abonnement Unibet Coolblue
pi_181800345




Plaats: New York, Amerika
Datum: 27 Augustus - 9 September 2018 (Q 21-24 aug)
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt

Website: http://www.usopen.org/
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiele Site ATP Tour: Klik

Tijdsverschil:

Het is in New York 6 uur eerder dan hier. Dus alle starttijden moet je +6 uur doen om de tijd hier te weten.

Poll: Wie wint de US Open 2018
Novak Djokovic
Rafael Nadal
Roger Federer
Alexander Zverev
Juan Martin Del Potro
Marin Cilic
Milos Raonic
Stan Wawrinka
Nick Kyrgios
Andy Murray
Kevin Anderson
Stefanos Tsitsipas
Robin Haase
Iemand Anders.....
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


Poll: Wie wint de US Open 2018
Serena Williams
Angelique Kerber
Simona Halep
Sloane Stephens
Petra Kvitova
Garbine Muguruza
Madison Keys
Elina Svitolina
Karolina Pliskova
Maria Sharapova
Daria Kasatkina
Caroline Wozniacki
Jelena Ostapenko
Victoria Azarenka
Johanna Konta
Kiki Bertens
Iemand Anders....
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


Game On. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181800359
AP twitterde op zondag 09-09-2018 om 17:51:37 BREAKING: Serena Williams has been fined a total of $17,000 for three code violations during the U.S. Open final. reageer retweet
Wat een fop strafje. Ze moeten haar gewoon een paar maanden schorsen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181800441
Zal ze vast missen met die 1,8 miljoen prijzengeld die ze kreeg voor deze wanvertoning.
  zondag 9 september 2018 @ 18:28:07 #4
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181800606
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Haar fout was ook te denken dat ze niet gecoacht werd, waardoor ze het onrecht overschatte.

Het staat verder buiten kijf dat de verkeerd reageerde. Maar wat mij fascineert is dat mensen zo vallen over het seksisme-argument. Ik heb verder geen idee of dat valide is, zo goed zit ik niet in die materie, maar ik kan zeker ook niet uitsluiten dat het een rol speelt in de marchandering van umpires. Het is redelijk bizar hoe sterk Het Internet wordt getriggerd door het woord seksisme (of racisme, for that matter).
Haar fout was om erover door te gaan.
Ze kreeg een waarschuwing, slik die gewoon en ga door naar het volgende punt.
Het vallen over seksimse-argument is dan ook logisch hè. Ook heren worden selectief gewaarschuwd door de umpire vanwege coaching. Het gebeurt, het mag niet, en er wordt selectief gestraft. Dat weet je als speelster dus ook. Waarom die vergelijking met de heren? Williams was ook degene die jaren geleden riep dat ze zich een tweederangs kampioene voelde omdat ze enkele 50k minder ontving voor haar Wimbledon zege dan Federer (950k om 900k). Ook toen voelde ze zich achtergesteld. Voor het gemak ging ze aanhet feit voorbij dat het damestennis een stuk minder mensen boeit. Dat de dames best of 3 spelen en de heren best of 5. En dat het niveau dusdanig belabberd is, dat een Williams die op (naar eigen zeggen) 50-60% van haar vorm is, gewoon de finale haalt.

Elke keer die verontwaardigheid en vergelijking met de heren. Ze is een groot kampioene, waarom verlaagt ze zich zo? Gaat ze staan janken omdat haar een punt wordt afgenomen. Stel je niet aan joh. Dat publiek ook, achtelijke yanks. Meteen beginnen mekkeren omdat hun Amerikaanse oogappeltje een keer een waarschuwing krijgt.

Daarnaast heeft Ramos haar geen punt ontnomen en is Ramos geen dief. Ramos gaf een waarschuwing, haar woedeuitbarstingen zorgde voor een punt en later een game straf.

Ramos is een lul, maar Williams heeft zich ENORM laten kennen.
pi_181801025
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 17:04 schreef nostra het volgende:
WaPo:

[..]

Wat is hier zo lachwaardig aan als je in vergelijkbare gevallen daadwerkelijk geen waarschuwing uitdeelt?

Zoals het genoemde incident met Nadal die géén derde waarschuwing kreeg voor zijn (veel ergere) uitlatingen? Of toen de umpire Djokovic geen derde waarschuwing gaf nadat die onder meer 'you're losing your mind' toebeet? Of toen de umpire Djokovic geen waarschuwing gaf toen die hem meermaals dubbele standaarden verweet? Of toen de umpire Kyrgios geen waarschuwing gaf voor 'fucking bullshit' x zoveel? Of toen de umpire geen waarschuwing gaf toen Kyrgios helemaal uit zijn dak ging na een (onterechte) call voor een voetfout.

In bovenstaande opsomming kun je 'de umpire' ook vervangen door 'Carlos Ramos', want hij was de umpire bij al deze verbale uitbarstingen.
pi_181801237
Het is lachwaardig omdat ze gaan zoeken naar voorbeelden om hun idee (sexisme) te bevestigen. Scheidsrechters zullen niet consistent zijn in hun behandelingen maar dat hoeft niks met het geslacht te maken te hebben. Je kan ook genoeg voorbeelden vinden van mannen die wel een straf kregen.

https://www.google.nl/amp(...)w990qu?source=images

Deze krijg ook een straf. Volgen hem omdat de scheidsrechter hem niet mag. Net zo onzinnig.
pi_181801320
Ik wil Coco en Mladenovic hatefucken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 september 2018 @ 19:09:29 #8
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181801409
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:04 schreef superniger het volgende:
Ik wil Coco en Mladenovic hatefucken.
Vooral die tweede ja.
Die ietwat arrogante kop onderkwarken.
pi_181801515
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat is hier zo lachwaardig aan als je in vergelijkbare gevallen daadwerkelijk geen waarschuwing uitdeelt?
Dat het (vermeend) inconsistent arbiteren van Ramos meteen als voldongen seksistisch feit getrokken wordt. Dat technisch juiste calls als 'far worse errors' dan een umpire voor 'thief' volschreeuwen gezien worden. En dat de zweem gewekt wordt dat die calls Williams haar titel wel eena gekost zouden kunnen hebben. Houd toch op. Prima dat je Ramos een mannetje vindt dat geforceerd zijn territoriumpje wil afbakenen, maar kruip toch niet zo ongelooflijk in de slachtofferrol.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_181801571
Die uitbarstingen hadden eerder Osaka haar verdiende titel kunnen kosten.
  zondag 9 september 2018 @ 19:28:43 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_181801832
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:17 schreef macca728 het volgende:
Die uitbarstingen hadden eerder Osaka haar verdiende titel kunnen kosten.
Dat was dan ook het plan van manipulatieve Serena.
pi_181802348
Ik vind het eigenlijk wel gek dat Williams voor haar "thief" beschuldiging een straf krijgt, terwijl de spelers over het algemeen wegkomen met ergere uitspattingen.

Dat het merendeel in dit topic het wel best vindt, zal wel komen omdat we Williams toch al irritant vinden. Komt deze scène van williams ons toch eens goed uit!
  zondag 9 september 2018 @ 19:53:40 #13
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_181802436
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gek dat Williams voor haar "thief" beschuldiging een straf krijgt, terwijl de spelers over het algemeen wegkomen met ergere uitspattingen.

Dat het merendeel in dit topic het wel best vindt, zal wel komen omdat we Williams toch al irritant vinden. Komt deze scène van williams ons toch eens goed uit!
Onderbouw "over het algemeen". Bijna alle vergelijkbare gevallen die ik heb gezien resulteerden namelijk wel degelijk in een straf. Williams maakte het in dit geval wel erg bont en daarom was de straf ook stevig.
pi_181802520
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gek dat Williams voor haar "thief" beschuldiging een straf krijgt, terwijl de spelers over het algemeen wegkomen met ergere uitspattingen.

Dat het merendeel in dit topic het wel best vindt, zal wel komen omdat we Williams toch al irritant vinden. Komt deze scène van williams ons toch eens goed uit!
Misschien dat de woorden die worden gebruik soms erger zijn. Al zie ik dat eigenlijk nooit. Maar ik denk ook dat het een combinatie van factoren is:
1. De woorden die ze gebruikt dief en leugenaar.
2. Dreigen dat hij hierdoor bepaalde wedstrijden niet meer mag doen.
3. De optelsom, overtreding nummer 3.
4. Hoe ze zich gedraagt is, ronduit idioot. Als jij dat op straat doet dan ga jij niet mee voor belediging, maar voor openbare ordeverstoring.
pi_181802566
Als je dat op staat doet, moeten ze de mannen met witte jassen bellen om je even een spuit te geven :)

Die andere factoren hebben zwaar meegewogen ja denk ik. En haar verleden ook wellicht.
  zondag 9 september 2018 @ 20:00:57 #16
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181802601
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gek dat Williams voor haar "thief" beschuldiging een straf krijgt, terwijl de spelers over het algemeen wegkomen met ergere uitspattingen.
Wat zou bijvoorbeeld erger zijn dan?

Ben het eens met wat Brasser hierover zegt.
pi_181802850
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:57 schreef maan_man het volgende:

[..]

Misschien dat de woorden die worden gebruik soms erger zijn. Al zie ik dat eigenlijk nooit. Maar ik denk ook dat het een combinatie van factoren is:
1. De woorden die ze gebruikt dief en leugenaar.
2. Dreigen dat hij hierdoor bepaalde wedstrijden niet meer mag doen.
3. De optelsom, overtreding nummer 3.
4. Hoe ze zich gedraagt is, ronduit idioot. Als jij dat op straat doet dan ga jij niet mee voor belediging, maar voor openbare ordeverstoring.
Dan blijft het opmerkelijk dat net nu in de finale een umpire besluit te handelen. Zoals die straf voor coaching. Dat is echt bizar en dat heeft veel invloed.
pi_181802866
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat zou bijvoorbeeld erger zijn dan?

Ben het eens met wat Brasser hierover zegt.
Hoe kwam Fongini daarmee weg in die wedstrijd? :o
pi_181802955
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:00 schreef Zelva het volgende:

[..]

Wat zou bijvoorbeeld erger zijn dan?

Ben het eens met wat Brasser hierover zegt.
Gesloopt worden door Mesker, Sluiter en Brasser. Beter ga je dan gewoon met pensioen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181802962
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan blijft het opmerkelijk dat net nu in de finale een umpire besluit te handelen. Zoals die straf voor coaching. Dat is echt bizar en dat heeft veel invloed.
Dat die straf een grote invloed heeft, heeft gewoon te maken met een gebrek een zelfbeheersing. Die straf had geen consequenties. Accepteren en er later eventueel je verbazing over uitspreken. Dan hebben wij nog te maken met een enorm stadion waar tijdens de wissel van alles gebeurd. De scheids zit niet voortdurend op de spelersbox te focussen. Dan vraag ik mij af: ziet de scheids de coaching vaak niet en wordt het daarom niet bestraft of wordt het gewoon genegeerd.
  zondag 9 september 2018 @ 20:19:11 #21
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181802973
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gek dat Williams voor haar "thief" beschuldiging een straf krijgt, terwijl de spelers over het algemeen wegkomen met ergere uitspattingen.

Dat het merendeel in dit topic het wel best vindt, zal wel komen omdat we Williams toch al irritant vinden. Komt deze scène van williams ons toch eens goed uit!
Ik denk dat Ramos zich op z’n pikkie getrapt voelde. Omdat Williams foeterde dat Ramos een dief was die een punt had gestolen. Terwijl Ramos het feitelijk gewoon bij het rechte eind had.
Er werd gecoacht, de waarschuwing was terecht.
Moment nummer 1 waarop Williams door had door moeten tennissen.
Voor die waarschuwing werden geen punten in mindering genomen. Dat werd wel gedaan omdat het racket zo nodig kapot moest. Dus Williams bestal zichzelf van een punt. En dat was waarschuwing 2. Wederom een moment waarop Williams had kunnen denken, nu verder tennissen. Je hebt immers al een punt in moeten leveren.

Maar nee, ze ging nog ff door (terwijl ze al een punt in mindering had door haar eigen toedoen). Dat punt dat ze moest inleveren wilde ze Ramos ook nog in de schoenen schuiven. Logisch dat Ramos het beu werd en een game in mindering bracht. Williams dacht boven de umpire (met kleine pik) te staan.
pi_181803205
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:19 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk dat Ramos zich op z’n pikkie getrapt voelde. Omdat Williams foeterde dat Ramos een dief was die een punt had gestolen. Terwijl Ramos het feitelijk gewoon bij het rechte eind had.
Er werd gecoacht, de waarschuwing was terecht.
Moment nummer 1 waarop Williams door had door moeten tennissen.
Voor die waarschuwing werden geen punten in mindering genomen. Dat werd wel gedaan omdat het racket zo nodig kapot moest. Dus Williams bestal zichzelf van een punt. En dat was waarschuwing 2. Wederom een moment waarop Williams had kunnen denken, nu verder tennissen. Je hebt immers al een punt in moeten leveren.

Maar nee, ze ging nog ff door (terwijl ze al een punt in mindering had door haar eigen toedoen). Dat punt dat ze moest inleveren wilde ze Ramos ook nog in de schoenen schuiven. Logisch dat Ramos het beu werd en een game in mindering bracht. Williams dacht boven de umpire (met kleine pik) te staan.
Hoe kan je die waarschuwing voor coaching terecht vinden als naar het schijnt er continu gecoacht wordt tijdens de grandsslams bij de vrouwen en er nauwelijks waarschuwingen voor gegeven worden?

Als we proberen te vergeten dat we Williams een bitch vinden, is haar woede best te begrijpen
pi_181803378
De enige mogelijkheid is eigenlijk om die regel gewoon af te schaffen. Het is blijkbaar niet te handhaven.
Ik vind Williams een groot sporter, maar gisteren kon ze duidelijk niet met de druk omgaan. Ook al maakt de scheidsrechter onterecht de call voor coaching. Dan nog hoef je je niet als een debiel te gedragen.
Het ging natuurlijk niet alleen om het woord thief. Maar haar hele houding was niet respectvol naar de arbiter. Die kon op dat moment niet anders dan die beslissing nemen.
pi_181803478
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat die straf een grote invloed heeft, heeft gewoon te maken met een gebrek een zelfbeheersing. Die straf had geen consequenties. Accepteren en er later eventueel je verbazing over uitspreken. Dan hebben wij nog te maken met een enorm stadion waar tijdens de wissel van alles gebeurd. De scheids zit niet voortdurend op de spelersbox te focussen. Dan vraag ik mij af: ziet de scheids de coaching vaak niet en wordt het daarom niet bestraft of wordt het gewoon genegeerd.
Dat Williams geen zelfbeheersing had, kan de umpire niet verweten worden inderdaad. Ze heeft het zelf laten escaleren

Wat dat betreft is die Serene een beetje een gekkie. Het is al snel discriminatie of in dit geval sexisme.
  zondag 9 september 2018 @ 20:48:29 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181803709
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe kan je die waarschuwing voor coaching terecht vinden als naar het schijnt er continu gecoacht wordt tijdens de grandsslams bij de vrouwen en er nauwelijks waarschuwingen voor gegeven worden?

Als we proberen te vergeten dat we Williams een bitch vinden, is haar woede best te begrijpen
Omdat er werd gecoacht, daarom was die waarschuwing terecht.
Dat er bij andere wedstrijden ook gecoacht wordt en het niet altijd bestraft wordt, wil niet zeggen dat wanneer het wel bestraft wordt dat het ten onrechte is.
De ene keer ziet de umpire het, de andere keer niet. De ene keer roept de coach een enkele keer, een andere keer doet een coach dat de gehele tijd.
Waarschijnlijk had Ramos het al meerdere keren gezien, en is hij het in de gaten gaan houden.
  zondag 9 september 2018 @ 20:53:04 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181803876
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:38 schreef papert het volgende:
De enige mogelijkheid is eigenlijk om die regel gewoon af te schaffen. Het is blijkbaar niet te handhaven.
Ik vind Williams een groot sporter, maar gisteren kon ze duidelijk niet met de druk omgaan. Ook al maakt de scheidsrechter onterecht de call voor coaching. Dan nog hoef je je niet als een debiel te gedragen.
Het ging natuurlijk niet alleen om het woord thief. Maar haar hele houding was niet respectvol naar de arbiter. Die kon op dat moment niet anders dan die beslissing nemen.
Ze trok zijn integriteit in twijfel, een umpire zit daar om neutraal te zijn en eerlijke beslissingen te nemen.
Williams ging te ver door excuses te eisen en hem een dief te noemen.
Het was een Grand Slam finale, wellicht speelde dat ook een rol. Ramos werd afgebrand door Williams voor het oog van miljoenen. Je kunt het oneens zijn met een beslissing, maar kies je woorden dan iets zorgvuldiger.
pi_181804808
De finale begint om 22u toch?
pi_181804874
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:19 schreef northernlight81 het volgende:
De finale begint om 22u toch?
Jawohl
pi_181804959
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Jawohl
danke schön 😉
  zondag 9 september 2018 @ 21:33:42 #30
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181805225
Williams die tijdens de persconferentie zegt:

Ik ben hier om te vechten voor vrouwenrechten en vrouwengelijkheid... :')

Je bent daar om tegen een bal te slaan en wat te lopen.
Niks meer dan dat.
  zondag 9 september 2018 @ 21:36:56 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181805305
Nou klaar met dat wicht, op naar Delpo-Djoko _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181805406
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:24 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

danke schön 😉
Hoewel. Vrouwendubbel is nog bezig, nog een prijsuitreiking, kan dus iets later worden.
pi_181805445
Ik vind het wel een erg leuke dubbel!
  zondag 9 september 2018 @ 21:40:53 #34
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_181805446
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:36 schreef Szura het volgende:
Nou klaar met dat gewicht, op naar Delpo-Djoko _O_
:Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 9 september 2018 @ 21:41:51 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181805467
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:15 schreef superniger het volgende:
AP twitterde op zondag 09-09-2018 om 17:51:37 BREAKING: Serena Williams has been fined a total of $17,000 for three code violations during the U.S. Open final. reageer retweet
Wat een fop strafje. Ze moeten haar gewoon een paar maanden schorsen.
Precies.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 september 2018 @ 21:43:58 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181805518
Prima ontknoping hoor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181805570
FLOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 september 2018 @ 21:45:28 #38
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181805574
Een Roooowbin _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 september 2018 @ 21:45:32 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181805576
Dubbele fout Mladenovic op MP tegen :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181805591
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:15 schreef superniger het volgende:
AP twitterde op zondag 09-09-2018 om 17:51:37 BREAKING: Serena Williams has been fined a total of $17,000 for three code violations during the U.S. Open final. reageer retweet
Wat een fop strafje. Ze moeten haar gewoon een paar maanden schorsen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal ze vast missen met die 1,8 miljoen prijzengeld die ze kreeg voor deze wanvertoning.
Financieel zal niks haar pijn doen ook, ook geen schorsing, maar zoals ik haar gisteren heb gezien heb ik het idee dat new york te klein is als ze hoort,

Emotioneel zal ze het als een aanslag opvatten.
speak only if it improves the silence.
pi_181805603
:')
pi_181805624
Oei, dubbele fout op matchpoint tegen. Na zelf matchpoints te hebben gehad.

Wel leuk dat er deze week ook dubbels uitgezonden zijn.
pi_181805633
Helemaal niets voor Thiem en Mladenovic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181805709
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:15 schreef superniger het volgende:
AP twitterde op zondag 09-09-2018 om 17:51:37 BREAKING: Serena Williams has been fined a total of $17,000 for three code violations during the U.S. Open final. reageer retweet
Wat een fop strafje. Ze moeten haar gewoon een paar maanden schorsen.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zal ze vast missen met die 1,8 miljoen prijzengeld die ze kreeg voor deze wanvertoning.
Financieel zal niks haar pijn doen ook, ook geen schorsing, maar zoals ik haar gisteren heb gezien heb ik het idee dat new york te klein is als ze hoort,

Emotioneel zal ze het als een aanslag opvatten.
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan blijft het opmerkelijk dat net nu in de finale een umpire besluit te handelen. Zoals die straf voor coaching. Dat is echt bizar en dat heeft veel invloed.
Bij elke grote finale krijgen scheidsrechters de opdracht om alles volgens het boekje te doen, het moet perfect, dat is zo in voetbal, hockey, basketball, honkbal, snooker, darts overal en ook in tennis.
speak only if it improves the silence.
  zondag 9 september 2018 @ 21:57:48 #45
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181805926
Nou kom maar door.
If you can dream it, you can do it...
pi_181806445
Ze staan in de gang! Spanning!
  zondag 9 september 2018 @ 22:13:03 #47
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181806472
Zit iedereen klaar?
Rini dankjewel.
  zondag 9 september 2018 @ 22:14:11 #48
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181806503
Wat heeft Schett aan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 22:14:36 #49
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181806516
Spelers op de baan: Godkovic en PotGod. *O*

En wat geweldig dat ze een dak hebben. Anders kon je uren zitten wachten terwijl ze met handdoeken en bambino's die baan proberen droog te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Federer-fan op 09-09-2018 22:23:46 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181806841
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zit iedereen klaar?
Nee, even voetbal afkijken en dan overschakelen
  zondag 9 september 2018 @ 22:22:44 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181806851
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:22 schreef maan_man het volgende:

[..]

Nee, even voetbal afkijken en dan overschakelen
WK?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2018 @ 22:23:20 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181806869
Geen Ramos in de stoel. Dat zegt ook wel iets.

Waar zijn onze vrienden Nony, MaLo en suus21 trouwens? *)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181806931
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2018 22:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

WK?
UEFA nations league
pi_181806979
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2018 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Geen Ramos in de stoel. Dat zegt ook wel iets.


Ooit dezelfde scheidsrechter gezien bij de dames- en herenfinale?
pi_181806988
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2018 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Godkovic en PotGod. *O*

En wat geweldig dat ze een dak hebben. Anders kon je uren zitten wachten terwijl ze met handdoeken en bambino's die baan proberen droog te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar jaar geleden wachten tot na middernacht.

Publiek is al in vorm :')
  zondag 9 september 2018 @ 22:31:23 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181807144
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:24 schreef maan_man het volgende:

[..]

UEFA nations league
^O^
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:26 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ooit dezelfde scheidsrechter gezien bij de dames- en herenfinale?
Het was een grap. *O*
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Paar jaar geleden wachten tot na middernacht.
2016?
quote:
Publiek is al in vorm :')
Ja, zou dat publiek in een paar jaar tijd zo'n stuk dommer zijn geworden? Dat gegil de hele tijd. Het zijn net debieltjes.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181807193
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Federer-fan het volgende:


Het was een grap. *O*


Sorry, dan lach ik met terugwerkende kracht.
  zondag 9 september 2018 @ 22:34:32 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181807213
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2018 22:33 schreef maan_man het volgende:

[..]

Sorry, dan lach ik met terugwerkende kracht.
Daar doe ik het voor. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181807292
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

^O^

[..]

Het was een grap. *O*

[..]

2016?

[..]

2015. Federer - Djokovic.
pi_181807297
Lekker begin hoor :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 22:38:01 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181807323
Lekker niveau, Djoko leek net al gassed te zijn.
Hoop dat ze dit vast kunnen houden.
  zondag 9 september 2018 @ 22:39:16 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181807352
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

2015. Federer - Djokovic.
Oké.

Staat Osaka daar nou als ballenmeisje bij PotGod? :?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2018 @ 22:40:08 #63
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181807376
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké.

Staat Osaka daar nou als ballenmeisje bij PotGod? :?
Bijbaantje.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 9 september 2018 @ 22:41:19 #64
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181807409
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het was een grap. *O*


[..]

Leuke grap.
Rini dankjewel.
pi_181807434
Delpo ziet er goed uit Hoor, ook backhands op tempo :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181807442
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké.

Staat Osaka daar nou als ballenmeisje bij PotGod? :?
Klopt.
  zondag 9 september 2018 @ 22:44:58 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181807500
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:42 schreef Norrage het volgende:
Delpo ziet er goed uit Hoor, ook backhands op tempo :o
Eens, Djoko heeft er zijn handen meer dan vol aan.
Benieuwd of Delpo dit vol kan houden.
pi_181807521
Djoko lijkt ook wel meer gespannen, meteen volledige intensiteit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 22:47:57 #69
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181807568
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 9 september 2018 @ 22:48:26 #70
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181807583
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 22:40 schreef EP3 het volgende:

[..]

Bijbaantje.
Dit is centercourt hoor.
  zondag 9 september 2018 @ 22:50:31 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181807631
Ik hoop op vijf tiebreaks
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181807665
quote:
Als je er op gaat letten is het wel extreem hinderlijk :P
pi_181807712
Delpo gaat het eerst kraken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181807729
Wozniacki 😍
pi_181807831
Wat een bal _O_
  zondag 9 september 2018 @ 22:59:31 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181807845
Djokovic toch wel wat vaster
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181807872
BREAK Djokovic.
Delpo is geknakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 september 2018 @ 23:01:23 #78
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181807886
Is dit GSMC jongens?
Rini dankjewel.
pi_181807895
Vanaf 40-0..tja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181807897
Djoko wel scherp hoor :Y
Maar zwakke game delpo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:04:00 #81
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181807927
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 22:40 schreef EP3 het volgende:

[..]

Bijbaantje.
Goedmakertje voor het Amerikaanse publiek.
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 22:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Leuke grap.
Bedankt.
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Klopt.
_O_
quote:
12s.gif Op zondag 9 september 2018 22:48 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dit is centercourt hoor.
Scherp. _O_ *O*
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:53 schreef superniger het volgende:
Delpo gaat het eerst kraken.
Er hoeft niet iemand te kraken. Kan ook zijn dat één speler opeens briljant gaat spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181807940
Als ik gister iets geleerd heb isnhet dat de coach van Potro dadelijk aanwijzingen gaat geven en wordt betrapt door de scheids, waarna er een shitshow losbarst.
pi_181807945
1-0 Djokovic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181807948
Alle lange rally's gaan naar Djokovic.
pi_181807954
Met teveel lange rallies gaat het niet werken helaas
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181807960
Hoog niveau maar weinig spanning, delpo beetje ingetogen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:06:25 #87
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181807964
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Alle lange rally's gaan naar Djokovic.
Het is gewoon wachten op de fout van Del Potro ja.
  zondag 9 september 2018 @ 23:08:38 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181807996
Wat een volley van Djokovic. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2018 @ 23:08:44 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808003
Nu direct de break?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 23:09:23 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808015
Godmodus nu voor Godkovic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808024
Djokovic is fantastisch bezig nu.
pi_181808032
Djoko heeft wel echt het perfecte gameplan, speelt heel slim en heel sterk nu.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:13:10 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808069
Heerlijke passing _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 23:14:48 #94
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808091
Djoko is tot nu toe zeker de bijdehantere.
If you can dream it, you can do it...
pi_181808116
Gaat zo'n saaie Djoko in 3 worden dit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 9 september 2018 @ 23:16:39 #96
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808125
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Gaat zo'n saaie Djoko in 3 worden dit
Beetje voorbarig.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181808138
Delpo pakt echt wel een setje hoor :Y goede hold!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 september 2018 @ 23:17:31 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808141




DiedeGODIN _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181808156
Wawrinka verloor ook de eerste set ;)
hhhhh
  zondag 9 september 2018 @ 23:19:10 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808174
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

DiedeGODIN _O_
Dit boeit niemand
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181808197
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

DiedeGODIN _O_
Dat is echt top, die geweldige Nederlandse rolstoeltenniss(t)ers krijgen veel te weinig aandacht in dr media.
pi_181808204
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:18 schreef DaveDave09 het volgende:
Wawrinka verloor ook de eerste set ;)
En delpo ook tegen fed destijds. Toen leek het ook uitgemaakt zaak tot Fed nonchalant werd.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:21:34 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808230
Djokovic zo in control
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 september 2018 @ 23:23:27 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808274
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit boeit niemand
Dat interesseert mij dan weer niet echt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181808295
Zo sloeg Federer een paar jaar terug in de halve finale US open tegen Djokovic een geniale passeerbal tussen zijn benen door 😮

  zondag 9 september 2018 @ 23:25:28 #106
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808310
Het lijkt nog niet scherp genoeg van Del Potro. Hij moet nog op stoom komen oid.
If you can dream it, you can do it...
pi_181808315
Echt complete controle.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181808340
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Echt complete controle.
Ja, echt heel goed hoor. Dit is de controle van 2015ovic. Delpo moet meer risico nemen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808356
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, echt heel goed hoor. Dit is de controle van 2015ovic. Delpo moet meer risico nemen.
Ja, dat is het ook..in die lange baseline rallies gaat hij het niet redden. Dan blijft Djoko gewoon lekker alles terugbrengen en is het wachten op de fout. Het is allemaal niet scherp genoeg om een pure winner te zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181808358
djokovic is zo ongelooflijk slim op de baan plus het ongelooflijke voetenwerk maakt hem voor mij in deze vorm misschien wel de beste van alles en iedereen die op de baan gestaan heeft. ongekend hoog niveau
nofedal
pi_181808376
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef leukeditter het volgende:
djokovic is zo ongelooflijk slim op de baan plus het ongelooflijke voetenwerk maakt hem voor mij in deze vorm misschien wel de beste van alles en iedereen die op de baan gestaan heeft. ongekend hoog niveau
Tactisch geen speld tussen te krijgen nee, fenomenaal niveau.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:32:59 #112
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808428
Delpo moet oppassen dat het geen grote score wordt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 23:33:15 #113
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808434
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef leukeditter het volgende:
djokovic is zo ongelooflijk slim op de baan plus het ongelooflijke voetenwerk maakt hem voor mij in deze vorm misschien wel de beste van alles en iedereen die op de baan gestaan heeft. ongekend hoog niveau
Dit dus!
If you can dream it, you can do it...
pi_181808440
RIP Next-gen met deze Djokovic :P
pi_181808476
Delpo krijgt tennisles.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 september 2018 @ 23:36:31 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808494
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:28 schreef leukeditter het volgende:
djokovic is zo ongelooflijk slim op de baan plus het ongelooflijke voetenwerk maakt hem voor mij in deze vorm misschien wel de beste van alles en iedereen die op de baan gestaan heeft. ongekend hoog niveau
Zo zie ik het ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808504
Eindelijk wat emotie bij delpo :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808506
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181808567
Zo delpo gaat los hoor :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:42:44 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808584
MAD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181808589
Eindelijk alles of niets werkt :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808603
Oei, het kantelpunt nu :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808605
vamosss
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181808606
Rebreak *O*
pi_181808610
Flinke misser van Djokovic.
  zondag 9 september 2018 @ 23:45:02 #126
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808624
Daar gaan we. Boze Djok en een wakkere Delpo!

Stomme autocorrect.
If you can dream it, you can do it...
pi_181808626
Zwaktebod plotseling uit het niets van djoko, laat zich gek maken :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 9 september 2018 @ 23:46:09 #128
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808643
DELPOOOOOO
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181808649
Publiek doet of het steeds matchpoint is :P
pi_181808661
Djokovic is een beetje mad.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181808662
Dit blijft wel een vervelend trekje van Djoko
  zondag 9 september 2018 @ 23:46:52 #132
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808665
Djoko doet een Serenaatje binnen nu en een kwartier?
If you can dream it, you can do it...
pi_181808667
Waarom is delpo nu pas wakker? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808676
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:46 schreef Books1 het volgende:
Djoko doet een Serenaatje binnen nu en een kwartier?
Zou leuk zijn, ik hou wel van een beetje sensatie.
  zondag 9 september 2018 @ 23:47:35 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808678
Djokovic doet een semi Serenaatje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 23:47:57 #136
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808683
Is een Argentijn (geen haast met opstarten) 😁
If you can dream it, you can do it...
  zondag 9 september 2018 @ 23:48:32 #137
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808689
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:47 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, ik hou wel van een beetje sensatie.
Ik ook dus kom maar door 😂
If you can dream it, you can do it...
pi_181808706
Djoko moet toch wel wat gewend zijn met zijn potjes tegen fedje :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808728
Wat is de gedachte waarom je geen contact met je coach mag hebben? Ik kan ook geen andere sport dan tennis bedenken waarbij dat ook is.
  zondag 9 september 2018 @ 23:52:14 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808730
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:46 schreef BobW het volgende:
Dit blijft wel een vervelend trekje van Djoko
Wat precies?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 9 september 2018 @ 23:52:19 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808731
Djokovic die geen Djokosmash slaat :o
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 september 2018 @ 23:53:22 #142
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808751
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
Wat is de gedachte waarom je geen contact met je coach mag hebben? Ik kan ook geen andere sport dan tennis bedenken waarbij dat ook is.
Volgens mij mag het in de tours wel maar bij Grand Slams niet en daardoor deels de verwarring.
If you can dream it, you can do it...
  zondag 9 september 2018 @ 23:53:54 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808762
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
Wat is de gedachte waarom je geen contact met je coach mag hebben? Ik kan ook geen andere sport dan tennis bedenken waarbij dat ook is.
Dat je het zelf moet doen wanneer je op de baan staat en de rest vooraf met je coach moet bespreken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808776
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:51 schreef northernlight81 het volgende:
Wat is de gedachte waarom je geen contact met je coach mag hebben? Ik kan ook geen andere sport dan tennis bedenken waarbij dat ook is.
Een echt één-tegen-één gevecht blijft toch het mooiste, waarbij de spelers het zelf moeten uitzoeken. Daarnaast hebben spelers wat lager op de ranking niet altijd een (vaste) coach vanwege het geld.
pi_181808788
Lekker hoor _O_
  zondag 9 september 2018 @ 23:55:38 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808790
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:53 schreef Books1 het volgende:

[..]

Volgens mij mag het in de tours wel maar bij Grand Slams niet en daardoor deels de verwarring.
Dat geldt alleen voor de WTA versus de ITF.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 23:55:46 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_181808811
Wedstrijd helemaal los, heerlijk :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 september 2018 @ 23:59:20 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808838
Dat ge-please steeds :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181808845
Umpire kan er niet mee omgaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 9 september 2018 @ 23:59:43 #151
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181808848
Het is een mooie wedstrijd
aan het worden.

Djw voor de uitleg Fed-fan.
If you can dream it, you can do it...
  zondag 9 september 2018 @ 23:59:59 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808849
Delpo verneukt het wel hard op BP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:00:14 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808855
Lange game.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:01:07 #154
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181808867
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:00 schreef Federer-fan het volgende:
Lange game.
4 minuten bouncen
  maandag 10 september 2018 @ 00:01:49 #155
32015 suus21
Andre rocks!
pi_181808871
Ik overweeg om niet meer te kijken vanwege het gestuit :r
fijn!
pi_181808872
Djoko toch al meermaals door de shotklok heen of niet?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181808878
Wat gebeurt er als je na de service clock serveert?
  maandag 10 september 2018 @ 00:02:49 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808879
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:01 schreef suus21 het volgende:
Ik overweeg om niet meer te kijken vanwege het gestuit :r
Heerlijke reactie. *O* suus21 *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808881
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:01 schreef Norrage het volgende:
Djoko toch al meermaals door de shotklok heen of niet?
Zal wel clementie krijgen omdat het publiek niet stil is.
  maandag 10 september 2018 @ 00:03:18 #160
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181808887
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:01 schreef suus21 het volgende:
Ik overweeg om niet meer te kijken vanwege het gestuit :r
't Is stuitend.
  maandag 10 september 2018 @ 00:03:40 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808890
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:01 schreef suus21 het volgende:
Ik overweeg om niet meer te kijken vanwege het gestuit :r
Mooi.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181808894
Hahaha die blonde vrouw naast de Delpobox _O-
pi_181808896
Wat een fouten van beiden als ze voordeel hebben _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 10 september 2018 @ 00:04:11 #164
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181808899
En dan zijn er mensen tegen deuce-games :')
Rini dankjewel.
pi_181808900
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gebeurt er als je na de service clock serveert?
Umpire kan waarschuwing geven en daarna eerste service afpakken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:04:16 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808902
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gebeurt er als je na de service clock serveert?
Eerste keer krijg je als het goed is een waarschuwing. Vanaf de tweede keer kost het je steeds je eerste service. Maar dan moeten ze het dus wel handhaven.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808904
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:01 schreef Norrage het volgende:
Djoko toch al meermaals door de shotklok heen of niet?
Ik snap het ook niet echt nee..Die waarschuwing moet toch een keer komen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 10 september 2018 @ 00:05:21 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808915
Stuur anders wat kleerkasten op die schreeuwers af ipv dat kansloze please :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 september 2018 @ 00:05:25 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808916
_O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181808917
De Joegoslaaf is getriggerd. Er gaan straks doden vallen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181808920
Gaat wel lekker lang door dit
  maandag 10 september 2018 @ 00:05:46 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808921
“I have a daughter.” Uitspraak van de US Open 2018.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:05:46 #173
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808922
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En dan zijn er mensen tegen deuce-games :')
Is dat zo? Knettergek.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 10 september 2018 @ 00:05:47 #174
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181808923
Delpo zijn forehand _O_ Kristie komt klaar.
Rini dankjewel.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 00:06:01 #175
362868 crew  Slobeend
of all places
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 september 2018 @ 00:06:06 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808931
Waarom is tennis eigenlijk zo bijzonder wat betreft stilte? Er zijn toch zat sporten waar men zich maar gewoon dient te concentreren als er geluid is? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 10 september 2018 @ 00:06:19 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808934
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:05 schreef Szura het volgende:
Stuur anders wat kleerkasten op die schreeuwers af ipv dat kansloze please :')
Dit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808935
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:53 schreef Books1 het volgende:

[..]

Volgens mij mag het in de tours wel maar bij Grand Slams niet en daardoor deels de verwarring.
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat je het zelf moet doen wanneer je op de baan staat en de rest vooraf met je coach moet bespreken.
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:54 schreef BobW het volgende:

[..]

Een echt één-tegen-één gevecht blijft toch het mooiste, waarbij de spelers het zelf moeten uitzoeken. Daarnaast hebben spelers wat lager op de ranking niet altijd een (vaste) coach vanwege het geld.
Tnx!

Jammer dat het zo moeilijk te handhaven is. Er kan ook iemand gewoon tussen in publiek zitten die gebaren maakt zoals die coach van Serena gister.
pi_181808936
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Eerste keer krijg je als het goed is een waarschuwing. Vanaf de tweede keer kost het je steeds je eerste service. Maar dan moeten ze het dus wel handhaven.
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:04 schreef BobW het volgende:

[..]

Umpire kan waarschuwing geven en daarna eerste service afpakken.
Makes sense, thx
  maandag 10 september 2018 @ 00:06:39 #180
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808938
Pak 'm Delpo!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 10 september 2018 @ 00:06:47 #181
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181808939
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:05 schreef EP3 het volgende:

[..]

Is dat zo? Knettergek.
Experiment bij de NextGen finals..
Rini dankjewel.
pi_181808950
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is tennis eigenlijk zo bijzonder wat betreft stilte? Er zijn toch zat sporten waar men zich maar gewoon dient te concentreren als er geluid is? :@
Lijkt me juist irritant ook. Ipv achtergrondgeluid krijg je dat ieder geluid op gaat vallen.
  maandag 10 september 2018 @ 00:07:46 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808952
Wat een punt na die service
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:08:05 #184
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808957
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Experiment bij de NextGen finals..
Knap waardeloos.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181808962
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:05 schreef Szura het volgende:
Stuur anders wat kleerkasten op die schreeuwers af ipv dat kansloze please :')
Die kleerkast staat al een paar jaar die plantenbak linksachter te verdedigen.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 00:08:40 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 10 september 2018 @ 00:08:59 #187
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181808969
Dat publiek, :').
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 10 september 2018 @ 00:09:00 #188
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808971
Kunnen die debielen hun gefluit voor zich houden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:09:07 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181808974
Djokovic heeft problemen met de ballen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181808976
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Waarom is tennis eigenlijk zo bijzonder wat betreft stilte? Er zijn toch zat sporten waar men zich maar gewoon dient te concentreren als er geluid is? :@
Traditie, volledige concentratie, horen hoe de bal geslagen wordt is belangrijk, horen of de bal uit is.
pi_181808979
Umpire is gezellig dik.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 september 2018 @ 00:09:18 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181808980
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Lijkt me juist irritant ook. Ipv achtergrondgeluid krijg je dat ieder geluid op gaat vallen.
Ja precies. En is toch ook tof, lekker knallen met een opgezweept publiek en alles.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 10 september 2018 @ 00:09:42 #193
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181808987
Irritante fout dit.
Rini dankjewel.
  maandag 10 september 2018 @ 00:10:01 #194
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181808992
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:09 schreef superniger het volgende:
Umpire is gezellig dik.
Viesdik.
Rini dankjewel.
  maandag 10 september 2018 @ 00:10:09 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181808993
20 minuten _O_

Wat is de langste game ooit?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181808994
Heeft de US Open niet altijd 'rumoeriger' publiek dan de andere GS's, of ligt dat aan mij?
pi_181809000
Jammer
  maandag 10 september 2018 @ 00:10:39 #198
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181809001
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:10 schreef Szura het volgende:
20 minuten _O_

Wat is de langste game ooit?
Met of zonder stuiteraftrek?
  maandag 10 september 2018 @ 00:10:41 #199
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809002
Meer dan 20 minuten.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181809005
Wie heeft meer baat bij een lange wedstrijd trouwens?
  maandag 10 september 2018 @ 00:11:19 #201
379013 mrclvm
Forza Underdog!
pi_181809009
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie heeft meer baat bij een lange wedstrijd trouwens?
Wij :)
Oi!
  maandag 10 september 2018 @ 00:11:22 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809011
Please please senk joe!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:12:51 #203
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809039
Is het nu zo moeilijk om door te spelen met die ballen tot ze vervangen worden. Ge.....!
If you can dream it, you can do it...
  maandag 10 september 2018 @ 00:12:56 #204
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809041
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:11 schreef mrclvm het volgende:

[..]

Wij :)
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181809047
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:11 schreef mrclvm het volgende:

[..]

Wij :)
:D

Morgen vrij gelukkig.
  maandag 10 september 2018 @ 00:14:07 #206
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809053
Regen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809072
Lekt het dak? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181809083
djoko haalt zichzelf uit zn spel
nofedal
  maandag 10 september 2018 @ 00:15:39 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809085
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:15 schreef Norrage het volgende:
Lekt het dak? :D
Condens lijkt me eerder
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809093
Schelden in het Servisch!

лажов
  maandag 10 september 2018 @ 00:16:20 #211
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809097
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

:D

Morgen vrij gelukkig.
Hij wel. Je doet je naam eer aan, jongeman. Deze jongen moet helaas gewoon werken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:16:58 #212
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809106
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Condens lijkt me eerder
De condens lekt? Wat een nonsens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809107
Wat is het record deuce in 1 game? Weet iemand dat?
speak only if it improves the silence.
pi_181809108
India :')
Daar poepen de mensen gewoon op straat :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181809121
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

De condens lekt? Wat een nonsens.
😂
Je bent wel in vorm vandaag.
pi_181809128
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij wel. Je doet je naam eer aan, jongeman. Deze jongen moet helaas gewoon werken.
Sterkte alvast.
  maandag 10 september 2018 @ 00:18:35 #217
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181809134
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:17 schreef TjjWester het volgende:
Wat is het record deuce in 1 game? Weet iemand dat?
37.
pi_181809144
Service djoko loopt echt voor geen meter zeg
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181809146
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:18 schreef Zelva het volgende:

[..]

37.
In een wedstrijd of in 1 game?
speak only if it improves the silence.
  maandag 10 september 2018 @ 00:19:30 #220
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809148
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

😂
Je bent wel in vorm vandaag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:20:15 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809160
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sterkte alvast.
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:20:26 #222
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181809161
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:19 schreef TjjWester het volgende:

[..]

In een wedstrijd of in 1 game?
Game, dat vraag je toch?
  maandag 10 september 2018 @ 00:20:50 #223
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809171
INB4 kuttiebreak van Del Potro
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809174
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:20 schreef Zelva het volgende:

[..]

Game, dat vraag je toch?
Tering
speak only if it improves the silence.
  maandag 10 september 2018 @ 00:21:35 #225
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809177
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:20 schreef Zelva het volgende:

[..]

Game, dat vraag je toch?
Welke partij was dat?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181809198
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:21 schreef EP3 het volgende:

[..]

Welke partij was dat?
Keith Glass tegen Anthony Fawcett in 1975.
https://www.google.nl/amp(...)nis-game-keith-glass
  maandag 10 september 2018 @ 00:27:05 #227
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809239
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:23 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Keith Glass tegen Anthony Fawcett in 1975.
https://www.google.nl/amp(...)nis-game-keith-glass
In Nederland zou die laatste gewoon Anton Kraan heten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809248
Smullen
pi_181809251
Djokovic gaat de tiebreak winnen met 7-3
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 september 2018 @ 00:29:05 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809260
Wat ziet die vrouw van Djokovic er vandaag uit. Weinig vrouwelijks aan te ontdekken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:29:23 #231
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809263
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:23 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Keith Glass tegen Anthony Fawcett in 1975.
https://www.google.nl/amp(...)nis-game-keith-glass
Tx.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 10 september 2018 @ 00:30:19 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809273
Apart begin
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:31:26 #233
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809284
Wie was die vrouw in het publiek met die roze trui?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:32:07 #234
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809288
Die mokerslagen, _O_ .
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181809289
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wie was die vrouw in het publiek met die roze trui?
Ik dacht Chrissy Teigen
pi_181809299
Ai Delpo, zonde -O-
  maandag 10 september 2018 @ 00:32:49 #237
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809300
En de tweede forehand onnodig in het net deze tiebreak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:32:52 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809301
Reminibreak.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809304
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:32 schreef Szura het volgende:
En de tweede forehand onnodig in het net deze tiebreak
Zuur ja..niet nodig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181809319
Djokovic stuiterde zojuist 34 keer. Eerste service 16x en tweede service 18x.
  maandag 10 september 2018 @ 00:34:24 #241
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181809321
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:28 schreef superniger het volgende:
Djokovic gaat de tiebreak winnen met 7-3
Kan nog steeds.
Rini dankjewel.
  maandag 10 september 2018 @ 00:34:33 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809323
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:32 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik dacht Chrissy Teigen
Dan ziet ze er hier beter uit dan anders, want ik vind haar normaal gesproken niet knap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809328
Laat het geen 2-0 worden. Djoko staat geloof ik op 182-1 als ie op 2-0 in sets komt.
pi_181809339
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dan ziet ze er hier beter uit dan anders, want ik vind haar normaal gesproken niet knap.
Ik weet het ook niet zeker. Ik vind haar normaal er zo ordinair uit zien, die tieten vallen altijd half uit haar jurkje enzo 😂
  maandag 10 september 2018 @ 00:37:50 #245
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181809350
Godver...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 10 september 2018 @ 00:37:52 #246
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809351
En derde forehand onnodig in het net
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809364
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:36 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet zeker. Ik vind haar normaal er zo ordinair uit zien, die tieten vallen altijd half uit haar jurkje enzo 😂
voel je niks van als je haar doggy neemt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 september 2018 @ 00:39:06 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809367
En nog eentje uit
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:39:19 #249
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181809369
Dat was het dan jongens. Welterusten!
Rini dankjewel.
pi_181809375
Zonde dat het die ene game niet lukte..toen hing Djoko echt in de touwen. Nu is Delpo zelf op.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181809378
GENOT
Heel Arthur Ashe MAD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 10 september 2018 @ 00:39:51 #252
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809379
Nole _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:40:31 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809390
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:36 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet zeker. Ik vind haar normaal er zo ordinair uit zien, die tieten vallen altijd half uit haar jurkje enzo 😂
Da’s niet echt een teken van raffinement inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:40:48 #254
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_181809394
-O-
  maandag 10 september 2018 @ 00:41:27 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809404
4 punten weggegeven wel door Del Potro
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 00:41:28 #256
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809405
Dorie
If you can dream it, you can do it...
  maandag 10 september 2018 @ 00:41:31 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809406
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:38 schreef superniger het volgende:

[..]

voel je niks van als je haar doggy neemt.
Zeg, een grapje is prima, maar om hier nou over bestialiteiten te beginnen...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809408
Werkt dat net wel. Heb toch af en toe het idee dat de bal bij de service het net duidelijk raakt maar er geen reactie komt.
  maandag 10 september 2018 @ 00:42:05 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809413
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat was het dan jongens. Welterusten!
Kijk je hem niet af?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:43:37 #260
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181809428
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 00:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kijk je hem niet af?
Bij 1-1 was ik gebleven, nachtje doorhalen. Moet morgen werken en dit is verder toch gespeeld.
Rini dankjewel.
  maandag 10 september 2018 @ 00:46:26 #261
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809449
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Bij 1-1 was ik gebleven, nachtje doorhalen. Moet morgen werken en dit is verder toch gespeeld.
O, zo, ik hoop zelf dat het een driesetter wordt, want dan heb ik nog wat nacht over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:51:07 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809477
Godkovic. Wat een briljant laatste punt van de laatste game was dat weer zeg. Hoe hij die backhand uit die hoek terughaalde en zo diep terug sloeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 00:51:15 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809479
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Werkt dat net wel. Heb toch af en toe het idee dat de bal bij de service het net duidelijk raakt maar er geen reactie komt.
Haase.gif
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 01:01:41 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809552
Raar, de Engelse commentator op Eurosport zei: “No-one’s left.” Maar dat hele stadion zit nog vol. hij zit zeker te slapen!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 01:01:55 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809555
Dat had voor Delpo moeten zijn, matig gedaan. Kan weleens de beslissende game worden zo.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809578
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 01:01 schreef Federer-fan het volgende:
Raar, de Engelse commentator op Eurosport zei: “No-one’s left.” Maar dat hele stadion zit nog vol. hij zit zeker te slapen!
Beide rechtshandige spelers toch.
  maandag 10 september 2018 @ 01:05:30 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809586
Wat een verdediging _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809590
Fantastische rally _O_
pi_181809594
GSM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181809595
En de break voor Novak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181809599
Verdamt noch mal.
pi_181809604
Dit lijkt wel voorbij
  maandag 10 september 2018 @ 01:07:17 #273
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809607
Ik gok op een driesetter.
If you can dream it, you can do it...
  maandag 10 september 2018 @ 01:09:49 #274
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809624
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2018 01:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Beide rechtshandige spelers toch.
Touché.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 01:11:04 #275
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809631
Die verdediging van Djokovic is zo idioot goed.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809645
Tijd voor een Delpo meltdown.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181809674
Teken van leven, nu doordrukken. Niet zoals de vorige set..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_181809676
Nice
pi_181809681
Ik vind het echt een hele leuke wedstrijd, ondanks dat Djoko er nog wel veel beter voor staat.
  maandag 10 september 2018 @ 01:18:14 #280
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809682
Mijn nachtrust, wat doe je.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 01:19:50 #281
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809693
quote:
8s.gif Op maandag 10 september 2018 01:18 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn nachtrust, wat doe je.
Hier ook over vijf uur de wekker 🤔. Maar uitzetten is geen optie.
If you can dream it, you can do it...
pi_181809698
Potro leeft weer op _O_
  maandag 10 september 2018 @ 01:21:09 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809699
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:19 schreef Books1 het volgende:

[..]

Hier ook over vijf uur de wekker 🤔. Maar uitzetten is geen optie.
Bij mij over 6,5 uur, maar we zijn nog wel even bezig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809710
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bij mij over 6,5 uur, maar we zijn nog wel even bezig.
Gewoon niet aan denken en genieten van de wedstrijd!
pi_181809718
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bij mij over 6,5 uur, maar we zijn nog wel even bezig.
Hier over 196,5 uur. Gaan ze wel redden denk ik.
  maandag 10 september 2018 @ 01:23:41 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809721
Kopietje van de tweede set? :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 01:24:37 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809727
Djokovic maakt opvallend veel smashes goed af
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 10 september 2018 @ 01:25:37 #288
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809737
Morgenvroeg half negen weer thuis dus kan dan tot kwart over een gestrekt als ik dat zou willen. Dat scheelt voor morgen.
If you can dream it, you can do it...
  maandag 10 september 2018 @ 01:26:11 #289
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809742
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Hier over 196,5 uur. Gaan ze wel redden denk ik.
Zeg nooit nooit 😉!
If you can dream it, you can do it...
  maandag 10 september 2018 @ 01:28:55 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809757
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Hier over 196,5 uur. Gaan ze wel redden denk ik.
Heb je een week vrij?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_181809770
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 01:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heb je een week vrij?
Ja. Rekenwonder hoor _O_ ;)
pi_181809771
Good ridddance del potro

Goodnight
  maandag 10 september 2018 @ 01:32:07 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809778
Manmanman
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 september 2018 @ 01:32:30 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181809779
:')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 10 september 2018 @ 01:33:26 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181809785
Wat een kutgame
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181809787
Nog 1 game w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181809788
Slecht. Bijna over nu :'(
  maandag 10 september 2018 @ 01:34:04 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_181809791
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 01:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Ja. Rekenwonder hoor _O_ ;)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 10 september 2018 @ 01:34:07 #299
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_181809792
Bijna daar op winst voor Djoko.
If you can dream it, you can do it...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 10 september 2018 @ 01:34:44 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181809795
COMEBACK
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181809796
Krijgen we nog een CHOKE?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')