abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181773268
Mijn huidige situatie: weinig sociale contacten. Reden hiervoor is dat op jonge leeftijd mijn schoolvriendengroep redelijk verwaterd is en daar nooit echt een groep voor in de plaats is gekomen; redelijk vaak verhuisd ben en gewoon van nature niet enorm sociaal (hoewel ik tijdens reizen bijv. altijd wel eenvoudig contacten maak).

Ik probeer mijzelf bezig te houden door dingen alleen te ondernemen. Naar het strand, museum, sporten buiten, natuur in etc.. Echter merk ik dat ik de laatste tijd hiervoor gewoon motivatie meer voor heb, en dan maar liever thuis blijf (wat natuurlijk niet het beste is, maarja). Mijn sociale leven bestaat uit een enkele vriend, een ex, sportvereniging en weleens reünies van oude verenigingen, klassen of activiteiten oid die ik gedaan heb. oh en tinder :') Bijkomend probleem is dat ik niet echt veel geld heb op het moment om me op te geven voor allerlei activiteiten. De laatste tijd veel avonden of in het weekend heb ik gewoon niet veel te doen. Nu kan ik mijzelf best goed vermaken, maar de balans is gewoon een beetje zoek.

Kernvragen voor dit topic (vast andere mensen die er ook wat aan hebben):

- Hoe hou je je motivatie terwijl je grotendeels van je tijd alleen doorbrengt
- Hoe kom je uit zo'n vicieuze cirkel (weinig contacten --> je doet weinig --> lastig contact maken, want je maakt weinig mee)
- Wat zijn dingen die leuk zijn om alleen te doen
- Dingen om (gratis) nieuwe mensen te ontmoeten
pi_181773484
Vrijwilligerswerk?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 8 september 2018 @ 18:27:03 #3
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181776472
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
  zaterdag 8 september 2018 @ 18:27:42 #4
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181776486
een fok meet doen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181779309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 18:27 schreef Oblomov12345 het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
hij is 29
pi_181779429
Als mijn relatie naar de klote zou gaan dan zou het veel sporten worden en een ps4 :P
Ik was hier...
pi_181801521
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:16 schreef Lenny77 het volgende:
Vrijwilligerswerk?
Dat is een goede ja, in het verleden wel vaak gedaan

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

hij is 29
?
  zondag 9 september 2018 @ 19:45:05 #8
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181802253
Bierfestivals?
pi_181980209
Ben net verhuisd naar een stad waar ik niemand ken en ik heb het als volgt aangepakt.

Als eerst heb ik direct een sportclub gezocht om te gaan sporten. Sport al twee jaar lang 3-5 keer per week en dat wou ik voortzetten, ondanks mijn verhuizing. Alle doordeweekse avonden zijn dus al redelijk gevuld. Hiernaast werk ik 40 uur per week dus alle doordeweekse ochtend- en middagen zijn ook gevuld.

Vervolgens ben ik om informele contacten op te doen bezig gegaan met Tinder, dus ken nu al wat meisjes en ook al afgesproken. Hiernaast heb ik wat bier ingekocht en ben ik in mijn eentje op stap gegaan (na wat biertjes te hebben ingedronken om de 'awkward' gevoel van alleen op stap gaan weg te krijgen) en dat gaat ook prima om contacten op te doen, tijd te vullen en het gewoon gezellig te hebben.

Zo is mijn week wel aardig gevuld. Misschien heb je er wat aan :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')