abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182853128
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar waarom zijn die mensen er dan bij? :?
Dat vraag ik me ook regelmatig af.
pi_182853160
Kan wel nuttig zijn als het goed gedaan wordt, maar het is ook weer een onderbreking van de productieve ochtend.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:35:00 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182855698
Klacht overgeheveld uit een ander topic:

Mensen die bij 10 graden buiten de verwarming al vol opendraaien. Afschuwelijk. Het is hier op sommige kamers niet te harden.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:38:45 #54
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_182855752
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:35 schreef Twiitch het volgende:

Mensen die bij 10 graden buiten de verwarming al vol opendraaien. Afschuwelijk. Het is hier op sommige kamers niet te harden.
Of in het kantoor de kachel op standje vulkaan zetten en dan de achterdeur openzetten omdat het zo warm en benauwd is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:47:05 #55
439239 EenBeetjeVanAlles
Beetje van dit, Beetje van dat
pi_182855902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Of in het kantoor de kachel op standje vulkaan zetten en dan de achterdeur openzetten omdat het zo warm en benauwd is.
Dit gebeurt hier dagelijks }:|
I think careers are a 20th century invention and I don't want one
  woensdag 31 oktober 2018 @ 14:02:14 #56
236849 CrashO
Omelette du baguette
pi_182856147
Of collage's die zichzelf het vrijgekomen bureau tegenover je toe-eigenen "Omdat de kamer waar hij ervoor zat vol zit met dino's die als autist om het raam vechten".
Om vervolgens dagelijks te gaan zeiken dat het tocht omdat mijn raam altijd op een kiertje staat...en elke keer als ik koffie haal aangrijpt om het raam snel dicht te doen :') (ook als het binnen 25 graden is ja).
pi_182856309
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 13:35 schreef Twiitch het volgende:

Nog altijd beter dan mensen die standaard de airco de maximum koelstand (2 graden) aanzetten en elke keer uit protest de deur hard dicht gooien omdat collega X deze had opengelaten. De vraag 'vind je het erg als ik hem koeler zet' heb ik in al die jaren en bij verschillende organisaties nog nooit gehoord.

Ja Tim, ik heb het over jou.
pi_182858975
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens is een collega die in zijn eerste week dronken naar huis wordt gebracht van een borrel een mooie antiklacht.
Levert veel vermaak op.
Hadden we twee jaar geleden met een stagiaire. Had haar tweede dag en juist die dag hadden we teamuitje naar het Oktoberfest gepland (werk in München). Meiske wist niet wat haar overkwam en belandde in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging. Kon niet zo veel hebben.. :P Nog steeds een regelmatig terugkerend verhaal.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_182859156
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 01:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

- Geen follow
Het woord follow up is ook klachtwaardig.
pi_182859327
Als een collega bij je in de auto zit en de verwarming op 22 graden zet terwijl die al een jas aanhad :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182867226
Collega's die de airco (of als verwarming) in de nacht aan laten staan en dan overdag het raam open voor de zuurstof. :')
pi_182867561
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 22:51 schreef Mathijz het volgende:
Collega's die de airco (of als verwarming) in de nacht aan laten staan en dan overdag het raam open voor de zuurstof. :')
Of zomers de deuren/ramen openzetten terwijl er airco is :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 23:16:39 #63
3926 Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_182867656
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens is een collega die in zijn eerste week dronken naar huis wordt gebracht van een borrel een mooie antiklacht.
Levert veel vermaak op.
Ik werkte net twee maanden bij mijn huidige werkgever toen de beruchte bouwvakborrel kwam. Ik zuipen natuurlijk, tot ik zo zat als een aap was. Collega, beer van een vent, tilde me op en zette me ter ontnuchtering onder de koude kraan. Voor ik naar huis ging, kreeg ik nog twee flessen bier mee onder de snelbinders. Drie kwartier later was ik thuis, iets dat me normaal vijf minuten kostte, en waren de flessen leeg.

Ik weet er niks meer van. Toch werk om er al twaalfenhalf jaar
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_182869237
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:51 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Het woord follow up is ook klachtwaardig.
I know, maar ik werk niet in Nederland dus alles bij ons gaat in het Engels..... In nederland zou ik het ook om te gruwen vinden…..
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_182869252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 03:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

I know, maar ik werk niet in Nederland dus alles bij ons gaat in het Engels..... In nederland zou ik het ook om te gruwen vinden…..
maar op een Nederlands forum stoort het je niet :|W
pi_182874274
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 03:37 schreef Prego het volgende:

[..]

maar op een Nederlands forum stoort het je niet :|W
Touche :), macht der gewoonte .......

Laat ik het anders formuleren. Je spreekt wat af tijdens een overleg (of vergadering). Vervolgens gebeurt er helemaal niks mee, en niemand die ook maar navraag doet.
pi_182875632
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Touche :), macht der gewoonte .......

Laat ik het anders formuleren. Je spreekt wat af tijdens een overleg (of vergadering). Vervolgens gebeurt er helemaal niks mee, en niemand die ook maar navraag doet.
Totdat na een half jaar iemand ineens vraagt wat er eigenlijk met dat en dat gebeurd is en je manager dat hoort en je meteen alles uit je handen moet laten vallen omdat hij geen gezichtsverlies wil hebben.
Don't let my username fool you...
pi_182880310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 13:08 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Totdat na een half jaar iemand ineens vraagt wat er eigenlijk met dat en dat gebeurd is en je manager dat hoort en je meteen alles uit je handen moet laten vallen omdat hij geen gezichtsverlies wil hebben.
Of na een half jaar komt er een nieuwe manager, en die heeft een goed idee ! En de hele riedel begint weer van voren af aan......

Volgens mij worden er ongelooflijk veel uren verkwist met vergaderingen en overleggen waar gewoon helemaal niets uitkomt.
  donderdag 1 november 2018 @ 18:01:42 #69
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_182882215
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Je spreekt wat af tijdens een overleg (of vergadering). Vervolgens gebeurt er helemaal niks mee, en niemand die ook maar navraag doet.
Waarom treed jij dan niet sturend op?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_182972503
Hier ook een collega. :') Zit steeds met zijn vingers op zijn bureau te roffelen. Hij is zelf drummer van hobby en kan het niet laten om bij elk muzieknummer met drum mee te doen.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:34:44 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182972515
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:33 schreef HSG het volgende:
Hier ook een collega. :') Zit steeds met zijn vingers op zijn bureau te roffelen.
Aah ja, ook zo lekker irritant.
Of de pennenklikker, of de 'hele tijd over laptop aaien', de fluiter :X
pi_182972529
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah ja, ook zo lekker irritant.
Of de pennenklikker, of de 'hele tijd over laptop aaien', de fluiter :X
Nou ja ik vind het in de middag niet erg maar wel in de ochtend als je op moet starten. Want daar wordt gebeld, die heft muziek aan, die zit te praten en dan vervolgens dat er nog bij is te veel. Ik zeg er ook van en krijg je "ja ja ik hou op" als antwoord terug maar 10 min later gaat hij door.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:43:45 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182972595
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Nou ja ik vind het in de middag niet erg maar wel in de ochtend als je op moet starten. Want daar wordt gebeld, die heft muziek aan, die zit te praten en dan vervolgens dat er nog bij is te veel. Ik zeg er ook van en krijg je "ja ja ik hou op" als antwoord terug maar 10 min later gaat hij door.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:36 schreef HSG het volgende:

Het rare vind ik dat ze het zelf niet doorhebben. Ze horen het zelf niet.
Daar kan ik met m'n kop niet bij.

Dus vanuit hen kan ik dan wel begrijpen dat ze het doen, maarja... :X
pi_182972674
Ik kom wel eens bij gemeenten over de vloer en bij een aantal heb je kamers waar mensen uit de “flexpool” zitten. Daar zitten dikwijls mensen in die ze elders in de organisatie niet kwijt kunnen, maar die ze er ook niet uit kunnen (of willen) tyfen. Af en toe beland ik wel eens op zo’n kamer, omdat daar meestal wel plek is om even te werken. Daar zitten dus altijd dezelfde figuren iedere keer dezelfde klaagzang te houden over hun werk en hoe kut het allemaal wel niet is. Mijn hemel, houd dan de eer aan jezelf en ga wat anders doen of stel een mooie regeling voor om de zoektocht naar een nieuwe baan te overbruggen.
pi_182972858
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:51 schreef itchycoo het volgende:
Ik kom wel eens bij gemeenten over de vloer en bij een aantal heb je kamers waar mensen uit de “flexpool” zitten. Daar zitten dikwijls mensen in die ze elders in de organisatie niet kwijt kunnen, maar die ze er ook niet uit kunnen (of willen) tyfen. Af en toe beland ik wel eens op zo’n kamer, omdat daar meestal wel plek is om even te werken. Daar zitten dus altijd dezelfde figuren iedere keer dezelfde klaagzang te houden over hun werk en hoe kut het allemaal wel niet is. Mijn hemel, houd dan de eer aan jezelf en ga wat anders doen of stel een mooie regeling voor om de zoektocht naar een nieuwe baan te overbruggen.
Ik heb zelf ook een hekel aan dat soort mensen. Zo ken ik ook iemand in het onderwijs. Het is allemaal kut, zwaar, slecht geregeld, veel stress, kut dit, kut dat, kut zus en kut zo.

Dan vraag je inderdaad waarom ze dan niet iets anders gaan zoeken. Krijg je als antwoord terug dat ze toch niet weten wat ze anders leuk vinden.
"dan doe je toch een beroepentest. Het kan helpen"
"ja maar dat vind ik allemaal onzin"
" }:| "

En vervolgens gaan ze lekker door met zeiken over hun werk.
Ik ben HSG-Bomber niet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')