig wat tweets vandaag, want hij heeft een dag vrij. Er staat niets op de planning.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:33:56 #243
3928 Ulx
pi_181879310
quote:
On Sept. 7, President Trump woke up in Billings, Mont., flew to Fargo, N.D., visited Sioux Falls, S.D., and eventually returned to Washington. He spoke to reporters on Air Force One, held a pair of fundraisers and was interviewed by three local reporters.

In that single day, he publicly made 125 false or misleading statements — in a period of time that totaled only about 120 minutes. It was a new single-day high.

The day before, the president made 74 false or misleading claims, many at a campaign rally in Montana. An anonymous op-ed article by a senior administration official had just been published in the New York Times, and news circulated about journalist Bob Woodward’s insider account of Trump’s presidency.

Trump’s tsunami of untruths helped push the count in The Fact Checker’s database past 5,000 on the 601st day of his presidency. That’s an average of 8.3 Trumpian claims a day, but in the past nine days — since our last update — the president has averaged 32 claims a day.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.020e216d4794
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:41:08 #244
3928 Ulx
pi_181879443
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:37:27 3000 people did not die in the two hurricanes that hit Puerto Rico. When I left the Island, AFTER the storm had hit, they had anywhere from 6 to 18 deaths. As time went by it did not go up by much. Then, a long time later, they started to report really large numbers, like 3000... reageer retweet
  donderdag 13 september 2018 @ 14:45:36 #245
384435 klappernootopreis
pi_181879522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:41 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:37:27 3000 people did not die in the two hurricanes that hit Puerto Rico. When I left the Island, AFTER the storm had hit, they had anywhere from 6 to 18 deaths. As time went by it did not go up by much. Then, a long time later, they started to report really large numbers, like 3000... reageer retweet
En een falende infrastructuur en vervuild water en uitval van stroom voor ziekenhuizen telt dan niet mee??
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:49:11 #246
3928 Ulx
pi_181879610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En een falende infrastructuur en vervuild water en uitval van stroom voor ziekenhuizen telt dan niet mee??
Niet zijn probleem.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:50:43 #247
3928 Ulx
pi_181879643
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:49:12 .....This was done by the Democrats in order to make me look as bad as possible when I was successfully raising Billions of Dollars to help rebuild Puerto Rico. If a person died for any reason, like old age, just add them onto the list. Bad politics. I love Puerto Rico! reageer retweet
Tering.
  donderdag 13 september 2018 @ 14:51:00 #248
384435 klappernootopreis
pi_181879653
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Niet zijn probleem.
Mag de volgende storm alleen Mar-a-lago treffen. En hem hem de bermuda driehoek in blazen.
pi_181879680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:49:12 .....This was done by the Democrats in order to make me look as bad as possible when I was successfully raising Billions of Dollars to help rebuild Puerto Rico. If a person died for any reason, like old age, just add them onto the list. Bad politics. I love Puerto Rico! reageer retweet
Tering.
Zóoooo stuitend.

# speechless. Moi.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:56:16 #250
3928 Ulx
pi_181879757
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zóoooo stuitend.

# speechless. Moi.
Deze twee staan hoog in de top tien van schofterigste kuttweets van Trump.
pi_181879782
quote:
Tering.
Like wut :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181879795
Werkelijk ongekend.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:59:16 #253
3928 Ulx
pi_181879814
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Like wut :{
In gewoon Nederlands staat er:

Er zijn geen 3000 doden gevallen, dat was een conspiracy van de Dems om Trump te kunnen afzeiken.
pi_181879827
Godverdomme Trump. :')
pi_181879846
Waar is die man mee bezig? "Laat ik een dag voordat een enorme orkaan aan land komt de aandacht verschuiven naar mijn verschrikkelijke afhandeling van de vorige orkaan." 8)7
pi_181879855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

In gewoon Nederlands staat er:

Er zijn geen 3000 doden gevallen, dat was een conspiracy van de Dems om Trump te kunnen afzeiken.
Ik begrijp niet hoe die man dit soort poep kan spuien, twietje voor twietje....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 13 september 2018 @ 15:01:37 #257
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181879871
En daar is de WaPo push.
pi_181879999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef westwoodblvd het volgende:
Waar is die man mee bezig? "Laat ik een dag voordat een enorme orkaan aan land komt de aandacht verschuiven naar mijn verschrikkelijke afhandeling van de vorige orkaan." 8)7
Ik mag hopen dat de regering zich ditmaal beter heeft voorbereid....
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 15:15:32 #259
3928 Ulx
pi_181880130
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de regering zich ditmaal beter heeft voorbereid....
Ik denk het niet. Er zijn net miljoenen van het FEMA budget afgehaald om aan ICE te geven.
pi_181880258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Er zijn net miljoenen van het FEMA budget afgehaald om aan ICE te geven.
Het was dan ook geen vraag, maar meer een wens. Naast dat FEMA geld kwijt is, is er ook nog dit: 6 Years Ago, North Carolina Chose To Ignore Rising Sea Levels. This Week It Braces For Disaster.
https://www.huffingtonpos(...)5a87e4b0162f4731da0e
pi_181880261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Achja, vluchtelingen worden ook als tsunami gezien. Dus in zekere zin blijft het geld bestemd voor natuurrampen. :')
  donderdag 13 september 2018 @ 15:32:08 #262
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181880452
quote:
Tering.
Tering inderdaad.
Ik moest controleren of dit echt was.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181881404
quote:
Tering.
Deze kan misschien wel in z'n top10 meest walgelijke tweets (en dat zegt heel veel).
  Overall beste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 16:35:59 #264
3928 Ulx
pi_181881632
3000 doden en meneer snottert dat hij het eigenlijke slachtoffer is.

Wat een gore ploert.
pi_181881816
Dit is dus waarom je nu al aan ziet komen dat mocht er iets fout gaan straks, daar iedereen behalve Trump de schuld van zal krijgen.
pi_181881858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:44 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit is dus waarom je nu al aan ziet komen dat mocht er iets fout gaan straks, daar iedereen behalve Trump de schuld van zal krijgen.
Uiteraard. Trump maakt geen fouten, niemand in z'n administratie maakt fouten. Als mensen doodgaan is het hun eigen schuld. En Hillary's emails natuurlijk.
pi_181881912
Wel knap dat hij überhaupt een nieuw dieptepunt weet te bereiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 16:48:48 ]
pi_181882743
Djeez wat een infantiele respectloze hufter is het toch :')
pi_181882937
matthewamiller twitterde op donderdag 13-09-2018 om 14:49:31 Sometimes the scandal is right out in the open. Hard to believe Manafort's team and Giuliani aren't discussing a pardon as he negotiates a no-cooperation plea with Mueller. https://t.co/GvGnFOvruy https://t.co/PrtfPrFNQw reageer retweet

SethAbramson twitterde op donderdag 13-09-2018 om 15:40:40 This is legitimately shocking inasmuch as it is criminal obstruction in plain sight https://t.co/0CHZJimjwK reageer retweet
  donderdag 13 september 2018 @ 17:49:50 #270
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181882981
Maar het proces van Manafort heeft niets met Trump te maken. Dat heb in dit topic gestaan.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181883167
quote:
15s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel knap dat hij überhaupt een nieuw dieptepunt weet te bereiken.
Ik vind dit wel meevallen na het opsluiten van kindjes. Je raakt gewend aan dit soort vuiligheid.
Wel vraag ik me af of dit ooit nog goed komt.
pi_181883191
Ik raak niet echt gewend aan dat soort vuiligheid.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 13 september 2018 @ 18:00:24 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181883232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:58 schreef OMG het volgende:
Ik raak niet echt gewend aan dat soort vuiligheid.
Het is pure kanker. Aan kanker wen je niet, je snijdt het weg of je gaat langzaam dood.
pi_181883429
pi_181883940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:35 schreef Ulx het volgende:
3000 doden en meneer snottert dat hij het eigenlijke slachtoffer is.

Wat een gore ploert.
Deze is ook wel 'mooi':

pi_181884166
De FiveThirtyEight chat over de mogelijke effecten van Obama op de midterms was ook wel weer aardig:

https://fivethirtyeight.c(...)or-just-republicans/
pi_181884709
kylegriffin1 twitterde op donderdag 13-09-2018 om 18:55:03 Senate Democrats on the Judiciary Committee have referred a letter concerning Brett Kavanaugh to the FBI, BuzzFeed reports. https://t.co/GPM0yDHAWz reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 13-09-2018 om 19:10:15 Dianne Feinstein: "I have received information from an individual concerning the nomination of Brett Kavanaugh ... That individual strongly requested confidentiality ... I have honored that decision. I have, however, referred the matter to federal investigative authorities." reageer retweet
pi_181884755
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:17 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 13-09-2018 om 18:55:03 Senate Democrats on the Judiciary Committee have referred a letter concerning Brett Kavanaugh to the FBI, BuzzFeed reports. https://t.co/GPM0yDHAWz reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 13-09-2018 om 19:10:15 Dianne Feinstein: "I have received information from an individual concerning the nomination of Brett Kavanaugh ... That individual strongly requested confidentiality ... I have honored that decision. I have, however, referred the matter to federal investigative authorities." reageer retweet
Really. B-)

Only the fine people ( out of the swamp).
pi_181884959
Zelfs Ben Shapiro vindt dat Trump te ver gegaan is...
benshapiro twitterde op donderdag 13-09-2018 om 16:31:44 Trump's denial of the official death toll from Hurricane Maria is absurd and gross, even though there is uncertainty in the death count. Here's why. https://t.co/Hl2gvcvhgv reageer retweet
  donderdag 13 september 2018 @ 19:38:31 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181885049
Maar hee, gelukkig zit Sjon Kelly in het Witte Huis, die zichzelf speciaal heeft opgeofferd om hem in toom te houden :).
pi_181885360
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is pure kanker. Aan kanker wen je niet, je snijdt het weg of je gaat langzaam dood.
Ach er komt een dag dat Trump en consorten weggesneden zijn en komt voor wat er overblijft het pijnlijke herstel.
pi_181885834
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:17 schreef Kijkertje het volgende:
#MeToo.

Hoewel dat bij Clarence Thomas destijds ook geen probleem hoefde te zijn. :')
pi_181886184
Misschien heeft het iets te maken met dat vage gedoe rondom de creditcards van Kavenaugh? Daar heeft altijd al een luchtje aan gezeten.
pi_181886490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:26 schreef westwoodblvd het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met dat vage gedoe rondom de creditcards van Kavenaugh? Daar heeft altijd al een luchtje aan gezeten.
quote:
[..]

Two officials familiar with the matter say the incident involved possible sexual misconduct between Judge Kavanaugh and a woman when they were both in high school.

[..]

The information came in a letter, which was first sent to the office of Representative Anna Eshoo, Democrat of California, and included the allegation of sexual misconduct toward the letter’s author, a person familiar with the letter confirmed.

[..]

NYT

pi_181886563
Er doen een hoop roddels de ronde, oa dat het zou gaan over een vrouw waar hij mee op high school heeft gezeten en dat de vrouw zou worden bijgestaan door Debra Katz, advocaat dieet meerdere MeToo-slachtoffers werkt. Maar volgens mij zijn er geen seksuele vergrijpen waar hij nu nog voor vervolgd zou kunnen worden ivm verjaring, dus dat zou geen nut hebben om naar de FBI te sturen. Dan hou je over dat hij mogelijk iemand heeft afbetaald om een verhaal te doden, en dat is niet ideaal, voor een rechter. Zou idd iets met die creditcards en de paar duizend euro aan football tickets of way was het, te maken kunnen hebben.

Maar goed, dit is allemaal wilde speculatie en dus eigenlijk nutteloos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2018 20:43:23 ]
pi_181886591
Producent van Ierse cider:
pi_181886655
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er doen een hoop roddels de ronde, oa dat het zou gaan over een vrouw waar hij mee op high school heeft gezeten en dat de vrouw zou worden bijgestaan door Debra Katz, advocaat dieet meerdere MeToo-slachtoffers werkt. Maar volgens mij zijn er geen seksuele vergrijpen waar hij nu nog voor vervolgd zou kunnen worden ivm verjaring, dus dat zou geen nut hebben om naar de FBI te sturen. Dan hou je over dat hij mogelijk iemand heeft afbetaald om een verhaal te doden, en dat is niet ideaal, voor een rechter. Zou idd iets met die creditcards en de paar duizend euro aan football tickets of way was het, te maken kunnen hebben.

It's always the cover up. Als er niets strafbaars staat in die brief, lijkt het me niet logisch om hem naar de FBI door te sturen.
pi_181886693
Als het daadwerkelijk #MeToo is dan vraag ik me af of Collins en Murkowski dan nog voor zo'n figuur durven te stemmen. Ze staan al onder druk van vrouwenrechtenbewegingen vanwege o.a. Roe v. Wade.
  donderdag 13 september 2018 @ 20:47:29 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181886701
Ik hoop dat de Dems zo vuig mogelijk blijven spelen wat betreft die Kavanaugh. Oh, en Obama's kop moet zo vaak mogelijk op tv voor november, bij voorkeur een keiharde middelvinger naar Trump opstekend.
pi_181886852
Er was toch een vraag of hij gokschulden had? En of hij behandeld was voor excessief gokken. Kwam bij colbert voorbij, zo ook was beto o'rourke aanwezig.
De vraag werd daarna nog specifieker of hij schulden bij een bepaald new jersey casino.
60K to 200K dollar in creditcard schuld, een normaal mens zou 5000 per maand aan rente daarover krijgen...

[ Bericht 29% gewijzigd door thesiren.nl op 13-09-2018 21:12:21 ]
pi_181886907
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat de Dems zo vuig mogelijk blijven spelen wat betreft die Kavanaugh. Oh, en Obama's kop moet zo vaak mogelijk op tv voor november, bij voorkeur een keiharde middelvinger naar Trump opstekend.
Dat laatste zou nog best tegen de democraten kunnen werken.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:07:08 #292
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181887244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:01 schreef Black_Baron het volgende:
[ afbeelding ]
Bigger than Obama! Tremendous

Ik ga de 28e naar een speech van Obama, kost ¤1000, wel véél meer value for money :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_181887364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:33 schreef crystal_meth het volgende:
Zelfs Ben Shapiro vindt dat Trump te ver gegaan is...
benshapiro twitterde op donderdag 13-09-2018 om 16:31:44 Trump's denial of the official death toll from Hurricane Maria is absurd and gross, even though there is uncertainty in the death count. Here's why. https://t.co/Hl2gvcvhgv reageer retweet
Ergens is het sneu/grappig om te zien hoe Trump daadwerkelijk alles in een verpiswedstrijd verandert, ook als het onderwerp zich totaal niet toe leent. En de media buitelt over elkaar heen. Alleen Trump krijgt de media zo ver om hele analyses los te laten over welke orkaan nu meer doden op zijn geweten heeft :{
pi_181887386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:53 schreef thesiren.nl het volgende:
60K to 200K dollar in creditcard schuld, een normaal mens zou 5000 per maand aan rente daarover krijgen...
60 tot 200k aan PL's of CC-schuld op een knipmoment lijkt me nou ook weer niet bijzonder spannend.
pi_181887410
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:

Misschien moeten ze sowieso eens stoppen met publieke figuren aanklagen/zwart maken -terecht of niet- vanwege sexueel wangedrag tijdens hun tiener/twintiger jaren. Andere tijden. Het is nogal sneu.
pi_181887455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:12 schreef nostra het volgende:

[..]

60 tot 200k aan PL's of CC-schuld op een knipmoment lijkt me nou ook weer niet bijzonder spannend.
Als je blijft gokken dan ben je wel chantabel.
pi_181887474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:15 schreef thesiren.nl het volgende:
Als je blijft gokken dan ben je wel chantabel.
Ja, als hij een gokprobleem heeft, is het een heel ander verhaal. Maar die markers bouw je niet op bij VISA.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:17:40 #298
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181887527
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:07 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik ga de 28e naar een speech van Obama, kost ¤1000, wel véél meer value for money :P
Mag hopen dat je baas dat betaalt
  donderdag 13 september 2018 @ 21:21:16 #299
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181887622
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:17 schreef Szura het volgende:

[..]

Mag hopen dat je baas dat betaalt
Ben eigen baas, dus ja, de baas betaalt. :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:22:46 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181887658
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:21 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ben eigen baas, dus ja, de baas betaalt. :P
:D
1000 euro, daar kun je voor naar een handvol festivals :P
pi_181888242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:07 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Gaaf! *O* Laat je even weten hoe het was? :P

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')