abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181766491
180802_28827_Spider-Man_PS4_Preview_Wall.jpg

Gameinfo
Platform: PlayStation 4
Ontwikkelaar: Insomniac Games
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Releasedatum: 7 september 2018

Verhaal:
In Marvel's Spider-Man speel je met de spinnenheld in een verhaal dat anders is dan een zoveelste 'origin'. Nu hij een doorgewinterde superheld is, is Peter Parker als Spider-Man bezig geweest om misdaad van de straat te houden. Net als hij klaar is om zich te concentreren op het leven als Peter, bedreigt een nieuwe schurk New York City.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_181766609
Terug Vind Parker O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181766627
SOONY
pi_181767064
Genotsgame, speelt soepel en lekker kleurrijk!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:15:45 #6
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_181777492
Cant stop. _O_
You dont believe me ? Read this line again.
pi_181787119
Slingeren voelt echt goed en je wordt ook sneller met slingeren naarmate je niveaus stijgt. Toffe game om ook de zijmissies mee te pakken om te levelen en genieten van de beelden die op beeld worden getoverd. Samen met God of War, Horizon en Until Dawn mijn favoriete exclusieve PS4 games.

Kom maar op met deel 2 en hopelijk goede DLC.
SOONY
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 09:08:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181811904
Ik heb nog nauwelijks iets van de main story gespeeld. Ik ben begonnen met die radio antenna´s, daarna de rugzakken in die gebieden, toen het fotograferen van die gebouwen, en nu heb ik 2 van die Fisk bases gedaan en in sommige van de gebieden heb ik al de 5 thug crimes gedaan.

Ik ben nu level 6 of level 7, weet het niet meer, en ik heb nog steeds niet alle gebieden vrij gespeeld, en heb volgens mij pas 3 van de main story missions gedaan. Ik ben nu bij een 3e Fisk basis, en daar ben ik al een paar keer dood gegaan,
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181812472
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb nog nauwelijks iets van de main story gespeeld. Ik ben begonnen met die radio antenna´s, daarna de rugzakken in die gebieden, toen het fotograferen van die gebouwen, en nu heb ik 2 van die Fisk bases gedaan en in sommige van de gebieden heb ik al de 5 thug crimes gedaan.

Ik ben nu level 6 of level 7, weet het niet meer, en ik heb nog steeds niet alle gebieden vrij gespeeld, en heb volgens mij pas 3 van de main story missions gedaan. Ik ben nu bij een 3e Fisk basis, en daar ben ik al een paar keer dood gegaan,
Ok
pi_181813314
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 09:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb nog nauwelijks iets van de main story gespeeld. Ik ben begonnen met die radio antenna´s, daarna de rugzakken in die gebieden, toen het fotograferen van die gebouwen, en nu heb ik 2 van die Fisk bases gedaan en in sommige van de gebieden heb ik al de 5 thug crimes gedaan.

Ik ben nu level 6 of level 7, weet het niet meer, en ik heb nog steeds niet alle gebieden vrij gespeeld, en heb volgens mij pas 3 van de main story missions gedaan. Ik ben nu bij een 3e Fisk basis, en daar ben ik al een paar keer dood gegaan,
Lekker toch! Je kan doen waar je zin in hebt, genot! *O*

Die Fisk bases vind ik ronduit kut.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 10:58:13 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181813473
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Lekker toch! Je kan doen waar je zin in hebt, genot! *O*

Die Fisk bases vind ik ronduit kut.
Ja, en als je dan die lijst ziet v an dingen die je kunt doen in elk stadsdeel, dan is er nog wel het een en ander te doen.

Nou ja, die fisk bases vind ik juist erg tof, maar zijn nog wel wat lastig. Het vechten en dodgen gaat me steeds beter af, maar ik maak niet snel genoeg dat ik weg kom. Ik blijf in de hectiek en ga dan dood. Ik moet nog leren snel 1 of 2 vijanden te pakken, en dan te maken dat ik weg kom om dan vanuit een andere hoek aan te vallen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 10 september 2018 @ 15:21:17 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_181817582
Aii, dikke twijfel of ik van m'n verjaardagscenten deze ga halen, of Tomb Raider 3 :{
Maar hoe dan ook en wanneer dan ook, hij komt er! O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 10 september 2018 @ 16:08:12 #13
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_181818364
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Aii, dikke twijfel of ik van m'n verjaardagscenten deze ga halen, of Tomb Raider 3 :{
Maar hoe dan ook en wanneer dan ook, hij komt er! O+
Voor allebei in elk geval genoeg DLC beschikbaar straks :D
pi_181832381
Nog twee suit powers te kopen, dan heb ik echt alles gedaan. Alleen zijn die drone challenges zo irritant, de rest heb ik wel gehaald :')

En dan maar wachten op de dlc....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_181832522
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en als je dan die lijst ziet v an dingen die je kunt doen in elk stadsdeel, dan is er nog wel het een en ander te doen.

Nou ja, die fisk bases vind ik juist erg tof, maar zijn nog wel wat lastig. Het vechten en dodgen gaat me steeds beter af, maar ik maak niet snel genoeg dat ik weg kom. Ik blijf in de hectiek en ga dan dood. Ik moet nog leren snel 1 of 2 vijanden te pakken, en dan te maken dat ik weg kom om dan vanuit een andere hoek aan te vallen.
Gewoon veel op de dodge knop rammen zodra je je spidey sense ziet oplichten. Veel rondspringen en vanuit de lucht met objecten smijten. Verder vind ik iemand webben en hem dan rondslingeren ook erg effectief. Inmiddels kan ik ook rockets opvangen en terugslingeren, wapens afpakken en hard terugsmijten, best nice. Als je het truukje doorhebt wordt combat bijna triviaal (behalve tegen de echte bazen) maar het blijft wel leuk.
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 09:13:37 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181833015
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 08:10 schreef Farenji het volgende:

[..]

Gewoon veel op de dodge knop rammen zodra je je spidey sense ziet oplichten. Veel rondspringen en vanuit de lucht met objecten smijten. Verder vind ik iemand webben en hem dan rondslingeren ook erg effectief. Inmiddels kan ik ook rockets opvangen en terugslingeren, wapens afpakken en hard terugsmijten, best nice. Als je het truukje doorhebt wordt combat bijna triviaal (behalve tegen de echte bazen) maar het blijft wel leuk.
Ik heb inmmiddels de skill dat ik lichte wapens kan afpakken. De zware wapens en rockets kan ik nog niet afpakken/opvangen.

Ik wil vooral mooie combo's maken, maar dat lukt nog niet echt, omdat ik in de hectiek niet denk aan alle moves die ik heb, laat staan aan de knoppen combi's daarvoor. Ik heb gisteren de story missie gedaan waar je voor de eerste keer met M.J. speelt. Verder ben ik in de main story nog niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181846520
Ik vind die missies met MJ echt veel te spannend :')
pi_181848461
Jammer dat je zo vaak slingert want NYC op straatniveau is wel verrekt mooi gedaan. Zeker Chinatown heeft een lekkere grimmige sfeer.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 23:25:33 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181849320
Weet iemand hier of je voor de plat alle challenge tokens moet halen? Ik kan echt amper voorbij 2/3 komen bij elk van de uitdagingen.

Lijkt ook niet er op dat herhalen de tokens opnieuw geeft -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181849915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:25 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier of je voor de plat alle challenge tokens moet halen? Ik kan echt amper voorbij 2/3 komen bij elk van de uitdagingen.

Lijkt ook niet er op dat herhalen de tokens opnieuw geeft -O-
Nee niet allemaal maar wel veel, als je echt de plat wilt geen upgrades en geen suits kopen. Alles 100% halen en daarna saven met max tokens. 1x loaden voor alle suits en 1x voor de upgrades, klaar plat ;)
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 00:18:28 #21
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181850227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:57 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nee niet allemaal maar wel veel, als je echt de plat wilt geen upgrades en geen suits kopen. Alles 100% halen en daarna saven met max tokens. 1x loaden voor alle suits en 1x voor de upgrades, klaar plat ;)
Das jammer, dan ben ik al te laat :+

Maar je hebt maar 15 upgrades nodig, dat is goed te doen zonder challenger tokens volgens mij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_181851471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 23:25 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier of je voor de plat alle challenge tokens moet halen? Ik kan echt amper voorbij 2/3 komen bij elk van de uitdagingen.

Lijkt ook niet er op dat herhalen de tokens opnieuw geeft -O-
nee hoeft niet. Ik had hetzelfde probleem, er was geen guide toen ik speelde...dus lekker bezig geweest met upgraden. Maar zo erg zijn de challenges niet en nu ben ik maxed out.

voor combat 3/3: gebruik de suit power die je even autofocus geeft. Gooi de drie mods op focus bonussen. Eitje.

Stealth: combo is key. Dus zoek een ideale lijn uit. En de mod die je lastiger detecteerbaar maakt :+

Bombs: snelheid. Laag blijven en gebruik maken van point boosts. want zo’n leuke zwier kost tijd. En gebruik je aim (L2) dat tijd vertraagd als je naar een punt mikt met L2+R2 voor die boost. Dan landt je altijd naast de bommen bv.

Drones: kutmissies die je een paar keer moet doen om te weten waar de bollen komen en hoe je zo snel mogelijk de drone kunt volgen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 12 september 2018 @ 05:14:01 #23
194233 Friday12
Originele kloon
pi_181851630
Spider-Man

_O_

SPOILER: einde spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 10:21:42 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181854210
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 05:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee hoeft niet. Ik had hetzelfde probleem, er was geen guide toen ik speelde...dus lekker bezig geweest met upgraden. Maar zo erg zijn de challenges niet en nu ben ik maxed out.

voor combat 3/3: gebruik de suit power die je even autofocus geeft. Gooi de drie mods op focus bonussen. Eitje.

Stealth: combo is key. Dus zoek een ideale lijn uit. En de mod die je lastiger detecteerbaar maakt :+

Bombs: snelheid. Laag blijven en gebruik maken van point boosts. want zo’n leuke zwier kost tijd. En gebruik je aim (L2) dat tijd vertraagd als je naar een punt mikt met L2+R2 voor die boost. Dan landt je altijd naast de bommen bv.

Drones: kutmissies die je een paar keer moet doen om te weten waar de bollen komen en hoe je zo snel mogelijk de drone kunt volgen.
Krijg echt veel van die.dingen niet voor elkaar _O-
Maarja met ng+ on the rise..als ik iets niet haal haal ik wel nieuwe punten in ng+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 22:57:39 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_181870175
plat bijna binnen *O*

alleen nu heel saai nog alle crimes in de stad doen (goed saai dat grinden) en dan zou hij binnen moeten zijn denk ik. Alle suits is inmiddels ook al gelukt (Y)

Trouwens niets gezien over die 'secret photos' .. heb je die niet nodig voor de plat ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')