abonnement Unibet Coolblue
pi_181796056
quote:
Armeense tieners Lili en Howick mogen blijven

De Armeense tieners Lili (12) en Howick (13) mogen in Nederland blijven. Staatssecretaris Harbers (VVD) heeft zijn discretionaire bevoegdheid gebruikt om van de regels af te wijken, zodat de kinderen niet worden uitgezet naar Armenië.

De twee verdwenen vannacht "plotseling" uit het huis van hun grootouders in Wijchen. Ze zouden vandaag worden uitgezet. Waar de kinderen op dit moment zijn, is niet duidelijk.

Actuele ontwikkelingen
"In de zaak van de kinderen Lily en Howick heeft de Nederlandse overheid samen met de Armeense autoriteiten alles gedaan wat mocht worden verwacht om een solide opvang in Armenië te regelen. Armenië is een veilig land waar de kinderen met hun moeder kunnen worden herenigd", aldus het ministerie.

"Actuele ontwikkelingen die zich in deze zaak de afgelopen uren hebben voorgedaan hebben er echter toe geleid dat het welzijn en de veiligheid van de kinderen niet meer voldoende kunnen worden gewaarborgd. De staatssecretaris heeft daarom, alles overwegend, besloten dat de kinderen in Nederland mogen blijven. De betrokken instanties doen er alles aan om te weten te komen of de kinderen nu veilig zijn en waar zij zijn."

Geen uitzondering maken
Harbers zei gisteren nog dat de twee zouden worden uitgezet. Hij zag toen geen reden om dat te veranderen. Ook premier Rutte zei op zijn wekelijkse persconferentie dat er geen uitzondering gemaakt zou worden omdat anders het draagvlak voor het asielbeleid verdwijnt.

Vandaag riep de politie de hulp in van burgers bij de zoektocht naar de kinderen. Dat leidde tot veel verontwaardiging op sociale media. Peter R. de Vries twitterde: "Alsof ze in handen van justitie beter af zijn. Wat een gotspe!! Ze mogen bij mij onderzoeken, iedereen die hen aangeeft is een NSB'er."

De kinderen en hun moeder hebben jaren geprocedeerd om hier te mogen blijven. Vorige maand bepaalde de Raad van State, de hoogste bestuursrechter, definitief dat de kinderen terug moesten naar Armenië. Hun moeder was vorig jaar al naar dat land vertrokken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar verstand het verliest van de emotie.
  zondag 9 september 2018 @ 13:39:09 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181796142
Hier was toch gewoon een kinderpardon voor
:')
pi_181796240
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier was toch gewoon een kinderpardon voor
Ze voldoen niet aan de regels voor een kinderpardon, omdat zij (althans hun entourage) de terugkeer in een beginstadium hebben gefrustreerd.
pi_181796254
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier was toch gewoon een kinderpardon voor
Nee, het Kinderpardon is niet bedoeld voor dit soort gevallen. Daar kwamen ze dan ook niet voor in aanmerking.
  zondag 9 september 2018 @ 13:46:27 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_181796282
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:44 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ze voldoen niet aan de regels voor een kinderpardon, omdat zij (althans hun entourage) de terugkeer in een beginstadium hebben gefrustreerd.
En daar konden zij als peuters en kleuters best heel veel aan doen, maar dat hebben ze niet gedaan, dus vooral straffen daarvoor! Die peuters moeten hun plichten maar eens leren, verdulleme!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_181796326
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En daar konden zij als peuters en kleuters best heel veel aan doen, maar dat hebben ze niet gedaan, dus vooral straffen daarvoor! Die peuters moeten hun plichten maar eens leren, verdulleme!
Stropop.

Het gaat hier om onze falende overheid, die weer eens heeft laten zien willekeur te verkiezen boven de rechten en plichten die ze uit zou moeten voeren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181796332
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En daar konden zij als peuters en kleuters best heel veel aan doen, maar dat hebben ze niet gedaan, dus vooral straffen daarvoor! Die peuters moeten hun plichten maar eens leren, verdulleme!
Vooral de peuters waar rechts Nederland niet zoveel mee heeft dan.
pi_181796349
En moeder die vanaf dag een de hele procedure heeft gefrustreerd zit voor de kerst in NL want EU wetgeving zegt dat je kinderen niet van hun ouders mag scheiden. En na vijf jaar wordt ze NLer. Mooi precedent om te herhalen voor andere moeders met jonge kinderen. Je moet diep gaan, maar om te voorkomen dat je kind in een uitzichtloze situatie in een apenland opgroeit moet je wat overhebben. En jijzelf krijgt er uiteindelijk ook als cadeau je verblijf bij en later nationaliteit.

Is die Armeense moeder nu een slechte moeder of goede na de beslissing van de staatssecretaris ?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_181796366
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:48 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Stropop.

Het gaat hier om onze falende overheid, die weer eens heeft laten zien willekeur te verkiezen boven de rechten en plichten die ze uit zou moeten voeren.
Misschien moet je maar ijverig en pro-actief voor de overheid gaan werken om dat alles trots voor elkaar te krijgen.
pi_181796373
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:50 schreef Aloulu het volgende:
Is die Armeense moeder nu een slechte moeder of goede na de beslissing van de staatssecretaris ?
Topmoeder.

Iedere moeder die zich af laat schepen door lulletje overheid is geen echte moeder.

99% van de mensen in de wereld hebben het slechter dan wij. Laat ze maar komen dan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181796386
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Misschien moet je maar ijverig en pro-actief voor de overheid gaan werken om dat alles trots voor elkaar te krijgen.
Ik kijk wel uit - zag de bui 20 jaar geleden al hangen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 9 september 2018 @ 13:53:57 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181796396
Waarom staat er een foto van Tan in de OP?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 9 september 2018 @ 13:54:23 #13
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181796398
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom staat er een foto van Tan in de OP?
Heeft ooit ook een kinderpardon gekregen
Dit is gewoon raar :l
pi_181796411
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:50 schreef Aloulu het volgende:
En moeder die vanaf dag een de hele procedure heeft gefrustreerd zit voor de kerst in NL want EU wetgeving zegt dat je kinderen niet van hun ouders mag scheiden. En na vijf jaar wordt ze NLer. Mooi precedent om te herhalen voor andere moeders met jonge kinderen. Je moet diep gaan, maar om te voorkomen dat je kind in een uitzichtloze situatie in een apenland opgroeit moet je wat overhebben. En jijzelf krijgt er uiteindelijk ook als cadeau je verblijf bij en later nationaliteit.

Is die Armeense moeder nu een slechte moeder of goede na de beslissing van de staatssecretaris ?
Die moeder mag wmb meteen uit de ouderlijke macht worden gezet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796419
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:53 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit - zag de bui 20 jaar geleden al hangen.
Niks doen met je levensdroom en van de zijlijn wat blaten is natuurlijk altijd prijzenswaardig.
  zondag 9 september 2018 @ 13:56:26 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181796428
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:50 schreef Aloulu het volgende:
Is die Armeense moeder nu een slechte moeder of goede na de beslissing van de staatssecretaris ?
Ben geen fan van de moeder, maar een slechte moeder is het niet.

Ze heeft eigenlijk geknokt om haar kinderen hier te houden, omdat ze hier natuurlijk een veel betere toekomst hebben dan in Armenië. Dus daar zou je wel respect voor kunnen hebben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181796453
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben geen fan van de moeder, maar een slechte moeder is het niet.

Ze heeft eigenlijk geknokt om haar kinderen hier te houden, omdat ze hier natuurlijk een veel betere toekomst hebben dan in Armenië. Dus daar zou je wel respect voor kunnen hebben.
En ach de kinderen met PTSS opzadelen is bijzaak.

Of is er nu ineens geen sprake meer van PTSS?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796458
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Niks doen met je levensdroom en van de zijlijn wat blaten is natuurlijk altijd prijzenswaardig.
Misschien kun je iets anders gaan doen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181796460
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:55 schreef marsan het volgende:

[..]

Die moeder mag wmb meteen uit de ouderlijke macht worden gezet.
Mijn garage mag wat mij betreft meteen wel over de erfgrens van de buren worden gezet.
pi_181796468
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mijn garage mag wat mij betreft meteen wel over de erfgrens van de buren worden gezet.
Wat let je
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796486
Wie zeurt komt aan de beurt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 9 september 2018 @ 14:00:43 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181796488
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben geen fan van de moeder, maar een slechte moeder is het niet.

Ze heeft eigenlijk geknokt om haar kinderen hier te houden, omdat ze hier natuurlijk een veel betere toekomst hebben dan in Armenië. Dus daar zou je wel respect voor kunnen hebben.
Ze heeft keer op keer gelogen en de kinderen aangezet om ook te liegen. Ze heeft stug geweigerd om zich aan regels te houden. Neuh daar hoef je geen respect voor te hebben. IMO is ze niet meer dan een parasiet of crimineel.
Als de kinderen ook maar een beetje op haar lijken zijn ze beslist geen aanwinst voor onze samenleving.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181796498
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Misschien kun je iets anders gaan doen?
We ronden eerst het verhaal rond jouw gemiste kansen af.
  zondag 9 september 2018 @ 14:01:53 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181796507
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 13:58 schreef marsan het volgende:

[..]

En ach de kinderen met PTSS opzadelen is bijzaak.

Of is er nu ineens geen sprake meer van PTSS?
Ja daar kun je je nu wel op focussen.
Maar denk je dat ze in Armenië niets hadden opgelopen? :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181796522
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja daar kun je je nu wel op focussen.
Maar denk je dat ze in Armenië niets hadden opgelopen? :')
Had de moeder in Armenië ook 8-10 jaar lopen procederen?
pi_181796535
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We ronden eerst het verhaal rond jouw gemiste kansen af.
En dat blaatte je vanaf welke zijlijn?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796542
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 13:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ben geen fan van de moeder, maar een slechte moeder is het niet.

Ze heeft eigenlijk geknokt om haar kinderen hier te houden, omdat ze hier natuurlijk een veel betere toekomst hebben dan in Armenië. Dus daar zou je wel respect voor kunnen hebben.
Precies. Zo kan je het ook bekijken. De inzet was heel hoog, maar nu haar kinderen hier mogen blijven heeft ze gewonnen. Kinderen en toekomstige kleinkinderen mogen opgroeien in beste stukje van de wereld en hebben daarmee een goede toekomst, ipv ergens in een apenland je hele leven voor niets zwoegen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_181796569
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja daar kun je je nu wel op focussen.
Maar denk je dat ze in Armenië niets hadden opgelopen? :')
Misschien hadden ze wel de lotto gewonnen he. We weten t niet. Net als we niet weten of ze daar een PTSS hadden opgelopen.

Feitelijk zeg je dus gewoon niets
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796588
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:03 schreef marsan het volgende:

[..]

En dat blaatte je vanaf welke zijlijn?
Ik roep niet dat alles kut is en anders moet.
  zondag 9 september 2018 @ 14:06:35 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181796589
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:00 schreef deedeetee het volgende:
Ze heeft keer op keer gelogen en de kinderen aangezet om ook te liegen.
Als ze niet hadden gelogen konden ze misschien niet hier blijven, dus vrij logisch dat ze dan dit soort tactieken gaan gebruiken.

Zoals ik al eerder zei, ik ben geen fan van die moeder. Maar als iemand de kans krijgt om hier 9 jaar te procederen, moet je gewoon het systeem aanpassen. En dus niet na 9 jaar kinderen uitzetten die hier opgegroeid en verankerd zijn.

Ik vind het mooi opgelost, ook al zou de moeder ook hier naartoe komen.

Zoals de TT zegt: Eind goed, al goed. (Als we het systeem gaan veranderen).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181796592
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik roep niet dat alles kut is en anders moet.
True
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_181796618
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als ze niet hadden gelogen konden ze misschien niet hier blijven, dus vrij logisch dat ze dan dit soort tactieken gaan gebruiken.

Zoals ik al eerder zei, ik ben geen fan van die moeder. Maar als iemand de kans krijgt om hier 9 jaar te procederen, moet je gewoon het systeem aanpassen. En dus niet na 9 jaar kinderen uitzetten die hier opgegroeid en verankerd zijn.

Ik vind het mooi opgelost, ook al zou de moeder ook hier naartoe komen.

Zoals de TT zegt: Eind goed, al goed. (Als we het systeem gaan veranderen).
Hoe groot acht jij de kans dat het systeem verandert?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_181796646
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:03 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Precies. Zo kan je het ook bekijken. De inzet was heel hoog, maar nu haar kinderen hier mogen blijven heeft ze gewonnen. Kinderen en toekomstige kleinkinderen mogen opgroeien in beste stukje van de wereld en hebben daarmee een goede toekomst, ipv ergens in een apenland je hele leven voor niets zwoegen.
d
Ik heb het even opgezocht: ruim 3 miljoen inwoners heeft het apenland. Die kunnen er hier nog wel bij, toch?
En misschien heb je nog ergens een lijstje met apenlanden?
Kunnen we ons vast een beeld vormen en plannen gaan maken qua huisvesting, financiering etc.
  zondag 9 september 2018 @ 14:11:01 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181796651
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:08 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Hoe groot acht jij de kans dat het systeem verandert?
Ik denk dat er nog meer van dit soort gevallen moeten komen voordat er maar iets gaat veranderen. Het zij dan maar zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 14:20:46 #35
74056 crew  ToT
pi_181796797
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog meer van dit soort gevallen moeten komen voordat er maar iets gaat veranderen. Het zij dan maar zo.
Aangezien je Europese wetten moet veranderen om dit soort zaken verder te voorkomen denk ik dat je er wel HEEL lang op kunt wachten.....
Dat gaat dus nog flink wat zielige getraumatiseerde kindertjes opleveren in de loop der jaren.....
pi_181796803
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef marsan het volgende:

[..]

True
Wat het ook nog geweest is. Verdonk heeft een tijdje de boel aangestuurd. Dat is zo hard en koud als je het kunt krijgen maar het heeft niet tot minder kritiek op het IND geleid en zeker niet tot snellere oplossingen. Een bepaalde hardere lijn vertraagde het alleen door clashes met rechten elders.

Overall is get is alleen iets lachwekkender geworden qua inburgering. Als men een nog hardere lijn wil moet Nederland ontkoppeld worden van de EU en het Europees recht en zal men het wettelijk als een bunker moeten inrichten met burgers in de marechaussee die een passie hebben voor orders en met droge ogen kinderen kunnen wegwerken. Wat niet zal gebeuren want er zijn bitterweinig die een harde hand praktisch kunnen vormgeven.

Als zelfs Verdonk geen verharding kan aanbrengen kun je niemand vinden die dat beter kan.
pi_181796851
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als ze niet hadden gelogen konden ze misschien niet hier blijven, dus vrij logisch dat ze dan dit soort tactieken gaan gebruiken.

Zoals ik al eerder zei, ik ben geen fan van die moeder. Maar als iemand de kans krijgt om hier 9 jaar te procederen, moet je gewoon het systeem aanpassen. En dus niet na 9 jaar kinderen uitzetten die hier opgegroeid en verankerd zijn.

Ik vind het mooi opgelost, ook al zou de moeder ook hier naartoe komen.

Zoals de TT zegt: Eind goed, al goed. (Als we het systeem gaan veranderen).
Behalve dan voor de honderden zo niet duizenden gezinnen die niet 10 jaar tegensputterden en wel luisterden en meewerkten toen ze door het IND / een rechter verteld werd dat ze weer weg moesten.

Al die gezinnen hebben we nu keihard in hun gezicht gemept.

Maarja, uit het oog, uit het hart, oid ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_181796963
De roep voor een kortere procedure en een verbod op het stapelen van procedures is leuk maar gecompliceerd.

Als een aantal jaar geleden een gelukszoeker uit Raqqa na een procedure geen verblijfsvergunning kreeg, omdat het toen nog veilig was. Maar voor de uitzetting neemt IS het gebied over. Dan staan mensen ook op hun achterste poten als wij iemand uitzetten omdat de uitkomst van de procedure, toen de situatie in het land van herkomst nog goed was, negatief was.

Iemand die na afwijzing van de asielaanvraag ernstige nierproblemen krijgt die in het land van herkomst niet behandeld kunnen worden. Gaan wij die persoon dan uitzetten, zodat hij een zeker dood tegemoet gaat.

Kortom soms is het noodzakelijk dat er een escape is, maar misbruik hiervan mag niet worden beloond.
  zondag 9 september 2018 @ 14:42:58 #39
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181797062
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als ze niet hadden gelogen konden ze misschien niet hier blijven, dus vrij logisch dat ze dan dit soort tactieken gaan gebruiken.

Zoals ik al eerder zei, ik ben geen fan van die moeder. Maar als iemand de kans krijgt om hier 9 jaar te procederen, moet je gewoon het systeem aanpassen. En dus niet na 9 jaar kinderen uitzetten die hier opgegroeid en verankerd zijn.

Ik vind het mooi opgelost, ook al zou de moeder ook hier naartoe komen.

Zoals de TT zegt: Eind goed, al goed. (Als we het systeem gaan veranderen).
Ik denk dat ook ongeveer op dit standpunt zit. Het systeem moet zeker aangepast worden gezien de hoeveelheid van dit soort zaken.
pi_181797089
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:34 schreef maan_man het volgende:
De roep voor een kortere procedure en een verbod op het stapelen van procedures is leuk maar gecompliceerd.

Als een aantal jaar geleden een gelukszoeker uit Raqqa na een procedure geen verblijfsvergunning kreeg, omdat het toen nog veilig was. Maar voor de uitzetting neemt IS het gebied over. Dan staan mensen ook op hun achterste poten als wij iemand uitzetten omdat de uitkomst van de procedure, toen de situatie in het land van herkomst nog goed was, negatief was.

Iemand die na afwijzing van de asielaanvraag ernstige nierproblemen krijgt die in het land van herkomst niet behandeld kunnen worden. Gaan wij die persoon dan uitzetten, zodat hij een zeker dood tegemoet gaat.

Kortom soms is het noodzakelijk dat er een escape is, maar misbruik hiervan mag niet worden beloond.
Eens. Ik vind het huidige beleid dan ook wel in orde. Het is redelijk gebalanceerd en in lijn met wat er qua vele internationale verdragen mag.
pi_181797146
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:34 schreef maan_man het volgende:
De roep voor een kortere procedure en een verbod op het stapelen van procedures is leuk maar gecompliceerd.

Als een aantal jaar geleden een gelukszoeker uit Raqqa na een procedure geen verblijfsvergunning kreeg, omdat het toen nog veilig was. Maar voor de uitzetting neemt IS het gebied over. Dan staan mensen ook op hun achterste poten als wij iemand uitzetten omdat de uitkomst van de procedure, toen de situatie in het land van herkomst nog goed was, negatief was.

Iemand die na afwijzing van de asielaanvraag ernstige nierproblemen krijgt die in het land van herkomst niet behandeld kunnen worden. Gaan wij die persoon dan uitzetten, zodat hij een zeker dood tegemoet gaat.

Kortom soms is het noodzakelijk dat er een escape is, maar misbruik hiervan mag niet worden beloond.
Eens. Ik vind ook dat er een 'escape' mag/moet zijn voor speciale gevallen en jij geeft goede voorbeelden. Dit hier is echter geen speciaal geval. Er zijn heel veel van dit soort gevallen, maar meestal dan 'zonder gezicht' en daarbij werden/worden mensen normaliter wel uitgezet. Voor zover dit wél een speciaal geval is, dan een speciaal geval in négatieve zin en dat wordt nu dus nog beloond ook. :{
Tails tell tales
  zondag 9 september 2018 @ 14:51:06 #42
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181797167
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als ze niet hadden gelogen konden ze misschien niet hier blijven, dus vrij logisch dat ze dan dit soort tactieken gaan gebruiken.

Zoals ik al eerder zei, ik ben geen fan van die moeder. Maar als iemand de kans krijgt om hier 9 jaar te procederen, moet je gewoon het systeem aanpassen. En dus niet na 9 jaar kinderen uitzetten die hier opgegroeid en verankerd zijn.

Ik vind het mooi opgelost, ook al zou de moeder ook hier naartoe komen.

Zoals de TT zegt: Eind goed, al goed. (Als we het systeem gaan veranderen).
Dus als iemand steelt om iets te krijgen vind je dat ook prima ? Dat is in feite wat ze gedaan heeft. Liegen om iets in bezit te krijgen is IMO net zo slecht als gewoon stelen.

Ik vind het eind niet goed maar slecht, is dus een kwestie van opvatting.
Het probleem is immers juist NIET opgelost. Nu staat de weg wagenwijd open voor alle andere leugenaars en klaplopers.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 14:53:43 #43
74056 crew  ToT
pi_181797195
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dus als iemand steelt om iets te krijgen vind je dat ook prima ? Dat is in feite wat ze gedaan heeft. Liegen om iets in bezit te krijgen is IMO net zo slecht als gewoon stelen.

Ik vind het eind niet goed maar slecht, is dus een kwestie van opvatting.
Het probleem is immers juist NIET opgelost. Nu staat de weg wagenwijd open voor alle andere leugenaars en klaplopers.
Mee eens, maar veel mensen gaat het puur om de kinderen en de rest boeit hen allemaal niet; de ultieme beloning voor deze manipulerende leugenaar, de precedentwerking, de onrechtvaardigheid tegenover anderen die in dezelfde situatie zitten en toch terug naar huis gaan enz.
pi_181797208
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Behalve dan voor de honderden zo niet duizenden gezinnen die niet 10 jaar tegensputterden en wel luisterden en meewerkten toen ze door het IND / een rechter verteld werd dat ze weer weg moesten.

Al die gezinnen hebben we nu keihard in hun gezicht gemept.

Maarja, uit het oog, uit het hart, oid ..
Dit dus. Daar zit vooral MIJN emotie, maar hé, harteloos als ik blijkbaar ben, kan dat eigenlijk niet ofzo. :') De 'schreeuwers' hebben gewonnen en iedereen die niet zo was/is, was/is het haasje.

Edit: En hoe sneu ik het écht ook wel voor déze kinderen vind (ik vind dan ook dat het systeem absoluut op de schop zou moeten), ik kan me heel veel gevallen voorstellen die ik toch echt wel heel veel schrijnender vind dan 'dit geval'...

Edit 2: Al met al vind ik dit een erg ridicule en bóvenal ongerechtvaardigde en onverstandige aantasting van onze rechtsstaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Forbry op 09-09-2018 15:06:28 ]
Tails tell tales
  zondag 9 september 2018 @ 15:01:26 #45
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181797281
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 14:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Mee eens, maar veel mensen gaat het puur om de kinderen en de rest boeit hen allemaal niet; de ultieme beloning voor deze manipulerende leugenaar, de precedentwerking, de onrechtvaardigheid tegenover anderen die in dezelfde situatie zitten en toch terug naar huis gaan enz.
Het sentiment van de : awww die kindertjes ziel. Er zijn heel veel kinderen op de wereld. Ik kan me de toekomst om deze niet druk maken. Die hebben t niet slecht. En hebben de kans geweigerd om iets voor hun eigen land te betekenen. Te laf om ergens voor te werken omdat dit moeite kost. Samen met hun moeder zijn t gewoon aandachtshoeren die denken dat ze wat meer rechten hebben omdat ze beter kunnen liegen en voordringen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 15:05:26 #46
74056 crew  ToT
pi_181797329
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het sentiment van de : awww die kindertjes ziel. Er zijn heel veel kinderen op de wereld. Ik kan me de toekomst om deze niet druk maken. Die hebben t niet slecht. En hebben de kans geweigerd om iets voor hun eigen land te betekenen. Te laf om ergens voor te werken omdat dit moeite kost. Samen met hun moeder zijn t gewoon aandachtshoeren die denken dat ze wat meer rechten hebben omdat ze beter kunnen liegen en voordringen.
Ja maar ze zijn zo zielig en onschuldig! :'(

Mja maar ze weten wel (met hulp van gehaaide advocaten en activisten) een brief op te stellen voor onze koning en dergelijken waarin ze aangeven o.a. NEUROCHIRURG willen worden ( _O- )
Het manipuleren wordt hen wel ontzettend aangeleerd.
Ja, het wordt hen dus idd wel door anderen opgedrongen, maar ze laten zich er wel voor gebruiken. (incl. 3x weglopen enzo.)
Ze zijn wel deels een speelbal, maar ze zijn echt niet zo onschuldig zoals velen denken.
Op alle foto's ook diezelfde wezenloze gezichtsuitdrukking, want een glimlachje zou kunnen suggereren dat ze vrolijk zijn en geen zorgen hebben en dat hun PTSS dan wel mee zal vallen.
pi_181797399
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja maar ze zijn zo zielig en onschuldig! :'(

Mja maar ze weten wel (met hulp van gehaaide advocaten en activisten) een brief op te stellen voor onze koning en dergelijken waarin ze aangeven o.a. NEUROCHIRURG willen worden ( _O- )
Het manipuleren wordt hen wel ontzettend aangeleerd.
Ja, het wordt hen dus idd wel door anderen opgedrongen, maar ze laten zich er wel voor gebruiken. (incl. 3x weglopen enzo.)
Ze zijn wel deels een speelbal, maar ze zijn echt niet zo onschuldig zoals velen denken.
Op alle foto's ook diezelfde wezenloze gezichtsuitdrukking, want een glimlachje zou kunnen suggereren dat ze vrolijk zijn en geen zorgen hebben en dat hun PTSS dan wel mee zal vallen.
Tsja, liegen en bedriegen is standaard en algemeen geaccepteerd om een verblijfsvergunning te krijgen, ze hebben geen eer en geweten, alles is veroorlooft om die 'domme' Nederlanders te belazeren.

Daar gaan weer een paar honderd duizend Euro....
pi_181797449
Ik vind ook dat er meer uitleg mag komen, móet zelfs, waar het de plotselinge ommezwaai betreft. De vooralsnog gegeven argumentatie is natuurlijk uiterst vaag en twijfelachtig en doet de geloofwaardigheid en rechtvaardiging absoluut geen goed.
Tails tell tales
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 15:16:09 #49
74056 crew  ToT
pi_181797455
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:11 schreef JannekeC5 het volgende:

[..]

Tsja, liegen en bedriegen is standaard en algemeen geaccepteerd om een verblijfsvergunning te krijgen, ze hebben geen eer en geweten, alles is veroorlooft om die 'domme' Nederlanders te belazeren.

Daar gaan weer een paar honderd duizend Euro....
In dit geval is er dus een kleine miljoen down the drain gegaan voor we gezwicht zijn en we die oplichter de overwinning gaven.
En het blijft echt niet bij dat ene miljoentje. Dit soort mensen probeert je de rest van hun leven leeg te melken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 15:18:58 #50
74056 crew  ToT
pi_181797500
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:15 schreef Forbry het volgende:
Ik vind ook dat er meer uitleg mag komen, móet zelfs, waar het de plotselinge ommezwaai betreft. De vooralsnog gegeven argumentatie is natuurlijk uiterst vaag en twijfelachtig en doet de geloofwaardigheid en rechtvaardiging absoluut geen goed.
De uitleg is, voor zover ik begrijp, dat ze voor de 3e keer vluchten toen er iemand van een officiële instantie bij was, en die kon hen niet tegenhouden maar zag wel dat ze overstuur waren toen ze wegrenden na het slechte nieuws, en dat zou hen in gevaar kunnen brengen dus de grote kindervriend Pechtold en de Christenunie hebben de staatssecretaris vervolgens onder druk gezet om die paspoorten alsnog te geven zodat dat een stimulans voor hen is om weer veilig thuis te komen.

Dus gewoon lekker overstuur wegrennen en je krijgt een paspoort! ^O^
pi_181797559
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 15:18 schreef ToT het volgende:

[..]

De uitleg is, voor zover ik begrijp, dat ze voor de 3e keer vluchten toen er iemand van een officiële instantie bij was, en die kon hen niet tegenhouden maar zag wel dat ze overstuur waren toen ze wegrenden na het slechte nieuws, en dat zou hen in gevaar kunnen brengen dus de grote kindervriend Pechtold en de Christenunie hebben de staatssecretaris vervolgens onder druk gezet om die paspoorten alsnog te geven zodat dat een stimulans voor hen is om weer veilig thuis te komen.

Dus gewoon lekker overstuur wegrennen en je krijgt een paspoort! ^O^
10 jaar rechtspraak opzij schuiven voor potitiek zelfbehoud van een kabinet?
  zondag 9 september 2018 @ 15:22:48 #52
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181797564
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 15:18 schreef ToT het volgende:

[..]

De uitleg is, voor zover ik begrijp, dat ze voor de 3e keer vluchten toen er iemand van een officiële instantie bij was, en die kon hen niet tegenhouden maar zag wel dat ze overstuur waren toen ze wegrenden na het slechte nieuws, en dat zou hen in gevaar kunnen brengen dus de grote kindervriend Pechtold en de Christenunie hebben de staatssecretaris vervolgens onder druk gezet om die paspoorten alsnog te geven zodat dat een stimulans voor hen is om weer veilig thuis te komen.

Dus gewoon lekker overstuur wegrennen en je krijgt een paspoort! ^O^
Om eerlijk te zijn denk ik dat het nooit de bedoeling is geweest dat ze met die vlucht mee zouden gaan. Het hele verhaal is onrealistisch.
Dit is gewoon raar :l
pi_181797692
Precieze uitleg hoeft men niet te geven bij het gebruik van de discretionaire bevoegdheid. Volgens mij kan die bevoegdheid ook alleen maar bestaan omdat we geen constitutioneel hof hebben. Het is namelijk strijdig met art 1 van de grondwet en openbaarheid van bestuur.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181797963
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:30 schreef Digi2 het volgende:
Precieze uitleg hoeft men niet te geven bij het gebruik van de discretionaire bevoegdheid. Volgens mij kan die bevoegdheid ook alleen maar bestaan omdat we geen constitutioneel hof hebben. Het is namelijk strijdig met art 1 van de grondwet en openbaarheid van bestuur.
Gaat me ook niet om uitleg bij die discretionaire bevoegdheid an sich, maar om de ommezwaai op dat vlak.
Tails tell tales
pi_181797985
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Gaat me ook niet om uitleg bij die discretionaire bevoegdheid an sich, maar om de ommezwaai op dat vlak.
Ook dat hoeft niet uitgelegd te worden
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181797987
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 14:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit dus. Daar zit vooral MIJN emotie, maar hé, harteloos als ik blijkbaar ben, kan dat eigenlijk niet ofzo. :') De 'schreeuwers' hebben gewonnen en iedereen die niet zo was/is, was/is het haasje.

Edit: En hoe sneu ik het écht ook wel voor déze kinderen vind (ik vind dan ook dat het systeem absoluut op de schop zou moeten), ik kan me heel veel gevallen voorstellen die ik toch echt wel heel veel schrijnender vind dan 'dit geval'...

Edit 2: Al met al vind ik dit een erg ridicule en bóvenal ongerechtvaardigde en onverstandige aantasting van onze rechtsstaat.
En gek genoeg hoor ik daar juist weer niemand uit het 'ze moeten blijven en iedereen die dat niet vindt is een nsb-er'-kamp.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798010
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ook dat hoeft niet uitgelegd te worden
Juridisch gezien zal dat vast ook niet moeten nee, maar zoals hierboven al geschreven, lijkt het me wel een 'must' voor de rechtvaardiging van deze beslissing en om nog enigszins geloofwaardig over te (kunnen) komen.
Tails tell tales
pi_181798019
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Juridisch gezien zal dat vast ook niet moeten nee, maar zoals hierboven al geschreven, lijkt het me wel een 'must' voor de rechtvaardiging van deze beslissing en om nog enigszins geloofwaardig over te (kunnen) komen.
Valt wel mee hoor. Vandaag is het weer bussines as usual
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_181798020
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:56 schreef probeer het volgende:

[..]

En gek genoeg hoor ik daar juist weer niemand uit het 'ze moeten blijven en iedereen die dat niet vindt is een nsb-er'-kamp.
Ja en heel gek idd.
Tails tell tales
pi_181798034
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:22 schreef Wup2 het volgende:

[..]

10 jaar rechtspraak opzij schuiven voor potitiek zelfbehoud van een kabinet?
Eeder zodat pechtold een goede beurt kan maken na een medewerkster achter de rug van zijn vrouw om enkele goede beurten te geven. Dan leidt dit daar wel lekker van af en zo.

Dezelfde pechtold die eerst aangaf die discretionaire bevoegdheid maar niets te vinden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798076
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 15:59 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Vandaag is het weer bussines as usual
Nah, ik neem dit soort dingen wel mee in mijn kijk op de overheid en in op hoe je je het best kan gedragen wil je bepaalde zaken voor elkaar krijgen, en ik ben vast niet de enige.
Tails tell tales
pi_181798086
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 15:56 schreef probeer het volgende:

[..]

En gek genoeg hoor ik daar juist weer niemand uit het 'ze moeten blijven en iedereen die dat niet vindt is een nsb-er'-kamp.
Je ziet nu dan ook heel weinig blije 'opgeruimd staat netjes' en zwaaismileys meer. Nu vele frustraties wat zijn gaan liggen is men ineens noodgedwongen "genuanceerd" bezig.
  zondag 9 september 2018 @ 16:11:29 #63
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181798192
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ziet nu dan ook heel weinig blije 'opgeruimd staat netjes' en zwaaismileys meer. Nu vele frustraties wat zijn gaan liggen is men ineens noodgedwongen "genuanceerd" bezig.
Je leest alleen wat je wil lezen, 99% wou gewoon dat die kinderen goed terecht kwamen als ze naar Armenie zouden gaan. Het heeft ook totaal geen zin nu om er alsnog over door te gaan want de rechtsstaat is eigenhandig buitenspel gezet ondanks 9+ afwijzingen.
pi_181798261
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:00 schreef probeer het volgende:

[..]

Eeder zodat pechtold een goede beurt kan maken na een medewerkster achter de rug van zijn vrouw om enkele goede beurten te geven. Dan leidt dit daar wel lekker van af en zo.

Dezelfde pechtold die eerst aangaf die discretionaire bevoegdheid maar niets te vinden.
Maar ik heb op Fok geleerd dat alle rechters D66-ers zijn :)
Het is gewoon politiek machtsmisbruik dus.
om niks.
pi_181798334
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ziet nu dan ook heel weinig blije 'opgeruimd staat netjes' en zwaaismileys meer. Nu vele frustraties wat zijn gaan liggen is men ineens noodgedwongen "genuanceerd" bezig.
Was jij niet degene die aan kwam met een of ander emotioneel argument over 'wat als het jouw familie was' of iets in die richting? Om in een post daarna ook nog eens flink te zeiken over hoe gemeen en slecht mensen met een andere mening dan de jouwe wel niet waren?

Ja, dat soort domme roeptoeters maken nuance inderdaad vrij lastig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798405
quote:
13s.gif Op zondag 9 september 2018 16:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Was jij niet degene die aan kwam met een of ander emotioneel argument over 'wat als het jouw familie was' of iets in die richting? Om in een post daarna ook nog eens flink te zeiken over hoe gemeen en slecht mensen met een andere mening dan de jouwe wel niet waren?

Ja, dat soort domme roeptoeters maken nuance inderdaad vrij lastig.
Het inleven kan inderdaad lastig zijn voor de uitzwaaiers. Moet je niet willen ook
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 16:27:26 #67
74056 crew  ToT
pi_181798426
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het inleven kan inderdaad lastig zijn voor de uitzwaaiers. Moet je niet willen ook
:') Lekker zwart/wit en kortzichtig weer. Je weet wel beter dan dit.
pi_181798551
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het inleven kan inderdaad lastig zijn voor de uitzwaaiers. Moet je niet willen ook
En alweer die misselijke stropop dat het de mensen die vonden dat die kinderen weg moesten, aan inlevingsvermogen ontbreekt.

Terwijl 95% van de posters in deze reeks het hartstikke onterecht voor die kinderen vonden, daar ze de dupe dreigden te worden van een verneukt systeem en een gedrocht van een moeder.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798574
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 16:27 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Lekker zwart/wit en kortzichtig weer. Je weet wel beter dan dit.
Daar twijfel ik inmiddels aan. Hij herhaalt dezelfde onzin keer op keer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798660
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het inleven kan inderdaad lastig zijn voor de uitzwaaiers. Moet je niet willen ook
Tuurlijk... :') Ik denk dat 'wij' ons prima kunnen inleven, tegelijkertijd/desondanks kunnen 'wij' echter ook nog wel het grotere geheel in ogenschouw nemen (en ja, dat gaat een stuk makkelijker als je geen 'familie van' oid bent; dat is nogal een open deur, maar wil niet zeggen dat het slecht is). Probeer dat ook eens, zou ik zeggen.
Tails tell tales
pi_181798671
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 16:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het inleven kan inderdaad lastig zijn voor de uitzwaaiers. Moet je niet willen ook
Aan jou inleveningsvermogen twijfel ik nog het meest want de consequentie van dit precedent kon wel eens tot een flinke toename in kindermisbruik leiden. Of hier een aanzuigende werking vanuit gaat en in hoeverre moeten we nog maar afwachten.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181798817
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Aan jou inleveningsvermogen twijfel ik nog het meest want de consequentie van dit precedent kon wel eens tot een flinke toename in kindermisbruik leiden. Of hier een aanzuigende werking vanuit gaat en in hoeverre moeten we nog maar afwachten.
Zeer selectief inlevingsvermogen ook nog eens, daar ik hem geen enkele keer gehoord heb over al die families die wel deden wat de rechter / het IND ze opdroeg: vertrekken.

Als het, zoals beathoven eerder aandroeg, dan allemaal om (een gebrek aan) emotie ging of je vond dat deze kinderen wel of niet mochten blijven ben ik heel erg benieuwd waar zijn emotie bij al die gevallen was.

En let wel, juist omdat al die gezinnen daadwerkelijk vertrokken zonder jarenlang liegen, bedriegen en uiteindelijk 'op de emotie van het volk in te spelen', is het nu bij dit specifieke geval mogelijk dat men er zo'n enorm issue van maakt dat er een staatssecretaris zijn discretionaire bevoegdheid in zet. Want als elke familie zich zo had gedragen, en deze familie simpelweg nummertje 100-nogwat was in de reeks van 'schrijnende gevallen in de media', dan was die beslissing van Harbers er absoluut niet geweest.

Maar he .. degenen die vinden dat deze familie net zo behandeld dient te worden als honderden zo niet duizenden families voor hen, ontbreekt het simpelweg aan emotie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181798869
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:48 schreef probeer het volgende:

[..]

Zeer selectief inlevingsvermogen ook nog eens, daar ik hem geen enkele keer gehoord heb over al die families die wel deden wat de rechter / het IND ze opdroeg: vertrekken.

Als het, zoals beathoven eerder aandroeg, dan allemaal om (een gebrek aan) emotie ging of je vond dat deze kinderen wel of niet mochten blijven ben ik heel erg benieuwd waar zijn emotie bij al die gevallen was.

En let wel, juist omdat al die gezinnen daadwerkelijk vertrokken zonder jarenlang liegen, bedriegen en uiteindelijk 'op de emotie van het volk in te spelen', is het nu bij dit specifieke geval mogelijk dat men er zo'n enorm issue van maakt dat er een staatssecretaris zijn discretionaire bevoegdheid in zet. Want als elke familie zich zo had gedragen, en deze familie simpelweg nummertje 100-nogwat was in de reeks van 'schrijnende gevallen in de media', dan was die beslissing van Harbers er absoluut niet geweest.

Maar he .. degenen die vinden dat deze familie net zo behandeld dient te worden als honderden zo niet duizenden families voor hen, ontbreekt het simpelweg aan emotie.
^^^
Tails tell tales
pi_181799184
quote:
Howick en Lily geholpen bij vlucht

Asielkinderen Howick en Lili zijn bij hun vlucht voor uitzetting zaterdagnacht minutieus geholpen, volgens ingewijden met een gereedstaande vluchtauto.

Nadat zij afgelopen vrijdagavond rond elf uur hoorden van de uitspraak van de Amsterdamse rechtbank dat hun uitzetting kon doorgaan, brak er meteen grote paniek uit op het pleegadres bij hun gestelde grootouders in Wijchen waar ze de laatste avond mochten doorbrengen, zo melden ingewijden. Behalve een medewerker van voogdijinstelling Nidos was ook asielactiviste Esther van Dijken aanwezig. Er was telefonisch contact met de moeder, die vorig jaar werd uitgezet.

Er gingen paniektelefoontjes naar het departement van staatssecretaris Harbers (Asiel). De moeder dreigde zichzelf van het leven te beroven als de uitzetting zou worden voortgezet.

De kinderen zouden vrijdagavond onder toezicht van de voogdijinstelling van hun ’grootouders’ in Wijchen naar een onderkomen van Nidos gaan van waaruit ze zaterdag zouden worden opgehaald voor de vlucht naar Jerevan. Volgens Nidos was ’op dat moment sprake van commotie in het huis’ en zijn de kinderen toen ’weggegaan’. „Als ze op zichzelf zouden zijn weggelopen, zouden ze natuurlijk nooit ver zijn gekomen”, zegt een betrokkenen. „Waarschijnlijk heeft er een vluchtauto klaargestaan.”

Politiek kwam de zaak vanaf dat moment in een stroomversnelling. Vanuit de ChristenUnie, de PvdA, GroenLinks en de SP waren er in de weken daarvoor al bij Harbers verzoeken ingediend om van zijn discretionaire bevoegdheid gebruik te maken om de kinderen toch te laten blijven, ondanks herhaalde afwijzingen van de immigratiedienst en rechters. CU-leider Segers en PvdA-leider Asscher stuurden vorige week nog een brief aan ’de twee Marken’ (Harbers en Rutte) om hun verzoek kracht bij te zetten.

Vanaf zaterdag begon ook D66 zich ermee te bemoeien. De partij had zich tot dan toe afzijdig gehouden van de kwestie, maar nadat de politie Oost-Nederland zaterdag de hulp van het publiek had ingeschakeld om naar de bekendste asielkinderen van Nederland op zoek te gaan, trok de partij naar eigen zeggen ’een streep’ omdat een ’klopjacht’ dreigde. Partijleider Pechtold belde vanaf het bestuurdersweekend in Papendal naar Harbers met een dringend collegiaal verzoek de kinderen te laten blijven.

Vanuit het departement wordt benadrukt dat er geen sprake was van politieke druk, maar dat het geheel Harbers’ eigen beslissing was op zijn eerdere besluit terug te komen.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-geholpen-bij-vlucht
Beetje dreigen met zelfmoord, het volgende stukje chantage. En welke gek laat die Van Dijken nog toe op een laatste avond. Die creëert chaos en paniek. Als jij te lang door haar wordt geholpen, krijg je vanzelf PTSS.
pi_181799329
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:12 schreef maan_man het volgende:

[..]

Beetje dreigen met zelfmoord, het volgende stukje chantage. En welke gek laat die Van Dijken nog toe op een laatste avond. Die creëert chaos en paniek. Als jij te lang door haar wordt geholpen, krijg je vanzelf PTSS.
Dan zat ik er toch dichtbij met een scenario voor zelfmoord. Dit was gebaseerd op mijn vermoeden van NPS. Ik kan het woord vermoeden ontussen wel vervangen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Behalve veel geld kosten gaan er waarschijnlijk ook veel omstanders psychische schade door ondervinden. Dit zijn personen die je nu geheel niet graag in je samenleving wilt hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 09-09-2018 17:31:18 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 9 september 2018 @ 17:24:42 #76
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181799373
Kijk nu al uit naar de kamervragen en debatten c_/
pi_181799406
Surprise surprise, er gaat gekeken worden of de moeder op termijn in het kader van 'gezinshereniging' niet alsnog terug mag naar Nederland.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 9 september 2018 @ 17:34:43 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_181799539
Sec voor de kinderen een goede oplossing. Voor het vraagstuk is het nu komen tot antwoorden die zulk soort beslissingen over de rug van kinderen doet voorkomen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 9 september 2018 @ 17:35:25 #80
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181799552
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:26 schreef Ener-G het volgende:
Surprise surprise, er gaat gekeken worden of de moeder op termijn in het kader van 'gezinshereniging' niet alsnog terug mag naar Nederland.
Ze kijken maar wat ze willen. Zolang ze maar niet besluiten ;)
pi_181799655
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:35 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ze kijken maar wat ze willen. Zolang ze maar niet besluiten ;)
Het is een recht. Deze 2 voormalige illegalen moeten binnen 3 maanden een aanvraag indienen en wat documenten inleveren, zoals geboorteaktes e.d. En dan is er niets meer aan te doen.

Schrijf maar alvast af. 30-40 jaar uitkering voor de moeder.
pi_181799716
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 17:34 schreef Re het volgende:
Sec voor de kinderen een goede oplossing. Voor het vraagstuk is het nu komen tot antwoorden die zulk soort beslissingen over de rug van kinderen doet voorkomen.
Zijn we weer terug in 2007 toen rees dezelfde vraag en kwam er o.a. het kinderpardon. Blijkbaar is het binnen de gegeven huidige wets en verdragkaders moeilijk zoniet onmogelijk uit te sluiten dat kinderen misbruikt worden om een verblijf te verkrijgen.

NWS / Pardonregeling immigranten
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181799754
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:40 schreef Confetti het volgende:
Het is een recht. Deze 2 voormalige illegalen moeten binnen 3 maanden een aanvraag indienen en wat documenten inleveren, zoals geboorteaktes e.d. En dan is er niets meer aan te doen.

Schrijf maar alvast af. 30-40 jaar uitkering voor de moeder.
maar met ons recht wil die familie niets van doen hebben......
  zondag 9 september 2018 @ 17:46:35 #84
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181799808
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:43 schreef Wup2 het volgende:

[..]

maar met ons recht wil die familie niets van doen hebben......
Met dat recht wel. Nam moeders daar maar genoeg met een 'Nee'.
pi_181799816
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:41 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Zijn we weer terug in 2007 toen rees dezelfde vraag en kwam er o.a. het kinderpardon. Blijkbaar is het binnen de gegeven huidige wets en verdragkaders moeilijk zoniet onmogelijk uit te sluiten dat kinderen misbruikt worden om een verblijf te verkrijgen.

NWS / Pardonregeling immigranten
Zijn we nu terug in 2007, of 2017? Naar dat laatste link je namelijk.
pi_181799829
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
Met dat recht wel. Nam moeders daar maar genoeg met een 'Nee'.
ja het was ook flauw natuurlijk. Geef haar eens ongelijk.
  Moderator zondag 9 september 2018 @ 17:48:12 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_181799837
Man man man :')

Wat een soap.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_181799877
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zijn we nu terug in 2007, of 2017? Naar dat laatste link je namelijk.
Het huidige kinderpardon is sinds 1 mei 2013 van kracht, dus in zijn we weer terug in 2013 ;)

https://ind.nl/over-ind/a(...)as/Kinderpardon.aspx
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181799903
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:47 schreef Wup2 het volgende:

[..]

ja het was ook flauw natuurlijk. Geef haar eens ongelijk.
Het is daar altijd om gegaan, kinderen zijn slecht een tool voor deze moeder.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 17:54:55 #90
74056 crew  ToT
pi_181799976
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:12 schreef maan_man het volgende:

[..]

Beetje dreigen met zelfmoord, het volgende stukje chantage. En welke gek laat die Van Dijken nog toe op een laatste avond. Die creëert chaos en paniek. Als jij te lang door haar wordt geholpen, krijg je vanzelf PTSS.
Ik heb een sterkere riem nodig, want mijn broek is hiervan echt afgezakt, Jezus zeg.
Een activiste daar, een vluchtauto, dreigen met zelfmoord en de oproep van de politie maar als uiteindelijk excuus gebruiken.......
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 17:57:52 #91
74056 crew  ToT
pi_181800048
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:40 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is een recht. Deze 2 voormalige illegalen moeten binnen 3 maanden een aanvraag indienen en wat documenten inleveren, zoals geboorteaktes e.d. En dan is er niets meer aan te doen.

Schrijf maar alvast af. 30-40 jaar uitkering voor de moeder.
Ik denk niet dat die moeder het slechts bij een uitkering laat zitten. Die zal met hulp van activisten allerlei weggetjes proberen te bewandelen waarmee ze recht op NOG meer geld van ons zal hebben.
De kinderen hebben volgens de betrokkenen PTSS, dus 2x een kindgebonden budget voor begeleiding, huishoudelijke hulp enz. Allerlei vergoedingen voor therapieën en weet ik wat nog meer.
  zondag 9 september 2018 @ 17:57:56 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:00:42 #93
74056 crew  ToT
pi_181800098
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 17:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

:D
Tja aandacht afleiden van zijn privéleven he.
pi_181800130
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 17:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die moeder het slechts bij een uitkering laat zitten. Die zal met hulp van activisten allerlei weggetjes proberen te bewandelen waarmee ze recht op NOG meer geld van ons zal hebben.
De kinderen hebben volgens de betrokkenen PTSS, dus 2x een kindgebonden budget voor begeleiding, huishoudelijke hulp enz. Allerlei vergoedingen voor therapieën en weet ik wat nog meer.
Als je het voor elkaar krijgt een land zo voor schut te zetten verdien je natuurlijk ook het onderste uit de kan.
  zondag 9 september 2018 @ 18:14:03 #95
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181800336
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 17:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb een sterkere riem nodig, want mijn broek is hiervan echt afgezakt, Jezus zeg.
Een activiste daar, een vluchtauto, dreigen met zelfmoord en de oproep van de politie maar als uiteindelijk excuus gebruiken.......
Ik weet nog iemand waar je binnenkort je riem aan mag doneren. Een lieve vrouw, 2 kinderen, zelfmoorddreigingen. Bijstandsgerechtigde voor het leven, accepteert geen Nee..

Help haar en misschien zal de riem een goede bestemming vinden!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:20:04 #96
74056 crew  ToT
pi_181800450
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:14 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik weet nog iemand waar je binnenkort je riem aan mag doneren. Een lieve vrouw, 2 kinderen, zelfmoorddreigingen. Bijstandsgerechtigde voor het leven, accepteert geen Nee..

Help haar en misschien zal de riem een goede bestemming vinden!
:X Ik heb wel ideeën wat ze met die riem mag doen, maar ik wil geen ban krijgen! :')
  zondag 9 september 2018 @ 18:22:36 #97
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181800497
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 18:20 schreef ToT het volgende:

[..]

:X Ik heb wel ideeën wat ze met die riem mag doen, maar ik wil geen ban krijgen! :')
Ophangen in het trapgat :) Kan ze dan naar wijzen als iets tegenzit en ze dr zin niet krijgt.
Wat je verder denkt dat banwaardig is, geen idee ;)
pi_181800569
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ophangen in het trapgat :) Kan ze dan naar wijzen als iets tegenzit en ze dr zin niet krijgt.
Wat je verder denkt dat banwaardig is, geen idee ;)
Je mag iemand doodwensen. Geen user overigens :P
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 9 september 2018 @ 18:27:57 #99
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181800601
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag iemand doodwensen. Geen user overigens :P
Wie heeft het over doodwensen? Slechts een siervoorwerp en chantagemiddel om dingen voor elkaar te krijgen. Zelfs jij had dat moeten begrijpen.
pi_181800637
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:27 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Zelfs jij had dat moeten begrijpen.
Werkelijk? Dat is jouw niveau?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 9 september 2018 @ 18:32:29 #101
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181800697
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Werkelijk? Dat is jouw niveau?
Nee, haar niveau. Met succes ook, of heb je het nieuws niet gevolgd?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:33:33 #102
74056 crew  ToT
pi_181800723
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ophangen in het trapgat :) Kan ze dan naar wijzen als iets tegenzit en ze dr zin niet krijgt.
Wat je verder denkt dat banwaardig is, geen idee ;)
Ja, dit dus ongeveer idd! _O- Misschien net ff een paar stapjes verder. :P
  FOK!fotograaf zondag 9 september 2018 @ 18:33:38 #103
842 Zorro
Z
pi_181800725
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 17:26 schreef Ener-G het volgende:
Surprise surprise, er gaat gekeken worden of de moeder op termijn in het kader van 'gezinshereniging' niet alsnog terug mag naar Nederland.
Gewoon dat vliegtuig over de Oekraine terug laten vliegen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:33:58 #104
74056 crew  ToT
pi_181800737
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag iemand doodwensen. Geen user overigens :P
Ah! :D
pi_181800760
https://www.rtlnieuws.nl/(...)reigde-met-zelfmoord

Als dat de werkelijke reden van het pardon van Harbers is hebben we volgens mij een probleem.
pi_181800769
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nee, haar niveau. Met succes ook, of heb je het nieuws niet gevolgd?
ToT hoopt dat die moeder zich ophangt met haar riem. Dat is een doodswens.
Ik gaf gewoon aan dat je daarvoor op FOK! niet snel een ban zal krijgen en dan kom jij met zo'n kleuteropmerking.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181800776
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2018 17:34 schreef Re het volgende:
Sec voor de kinderen een goede oplossing. Voor het vraagstuk is het nu komen tot antwoorden die zulk soort beslissingen over de rug van kinderen doet voorkomen.
Beginnen met hoe om te gaan met mensen een week voor ze worden uitgezet. Moeder heeft ze laten verdwijnen vorig jaar toen het eigenlijk de bedoeling was dat het hele gezin Nederland uitgezet zou worden. Hoe is het mogelijk dat de kinderen steeds verdwijnen vlak voor de uitzetting. Daar mag wel goed naar gekeken worden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:37:31 #108
74056 crew  ToT
pi_181800795
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)reigde-met-zelfmoord

Als dat de werkelijke reden van het pardon van Harbers is hebben we volgens mij een probleem.
Volgens mij hebben tot nu toe al wel vrij veel uitgeprocedeerde asielzoekers met zelfmoord gedreigd.
Maar het feit dat de politie burgers hebben gevraagd een oogje open te houden voor hen zou hun veiligheid in gevaar gebracht hebben.......terwijl ze in een fucking klaarstaande VLUCHTAUTO er vandoor zijn gegaan en dus continu onder de hoede van die activisten waren die hen hier willen houden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:38:02 #109
74056 crew  ToT
pi_181800802
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

ToT hoopt dat die moeder zich ophangt met haar riem. Dat is een doodswens.
Ik gaf gewoon aan dat je daarvoor op FOK! niet snel een ban zal krijgen en dan kom jij met zo'n kleuteropmerking.
Hee dat heb ik nooit gezegd he! ;)
pi_181800808
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)reigde-met-zelfmoord

Als dat de werkelijke reden van het pardon van Harbers is hebben we volgens mij een probleem.
Dat is de reden inderdaad. Nog maar een paar uur daarvoor zei Rutte dat je soms hard moet zijn en Harbers dat hij geen gebruik zou maken van zijn bevoegdheid om alsnog die kinderen een verblijfsvergunning te verlenen als de rechter hun allerlaatste verzoek af zou wijzen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 18:38:47 #111
74056 crew  ToT
pi_181800811
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Beginnen met hoe om te gaan met mensen een week voor ze worden uitgezet. Moeder heeft ze laten verdwijnen vorig jaar toen het eigenlijk de bedoeling was dat het hele gezin Nederland uitgezet zou worden. Hoe is het mogelijk dat de kinderen steeds verdwijnen vlak voor de uitzetting. Daar mag wel goed naar gekeken worden.
Deze derde keer was het in ieder geval in het bijzijn van een activiste die in dat huis was, een officiële medewerkster van een betrokken instantie, en iemand die al met een vluchtauto klaar stond.
pi_181801301
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Beginnen met hoe om te gaan met mensen een week voor ze worden uitgezet. Moeder heeft ze laten verdwijnen vorig jaar toen het eigenlijk de bedoeling was dat het hele gezin Nederland uitgezet zou worden. Hoe is het mogelijk dat de kinderen steeds verdwijnen vlak voor de uitzetting. Daar mag wel goed naar gekeken worden.
Omdat ze daarbij van alle kanten geholpen worden. En dat criminele gedrag wordt niet bestraft of zelfs ook maar onderzocht.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181801377
quote:
Eerst vond ik Harbers niet zo aardig. Maar je ziet dat iedereen kan veranderen en toch nog iets goeds in zich heeft.
Aldus Howick :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 9 september 2018 @ 19:18:17 #114
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181801598
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 18:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij hebben tot nu toe al wel vrij veel uitgeprocedeerde asielzoekers met zelfmoord gedreigd.
Maar het feit dat de politie burgers hebben gevraagd een oogje open te houden voor hen zou hun veiligheid in gevaar gebracht hebben.......terwijl ze in een fucking klaarstaande VLUCHTAUTO er vandoor zijn gegaan en dus continu onder de hoede van die activisten waren die hen hier willen houden.
Als dat de reden is, is het een reden van niets. Gevaar omdat de politie burgers gevraagd heeft naar Lili en Howick uit te kijken 8)7 Dat gaat echt helemaal nergens over. Die knakker is gewoon gezwicht voor politieke druk.
pi_181801650
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is de reden inderdaad. Nog maar een paar uur daarvoor zei Rutte dat je soms hard moet zijn en Harbers dat hij geen gebruik zou maken van zijn bevoegdheid om alsnog die kinderen een verblijfsvergunning te verlenen als de rechter hun allerlaatste verzoek af zou wijzen.
Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
  zondag 9 september 2018 @ 19:25:04 #116
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181801756
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
Hooivorken en fakkels *O*
pi_181801879
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hooivorken en fakkels *O*
Wordt nog een dolle boel op de meeste zolderverdiepingen hier.
pi_181801912
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is de reden inderdaad.
Dat is een hele vreemde reden. IND krijgt talloze keren te maken met mensen die menen zelfmoord te plegen als ze niet hun zin krijgen en ze weten heel goed hoe ze daarmee om moeten gaan. Op de valreep roepen dat je jezelf van kant maakt wordt over het algemeen niet geslikt. En Harber omzeilt dat hele systeem even mooi met zijn zeer onterechte veto. De reacties van IND medewerkers zijn ook niet bepaald fris te noemen.

Verder lijkt dit me een goede motivatie om die kinderen niet meer bij de moeder in de buurt te laten komen. Beetje met zelfmoord dreigen omdat je wilt dat je kinderen in Nederland blijven lijkt me een teken van dat ze in de eerste plaats nooit moeder had mogen worden. Breng die kinderen maar onder bij een pleeggezin en hou die moeder ver buiten Nederland.
Conscience do cost.
pi_181802019
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
Ik dacht dat dit een zaak was van liegen, bedriegen, chanteren en frustreren. Dat wel al erg genoeg, maar daar komt nu ook nog eens bedreigen bij. En wat is de beloning?

Dit lijkt ook maar bij een rechtsgebied te werken. Ooit gehoord dat iemand op deze manier alsnog zijn bouwvergunning heeft gekregen?
  zondag 9 september 2018 @ 19:48:39 #120
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181802340
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wordt nog een dolle boel op de meeste zolderverdiepingen hier.
Nee sorry, het feestje is alweer over hier -O-

Dacht eerst dat Harbers bedreigd werd door al die PVV'ers en Nazi's nadat hij had besloten dat die kutjong toch mochten blijven.
Maar de bedreigingen kwamen dus al eerder, uit het "sociale" kamp wat het zo te doen had met die zielige kinderen :r
  zondag 9 september 2018 @ 20:04:00 #121
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181802672
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
Pff, er is geen sprake van extreem-rechts maar extreem-links.
Dit is gewoon raar :l
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:06:04 #122
74056 crew  ToT
pi_181802721
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
Links gaat over lijken.

En hij is gezwicht.... :X (Maar zegt dat dat er niets mee te maken heeft gehad.)
  zondag 9 september 2018 @ 20:06:09 #123
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 9 september 2018 @ 20:08:49 #124
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181802765
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ook nog dit: https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Het wordt tijd voor een flink debat hoe hier mee om te gaan in de toekomst want die gaat de spuigaten uit lopen.
Ah, kijk, de werkelijke reden om toestemming te geven alsnog te mogen blijven. Meneer zelf werd dus bedreigd. Meneer heeft dus gewoon zn eigen hachje moeten redden. Meneer is dus gezwicht voor bedreigingen.

Aftreden meneer Harbers. U bent een man zonder ruggengraat, niet capabel, chanteerbaar.
  zondag 9 september 2018 @ 20:11:21 #125
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181802819
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Nee sorry, het feestje is alweer over hier -O-

Dacht eerst dat Harbers bedreigd werd door al die PVV'ers en Nazi's nadat hij had besloten dat die kutjong toch mochten blijven.
Maar de bedreigingen kwamen dus al eerder, uit het "sociale" kamp wat het zo te doen had met die zielige kinderen :r
Denken dat bedreigingen en geweld enkel vanuit 'rechts' kan komen |:( Links is net zo erg.
  zondag 9 september 2018 @ 20:12:07 #126
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181802829
quote:
3s.gif Op zondag 9 september 2018 20:06 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nder-na-bedreigingen

Werkt dat omgekeerd ook? Dus bedreigen omdat hij ze niet uit zet :?
Goede vraag: kan de staatssecretaris zn goedkeuring alsnog intrekken?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:13:31 #127
74056 crew  ToT
pi_181802856
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:08 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ah, kijk, de werkelijke reden om toestemming te geven alsnog te mogen blijven. Meneer zelf werd dus bedreigd. Meneer heeft dus gewoon zn eigen hachje moeten redden. Meneer is dus gezwicht voor bedreigingen.

Aftreden meneer Harbers. U bent een man zonder ruggengraat, niet capabel, chanteerbaar.
Mja ik weet niet of dat de hoofdreden is, maar het zal vast wel meegespeeld hebben, alle factoren bij elkaar..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:14:24 #128
74056 crew  ToT
pi_181802873
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Goede vraag: kan de staatssecretaris zn goedkeuring alsnog intrekken?
Dan is het hek helemaal van de dam. Dan gaan BEIDE kampen brullen dat de politiek niet te vertrouwen is en heen en weer zit te pingpongen.
  zondag 9 september 2018 @ 20:15:56 #129
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181802900
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 20:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja ik weet niet of dat de hoofdreden is, maar het zal vast wel meegespeeld hebben, alle factoren bij elkaar..
Maar dan nog moet je als staatssecretaris niet zwichten. Dan ben je naar mijn idee niet capabel genoeg.
  zondag 9 september 2018 @ 20:17:04 #130
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181802926
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Dan is het hek helemaal van de dam. Dan gaan BEIDE kampen brullen dat de politiek niet te vertrouwen is en heen en weer zit te pingpongen.
Kan ie mooi aftreden wegens onhoudbare situatie :)
Nieuwe verkiezingen uitschrijven, nieuwe start maken.

En daarna kan dan verder gekeken worden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:17:12 #131
74056 crew  ToT
pi_181802929
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:15 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Maar dan nog moet je als staatssecretaris niet zwichten. Dan ben je naar mijn idee niet capabel genoeg.
True, en zeker niet binnen 24 uur tijd.
En het excuus is de "klopjacht" die burgers zouden doen, terwijl duidelijk was dat ze gewoon veilig met een auto naar een onderduikadres waren gegaan.
pi_181803272
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:15 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar dan nog moet je als staatssecretaris niet zwichten. Dan ben je naar mijn idee niet capabel genoeg.
Volgens mij is hij over stag gegaan vanwege politieke druk, niet vanwege bedreigingen?
pi_181803356
10 jaar procederen met liegen en bedriegen heeft een miljoen euro gekost.
Daar hadden we dus een jaar lang 30 ouderen mee kunnen verzorgen.
Je kunt je geld maar één keer uitgeven.
We moeten ervoor zorgen dat onze verzorgingsstaat niet uitgehold wordt.
pi_181803430
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:37 schreef polderturk het volgende:
10 jaar procederen met liegen en bedriegen heeft een miljoen euro gekost.
Daar hadden we dus een jaar lang 30 ouderen mee kunnen verzorgen.
Je kunt je geld maar één keer uitgeven.
We moeten ervoor zorgen dat onze verzorgingsstaat niet uitgehold wordt.
Tsja, dan zullen we toch een deens/zwitsers model moeten gaan volgen en geen paspoorten meer verstrekken zonder opgebouwd duurzaam arbeidsverleden en een baan te verlangen. Paspoort alleen verstrekken indien men bewijst zijn eigen broek op te kunnen houden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 9 september 2018 @ 20:41:32 #135
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181803456
Zou er nog iemand worden aangehouden voor (medeplichtigheid aan) ontvoering, onttrekking aan het ouderlijk gezag (hier dan de voogdij?) of weigeren van een dienstbevel ?
Zijn maar kleine dingen..... in deze tijden van terreur middels (re)pressie.... toch ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 9 september 2018 @ 20:44:37 #136
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181803552
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:34 schreef Wup2 het volgende:

[..]

Volgens mij is hij over stag gegaan vanwege politieke druk, niet vanwege bedreigingen?
Werkelijke reden maakt verder ook niet meer uit. Het leed is geschied, Nederland krijgt er een parasiterende parel bij. En Harbers is en blijft een ruggengraatloze zak.
pi_181803638
Lili op journaal net
  zondag 9 september 2018 @ 20:47:15 #138
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181803663
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:41 schreef Vallon het volgende:
Zou er nog iemand worden aangehouden voor (medeplichtigheid aan) ontvoering, onttrekking aan het ouderlijk gezag (hier dan de voogdij?) of weigeren van een dienstbevel ?
Zijn maar kleine dingen..... in deze tijden van terreur middels (re)pressie.... toch ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vast niet.

Maar dat Nidos dat zogenaamd die kinderen niet moet tegenhouden mag wat mij betreft wel flink onder de loep genomen moeten worden. Ongelooflijk dat die de kinderen heeft laten gaan. Kan niet anders dan dat die gewoon niet hebben ingegrepen en de weg vrij hebben gelaten voor de kinderen om te vertrekken. Die waren daar in huis, begreep ik.
  zondag 9 september 2018 @ 20:49:16 #139
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181803737
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:40 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Tsja, dan zullen we toch een deens/zwitsers model moeten gaan volgen en geen paspoorten meer verstrekken zonder opgebouwd duurzaam arbeidsverleden en een baan te verlangen. Paspoort alleen verstrekken indien men bewijst zijn eigen broek op te kunnen houden.
Sowieso snap ik dat hele Nederlandse paspoort geven niet. Mensen komen hier via een asielaanvraag als vluchteling. Waarom zou je die mensen dan een Nederlands paspoort geven na verloop van tijd. Terugkeer zodra het veilig is, daar zou een vluchtelingenverdrag toch op moeten toezien? Tijdelijk onderdak en asiel verlenen, tot het weer veilig is om terug te keuren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:49:16 #140
74056 crew  ToT
pi_181803738
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:47 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nee, vast niet.

Maar dat Nidos dat zogenaamd die kinderen niet moet tegenhouden mag wat mij betreft wel flink onder de loep genomen moeten worden. Ongelooflijk dat die de kinderen heeft laten gaan. Kan niet anders dan dat die gewoon niet hebben ingegrepen en de weg vrij hebben gelaten voor de kinderen om te vertrekken. Die waren daar in huis, begreep ik.
Er was ook een activiste in dat huis. Misschien dat de één de ander heeft tegengehouden?
Maar hoogstwaarschijnlijk hebben die gewoon hen geholpen om die vluchtauto in te stappen en hebben ze zelfs hun koffers gedragen. En dan tegen de politie maar zeggen dat die kids zwaar overstuur zijn weggelopen! :')

En @ die aanvraag voor gezinshereniging; idd maar direct zwichten, want dat verliezen ze anders sowieso. Geen onnodige kosten maken en geef die vuile parasiet haar zin maar. We zitten dan ook alleen maar de rest van haar leven aan haar en haar veeleisende en manipulerende persoonlijkheid vast.
  zondag 9 september 2018 @ 20:50:25 #141
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181803776
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Lili op journaal net
Ik zie dr liever over 7 jaar op Pornhub.
pi_181803888
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Lili op journaal net
Ah moge deze familie tot in den treure door de media achtervolgd worden, vooral ook als het ze niet meer uitkomt.....
  zondag 9 september 2018 @ 20:53:51 #143
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181803905
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 20:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Er was ook een activiste in dat huis. Misschien dat de één de ander heeft tegengehouden?
Maar hoogstwaarschijnlijk hebben die gewoon hen geholpen om die vluchtauto in te stappen en hebben ze zelfs hun koffers gedragen. En dan tegen de politie maar zeggen dat die kids zwaar overstuur zijn weggelopen! :')

En @ die aanvraag voor gezinshereniging; idd maar direct zwichten, want dat verliezen ze anders sowieso. Geen onnodige kosten maken en geef die vuile parasiet haar zin maar. We zitten dan ook alleen maar de rest van haar leven aan haar en haar veeleisende en manipulerende persoonlijkheid vast.
Gisteren het telefoontje van de kinderen naar Armenie gezien. Howick leek totaal niet overstuur. Die wist niet eens dat ie mocht blijven toen ie weer naar huis terugging. Dus van paniek weglopen? Neuh, gaat er hier niet in.

Dus ja, ik denk dat er gewoon in alle rust al besloten was die kinderen elders onder te brengen en dat dat gewoon vantevoren al was gepland. Net als de vorige uitzetting dus ook voorkomen werd door de kinderen elders onder te brengen..

Die medewerker van Nidos die aanwezig was verdient ontslag op staande voet. Incapabel. En Nidos zelf mag ook weleens nader onderzocht werden.
pi_181803956
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Sowieso snap ik dat hele Nederlandse paspoort geven niet. Mensen komen hier via een asielaanvraag als vluchteling. Waarom zou je die mensen dan een Nederlands paspoort geven na verloop van tijd. Terugkeer zodra het veilig is, daar zou een vluchtelingenverdrag toch op moeten toezien? Tijdelijk onderdak en asiel verlenen, tot het weer veilig is om terug te keuren.
Het schijnt zo te zijn dat internationale verdragen verlangen dat iemand zijn bestaan kan opbouwen en daar hulp bij krijgt zoals onderwijs. Dit betekent niet automatisch recht op toegang tot sociaal stelsels zoals Denemarken en Zwitserland al aantonen. Het is alleszins redelijk binnen dit kader iemand een paspoort te verstrekken indien migrant langdurig zijn eigen broek kan ophouden. De participatie prikkel is dan ook veel groter want inzet wordt beloond met permanent verblijf
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181803977
Die bedreigingen naar de staatssecretaris toe nu.. zullen dat boze fokkers zijn?
pi_181804437
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 20:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Die bedreigingen naar de staatssecretaris toe nu.. zullen dat boze fokkers zijn?
Maar de staatssecretaris is nog niet ondergedoken...?
  zondag 9 september 2018 @ 21:10:22 #147
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181804513
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 20:17 schreef ToT het volgende:

[..]

True, en zeker niet binnen 24 uur tijd.
En het excuus is de "klopjacht" die burgers zouden doen, terwijl duidelijk was dat ze gewoon veilig met een auto naar een onderduikadres waren gegaan.
Vooral dit. Binnen 24 uur zwichten. Hell, na een paar uur al zwichten omdat de kinderen weggelopen waren.

De uitzetting was kon al niet meer doorgaan, want de kinderen waren wederom ondergedoken.
Die klopjacht dat is een excuus van lik-me-vestje :r
  zondag 9 september 2018 @ 21:11:31 #148
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181804539
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 20:49 schreef ToT het volgende:
Er was ook een activiste in dat huis. Misschien dat de één de ander heeft tegengehouden?
Dan nog faalt Nidos en had Nidos dit direct moeten melden.

Nee, haal die medewerker maar op voor verhoor.
  zondag 9 september 2018 @ 21:12:14 #149
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181804559
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar de staatssecretaris is nog niet ondergedoken...?
Was ie blijkens een aantal berichten wel.
  zondag 9 september 2018 @ 21:15:57 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181804678
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Maar de staatssecretaris is nog niet ondergedoken...?
Ergens in Wijchen, naar het schijnt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 21:16:26 #151
74056 crew  ToT
pi_181804694
En die zelfmoorddreiging van die moeder; de kinderen hebben zogenaamd al PTSS en mama zegt dat ze zichzelf van het leven gaat beroven als zij (tegen hun zin) naar haar toe komen.
Er was niets wat ze konden doen om haar zelfdoding te voorkomen mocht ze serieus zijn.
Erg goed voor die zogenaamde PTSS van ze! (Mits ze die fake dreiging van haar zouden geloven.)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 21:39:17 #152
74056 crew  ToT
pi_181805387
Zou overigens wel een geniale move zijn als moeders echt absoluut niet meer naar Nederland zou mogen komen en dat die koters dan moeten kiezen tussen bij mama zijn en hier blijven! :')
Maar dat zit er absoluut niet in. :N Dan krijg je echt dat allerlei instanties Nederland aan gaan klagen.
pi_181805505
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 21:39 schreef ToT het volgende:
Zou overigens wel een geniale move zijn als moeders echt absoluut niet meer naar Nederland zou mogen komen en dat die koters dan moeten kiezen tussen bij mama zijn en hier blijven! :')
Maar dat zit er absoluut niet in. :N Dan krijg je echt dat allerlei instanties Nederland aan gaan klagen.
Ach in Belgie en Oostenrijk mogen de grootouders ook herenigen.

NL is nog érg streng daarmee vergeleken
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 21:48:47 #154
74056 crew  ToT
pi_181805675
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach in Belgie en Oostenrijk mogen de grootouders ook herenigen.

NL is nog érg streng daarmee vergeleken
België en Oostenrijk zijn gewoon niet streng genoeg, bedoel je. Geeft niet. :)
  zondag 9 september 2018 @ 21:52:43 #155
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181805781
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 21:39 schreef ToT het volgende:
Zou overigens wel een geniale move zijn als moeders echt absoluut niet meer naar Nederland zou mogen komen en dat die koters dan moeten kiezen tussen bij mama zijn en hier blijven! :')
Maar dat zit er absoluut niet in. :N Dan krijg je echt dat allerlei instanties Nederland aan gaan klagen.
Zooo, hoeveel haat en rancune zit er in dat kleinburgerlijf van jou?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 9 september 2018 @ 21:53:20 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181805790
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 21:39 schreef ToT het volgende:
Zou overigens wel een geniale move zijn als moeders echt absoluut niet meer naar Nederland zou mogen komen en dat die koters dan moeten kiezen tussen bij mama zijn en hier blijven! :')
Maar dat zit er absoluut niet in. :N Dan krijg je echt dat allerlei instanties Nederland aan gaan klagen.
Ja, zou dat geniaal zijn, als je kinderen van 12 en 13 jaar voor zo'n keuze zou zetten.
En ook al psychiater zie ik, die ongezien wel even bepaalt dat de kinderen geen PTSS hebben.

Nou, je mag trots zijn hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 september 2018 @ 21:54:49 #157
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181805834
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach in Belgie en Oostenrijk mogen de grootouders ook herenigen.

NL is nog érg streng daarmee vergeleken
Het is alleen de vraag of die landen deze economische vluchtelingen ook had opgevangen na jarenlang liegen, bedriegen en de rechtsgang frustreren.
pi_181806009
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:54 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het is alleen de vraag of die landen deze economische vluchtelingen ook had opgevangen na jarenlang liegen, bedriegen en de rechtsgang frustreren.
Kans is erg klein want beide landen hebben een constitutioneel hof. Het verkrachten van zoiets als art 1 van onze grondwet gaat daar niet zo eenvoudig of kan zelfs geheel onmogelijk zijn.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181806169
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:54 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het is alleen de vraag of die landen deze economische vluchtelingen ook had opgevangen na jarenlang liegen, bedriegen en de rechtsgang frustreren.
sterker, deze landen hebben recentelijk een legaliseringsronde gehad voor illegalen
  zondag 9 september 2018 @ 22:13:19 #160
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181806476
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2018 21:39 schreef ToT het volgende:
Zou overigens wel een geniale move zijn als moeders echt absoluut niet meer naar Nederland zou mogen komen en dat die koters dan moeten kiezen tussen bij mama zijn en hier blijven! :')
Maar dat zit er absoluut niet in. :N Dan krijg je echt dat allerlei instanties Nederland aan gaan klagen.
Je hebt het erg hoog zitten he maat? _O-

Niet lullig bedoeld, ik vind je een toffe user. Maar dit is een obsessie.
Heb ik zelf ook last van, maar dan met andere onderwerpen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 9 september 2018 @ 22:14:08 #161
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_181806499
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:05 schreef riazop het volgende:

[..]

sterker, deze landen hebben recentelijk een legaliseringsronde gehad voor illegalen
Van België vind ik niets recenter dan 2009. Dat is niet "recentelijk", maar "ergens in het verleden een keer". En dan nog moesten ze aan diverse voorwaarden voldoen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 9 september 2018 @ 22:14:08 #162
74056 crew  ToT
pi_181806501
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je hebt het erg hoog zitten he maat? _O-

Niet lullig bedoeld, ik vind je een toffe user. Maar dit is een obsessie.
Heb ik zelf ook last van, maar dan met andere onderwerpen.
Hehehe ach ja, is gewoon ff fijn om een beetje te ventileren! ;) Heb momenteel ff andere stress aan m'n hoofd, zodoende! :P
  zondag 9 september 2018 @ 22:30:49 #163
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181807123
Lol,dus ik had een vooruitziende blik toen ik t over die vrouw en zelfmoord dreiging had ?
Welke sufferd trapt daar nu nog in ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181807135
Zo dan.

Mama ging dreigen met zelfmoord als de kinders zouden worden teruggestuurd.

Dacht ik net dat echt alles in deze slechte circusvoorstelling die al 8 keer geflopt was wel was vertoond.

Komt deze clowneske slot act ook nog voorbij.

Mama, haar team van acrobaten en de huilindustrie kunnen tevreden in de handjes wrijven.

Het is ze lekker toch nog gelukt.

Op naar de volgende flop voorstelling.
pi_181807423
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Zo dan.

Mama ging dreigen met zelfmoord als de kinders zouden worden teruggestuurd.

Dacht ik net dat echt alles in deze slechte circusvoorstelling die al 8 keer geflopt was wel was vertoond.

Komt deze clowneske slot act ook nog voorbij.

Mama, haar team van acrobaten en de huilindustrie kunnen tevreden in de handjes wrijven.

Het is ze lekker toch nog gelukt.

Op naar de volgende flop voorstelling.
Ik vind deze hele zaak echt een cringe.. Het enige wat hiermee bewezen is, is dat je, als je maar lang genoeg blijft treineren, onderduiken, weglopen en dreigen, dat je dan wel een verblijfsvergunning krijgt..

:X
pi_181807887
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef DrMabuse het volgende:
Zo dan.

Mama ging dreigen met zelfmoord als de kinders zouden worden teruggestuurd.

Dacht ik net dat echt alles in deze slechte circusvoorstelling die al 8 keer geflopt was wel was vertoond.

Komt deze clowneske slot act ook nog voorbij.

Mama, haar team van acrobaten en de huilindustrie kunnen tevreden in de handjes wrijven.

Het is ze lekker toch nog gelukt.

Op naar de volgende flop voorstelling.
Serieus?
8)7
pi_181807961
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Serieus?
8)7
Jup.. en het meest 'hilarische' is nog dat die moeder nu, onder het mom van 'gezinshereniging', ook gewoon weer terug naar Nederland kan komen.. :X
  zondag 9 september 2018 @ 23:07:47 #168
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181807979
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jup.. en het meest 'hilarische' is nog dat die moeder nu, onder het mom van 'gezinshereniging', ook gewoon weer terug naar Nederland kan komen.. :X
Die is knettergek en een gevaar voor die kinderen. Direct uit de ouderlijke macht zetten.
pi_181808010
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jup.. en het meest 'hilarische' is nog dat die moeder nu, onder het mom van 'gezinshereniging', ook gewoon weer terug naar Nederland kan komen.. :X
Wellicht beter om die kinderen in een stabiel gezin te laten opgroeien.
pi_181808019
Op naar de volgende 750.000 euro :')
pi_181808419
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik vind deze hele zaak echt een cringe.. Het enige wat hiermee bewezen is, is dat je, als je maar lang genoeg blijft treineren, onderduiken, weglopen en dreigen, dat je dan wel een verblijfsvergunning krijgt..

doorzetters worden beloond?
pi_181808464
Waar staat dat moeder heeft gedreigd met zelfmoord?
pi_181808466
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:33 schreef riazop het volgende:

[..]

De pijlen van domrechts gaan zich nu op mama richten?
Ja, de slimmeren hadden dat al lang geleden gedaan, deze zijn wat traag van begrip _O-
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181808484
We hebben trouwens een nieuw kind dat wordt uitgezet na 8 jaar

Hoi ik ben Mahdi pajandeh ik woon met mijn familie in Nederland al 8 en een half jaar mijn ouder waren uitgenodigd voor een gesprek met DT&V (Dienst Terugkeer & Vertrek en ze zeiden we gaan jullie terug sturen naar Afghanistan. We zijn bang dat we terug worden gestuurd.

Ze worden uitgezet op:
12 september
14.25 uur
KL 427
Kabul
  zondag 9 september 2018 @ 23:36:12 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181808487
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Ja, de slimmeren hadden dat al lang geleden gedaan, ze zijn wat traag van begrip _O-
Ik vind die doodsverwensingen naar de moeder toe wel een beetje onsmakelijk worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181808492
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef riazop het volgende:
We hebben trouwens een nieuw kind dat wordt uitgezet na 8 jaar

Hoi ik ben Mahdi pajandeh ik woon met mijn familie in Nederland al 8 en een half jaar mijn ouder waren uitgenodigd voor een gesprek met DT&V (Dienst Terugkeer & Vertrek en ze zeiden we gaan jullie terug sturen naar Afghanistan. We zijn bang dat we terug worden gestuurd.

Ze worden uitgezet op:
12 september
14.25 uur
KL 427
Kabul
Mooi
pi_181808509
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mooi
Nou echt wel poeh poeh
pi_181808513
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik vind die doodsverwensingen naar de moeder toe wel een beetje onsmakelijk worden.
Dat gaat mij ook te ver maar wel enigzins begrijpelijk.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 9 september 2018 @ 23:37:49 #179
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_181808514
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:32 schreef riazop het volgende:

[..]

doorzetters worden beloond?
yup, en als dat allemaal niet helpt dan de staatssecretaris en zijn gezin bedreigen. Dan krijg je alsnog je zin. Dit alles is een wijze les voor alle asielzoekers.
Tot nooit .......
  zondag 9 september 2018 @ 23:37:56 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181808516
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef riazop het volgende:
We hebben trouwens een nieuw kind dat wordt uitgezet na 8 jaar

Hoi ik ben Mahdi pajandeh ik woon met mijn familie in Nederland al 8 en een half jaar mijn ouder waren uitgenodigd voor een gesprek met DT&V (Dienst Terugkeer & Vertrek en ze zeiden we gaan jullie terug sturen naar Afghanistan. We zijn bang dat we terug worden gestuurd.

Ze worden uitgezet op:
12 september
14.25 uur
KL 427
Kabul
Waarvan akte
pi_181808520
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Eerst nog op Mark Harbers, die nu moet onderduiken.
Die bedreigingen waren toch van afgelopen week? Lijkt me dat die dan juist uit de andere hoek kwamen.

https://www.ad.nl/politie(...)dreigingen~a9553bfc/
pi_181808521
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mooi
Het gezin zit al gevangen trouwens

En nu graag dóórpakken! Dit gezin, moeder en 3 zoons, woont al 7 jr in Nld. Spreken geen Afghaanse talen maar worden woensdag wél uitgezet naar Afghanistan! Ze zitten nu in detentiecentrum Zeist
pi_181808527
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef riazop het volgende:
We hebben trouwens een nieuw kind dat wordt uitgezet na 8 jaar

Hoi ik ben Mahdi pajandeh ik woon met mijn familie in Nederland al 8 en een half jaar mijn ouder waren uitgenodigd voor een gesprek met DT&V (Dienst Terugkeer & Vertrek en ze zeiden we gaan jullie terug sturen naar Afghanistan. We zijn bang dat we terug worden gestuurd.

Ze worden uitgezet op:
12 september
14.25 uur
KL 427
Kabul
Is al een Topic over:

NWS / Schrijnende zaak: Afghaans gezin met 3 kinderen 12 september uitgezet
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181808533
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:38 schreef riazop het volgende:

[..]

Het gezin zit al gevangen trouwens

En nu graag dóórpakken! Dit gezin, moeder en 3 zoons, woont al 7 jr in Nld. Spreken geen Afghaanse talen maar worden woensdag wél uitgezet naar Afghanistan! Ze zitten nu in detentiecentrum Zeist
Dan zal er wel een reden voor zijn, je wordt tenslotte niet zomaar vastgezet. Ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Het gezin zal dus wel wat uitgevreten hebben.
pi_181808538
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

yup, en als dat allemaal niet helpt dan de staatssecretaris en zijn gezin bedreigen. Dan krijg je alsnog je zin.
Hij heeft geen gezin.

Hij heeft een vriend
pi_181808552
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan zal er wel een reden voor zijn, .....
zeker

de papieren zijn niet in orde en men is bang dat ze onderduiken
pi_181808561
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:40 schreef riazop het volgende:

[..]

zeker

de papieren zijn niet in orde en men is bang dat ze onderduiken
Als mijn papieren niet in orde zijn volgen er ook consequenties. Dan hadden ze maar beter hun best moeten doen.
  zondag 9 september 2018 @ 23:40:53 #188
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_181808562
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:35 schreef riazop het volgende:
We hebben trouwens een nieuw kind dat wordt uitgezet na 8 jaar

Hoi ik ben Mahdi pajandeh ik woon met mijn familie in Nederland al 8 en een half jaar mijn ouder waren uitgenodigd voor een gesprek met DT&V (Dienst Terugkeer & Vertrek en ze zeiden we gaan jullie terug sturen naar Afghanistan. We zijn bang dat we terug worden gestuurd.

Ze worden uitgezet op:
12 september
14.25 uur
KL 427
Kabul
we komen je uitzwaaien hoor, geen probleem.
en voor de kinders nog een lekkere lollie voor onderweg.
Tot nooit .......
pi_181808568
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan zal er wel een reden voor zijn, je wordt tenslotte niet zomaar vastgezet. Ik heb het in ieder geval nooit meegemaakt. Het gezin zal dus wel wat uitgevreten hebben.
Eh, nee ze zijn recentelijk vastgezet want om 1 of andere bizarre reden willen ze blijkbaar voorkomen dat de kindjes onderduiken, onbegrijpelijk zoiets :?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181808572
Waar blijkt dat moeder met zelfmoord heeft gedreigd?
  zondag 9 september 2018 @ 23:52:53 #191
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181808744
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 23:45 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

was het niet Ryan-air die een proef wilde doen om mensen staand te vervoeren?
Geen idee. Een enkeltje Ryan-air is goedkoper dan een vlucht met KLM dus die lui moeten maar eens met de Nederlandse regering gaan babbelen voor een leuk contractje en een nieuwe luchtbrug terug voor uitgeprocedeerde gelukzoekers.

Nu vind ik mezelf in dit en andere topics eignelijk best wel hard en lullig. Eigenlijk vind ik dat iedereen in Nederland zou moeten kunnen verblijven. Dus ook deze mensen. Maar wel onder voorwaarden: vloeiend Nederlands spreken binnen een bepaalde periode, je eigen boterham kunnen verdienen, geen crimineel gedrag vertonen en volledig geintegreerd zijn. Daarbij mag iemand best gelovig zijn. Maar dat uitdragen uitsluitend binnenshuis graag en niet opdringen aan wie dan ook. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen namelijk. Helaas zal dat nooit opgaan, omdat sommige mensen hier niet komen om te werken of bij te dragen, maar uitsluitend omdat de sociale voorzieningen hier het beste zijn en er geld overblijft om naar het thuisland terug te sturen. :( Misschien moeten we maar eens overstappen op voedselbonnen ed en uitkeringen volledig stopzetten. Alles in natura.
pi_181808812
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:52 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]


Eigenlijk vind ik dat iedereen in Nederland zou moeten kunnen verblijven. Dus ook deze mensen. Maar wel onder voorwaarden: vloeiend Nederlands spreken binnen een bepaalde periode, je eigen boterham kunnen verdienen, geen crimineel gedrag vertonen en volledig geintegreerd zijn. Daarbij mag iemand best gelovig zijn. ...
Het Zwitsers en Zweeds model spreekt me dan ook meer aan.

Zweden: Verplicht werken en taal leren. En dat al binnen 10 dagen na binnenkomst. Wil je het nizet? Wegwezen.

Hard, maar betere kansen voor immigranten. Ze hebben dan ook veel meer immigranten dan Nederland.

In Nederland moeten asielzoekers vooral wachten. Mogen niet werken of de taal leren.
pi_181808843
De telegraaf, FOK.nl en TOO melden dat moeder dreigde met zelfmoord. Maar de bronnen daarvan zijn er niet. Enkel 'niet te benoemen bronnen' en 'Haagse bronnen'. Yeah, right.
pi_181808851
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 23:43 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Is dit een oproep voor een linksmens om een ticket te kopen aan hetzelfde vliegtuig om vervolgens weigeren te gaan zitten?
Ben opzich wel benieuwd hoe Nederlandse maatschappijen daar mee om zullen gaan.
pi_181808885
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat de moeder werd gefilmd toen ze het telefoontje kreeg van de kinderen dat ze mochten blijven? :')
  maandag 10 september 2018 @ 00:03:48 #196
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181808891
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ben opzich wel benieuwd hoe Nederlandse maatschappijen daar mee om zullen gaan.
Weet ik niet. Vertrekken mogen ze niet, dus ik hoop dat ze dan rustig blijven en ondertussen een legertje marechaussees optrommelen om die lui die weigeren te gaan zitten per ommegaande uit het vliegtuig zetten en dat de luchtvaartmaatschappij daarna een civiele schadeclaim indient bij de rechtbank om de opgelopen kosten die deze vertraging met zich meebrengt te verhalen. Hoeven ze maar een keer te doen en dan doen ze het niet nogmaals.
  maandag 10 september 2018 @ 00:12:17 #197
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809026
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:03 schreef madam-april het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opvallend vind dat de moeder werd gefilmd toen ze het telefoontje kreeg van de kinderen dat ze mochten blijven? :')
Nee. Die moeder is gewoon van alles op de hoogte gehouden en de pers daar die hebebn zichzelf daar uitgenodigd want dat levert weer leuke beelden op.

Ben ik de enige die even dacht dat de moeder met Lili in het Armeens ging spreken maar snel overging naar het Nederlands?
pi_181809104
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:06 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

De enige 'neutrale' bron is RTL nieuws en die hebben het ook weer van anonieme bronnen. Voor de rest zijn het allemaal rechtse websites die dit nieuws hebben verspreid. Overduidelijk dus dat dit door domrechts is aangewakkerd.
Wat is er zo rechts aan RTL Nieuws?

Edit; te snel gelezen, nevermind
pi_181809118
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:16 schreef Aquarii het volgende:
Wat is er zo rechts aan RTL Nieuws?
Wat begrijp je niet aan deze zin?

"De enige 'neutrale' bron is RTL nieuws"

[ Bericht 4% gewijzigd door FlipjeHolland op 10-09-2018 00:22:51 ]
pi_181809131
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:17 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan deze zin?

"De enige 'neutrale' bron is RTL nieuws"
Ik had al een edit gemaakt spuit 11
pi_181809176
Ik blijf het gevoel houden dat moeder en kinderen dit tot de max hebben uitgebuit om hun zin te krijgen...

Ik vind mezelf altijd best sociaal en kan niet tegen onrecht, en ja ook al die andere asielzoekers die wel iets op hun kerfstok hebben moet je ook wegsturen, maar deze 3 hebben nu met een hoop gedram en gedreig hun zin gekregen. En dan kunnen het qua leeftijd nog wel kinderen zijn, maar ze zijn in hun denken al prima volwassen als je ze hoort praten.

Het is ook niet fair ten opzichte van anderen die ook niet mochten blijven en wel hebben meegewerkt aan een uitzetting.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181809194
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat moeder en kinderen dit tot de max hebben uitgebuit om hun zin te krijgen...

Ik vind mezelf altijd best sociaal en kan niet tegen onrecht, en ja ook al die andere asielzoekers die wel iets op hun kerfstok hebben moet je ook wegsturen, maar deze 3 hebben nu met een hoop gedram en gedreigd hun zin gekregen. En dan kunnen het qua leeftijd nog wel kinderen zijn, maar ze zijn in hun denken al prima volwassen als je ze hoort praten.

Het is ook niet fair ten opzichte van anderen die ook niet mochten blijven en wel hebben meegewerkt aan een uitzetting.
Helemaal mee eens..
pi_181809214
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:21 schreef TheVulture het volgende:


Het is ook niet fair ten opzichte van anderen die ook niet mochten blijven en wel hebben meegewerkt aan een uitzetting.
Die moeten dan ook alsnog hun papieren krijgen
  maandag 10 september 2018 @ 00:27:11 #204
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809240
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat moeder en kinderen dit tot de max hebben uitgebuit om hun zin te krijgen...

Ik vind mezelf altijd best sociaal en kan niet tegen onrecht, en ja ook al die andere asielzoekers die wel iets op hun kerfstok hebben moet je ook wegsturen, maar deze 3 hebben nu met een hoop gedram en gedreig hun zin gekregen. En dan kunnen het qua leeftijd nog wel kinderen zijn, maar ze zijn in hun denken al prima volwassen als je ze hoort praten.

Het is ook niet fair ten opzichte van anderen die ook niet mochten blijven en wel hebben meegewerkt aan een uitzetting.
Duh.

Daarom ben ik ook boos en teleurgesteld dat Harbers voor die huppelkut gezwicht is en hoop ik dus van ganser harte dat dat mens NIET naar Nederland terug mag komen.
  maandag 10 september 2018 @ 00:28:17 #205
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181809249
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:27 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Duh.

Daarom ben ik ook boos en teleurgesteld dat Harbers voor die huppelkut gezwicht is en hoop ik dus van ganser harte dat dat mens NIET naar Nederland terug mag komen.
Hij is niet gezwicht voor die huppelkut maar voor die kinderen, en daar is naar mijn mening niets mis mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 10 september 2018 @ 00:28:40 #206
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809255
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:24 schreef riazop het volgende:

[..]

Domrechts zijn eerder werklozen die de boot zelf hebben gemist en hun haat op vreemdelingen spuiien
Dat zou ook kunnen ja. Maar ondanks dat, zijn zij niet degene die dus links stemmen om maar zoveel mogelijk gratis geld te krijgen voor zichzelf en iedereen die dat maar wilt.
  maandag 10 september 2018 @ 00:29:35 #207
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809264
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:25 schreef riazop het volgende:

[..]

Die moeten dan ook alsnog hun papieren krijgen
Juist. En zie daarom waarom dat mens niet teruggehaald moet worden en waarom lamzak Harbers nooit die beslissing had moeten nemen :r
  maandag 10 september 2018 @ 00:30:59 #208
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809278
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij is niet gezwicht voor die huppelkut maar voor die kinderen, en daar is naar mijn mening niets mis mee.
Die huppelkut heet 10 jaar langs geprocedeerd. Niet de kinderen.
pi_181809281
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:29 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Juist. En zie daarom waarom dat mens niet teruggehaald moet worden en waarom lamzak Harbers nooit die beslissing had moeten nemen :r
Exact..
  maandag 10 september 2018 @ 00:31:34 #210
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181809286
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:30 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Die huppelkut heet 10 jaar langs geprocedeerd. Niet de kinderen.
Oh op die manier.
Dat klopt wel ja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181809308
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:12 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nee. Die moeder is gewoon van alles op de hoogte gehouden en de pers daar die hebebn zichzelf daar uitgenodigd want dat levert weer leuke beelden op.

Ben ik de enige die even dacht dat de moeder met Lili in het Armeens ging spreken maar snel overging naar het Nederlands?
Die kinderen spreken 100% zeker Armeens..
pi_181809318
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die kinderen spreken 100% zeker Armeens..
Het lijken me ook 2 zeer intelligente kids.

Gaan we nog plezier aan beleven.

Zullen wel dokters worden of zo
  maandag 10 september 2018 @ 00:34:40 #213
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181809325
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 00:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die kinderen spreken 100% zeker Armeens..
Uiteraard. Want zeker dr eerste jaren zal Armeens de voertaal geweest zijn tussen het secreet en dr kinderen. Maar ik dacht dus echt even dat moeders in het Armeens wilde gaan spreken met Lili.
pi_181809326
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Het lijken me ook 2 zeer intelligente kids.

Gaan we nog plezier aan beleven.

Zullen wel dokters worden of zo
Raketgeleerden denk ik!
pi_181809342
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:34 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Uiteraard. Want zeker dr eerste jaren zal Armeens de voertaal geweest zijn tussen het secreet en dr kinderen. Maar ik dacht dus echt even dat moeders in het Armeens wilde gaan spreken met Lili.
Ja daar leek het wel op inderdaad..
pi_181809535
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik respecteer ieders politieke keuze
Je kunt verschil van mening hebben maar om dat meteen maar dom te noemen. Gelukkig communiceren de meeste fok posters niet zo. Normaliter doe ik dat ook niet tenzij men het uitlokt. Ik ga me niet op dat niveau begeven ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 10-09-2018 10:09:44 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181810014
Ik vraag me ook af hoe lang de moeder zo lang met de kinderen heeft communiceren als ze geen Armeens spreken.

Welke taal gebruikte ze in Frankrijk dan? Ze spreekt nog steeds matig Nederlands.

Ik ben ook benieuwd of het intelligente kinderen zijn. Enig idee of welk niveau ze doen?
  maandag 10 september 2018 @ 05:09:19 #218
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_181810556
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 02:37 schreef ujjain het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang de moeder zo lang met de kinderen heeft communiceren als ze geen Armeens spreken.

Welke taal gebruikte ze in Frankrijk dan? Ze spreekt nog steeds matig Nederlands.

Ik ben ook benieuwd of het intelligente kinderen zijn. Enig idee of welk niveau ze doen?
Ze hebben de hele teringzooi bij elkaar gelogen.
  maandag 10 september 2018 @ 05:11:55 #219
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181810571
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 02:37 schreef ujjain het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang de moeder zo lang met de kinderen heeft communiceren als ze geen Armeens spreken.

Welke taal gebruikte ze in Frankrijk dan? Ze spreekt nog steeds matig Nederlands.

Ik ben ook benieuwd of het intelligente kinderen zijn. Enig idee of welk niveau ze doen?
Liegen was de moeder niet vreemd. En ik vermoed dat Lili en Howick ook wel flink liegen als ze stellen dat ze de taal niet spreken.

Zeker dr eerste jaren van dr leven is er Armeens tegen ze gesproken dus die taal is ze vanaf dr geboorte gelijk ingepeperd. Die zijn dus gewoon tweetalig opgevoed en dat lijkt me niet meer dan logisch. Thuis zal de voertaal jaren Armeens geweest zijn, op school en elders zullen ze Nederlands hebben geleerd. Kinderen pikken de taal makkelijk op, dus dat Armeens is geen enkel probleem voor ze. Niet om te spreken, maar schrijven en lezen zou misschien wel een probleem kunnen zijn.
  maandag 10 september 2018 @ 07:28:52 #220
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_181811211
Dat er ook nog 400 gevallen zijn. Advocaten ruiken bloed.

https://www.telegraaf.nl/(...)icks-ruiken-hun-kans
pi_181811234
En de poppenkast gaat maar door.

https://www.telegraaf.nl/(...)ag-straks-terugkeren
  maandag 10 september 2018 @ 07:43:09 #222
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_181811282
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 07:35 schreef machtpen het volgende:
En de poppenkast gaat maar door.

https://www.telegraaf.nl/(...)ag-straks-terugkeren
Onbegrijpelijk wat een land....
  maandag 10 september 2018 @ 07:44:25 #223
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_181811294
quote:
Moeder van Howick en Lili weigert alle hulp: 'Ze is nooit komen opdagen'

De moeder van asielkinderen Howick en Lili weigert in Armenië alle hulp. Dat bevestigen Armeense instanties en de Migratiedienst in gesprekken met RTL Nieuws. "Ze heeft zich nooit gemeld, terwijl we er juist voor haar en de kinderen willen zijn."

Volgens de baas van de tijdelijke opvang waar Howick en Lili waarschijnlijk terecht zullen komen als ze naar Armenië worden gestuurd, wil moeder Armina nergens aan meewerken. "We hebben haar meerdere keren uitgenodigd, maar we hebben nog nooit contact gehad met haar", zegt directrice Mira Antonyan tegen RTL Nieuws.

'Protest'

De organisatie is onafhankelijk en wordt gefinancierd door Armenen die in New York wonen en door grote organisaties als UNICEF.

"We hebben meerdere keren contact met moeder Armina gezocht. Via Facebook, Nederlandse organisaties en brieven. Armina heeft één keer een brief aan ons gestuurd om te protesteren. Ze schreef: 'Waarom beloof je onderdak voor mijn kinderen? Je kunt toch niet alle diensten aanbieden die er in Nederland zijn?'"

'Klein flatje'

De 36-jarige moeder Armina werd vorig jaar teruggestuurd naar Armenië. Haar kinderen Howick (13) en Lili (12) liet ze onderduiken bij een bevriend pleeggezin ergens in Nederland. Het is de bedoeling dat de kinderen voor aanstaande zaterdag ook teruggestuurd gaan worden naar Armenië. De Raad van State oordeelde twee weken geleden al dat uitzetting niet tegen de regels is.

Moeder Armina beweert steeds dat ze in Armenië niet voor haar kinderen kan zorgen. Ze woont in een buitenwijk in een éénkamerappartement met een eigen keukentje en sanitair. Ze heeft geen warm water en geen verwarming. In de winter is het ijskoud.

"Maar ze weigert ook al onze hulp om bijvoorbeeld werk te vinden of een beter leven op te bouwen", zegt Armen Ghazaryan. Hij is het hoofd van de Armeense Migratiedienst. Volgens Ghazaryan is er allerlei hulp waar moeder Armina gebruik van kan maken. "Het is niet zo dat we haar een nieuw huis geven, maar we staan wel klaar om haar te helpen met een re-integratieprogramma". Hij vervolgt: "We willen haar helpen om op twee benen te staan zodat ze zelf haar kinderen kan opgroeien. Maar ze weigert alles."

Ook Nederlandse instellingen concludeerden eerder al dat moeder nergens aan mee wil werken. Het wantrouwen is groot.

'Weigert ons te woord te staan'

Ook RTL Nieuws probeerde meerdere malen om in Armenië met Armina in contact te komen. Om met haar te praten over haar situatie. Maar verschillende verzoeken leidden tot niets. De moeder weigert tot op heden RTL Nieuws te woord te staan.

Armina schijft vandaag in een brief in het AD dat haar kinderen Howick en Lili last hebben van een posttraumatische stressstoornis (PTSS). Volgens haar is er alleen in Nederland goede hulp voor deze geestelijke aandoening. Mira Antonyan, de baas van de tijdelijk opvang waar Howick en Lili waarschijnlijk terecht gaan komen, is het daar niet mee eens. "We hebben veel kennis over kinderen met PTSS. We behandelen honderden kinderen en hebben jarenlange ervaring."

'Ouderlijke macht'

Armina heeft nog altijd de ouderlijke macht over de kinderen. Als ze geen toestemming geeft, kunnen Armeense autoriteiten niets. De baas van het opvangcentrum vervolgt: "We staan aan de kant van de kinderen. Als de moeder meehelpt, kunnen we samen mooie dingen bereiken. Dan kunnen we een plan maken en bijvoorbeeld bekijken naar welke school de kinderen moeten."

Aan de andere kant snapt de baas van de opvangorganisatie ook de gevoelens van Armina. "De moeder vecht voor het geluk voor haar kinderen. Begrijpelijk." Maar ze vindt ook dat Armina verantwoordelijkheid moet nemen. Ze is ook bang dat de moeder misbruik maakt van alle steun die ze krijgt.
pi_181811310
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 07:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Toch weer gekregen wat ze wilde met dit gedrag _O_
  Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 07:51:03 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181811339
Tsja en daarom had je er dus eigenlijk niet aan mee moeten werken terwijl het wel oprecht niet prettig was geweest voor de kids
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181811398
quote:
"Maar ze weigert ook al onze hulp om bijvoorbeeld werk te vinden of een beter leven op te bouwen", zegt Armen Ghazaryan. Hij is het hoofd van de Armeense Migratiedienst.

Ook Nederlandse instellingen concludeerden eerder al dat moeder nergens aan mee wil werken. Het wantrouwen is groot.
Dat wordt dus tot de AOW in de bijstand als ze weer terug naar Nederland komt.
pi_181811485
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:01 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Dat wordt dus tot de AOW in de bijstand als ze weer terug naar Nederland komt.
En de volgende serie kinderen weet nu hoe ze het aan moeten pakken.
Nee klopjacht en uitzetten had ons allen veel geld gescheeld.
Kunnen we met zijn allen na prinsjesdag weer beklagen dat het zuur nog steeds niet voorbij is, maar op deze manier houden we het met zijn allen in stand.
Kansloze asielzoekers moeten gewoon zo snel mogelijk terug.
Mensen die iets kunnen bijdragen mogen wat dat betreft weer blijven.

Misschien wordt het tijd om asiel kinderen hier alleen een toekomst te geven als ze na hun 18e ook zover zijn dat duidelijk is dat ze hier voor hun zelf kunnen zorgen i.p.v. handje op houden.
  maandag 10 september 2018 @ 08:13:14 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_181811494
Zijn de boze zuurtjes hier nog steeds over hun belastingcenten aan het klagen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_181811509
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 08:13 schreef Ringo het volgende:
Zijn de boze zuurtjes hier nog steeds over hun belastingcenten aan het klagen?
Welnee ik ga graag werken om deze onzin mee te kunnen betalen. *O*
pi_181811543
Wow nu mag die trut ook terug komen? :(
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 10 september 2018 @ 08:28:48 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181811554
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 08:13 schreef Ringo het volgende:
Zijn de boze zuurtjes hier nog steeds over hun belastingcenten aan het klagen?
Te bizar voor woorden. Bijna 24/7 huilen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 10 september 2018 @ 08:31:32 #232
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181811566
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:01 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Dat wordt dus tot de AOW in de bijstand als ze weer terug naar Nederland komt.
Ook lekker voor die kinderen, wie gaat hun studie etc allemaal betalen?
pi_181811568
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:26 schreef maryen65 het volgende:
Wow nu mag die trut ook terug komen? :(
Ja zo werkt dat, ze hebben recht op gezinshereniging. Maar geen zorgen er staan nog vele kinderen in de rij waar mensen zich druk over kunnen maken, achteraf hoeven zij niet te gaan klagen over de dure zorgkosten en het aantal beschikbare woningen.
pi_181811595
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:26 schreef maryen65 het volgende:
Wow nu mag die trut ook terug komen? :(
Dan sta je toch voor lul als land zijnde?
pi_181811616
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 08:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan sta je toch voor lul als land zijnde?
De hele systeem is door en door verrot
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  maandag 10 september 2018 @ 08:41:27 #237
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181811656
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 08:13 schreef Ringo het volgende:
Zijn de boze zuurtjes hier nog steeds over hun belastingcenten aan het klagen?
Echt he? _O-

Wat een gezeik weer hier over.

Terwijl de uitgaves aan de bijstand ook nog niet eens zo hoog zijn in vergelijking met andere uitkeringen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181811670
Kunnen we niet alle asielzaken die meer dan ¤100.000 kosten gewoon toelaten? Zeker als een groot gedeelte van deze zaken ook nog boven de ¤200.000 komt of zelfs naar de ¤500.000 gaat.

De meeste 1e generatie asielzoekers werken op niveau basis-beroeps. Gelukkig trekt het niveau van 2e generatie allochtonen wat op en verdienen ze gemiddeld ¤26.000. Dit is ¤4.500
inkomstenbelasting. De gemiddelde Nederlandse VMBO'er verdient ¤30.000.

De gemiddelde allochtoon betaalt ¤4.500 inkomstenbelasting.

Beetje rot dat:
• Je 9x kan afgewezen worden
• 10 jaar kan blijven procederen
• de staat ¤750.000 kan kosten
• de hele rechtsgang genegeerd wordt, omdat we er zo over voelen. De minister moet zich niet bezig houden met dit soort dingen.
• er nu iemand anders in gelijke situatie ook deze grapjes gaat flikken
• de moeder zelfmoord dreigt, de kinderen vluchten om de zaak te saboteren
• 1 Nederlander de minister bedreigt
• vrijdag de minister eruit zegt en dan ineens overstag gaat... omdat de kinderen gevlucht zijn... kinderen kunnen toch zomaar zich niet aan de regels houden en nu voor de rest van hun leven hiervan profiteren?
• iedereen profiteert die liegt en bedriegt
• emoties op basis van 30 minuten sensatie-TV gaan boven 9 beslissingen van rechters die zich er 10 jaar mee bezig gehouden hebben!
• niemand meer respect heeft voor de rechtsgang
• de Nederlandse staat zoveel geld investeert in rechtszaken voor mensen die dit met 50 jaar inkomstenbelasting nog niet terug zouden kunnen betalen
• mensen gefrustreerd raken met zulke linkse keuzes en nu PVV gaan stemmen, ook al is hun economisch beleid (socialistisch) niet hun voorkeur. Brexit was gedeeltelijk mogelijk gemaakt door rechtse mensen die gefrustreerd waren met het immigratiebeleid... ik hoef echt geen Nexit, dus laten we rechts Nederland ook een beetje eerlijk en rationeel asielbeleid geven.

En ook jammer dat Pim Fortuyn er niet meer is. Zou mooi zijn als wij onze eigen Jordan Peterson hadden.

Ik heb een beetje het gevoel dat links een beetje in een idealistische wereld leeft. Misschien kunnen we de regels wat aanpassen:
• Na 5 jaar automatisch verblijf
• Automatisch verblijf ook bij kosten van ¤100.000 of hoger
• Zo leren we het in ieder geval, worden we afgestraft en hebben er ook niet zoveel kinderen te lijden aan onze incapabiliteit.
• Weg met uitzonderingsrecht van de minister. De rechtspraak doet de rechtspraken, niet de politiek. Beslissingen op basis van de wetgeving en diepgaande kennis van de zaak en niet op basis van media-sensatie.
• Armenen en veilige landen mogen maximaal 2 jaar procederen of maximaal 2x in beroep gaan
Dan hoeven we ook niet extreem-rechts te gaan, maar gewoon een rationeel immigratiebeleid.
pi_181811674
Een spreekwoord luidt: 'de brutalen hebben de halve wereld'.....reken daar in ieder geval Nederland dan maar vast bij.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181811680
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 08:44 schreef Montagui het volgende:
Een spreekwoord luidt: 'de brutalen hebben de halve wereld'.....reken daar in ieder geval Nederland dan maar vast bij.
'Eerlijkheid duurt het langst' dar hoort Nederland dan weer niet bij. In alle opzichten.
pi_181811816
Ik stel voor dat we vanaf nu geen belasting meer afdragen met zijn allen. Als de staat het komt halen duiken we onder en rennen we weg. Nog wat procedures eroverheen en aan het einde van de rit zit je lekker goedkoop in eigen land.

Ik :r op mensen als deze, behalve dat ik het absurd vind dat je zo lang kan en mag procederen om vervolgens op een of ander onderbuikgevoel te mogen blijven vind ik het grootste probleem het feit dat er nu andere volwassenen en kinderen NIET opgevangen worden.
Enerzijds omdat deze uitvreters de plekken / bureaucratie bezet houden en anderzijds omdat dankzij dit soort uitvreters steeds minder mensen geneigd zijn hulp te bieden.

Het is prima dat we mensen helpen, dat is onze plicht als rijke maatschappij. Maar we hebben ook regels.

Hierna komt de moeder. Daarna volgen de zielige neefjes en nichtjes. Dan ooms en tantes. Familie in de derde graad, familie van de hond en natuurlijk de buren incl. familie.

Bah bah bah. We falen keihard als maatschappij!!
  maandag 10 september 2018 @ 09:01:24 #242
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181811828
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:00 schreef GereDathan het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu geen belasting meer afdragen met zijn allen. Als de staat het komt halen duiken we onder en rennen we weg. Nog wat procedures eroverheen en aan het einde van de rit zit je lekker goedkoop in eigen land.

Ik :r op mensen als deze, behalve dat ik het absurd vind dat je zo lang kan en mag procederen om vervolgens op een of ander onderbuikgevoel te mogen blijven vind ik het grootste probleem het feit dat er nu andere volwassenen en kinderen NIET opgevangen worden.
Enerzijds omdat deze uitvreters de plekken / bureaucratie bezet houden en anderzijds omdat dankzij dit soort uitvreters steeds minder mensen geneigd zijn hulp te bieden.

Het is prima dat we mensen helpen, dat is onze plicht als rijke maatschappij. Maar we hebben ook regels.

Hierna komt de moeder. Daarna volgen de zielige neefjes en nichtjes. Dan ooms en tantes. Familie in de derde graad, familie van de hond en natuurlijk de buren incl. familie.

Bah bah bah. We falen keihard als maatschappij!!
DIe twee kinderen zou ik geen uitvreters willen noemen. De moeder wel. Met leugens jarenlang hier rondhangen en intussen weigeren zelf de handen uit de mouwen te steken om geld te verdienen en via legale wegen de immigratieprocedure te doorlopen.

Die moeder moet je ook zsm weghalen bij die kids, die heeft een hele slechte invloed op ze.
  maandag 10 september 2018 @ 09:01:53 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181811834
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2018 08:13 schreef Ringo het volgende:
Zijn de boze zuurtjes hier nog steeds over hun belastingcenten aan het klagen?
Het gaat niet om het geld, want onder de streeep was het veel goedkoper geweest ze meteen een verblijfsvergunning te geven.
Het gaat er wel om dat er door de rechter 7x overwogen is en besloten is dat er geen recht is op een verblijfsvergunning en dat Nederland zich laat traineren en chanteren en daarop toegeeft.

Schaf dan die hele procedure gewoon af. Dat spaart pas echt belastingcentjes. Zo is het dubbel slecht. Wel voor veel geld laten procederen en ongeacht de uitkomst toch laten blijven.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181811843
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

DIe twee kinderen zou ik geen uitvreters willen noemen. De moeder wel. Met leugens jarenlang hier rondhangen en intussen weigeren zelf de handen uit de mouwen te steken om geld te verdienen en via legale wegen de immigratieprocedure te doorlopen.

Die moeder moet je ook zsm weghalen bij die kids, die heeft een hele slechte invloed op ze.
Hoe zie je dat laatste voor je?
pi_181811859
Kunt u stemmen op https://www.strawpoll.me/16431576?



Poll: https://www.strawpoll.me/16431576

[ Bericht 18% gewijzigd door ujjain op 10-09-2018 09:08:53 ]
  maandag 10 september 2018 @ 09:06:07 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181811884
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat laatste voor je?
Als ze dusdanig labiel is dat ze niet fatsoenlijk voor 2 kinderen kan zorgen (en financieel kan ze dat sowieso al niet) uit de ouderlijke macht zetten. Deze 2 kinderen zijn veel beter af in een Nederlands pleeggezin dat wel fatsoenlijk voor ze kan zorgen.
pi_181811898
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als ze dusdanig labiel is dat ze niet fatsoenlijk voor 2 kinderen kan zorgen (en financieel kan ze dat sowieso al niet) uit de ouderlijke macht zetten. Deze 2 kinderen zijn veel beter af in een Nederlands pleeggezin dat wel fatsoenlijk voor ze kan zorgen.
Uit de ouderlijke macht zetten... en jij denkt dat dat zo makkelijk gaat :') Daar moet echt héél wat voor gebeuren. Labiele moeder is zeker niet genoeg.
  maandag 10 september 2018 @ 09:08:27 #248
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181811909
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 09:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uit de ouderlijke macht zetten... en jij denkt dat dat zo makkelijk gaat :') Daar moet echt héél wat voor gebeuren. Labiele moeder is zeker niet genoeg.
Ik zeg ook niet dat het gebeurt. Zou wel het beste zijn.

Nu krijg je dus 2 kinderen die grotendeels gewoon Nederlands zijn, met een moeder die amper de taal spreekt, aan een uitkering hangt, die weigert om werk te gaan zoeken of een integratietraject in te gaan. Nee, das een lekker vooruitzicht voor je kroost.
pi_181811950
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

DIe twee kinderen zou ik geen uitvreters willen noemen. De moeder wel. Met leugens jarenlang hier rondhangen en intussen weigeren zelf de handen uit de mouwen te steken om geld te verdienen en via legale wegen de immigratieprocedure te doorlopen.

Die moeder moet je ook zsm weghalen bij die kids, die heeft een hele slechte invloed op ze.
Ik ben het met je eens dat je het de kinderen eigenlijk niet kan en mag aanrekenen, wat ik onbewust wel doe. Die kinderen waren amper geboren toen de moeder hier begon met haar absurde campagne.
  maandag 10 september 2018 @ 09:18:49 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181811985
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld, want onder de streeep was het veel goedkoper geweest ze meteen een verblijfsvergunning te geven.
Het gaat er wel om dat er door de rechter 7x overwogen is en besloten is dat er geen recht is op een verblijfsvergunning en dat Nederland zich laat traineren en chanteren en daarop toegeeft.

Schaf dan die hele procedure gewoon af. Dat spaart pas echt belastingcentjes. Zo is het dubbel slecht. Wel voor veel geld laten procederen en ongeacht de uitkomst toch laten blijven.
Dat is in deze dan ook het grootste probleem.
Je kunt kinderen die hier al naar de peuterspeelzaal zijn geweest (waarschijnlijk met VVE-indicatie) en de hele lagere school doorlopen hebben niet meer wegsturen, je bent als land echt moreel failliet als je dat doet.

Het probleem is dus de procedure, als er nu een grond was waarop er niet meer verder geprocedeerd had kunnen worden had die er dus 9½ jaar geleden al moeten zijn.
Als je niet in staat bent binnen een half jaar een bindend en definitief oordeel te vellen over wie wel of geen verblijfsvergunning kan krijgen dan is dat waar het probleem zit.

En accepteer dat soort figuren als "we are here" ook niet, dat zijn niet eens mensen met kinderen, voor je kinderen snap ik nog dat je heel erg ver gaat om hun welzijn te waarborgen, zeker als alleenstaande moeder die in een hoop andere landen kansloos is, maar volwassen kerels? Hou toch op, zelfde als zo'n knul van 19 die hierheen komt en vervolgens zijn hele familie in het kader van gezinshereniging kan laten overkomen, bizar.

Maar dat Howick en Lili uiteindelijk mogen blijven had men een jaar geleden al moeten besluiten, wat hier gebeurd is is werkelijk stuitend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 september 2018 @ 09:21:26 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181812003
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je het de kinderen eigenlijk niet kan en mag aanrekenen, wat ik onbewust wel doe. Die kinderen waren amper geboren toen de moeder hier begon met haar absurde campagne.
Als je er als overheid voor kiest deze 2 kinderen te laten blijven, dan moet je ze ook de beste toekomstkansen bieden. En dat is niet met een moeder die niet fatsoenlijk voor ze kan zorgen en daar ook weinig moeite voor wil doen.
  maandag 10 september 2018 @ 09:24:23 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181812029
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je er als overheid voor kiest deze 2 kinderen te laten blijven, dan moet je ze ook de beste toekomstkansen bieden. En dat is niet met een moeder die niet fatsoenlijk voor ze kan zorgen en daar ook weinig moeite voor wil doen.
:D je noemt 10 jaar procederen weinig moeite doen? Okay....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181812061
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je er als overheid voor kiest deze 2 kinderen te laten blijven, dan moet je ze ook de beste toekomstkansen bieden. En dat is niet met een moeder die niet fatsoenlijk voor ze kan zorgen en daar ook weinig moeite voor wil doen.
Nou die moeder is tien jaar aan het procederen geweest. Is ondergedoken en heeft de media gezocht.

Dus dat zij weinig moeite doet, dat is niet helemaal waar
pi_181812062
Wat mij betreft komt er een gedegen OM onderzoek naar deze hele affaire. En dan bedoel ik vanaf het moment van binnenkomst tot aan de bedreiging van de staatssecretaris. En als misbruik van het rechtssysteem kan worden aangetoond, dan alsnog linea recta naar Armenië.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 10 september 2018 @ 09:29:35 #255
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181812089
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:27 schreef Montagui het volgende:
Wat mij betreft komt er een gedegen OM onderzoek naar deze hele affaire. En dan bedoel ik vanaf het moment van binnenkomst tot aan de bedreiging van de staatssecretaris. En als misbruik van het rechtssysteem kan worden aangetoond, dan alsnog linea recta naar Armenië.
Dat doet niks af aan het principe dat je de kinderen niet mag bestraffen voor het wangedrag van de ouder en dat is precies waar dit allemaal om draait.

Of wil je nu ook de kinderen gaan bestraffen voor het feit dat iemand waar ze zelfs helemaal niks mee te maken hebben de minister heeft bedreigd? Dat zou helemaal een janboel worden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181812194
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld, want onder de streeep was het veel goedkoper geweest ze meteen een verblijfsvergunning te geven.
Het gaat er wel om dat er door de rechter 7x overwogen is en besloten is dat er geen recht is op een verblijfsvergunning en dat Nederland zich laat traineren en chanteren en daarop toegeeft.

Schaf dan die hele procedure gewoon af. Dat spaart pas echt belastingcentjes. Zo is het dubbel slecht. Wel voor veel geld laten procederen en ongeacht de uitkomst toch laten blijven.
Dit dus.
Traineren wordt nu beloond, net als die mongolen die de staatssecretaris bedreigd hadden toen hij nog niet had toegegeven.

Dan maar een klopjacht zou ik zeggen.
Nee Nederland faalt in alle opzichten.
Absurd dat een procedure zolang gerekt kan worden en uiteindelijk door wangedrag toch geaccepteerd wordt.
Dat de asielprocedure sterk moet worden verkort staat als een paal boven water.

Die kinderen gun ik het wel, zou in hun geval precies hetzelfde gedaan hebben, gewoon omdat dat werkt.
De moeder gun ik het niet vanwege het feit dat ze de boel zo geflest heeft, maar wel mooi dat ze herenigd wordt met haar kinderen.
Hier zou de politiek ook wat aan moeten doen, of allemaal tegelijk weg of allemaal laten afwachten, maar niet een gezin uit elkaar trekken, dit geeft alleen extra stress en trauma's, ook al is het "deels" opgezet.
pi_181812225

FOK! is best rechts toch?
Wat zou de gemiddelde Nederlander hiervan denken?
  maandag 10 september 2018 @ 09:43:38 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181812274
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan het principe dat je de kinderen niet mag bestraffen voor het wangedrag van de ouder en dat is precies waar dit allemaal om draait.

Of wil je nu ook de kinderen gaan bestraffen voor het feit dat iemand waar ze zelfs helemaal niks mee te maken hebben de minister heeft bedreigd? Dat zou helemaal een janboel worden.
Die kinderen worden niet bestraft. Ze zijn de dupe van het wangedrag van de ouder, maar het is niet de verantwoordelijkheid van de Nederlandse staat om al het wangedrag van ouders wereldwijd rechtt te trekken. Helemaal niet zelfs.

Kan een ouder in een Afrikaans land ook gaan dreigen zijn kinderen de handen af te hakken als ze geen NL paspoort krijgen. Moeten we dat dan gaan doen? Anders zijn die kinderen immers de dupe. Zo maak je het van kwaad tot erger, net zoals met de bootvluchtelingencrisis.
Een duidelijke lijn trekken. Mensen die daar overheen komen, kiezen daar zelf voor.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_181812284
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je er als overheid voor kiest deze 2 kinderen te laten blijven, dan moet je ze ook de beste toekomstkansen bieden. En dat is niet met een moeder die niet fatsoenlijk voor ze kan zorgen en daar ook weinig moeite voor wil doen.
Maar dan krijg je de discussie weer dat een moeder altijd het beste is voor kinderen, en dat soort slap geneuzel.

Waar is de vader eigenlijk? Daar hoor of lees ik niets over?
pi_181812290
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:39 schreef ujjain het volgende:
[ link | afbeelding ]
FOK! is best rechts toch?
Wat zou de gemiddelde Nederlander hiervan denken?
De gemiddelde Fok!ker vind in ieder geval dat je de normale Fok!Poll moet gebruiken en niet deze onzin pagina.
pi_181812388
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om het geld, want onder de streeep was het veel goedkoper geweest ze meteen een verblijfsvergunning te geven.
Het gaat er wel om dat er door de rechter 7x overwogen is en besloten is dat er geen recht is op een verblijfsvergunning en dat Nederland zich laat traineren en chanteren en daarop toegeeft.

Schaf dan die hele procedure gewoon af. Dat spaart pas echt belastingcentjes. Zo is het dubbel slecht. Wel voor veel geld laten procederen en ongeacht de uitkomst toch laten blijven.
Het was ook de staatssecretaris die in hoger beroep ging om ze uit te zetten.
https://www.ad.nl/amersfo(...)-en-howick~a2ce780d/
pi_181812389
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 07:35 schreef machtpen het volgende:
En de poppenkast gaat maar door.

https://www.telegraaf.nl/(...)ag-straks-terugkeren
Dit is natuurlijk vanaf moment 1 van haar uitzetting al haar plan geweest, kinderen hier achterlaten in de hoop dat ze toch die vergunning zouden krijgen en dat zij dan weer op de bagagedrager mee terug kon komen...

Weet iemand trouwens wat in beginsel haar reden was om naar Nederland te vluchten tien jaar geleden?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 september 2018 @ 09:58:53 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181812458
Liegen, bedriegen en dreigen loont dus :{
Dat mens zou hier nooit meer moeten mogen komen. Recht op gezinshereniging kan prima aan voldaan worden door de kinderen daarheen te sturen, flikker toch op...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181812597
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk vanaf moment 1 van haar uitzetting al haar plan geweest, kinderen hier achterlaten in de hoop dat ze toch die vergunning zouden krijgen en dat zij dan weer op de bagagedrager mee terug kon komen...

Weet iemand trouwens wat in beginsel haar reden was om naar Nederland te vluchten tien jaar geleden?
Ik vermoed dezelfde reden als alle andere gelukzoekers.
pi_181812792
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 07:28 schreef KingRadler het volgende:
Dat er ook nog 400 gevallen zijn. Advocaten ruiken bloed.

https://www.telegraaf.nl/(...)icks-ruiken-hun-kans
Dat zal de VVD wel niet toestaan dan worden ze net zo afgestraft als de PvdA tijdens de laatste verkiezingen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181812817
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 00:25 schreef riazop het volgende:

[..]

Die moeten dan ook alsnog hun papieren krijgen
Nee hoor gewoon alleen gezinshereniging in Armenië of als ze hier komt uit de ouderlijke macht zetten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181812854
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 07:28 schreef KingRadler het volgende:
Dat er ook nog 400 gevallen zijn. Advocaten ruiken bloed.

https://www.telegraaf.nl/(...)icks-ruiken-hun-kans
Et voila, het bewijs van de aanzuigende werking.

Dank je wel staatssecretaris zonder ruggengraat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 10 september 2018 @ 10:22:36 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181812883
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D je noemt 10 jaar procederen weinig moeite doen? Okay....
Na 10 jaar nog steeds amper Nederlands kunnen en je eigen broek niet kunnen ophouden , tja
pi_181812903
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:21 schreef Montagui het volgende:

[..]

Et voila, het bewijs van de aanzuigende werking.

meer het bewijs van welbegrepen eigenbelang
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:24:10 #270
74056 crew  ToT
pi_181812912
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 07:28 schreef KingRadler het volgende:
Dat er ook nog 400 gevallen zijn. Advocaten ruiken bloed.

https://www.telegraaf.nl/(...)icks-ruiken-hun-kans
Wettelijk gezien hebben de advocaten geen poot om op te staan, maar de staatssecretaris heeft wel heel wat aan hen en hun cliënten te verantwoorden. Er zullen vast ergere gevallen zijn dan dit gezinnetje, en waarom krijgen zij deze regeling dan niet idd?

En het is meteen een heel goede motivatie voor gezinnetjes die nog niet zo lang in de molen zitten en die ons nog niet zo vaak hebben aangeklaagd. ^O^ Volhouden, jongens! En allemaal de media opzoeken met verhalen over PTSS, zelfmoorddreigingen, wat voor hel jullie oude land is enz! *O* Iedereen is welkom!


JIJ krijgt een paspoort! En JIJ krijgt een paspoort! En JIJ krijgt een paspoort! En JIJ.... *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:26:31 #271
74056 crew  ToT
pi_181812945
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:23 schreef riazop het volgende:

[..]

meer het bewijs van welbegrepen eigenbelang
Wel goed lezen he! :) Juist nu dit gezinnetje mag blijven, melden deze zich ineens ook aan. Dat was anders waarschijnlijk niet zo geweest omdat ze dachten dat het toch geen zin had en zij HUN kinderen GÉÉN PTSS wilden laten oplopen met dit ellenlange getouwtrek. Maar nu blijkt dus dat dit gedrag loont, dus dan Nederland maar keer op keer op keer op keer gaan aanklagen enzo.
pi_181812971
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:26 schreef ToT het volgende:

[..]

. Maar nu blijkt dus dat dit gedrag loont,
DOORZETTEN loont heel vaak

en terecht

weglopers en angsthazen zijn er al genoeg in dit land
  maandag 10 september 2018 @ 10:28:59 #273
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_181812991
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:29 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan het principe dat je de kinderen niet mag bestraffen voor het wangedrag van de ouder en dat is precies waar dit allemaal om draait.

Of wil je nu ook de kinderen gaan bestraffen voor het feit dat iemand waar ze zelfs helemaal niks mee te maken hebben de minister heeft bedreigd? Dat zou helemaal een janboel worden.
Die kinderen hebben net zo goed meegedaan aan deze hele poppenkast. En het gaat ook om het signaal wat je hiermee afgeeft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 10 september 2018 @ 10:30:05 #274
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181813008
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk vanaf moment 1 van haar uitzetting al haar plan geweest, kinderen hier achterlaten in de hoop dat ze toch die vergunning zouden krijgen en dat zij dan weer op de bagagedrager mee terug kon komen...

Weet iemand trouwens wat in beginsel haar reden was om naar Nederland te vluchten tien jaar geleden?
Gratis geld voor buitenlanders, Nederland staat er om bekend.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181813033
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En het gaat ook om het signaal wat je hiermee afgeeft.
Welk signaal is dat dan?
pi_181813039
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gratis geld voor buitenlanders, Nederland staat er om bekend.
en de rest van Nederland maar denken dat het gratis geld voor de ING top was....
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:34:07 #277
74056 crew  ToT
pi_181813072
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef riazop het volgende:

[..]

DOORZETTEN loont heel vaak

en terecht

weglopers en angsthazen zijn er al genoeg in dit land
Doorzetten om iets te krijgen wat je wil waar je geen recht op hebt idd.
pi_181813085
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Doorzetten om iets te krijgen wat je wil waar je geen recht op hebt idd.
Nederlandstalige kinderen horen in Nederland
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:35:53 #279
74056 crew  ToT
pi_181813096
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:31 schreef riazop het volgende:

[..]

Welk signaal is dat dan?
Zolang je ons maar lang genoeg aanklaagt en je kinderen trauma's laat oplopen en genoeg liegt en manipuleert, krijg je wat je wil, dus geen enkele asielzoeker die genoeg tijd heeft en geen neuk om zijn/haar kinderen geeft, zou ooit moeten opgeven! ^O^
Als zij echt om haar kinderen zou geven, was ze in 2009 wel terug naar Armenië gegaan en hadden ze daar allang een prima leven gehad samen.
  maandag 10 september 2018 @ 10:35:59 #280
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_181813099
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:31 schreef riazop het volgende:

[..]

Welk signaal is dat dan?
Procedeer lang genoeg door, doe nergens wat op en je zult je zin krijgen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:36:52 #281
74056 crew  ToT
pi_181813109
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Nederlandstalige kinderen horen in Nederland
_O- En kinderen die de taal NIET spreken?
Volwassenen die alleen "kienderbaischlag" en "oitkierieng" kunnen zeggen? Die horen dan dus niet in Nederland?
pi_181813110
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:34 schreef riazop het volgende:

[..]

Nederlandstalige kinderen horen in Nederland
Mag je dan bijvoorbeeld ook zeggen dat marokkaanstalige kinderen in Marokko horen?

Dan hebben wij hier een groot probleem met taalachterstand direct opgelost.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181813127
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:35 schreef ToT het volgende:


Als zij echt om haar kinderen zou geven, was ze in 2009 wel terug naar Armenië gegaan en hadden ze daar allang een prima leven gehad samen.
Het leven in Armenie is beter dan hier?

Dan zal de stroom emigranten vanuit NL binnenkort wel op gang komen zeker?
pi_181813144
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:36 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- En kinderen die de taal NIET spreken?
...
Ik irriteer me idd heel erg aan lieden die de NL taal NIET leren. Zoals veel expats
pi_181813153
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mag je dan bijvoorbeeld ook zeggen dat marokkaanstalige kinderen in Marokko horen?

sinds wanneer is Marokkaans een taal?
pi_181813159
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef riazop het volgende:

[..]

Het leven in Armenie is beter dan hier?

Dan zal de stroom emigranten vanuit NL binnenkort wel op gang komen zeker?
Nee hoor, want hier wil men graag zelf iets op opbouwen ipv de rest van je leven de profiteur uithangen in een vreemd land en je kinderen een trauma bezorgen in je zoektocht naar gouden bergen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181813183
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor, want hier wil men graag zelf iets op opbouwen ipv de rest van je leven de profiteur uithangen in een vreemd land en je kinderen een trauma bezorgen in je zoektocht naar gouden bergen.
prima

migranten die hier iets op willen bouwen zijn ZEER welkom
pi_181813197
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:39 schreef riazop het volgende:

[..]

sinds wanneer is Marokkaans een taal?
Al een tijdje:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marokkaans-Arabisch

Wil je nu mijn vraag beantwoorden of wil je semantische spelletjes spelen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:42:25 #289
74056 crew  ToT
pi_181813199
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:38 schreef riazop het volgende:

[..]

Het leven in Armenie is beter dan hier?

Dan zal de stroom emigranten vanuit NL binnenkort wel op gang komen zeker?
Waar zeg ik dat het daar BETER is?
Ik zeg dat ze daar een prima leventje hadden kunnen hebben. Nu hebben die kinderen PTSS opgelopen door 10 jaar in onzekerheid te leven, in een land dat keer op keer op keer heeft aangegeven hen hier niet te willen hebben. 17x verhuisd, 13 verschillende scholen. Die kinderen weten niet wat het is om een solide basis te hebben, een echt thuis. Dat hadden ze gedurende hun hele jeugd wel gehad in Armenië, en een gezonde stabiele jeugd is belangrijk voor je persoonlijke ontwikkeling voor je hele leven.


Echt de gezichtsuitdrukking van zielsgelukkige kinderen terwijl ze in Armenië al die jaren een gezonde jeugd zouden hebben gehad.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:42:43 #290
74056 crew  ToT
pi_181813204
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:39 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik irriteer me idd heel erg aan lieden die de NL taal NIET leren. Zoals veel expats
Je bedoelt dat je je er aan ERGERT? :)
pi_181813229
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:41 schreef riazop het volgende:

[..]

prima

migranten die hier iets op willen bouwen zijn ZEER welkom
De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.

Ze willen misschien iets opbouwen, de praktijk is dat ze ons NIETS te bieden hebben en de rest van hun leven wegkwijnen met een uitkering in een achterstandswijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181813259
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het daar BETER is?
Ik zeg dat ze daar een prima leventje hadden kunnen hebben. Nu hebben die kinderen PTSS opgelopen door 10 jaar in onzekerheid te leven, in een land dat keer op keer op keer heeft aangegeven hen hier niet te willen hebben. 17x verhuisd, 13 verschillende scholen. Die kinderen weten niet wat het is om een solide basis te hebben, een echt thuis. Dat hadden ze gedurende hun hele jeugd wel gehad in Armenië, en een gezonde stabiele jeugd is belangrijk voor je persoonlijke ontwikkeling voor je hele leven.

[ afbeelding ]
Echt de gezichtsuitdrukking van zielsgelukkige kinderen terwijl ze in Armenië al die jaren een gezonde jeugd zouden hebben gehad.
Compleet lamgeslagen.

Als ze gewoon in 2008 waren vertrokken waren het nu 2 doodnormale gelukkige Armeense tieners.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 10 september 2018 @ 10:50:10 #294
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181813329
Als.. als... als...

Fijn dat ze mogen blijven. Dat we toch nog een stukje Joods-Christelijke medemenselijkheid in onze samenleving kunnen vinden soms.

Hoort bij de Nederlandse Cultuur van tolerantie, verdraagzaamheid en één koekje bij de koffie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181813345
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2018 10:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het daar BETER is?...
En zij vinden het HIER beter.

Gelukkig voor ons
pi_181813366
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:51 schreef riazop het volgende:

[..]

En zij vinden het HIER beter.

Gelukkig voor ons
Zij vinden helemaal niets want ze zijn er nog nooit geweest. Praten slechts hun moeder na.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181813368
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]



Ze willen misschien iets opbouwen, de praktijk is dat ze ons NIETS te bieden hebben en de rest van hun leven wegkwijnen met een uitkering in een achterstandswijk.
Gister ook zo genoten van Oranje?

weinig autochtone jongens gezien

Frankrijk , zelfde verhaal
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:52:40 #298
74056 crew  ToT
pi_181813373
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:51 schreef riazop het volgende:

[..]

En zij vinden het HIER beter.

Gelukkig voor ons
Ja dat ze het hier beter vonden is wel duidelijk omdat ze met leugens hier naar toe gekomen zijn en ons hebben aangeklaagd en hebben zitten manipuleren om hier te blijven.

^O^ Super trouwens dat je zo selectief zit te quoten en de rest negeert! :Y
pi_181813388
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Gister ook zo genoten van Oranje?

weinig autochtone jongens gezien

Frankrijk , zelfde verhaal
Je blijft mijn vraag dus ontwijken? Prima, dan hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 10 september 2018 @ 10:53:29 #300
74056 crew  ToT
pi_181813394
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Gister ook zo genoten van Oranje?

weinig autochtone jongens gezien

Frankrijk , zelfde verhaal
Ah ja, voetbal wordt wel vaker als voorbeeld gegeven waarom culturele verrijking zo goed voor ons is! _O-
Alleen jammer dat niet iedereen dat zo belangrijk vindt in het leven.
  maandag 10 september 2018 @ 10:54:41 #301
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181813411
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ze willen misschien iets opbouwen, de praktijk is dat ze ons NIETS te bieden hebben en de rest van hun leven wegkwijnen met een uitkering in een achterstandswijk.
Zoals Mauro?
Of dat meisje dat rechten in Leiden studeerde en nu bij de VN werkt?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')