abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:04:39 #1
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181766556
Uitgerekende data:

14 september: Helsinki (jongen)
16 september: Soof-87
17 september: lunapuella (jongen)
29 september: Peacefulll (jongen)

6 oktober: Priemgirl (jongen)
20 oktober: Mrs.Peel
31 oktober: eponine

17 november: aapieannie (tweeling jongens)
19 november: JaleesaJoia (jongen)
25 november: Tink89

14 december: Hilzillah

2019:

27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone

22 maart: VenusFlyTrap
24 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje***

2 april: Cholula

1 mei: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 14-09-2018 07:03:04 ]
  zaterdag 8 september 2018 @ 08:05:02 #2
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181766559
Met dus maar liefst 3 verse baby's!
Nogmaals van harte gefeliciteerd Plumeria, Fuchs en VKV *O*.

[ Bericht 70% gewijzigd door Helsinki op 08-09-2018 08:13:50 ]
pi_181766610
Bijna bovenaan Helsinki *O*
pi_181766750
Gefeliciteerd dames!
Ik wens jullie allemaal een spoedig herstel toe en geniet van jullie kraamtijd O+
pi_181767018
3 nieuwe babies!! Gefeliciteerd allemaal
pi_181767070
Plumeria, Fuchs en Vkv, gefeliciteerd O+ *O* Lekker kroelen met jullie versche baby’s!
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:51:36 #7
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181767547
Gefeliciteerd dames *O* *O*

Tink, fijn dat alles goed is :)
  zaterdag 8 september 2018 @ 09:54:06 #8
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181767581
Gefeliciteerd dames O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181767605
Jaaa! Fuchs, daar is hij dan! *O* Jullie echte, eigen kindje! O+ En hij doet het :* Tranen in mijn ogen. Wat bijzonder dat jullie nu eindelijk papa en mama mogen zijn O+

VKV, gefeliciteerd met jullie jongentje *O* Bijzonder dat hij op UD geboren is!

Beide een hele fijne (kraam)tijd en een goed herstel toegewenst en tot straks in het babytjes topic ;)

En ik jompel even: *O* 37 weken vandaag. Toch weer een mooie mijlpaal.
pi_181767672
Drie verse baby's,wauw! Gefeliciteerd dames!
pi_181767751
Peace 37 weken *O*

Hier ook wisseldag, 30 weken *O*
En mn been voelt gelukkig een stuk beter!
pi_181768014
Mnoh! Twee 7 september baby’s! O+ Worden hele leuke mensen kan ik vertellen :+ . Gefeliciteerd dames! En Fuchs! Jullie kindje, eindelijk O+ geniet van hem!

Een goed hertel gewenst alle 2!
♥ J & S
pi_181768353
Gefeliciteerd iedereen met een verse baby! O+
pi_181768490
Weekwissel 34 weken! En nog maar 8 voor mij! Het gaat nu wel heel snel :o
pi_181768728
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:59 schreef Mrs.Peel het volgende:
Weekwissel 34 weken! En nog maar 8 voor mij! Het gaat nu wel heel snel :o
*O* voor de 34 weken. Schiet al mooi op hè?
Als de septembergroep bevallen is gaat het helemaal snel! Dan schiet je omhoog.
pi_181768947
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:20 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

*O* voor de 34 weken. Schiet al mooi op hè?
Als de septembergroep bevallen is gaat het helemaal snel! Dan schiet je omhoog.
Ja joh, net als toen in augustus ineens al die baby's eruit rolden :D

Zo bijzonder al die AZWBNZMGmama's O+ Ik wilde dat er nog veel meer hier zaten nu...

Het gaat nu snel, ik heb er ook erg veel zin in nu. Nog 1,5 dag werken en dan verlof *O*
pi_181769146
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:39 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ja joh, net als toen in augustus ineens al die baby's eruit rolden :D


Ik kan je bij deze wel vertellen dat ze er niet zomaar uitrollen :D. Dat "poef" 16 weken zwanger heeft zich niet doorgezet in "poef" baby eruit helaas.

Lekker dat je verlof bijna ingaat. Laat je je werk een beetje met een gerust hart achter?

Ik vond zwanger zijn soms echt helemaal niet zo leuk maar nu mis ik mijn dikke buik soms wel een beetje.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_181769571
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:39 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Zo bijzonder al die AZWBNZMGmama's O+ Ik wilde dat er nog veel meer hier zaten nu...

Het gaat nu snel, ik heb er ook erg veel zin in nu. Nog 1,5 dag werken en dan verlof *O*
Ik ook :* zullen wij zo plaats maken voor de nieuwe AZWBNZMG-mama's?

Bijna verlof *O* Heerlijk! Ik weet nog dat ik dacht: wat moet ik in hemelsnaam doen al die weken?
Nou... Het gaat me nu eigenlijk nog te snel ook, de dagen :')
pi_181769581
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:54 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik kan je bij deze wel vertellen dat ze er niet zomaar uitrollen :D. Dat "poef" 16 weken zwanger heeft zich niet doorgezet in "poef" baby eruit helaas.

Lekker dat je verlof bijna ingaat. Laat je je werk een beetje met een gerust hart achter?

Ik vond zwanger zijn soms echt helemaal niet zo leuk maar nu mis ik mijn dikke buik soms wel een beetje.
Hoe gaat het herstel nu Wolken? Ben je al weer een beetje fatsoenlijk op de been?
pi_181769602
Ohhhh waw beide ip de UD :D wat geweldig leuk O+ ze zijn er gewoon mnohhhh O+ geniet van de kraamtijd en jullie jongetjes *; helemaal blij voor jullie *;

En hier ook weekwissel: 36 weken :s)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181770878
Ik denk dat ik de slijmprop in delen aan het verliezen ben (bloederig slijm), maar mag je dan nog in bad/zwemmen/seks enzo? I.v.m. infectiegevaar heb ik weleens gelezen meen ik. Ik vind tegenstrijdige berichten erover op internet dus nou twijfel ik. Iemand hier die het weet toevallig?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181771095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:41 schreef Feyre het volgende:
Ik denk dat ik de slijmprop in delen aan het verliezen ben (bloederig slijm), maar mag je dan nog in bad/zwemmen/seks enzo? I.v.m. infectiegevaar heb ik weleens gelezen meen ik. Ik vind tegenstrijdige berichten erover op internet dus nou twijfel ik. Iemand hier die het weet toevallig?
Mag gewoon hoor, je kan al vroeger in de zwangerschap delen slijmprop verliezen dan zou je de laatste weken jezelf alleen met een washandje kunnen wassen *) .

As vliezen breken adviseren ze idd niet te gaan zwemmen en in bad te gaan.
♥ J & S
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:01:06 #23
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181771239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:18 schreef Aure het volgende:
Bijna bovenaan Helsinki *O*
Jaaaa!
Morgen is mijn tweede voorkeurswerpdatum :P dus dat zou leuk zijn. Daarna de 18e. Werd vanmorgen weer wakker met een zeurende onderrug en heb af en toe een kramp, maar denk niet dat het door gaat zetten. Lastig. Je weet het gewoon écht niet :+.

Er is hier een festival in de buurt. Zit er nog aan te denken om daar even naartoe te gaan straks. Voel me verder wel goed op m'n voetpijn na dan. Maar ja, dat heb ik thuis ook. Weet alleen niet of het heel verstandig is zo hoogzwanger.

Peace 37 weken! *O*. En ook een *O* *O* voor de weekwissels.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:01:57 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181771258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:41 schreef Feyre het volgende:
Ik denk dat ik de slijmprop in delen aan het verliezen ben (bloederig slijm), maar mag je dan nog in bad/zwemmen/seks enzo? I.v.m. infectiegevaar heb ik weleens gelezen meen ik. Ik vind tegenstrijdige berichten erover op internet dus nou twijfel ik. Iemand hier die het weet toevallig?
Mijn VK zei van wel, zolang de vliezen niet gebroken zijn.
pi_181771316
Als je je goed voelt en het is in de buurt, waarom zou je dan niet gaan :) je bent zo weer thuis als je je daar toch niet okay voelt!
pi_181771373
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:04 schreef Aure het volgende:
Als je je goed voelt en het is in de buurt, waarom zou je dan niet gaan :) je bent zo weer thuis als je je daar toch niet okay voelt!
Dit dus, ik ben met 37 weken nog naar een concert geweest en dat ging redelijk goed omdat ik me verder ook nog goed voelde :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:15:59 #27
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181771517
Ja, precies. L. is er wat minder relaxt onder omdat ik wat moeilijk loop en we toch wel een stukje moeten lopen omdat de auto niet zo dichtbij gezet kan worden. Maar dan kunnen we inderdaad altijd nog omkeren als het toch te ver oid blijkt te zijn :).
pi_181772057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:15 schreef Helsinki het volgende:
Ja, precies. L. is er wat minder relaxt onder omdat ik wat moeilijk loop en we toch wel een stukje moeten lopen omdat de auto niet zo dichtbij gezet kan worden. Maar dan kunnen we inderdaad altijd nog omkeren als het toch te ver oid blijkt te zijn :).
Kan hij je niet voor de deur afzetten en dat hij daarna verderop gaat parkeren? Zo doen wij het veel de laatste tijd. En omkeren kan altijd nog. Ik merk het vaak de dag erna pas als het teveel is geweest :')
pi_181772073
Thanks, duidelijk!

Helsinki mijn vriend stelde dat vanochtend ook al voor haha. Als je je goed voelt kan je het proberen toch? Je bent zo weer thuis als het toch tegenvalt :Y.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:11:02 #30
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181772348
Verse baby's O+ Gefeliciteerd beide UD-mama's *O*

En Mrs bijna verlof! Heb je er zin in?
pi_181773264
Gefeliciteerd Fuchsia, VKV en Plumeria met jullie baby’s! *O*
  zaterdag 8 september 2018 @ 16:19:20 #32
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181773566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:52 schreef Feyre het volgende:
Thanks, duidelijk!

Helsinki mijn vriend stelde dat vanochtend ook al voor haha. Als je je goed voelt kan je het proberen toch? Je bent zo weer thuis als het toch tegenvalt :Y.
Appelpop?

Ik ben er hoor :D. Pijnlijke wandeling, helaas wat langer dan gehoopt maar ik ben er. En nu genieten :). Baby's eerste concert is van JOHAN.
pi_181774453
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:19 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Appelpop?

Ik ben er hoor :D. Pijnlijke wandeling, helaas wat langer dan gehoopt maar ik ben er. En nu genieten :). Baby's eerste concert is van JOHAN.
En vannacht een verse baby! Enjoy *O*
♥ J & S
pi_181774982
Geniet ervan Helsinki! Lekker doen nu het nog kan hoor. Met een pasgeboren baby is dat allemaal toch wat ingewikkelder ;)

Baby is super actief vandaag, mijn buik golft voortdurend alle kanten op en zowel mijn blaas als mijn ribben hebben het zwaar te verduren. :') Maar manlief heeft de eerste week bij zijn nieuwe baan achter de rug, en de box staat, dus hij mag nu echt wel komen. :P
pi_181775781
Fuchsia! Jaaaaaaa, een heuse echte eigen babyzoon! Zo blij voor je, na al dat lange lange lange wachten! *O* *O* *O*
pi_181776113
Gefeliciteerd fuchs en vkv! *O*
pi_181776253
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:19 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Appelpop?

Ik ben er hoor :D. Pijnlijke wandeling, helaas wat langer dan gehoopt maar ik ben er. En nu genieten :). Baby's eerste concert is van JOHAN.
Ja Appelpop, maar ik heb vriendelijk bedankt en ‘m vervolgens aan het werk gezet hehe :+ (box moest nog opgezet worden).

Veel plezier in elk geval!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 8 september 2018 @ 18:46:36 #38
269689 crew  Viv
pi_181776875
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:19 schreef Helsinki het volgende:
Appelpop?

Ik ben er hoor :D. Pijnlijke wandeling, helaas wat langer dan gehoopt maar ik ben er. En nu genieten :). Baby's eerste concert is van JOHAN.
Als je een leuke dreumes hebt gezien met neongroene gehoorbescherming die werd gedragen in een zwarte Tula, dan waren wij dat. 8-)
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 20:23:00 #39
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181779147
Onze dochter Emilia is afgelopen donderdag geboren. Een prachtig meisje en ik ben dikwijls erg emotioneel. Dat wijt ik deels aan het slaapgebrek, maar wat geweldig mooi is dit zeg!

Donderdag was dag 39.0. Om zeven uur s avonds zaten we op de bank, net het eten op toen de vliezen braken. Binnen 4u had mijn vriendin weeën die overeenkwamen met de 5-1-1 'regel'.

We zijn naar het ziekenhuis gegaan (daar gingen we ook naar verloskunde) waar mijn vriendin aan de monitor van triage is gehangen. Alles leek mee te vallen en de verpleegster wilde ons naar huis sturen. Op wat aandringen van ons werd toch een verloskundige geroepen, maar de afdeling lag zo vol dat het 1,5u duurde voor ze er was. Ondertussen kreeg mijn vriendin heftigere weeën en moest veel spugen.

Toen de verloskundige eindelijk kwam had mijn vriendin 2cm ontsluiting. Er zou een kamer worden geregeld, maar alles zat vol, maar ze probeerden er een vrij te krijgen. Mijn vriendin vond de pijn ondragelijk worden en vroeg, conform ons geboorteplan, om een epidurale verdoving. Men zou dat gaan regelen. Voordat we een bevalkamer kregen namen de weeën toe tot voor mijn vriendin ondragelijk. Dat duurde dik een uur, vervolgens kregen we een kamer.

De verloskundige controleerde mijn vriendin weer en ze bleek binnen een uur van 2cm naar volledige ontsluiting gegaan zijn. Verdoving met epiduraal bleek niet meer mogelijk. Na 5 min begonnen de persweeën en binnen 35 minuten werd onze dochter geboren. Geweldig gewoon, maar heel zwaar voor mn vriendin. Bij het ochtendgloren mochten we naar huis.

Vanaf het breken van de vliezen tot thuiskomst duurde zo'n 12u, echt heel snel.

Hoe ik mij voelde? Vooral machteloos naast mijn geliefde die heel veel pijn had. Zo erg dat ik mijn best moest doen mijn tranen te onderdrukken.

Nu genieten van ons mooie meisje!

[ Bericht 0% gewijzigd door JeMoeder op 08-09-2018 20:30:19 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:31:54 #40
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181779362
Gefeliciteerd JeMoeder met Emilia. Wat een mooie naam O+
En wat een gedoe als het ziekenhuis eigenlijk al vol zit, zeg :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 20:35:01 #41
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181779433
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd JeMoeder met Emilia. Wat een mooie naam O+
En wat een gedoe als het ziekenhuis eigenlijk al vol zit, zeg :o
Dankjewel! O+

Inderdaad veel gedoe bij een volle afdeling. 30 bevalkamers en 30 verkoeverkamers bezet... We hadden best geluk dat er een ander stel naar huis gestuurd kon worden om ruimte voor ons te maken...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 8 september 2018 @ 20:43:56 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181779653
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:23 schreef JeMoeder het volgende:
Onze dochter Emilia is afgelopen donderdag geboren. Een prachtig meisje en ik ben dikwijls erg emotioneel. Dat wijt ik deels aan het slaapgebrek, maar wat geweldig mooi is dit zeg!

Donderdag was dag 39.0. Om zeven uur s avonds zaten we op de bank, net het eten op toen de vliezen braken. Binnen 4u had mijn vriendin weeën die overeenkwamen met de 5-1-1 'regel'.

We zijn naar het ziekenhuis gegaan (daar gingen we ook naar verloskunde) waar mijn vriendin aan de monitor van triage is gehangen. Alles leek mee te vallen en de verpleegster wilde ons naar huis sturen. Op wat aandringen van ons werd toch een verloskundige geroepen, maar de afdeling lag zo vol dat het 1,5u duurde voor ze er was. Ondertussen kreeg mijn vriendin heftigere weeën en moest veel spugen.

Toen de verloskundige eindelijk kwam had mijn vriendin 2cm ontsluiting. Er zou een kamer worden geregeld, maar alles zat vol, maar ze probeerden er een vrij te krijgen. Mijn vriendin vond de pijn ondragelijk worden en vroeg, conform ons geboorteplan, om een epidurale verdoving. Men zou dat gaan regelen. Voordat we een bevalkamer kregen namen de weeën toe tot voor mijn vriendin ondragelijk. Dat duurde dik een uur, vervolgens kregen we een kamer.

De verloskundige controleerde mijn vriendin weer en ze bleek binnen een uur van 2cm naar volledige ontsluiting gegaan zijn. Verdoving met epiduraal bleek niet meer mogelijk. Na 5 min begonnen de persweeën en binnen 35 minuten werd onze dochter geboren. Geweldig gewoon, maar heel zwaar voor mn vriendin. Bij het ochtendgloren mochten we naar huis.

Vanaf het breken van de vliezen tot thuiskomst duurde zo'n 12u, echt heel snel.

Hoe ik mij voelde? Vooral machteloos naast mijn geliefde die heel veel pijn had. Zo erg dat ik mijn best moest doen mijn tranen te onderdrukken.

Nu genieten van ons mooie meisje!
Van harte gefeliciteerd!! *O*
Het is echt heel erg snel gegaan. Ik lees pas net mee, maar is dit jullie eerste?

Het klinkt verder helemaal niet relaxed (voor zover een bevalling dat kan zijn), ik hoop dat jullie er niet al te erg mee zitten en nu lekker kunnen genieten :)
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 20:50:06 #43
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181779796
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 20:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd!! *O*
Het is echt heel erg snel gegaan. Ik lees pas net mee, maar is dit jullie eerste?

Het klinkt verder helemaal niet relaxed (voor zover een bevalling dat kan zijn), ik hoop dat jullie er niet al te erg mee zitten en nu lekker kunnen genieten :)
Het is onze eerste inderdaad. We genieten nu vooral van onze mooie meid, in het moment zelf was het arelaxt, maar wanneer je pasgeboren dochter je vergolgens 20 minuten strak in de ogen aankijkt dan is alles snel weer een beetje vergeten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:00:35 #44
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181780054
Gefeliciteerd JeMoeder *O* wat klink je heerlijk verliefd O+
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:01:14 #45
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181780071
Ooooh Vivi! Had ik het maar eerder gelezen; dan had ik erop gelet. Zag wel iemand met een Tula voorbij komen maar dat waren jullie dan niet ;). Als je een zwangere heel moeilijk zag lopen dan was ik dat in ieder geval :D. Morgen lekker extra veel rust pakken.

Wat fijn dat jullie er ook klaar voor zijn Luna! Bij jullie nu ook alles 'af' Feyre?

Klappie, ik hoop het! Maar morgen na een ontbijtje op bed zou ik ook wel prima vinden. Of in de middag ergens, na een dutje. Verder laat ik het zeker over mij heen komen allemaal :D.

En van harte gefeliciteerd, JeMoeder! Prachtige naam zeg. Die hoor ik niet vaak! Een fijne kraamtijd gewenst samen :*.

Nou, zometeen de OP maar eens bijwerken! Toen we naar het festival vertrokken kwam de benedenbuurvrouw trouwens naar L. toegelopen (ik zat al in de auto) met de vraag of we soms naar het ziekenhuis gingen en de bevalling dus was begonnen. Haar gezicht toen hij zei dat we naar het festival gingen _O-.

(Ik probeer er maar niet al te zenuwachtig door te worden. Echt zo veel opmerkingen deze week gehad. De opticien die aan mijn gezicht dacht te zien dat hij snel zou komen, vreemden die je aanspreken en zeggen dat het vast niet lang meer zal duren, de buren die het ook best wel in de gaten houden, etc. etc.)
pi_181780186
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:01 schreef Helsinki het volgende:
(Ik probeer er maar niet al te zenuwachtig door te worden. Echt zo veel opmerkingen deze week gehad. De opticien die aan mijn gezicht dacht te zien dat hij snel zou komen, vreemden die je aanspreken en zeggen dat het vast niet lang meer zal duren, de buren die het ook best wel in de gaten houden, etc. etc.)
Oooooh ik word daar ook zó kriegel van. Laat me met rust joh, het wachten is al vervelend genoeg zonder dat je het gevoel hebt dat iedereen je in de gaten houdt.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 21:08:38 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181780301
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Gefeliciteerd JeMoeder *O* wat klink je heerlijk verliefd O+
Dankjewel, en het klopt helemaal. Ik ben over the moon, zoals ze in het Engels ook wel zeggen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 21:10:36 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181780361
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:01 schreef Helsinki het volgende:
En van harte gefeliciteerd, JeMoeder! Prachtige naam zeg. Die hoor ik niet vaak! Een fijne kraamtijd gewenst samen :*.

Nou, zometeen de OP maar eens bijwerken! Toen we naar het festival vertrokken kwam de benedenbuurvrouw trouwens naar L. toegelopen (ik zat al in de auto) met de vraag of we soms naar het ziekenhuis gingen en de bevalling dus was begonnen. Haar gezicht toen hij zei dat we naar het festival gingen _O-.
Dankjewel. De naam is gekozen omdat het ook in de taal van mijn vriendin en het Engels moet werken :)

Jij nog succes met de laatste lootjes, ik had het gezicht van die benedenbuurvrouw graag gezien :D
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181780487


Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:16:28 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181780521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Gefeliciteerd pinquit. Wat leuk!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 21:21:41 #51
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181780666
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Gefeliciteerd!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181780785
Pinq! Jaaaa wow! Volgens mij zijn we super tegelijk ja :o

Verse babies!
VKV van harte gefeliciteerd O+
Fuchsia van harte gefeliciteerd O+
JeMoeder van harte gefeliciteerd O+
pi_181780839
Klap, nog van harte met je 30ste(!) verjaardag! Wat een prachtige echo, je jongste lijkt op je middelste denk ik O+
pi_181781021
Pinq! *O* O+ *O*
  zaterdag 8 september 2018 @ 21:34:21 #55
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181781110
Ja, heul irritant is het! Gelukkig heb ik mijn UD niet tegen haar verteld. Maar ja, dat weerhoudt mensen er alsnog niet van om zelf maar een inschatting te maken :+.

Pinq!!!! Aaah wat ben ik blij voor jullie zeg O+.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 21:37:08 #56
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181781225
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:25 schreef elamanilo het volgende:
Pinq! Jaaaa wow! Volgens mij zijn we super tegelijk ja :o

Verse babies!
VKV van harte gefeliciteerd O+
Fuchsia van harte gefeliciteerd O+
JeMoeder van harte gefeliciteerd O+
Dankje Ela!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181781368
Gefeliciteerd JeMoeder!

En Pinq! *O*
pi_181781464
Gefeliciteerd Pinq! *O* je blije hoofd er ook bij op de foto O+

Gefeliciteerd alle verse moeders en vader!
pi_181781512
Dit doet me zo goed! Verse baby’s en nieuwe aanwas. Gefeliciteerd je moeder en welkom Pinquit!
pi_181781944
Bedankt voor de lieve felicitaties allemaal :* O+

Gefeliciteerd Jemoeder! *O* Ik vind het altijd leuk om de kant van een verse papa te lezen. Je klinkt verliefd O+

O pinq! Wat gaaf, gefeliciteerd! :* *O*
Leuk die nieuwe toestroom O+

Grappig al die mensen die naar Appelpop ging of niet gingen ;) Wij hebben onze traditie verbroken om niet te gaan dit jaar, met goede reden O+

Waarschuwing voor de meiden die nog moeten bevallen: misschien onderstaand niet helemaal lezen :') Behalve de laatste regels dan :P

Jongens wat is dit toch machtig mooi O+ Ondanks pijn in mn rug van de ruggenprik, 5 uur slaap sinds donderdagochtend, een compleet kapotte onderkant, niet durven/kunnen poepen, zeer gevoelige tepels, hoofdpijn, nauwelijks kunnen lopen/omdraaien etc. en flinke krampen van het samentrekken van mijn baarmoeder heb ik net starend naar mijn zoon de ogen uit mn hoofd gehuild (vandaar de hoofdpijn ;) ) van pure liefde & opluchting dat hij er levend en wel is O+ *; O+ Hij is alle pijn, uitputting en jaren verdriet zo waard *; O+
pi_181782558
Fuchsia :'( O+ gefeliciteerd!! Zo intens blij voor jullie! Alle geluk!

Plumeria, VKV, JeMoeder: ontzettend gefeliciteerd met jullie kindjes!

Pinq: :'( wat fijn! Gefeliciteerd! O+
  zaterdag 8 september 2018 @ 22:18:36 #62
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181782897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:09 schreef Malteser het volgende:
Fuchsia :'( O+ gefeliciteerd!! Zo intens blij voor jullie! Alle geluk!

Plumeria, VKV, JeMoeder: ontzettend gefeliciteerd met jullie kindjes!

Pinq: :'( wat fijn! Gefeliciteerd! O+
+1 op alles.
Normaal ben ik niet zo lui, maar Malteser zegt precies wat er te zeggen is.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_181782965
Pinquit, hoera! *O* Gefeliciteerd, wat gaaf! Hoe voel je je?
pi_181783255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:20 schreef WupWup het volgende:
Pinquit, hoera! *O* Gefeliciteerd, wat gaaf! Hoe voel je je?
Ik voel me nogal onzeker, bang en excited :+ Dat duurt nog wel even denk ik.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2018 @ 22:31:33 #65
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181783270
Bedankt iedereen voor jullie lieve woorden! We zitten op een rode wolk! En wie heeft er nu slaap nodig? Dikke tijdsverspilling!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181783308
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
HOU OP :'( Jouw hoofd op de achtergrond, druif O+ Gefeliciteerd O+

Wat een babyboom hier ineens O+ Gefeliciteerd bende van drie *O*
Make your own kind of music.
pi_181784670
Pinq O+ O+ Wat een mooi nieuws!
♥ J & S
pi_181784692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:26 schreef elamanilo het volgende:
Klap, nog van harte met je 30ste(!) verjaardag! Wat een prachtige echo, je jongste lijkt op je middelste denk ik O+
Je bent de 3e die het zegt O+, ik zag het nog niet. En dank je wel :*
♥ J & S
pi_181784882
Omg pinq!!! *O* gefeliciteerd O+!

Fuchs O+

JeMoeder van harte gefeliciteerd! *O* mooi om het vanuit een man z’n perspectief te lezen :Y.

Helsinki we’re up next, we staan bovenaan whuuut :o.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181785045
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Pinq! O+
pi_181785076
En Fuchs, eindelijk een echte baby. Van harte! :*
pi_181789738
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 22:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik voel me nogal onzeker, bang en excited :+ Dat duurt nog wel even denk ik.
Helemaal logisch. Gauw de praktijk bellen, kun je spuien enzo.
pi_181789943
Nou. Een uur geleden werd de rest vd slijmprop gelanceerd, met een sloot vruchtwater na. Ik dacht mss kan ik nog wel ff slapen maar dat heb ik voor nu maar even opgegeven :+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zondag 9 september 2018 @ 04:23:21 #74
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181789965
Feyre *O*! Zet hem op!
pi_181790031
Ohhh jemoeder van harte O+ je klinkt inderdaad heerlijk verliefd, prachtig!

Pinq :o *O* :D blij hoofd !! Snap dat je bang/exited alles voelt O+ *;

Feyre !!! Jaaaa *O* heel veel succes :* :%
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  Redactie Frontpage zondag 9 september 2018 @ 05:27:06 #76
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181790185
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:17 schreef Feyre het volgende:
Omg pinq!!! *O* gefeliciteerd O+!

Fuchs O+

JeMoeder van harte gefeliciteerd! *O* mooi om het vanuit een man z’n perspectief te lezen :Y.

Helsinki we’re up next, we staan bovenaan whuuut :o.
Dankjewel Feyre. Succes met je bevalling! Ik duim voor je!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181790340
Pinq gefeliciteerd!

Feyre succes *O* :%
pi_181790418
Pinq O+ *O* ! Wat een achtbaan met emoties zullen jullie hebben.

Is het echt begonnen, Feyre? Succes!
pi_181790521
*O* succes Feyre *O*

En Pinq, welkom *O* Jouw ultiem blije hoofd op de foto O+
pi_181790742
Ooooo, Pinq O+ Wat spannend, wat fijn!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_181790939
Feyre, zet 'm op! Hoop dat het snel op gang komt. :%
  zondag 9 september 2018 @ 09:12:45 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181791200
Fuchs, van jouw post moest ik een traantje weg pinken. En dan ook pinq nog, maaan, m'n hormonen. Gefeliciteerd! Succes met de eerste weken in niemandsland.

Feyre, zet 'm op! :%

Ik heb lekker geslapen vannacht en dat maakt een wereld van verschil. Zo maar even manlief wakker maken, die wil vandaag de nieuwe tegels in de hal leggen, maar misschien kunnen we beter even een dagje qualitytimen met z'n tweetjes nu ik me enigszins mens voel...ergens lunchen ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 9 september 2018 @ 09:24:43 #83
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_181791402
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Daarvoor kom ik even uit mijn ruststand :o O+
Van harte gefeliciteerd lieve Pinq! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_181791433
Gefeliciteerd Pinq, mooie strepen! O+

Zet hem op Feyre :%
  zondag 9 september 2018 @ 09:37:46 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181791615
Gefeliciteerd Pinquit! *O*
***
pi_181792141
Aanmoedigingspost voor Feyre *O* Zet m op :% Of misschien ben je inmiddels al aan het babyknuffelen O+

ik had je post in het vorige topic nog gelezen. Zo lief :* Was mij dus helemaal niet bijgebleven.
pi_181792611
Het zette niet door :( maar wel vruchtwater verloren dus nu 24u aankijken of het zelf doorzet en anders morgenochtend melden voor inleiding.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181793077
Ah feyre dat is balen! Hopenlijk gauw actie in de tent!
pi_181793468
Pinq wat goed! 💛

[ Bericht 53% gewijzigd door Roomsnoes op 09-09-2018 14:01:56 ]
pi_181793656
Gefeliciteerd Pinq *O*

Fuchs, je klinkt heel gelukkig en dat is je ook van harte gegund!! Iedereen gun je een gezond kindje, maar sommige mensen toch net even wat meer.

VKV, plumeria en jemoeder ook gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding! *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_181793680
Pinq. Wat tof. Gefeliciteerd. *O*
pi_181793716
Gefeliciteerd fuchsia, geniet van je langgewenste wonder!

En Pinq, jij ook gefeliciteerd, wat superfijn! :*
pi_181793828
Pinq *O* *O* *O* Gefeliciteerd! Toffe foto :D
pi_181794037
Pinq wat super!! Van harte!

Edit:zie ik daar nog een bekende in de lijst staan:
Kleurdoos van harte! Wat heerlijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 9 september 2018 @ 12:45:02 #95
342418 VKV
Plausibel
pi_181795205
Even een egopostje hoor :P Ik dacht gisteren wel toe te komen aan vertellen hoe het was gegaan maar jeetje wat gaat de tijd snel en wat gebeurt er veel nu!

7 september om ongeveer 3:30 uur kreeg ik krampen in m'n rug waardoor ik naar de wc moest om te poepen (dikke jeej! na 9 maanden obstipatie ging het ineens makkelijk dus dat was een klein feestmoment). Ik dacht dat het daarna klaar was en wilde weer verder slapen.
Half uurtje later nog steeds krampen en ik herkende er de kenmerken van weeën in dus ik ging ze maar gelijk timen. Bleken ze dus gelijk al met regelmaat van om de 8 minuten te komen.
Op dit moment dacht ik nog "nou het zal wel, maar dit zijn natuurlijk gewoon voorweeën want ik wil zo graag, die baby komt gewoon pas met de inleiding".
Die gedachte was een half uur later weg :') Ik had toen wel door dat het echte werk begonnen was. Om een uur of 6 ging mijn vriend zijn wekker en ik vertelde dat er al wat begonnen was, maar dat hij maar gewoon naar z'n werk moest gaan, ik zou wel bellen als het nodig was dat hij naar huis moest komen.
Die ochtend bleven de weeën ongeveer dezelfde regelmaat houden, maar dan meer met 6 tot 7 minuten er tussen. Oh ja, had ik al verteld dat het alleen maar rugweeën waren? Welke god heeft verzonnen dat zoiets mag bestaan? Dat valt dus gewoon op geen enkele manier normaal op te vangen! Ik probeerde overal overheen te leunen, maar het een was te hoog, het ander te laag etc etc.
Om 12 uur was ik het behoorlijk zat en heb ik mijn vriend gezegd dat hij naar huis moest komen.
Toen hij thuis was, zo rond half 2, toen was de shit aan :') In rap tempo werden de tussenpozen steeds kleiner en de weeën heftiger. Vriendlief moest m'n rug duwen, masseren, afblijven, nee toch duwen, nee hoger, nee lager...ik wist het zelf ook niet meer. Om 3 uur de verloskundige gebeld, die pas om 4 uur kwam (dat duurde zo lang!). Baarmoedermond helemaal verweekt en 1 centimeter ontsluiting. Ze zou rond half 8 weer terugkomen.
Dat werd 6 uur want op dat moment was het zo heftig dat ik per direct een ruggenprik wilde. Ik had toen 2 tot 3 centimeter ontsluiting en we mochten direct naar het ziekenhuis gaan rijden. Nou mensen, dat een autorit met weeën niet zo leuk is is wel een lichtelijk understatement :D Wow, ik had me voorbereid op drempels, maar dat zelfs schakelen al doordreunt in je lichaam had ik niet verwacht.

Bij het ziekenhuis in de rolstoel, en er gelijk weer uit om een wee op te vangen, en toen vol gas richting de verlosafdeling. Daar meteen aan allerlei toeters en bellen gehangen ter voorbereiding op de ruggenprik.
Uiteindelijk werd die prik pas om half 9 geplaatst, tijdens het zetten ook nog 5 weeën weg moeten puffen, overigens viel de prik me wel alles mee. Alleen werkte hij vrijwel niet zoals ik gehoopt had. Maar dat kwam ook omdat rond 9 uur ik ineens zware persdrang kreeg. En dat is intens, dat valt helemaal moeilijk weg te ademen, puffen, zuchten, steunen of wat dan ook. Wat een kracht zit er dan in je lichaam zeg! Op dat moment zeiden ze nog, je hebt nu ongeveer 5 centimeter ontsluiting en gezien het je eerste kindje is zal het waarschijnlijk met 1 cm per uur vorderen, dus reken maar op nog 5 uur.
Op dat moment gingen we dus niet uit van bevallen op de uitgerekende datum... :D

Nog geen uur later redde ik het niet meer om de persdrang tegen te houden, ik dacht die baby die moet en zal eruit gaan komen, ik kan het niet meer ophouden hoor! De verloskundige kwam even kijken en zei "huh, dat voelt eigenlijk wel als volledige ontsluiting, ik ga de spullen halen voor de bevalling, probeer de persdrang waar mogelijk weg te zuchten, maar als het niet lukt, ga er dan maar vast in mee"

Deze verloskundige was niet op tijd terug _O-
Na dit startschot ging ik los haha, het kon me allemaal niks meer schelen en met alle kracht in m'n lijf perste ik mee met iedere perswee. Dat waren precies 4 persweeën, 16 keer persen en totaal 8 minuten en toen was onze kleine lieve J. daar eindelijk! Wat een geweldig gevoel als het kindje je lichaam uitkomt, wat een onwijze opluchting en wat een prachtig moment! O+
Onze kleine bleek een sterrenkijker te zijn geweest dus de bevalling zelf was volgens de medewerkers van het ziekenhuis nogal een recordtempo :P

Maar het is gewoon echt waar, als je dat kleine hummeltje in je armen hebt, dat bundeltje pure perfectie, god wat is het het dan allemaal waard. Wat is het leven dan toch prachtig en geweldig en wat een liefde stroomt er dan door je lijf. Ik ben nu zo onwijs gelukkig en blij en oh wat ruikt die kleine lekker O+

Dames, bedankt voor alle tips, adviezen en steun de afgelopen maanden, ik heb zo onwijs veel aan jullie gehad, dat hou je niet voor mogelijk. Dames die nog gaan bevallen, het is het dus echt echt echt waard en mij hielp het tijdens de dag zelf heel erg om te denken aan waar je het voor doet O+ Op 7 september om 22:23 uur werd de zwaarste dag van m'n leven plotsklaps de mooiste dag van m'n leven. Wauw.
  Redactie Frontpage zondag 9 september 2018 @ 13:19:14 #96
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181795798
Mooi verhaal VKV. Geniet met volle teugen van jullie J.!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181796750
Wow, wat een avontuur VKV, en met prachtig resultaat! Knuffelze O+
pi_181796791
Waw wat een rollercoaster vkv :D geniet heerlijk van jullie kleine O+ *; genieten nu O+

Ohhh feyre hopelijk zet het door en kun je ok snel babyknuffelen !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181797150
Pinq! O+ Gefeliciteerd!
pi_181798752
Veel plezier met knuffelen, VKV. Je klinkt heerlijk verliefd. O+

Ik hoop voor je dat in de komende uren wat begint, Feyre. Moet je je morgen anders melden in het ziekenhuis?

Ik mocht vanmiddag twee uur slapen van mijn mannen. Erg fijn want mijn energielevel lijkt niet bestaand. Niet zo vreemd als iedere hoestbui eindigt in een spuugpartij. Volgens mijn zoon bleef ik even thuis omdat ik de hele dag aan het spugen was. "Mijn mama is moe, want ze is een beetje ziek. Maar ik heb wel de hele nacht doorgeslapen." Hij is heel trots dat hij na drieënhalf jaar niet meer 's nachts wakker wordt.
pi_181798808
Wat een mooi verhaal VKV, geniet van deze periode en veel geluk toegewenst!

Ik moet wel zeggen dat ik een beetje bang ben voor de bevalling (al duurt dat bij mij hopelijk nog een tijdje) na allerlei bevallingsverhalen gelezen te hebben. Mijn pijndrempel is best laag, dus hoe ik het uiteindelijk ga doen blijft een grote vraag :P
  zondag 9 september 2018 @ 17:32:19 #102
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181799490
VKV O+

Frustrerend, Feyre! Hier begon mijn rug echt flink zeer te doen gisteravond. Krampen erbij. Ik ben er ook gedurende de nacht een paar keer wakker van geworden en moest ook vet vaak naar de wc voor #2 :P. Verder was het vandaag best rustig tot ongeveer een uurtje geleden. Weer pijnen en een kramp waarbij ik niet meer door kon gaan met praten. Ik geloof dat ik dat wel een wee mag noemen. En in de rug ook (die zijn wel heel vervelend want ik weet niet welke houding ik aan moet nemen om ze op te vangen). Ben benieuwd of het nu toch echt door gaat zetten :). Gelukkig hebben we net alle weekboodschappen gehaald :D. Maar ja, ik probeer me ook voor te houden dat het dus nog wel even kan gaan duren dus gewoon relaxen en er voor nu niet al te veel aandacht aan besteden.

CVB, herkenbaar.. maar op een gegeven moment voelde het voor mij alsof ik al mijn hele leven zwanger was en het voor altijd zou blijven en toen begon ik er wel naar uit te kijken :P. Natuurlijk, het is spannend. Maar het eindresultaat mag er als het goed is zijn en dat is zeker iets om naar uit te kijken. Is een bevalcursus iets voor jou?
  zondag 9 september 2018 @ 17:39:26 #103
342418 VKV
Plausibel
pi_181799633
Nog even voor de klapperende eierstokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 september 2018 @ 17:41:04 #104
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181799687
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2018 17:39 schreef VKV het volgende:
Nog even voor de klapperende eierstokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Wat een mooierd O+
  zondag 9 september 2018 @ 17:42:09 #105
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181799718
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2018 17:39 schreef VKV het volgende:
Nog even voor de klapperende eierstokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och wat een leuke! O+ O+
pi_181800005
quote:
17s.gif Op zondag 9 september 2018 17:39 schreef VKV het volgende:
Nog even voor de klapperende eierstokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahw O+ wat een klein hummeltje. Onvoorstelbaar dat er ook zo iets momenteel mijn buik aan het verbouwen is O+

Feyre, hopelijk is het toch aan de gang nu.

Helsinki, het rommelt bij jou ook flink. Ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.
pi_181800006
Prachtig VKV!
En natuurlijk gefeliciteerd jemoeder :)
En Pinq O+

Cvb, ik heb twee positieve redelijk relaxe bevallingen gehad hoor ;) Je kan ze teruglezen in het bevallingsverhalen topic (sla alleen die van mn oudste over dan ;) ). Maar serieus, wat Helsinki zei, zoek een bevalcursus die bij je past :*

Feyre, hopelijk start het snel en Helsinki, hopelijk is dit het begin! Tot snel beide!

JJ, hoe is het bij jou? :’(

Hier zou ik vandaag 40 weken zijn dus tijd om afscheid te nemen! Natuurlijk blijf ik hier lurken voor de septemberclub. Li is fantastisch en super chill! Vanaf morgen moet ik het zelf gaan doen en start ons leven met 3 kids echt. Ik kan niet wachten! Tot snel allemaal (of sommige natuurlijk tot over een tijdje ;) )

[ Bericht 2% gewijzigd door Loj op 09-09-2018 19:33:40 ]
pi_181800170
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 16:48 schreef CaVaBien het volgende:
Wat een mooi verhaal VKV, geniet van deze periode en veel geluk toegewenst!

Ik moet wel zeggen dat ik een beetje bang ben voor de bevalling (al duurt dat bij mij hopelijk nog een tijdje) na allerlei bevallingsverhalen gelezen te hebben. Mijn pijndrempel is best laag, dus hoe ik het uiteindelijk ga doen blijft een grote vraag :P
Ik heb ook 2 ‘heerlijke’ bevallingen gehad. Ik zou het elke dag wel willen doen. Je lichaam is hier voor gemaakt, vind idd door bijvoorbeeld een cursus het vertrouwen in je lichaam! Komt echt goed!

Dag loj’ geniet van elkaar O+
♥ J & S
  zondag 9 september 2018 @ 19:05:49 #109
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181801340
Pinq O+

Klinkt veelbelovend, Helsinki, ben heel benieuwd of het doorzet!

VKV wat een prachtig afgebakken baby heb je daar O+ O+
  zondag 9 september 2018 @ 19:07:36 #110
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_181801369
Oh Pinq wat leuk! Gefeliciteerd!! *O*

En wat een babyboom afgelopen dagen, veel geluk allemaal!
  zondag 9 september 2018 @ 19:40:23 #111
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181802094
Wat een prachtige baby!

Vandaag even langs de prenatal in Amsterdam geweest, even een kort bezoek op de terugweg van de Mediamarkt want E heeft een nieuwe telefoon nodig.
Hier alvast zitten kijken voor auto stoeltjes. Wij rijden een Mini Cooper met isofix. Ik wil het liefste een auto stoel groep 0-1-2-3 zodat we er wat langer wat aan hebben. Maar is dit wel handig? En gaat dat wel passen in ons karretje?
En de auto’s van onze ouders hebben geen isofix, moeten we hier rekening mee houden?

Ennnn....
hoe werkt dat precies met de zwangerschaps doos? Ik zag wat leuks op Reddit voorbij komen. Doen of niet doen? Krijg je er niet veel spam van?
pi_181802426
VKV O+ O+ ! Mooi verhaal en mooie baby O+!

Helsinki ohh spannend, klinkt veelbelovend. Moet lachen als we op dezelfde dag bevallen ook al is het dan niet dezelfde UD dag. En als ik dan ook nog naar hetzelfde zkh moet.. :P.

Hier nog steeds he-le-maal niks :(. Als het morgenochtend nog niet uit zichzelf begonnen is dan word ik overgedragen aan het zkh en word ik ingeleid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zondag 9 september 2018 @ 20:16:41 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181802919
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:40 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wat een prachtige baby!

Vandaag even langs de prenatal in Amsterdam geweest, even een kort bezoek op de terugweg van de Mediamarkt want E heeft een nieuwe telefoon nodig.
Hier alvast zitten kijken voor auto stoeltjes. Wij rijden een Mini Cooper met isofix. Ik wil het liefste een auto stoel groep 0-1-2-3 zodat we er wat langer wat aan hebben. Maar is dit wel handig? En gaat dat wel passen in ons karretje?
En de auto’s van onze ouders hebben geen isofix, moeten we hier rekening mee houden?

Ennnn....
hoe werkt dat precies met de zwangerschaps doos? Ik zag wat leuks op Reddit voorbij komen. Doen of niet doen? Krijg je er niet veel spam van?
Wij kregen in de winkel te horen dat een 0123 stoel over het algemeen minder veilig is dan een aparte stoel per groep. Bovendien wil je de 0-stoel misschien ook wel op je wandelwagen kunnen klikken of iig makkelijk uit de auto kunnen pakken? Wij willen dat wel, zodat we voor even een boodschapje doen ofzo niet elke keer de bak van de kinderwagen hoeven mee te slepen.

En je moet - als je die stoel ook bij je ouders wilt gebruiken - er een kiezen die ook met de gordel vastgezet kan worden. Dat kan niet bij alle stoelen. En die dingen zijn behoorlijk zwaar enzo, wij kiezen er dan ook voor om dan de auto's tijdelijk te ruilen ipv de stoel om te zetten, maar mijn ouders en schoonouders gaan dan ook niet oppassen ofzo.

En ik heb me aangemeld voor al die gratis boxen. Overal (behalve bij die van de etos) een nep telefoonnummer ingevuld en ik heb niet het gevoel dat ik gespamd word. Aanraders zijn wat mij betreft de blije doos (prenatal), het gratis rompertje van de zeeman en de tas van kruidvat. Na de bevalling krijgen we bij de lokale ah en jumbo ook nog iets leuks, geloof ik. Daar moet je dan een geboortekaartje inleveren. Daar streep ik ons adres en telefoonnummer af.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181803101
VenusFlyTrap, de Maxicosi had ik altijd op de bijrijdersstoel (maar wij hoefden dan ook niet met 2 personen + baby). Tip als je hem toch op de achterbank van je Mini wilt: tweede deel van de bank neerklappen en via de kofferbak. Ik kreeg 'm in ieder geval niet achter de voorstoel door naar achter.
De Nuna Rebl Plus (groep 0/1, maar voor pasgeboren vond ik dat echt nog niet passen) zit erg netjes. Ik vond het prettig om bij een winkel een paar stoeltjes te passen. De een zit echt netter in de auto dan de andere. Draaibaar vond ik erg handig. Maar wij halen de stoel er nooit uit, datvind ik best een gedoe. Oma heeft een eigen stoeltje zonder isofix.
Groep 2 stoel nog geen ervaring mee.
Er is ook een autostoeltjestopic trouwens.
  zondag 9 september 2018 @ 20:27:55 #115
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181803140
Ik ga wel al die dozen bestellen als de tijd daar is, gewoonweg omdat ik alles wel kan gebruiken en omdat we dan kunnen kijken wat we handig vinden (vriend heeft ervaring, die heeft op een kinderdagverblijf gewerkt maar ik heb de afgelopen 10 jaar niet eens een baby van dichtbij gezien :'))

Ben nu druk bezig het huis op te ruimen en schoon te maken, gewoon voor het geval dat het later niet meer kan en het is echt hard nodig :@
pi_181803158
pakket van de jumbo stelt niets voor. meeste spul wat er in zit is niet baby gerelateerd. volgens mij was het enige een luier.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 9 september 2018 @ 20:48:59 #117
269689 crew  Viv
pi_181803728
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 20:16 schreef Tink89 het volgende:
Na de bevalling krijgen we bij de lokale ah en jumbo ook nog iets leuks, geloof ik. Daar moet je dan een geboortekaartje inleveren. Daar streep ik ons adres en telefoonnummer af.
Maar je geeft dan wel de namen en geboortedatum van je kind aan een commerciële partij terwijl hij/zij daar zelf niks over te zeggen heeft. Dat zou ik zelf nooit doen.

In 2016 (misschien nu nog wel) had je bij één van die blije dozen dat je in ruil voor de geboortedatum en naam van het kind nog een extra doos cadeau kreeg, dat heb ik ook niet gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 09-09-2018 22:47:00 ]
pi_181803945
Ik vind die dozen ook niet echt de moeite waard eerlijk gezegd. Ik heb de blije doos van de Prenatal en de doos van de Etos opgehaald, maar ik vond het best tegenvallen. Vooral veel reclame.
pi_181804372
:* Feyre, ik kan me je stress en doemdenken goed voorstellen. Ik duim voor je dat een film kijken ervoor zorgt dat je vannacht je weeën verwenst en dat je thuis met je eigen vk mag bevallen. Dikke knuffel!

Wat betreft die dozen: ik ga er deze keer niet aan beginnen. Een hele hoop meuk die we niet gebruiken en dat vind ik zonde en onnodig voor het milieu. Nog los van het benaderd worden over zaken waar ik geen interesse in heb.
  zondag 9 september 2018 @ 21:08:47 #120
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181804468
Bedankt voor de tips! Morgen ga ik even het auto stoeltjes topic doorlezen. Auto omwisselen bij oppassen lijkt me een stuk handiger! Gaan we zeker doen. Scheelt weer een hoop gedoe.

Als iemand nog een leuke babydoos weet, stuur vooral DM of plaats een lok quote 😘.
De identiteit van de kleine weggeven zie ik niet zo zitten, bedankt voor de tip Viva.

Feyre, wat verschrikkelijk dat je in de onzekerheid zit en zo oud zeer boven komt. Hopelijk kan je genieten van vanavond met je vriend en komt de baby op eigen gelegenheid. Hele dikke knuffel.
pi_181804719
Ik heb ook alleen de Kruidvat-tas opgehaald. Daarin zitten luiers, billendoekjes en wasgel, alleen nuttige dingen dus. ^O^ En ik heb hun voordeelkaart al, dus hoefde geen extra gegevens door te geven.
  zondag 9 september 2018 @ 21:21:01 #122
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181804873
Ik hoefde het kaartje alleen maar te laten zien bij de jumbo, niet in te leveren. Er zat inderdaad niet veel bijzonders in, maar vond de doos zelf wel leuk en gebruik die nu voor alle 'herinneringen'.

Qua stoel: wij hebben nu voor O de Concord reverso plus, die kan al vanaf de geboorte tot een jaar of 4 geloof ik. Maar wat tink zegt: met zo'n klein ding vond ik het wel heel praktisch dat je maxi cosi op de wagen kon. En dat je die mee naar binnen kon nemen als baby nog sliep, bijvoorbeeld. Voor buikbaby gaan we in het begin dus gewoon weer de MC gebruiken.

Feyre :* Of het nou nog spontaan gebeurt vanavond of niet, ik hoop dat je zorgen onterecht blijken en je een droombevalling krijgt :*
pi_181804938
Wij kregen bij onze plaatselijke supermarkt het bonnenboekje en de cd met hun fan-tas-tische liedjes zonder geboortekaartje. Manlief liep met baby in de doek naar binnen en vijf caissières stonden te springen dat de baby er eindelijk was. :') Daarvoor waren we van plan om een proefkaartje te geven met de werknaam en de uitgerekende datum.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 9 september 2018 @ 22:49:55 #124
269689 crew  Viv
pi_181807618
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 21:23 schreef Cholula het volgende:
Daarvoor waren we van plan om een proefkaartje te geven met de werknaam en de uitgerekende datum.
:D En dan de rest van de tijd meewarig aangekeken worden dat je je kind Djamilla genoemd hebt of zo. -O-
  maandag 10 september 2018 @ 05:57:09 #125
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181810726
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 22:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D En dan de rest van de tijd meewarig aangekeken worden dat je je kind Djamilla genoemd hebt of zo. -O-
OMG ik moest zo hard lachen dat E wakker werd. Worth it ❤

Geboortekaartje met trashy werknaam, check!
Djamilla vind ik wel een goede daarvoor. Stapje erger dan Samantha en Priscilla.
pi_181811887
Gaan we de maandag starten met verse baby's? :) Wie o wie?
  maandag 10 september 2018 @ 09:31:36 #127
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181812105
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2018 19:53 schreef Feyre het volgende:
VKV O+ O+ ! Mooi verhaal en mooie baby O+!

Helsinki ohh spannend, klinkt veelbelovend. Moet lachen als we op dezelfde dag bevallen ook al is het dan niet dezelfde UD dag. En als ik dan ook nog naar hetzelfde zkh moet.. :P.

Hier nog steeds he-le-maal niks :(. Als het morgenochtend nog niet uit zichzelf begonnen is dan word ik overgedragen aan het zkh en word ik ingeleid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja! Dat lijkt me heel bijzonder :D. Al is er hier nog maar weinig aan de hand. Straks even naar de VK voor controle, ben benieuwd.

Ik hoop dat er inmiddels al wel iets uit zichzelf is begonnen bij jou? En anders dat de hele ervaring je maar mag meevallen deze keer :*.
pi_181812293
Feyre ik hoop dat je inmiddels al aan het baby knuffelen bent!

Helsinki succes bij de controle straks.

Ik duik zo mn bed weer in denk ik, na een nacht beroerd slapen, veel spugen en inmiddels ook vocht vast houden vind ik het al wel weer mooi geweest voor vandaag..
pi_181812811
Ohhhhh VKV O+ O+ prachtig kindje *;

Duimen draaien voor feyre!! Hoop ook dat iets uit zichzelf is begonnen :*

Helsinki jij ook succes bij de controle, ben benieuwd of het toch een beginnetje is ook ;)

Aapie :* hier ook wat minder geslapen maar lang zo beroerd biet als jij -O- rustig aan en lekker bijslapen waar kan :*

Hier ook weer goedgekeurd bij vk. Hij zit nu zo goed als vast in m’n bekken. Verder rustig dagje met weinig doen en bankhangen gepland, afgelopen weekend nog de laatste noodzakelijke spulletjes gekocht en babykamer is nu volledig ingericht en ledikant en wiegje opgemaakt. Kan het maar gehad hebben :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 10 september 2018 @ 10:23:17 #130
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181812899
Oooh Aapie, dat klinkt niet tof. Beterschap! Hopelijk doet een beetje slaap wat goeds.

Priem, fijn van de sticker en dat alles op de rit is! Ik vond dat een heerlijk gevoel. Weer iets om van het lijstje te strepen.

Ik heb een tijdje geleden een speelkleed gezien.. hoe handig is zoiets? Vind hem gewoon heel mooi maar hij lijkt me zo klein (100x100) en iets wat je maar kort gebruikt ofzo. Nu kan hij ook prima in de box en daar kan ik nog wel een kleed voor gebruiken :).
pi_181813387
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:23 schreef Helsinki het volgende:
Oooh Aapie, dat klinkt niet tof. Beterschap! Hopelijk doet een beetje slaap wat goeds.

Priem, fijn van de sticker en dat alles op de rit is! Ik vond dat een heerlijk gevoel. Weer iets om van het lijstje te strepen.

Ik heb een tijdje geleden een speelkleed gezien.. hoe handig is zoiets? Vind hem gewoon heel mooi maar hij lijkt me zo klein (100x100) en iets wat je maar kort gebruikt ofzo. Nu kan hij ook prima in de box en daar kan ik nog wel een kleed voor gebruiken :).
Balen van de slechte nachten dames! Ik heb er af en toe een slechte nacht tussen zitten maar over het algemeen mag ik niet klagen over het slapen. Het omdraaien begint wel steeds meer op walvisachtige taferelen te lijken :')

Stickers voor Priem. Helsinki, succes vandaag bij de VK.

Over het speelkleed: wij hebben min of meer afgesproken om te stoppen met dingen kopen. Het meest belangrijke is in huis nu. En als we iets te kort komen dan is het door manlief zo bijgehaald of door mij zo besteld :)
Ik heb nog wel wensen, zoals oa zo'n speelkleed, een tripp trapp enz. Maar dat lijkt me ook nog wel iets voor familie om als kraamcadeau te vragen als ze zelf niet iets weten. Ukkie zal de eerste tijd toch veel bij mij zijn/liggen en anders in de box/bed/wagenbak.
pi_181813820
Ik ben net gebeld door de verloskundige dat de uitslag van de NIPT goed is. Had dus uitslag pas aan het eind van de week verwacht. De week begint zo wel erg fijn.
  maandag 10 september 2018 @ 12:05:17 #133
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181814545
Speelkleed heb je echt de eerste maanden nog niet nodig hoor, tenminste ik leg m’n newborn niet op grond, pas als ze er echt gaan spelen en dat duurt wel even :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181814607
Je hebt een speelkleed inderdaad niet meteen nodig, maar als ze wat ouder zijn is het wel heel fijn. En als het ook in de box past... ik help je niet besparen zo hè? })

Ik dacht net op de wc even wat te lekken, maar kan natuurlijk ook gewoon incontinent worden. Voor de zekerheid maar een matje op de bank gelegd maar verwacht er niet veel van. Over een uurtje weer controle bij de vk, dan zal ik het wel even noemen.
pi_181815196
Hier gisteren de hangloose besteld die eerst als hangmat en daarna als speelkleed kan worden gebruikt. Verder hier ook tripp Trapp op de verlanglijst maar ik wacht er ook nog mee (met hetzelfde idee als peace: als familie nog niks weet qua kraamcadeau). En verder nog een draagdoek (waar ik maar niet over kan beslissen :@ ), maar kan altijd nog besteld worden dus voorlopig hier ook geen aankopen meer.

Enkel babyborrel twijfelen we nu over... die doen we sowieso in belgie (krijgen we cadeau van m’n ouders en dan hebben we mijn hele familie in 1 keer afgetikt); maar in NL twijfelen we heel erg... m’n vriend heeft best een grote familie en een grote vriendengroep; de prijs wordt wel erg gortig en de kans dat je niet iedereen spreekt op de babyborrel hmmm... dus wellicht toch gewoon kraamvisite en m’n vriend gaat er voor zorgen dat het bezoek geleidelijk aan komt. Ik zie er namelijk tegenop dat iedereen meteen wil komen en wie weet wat voor bevalling ik heb en hoe emotioneel instabiel ik wellicht ben :’) of wellicht wil ik net wel dat iedereen gelijk komt lol.. Argh in vind het lastig bepalen |:(

Ohhh luna; best wel wat verlies?? Benieuwd wat vk weet te vertellen. Hier bij elke keer opstaan wel ‘iets’ van vochtverlies :’) maar baby zit ook al flink tg m’n blaas en pas als ik op sta merk ik dat ik toch flink moet plassen waardoor de spieren het maar matig meer doen. 1 van de vele kwaaltjes die men níet van te voren meedeelt _O- O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181815358
Priem als je in nederland kiest voor "normale" kraamvisite kan je gelukkig gewoon na je bevalling bepalen hoe je dat wilt indelen ;) niet druk over maken nu hoor!
pi_181815454
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:55 schreef Aure het volgende:
Priem als je in nederland kiest voor "normale" kraamvisite kan je gelukkig gewoon na je bevalling bepalen hoe je dat wilt indelen ;) niet druk over maken nu hoor!
Klopt ook helemaal. Mijn vriend zei ook net hetzelfde; het is zo gek hoe ik mij totaal niet druk maak over de bevalling zelf maar wel over de visite :') :') :') slaat nergens op.. ik ga het proberen los te laten O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 10 september 2018 @ 13:34:54 #138
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181815917
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 12:08 schreef lunapuella het volgende:
Je hebt een speelkleed inderdaad niet meteen nodig, maar als ze wat ouder zijn is het wel heel fijn. En als het ook in de box past... ik help je niet besparen zo hè? })

Ik dacht net op de wc even wat te lekken, maar kan natuurlijk ook gewoon incontinent worden. Voor de zekerheid maar een matje op de bank gelegd maar verwacht er niet veel van. Over een uurtje weer controle bij de vk, dan zal ik het wel even noemen.
Uiteindelijk waren dit de winnende argumenten en heb ik hem net toch gekocht _O-.
Stop dat ding voorlopig gewoon in de box :). En anders vind ik er vast wel weer een andere functie voor.

Spannend Luna, ben benieuwd wat de VK zegt!

Mardy een goede NIPT *O*. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? En wil je in de OP?

Priem, inderdaad loslaten.. je kunt straks ook wel bijstellen, als blijkt dat het toch niet zo werkt zoals je van tevoren had gedacht (of zoals jullie het dan hebben gedaan) :+.

Peace, ik mag nu ook écht niks meer kopen. Het kleed is inmiddels overal uitverkocht in die uitvoering en komt volgens mij niet meer op voorraad. De rest gaat inderdaad weer netjes op het lijstje met kraamcadeaus of komt later :@ :@ :@.
pi_181816084
Zo, ik ben er weer! Nog even een paar uur in bed gelegen en dat was oke. Nog wel wiebelig dus gok gewoon een griepje.. blugh.

Wel handig dat jullie hier opnoemen wat jullie kopen, doet me beseffen hoe weinig we eigenlijk hebben voor de jongens.
Ik had bedacht dat we zon puzzelmat gingen kopen waar ze dan lekker op kunnen spelen enzo. Misschien maar eens even bestellen dan!
pi_181816941
Het waren maar een paar druppels, dus de vk vond de kans ook groot dat ik gewoon een tikje incontinent word. :')
  maandag 10 september 2018 @ 15:06:13 #141
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181817393
Da's idd een kwaaltje dat je online niet vindt in de leuke en gezellige artikeltjes... -O-

Ik heb m'n haar gewassen en da's serieus genoeg inspanning voor vandaag... Nu dus met m'n breiwerk op de bank. Heel tof okergeel vestje voor ukkie aan het breien O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 10 september 2018 @ 15:59:05 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_181818228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
gefeliciteerd Pinq!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 september 2018 @ 16:36:01 #143
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181818891
Egopost: Ook ik heb een goede NIPT <3 <3 <3
pi_181819345
Precies op het tijdstip dat de vliezen 24u gebroken waren begonnen de weeën vanzelf en is na een hele vlotte thuisbevalling vanochtend vroeg onze dochter en klein zusje geboren O+.

Super begeleid door vk en stagiaire, die regelmatig de opkomende paniek van de vorige ervaring vakkundig de kop in wisten te drukken, zo ontzettend dankbaar dat die erbij waren en dat het allemaal thuis kon O+. Nu kapot moe en ontzettend beurs, dus lees later even bij.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  maandag 10 september 2018 @ 17:04:23 #145
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181819369
Daar is ze dan! Gefeliciteerd Feyre O+ Fijn dat je zo'n mooie bevalling heb gehad (tenminste, als ik het goed lees)
  maandag 10 september 2018 @ 17:04:56 #146
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181819376
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:02 schreef Feyre het volgende:
Precies op het tijdstip dat de vliezen 24u gebroken waren begonnen de weeën vanzelf en is na een hele vlotte thuisbevalling vanochtend vroeg onze dochter en klein zusje geboren O+.

Super begeleid door vk en stagiaire, die regelmatig de opkomende paniek van de vorige ervaring vakkundig de kop in wisten te drukken, zo ontzettend dankbaar dat die erbij waren en dat het allemaal thuis kon O+. Nu kapot moe en ontzettend beurs, dus lees later even bij.
Daar is ze dan O+!
Wat ontzettend fijn voor jullie, dat het zo is gegaan. Een fijne kraamperiode toegewenst en een goed herstel. En natuurlijk veel geluk met jullie kleine meid!
pi_181819417
Ohhhh fijn dat het alsnog uit zichzelf startte !! Geniet van jullie dochtertje O+ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181819419
*O* gefeliciteerd Feyre met jullie dochter en zusje *O* Wat fijn dat je zo'n goede steun aan de VK had.
Ik wens je een goed herstel toe :* Lekker wennen met z'n viertjes
  maandag 10 september 2018 @ 17:07:24 #149
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181819422
VFT, ook fijn van jouw goede NIPT!

Ik zit nog bij de VK. We hebben in ieder geval afgesproken dat ik 18 sept. gestript word. Verder moet ik 2 dagen lang paracetamol nemen om de zoveel uur om de scherpe randjes er vanaf te halen. Zo nog even urine checken op eiwit en dan naar huis. Misschien vraag ik of ze wil kijken of er al iets van ontsluiting is, maar denk niet dat ze dat doet.
  maandag 10 september 2018 @ 17:08:12 #150
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181819442
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:02 schreef Feyre het volgende:
Precies op het tijdstip dat de vliezen 24u gebroken waren begonnen de weeën vanzelf en is na een hele vlotte thuisbevalling vanochtend vroeg onze dochter en klein zusje geboren O+.

Super begeleid door vk en stagiaire, die regelmatig de opkomende paniek van de vorige ervaring vakkundig de kop in wisten te drukken, zo ontzettend dankbaar dat die erbij waren en dat het allemaal thuis kon O+. Nu kapot moe en ontzettend beurs, dus lees later even bij.
Gefeliciteerd!!!
Fijn dat je ervaring nu positief is :Y
pi_181819620
Feyre gefeliciteerd O+
  Redactie Frontpage maandag 10 september 2018 @ 17:29:26 #152
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181819884
Bij deze nog een bedankje voor iedereen die mij gefeliciteerd heeft en waar ik nog niet persoonlijk op geantwoord heb! Onze meid is in de eerste twee dagen 7% gewicht verloren, maar de afgelopen twee dagen is ze weer in gewicht toegenomen. De borstvoeding komt goed op gang, daar heeft ze nu genoeg aan. We hebben haar wat bijgevoed met een paar ml formule op dag 2, maar dat is dus gelukkig niet meer nodig!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 10 september 2018 @ 17:29:26 #153
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181819885
Gefeliciteerd Feyre!! Fijn dat het zo gegaan is als gehoopt O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_181820882
Feyre gefeliciteerd *O*
pi_181820931
*O* Feyre! Ik had nog een heel verhaal voor je getypt, maar niet meer nodig. Van harte gefeliciteerd, wat ontzettend fijn dat het toch gewoon thuis kon! En ook nog eens hartstikke vlot! Knuffelze O+
pi_181820938
VenusFlyTrap, wat fijn dat je een goede uitslag hebt :)
pi_181821279
*O* wat ontzettend fijn dat het zo is gelopen, Feyre! Gefeliciteerd!! O+

*O* voor de goede nipt-uitslagen.
pi_181821324
Gefeliciteerd Feyre! O+
pi_181821914
Dat klinkt als een hele fijne bevalling Feyre O+ Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! *O*
pi_181822448
Gefeliciteerd Feyre! *O* O* Wat een fijne ervaring zo, is je gegund! :*
pi_181822604
Gefeliciteerd, Feyre *O* !
  maandag 10 september 2018 @ 19:23:58 #162
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181822648
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 17:29 schreef JeMoeder het volgende:
Bij deze nog een bedankje voor iedereen die mij gefeliciteerd heeft en waar ik nog niet persoonlijk op geantwoord heb! Onze meid is in de eerste twee dagen 7% gewicht verloren, maar de afgelopen twee dagen is ze weer in gewicht toegenomen. De borstvoeding komt goed op gang, daar heeft ze nu genoeg aan. We hebben haar wat bijgevoed met een paar ml formule op dag 2, maar dat is dus gelukkig niet meer nodig!
Op de goede weg dus *O*
Bedankt voor je update :)
pi_181823432
Ja Feyre! Daar is ze dan alsnog helemaal zelf *O* Gefeliciteerd :* Wat ben ik blij voor jou dat dit zo is gegaan O+ Fijne kraamtijd!

Wij zijn thuis en ik heb pas 3x gehuild van ongeloof en geluk :') O+
pi_181823608
Ach, Fuchs, het is jullie zó gegund O+
pi_181823611
Gefeliciteerd Feyre! Een spoedig herstel en heel veel geluk toegewenst!
pi_181824036
Gefeliciteerd Feyre *O* Fijn dat de bevalling nu een meer positieve ervaring is geweest. Veel geluk met z'n vieren!

En ook de anderen die bevallen zijn gefeliciteerd!

En nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

En hoera voor de goede NIPT-uitslagen!

En ik las ook reacties op mijn vorige berichten, maar mijn hoofd loopt over van op m'n laatste benen de laatste werkdagen voor verlof te volbrengen. Ik ben over een paar dagen weer wat helderder, hoop ik. Nog een halve dag *O*
pi_181824044
Feyre! Gefeliciteerd O+

Fuchs O+ lekker huilen!

En mooie nipt uitslagen zag ik, wat fijn zeg *O*

Gisteren was ik 20 weken :o! Ik heb sinds een week elke keer pijn in mijn buik na het eten, ben er echt goed beroerd van zeg! Herkend iemand dit en zijn er tips?
Mijn baarmoeder lijkt sowieso veel gevoeliger van bij de vorige zwangerschappen. Toen had ik vrijwel geen pijn en nu best vaak waardoor ik bang ben dat het toch fout gaat. Gelukkig voel ik de baby een aantal keer per dag heel goed maar Bleh!
♥ J & S
pi_181824424
Omg ik sta nu op nummer 4?! :o
  Redactie Frontpage maandag 10 september 2018 @ 21:31:37 #169
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181826054
Gefeliciteerd Feyre en Fuchsia!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 10 september 2018 @ 23:08:35 #170
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_181828504
Waah Pinq ik lees het nu net, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!! O+
in de haak.
pi_181832768
PINQ!!! wauw wat een mooi nieuws <3 <3 gefeliciteerd vrouw O+
:)
pi_181832827
Gefeliciteerd Feyre 💕!!

En wat fijn van de goede nipt uitslagen.

Wij hebben vanmiddag weer een echo en ik ben toch wel erg zenuwachtig. Veel last van bloedingen maar geen last van krampen of stolsels dus hou me maar vast aan dat het erbij kan horen.
pi_181832947
Dat is natuurlijk ook spannend mamaschaap! Ik hoop dat alles goed is, succes!
pi_181833095
Ik kom even binnen stormen. We zagen net een heel vrolijk zwaaiend mensje in mijn buik. Ik ben zo ontzettend opgelucht. *O*
pi_181833765
Cho, wat een heerlijkheid O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181833769
Oh en daaank allen! Zo blij :D *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181833860
Wat fijn Cholula! *O*
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:21:09 #178
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181834020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:20 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even binnen stormen. We zagen net een heel vrolijk zwaaiend mensje in mijn buik. Ik ben zo ontzettend opgelucht. *O*
Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?
pi_181834024
Heeeel fijn cho !! :D

En kan me voorstellen dat je get spannend vindt mamaschaap. Hopelijk is alles prima in orde en waren de zorgen nergens voor nodig :*

Klap, waar in de buik precies? Onderin..? En echt alleen als je net hebt gegeten? Ik had bij 20 weken wel last van pijnlijke banden maar buik zelf kan ik mij zo niet herinneren. Hier wel last van maag, maar dat is dus helemaal bovenin m'n buik.
Anderhalve week geen last meer gehad van maagzuur en nu is het net zo hard weer terug + pijnlijke maag en weinig slaap... -O- niks lijkt te helpen (kleine porties eten, medicijnen niet, weinig liggen); met zure vervelende boeren als gevolg, wordt er poepchagrijnig van :(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181834359
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?
1 april :D.
Nu nog even vertellen aan mijn teamleider, dat vind ik ook nog een tikje spannend.
pi_181834388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:01 schreef pinquit het volgende:
Oh en daaank allen! Zo blij :D *O*
Gefeliciteerd *O* *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_181834492
Cholula fijn een goede echo! Succes met vertellen op je werk.

Mamaschaap succes bij de echo, hopenlijk gewoon alles oke.

Klap wat vervelend van je buik, heb je zelf een idee waar het vandaan komt?

Priem ik kan op jouw antwoord gewoon helemaal +1 doen.. maar moet zeggen afgelopen nacht best oke geslapen. Gister was het overdag helemaal prut dus vreesde er een beetje voor maar ik ben dus net pas uit bed. Voel me weer een beetje mens gelijk!
pi_181834497
Herkenbaar priem!
M’n maag is zo hard en pijnlijk en boer de hele dag ;(
Had bij V precies hetzelfde en dat verdween na een tijdje, daar heb ik mijn hoop maar op gevestigd.
Deze zwangerschap is tot nu toe een kopie van de vorige.
pi_181834990
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Heeeel fijn cho !! :D

En kan me voorstellen dat je get spannend vindt mamaschaap. Hopelijk is alles prima in orde en waren de zorgen nergens voor nodig :*

Klap, waar in de buik precies? Onderin..? En echt alleen als je net hebt gegeten? Ik had bij 20 weken wel last van pijnlijke banden maar buik zelf kan ik mij zo niet herinneren. Hier wel last van maag, maar dat is dus helemaal bovenin m'n buik.
Anderhalve week geen last meer gehad van maagzuur en nu is het net zo hard weer terug + pijnlijke maag en weinig slaap... -O- niks lijkt te helpen (kleine porties eten, medicijnen niet, weinig liggen); met zure vervelende boeren als gevolg, wordt er poepchagrijnig van :(
Idd ook bovenin, ik weet nou niet goed of het mijn darmen of maag is maar pff poepchagrijnig is precies het woord! -O-
♥ J & S
pi_181835369
Jaaaaaa Cholula :'( *O* O+ Super fijn!

Priem, wat naar dat je zo veel last hebt van maagzuur ;( Dat maakt dat je echt wilt aftellen...
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:14:50 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181835375
Gefeliciteerd Feyre!

En herkenbaar hoor, heb hier ook last van m'n buik. Gynaecoloog zegt dat het m'n darmen zijn en dat het komt doordat alles opschuift en ruimte maakt...

Wat is het warm vandaag! Ik ga zo maar eens een raketje eten :Y)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181835945
Wat fijn cholula! O+ *O* nu nog even op het werk vertellen :P ik gun jou dezelfde reacties die ik heb gekregen! :)

Wij hadden vandaag de 20 weken echo en alles was helemaal goed O+ Netjes weggekeken bij het geslacht :+ Heb de hele tijd een sterk jongensgevoel gehad, maar nu ineens weer een heel sterk meisjesgevoel :') Het heeft in ieder geval dezelfde wipneus als S O+
pi_181838658
Fijn van de goede echo’s Cholula en Krijgerrtje.

Wij hebben de echo net gehad en gelukkig nog steeds een kloppend hartje☺. Als er veranderingen zijn qua bloedverlies mag ik meteen komen dus dat is wel fijn. 8.2 weken nu dus uitgerekende datum 21april.
pi_181838936
Hoera voor krijgerrtje en mamaschaap *O*
pi_181839104
Wat naar van het maagzuur! Ik herinner me dat ik daar de vorige zwangerschap omeprazol (of iets met die medeklinkers) tegen heb geslikt, dan was het nog iets te doen.

Fijn dat het vandaag zo'n goede echodag is! *O*

Mijn teamleider feliciteerde me meteen en wuifde al mijn zorgen over dingen die in mijn verlof moeten gebeuren naar later. Ik mag eerst even genieten. Eerste collega's ook op de hoogte gesteld en die zijn ook allemaal enthousiast en lief.
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:13:22 #191
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181839138
Goede echo's *O* *O* En buikbaby's die op grote broers/zussen lijken O+

Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Als we prenatale screening willen moeten we eerst naar een voorlichting. Dus vanmorgen geweest - 0 nieuw informatie ten opzichte van het boekje/wat ik al wist. Moeten we eerst de termijnecho doen (vrijdag), daarna een counselinggesprek (dinsdag).. Oftewel, in 8 dagen tijd, 4x naar de vk :') het zal vast allemaal moeten volgens de regeltjes hoor, maar voor iemand die het nog niet op het werk heeft verteld is het best een uitdaging :')
pi_181839744
Cho *O* een goede echo, wat fijn!

Ook Schaap een goede echo, blijft spannend dus. Maar deze heb je al binnen *O*

Krijgertje, goede 20 weken echo *O* Wat fijn!

Wat naar van de maagzuur Priem :'( Mega balen. Bij mij is het een paar weken weg geweest toen uk ging indalen, maar het is nu ook weer terug van weggeweest. Gelukkig helpt de rennie voldoende. Bij jou niet dus? Hoe gaat het verder? Kan je al genieten van je verlof?

MrsPeel, als ik me niet vergis heb jij nu ook verlof toch? *O* agenda al vol gepland? ;)

Stroop, wat een gedoe zeg. Wij hebben alleen een praatje met de vlos en een folder gehad.

Vanochtend weer controle in het ZH gehad. Glittersticker weer verdiend! Ze ging even voelen of hij ingedaald was. Verdorie, dat deed nog best zeer. Ik kreeg gelijk een harde buik en ferme trappen van de buikbewoner. Logisch ook als iemand met twee handen je hoofd vastpakt en even heen en weer gaat schudden. Alsof je bij tante Mien op bezoek bent die je vol bij je wangen pakt om je eens lekker welkom te heten :D
pi_181839834
Ow ja, maagzuur-boks. Maar gelukkig niet zo erg als arme Priem ;( Rennies helpen meer dan voldoende.

Bijna verlof, Peace, donderdag nog een halve dag *O*

Zojuist goedgekeurd bij de verloskundige, hartje, bloeddruk, buik, alles zoals het moet. Meteen wat vervolgafspraken doorgepland, omdat het avondspreekuur vaak snel vol zit. Ik heb de laatste gepland met 38w3d, omdat ik van plan ben om met 39w precies te bevallen O-)
pi_181840189
Krijger super fijn dat alles goed was !! Heel benieuwd of je gevoel zal kloppen of nog 20keer zal veranderen :+

Mamaschaap gelukkig alles in orde O+

Jeetje stroopwafel, hier ook enkel folder en uitleg van vk, verder niks gedoe/extra geregel etc etc :@

@peace: nope zowel gaviscon als rennie werken momenteel niet. Lijkt het af en toe te verergeren zelfs :') vandaag echter wel een iets betere dag maar heel eerlijk komt het omdat ik praktisch nog niks heb gegeten... ook niet de beste oplossing want heb honger en weet dus echt niet wat ik nu nog ‘durf’ te eten :')
Verder zeker wel lekker genieten van mijn verlof. Ik merk dat ik heel erg tot rust kom door lekker mijn eigen dingetjes te kunnen doen thuis. Laatste babywasjes zijn nu gedaan; de laatste bestellingen komen nu binnen. Box staat al beneden (nu nog wachten op de hangloose). Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

En yeahhh weer een sticker :D ja dat gepor daar beneden is me toch een gedoe steeds haha... _O- helpt wel om flink uit te ademen als ze gaan voelen; maar de ene vk is hier wel wat ruwer dan de ander ook :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181840339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:

...

Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

Wat lief O+ En fijn dat je geniet van je verlof! En dat maagzuur, dat moet je gewoon negeren :{w Don't rain on my parade :(
pi_181840420
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:
Krijger super fijn dat alles goed was !! Heel benieuwd of je gevoel zal kloppen of nog 20keer zal veranderen :+

Mamaschaap gelukkig alles in orde O+

Jeetje stroopwafel, hier ook enkel folder en uitleg van vk, verder niks gedoe/extra geregel etc etc :@

@peace: nope zowel gaviscon als rennie werken momenteel niet. Lijkt het af en toe te verergeren zelfs :') vandaag echter wel een iets betere dag maar heel eerlijk komt het omdat ik praktisch nog niks heb gegeten... ook niet de beste oplossing want heb honger en weet dus echt niet wat ik nu nog ‘durf’ te eten :')
Verder zeker wel lekker genieten van mijn verlof. Ik merk dat ik heel erg tot rust kom door lekker mijn eigen dingetjes te kunnen doen thuis. Laatste babywasjes zijn nu gedaan; de laatste bestellingen komen nu binnen. Box staat al beneden (nu nog wachten op de hangloose). Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

En yeahhh weer een sticker :D ja dat gepor daar beneden is me toch een gedoe steeds haha... _O- helpt wel om flink uit te ademen als ze gaan voelen; maar de ene vk is hier wel wat ruwer dan de ander ook :')
Hier deed omeprazol (op advies van de vk) echt een hoop! Kun je gewoon bij de drogist halen!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 17:24:04 #197
269689 crew  Viv
pi_181840496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Als we prenatale screening willen moeten we eerst naar een voorlichting. Dus vanmorgen geweest - 0 nieuw informatie ten opzichte van het boekje/wat ik al wist. Moeten we eerst de termijnecho doen (vrijdag), daarna een counselinggesprek (dinsdag).. Oftewel, in 8 dagen tijd, 4x naar de vk :') het zal vast allemaal moeten volgens de regeltjes hoor, maar voor iemand die het nog niet op het werk heeft verteld is het best een uitdaging :')
Damn, wat omslachtig. :X Ik heb de NIPT via België gedaan (in Nederland mocht het toen alleen na slechte uitslag combinatietest), dat was een kwestie van een formulier uitprinten/invullen en een paar buisjes bloed laten prikken bij een Nederlandse huisartsenprikpost. Zij stuurden alles door en ik kreeg de uitslag per mail terug. :Y)
  dinsdag 11 september 2018 @ 17:46:07 #198
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181841042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Damn, wat omslachtig. :X Ik heb de NIPT via België gedaan (in Nederland mocht het toen alleen na slechte uitslag combinatietest), dat was een kwestie van een formulier uitprinten/invullen en een paar buisjes bloed laten prikken bij een Nederlandse huisartsenprikpost. Zij stuurden alles door en ik kreeg de uitslag per mail terug. :Y)
Ja, bizar hè? En dan kun je ook maar op één locatie bloed laten prikken en ook niet op m'n vrije dag (vrijdag). Het is bijna alsof ze liever niet hebben dat je de nipt doet. Behalve dat je dus hetzelfde moet doen bij de combinatietest. Anderhalf jaar geleden deden ze niet zo moeilijk..
pi_181842116
Ah boe... vriend even langs drogist gestuurd maar ze hadden geen omeprazol.. morgen rijdt ie even langs andere en hoop dat die wellicht een stuk beter zal werken.

Echt vreemd, hier was die nipt geen enkel probleem en zo ingepland eigenlijk. Prikken moest wel in ziekenhuis maar kon ik tijdens m’n middagpauze snel inplannen (en mijn werk wist het toen al ook dus hoefde ook geen excuus te verzinnen :+ mijn collega had al gemerkt dat ik vaker naar de wc ‘rende’ dus die had het door toen ik echt nog maar net zwanger was zelfs :') )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:41:52 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181842160
Nipt was hier counseling en bloedprikken (beide na de termijnecho).

Ik heb een spuugmiddag en blijk m'n lievelingseten (lasagne) echt niet meer te lusten. Heb in plaats daarvan maar een boterham gesmeerd.

En fijn van alle goede echo's!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181844421
Nipt was hier een kort gesprek bij de vk en bloed prikken bij de lokale kliniek. Stelde weinig voor eerlijk gezegd. Ik snap het op zich wel als ze iets meer voorlichting willen geven, maar een boekje én voorlichting én counsellinggesprek is wel redelijk overkill.
pi_181845979
Voor de nipt kregen wij ook ‘counselling’, maar dat was niet meer dan de originele informatie tijdens de eerste afspraak. Prikken kon alleen in het zkh en omdat het bloed naar Amsterdam gestuurd werd inderdaad ook niet op vrijdag, omdat het dan niet meer op tijd zou zijn. Heb een dag vrijgenomen voor de termijnecho en direct daarna nipt laten prikken ^O^
pi_181852948
Cholula! Wat goed! En wat leuk dat we nu hier samen zitten O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 september 2018 @ 08:50:34 #204
269689 crew  Viv
pi_181853031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik snap het op zich wel als ze iets meer voorlichting willen geven, maar een boekje én voorlichting én counsellinggesprek is wel redelijk overkill.
Ja ik heb in feite mezelf gecounseld en dat kan natuurlijk niet iedereen, dus het is goed dat het aangeboden wordt. Ik zou het alleen niet verplichten. Bij de drogist vragen ze bijvoorbeeld vaak of je nog vragen hebt over paracetamol. Zeg je nee, dan krijg je het ook gewoon mee. :Y)
pi_181853804
dat is bij de VK ook zo. bij ons was het counselingsgesprek niet meer dan het invullen van het formulier. daarna idd naar het ziekenhuis voor het bloedprikken voor de NIPT en direct ook de standaard zwangerschapsonderzoeken.
verplichte voorlichtingsafspraak lijkt me wat overdreven
pi_181854087
Vanochtend trouwens weer een mooi vliezen-vals alarm. Ik stond op van de bank en had ineens een vochtige broek. Maar de natte plek zat alleen op mijn billen, en niet in mijn kruis.

Bleek de kat eerder die ochtend op de bank gekotst te hebben. Mijn man had dat al netjes schoongemaakt, maar de plek was nog wel nat. _O-
pi_181854228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef lunapuella het volgende:
Vanochtend trouwens weer een mooi vliezen-vals alarm. Ik stond op van de bank en had ineens een vochtige broek. Maar de natte plek zat alleen op mijn billen, en niet in mijn kruis.

Bleek de kat eerder die ochtend op de bank gekotst te hebben. Mijn man had dat al netjes schoongemaakt, maar de plek was nog wel nat. _O-
Hahaha gatverdamme :D

Ik had vanochtend ook een soort vals alarm. Stond op uit bed en ineens druppelde er vocht op de grond. Ik dacht even dat ik incontinent geworden was of dat mijn vliezen gebroken waren. Maar het was een mooie waterval met afscheiding :') Lekker hoor...
pi_181854256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:22 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hahaha gatverdamme :D

Ik had vanochtend ook een soort vals alarm. Stond op uit bed en ineens druppelde er vocht op de grond. Ik dacht even dat ik incontinent geworden was of dat mijn vliezen gebroken waren. Maar het was een mooie waterval met afscheiding :') Lekker hoor...
:o
pi_181854540
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o
Dat is geen voorteken toch?

Ik ben er nog helemaal niet klaar voor :')
  woensdag 12 september 2018 @ 10:52:19 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181854558
Waar is helsinki al 1,5 dag? :D
pi_181854651
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:50 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dat is geen voorteken toch?

Ik ben er nog helemaal niet klaar voor :')
Nee hoor, maar ik lees wel vaker over toegenomen afscheiding, maar dat het je langs de benen loopt, wauw :D Ik ben vol ontzag voor het vrouwelijke lichaam!

Scherp SC, inderdaad, waar is Helsinki?!?

En nog maar 7 voor mij :o
pi_181854686
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik lees wel vaker over toegenomen afscheiding, maar dat het je langs de benen loopt, wauw :D Ik ben vol ontzag voor het vrouwelijke lichaam!

Scherp SC, inderdaad, waar is Helsinki?!?

En nog maar 7 voor mij :o
Dat was voor mij ook nieuw :') Opgespaard van de hele nacht :D Haha

Joehoe! Helsinki???
pi_181854786
Helsinki heeft vanochtend nog op andere social media gepost, dus ik zou er niet te veel in lezen :P
pi_181854828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef lunapuella het volgende:
Helsinki heeft vanochtend nog op andere social media gepost, dus ik zou er niet te veel in lezen :P
Partypooper ;(
pi_181855165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:41 schreef elamanilo het volgende:
Cholula! Wat goed! En wat leuk dat we nu hier samen zitten O+
Ik vind dat ook zo leuk! O+
pi_181855242
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik lees wel vaker over toegenomen afscheiding, maar dat het je langs de benen loopt, wauw :D Ik ben vol ontzag voor het vrouwelijke lichaam!

Scherp SC, inderdaad, waar is Helsinki?!?

En nog maar 7 voor mij :o
Dat had ik beide keren ook, en beide keren was dat 2 weken voor de bevalling
  woensdag 12 september 2018 @ 11:58:53 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181855778
Ik zie net dat ik gewoon bijna top 10 ben. Waaaah.... En dat terwijl ik nog ruim tien weken moet.


En die vliezen-alarmen, ik ben soort van gefascineerd en grossed out tegelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181855961
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:31 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Dat had ik beide keren ook, en beide keren was dat 2 weken voor de bevalling
Ja hèhè, over 2 weken is Peace 39+4 zwanger, ik zou de afscheiding van nu niet als teken zien voor een aanstaande bevalling :D Hetzelfde kun je dan zeggen over zuurbranden of slecht slapen of een van de andere kwalen die in de laatste 1-2 maand opspelen.
pi_181856153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ja hèhè, over 2 weken is Peace 39+4 zwanger, ik zou de afscheiding van nu niet als teken zien voor een aanstaande bevalling :D Hetzelfde kun je dan zeggen over zuurbranden of slecht slapen of een van de andere kwalen die in de laatste 1-2 maand opspelen.
Ho rustig! Ik weet niet hoever ze is hoor
Ik zeg alleen dat ik het ook had.
pi_181856198
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:15 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ho rustig! Ik weet niet hoever ze is hoor
Ik zeg alleen dat ik het ook had.
Ik ben ook rustig, zie de smiley. Wel toevallig dat het bij jou 2x zo is gegaan!
  woensdag 12 september 2018 @ 12:22:04 #221
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856297
Nog niets aan de hand hier! Qua baby dan. Zit er wel een beetje doorheen want ik ben best verkouden en daardoor zit mijn oor dicht. Mijn voet doet ook echt vreselijk veel pijn waardoor ik amper kan lopen :'). Het komt erop neer dat er maar weinig aan te doen is dus dat is flink balen. En ik heb vooral last van dat oor en de duizeligheid die daar volgens mij mee gepaard gaat.

Dingen die ik nu geprobeerd heb / doe:
- neusspray
- stomen met inhalatiecapsules
- voeten omhoog (vocht vasthouden)
- minder bewegen maar toch wel proberen kleine stukjes te lopen vanwege dat vocht
- veel thee drinken
- paracetamol slikken
- massage door L. om dat vocht kwijt te raken

Anderen nog eventueel tips? Behalve bevallen :P.
pi_181856329
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:17 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik ben ook rustig, zie de smiley. Wel toevallig dat het bij jou 2x zo is gegaan!
Bij nr 1 schrik ik en is de vk nog komen controleren of t echt geen vruchtwater was. Bij nr 2 gebeurde het weer en toen dacht ik ook echt: oooh dit was bij nr 1 ook! Nou dan gaat het niet lang meer duren. En idd weer 2 weken later ongeveer was t feest. En ik ben niet 2x rond dezelfde termijn bevallen. Dus voor mij was het wel een teken van t eind is heel dichtbij :)
pi_181856351
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:22 schreef Helsinki het volgende:
Nog niets aan de hand hier! Qua baby dan. Zit er wel een beetje doorheen want ik ben best verkouden en daardoor zit mijn oor dicht. Mijn voet doet ook echt vreselijk veel pijn waardoor ik amper kan lopen :'). Het komt erop neer dat er maar weinig aan te doen is dus dat is flink balen. En ik heb vooral last van dat oor en de duizeligheid die daar volgens mij mee gepaard gaat.

Dingen die ik nu geprobeerd heb / doe:
- neusspray
- stomen met inhalatiecapsules
- voeten omhoog (vocht vasthouden)
- minder bewegen maar toch wel proberen kleine stukjes te lopen vanwege dat vocht
- veel thee drinken
- paracetamol slikken
- massage door L. om dat vocht kwijt te raken

Anderen nog eventueel tips? Behalve bevallen :P.
Voeten in n koel badje?
  woensdag 12 september 2018 @ 12:25:54 #224
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856358
Zal later trouwens echt goed bijlezen. Ben benieuwd of ik dinsdag gestript kan worden en of er dan iets op gang komt. Zo hebben we het in ieder geval afgesproken. Vrijdag UD! Misschien komt ons jommetje gewoon uit zichzelf joh :).
pi_181856359
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Bij nr 1 schrok ik en is de vk nog komen controleren of t echt geen vruchtwater was. Bij nr 2 gebeurde het weer en toen dacht ik ook echt: oooh dit was bij nr 1 ook! Nou dan gaat het niet lang meer duren. En idd weer 2 weken later ongeveer was t feest. En ik ben niet 2x rond dezelfde termijn bevallen. Dus voor mij was het wel een teken van t eind is heel dichtbij :)
  woensdag 12 september 2018 @ 12:26:59 #226
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856370
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:25 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Voeten in n koel badje?
Ook gedaan ;(. Ga ik zo weer doen. Baat het niet dan schaadt het niet... Ben net een kacheltje dus afkoelen kan sowieso geen kwaad _O-. (Zei zij, de grootste koukleum van de Betuwe).
pi_181856377
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181856427
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
pi_181856518
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
Dan moet ik eerst een andere man zoeken ;) :7
pi_181856531
Oh boeh Helsinki nee helaas ook geen tips van mijn kant... ik heb wel wat vocht in m’n voeten maar verder niet overdreven pijn. Massages van mijn vriend helpen hier wel wat rust te brengen in m’n voeten; maar blijkbaar is het bij jou een stuk erger -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181862054
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
pi_181862731
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef aapieannie het volgende:
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
pi_181862878
Hier voelt het soms ook alsof ik in mijn broek plas door de afscheiding. Echt geen teken voor een bevalling dus aangezien ik bijna 9 weken ben :P

Hopen dat je baby’s nog even blijven zitten aapie!
pi_181864583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
Lief dat je het vraagt.. niet echt flitsend hier.

Ik ben wel thuis maar zit zo ongeveer elke dag weer in het ziekenhuis vanwege bloedverlies of pijnlijke aanhoudende harde buiken of minder leven voelen. Inwendige echo liet ook funneling zien maar daar doen ze dus niks mee. Bmm is wel gelukkig weer toegenomen van 29mm naar 35mm.

Ik ben vooral moe, extreem moe. Ik slaap gemiddeld 2 uur per nacht vanwege constante paniekaanvallen (vanwege iets anders dan de zwangerschap wel) icm de harde buiken. Ik ben er dus wel echt enorm klaar mee :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181865843
Hè bah, JJ, dat klinkt echt heel erg naar :'( En het lijkt mij nagelbijtend spannend. Rot om dat je nog meer zorgen hebt dan alleen over deze zwangerschap. Heel veel sterkte :*
  woensdag 12 september 2018 @ 20:11:03 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181866218
Aapie, laat die baby's nog mooi maar even zitten!

En JJ, wat ontzettend balen. Sterkte!

Manlief heeft hier nesteldrang en is nu de isofixbasis in de auto aan het zetten. Prima, ik breek in de tussentijd m'n hoofd over of we witte of cremekleurige enveloppen willen voor de geboortekaartjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181866441
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
pi_181866586
Ik ben weer thuis hoor! De echo liet twee prachtig spartelende kindjes zien, waarvan er een met zn vingers tussen mn ribben zit te graaien.. daar komt de pijn in mn zij vandaan.
Urine was ook schoon, de harde buik kon ze niet zo makkelijk verklaren omdat die ook niet werd geregistreerd op de ctg.
Er is ook nog een cervix meting gedaan en die was nog prima, niks veranderd ten opzichte van de 20 weken.
Dus naar huis met bet advies om de zorg voor kleuter toch nog meer uit handen te gaan geven en echt echt echt rustig aan te gaan doen.

Nu dus lekker op de bank, met een stuk taart want idd cholula ik ben jarig vandaag!
Ik heb vanmorgen 26 kaarsjes uit mogen blazen!
pi_181866646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:19 schreef Cholula het volgende:
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
Hier ook beide keren zo vroeg al het baby’tje gevoeld! Dus het kan zeker! Maar je weet het waarschijnlijk pas echt zeker als het nog duidelijker wordt in een paar weken O+
pi_181866677
Gefeliciteerd aapieannie! En fijn dat het er allemaal goed uitziet. En goed voor jezelf zorgen!

JaleesaJoia 😘
pi_181866984
Gefeliciteerd aapie, én met je verjaardag (zo jong :o ) én met de goede uitslagen in het ziekenhuis *O*

Wat vroeg Cholula! Lijkt me heerlijk om dan al te voelen O+ Kennelijk kan het, geniet er van!
pi_181869813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Ohhhh O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_181873325
Aapie happy birthday!

Priem wat ontzettend cute!!!

JJ sterkte

Vandaag alweer 13 weken! De ene app zegt T1 de ander T2... achja geen zorgen want om 18:00 trek ik voor het laatst de deur achter me dicht op het werk (om over twee weken weer terug te komen). Zaterdag naar Egypte!

Van de week de kraamverzorgster geregeld en al 3 GO-ers gemaild. Tip van mijn moeder (werkt op CB) was om te vragen of ze antivaxx kindjes aannemen. Tot op heden geen reactie. Zoveel zijn er niet in dit durp dus dat zou best wel een spannend kunnen gaan worden.
pi_181873651
20 weken! *O*
  donderdag 13 september 2018 @ 08:28:49 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181874206
Vft (even volledig los van mijn mening over vaccineren); ons kdv gaf aan dat ze niet mogen weigeren.

En krijger, halverwege! *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181874925
Thx Peel en vft O+

Oh aapie das even schrikken ! En nog gefeliciteerd O+ fijn dat alles toch goed is en je weer thuis bent.

Oh JJ wat een stressvolle zwangerschap zo... -O- vind het zo sneu voor je en hoop dat er toch nog enige verbetering in mag komen, maar zo elke dag (bijna) in ziekenhuis terecht komen lijkt me weinig rust geven en kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt.. ;( veel sterkte..

Krijger mijlpaal O+ *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181875765
20 weken voor krijgertje *O*

Jaleesa hang in there girl! Ik kan me goed indenken dat je er klaar mee bent.

Ik heb een goede nacht gehad, mn moeder heeft kleuter vanmorgen naar school gebracht dus ik hang nog lekker op de bank. Vandaag maar eens een rondje internet shoppen.
  donderdag 13 september 2018 @ 12:21:31 #248
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181877166
Fijn van alle goede echo's O+. Toch weer een hele opluchting!

Mrs. Peel bijna verlof!

Vliezen-alarmen :'). Heel herkenbaar. En dan de ongemakkelijke vraag van L. ''wat is het dan wel'' ehhhh...

Priem, wat is het kamertje mooi geworden (voor zover ik kan zien)!

Aapie, jeetje wat schrikken. Gelukkig kreeg je goede uitslagen terug. En nog gefeliciteerd met je verjaardag :*.

Krijgertje *O*!

JJ, och het zit echt niet mee. Heb je inmiddels hulp ingeschakeld vanwege de paniekaanvallen? :* voor jou.

Ik heb straks een afspraak bij de fysio staan om eens naar mijn - inmiddels lila gekleurde - voet te kijken. De huisarts gaf me niet het idee het te weten dus een beetje in mijn wanhoop maar naar de fysio gebeld :@. Verder zijn mijn trommelvliezen naar binnen geklapt. Geen idee wat ik kan doen; volgens mij is uitzitten het enige. Was niet zo'n hele bevredigende afspraak bij de huisarts :').
pi_181878085
Helsinki :* wat shit van die ongemakken nu. Hopelijk komt de bevalling snel op gang en verdwijnen je kwaaltjes! (Dat er dan even nieuwe ongemakken voor in de plaats komen hebben we het maar niet over, je hebt dan wel je baby om mee te knuffelen :D O+ )
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 13:59:47 #250
74056 crew  ToT
pi_181878779


*O* Verhaal volgt later! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 14:14:08 #251
74056 crew  ToT
pi_181878997
De weeën begonnen rond 2.00 's nachts.
Rond 3.45 belden we de verloskundige die samen met die studente kwam die laatst geprobeerd had zijn hoofdje terug naar boven te duwen.
Haar manier van instructies geven was niet echt prettig (steeds dezelfde dingen herhalen op een toon die de aandacht niet greep.)
We hebben eerst wat thee gedronken en zijn toen naar het ziekenhuis gegaan waar we om 6.30 aan kwamen. (Grote omleiding)
De studente bleek degene die vooral bij ons aanwezig bleef en instructies bleef geven, dus op een gegeven moment wilde ik aan de verloskundige vragen of zij het misschien over kon nemen en die studente naar huis kon sturen, maar precies toen ik het wilde vragen, kwam ze gelukkig zelf al met die vraag. :)

En om 9.40 werd mini-ToT geboren! *O*
pi_181879102
ToT *O* gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar het verhaal. Edit: je was al aan het typen. Hoe is het met je vrouw? En hoe heet de kleine?

Helsinki, wat een pittig einde van je zwangerschap. Wat zal jij enorm uitkijken naar jullie kindje O+ Ik hoop dat de fysio wat voor je kan doen. En anders gewoon, hup, bevallen ;)

Krijger, 20 weken *O* Prachtige mijlpaal!

JJ, wat een heftige tijd ga jij door zeg :* Het is echt doorbijten voor je. Ik hoop dat er nog wat mooie lichtpuntjes komen wat deze zwangerschap betreft.

Tink, ik moest grinniken om jullie nesteldrang. Jullie zijn er mooi weer op tijd bij. Ik wilde de isofix ook al eerder in de auto hebben, maar ben blij dat we dat nog niet gedaan hadden. We hebben in de tussentijd met regelmaat nog mensen op de achterbank vervoerd. Dan had hij er elke keer weer uit gemoeten.

Ik heb kennis gemaakt met schaambeenpijn. Ook een nare pijn is dat zeg! Ik kan nu wel alle veel voorkomende bekkenklachten aftikken. Gisteren met zwanger en fit toch weer te fanatiek geweest (we deden een balspel en als gymjuf MOET ik echt winnen). Achter een bal aan rennen met bijna 38 weken zwanger is geen aanrader :') Maar, wel gewonnen ;)
pi_181879112
Van harte papa ToT O+ *O* lekker genieten nu van jullie kleintje *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 13 september 2018 @ 15:00:49 #254
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181879851
Van harte, ToT, dat is dan nog vlotjes gegaan, zeg! En wat een mooie baby heeft mevrouw-ToT gebakken O+

Oef, Helsinki, die laatste loodjes worden zo wel heel zwaar. Hopelijk komt er snel een eind aan.

En JJ, wat een ontzettend heftige periode zo. Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar begreep tussen de regels door dat de zwangerschap al voor het ziekenhuis niet soepel verliep. Hopelijk hebben jullie je portie nu gehad en blijft de kleine lekker nog een paar maanden binnen zitten. :*
pi_181880572
Gefeliciteerd ToT *O* Wat een plaatje O+ En een vlotte bevalling, zo klinkt het. Veel geluk met z'n drieën!
pi_181880642
Gefeliciteerd ToT! *O*
Wat een heerlijk vers babytje O+
  donderdag 13 september 2018 @ 16:36:52 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181881656
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

*O* Verhaal volgt later! :Y
Wat een schatje O+ O+
Nogmaals gefeliciteerd *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181882231
Gefeliciteerd ToT!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 17:46:36 #259
74056 crew  ToT
pi_181882920
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:20 schreef Peacefulll het volgende:
ToT *O* gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar het verhaal. Edit: je was al aan het typen. Hoe is het met je vrouw? En hoe heet de kleine?

Helsinki, wat een pittig einde van je zwangerschap. Wat zal jij enorm uitkijken naar jullie kindje O+ Ik hoop dat de fysio wat voor je kan doen. En anders gewoon, hup, bevallen ;)

Krijger, 20 weken *O* Prachtige mijlpaal!

JJ, wat een heftige tijd ga jij door zeg :* Het is echt doorbijten voor je. Ik hoop dat er nog wat mooie lichtpuntjes komen wat deze zwangerschap betreft.

Tink, ik moest grinniken om jullie nesteldrang. Jullie zijn er mooi weer op tijd bij. Ik wilde de isofix ook al eerder in de auto hebben, maar ben blij dat we dat nog niet gedaan hadden. We hebben in de tussentijd met regelmaat nog mensen op de achterbank vervoerd. Dan had hij er elke keer weer uit gemoeten.

Ik heb kennis gemaakt met schaambeenpijn. Ook een nare pijn is dat zeg! Ik kan nu wel alle veel voorkomende bekkenklachten aftikken. Gisteren met zwanger en fit toch weer te fanatiek geweest (we deden een balspel en als gymjuf MOET ik echt winnen). Achter een bal aan rennen met bijna 38 weken zwanger is geen aanrader :') Maar, wel gewonnen ;)
Ze maken het beiden prima, hoewel Matthijs (dat is zijn naam dus) de eerste uren alleen wilde slapen en niets drinken, maar nu drinkt-ie heel gulzig! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Van harte papa ToT O+ *O* lekker genieten nu van jullie kleintje *;
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Van harte, ToT, dat is dan nog vlotjes gegaan, zeg! En wat een mooie baby heeft mevrouw-ToT gebakken O+

Oef, Helsinki, die laatste loodjes worden zo wel heel zwaar. Hopelijk komt er snel een eind aan.

En JJ, wat een ontzettend heftige periode zo. Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar begreep tussen de regels door dat de zwangerschap al voor het ziekenhuis niet soepel verliep. Hopelijk hebben jullie je portie nu gehad en blijft de kleine lekker nog een paar maanden binnen zitten. :*
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd ToT *O* Wat een plaatje O+ En een vlotte bevalling, zo klinkt het. Veel geluk met z'n drieën!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd ToT! *O*
Wat een heerlijk vers babytje O+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat een schatje O+ O+
Nogmaals gefeliciteerd *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:06 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd ToT!
*O* Dank, dank! :D *O*
pi_181884673
Tot gefeliciteerd O+ O+ O+ *O*
pi_181884843
Gefeliciteerd ToT!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181884902
Gefeliciteerd *O*
pi_181886795
Gefeliciteerd ToT *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 21:10:38 #264
74056 crew  ToT
pi_181887334
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:15 schreef krijgerrtje het volgende:
Tot gefeliciteerd O+ O+ O+ *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gefeliciteerd ToT!! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:30 schreef Omentielvo het volgende:
Gefeliciteerd *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:51 schreef aapieannie het volgende:
Gefeliciteerd ToT *O*
*O* Dank, dank! :D

_O- Sow, en de eerste golf babykots over m'n shirt is ook een feit! :')
We waren niet zeker of hij wel wat gedronken had (aangezien de eerste poging uit de borst helemaal op niets uit liep).
Geprobeerd een boertje te laten doen, niets.
Neergelegd, even later begon-ie wat te huilen (eerste keer dat hij het zo uit zichzelf deed) en hij leek wat melk in zijn mondje te hebben.
Opgetild om hem over mijn schouder te leggen......te laat! :') Nog geen 12 uur oud en heeft me nu al een wasbeurt opgeleverd! _O-
pi_181888258
Gefeliciteerd ToT! En wat een schattige foto O+

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad O+
We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:44:42 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181888356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:41 schreef CaVaBien het volgende:
Gefeliciteerd ToT! En wat een schattige foto O+

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad O+
We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
Wat fijn O+

Heb zelf ook rond 7 weken een afspraak, vroeg me al af of daar een echo gedaan zou worden of dat men zou wachten tot ongeveer 12 weken... Leuk om te weten dat ze het soms 2 keer doen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 21:47:43 #267
74056 crew  ToT
pi_181888440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:41 schreef CaVaBien het volgende:
Gefeliciteerd ToT! En wat een schattige foto O+

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad O+
We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
Dank je! :D

En leuk zeg! *O*
pi_181888444
ToT, dan weet je nu al wie de baas is :P

Gefeliciteerd CaVa *O*
pi_181889591
ToT gefeliciteerd *O* wat een mooie jongetje! Geniet van elkaar!
♥ J & S
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 september 2018 @ 22:31:38 #270
74056 crew  ToT
pi_181889629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
ToT, dan weet je nu al wie de baas is :P

Gefeliciteerd CaVa *O*
Whehe, idd! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef klaprooss het volgende:
ToT gefeliciteerd *O* wat een mooie jongetje! Geniet van elkaar!
Thanks! *O*
Komt wel goed! :Y
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:59:45 #271
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181894105
Oooooh! ToT! Van harte gefeliciteerd O+.

UD-mijlpaal hier *O*. En ja, die baby mag er zo onderhand zeker een keer uit. Ben wel toe aan de volgende fase met allerlei ongemakken :D.

Ik voel me vandaag wel beter geloof ik. De fysio heeft mijn voet gemasseerd en ik heb wat oefeningetjes mee om hem zelf thuis wat losser te kunnen maken. En verder is het een kwestie van accepteren dat dit is zoals het is.

Peace, dat is zo'n vervelende pijn! Bah. Moest wel lachen om hoe fanatiek je nog bent :D. Ik doe het je niet na! Ook niet zonder baby in de buik. Ren alleen voor m'n leven ;).

CVB, Jaaa een knipper! Hartstikke fijn :*.
  vrijdag 14 september 2018 @ 07:01:53 #272
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181894128
Is er nog een meelezend modje die Feyre en ToT uit de OP kan halen? En ik meen dat de UD van Cho nu 1 april is.
pi_181894746
Een knipper voor CVB, *O*.

Fijn dat het wat beter gaat met je voet, Helsinki. *O* voor je ud-mijlpaal. Nog maximaal twee weken.

Ik ben blij dat het na vandaag weekend is en dat ik langzaam richting het tweede trimester ga, ik ben het totale gebrek aan energie echt beu.
pi_181894751
UD voor Helsinki *O* Nog leuke plannen vandaag? Behalve hopen op een bevalling :P

Gefeliciteerd ToT! *O*

Kloppend hartje voor CaVa O+
pi_181894894
UD mijlpaal voor Helsinki *O* En nu werpen >:)
pi_181895084
Helsinki ud *O*

En een hartje voor Cava *O*

Gelukkig bijna weekend inderdaad cholula...
Ik heb vanmorgen kleuter zonder ras afgeleverd bij school, gelukkig was een andere mama zo lief om mij even met de auto heen en weer te brengen om alsnog de tas af te leveren.

Het ziekenhuis avontuur van woensdag heeft bij veel mensen wat los gemaakt, morgen word onze nieuwe zoldervloer geleverd en aankomende week komen onze familie's ons huis verder afmaken. Daar worden vooral mijn hormonen erg blij van!
pi_181895135
Tandjes krijgen in week 5 is dat normaal? (weet het antwoord al)
Ik zie al een paar kleine witten stipjes zitten.
*)
pi_181896332
Helsinki UD !! Kan me voorstellen dat je klaar bent voor de volgende fase. Ik ben ook zo aan het aftellen naar die 40w dat als ie langer blijft zitten ik wellicht een beetje ga huilen :') _O-

Ohhh hartje voor cava O+ *O* super!

Haha aapie, hier ook continue dat ik simpele dingen vergeet, maar fijn dat een moeder even heen en weer wou rijden. En ook heeeeel fijn dat men een tandje bij wil zetten :D ik wou hier vooral alles 'af' hebben voor 37w, geeft toch een stuk meer rust in m'n koppie O+ Lekker even delegeren en rusten ;)

Na gisteren een hele dag pijn aan de bolling van m'n buik + continu harde buik, lijkt mijn buik vandaag weer normaal te doen. Wel afgelopen nacht weer met bed omhoog geslapen, maar al bij een redelijke nacht.
En gisteren gaf m'n vriend toe dat hij het toch wel spannend vindt nu babykamer af is en wiegje gedekt O+ merk dat hij er ook enorm naar verlangt *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181896674
Even jompelen voor de UD van Helsinki *O* Over max 2 weken ben je sowieso mama O+

En ik zag een verse baby voor ToT, hartje voor Cava

Ik kom hier gedag zeggen. :W Onze kleine gup is vandaag gewoon al een week oud :o Hij doet t super goed, is een heel alert mannetje. De borstvoeding is goed op gang en hij zat woensdag al weer op zn geboortegewicht. Ik explodeer soms zowat van liefde en trots O+
Zelf heb ik helaas nog flink last van de knip die is gezet. Is super netjes gehecht en geneest goed, maar t is gewoon nog heel pijnlijk :X Ik lig dus nog veel in bed en kan nog weinig in huis.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling en een hele mooie kennismaking met jullie babies O+ *;

Ik vond het heel fijn om mijn zwangerschap met jullie te kunnen delen O+ Met de tijd haak ik waarschijnlijk ook wel aan in het babytopic :) Kom daar nu nog niet echt aan toe :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuchsia_roze op 14-09-2018 15:42:50 ]
pi_181896746
Ohhh fuchs je klinkt heerlijk verliefd *; geniet van jullie mannetje en hopelijk tot het babytopic; maar eerst lekker kroelen natuurlijk, fok komt later wel weer O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181896799
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Helsinki UD !! Kan me voorstellen dat je klaar bent voor de volgende fase. Ik ben ook zo aan het aftellen naar die 40w dat als ie langer blijft zitten ik wellicht een beetje ga huilen :') _O-

Ohhh hartje voor cava O+ *O* super!

Haha aapie, hier ook continue dat ik simpele dingen vergeet, maar fijn dat een moeder even heen en weer wou rijden. En ook heeeeel fijn dat men een tandje bij wil zetten :D ik wou hier vooral alles 'af' hebben voor 37w, geeft toch een stuk meer rust in m'n koppie O+ Lekker even delegeren en rusten ;)

Na gisteren een hele dag pijn aan de bolling van m'n buik + continu harde buik, lijkt mijn buik vandaag weer normaal te doen. Wel afgelopen nacht weer met bed omhoog geslapen, maar al bij een redelijke nacht.
En gisteren gaf m'n vriend toe dat hij het toch wel spannend vindt nu babykamer af is en wiegje gedekt O+ merk dat hij er ook enorm naar verlangt *;
O+

Wat een geluk FR!
pi_181897380
Hier weer een goede echo! Kleine plopboon! Een dag vooruit, dus ik mag op 30 April!
pi_181897467
Wat heerlijk FR! Geniet O+ En een spoedig herstel!

Kleurdoos dat is mooi nieuws O+

En Helsinki UD :o!
♥ J & S
  vrijdag 14 september 2018 @ 12:44:51 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181898288
Wat een hoop goed nieuws hier! Ik word er helemaal blij van O+

Ik had gisteren een ontzettend goede dag en heb zelfs frietjes gegeten :D vannacht wel last van gehad, maar ze zijn binnen gebleven. Vandaag een beetje was gevouwen, verder blijf ik met m'n breiwerk op de bank. Da's maar goed ook, anders komt dat vest van ukkie nooit af...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181899173
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:41 schreef CaVaBien het volgende:
Gefeliciteerd ToT! En wat een schattige foto O+

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad O+
We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
Datumtweeling! Want ik vandaag een 7+3! :)
pi_181899218
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Even jompelen voor de UD van Helsinki *O* Over max 2 weken ben je sowieso mama O+

En ik zag een verse baby voor ToT, hartje voor Cava

Ik kom hier gedag zeggen. :W Onze kleine gup is vandaag gewoon al een week oud :o Hij doet t super goed, is een heel alert mannetje. De borstvoeding is goed op gang en hij zat woensdag al weer op zn geboortegewicht. T is een super alert mannetje en ik explodeer soms zowat van liefde en trots O+
Zelf heb ik helaas nog flink last van de knip die is gezet. Is super netjes gehecht en geneest goed, maar t is gewoon nog heel pijnlijk :X Ik lig dus nog veel in bed en kan nog weinig in huis.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling en een hele mooie kennismaking met jullie babies O+ *;

Ik vond het heel fijn om mijn zwangerschap met jullie te kunnen delen O+ Met de tijd haak ik waarschijnlijk ook wel aan in het babytopic :) Kom daar nu nog niet echt aan toe :')
O+ O+ O+ Zo mooi om jou dit te zien posten! Geniet lekker van elkaar! En die kalm aan mbt iets moeten doen. Gewoon lekker bijkomen, genieten en aan elkaar wennen. Dingen doen komt later wel weer! Hopelijk geneest je knip wel snel.

En Helsinki, UD *O* prachtige mijlpaal *O*

Priem, jouw vriend O+
Mijn man lijkt zich er ook steeds meer bewust van te worden dat er straks een kleine baby is. Hij is ook een beetje zenuwachtig. Ik ook wel, maar ik kijk er ook zo naar uit om onze kleine uk te ontmoeten O+
pi_181900225
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Datumtweeling! Want ik vandaag een 7+3! :)
Wat leuk! :) Gefeliciteerd ook!

De verloskundige vertelde wel dat het nu nog te klein is om nauwkeurig te kunnen meten, dus het blijft voorlopig een schatting.. Over 3 weken hoor ik precies hoe ver ik ben :)

Weet jij het al zeker van jouw datum?
pi_181900234
En bedankt allemaal O+
  vrijdag 14 september 2018 @ 15:27:18 #289
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181900677
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
pi_181900968
O+ :* voor jullie allemaal, maar in het bijzonder voor Peace! :*
Ik blijf jullie volgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
Wat super fijn *O* O+
pi_181901287
Wat heerlijk stroop!
Wij mogen over 1 week voor de termijnecho, zal dan rond de 10 weken zijn.
Maak me soms wel zorgen omdat ik niet echt misselijk meer ben :')
Maar we zijn nu nog lekker op vakantie dus de tijd vliegt enigszins :P
pi_181901757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
Wat fijn! Eerste trimester zit er bijna op :)
pi_181901824
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
Wat fijn dat de termijnecho goed was. Ik vind het ook steeds weer spannend als er een echo aankomt.


Vandaag tik ik de 15 weken aan. 😁
pi_181902515
Yay voor goede echo's!
pi_181902577
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:56 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Wat leuk! :) Gefeliciteerd ook!

De verloskundige vertelde wel dat het nu nog te klein is om nauwkeurig te kunnen meten, dus het blijft voorlopig een schatting.. Over 3 weken hoor ik precies hoe ver ik ben :)

Weet jij het al zeker van jouw datum?
Het zal altijd wat fluctueren maar ik ben eigenlijk na de eerste echo’s nooit meer vooruit of achteruit gezet :)
pi_181916448
*O* voor alle goede echo's!

Ik heb me toch een goede nacht gehad! Gisteravond zat ik om 9 uur al te knikkebollen op de bank en ben een uur later maar lekker in bed gekropen. Rond 12 uur even wakker geweest om naar het toilet te gaan en vanmorgen werd ik om 8 uur pas weer wakker! Wat voel je je dan een ander mens zeg!
pi_181917438
Aapie, wat een goede nacht! Hier is het al weken prut ;( Maar nu ik verlof heb kan ik overdag een dutje doen en dat helpt wel wat. En: weekwissel!! 35 weken nu, en still growing strong ;) M'n buik wordt steeds boller en voller O+
pi_181917636
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Aapie, wat een goede nacht! Hier is het al weken prut ;( Maar nu ik verlof heb kan ik overdag een dutje doen en dat helpt wel wat. En: weekwissel!! 35 weken nu, en still growing strong ;) M'n buik wordt steeds boller en voller O+
Na weken slechte slaap was dit wel heel erg welkom inderdaad!

En whoehoe 35 alweer!
Hier ook weekwissel, 31 vandaag *O*
pi_181917734
Aapie, lekker zo'n nacht. Kan je goed van opknappen hè?

Peel, wel balen dat jij van die prutnachten hebt.

Ik moet ook afkloppen. Op een spooknacht na, slaap ik erg goed :) 1x per nacht naar de wc, maar dan is het vaak al tegen de ochtend aan.

Helsinki, alles nog rustig?

*O* voor de wekenwissels *O* 38 weken hier *O*
  zaterdag 15 september 2018 @ 12:25:13 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181917776
Wat fijn Aapie! Hier is de buurt helaas razendsnel aan het verpauperen sinds er de laatste paar maanden in vier huizen nieuwe bewoners gekomen zijn en onze overbuurman zijn kleindochter in huis genomen heeft... Regelmatig herrie 's nachts, ruzies, feestjes tot laat enzovoorts. Nachten zijn dus ietsje lastiger dan ik graag zou willen. Heel stiekem zijn we stilletjes aan het uitkijken naar een ander huis, maar voor ons budget wordt het niet snel veel beter, vrees ik...

Straks komt m'n zusje en die blijft tot morgen. Lekker samen filmpje kijken, pepernoten eten en een spelletje doen en ze brengt meteen de positiewinterjas van m'n schoonzusje mee die ik mag lenen. Handig!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181919196
Tink, pepernoten?! Nu al :o Nou, geniet er van :9 Wat balen van de achteruitgang van de buurt. Dat is iets waar je zelf geen invloed (of zeer beperkt) op hebt, maar waar je dus wel veel last van kunt hebben.

Zal ik dan maar een nieuwe openen? Wie van de nieuwe aanwas wil er in?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')