abonnement Unibet Coolblue
pi_181814409
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja, is ook wel zo. Maar ik ben er van overtuigd dat na een week of 2 ik dit zonder fouten kan doen. Ik kan hartstikke veel lekkere dingen eten, dat is het probleem niet. Ik kan alleen niet meer alles in mijn hoofd stoppen en dat is helemaal niet slecht om af te leren ;)
Hier hebben we de groen oranje rood lijstjes aan de binnenkant van de keukenkastjes hangen; bij het maken van iets gaat er een deurtje open om het live te checken op de lijst.
Niet leuk, wel behulpzaam, zo wordt het hier iig ontvangen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814531
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

100ml amandelmelk (groen), 70 gram rode bessen (groen), 20 gram havermout, 60 gram kwark.

Ik mag maximaal 60 gram kwark of 50 gram havermout. Of van allebei de helft, absoluut niet van beide de max.
Oh, best prima. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181814561
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 11:02 schreef borisz het volgende:
*Zweden maakt ruk naar rechts....
Nou dan moeten ze de uitslag maar eens goed bekijken. Ja de Zweden Democraten winnen wat, maar overall is links/rechts gelijk gebleven. Het goede antwoord zou moeten zijn dat het politieke landschap vernederlandst.
Er komt komend weekend nog een stem ronde. Ze zijn nog niet klaar.

Zo heeft E. niet gisteren maar vorig weekend al gestemd.
pi_181814604
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 11:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier hebben we de groen oranje rood lijstjes aan de binnenkant van de keukenkastjes hangen; bij het maken van iets gaat er een deurtje open om het live te checken op de lijst.
Niet leuk, wel behulpzaam, zo wordt het hier iig ontvangen.
Ik moet hier ook nog iets op verzinnen. Het zijn 10 A4'tjes dus aan de keukenkastjes is wat onpraktisch.

Goed, ik heb een domme vraag over ledlampen.
Ik heb een lamp waar maximaal 35watt in mag. Als ik ledlampen koop van 4,3 watt (vergelijkbaar met 50watt halogeen) is dat dan ok?
Spoilers!
pi_181814632
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet hier ook nog iets op verzinnen. Het zijn 10 A4'tjes dus aan de keukenkastjes is wat onpraktisch.

Goed, ik heb een domme vraag over ledlampen.
Ik heb een lamp waar maximaal 35watt in mag. Als ik ledlampen koop van 4,3 watt (vergelijkbaar met 50watt halogeen) is dat dan ok?
Ja, de 35 watt gaat over de hoeveelheid warmte in het armatuur / stroom door de verbindingsdelen.

Beiden worden nu factor veel minder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814648
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet hier ook nog iets op verzinnen. Het zijn 10 A4'tjes dus aan de keukenkastjes is wat onpraktisch.

Goed, ik heb een domme vraag over ledlampen.
Ik heb een lamp waar maximaal 35watt in mag. Als ik ledlampen koop van 4,3 watt (vergelijkbaar met 50watt halogeen) is dat dan ok?
Ja die 35 watt slaat op het elektrisch vermogen wat er doorheen mag.
pi_181814658
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, de 35 watt gaat over de hoeveelheid warmte in het armatuur / stroom door de verbindingsdelen.

Beiden worden nu factor veel minder.
Ok dat is goed nieuws. Ik kan maar geen fatsoenlijk geprijsde 3.5 watt leds vinden dus dan ga ik gewoon voor die hogere. Er zit toch een dimmer op en het is maar voor de buitenverlichting.
Spoilers!
pi_181814669
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet hier ook nog iets op verzinnen. Het zijn 10 A4'tjes dus aan de keukenkastjes is wat onpraktisch.
https://discountoffice.nl/p/bureaustandaard-a4/ Zoiets?
  maandag 10 september 2018 @ 12:11:32 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181814682
Zie je er tegen op Kaatje? Of ga je er echt baat bij hebben.

Zwaar zeg Lucky, nou ja alles went zullen we maar zeggen

Wat voor tv Fietsie?

Goedgekeurd met de echo, was wel nog onrustig maar spuit hoefde niet. Had ik eigenlijk ook niet meer verwacht want gaat best goed.
Morgen weer werken op therapiebasis *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_181814685
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik moet hier ook nog iets op verzinnen. Het zijn 10 A4'tjes dus aan de keukenkastjes is wat onpraktisch.

Goed, ik heb een domme vraag over ledlampen.
Ik heb een lamp waar maximaal 35watt in mag. Als ik ledlampen koop van 4,3 watt (vergelijkbaar met 50watt halogeen) is dat dan ok?
Spreadsheet en oud klein laptopje in de keuken :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814710
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Zie je er tegen op Kaatje? Of ga je er echt baat bij hebben.

Zwaar zeg Lucky, nou ja alles went zullen we maar zeggen

Wat voor tv Fietsie?

Goedgekeurd met de echo, was wel nog onrustig maar spuit hoefde niet. Had ik eigenlijk ook niet meer verwacht want gaat best goed.
Morgen weer werken op therapiebasis *O*
Fijn dat arm / schouder weer beter aanvoelt :)

Ik had vorige week een nieuwe 60" TV gekocht; na 4 dagen gebruik ineens een vertikale paarse streep in het beeld....
Monteur van Sony belde vanmorgen voor een verhoor (of ie niet gestoten is enzo) en kwam tot de conclusie dat ie op pad gaat met een nieuwe.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814712
Ik heb een soort angst voor dingen met wattages enzo. In 3 VWO moesten we leren omgaan met stroomschema's en dingen omrekenen van het ene vermogen naar het andere vermogen (ofzo?). Ik deed echt mijn best maar snapte er werkelijk niets van. Omdat ik een kutkind was, geloof de de leraar niet dat ik mijn best deed en werd boos omdat ik het niet snapte. Hei zei dat 1 flippo plus 1 flippo gewoon 2 flippo's was dus dat ik dit ook kon begrijpen.
Spoilers!
pi_181814724
Geen 2 flippii ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814743
quote:
Geen slecht idee. Ze zijn nu gelamineerd, ik probeer het nog even zo. Het lukt wel, ik vergeet alleen steeds wat op welke A4 staat. Dat wordt met een standaard ofzo niet beter ;)

Yay Uniek! Zulke spuiten zijn volgens mij horror. Voooruitgang *O*
Spoilers!
  maandag 10 september 2018 @ 12:14:52 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181814748
60'' ! Wow
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_181814758
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen slecht idee. Ze zijn nu gelamineerd, ik probeer het nog even zo. Het lukt wel, ik vergeet alleen steeds wat op welke A4 staat. Dat wordt met een standaard ofzo niet beter ;)
Wel makkelijker zoeken :7
pi_181814766
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:13 schreef fietsie het volgende:
Geen 2 flippii ?
Ik was boos joh. Zit ik daar verdorie eens mijn best te doen, wil die eikel me geen informatie geven.
Spoilers!
pi_181814773
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik was boos joh. Zit ik daar verdorie eens mijn best te doen, wil die eikel me geen informatie geven.
Klinkt echt als een docent met liefde voor 't vak...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814786
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een soort angst voor dingen met wattages enzo. In 3 VWO moesten we leren omgaan met stroomschema's en dingen omrekenen van het ene vermogen naar het andere vermogen (ofzo?). Ik deed echt mijn best maar snapte er werkelijk niets van. Omdat ik een kutkind was, geloof de de leraar niet dat ik mijn best deed en werd boos omdat ik het niet snapte. Hei zei dat 1 flippo plus 1 flippo gewoon 2 flippo's was dus dat ik dit ook kon begrijpen.


Maar lijkt mij vreemd dat je naar blind en schijnbaar vermogen moet gaan omrekenen op 't VWO :7
pi_181814790
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:14 schreef uniekhoorn het volgende:
60'' ! Wow
Had precies 1.5m ruimte in de breedte op het dressoir. 60" komt neer op 1.49 en een beetje :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181814834
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar lijkt mij vreemd dat je naar blind en schijnbaar vermogen moet gaan omrekenen op 't VWO :7
Dat W=A*V ziet er wel bekend uit.
Spoilers!
pi_181814841
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat W=A*V ziet er wel bekend uit.
Ja.. Formules zijn niet Nederlands.. Hier is het P=U*I.. In deze tekening is 't met de eenheidsnamen.

Met name door deze tekening heb ik m'n Elektro gehaald op de zeevaartschool :') Daar maakte de docent de vergelijking met een tuinslang. Maar ik vind dit dan duidelijker.

Zo. Maar weer eens een beetje verf besteld. :') Dure meuk joh. 85 euro voor 2.5L lak.. :7
  Official ESF Kreviewer maandag 10 september 2018 @ 12:26:22 #99
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181814933
Morgé.

4 uur slapen en dan om 05:00 uur er weer uit. Dipje has arrived.
pi_181814938
Ah fuck. Verkeerde afleveradres voor m'n verf ingevuld :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')