abonnement Unibet Coolblue
pi_181973451
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Jaume_I het volgende:

Klopt, ik denk dat dit het gebrek is van veel fokkers die vaak in dit soort topics posten : ze durven alleen te happen als de vrouw in kwestie nog net niet zelf hun lul uit hun broek haalt, want anders gebeurt er gewoon niets.
Of ze zijn juist van die enorm lompe macho's die gelijk een vrouw tegen de muur willen rammen als ze maar even liefjes met de wimpers knippert. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 18 september 2018 @ 10:51:53 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_181980046
quote:
4s.gif Op maandag 17 september 2018 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sommige hebben toch de sociale vaardigheden niet om zaken als emoties of interesse van de dame/heer te "lezen". Of kunnen niet zoiets als het begrip "klik" vatten. Dan wordt het vrij lastig en zit er nogal een kloof tussen wens en waarheid.
Het is meer dat het niet de intentie is om iemand te 'versieren' / 'het bed in te krijgen' oid en je daarom op een andere manier aanwezig bent, noem het ouderwets van mijn part. Niet iedereen wil 'vrouwen playen' om een relatie.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_181982719
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet ook zelf gaan flirten en laten merken dat je haar leuk vindt. Dat vinden vrouwen vaak ook aantrekkelijk (mits je er zelf ook redelijk uitziet).
Hoe doe je dat dan? Ik zo graag willen kunnen flirten. Sure, ik kan een meisje beter leren kennen en geleidelijk aan laten blijken dat ik haar leuk vind, maar ik zou hier graag wat directer in willen zijn. Ik ben niet per se de lelijkste (krijg wel wat matches online maar meestal vind ik hun niet zo) maar het ontbreekt bij mij wel in zelfvertrouwen.

Ik weet dat ik gewoon schijt moet hebben, maar wat kan ik doen om het flirten me snel eigen te maken? Ooit zat ik in een pick-up groep in whatsapp met allemaal gasten die vrouwen probeerden te scoren, maar die groep was ontzettend toxic - wat de pick-up community in het algemeen sowieso is - dus daarom heb ik er verder ook nooit wat mee gedaan. Ik wou dat er iets soortgelijks was voor mensen bij wie het zelfvertrouwen ontbreekt, een soort praatgroep ofzo. Desnoods start ik mijn eigen groep.

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

[..]

Klopt, ik denk dat dit het gebrek is van veel fokkers die vaak in dit soort topics posten : ze durven alleen te happen als de vrouw in kwestie nog net niet zelf hun lul uit hun broek haalt, want anders gebeurt er gewoon niets.

Veel vrouwen geven echt wel voorzetjes, maar als je die niet in durft te koppen of daar niets mee doet, dan wordt het wel een lang verhaal. Er zijn denk ik maar heel weinig vrouwen die interesse in je (blijven) tonen als jij de toffe onbereikbare dude blijft uithangen. Of je nu al die eigenschappen uit dat lijstje hebt of niet.
Welke signalen stuurt een vrouw dan naar jou als ze je interessant vindt? Ik denk dat ik vaak genoeg signalen niet goed oppak. De signalen waar ik op in ga zijn:
1. lachen om mijn flauwe grappen
2. interesse tonen in wat ik doe
3. geïnteresseerde lichaamshouding.

Dán pas sla ik mijn slag, wat niet ontzettend vaak is. Verder ben ik ook niet een heel subtiele of heel duidelijke flirt. Vaak als ik iemand leuk vind ga ik interesse tonen in wat diegene doet. Alleen klinkt dit vaak als gewone nieuwsgierigheid, niet in romantische interesse. Misschien dat ik hier wat mee moet gaan experimenteren met bijvoorbeeld complimentjes geven. Daar heb ik bijvoorbeeld best wel veel moeite mee.

Het klinkt waarschijnlijk ontzettend stom om zo analytisch te kijken naar een simpele sociale situatie, maar voor werkt het wel om alles in perspectief te zetten. Vroeger bleef ik altijd vastzitten in een soort gedachtenlus van hoe ik het beste indruk op iemand kan maken, maar nu durf ik wel steeds vaker 'fouten' te maken en kom ik erachter dat de realiteit vaak een stuk minder erg is dan mijn verwachtingen.
pi_181993782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:14 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

[..]

Welke signalen stuurt een vrouw dan naar jou als ze je interessant vindt? Ik denk dat ik vaak genoeg signalen niet goed oppak. De signalen waar ik op in ga zijn:
1. lachen om mijn flauwe grappen
2. interesse tonen in wat ik doe
3. geïnteresseerde lichaamshouding.

Dán pas sla ik mijn slag, wat niet ontzettend vaak is. Verder ben ik ook niet een heel subtiele of heel duidelijke flirt. Vaak als ik iemand leuk vind ga ik interesse tonen in wat diegene doet. Alleen klinkt dit vaak als gewone nieuwsgierigheid, niet in romantische interesse. Misschien dat ik hier wat mee moet gaan experimenteren met bijvoorbeeld complimentjes geven. Daar heb ik bijvoorbeeld best wel veel moeite mee.

Het klinkt waarschijnlijk ontzettend stom om zo analytisch te kijken naar een simpele sociale situatie, maar voor werkt het wel om alles in perspectief te zetten. Vroeger bleef ik altijd vastzitten in een soort gedachtenlus van hoe ik het beste indruk op iemand kan maken, maar nu durf ik wel steeds vaker 'fouten' te maken en kom ik erachter dat de realiteit vaak een stuk minder erg is dan mijn verwachtingen.
Het is denk ik heel erg afhankelijk van de omstandigheden. Heb je te maken met een meid die je nog nooit eerder hebt gezien in -bijvoorbeeld- het uitgaansleven, of is er (al) sprake van een soort band omdat je bijvoorbeeld direct/indirect collega's / kennissen bent en heeft er tussen jullie al frequent contact plaatsgevonden?

Het is absoluut niet dat ik hier nu wel heel erg sterk in ben hoor, maar mijn fout (en ik denk van meer fokkers, omdat het denk ik vaak inherent is aan de behoefte om anoniem op een forum actief te zijn dat fokkers denk ik toch bovengemiddeld vaak verlegen/terughoudend/ongemakkelijk/passief zijn op sociaal vlak) is dat ik vaak ook niet handel/durf te handelen als een vrouw een bepaalde move maakt. En de meeste vrouwen zijn op dit punt nu eenmaal niet zo direct als mannen, waardoor je als man toch bepaalde signalen moet oppikken (en daar ook vervolgens iets mee moet doen), wil er ooit wat gebeuren / wil je dat bepaalde ''deuren'' openen en kansen vergroten.

De drie voorbeelden van die jij noemt zijn inderdaad over het algemeen wel aanwijzingen dat de vrouw in kwestie interesse heeft, maar tegelijkertijd zegt het ook weer niets. Het kan namelijk net zo goed betekenen dat je in haar friend-zone zit en dat ze zich meteen op haar gemak voelt bij jou. Dit kan een goed teken zijn, maar juist ook weer een slecht teken omdat ze jou niet ziet als seksueel interessant maar als vriend/teddybeer ofzo. Sommige vrouwen worden juist ook terughoudender/ verlegener bij een man die ze seksueel interessant vinden (totdat die man in kwestie zelf initiatief neemt).Wat dat betreft valt er dus geen pijl op te trekken denk ik :P

Wat bij mij zelf altijd wel heel goed werkt is door bijvoorbeeld iets tegen een vrouw te zeggen, en haar de gelegenheid geven om hier later op terug te komen. Blijkt dat ze dit doet op een geschikt tijdstip, is dit toch een aanwijzing dat ze het belangrijk vindt dat ze haar eerdere 'belofte' aan jou na komt. Als ze totaal vergeet terug te komen op wat je eerder tegen haar vertelde / aan haar vroeg, dan is dit toch een soort aanwijzing dat haar interesse in jou niet al te groot is. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar het kunnen wel indicaties zijn.

Zo zei ik bijvoorbeeld een tijdje terug tegen een vrouwelijke oud-collega waarmee ik 2 jaar terug in een projectgroep zat : We zouden eigenlijk weer eens op vrijdagavond iets moeten gaan doen met dat groepje vind je niet? Zij stemde in : ''ja goed plan''. Ik begon er vervolgens niet meer over, maar een week later sprak ze me aan, dat het haar zo'n goed idee leek en dat we het moesten uitvoeren. Toen heb ik het initiatief genomen, en het opende meteen deuren om die specifieke collega die avond wat actiever te benaderen. Uiteindelijk hebben we een paar keer gedate. Het is een wat omslachtige manier, maar als je wat verlegener bent wel een mogelijkheid om je voelsprieten een beetje uit te steken.

Of bijvoorbeeld als je met een groepje op stap bent (zowel man als vrouw) en een deel van het groepje wil nog even ''door'' naar een andere kroeg. Ook al weet je van jezelf al dat je ook mee wil nog even wat drinken, laat gewoon even vallen dat jij nog twijfelt en eigenlijk naar huis wil gaan. Als een dame interesse heeft (en al wat drankjes op heeft en losser is) zal ze eerder geneigd zijn je over te halen om ook toch nog even door te gaan. Dat soort dingetjes kun je wel proberen om te testen of er enige interesse aanwezig is.
pi_181993934
quote:
4s.gif Op maandag 17 september 2018 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sommige hebben toch de sociale vaardigheden niet om zaken als emoties of interesse van de dame/heer te "lezen". Of kunnen niet zoiets als het begrip "klik" vatten. Dan wordt het vrij lastig en zit er nogal een kloof tussen wens en waarheid.
Ik denk dat de mensen die dit (door autisme o.i.d.) echt totaal niet kunnen aanvoelen wel in de minderheid zijn hoor. Er heerst op fok altijd wel een sfeer van zelfspot dat we zolderkamerautisten zijn, en toegegeven : volgens mij zijn de meesten ook wel een béétje vreemde vogels of wat introverter dan gemiddeld (anders zat je wel met een paar vrienden bij je thuis te praten, was je nu met je sportteam aan het trainen of was je ergens anders onder de mensen en had je niet de behoefte om met regelmatige frequentie anoniem contact te hebben met vreemden op een online forum), maar dat betekent nog niet dat bijna iedereen hier echt enorm ver heen is en / of totaal geen sociale skills heeft of een onoverbrugbare afstand tot de datingmarkt.
pi_182001079
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:22 schreef Jaume_I het volgende:
Er zijn denk ik maar heel weinig vrouwen die interesse in je (blijven) tonen als jij de toffe onbereikbare dude blijft uithangen. Of je nu al die eigenschappen uit dat lijstje hebt of niet.
Nee hoor. Mannen hebben vaak een doel met een relatie, zoals seks of een gezin. Dus het versieren van de vrouw willen ze het liefst afraffelen om zo snel mogelijk bij de seks of het gezin te komen. Als ik voor mezelf spreek, ik heb zo'n doel dat losstaat van de persoon in kwestie zelf niet. Dus als ik irl merk dat een man haast heeft met versieren (niet dat dit vaak voorkomt, maar in theorie) vermijd ik hem. Er komt dan druk op te staan, lijkt dan wel op gebeld worden door telemarketing. Mannen zijn te gretig, neem de gewone staat van de man en als hij dan oefent op een heel onbereikbare dude spelen dan zal hij zodra hij zelf denkt heel erg onbereikbaar te zijn waarschijnlijk gewoon normaal enthousiast overkomen. Mannen mogen wat mij betreft echt veel onbereikbaarder en kieskeuriger zijn. Misschien dat dit voor andere vrouwen niet geldt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182001529
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nee hoor. Mannen hebben vaak een doel met een relatie, zoals seks of een gezin. Dus het versieren van de vrouw willen ze het liefst afraffelen om zo snel mogelijk bij de seks of het gezin te komen.
Wat een onzin ;(
pi_182001851
Ik denk dat het ook wel voor jezelf helpt als je het wat minder zwaar maakt en wat meer relativeert.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren als je op een meisje afstapt? Dat ze je niet ziet zitten? Is dat dan een ramp - lijkt mij niet. Er zijn altijd mensen die je leuk vinden en mensen die je niet leuk vinden. Er is niemand dood als je een keer afgewezen wordt en je vergroot wel je kansen dat je bereikt wat je in the end wel zou willen: wat beter contact met een vrouw en misschien zelfs wel een relatie.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182009223
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:59 schreef HarveySpecter het volgende:

Wat een onzin ;(
Geef dan een voorbeeld waarom het niet zo is voor jou?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182025988
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee hoor. Mannen hebben vaak een doel met een relatie, zoals seks of een gezin. Dus het versieren van de vrouw willen ze het liefst afraffelen om zo snel mogelijk bij de seks of het gezin te komen. Als ik voor mezelf spreek, ik heb zo'n doel dat losstaat van de persoon in kwestie zelf niet. Dus als ik irl merk dat een man haast heeft met versieren (niet dat dit vaak voorkomt, maar in theorie) vermijd ik hem. Er komt dan druk op te staan, lijkt dan wel op gebeld worden door telemarketing. Mannen zijn te gretig, neem de gewone staat van de man en als hij dan oefent op een heel onbereikbare dude spelen dan zal hij zodra hij zelf denkt heel erg onbereikbaar te zijn waarschijnlijk gewoon normaal enthousiast overkomen. Mannen mogen wat mij betreft echt veel onbereikbaarder en kieskeuriger zijn. Misschien dat dit voor andere vrouwen niet geldt.
Als meid heb je natuurlijk meerdere opties tegelijk waaruit je kunt kiezen. Die dude weet dattie de zoveelste is in die rij en wilt zijn tijd natuurlijk niet verkwisten.
  zaterdag 22 september 2018 @ 03:06:26 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182060048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Als meid heb je natuurlijk meerdere opties tegelijk waaruit je kunt kiezen. Die dude weet dattie de zoveelste is in die rij en wilt zijn tijd natuurlijk niet verkwisten.
Dan moet je als kerel zijnde gewoon zorgen dat de vrouwen voor jou in de rij staan. Simpel zat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182061659
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 03:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan moet je als kerel zijnde gewoon zorgen dat de vrouwen voor jou in de rij staan. Simpel zat.
Of je bent zeer knap, of je bent (lokaal) beroemd.

Op een andere manier werkt het niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182062153
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 03:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan moet je als kerel zijnde gewoon zorgen dat de vrouwen voor jou in de rij staan. Simpel zat.
:')
pi_182062194
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee hoor. Mannen hebben vaak een doel met een relatie, zoals seks of een gezin. Dus het versieren van de vrouw willen ze het liefst afraffelen om zo snel mogelijk bij de seks of het gezin te komen. Als ik voor mezelf spreek, ik heb zo'n doel dat losstaat van de persoon in kwestie zelf niet. Dus als ik irl merk dat een man haast heeft met versieren (niet dat dit vaak voorkomt, maar in theorie) vermijd ik hem. Er komt dan druk op te staan, lijkt dan wel op gebeld worden door telemarketing. Mannen zijn te gretig, neem de gewone staat van de man en als hij dan oefent op een heel onbereikbare dude spelen dan zal hij zodra hij zelf denkt heel erg onbereikbaar te zijn waarschijnlijk gewoon normaal enthousiast overkomen. Mannen mogen wat mij betreft echt veel onbereikbaarder en kieskeuriger zijn. Misschien dat dit voor andere vrouwen niet geldt.
Haha.
Laat dat gezin maar achterwege.

Een aantal reden waarom mannen alleen op seks uit zijn:

-Vrouwen benadrukken lichamelijke aspecten in kleding, poses, make-up die geassocieerd worden met seksualiteit.
-Vrouwen zijn feitelijk gezien niet interessanter dan een goede vriend, op het lichaam en vagina na. Wat hebben ze verder te bieden?
-Vrouwen zijn noodzakelijk om voort te planten.

Geef eens één goede reden waarom 99% van de vrouwen interessanter zijn voor mannen, behalve seks, dan een goede vriend?
pi_182062249
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Als meid heb je natuurlijk meerdere opties tegelijk waaruit je kunt kiezen. Die dude weet dattie de zoveelste is in die rij en wilt zijn tijd natuurlijk niet verkwisten.
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2018 09:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je bent zeer knap, of je bent (lokaal) beroemd.

Op een andere manier werkt het niet.
Zit wel wat in ben ik bang.

Ik ben onlangs dertig geworden en had een paar jaar geleden wel verwacht dat rond deze leeftijd het aanbod aan vrouwen wel groter zou worden (vrouwen die zelf ook wat dichter tegen de dertig lopen en op zoek zijn naar een man met een stabiele basis).

Heb een prima baan, koophuis, auto, geen verslavingen, ben 1,95, niet magere hein maar ook niet dik, niet kaal of kalend en overall een prima kerel met een goede afkomst (gezonde/redelijk vermogende familie). Maar ondanks dit zijn er echt in geen velden of wegen vrouwen te bekennen gewoon :P Geen flauw idee waar het aan ligt. Ook toch best nog wat vrijgezelle dames van 27+ maar iets horen van ze doe je niet, het moet echt allemaal van jezelf komen.

En zelfs dan nog is het lastig. Op tinder match ik ook alleen maar van die nét niet gevallen. Best balen eigenlijk :'( Valt me dan wel weer op dat er echt een groot aanbod is aan vrouwen van 33-36 ofzo die echt gigantische haast hebben. Dat valt me vooral op tinder op. Het is zo opvallend, dat ik er al niet eens meer mee ga daten, want het ligt er wel erg dik bovenop.
pi_182062276
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:18 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

[..]

Zit wel wat in ben ik bang.

Ik ben onlangs dertig geworden en had een paar jaar geleden wel verwacht dat rond deze leeftijd het aanbod aan vrouwen wel groter zou worden (vrouwen die zelf ook wat dichter tegen de dertig lopen en op zoek zijn naar een man met een stabiele basis).

Heb een prima baan, koophuis, auto, geen verslavingen, ben 1,95, niet magere hein maar ook niet dik, niet kaal of kalend en overall een prima kerel met een goede afkomst (gezonde/redelijk vermogende familie). Maar ondanks dit zijn er echt in geen velden of wegen vrouwen te bekennen gewoon :P Geen flauw idee waar het aan ligt. Ook toch best nog wat vrijgezelle dames van 27+ maar iets horen van ze doe je niet, het moet echt allemaal van jezelf komen.

En zelfs dan nog is het lastig. Op tinder match ik ook alleen maar van die nét niet gevallen. Best balen eigenlijk :'( Valt me dan wel weer op dat er echt een groot aanbod is aan vrouwen van 33-36 ofzo die echt gigantische haast hebben. Dat valt me vooral op tinder op. Het is zo opvallend, dat ik er al niet eens meer mee ga daten, want het ligt er wel erg dik bovenop.
Het is toch niet vreemd dat nu je zelf ouder wordt het aanbod kleiner wordt? Meeste mensen hebben al een relatie denk ik.
pi_182062529
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Haha.
Laat dat gezin maar achterwege.

Een aantal reden waarom mannen alleen op seks uit zijn:

-Vrouwen zijn feitelijk gezien niet interessanter dan een goede vriend, op het lichaam en vagina na. Wat hebben ze verder te bieden?


Geef eens één goede reden waarom 99% van de vrouwen interessanter zijn voor mannen, behalve seks, dan een goede vriend?
:')

Vrouwen zijn interessant omdat ze vrouw zijn? Dat competitieve haantjes gedrag en weinig tonen van emoties (behalve blijdschap of boosheid) wordt je ook wel eens zat van je vrienden. Dan zijn vrouwen weer heerlijk verfrissend met hun andere kijk op de wereld. Natuurlijk zitten er ook gekke en/of vermoeiende vrouwen tussen maar je hebt genoeg keus op deze wereld.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182062575
Sommige van jullie zijn net zo erg als pubers zeg men he...
Relaties draaien echt niet alleen maar om sex, De mensen die er wel zo over denken lopen tegen de lamp. Vandaar dat er zoveel scheidingen zijn....
  zaterdag 22 september 2018 @ 13:14:36 #69
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_182064179
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2018 09:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je bent zeer knap, of je bent (lokaal) beroemd.

Op een andere manier werkt het niet.
Want dat zijn de enige eigenschappen waarmee je kans maakt op een vrouw zonder je eigenwaarde weg te gooien bij elke mogelijkheid dat vrouwelijk schoon zich aandient?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_182065039
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want dat zijn de enige eigenschappen waarmee je kans maakt op een vrouw zonder je eigenwaarde weg te gooien bij elke mogelijkheid dat vrouwelijk schoon zich aandient?
Ik denk dat het overall voor de gemiddelde man helemaal niet zo moeilijk is om een vrouw te krijgen. Het probleem zit 'm er alleen in dat vrouwen relatief gezien gewoon veel machtiger zijn op de datingmarkt.

Als man zul je over het algemeen redelijk gemakkelijk een vrouw kunnen krijgen die qua uiterlijk, lichaam, fitheid, afkomst, sociale status, intelligentie, populariteit ''onder'' je eigen niveau zit. Dat hoeft niet ver er onder te zijn, maar gewoon nét iets minder.

Wanneer je als man bereid bent om daarmee akkoord te gaan, dan hoeft het niet moeilijk te zijn om een vrouw te krijgen. Wanneer je echter wilt levelen met iemand die voldoet aan je eigen standaarden, dan wordt het verhaal al een stuk lastiger. Laat staan als je nogal een scheef zelfbeeld hebt en boven je stand wilt gaan daten.

Maar bijna iedereen wil toch wel iemand van zijn/haar eigen niveau. En juist daar liggen de verhoudingen scheef: vrouwen die een ''zes'' zijn, zoeken een man van een zeven/acht. Vrouwen die een zeven/acht zijn zoeken een man van een 8 of hoger. Mannen die een zeven/acht zijn zoeken een vrouw die ook een zeven/acht zijn, maar die zoeken andersom boven hun stand omdat ze dit ook kunnen krijgen.

Was vorige week nog met wat collega's op stap. Zat te praten met een op zich wel leuke/aantrekkelijke vrouwelijke collega (7,5-8). Haar relatie was nog niet zo lang uit, en ze was weer gaan tinderen. Zelf gaf ze eerlijk toe dat ze zichzelf soms niet snapt. Ze zei : bijna iedere man die hier aanwezig is : als ik ze zou tegen komen op tinder, zou ik ze niet matchen. Terwijl het eigenlijk hele leuke mannen zijn. Relatief gemiddelde vrouwen hebben dus bovengemiddelde eisen.
pi_182065096
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want dat zijn de enige eigenschappen waarmee je kans maakt op een vrouw zonder je eigenwaarde weg te gooien bij elke mogelijkheid dat vrouwelijk schoon zich aandient?
Wel de eigenschappen waar de vrouwen voor in de rij staan.

De doorsnee man heeft keuze uit 2 of 3 opties. De doorsnee man ziet er niet super aantrekkelijk uit maar hij is zeker ook niet afzichtelijk lelijk, heeft wat hobbies en een baan als consultant of is filiaalbaas van de AH om de hoek.

Daar staat geen rij vrouwen voor te wachten. Armin van Buuren of Eminem daarentegen kunnen uit een rij vrouwen kiezen met een lengte van zeker 500 m lang. Zelfde geld voor Marcel Boekhoorn die niet krap bij kas zit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_182065839
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Vrouwen zijn interessant omdat ze vrouw zijn? Dat competitieve haantjes gedrag en weinig tonen van emoties (behalve blijdschap of boosheid) wordt je ook wel eens zat van je vrienden. Dan zijn vrouwen weer heerlijk verfrissend met hun andere kijk op de wereld. Natuurlijk zitten er ook gekke en/of vermoeiende vrouwen tussen maar je hebt genoeg keus op deze wereld.
Verfrissende blik hoe? Vrouwen zijn interessant door het spel van flirten en verleiding. Ik tref zelden mensen met een interessante kijk op het leven. Kan beter een boek pakken om interessante visies te ontdekken.

Misschien vind ik mensen op zich gewoon niet zo interessant. In grote lijnen voegt iedereen zich naar de standaard en klampen ze zich vast aan dogma's.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cockwhale op 22-09-2018 15:45:54 ]
pi_182065897
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:52 schreef Geytenbeekje het volgende:
Sommige van jullie zijn net zo erg als pubers zeg men he...
Relaties draaien echt niet alleen maar om sex, De mensen die er wel zo over denken lopen tegen de lamp. Vandaar dat er zoveel scheidingen zijn....
Zonder een goede sexleven als basis brokkelt je relatie af. Of ga jij of zij het elders zoeken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is toch niet vreemd dat nu je zelf ouder wordt het aanbod kleiner wordt? Meeste mensen hebben al een relatie denk ik.
Omgekeerd scoren vrouwen van zijn leeftijd anders zeer goed matches op date-apps dus wat je zegt klopt ergens niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 13:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want dat zijn de enige eigenschappen waarmee je kans maakt op een vrouw zonder je eigenwaarde weg te gooien bij elke mogelijkheid dat vrouwelijk schoon zich aandient?
Hoe gooi je je eigenwaarde weg als je door schoonheid of faam vrouwen geinteresserd raken. Dan groeit je eigenwaarde toch juist. Noem mij één hetero man, of vrouw, die compleet verdrietig raakt door veel aandacht van de andere sexe.

[ Bericht 8% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 22-09-2018 15:54:48 ]
pi_182066310
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 03:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan moet je als kerel zijnde gewoon zorgen dat de vrouwen voor jou in de rij staan. Simpel zat.
Of moet je maar effe zorgen dat geld aan je boom in de achtertuin groeit. Of even naar Mars en terug binnen een dag. Simpel zat. Man man alles is maar simpel. Maar dan de praktijk.. Niet zo simpel.
pi_182066675
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:28 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Of moet je maar effe zorgen dat geld aan je boom in de achtertuin groeit. Of even naar Mars en terug binnen een dag. Simpel zat. Man man alles is maar simpel. Maar dan de praktijk.. Niet zo simpel.
Er zijn ook relaties waar dat om bepaalde redenen niet kan (partner heeft MS, andere ziekten) en waar men trouw blijft. Als je trouwt beloof je dat ook. Dat het niet allemaal makkelijk is is mij ook duidelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')