abonnement Unibet Coolblue
pi_181771397
Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in de vrouwenstemrecht van Amerika.

Nu ben ik een aantal youtube video's tegen gekomen van ene meneer Steven Crowder, een conservatieve commentator, die geregeld controversiėle statements maakt.

Nu vertelde hij in een podcast dat er een aantal verplichtingen hingen aan het recht om te mogen stemmen in Amerika. Zo zegt hij dat er een verplichting is dat stemgerechtigden verplicht waren te werken voor een soort stadsbrandweer(?). En dat daardoor er veel vrouwen het stemrecht hebben afgewezen omdat zij niet wilden voldoen aan deze verplichting. Dit is dan ook de reden volgens hem dat het zolang heeft geduurd voordat vrouwen mochten stemmen.

Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe dit zit?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  PR/Manusje van alles zaterdag 8 september 2018 @ 14:17:24 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_181771550
quote:
Dit is dan ook de reden volgens hem dat het zolang heeft geduurd voordat vrouwen mochten stemmen.
Briljant wel. :D

quote:
The New York Times after first supporting suffrage reversed itself and issued stern warnings. A 1912 editorial predicted that with suffrage women would make impossible demands, such as, "serving as soldiers and sailors, police patrolmen or firemen...and would serve on juries and elect themselves to executive offices and judgeships." It blamed a lack of masculinity for the failure of men to fight back, warning women would get the vote "if the men are not firm and wise enough and, it may as well be said, masculine enough to prevent them.".[152]
Bijna goed. _O-

http://behindthescenes.nyhistory.org/1915-women-march-suffrage/

1https://timesmachine.nytimes.com/timesmachine/1912/05/05/100533174.pdf
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')