abonnement Unibet Coolblue
pi_181823453
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dijkhoff: "Dus als ik het goed snap was het in ons landsbelang dat wij hulp sturen naar Syrie. Zo snapt de Nederlandse burger die hier naar kijkt en denkt "heh ik snap het ff niet meer" het ook"

Rutte: "Ja dat klopt helemaal. Als wij daar helpen dan levert ons dat hier veiligheid op waar we daar het fundament voor aanleggen."

SGP: "Nou ik snap best dat de Minister President hiervoor gekozen heeft. Immers blijkt uit de stukken dat het hier om een zaak van nationale veiligheid gaat."

Jesse Klaver: "Dus dit kabinet geeft 70 miljoen, maar doet dat onzorgvuldig en stopt dan de hulp aan de Witte Helmen die mensen redden. Wanneer gaat de Minister President iets doen om Idlib te helpen?"

DENK: "Waarom zet de Minister President deze hulp stil? Assad is een massamoordenaar en moet afgezet worden."

PvdD: "En waarom dan 70 miljoen uitgeven aan oorlog en niet aan een warm onderkomen voor zwerfkatten in Aalsmeer?"

FVD: "LORUM ET IPSUM QUANTIS DRAMA. Alsof Julius Ceasar zijn dolk in de rug van Karel de Grote steekt. Deze fuik van deceptie die hier opgeworpen wordt keuren wij ten strengste af."

Geert: "En waarom stoppen we dan met geld daar naartoe sturen, maar geven we hier honderden miljoenen uit om dezelfde terroristen, wat dat zijn het allemaal.... onderdak en een verblijfsvergunning te geven? Ik zeg, Witte Helmen, Zwarte Helmen van mij apart Groene Helmen we knikkeren ze allemaal het land uit en ze vechten het daar maar uit!"

Pechtold: "Nou, daar komt Wilders weer vol op het orgel. Misschien moet u leren wat integriteit is en uw verantwoor...."

Geert: "Alexander Penthouse moet zijn mond houden. Als u integer was dan had u niet uw vriendin in dat illegale penthouse van u tot abortus gedwongen."

Voorzitter: "Graag spreken via de voorzitter heren"

FOP PARLEMENT :+
_O-

Treffend!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181823497
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef sp3c het volgende:
daar ga ik niet op in hoor :')
Punt 4 is helemaal geweldig:

quote:
4. (Likely) Arming Terrorists with Surface-to-Air Weapons

One of the most devastating weapons available to ISIS and ISIS adjacent forces are MANPADS: shoulder fired anti-aircraft rocket launchers.

Ample video evidence displays fighters of every rebel group from ISIS to al-Qaeda in Syria using such weapons to devastating effect. One video even shows ISIS fighters with U.S.-made Javelin rocket launchers. While it is possible these weapons were simply captured, some evidence points to the weapons being supplied by the U.S.

Many foreign policy experts suggest that the U.S. and its allies have quietly supplied these devastating anti-aircraft weapons to Syrian “rebels.” Such an operation would be relatively easy to cover up as the U.S. has a large amount of Soviet made MANPADS looted from Iraq and Libya.
Gvd ze hebben MANPADS ja!!! We hebben een Javelin (Anti tank wapen, ergo geen MANPADS.... :') _!) gezien... En is het niet USA made dan hebben de Amerikanen gewoon buitgemaakte Russische MANPADS uitgedeeld...

Manmanman... :') _O- _O- _O-

Echt een heel serieus te nemen verhaal....
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 20:04:43 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181823613
soviet Javelin luchtdoelraketten ... via de Saoedi's door op IS lijkende groepen naar de terroristen

ik zou niet op start durven drukken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181825218
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dijkhoff: "Dus als ik het goed snap was het in ons landsbelang dat wij hulp sturen naar Syrie. Zo snapt de Nederlandse burger die hier naar kijkt en denkt "heh ik snap het ff niet meer" het ook"

Rutte: "Ja dat klopt helemaal. Als wij daar helpen dan levert ons dat hier veiligheid op waar we daar het fundament voor aanleggen."

SGP: "Nou ik snap best dat de Minister President hiervoor gekozen heeft. Immers blijkt uit de stukken dat het hier om een zaak van nationale veiligheid gaat."

Jesse Klaver: "Dus dit kabinet geeft 70 miljoen, maar doet dat onzorgvuldig en stopt dan de hulp aan de Witte Helmen die mensen redden. Wanneer gaat de Minister President iets doen om Idlib te helpen?"

DENK: "Waarom zet de Minister President deze hulp stil? Assad is een massamoordenaar en moet afgezet worden."

PvdD: "En waarom dan 70 miljoen uitgeven aan oorlog en niet aan een warm onderkomen voor zwerfkatten in Aalsmeer?"

FVD: "LORUM ET IPSUM QUANTIS DRAMA. Alsof Julius Ceasar zijn dolk in de rug van Karel de Grote steekt. Deze fuik van deceptie die hier opgeworpen wordt keuren wij ten strengste af."

Geert: "En waarom stoppen we dan met geld daar naartoe sturen, maar geven we hier honderden miljoenen uit om dezelfde terroristen, wat dat zijn het allemaal.... onderdak en een verblijfsvergunning te geven? Ik zeg, Witte Helmen, Zwarte Helmen van mij apart Groene Helmen we knikkeren ze allemaal het land uit en ze vechten het daar maar uit!"

Pechtold: "Nou, daar komt Wilders weer vol op het orgel. Misschien moet u leren wat integriteit is en uw verantwoor...."

Geert: "Alexander Penthouse moet zijn mond houden. Als u integer was dan had u niet uw vriendin in dat illegale penthouse van u tot abortus gedwongen."

Voorzitter: "Graag spreken via de voorzitter heren"

FOP PARLEMENT :+
Haha zo zal het ongeveer wel gaan ja. :D
  maandag 10 september 2018 @ 21:22:15 #55
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_181825760
Vorige week de ING beboeten omdat ze te weinig doen in het kader van preventie van witwassing en financiering van terrorisme en nu blijkt dat de overheid ze zelf rechtstreeks financiert....
The more debt, the better
pi_181828160
Dit land. :')
pi_181828331
Deze minister president :|W :|W
pi_181828735
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:50 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Denk eens in wat je zou kunnen doen in Nederland voor 70 miljoen euro. :')
Iedereen een pint geven.
pi_181829474
PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 00:00:04 Antwoorden op onze eerdere kamervragen- er is in 2018 een externe evaluatie geweest naar hulp Syrische rebellen- onderzocht is of hulp bij juiste groepen terecht kwam. Het antwoord was ja- het onderzoek zelf is geheim. Wie het uitgevoerd heeft ookhttps://t.co/AEvKvDWIRA https://t.co/nSK1lXuX1j reageer retweet
PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 00:06:27 In juli zei het kabinet: de geleverde voertuigen zijn nooit bij extremisten terecht gekomen (2)https://t.co/AEvKvDWIRA https://t.co/u72r2zdIqS reageer retweet
PieterOmtzigt twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 00:08:40 In juli zei het kabinet: ‘uit veiligheidsoverwegingen maken we de namen van de groepen die we steunen niet openbaar’ (3)https://t.co/AEvKvDWIRA https://t.co/kFwkO5kbTI reageer retweet
pi_181829492
GO omtzigt.

Duw het kabinet om :7
pi_181829726
Dit is wel heel ziek.

M'n bek valt met de dag verder open als ik het nieuws van de laatste dagen bekijk.
pi_181829781
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:33 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit is wel heel ziek.

M'n bek valt met de dag verder open als ik het nieuws van de laatste dagen bekijk.
Dit is allemaal oud nieuws voor mensen die hebben opgelet.

De vraag is of er inderdaad koppen gaan rollen.
Morgen ook nieuwe onthullingen over Benghazi.

Hier had niemand naar gekraaid als President Clinton inmiddels Assad afgezet had.
Ik verwacht eigenlijk nog wel een soort van grote clean-up binnenkort op de dossiers Syrie en Oekraine.

Krijgt Putin overigens met zijn 'Russische propaganda' gewoon gelijk dat die terroristengroepen door het westen gesteund werden, :')
pi_181829831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:38 schreef Nintex het volgende:
Dit is allemaal oud nieuws voor mensen die hebben opgelet.
Ik zie na wat verder onderzoek idd oudere berichten voorbij komen waar dit al eerder aan de kaak is gesteld.
pi_181829898
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:42 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Ik zie na wat verder onderzoek idd oudere berichten voorbij komen waar dit al eerder aan de kaak is gesteld.
Je werd gelijk neer gezet als een Russische troll of conspiracy theorist als je daarover begon, maar Putin had in dit geval 100% gelijk.

pi_181829950
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:54 schreef Nintex het volgende:
Wel frappant dat het nu pas naar buiten komt nu het stopgezet is.

Een beetje, zoals eerder de Al Qaida terroristen in Syria begonnen te zeuren dat de wapenleveringen van de Amerikanen stopgezet waren. :')
De alu's met teveel fluroide op hadden gewoon weer gelijk!1
pi_181830238
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dijkhoff: "Dus als ik het goed snap was het in ons landsbelang dat wij hulp sturen naar Syrie. Zo snapt de Nederlandse burger die hier naar kijkt en denkt "heh ik snap het ff niet meer" het ook"

Rutte: "Ja dat klopt helemaal. Als wij daar helpen dan levert ons dat hier veiligheid op waar we daar het fundament voor aanleggen."

SGP: "Nou ik snap best dat de Minister President hiervoor gekozen heeft. Immers blijkt uit de stukken dat het hier om een zaak van nationale veiligheid gaat."

Jesse Klaver: "Dus dit kabinet geeft 70 miljoen, maar doet dat onzorgvuldig en stopt dan de hulp aan de Witte Helmen die mensen redden. Wanneer gaat de Minister President iets doen om Idlib te helpen?"

DENK: "Waarom zet de Minister President deze hulp stil? Assad is een massamoordenaar en moet afgezet worden."

PvdD: "En waarom dan 70 miljoen uitgeven aan oorlog en niet aan een warm onderkomen voor zwerfkatten in Aalsmeer?"

FVD: "LORUM ET IPSUM QUANTIS DRAMA. Alsof Julius Ceasar zijn dolk in de rug van Karel de Grote steekt. Deze fuik van deceptie die hier opgeworpen wordt keuren wij ten strengste af."

Geert: "En waarom stoppen we dan met geld daar naartoe sturen, maar geven we hier honderden miljoenen uit om dezelfde terroristen, wat dat zijn het allemaal.... onderdak en een verblijfsvergunning te geven? Ik zeg, Witte Helmen, Zwarte Helmen van mij apart Groene Helmen we knikkeren ze allemaal het land uit en ze vechten het daar maar uit!"

Pechtold: "Nou, daar komt Wilders weer vol op het orgel. Misschien moet u leren wat integriteit is en uw verantwoor...."

Geert: "Alexander Penthouse moet zijn mond houden. Als u integer was dan had u niet uw vriendin in dat illegale penthouse van u tot abortus gedwongen."

Voorzitter: "Graag spreken via de voorzitter heren"

FOP PARLEMENT :+
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181836700
ThomasVLinge twitterde op maandag 10-09-2018 om 20:43:06 OK Nederland. Laten we het hebben over Jabhat al-Shamiya, de Syrische rebellengroep die in het verleden gesteunt is door het kabinet en nu world omschreven als "terroristisch"Als iemand die de beweging al vanaf het begin volgt kajbik vertellen wat JaS wel is en wat niet https://t.co/kehvXASEEQ reageer retweet
pi_181836991
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:19 schreef Nintex het volgende:

[..]

Van Clinton, Obama en hun louche adviseurtjes.

Niet de volledige VS hierin betrekken AUB. :{w
Die Trump maakt er wel een puinhoop van idd.
pi_181837588
Wel interessant. Je rechtvaardigt je bombardementen met een zelfverzonnen mandaat obv artikel 51 VN handvest, maar je ondergraaft ondertussen de soeverein dat het een lieve lust is.

Nu spelen we echt mee met de big boys. Het hoogste lulkoekspectrum.
pi_181837662
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Beter stoppen met die CIA bullshit inderdaad _O- We hebben allemaal gezien waar dat toe heeft geleidt, beginnend met de Taliban/Mujahideen.
te laat, de halve wereld ziet het westen al als vijand _O-
pi_181837801
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:10 schreef Jellereppe het volgende:
Nederland laat zich mee slepen in de imperialistische ambities van VS & Co. Ze kunnen niet anders want 'verplichtingen onder NAVO-verband'. Je moet bijdragen.
tja en de tegenstander kan op een gegeven moment ook niet anders dan een reactie geven
pi_181837938
Doel is al groootendeels behaald heel Syrie is naar de filistijnen :')
Nu nog USA jackals sturen om Assad om te leggen middels een "auto ongluk". En Syrie hoort weer bij Israel :')
pi_181837955
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 00:50 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

De alu's met teveel fluroide op hadden gewoon weer gelijk!1
Die alu's zijn zo gek nog niet.
pi_181838799
Premier gaat niet in op beschuldigingen :')

Rutte: hulp rebellen Syrië ’goed uitzoeken’ :')

DEN HAAG - Het kabinet gaat „heel goed uitzoeken” wat er mogelijk is misgegaan met de steun aan de gematigde gewapende oppositie in Syrië. Volgens Nieuwsuur en Trouw is die hulp onder meer in handen gekomen van een groepering die door het Openbaar Ministerie als terroristisch is bestempeld.

Nog geen reactie
Verder wilde de premier niet ingaan op de beschuldigingen. „We gaan het eerst uitzoeken en dan conclusies trekken.” Er wordt volgens Rutte gekeken of de controle op de uitgaven beter had gemoeten en naar welke groepen de hulp is gegaan. Het steunprogramma, dat in 2015 begon, is begin dit jaar stopgezet.

Steun rebellengroepen
Nederland gaf in die periode voor 25 miljoen euro steun aan 22 rebellengroepen in Syrië. Ze kregen geen wapens, maar zaken als voertuigen, communicatieapparatuur, uniformen en tenten. Zo moest voorkomen worden dat extremisten of het Syrische regime de overhand zouden krijgen en de gematigde oppositie zou verdwijnen.

https://www.telegraaf.nl/(...)syrie-goed-uitzoeken

Ah de onderste steen komt boven :O :O :r :r :r :r :r
pi_181838828
'goed uitzoeken' ze zijn het bonnetje kwijt wedden _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')