abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 september 2018 @ 17:10:28 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181799154
Zoals jullie wel weten heb ik wel aardig wat geklaagd de laatste dagen en om tips gevraagd. Ik heb wel wat met de tips gedaan en ook flink nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik het eigenlijk ook weer niet zo slecht heb. Ik heb een vriendin en 2 kinderen. Ja soms moeiijk maar je krijgt er ook heel veel voor terug. Hebben jullie het idee dat jullie meer blij moeten zijn met de kleine dingen in het leven? En tips om daarin te groeien?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181799200
Hahaha. Geen idee waarom maar moet lachen om deze tekst. :D

Dat kun je jezelf niet echt opleggen volgens mij, zo van: 'ik ga eens genieten van de kleine dingetjes'. Maar als je dat graag wilt, ga naar de kinderboerderij of de eendjes voeren of zo.
Eens kijken
pi_181799453
schrijf aan het einde van de dag 3 dingen op waar je blij van werd of waar je van genoten hebt. Dat kan zelfs iets simpels als een vogeltje voor je raam zijn.
Als je wat pessimistischer ingesteld bent kan dat lastig zijn in het begin met als resultaat dat je door,de dag meer gefocust bent op het zien van leuke dingen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 9 september 2018 @ 18:55:18 #4
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181801129
Oke nou ja de dag is nog niet helemaal voorbij maar ik ga het proberen.
1 ben blij met de reactie van valentijn101
2 ben blij met de reactie van maharski
3 blij mee dat de dag bijna voorbij is zodat de kinderen slapen en ik nog even kan fokken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181801260
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:55 schreef mercimarci het volgende:
Oke nou ja de dag is nog niet helemaal voorbij maar ik ga het proberen.
1 ben blij met de reactie van valentijn101
2 ben blij met de reactie van maharski
3 blij mee dat de dag bijna voorbij is zodat de kinderen slapen en ik nog even kan fokken
Jammer dat FOK! schijnbaar belangrijker is dan jouw kinderen,
  zondag 9 september 2018 @ 19:03:16 #6
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181801299
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 19:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jammer dat FOK! schijnbaar belangrijker is dan jouw kinderen,
Geen reden om me extra neer te halen als ik al down ben, ja kinderen zijn leuk maar fok is dat ook. Je hebt net zo goed brood nodig als water.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181801587
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:55 schreef mercimarci het volgende:
Oke nou ja de dag is nog niet helemaal voorbij maar ik ga het proberen.

3 blij mee dat de dag bijna voorbij is zodat de kinderen slapen en ik nog even kan fokken
Niet zo zeuren man, ik moet weer 11 dagen wachten voordat ik mijn kleintjes weer zie.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181801638
Maar heb je al eens geprobeerd om blij te zijn met de manier waarop bijv. je leven nu ingericht is? Blij dat je je eigen broek op houdt en je kinderen kunt voorzien (neem ik maar even aan). Je noemt zelf nu vooral dingen die als een verkapte klacht klinken. Probeer eens aan zaken te denken die misschien wel heel normaal lijken, maar dat echt niet voor iedereen zijn.
  zondag 9 september 2018 @ 19:21:39 #9
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181801669
Valt weinig aan te proberen. Beetje net als dat iemand die angst heeft om voor een grote groep te presenteren probeert om geen angst te hebben. Ze hebben toch angst op dat moment. Proberen is geen optie
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181801674
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:55 schreef mercimarci het volgende:
Oke nou ja de dag is nog niet helemaal voorbij maar ik ga het proberen.
1 ben blij met de reactie van valentijn101
2 ben blij met de reactie van maharski
3 blij mee dat de dag bijna voorbij is zodat de kinderen slapen en ik nog even kan fokken
^O^ Het begin is er, goed bezig.

Om het tastbaar te maken kun je er een leuk schriftje voor gebruiken. Dan kun je na een tijdje eens terugbladeren en zien hoeveel je eigenlijk opgeschreven hebt.
En mocht je creatief zijn kun je er ook nog iets bij tekenen of plakken bv: entreekaartjes
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 9 september 2018 @ 19:30:17 #11
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181801866
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

^O^ Het begin is er, goed bezig.

Om het tastbaar te maken kun je er een leuk schriftje voor gebruiken. Dan kun je na een tijdje eens terugbladeren en zien hoeveel je eigenlijk opgeschreven hebt.
En mocht je creatief zijn kun je er ook nog iets bij tekenen of plakken bv: entreekaartjes
Heeft het jou geholpen?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 9 september 2018 @ 19:34:11 #12
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181801956
quote:
15s.gif Op zondag 9 september 2018 19:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet zo zeuren man, ik moet weer 11 dagen wachten voordat ik mijn kleintjes weer zie.
Join the club. Ze zijn net weer opgehaald. 12 dagen nog...
pi_181802025
quote:
13s.gif Op zondag 9 september 2018 19:34 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Join the club. Ze zijn net weer opgehaald. 12 dagen nog...
Sterkte broeder, er staan ons weer lange dagen te wachten... :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_181802585
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Heeft het jou geholpen?
Bij mij is het uit de hand gelopen. Ik heb tegenwoordig een dagboek waar ik vanalles in schrijf, teken en plak.

Beetje deze stijl.

If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 9 september 2018 @ 20:02:09 #15
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181802629
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Bij mij is het uit de hand gelopen. Ik heb tegenwoordig een dagboek waar ik vanalles in schrijf, teken en plak.

Beetje deze stijl.

[ afbeelding ]
Ow ja dat is wel iets wat vrouwen kunnen doen zo ja
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181802695
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Geen reden om me extra neer te halen als ik al down ben, ja kinderen zijn leuk maar fok is dat ook. Je hebt net zo goed brood nodig als water.
Ik probeer jou niet neer te halen ;( Ik maakte alleen een vergelijking. Kinderen zijn leuk/irritant/schitterend etc.., dat kan ik van FOK! niet altijd zeggen :D .
Maar gezien jouw reactie snap ik dat jij het moment voor jezelf nodig hebt, en dat heeft ieder mens. De een door omstandigheden meer dan de ander, maar het is wel iets wat gewenst is.
Ik ben soms ook blij dat mijn dochter eindelijk slaapt, het geeft mij iets van rust (vooral wetende dat zij lekker ligt te slapen) en ik kan mijn eigen ding doen zeg maar. Of het nu irriteren op FOK! is of wat dan ook, het is mijn moment :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')