abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 september 2018 @ 13:58:23 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181771175
Kut gedrag is dat gewoon. Ze denkt vast dat ze wat beters heeft gevonden/kan krijgen, maar wou wel gewoon een leuke avond hebben. En nu durft ze dat niet te zeggen. Gok ik. Je kan altijd nog een berichtje doen om te vragen of ze nog wou afspreken. Niks te verliezen verder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:44:10 #52
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181771974
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Mja idd zie d'r nu ook gewoon af en toe online komen dus fuck haar dan, maar een simpele nee sorry kan er dus idd niet vanaf :').

the fuck man.

Zoals jij over haar denkt denk ik over jou. Veel mensen hier zeiken erover dat ze niks zegt. Geen antwoord is een antwoord op zichzelf. dat je zo afhankelijk bent en zo snel van je padje af raakt man :') Dat is pas raar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:45:43 #53
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181772003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kut gedrag is dat gewoon. Ze denkt vast dat ze wat beters heeft gevonden/kan krijgen, maar wou wel gewoon een leuke avond hebben. En nu durft ze dat niet te zeggen. Gok ik. Je kan altijd nog een berichtje doen om te vragen of ze nog wou afspreken. Niks te verliezen verder.
Niks te verliezen behalve het laatste stukje waardigheid dat hij nog heeft inderdaad. En ze durft het best wel te zeggen maar ze wil het gewoon niet na die date.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181772028
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Mja idd zie d'r nu ook gewoon af en toe online komen dus fuck haar dan, maar een simpele nee sorry kan er dus idd niet vanaf :').

the fuck man.

Weg doen dat nummer, blijven kijken naar vinkjes en de tijd dat iemand online is geweest is killing en dat moet je jezelf niet aan willen doen.

Je hebt een leuke avond gehad, beetje gezoend, en nu op naar de volgende date! :Y
pi_181772059
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 08:35 schreef Drug het volgende:
Je moest haar die avond bangen, nu heb je je kans laten schieten
Zit waarschijnlijk wel waarheid in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 september 2018 @ 14:55:45 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181772120
Wellicht at ze van meerdere walletjes en heb je aan het kortste end getrokken. En is ze te laf om dat gewoon te vertellen.
pi_181772527
Ze wilde die avond gewoon gepaald worden, maar jij was zo'n gefeminiseerde slapzak dat je 't bij een beetje muilen hield. Daar is ze zo zeer op afgeknapt dat ze je niet eens meer een berichtje waardig vindt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_181772533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:55 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht at ze van meerdere walletjes en heb je aan het kortste end getrokken. En is ze te laf om dat gewoon te vertellen.
End game is, ze moet je niet meer, alleen tjah, dat niet reageren is gewoon een tikje laf, naja je moet het allemaal niet persoonlijk nemen. Ligt meer aan haar, maar het is niet aantrekkelijk.

Denk dat het vervelende erin zit als je er zelf nog meer van wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181772536
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:24 schreef 2thmx het volgende:
Ze wilde die avond gewoon gepaald worden, maar jij was zo'n gefeminiseerde slapzak dat je 't bij een beetje muilen hield. Daar is ze zo zeer op afgeknapt dat ze je niet eens meer een berichtje waardig vindt.
En dit natuurlijk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181772558
Hoe komen jullie erbij dat die dat fout heeft gedaan?
pi_181772861
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat die dat fout heeft gedaan?
Dat soort shit hoor je vaker, vriend van mij zat verdomme in zijn eigen huis te geilen met een chick, die is ook afgeknapt omdat hij haar niet mee naar boven heeft genomen.

Gok dat het een combi is van... Schijterigheid / te serieus.

Zij wilde daarna niet meer i.i.g.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 september 2018 @ 15:47:22 #62
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181772886
Dit is wel een mooi moment om een dick pic te sturen trouwens. Het maakt nu toch allemaal niet meer uit.
  zaterdag 8 september 2018 @ 16:10:29 #63
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_181773377
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 september 2018 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Mja idd zie d'r nu ook gewoon af en toe online komen dus fuck haar dan, maar een simpele nee sorry kan er dus idd niet vanaf :').

the fuck man.

Dat ik mijn vriendin leerde kennen gebeurde dit ook regelmatig. Soms stuurde ze pas iets terug een avond later. Destijds best vervelend, en bij de tweede date gevraagd naar het hoe en wat. Geen ochtendmens, dus laat uit bed en haasten naar werk. Daar telefoon nodig hebben voor werk, en pas in de avond na het werk tijd hebben om te reageren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_181773655
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat soort shit hoor je vaker, vriend van mij zat verdomme in zijn eigen huis te geilen met een chick, die is ook afgeknapt omdat hij haar niet mee naar boven heeft genomen.

Gok dat het een combi is van... Schijterigheid / te serieus.

Zij wilde daarna niet meer i.i.g.
Als man weet je ook niet meer wat je moet doen. Of je wilt te snel of te langzaam :p
pi_181773696
Fatsoen verwachten van vrouwen :') :')
pi_181774057
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als man weet je ook niet meer wat je moet doen. Of je wilt te snel of te langzaam :p
Te snel kan niet. Er zijn altijd signalen dat ze een bepaalde stap te vroeg vindt.

Als je heel seksueel bezig bent mag je best wat meer doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181774061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 15:47 schreef SugeLucky het volgende:
Dit is wel een mooi moment om een dick pic te sturen trouwens. Het maakt nu toch allemaal niet meer uit.
Gewoon een hele mooie van internet af plukken met de tekst: dit ga je missen, leuk leven verder! Groetjes!
  zaterdag 8 september 2018 @ 16:40:36 #68
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181774176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat ik mijn vriendin leerde kennen gebeurde dit ook regelmatig. Soms stuurde ze pas iets terug een avond later. Destijds best vervelend, en bij de tweede date gevraagd naar het hoe en wat. Geen ochtendmens, dus laat uit bed en haasten naar werk. Daar telefoon nodig hebben voor werk, en pas in de avond na het werk tijd hebben om te reageren.
Ik vind dat altijd een wat raar excuus eigenlijk, dat hele ‘te druk zijn’. En dan bedoel ik extreem consistent te druk. Niet zo zeer jouw voorbeeld, maar vrijwel iedereen heeft wel een keer pauze. Moet wel een keer naar de toilet. Een korte reactie kan gegeven worden binnen 1 minuut. Paar seconden zelfs in sommige gevallen. Ik snap dat je een heel boekwerk past stuurt als je echt even voor langere duur tijd hebt, maar het is toch ook wel een beetje prioriteiten werk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 14:45 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Niks te verliezen behalve het laatste stukje waardigheid dat hij nog heeft inderdaad. En ze durft het best wel te zeggen maar ze wil het gewoon niet na die date.
Niet helemaal mee eens, met dat waardigheid stukje, maar ik snap dat er zo gedacht kan worden. En ze durft het misschien wel, maar als ze het niet hoeft te doen dan is het toch ook wel makkelijk om het gewoon lekker niet te doen. En mensen afwijzen is vaak te moeilijk voor een groep mensen. Dat is te direct en eng. Dus dan maar dit soort praktijken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 8 september 2018 @ 16:57:16 #69
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181774605
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gewoon een hele mooie van internet af plukken met de tekst: dit ga je missen, leuk leven verder! Groetjes!
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181774996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 16:57 schreef mercimarci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Boeiend, ze zien elkaar toch niet meer. Of het is zo'n dom geval die daarna weer gaat appen :')
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:16:36 #71
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181775056
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Boeiend, ze zien elkaar toch niet meer. Of het is zo'n dom geval die daarna weer gaat appen :')
Nou ja je weet nooit hoe het in het leven loopt. Kan altijd zo zijn dat zoiets bij je terugkomt en je er zelf juist negatief uitkomt. Zo werkt het leven soms. Gewoon eerlijk blijven en gewoon gepast reageren vind ik in ieder geval vrijwel altijd het beste. Een date die niet meer reageert is daar in ieder geval geen uitzondering op voor mij :P
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181775157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:16 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja je weet nooit hoe het in het leven loopt. Kan altijd zo zijn dat zoiets bij je terugkomt en je er zelf juist negatief uitkomt. Zo werkt het leven soms. Gewoon eerlijk blijven en gewoon gepast reageren vind ik in ieder geval vrijwel altijd het beste. Een date die niet meer reageert is daar in ieder geval geen uitzondering op voor mij :P
Klopt hoor wat je zegt, ik meende het ook niet serieus mocht TS op ideeën komen :D Maar ik dacht échte dat ze nog wat zou laten horen. Vind het gewoon geen stijl. Maar ja, niet iedereen heeft nou eenmaal dezelfde normen en waarden.
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:22:55 #73
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181775212
Ach ja we kunnen zeggen dat zij niet gepast reageert, wat misschien inderdaad zo is. Negeren is niet netjes. Maar goed iemand die een date heeft gehad en dan zo erg ermee zit als iemand niet meer reageert heeft ook niet het sterkste karakter. Veel mensen nemen het op voor hem maar als ik mezelf in zijn situatie inbeeld dan zou ik er niet zo mee zitten. Ja je hebt een blauwtje gelopen maar je weet toch precies hoelaat het is. Dat kan nou eenmaal gebeuren, geen reden om die meid af te snauwen.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 8 september 2018 @ 17:25:39 #74
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181775284
Dreigementen en dode hamsterkoppen opsturen
Man of Steal.
  zaterdag 8 september 2018 @ 19:19:53 #75
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181777582
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 17:25 schreef SuperNeger het volgende:
Dreigementen en dode hamsterkoppen opsturen
Ja inderdaad!

Dode hamsterkoppen door de brievenbuis stoppen en haar deurklink in je anus steken.

Dit soort radiostilte moet je absoluut niet dulden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')