abonnement Unibet Coolblue
pi_181797042
In de eerste plaats:
Hier in dit topic is geen plaats voor haute quisine.
Je hoeft hier niet een meesterhand te verwachten.

Ik begin deze reeks om mijn ervaringen te delen om toch een beetje normaal te kunnen eten als alleenstaande.

Ik ben geen kok. En dat gaat me nooit lukken ook. Ik ken het vak niet en ik heb de tijd niet.
En dat zijn de sleutelwoorden hier.
Het is me toch enigszins gelukt om in een korte tijd en met wat handigheidjes altijd een (wel simpele) maar toch gezonde maaltijd in elkaar te draaien.

Daar gaat het hier over.

Waar ik mee begin is, veel mensen gaan nu lachen, voor te doen een voorraadje gehaktballetjes aan te maken en tartaarballetjes om in de vriezer te doen, omdat dat altijd handig is als je geen tijd hebt om uitgebreid te koken. Balletjes komen altijd uit als je plotseling iets moet koken. Datzelfde geldt voor stukjes kip, maar dat komt later.

Daarna gaan we een simpele hutspotje maken.

Let wel: dit is allemaal heel simpel, de basis. Dit zijn dingen die ik mezelf heb aangeleerd om me ver te houden van de snackbar.

Ik hoop dat ik enkele mensen hier plezier mee doe. :)

Hierna komen meer topics met allerlei snelle, simpele, goedkope, gezonde gerechten die ik mezelf heb aangeleerd als vrijgezel.

Wat je nodig hebt is: of een fornuis, of een magnetron met ovenfunctie. Elektrisch kookplaatje is ook voldoende (studentenmeuk)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181797868
Heb genoeg spullen over van de pizza. Ik ga brood gebruiken en dat gaat de oven in. Zonde om weg te gooien.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 9 september 2018 @ 15:53:40 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181797943
Pizzabodem volgende keer 2 minuten voorbakken. Zag er wel lekker uit!
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_181798177
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:53 schreef Mortaxx het volgende: